Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Knossos Palace Main Particulars / Κνωσος Παλας Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: KNOSSOS PALACE

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 9204063

LOA / Μέγιστο Μήκος: 214,00 m

Breadth / Πλάτος: 26,40 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 37482 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Fincantieri ,ITALY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wartsila 67200 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 28 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Minoan Lines

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 364
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο Κνωσός Παλλάς το Σάββατο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο χώρο του γκαράζ, σύμφωνα με κάποιο χθεσινό βραδινό δελτίο ειδήσεων (δε θυμάμαι σε ποιο) αλλά το έγραψε και η εφημερίδα ΑΥΡΙΑΝΗ. Όπου σύμφωνα με την εφημερίδα, η φωτιά εκδηλώθηκε σε ένα φορτηγό ψυγείο, και σβήστηκε εγκαίρως από το πλήρωμα με μόνο μικρές υλικές ζημιές. :(

Ένα τόσο σημαντικό γεγονός και σε κανένα δελτίο τύπου του ΥΕΝ δεν αναφέρεται!! :mad:

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μόνο να μας ενημερώνει για συλλήψεις χρηστών και εμπόρων ναρκωτικών!! Αλλά ούτε η εταιρεία αναφέρετε σε αυτό το γεγονός.

Και μην ξεχνάμε ότι είναι δεύτερη φορά που ξεσπά φωτιά στο γκαράζ του συγκεκριμένου πλοίου!! ;)

_____________________________________________________

(2000, ex-Κνωσσός Παλάς)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Και δεύτερη φορά που λειτουργούν όλα άψογα;) Για την ιστορία το προηγούμενο περιστατικό ήταν στις 19 Νοεμβρίου 2003. Τότε μάλιστα είχε πάθει βλάβη το υδραυλικό σύστημα του πλοίου και δεν μπορούσαν να ανοίξουν τους καταπέλτες. Αν θυμάστε είχαν επιστρατεύσει και τις σκάλες τις Ολυμπιακής στο Ηράκλειο για να αποβιβαστούν οι επιβάτες.

Ερώτηση: Το πλοίο συνέχισε να εκτελεί κανονικά δρομολόγια; Δηλαδή αυτές οι υλικές ζημιές ήταν τόσο ανούσιες που τις μάζεψε το πλήρωμα ή κάποιο συνεργείο μέσα σε μισή μέρα;

Link to comment
Share on other sites

Το περιστατικό μάλλον ήταν περιορισμένης έκτασης, αν κρίνουμε από την ανακοίνωση του Υπουργείου την Κυριακή.

Προανάκριση διενεργεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου προκειμένου να εξακριβωθούν αίτια και συνθήκες εκδήλωσης μικρής έκτασης πυρκαγιάς που ξέσπασε στην καμπίνα Φ/Γ οχήματος (ψυγείο) το οποίο ταξίδευε την 29/7/06 από Πειραιά για Ηράκλειο με το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ.

Άμεσα πλήρωμα ανωτέρω πλοίου κατέσβεσε την πυρκαγιά χωρίς να δημιουργηθεί περαιτέρω κίνδυνος .

Από την πυρκαγιά προκλήθηκαν υλικές βλάβες μόνο στο φορτηγό όχημα.

http://www.yen.gr/yen.chtm?prnbr=29693

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

επειδη εχω χασει λιγο τη μπαλα, γιατι μια το βλεπω στο δελτιο περαματος και μια στο κεντρικο λιμανι εκανε δεξαμενισμο ή δεν ειναι η ωρα του φετος;

ποτε ξαναξεκιναει;

Link to comment
Share on other sites

Δεξαμενισμο πρεπει να εχει κανει στην Ελευσινα μολις σταματησε τα δρομολογια το μια και το ειδα εκει την περασμενη Παρασκευη. Κατοπιν πηγε στο κεντρικο λιμανι και κατεβασε τα βαρελακια του στην Παγοδα, τωρα βρισκεται στο Περαμα.

Link to comment
Share on other sites

Χτες το βράδυ επέστρεψα από Ηράκλειο με το Κνοσσώς Παλάς,1η φορά έμπαινα μετά την ετήσια του,και παρατήρησα ότι στο εισητήριο στο σημείο που αναφέρει το πρωτόκολλο του πλοίου έχει αλλάξει από 2190 που ήταν και είναι ακόμη στο Φαιστός έγραφε 1634 :P Μπορεί να έχει γίνει και κάποιο λάθος,θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχεις δίκαιο Panagia κοίταξα και εισητήρια από πέρσυ.3 μέρες πριν όμως που είχα κατέβει με το Φαιστός 2190 είχε ακόμη και αυτό με μπέρδεψε!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλά το βαπόρι τι έκανε στην ετήσιά του; Μιλάμε ότι ούτε πινελιά δεν έχει πέσει. Το φουγάρο τα έχει φτύσει από χρώμα (το βλέπετε και στην εικόνα) ενώ υπάρχουν και τρεξίματα σε πολλά μέρη του πλοίου. Τώρα θα μου πείτε ότι ένα βάψιμο γίνεται και στο λιμάνι. Εδώ ολόκληρο πρίγκιψ γαμ...ε συγνώμη αλλάξαμε στο Ηράκλειο. Κατά τα άλλα εσωτερικά το πλοίο παραμένει άψογο με ελάχιστα ψεγάδια (κυρίως σε μοκέτες και ταπετσαρίες) τα οποία βέβαια μόνο το μάτι ενός εγκάθετου shipfriend θα μπορούσε να πιάσει και κανενος άλλου. Το βαπόρι όπως και το αδερφό του ταξιδεύουν με τις 2 κύριες μηχανές και αυτό φαίνεται και με γυμνό μάτι αν κάποιος κοιτάξει την τσιμινιέρα αφού οι 2 δεν καπνίζουν καθόλου. Η ταχύτητά του μέχρι 23 κόμβους, 04:55 στα φανάρια του Πειραιά και γύρω στις 02:00 το προσπέρασμα στο ΚΡΗΤΗ II :o:D .

Υ.Γ.: Βγήκε ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ότι στο εστιατόριο θα σερβιριστεί πρωινό από 06:30 - 07:30 για όσους προφανώς κράτησαν τις καμπίνες τους μέχρι εκείνη την ώρα ή για όσους θέλησαν να κοιμηθούν λίγο παραπάνω.

post-17-128326961104_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ωραία μας τα είπε ο George για το Κνωσός Παλλάς για να δούμε μια ποιο αντικειμενική άποψη:D :D :P !!

Ας ξεκινήσω από τα θετικά

1) Καταπληκτικά τα αεροπορικά καθίσματα οικονομικής θέσης, απορώ ποιος άνθρωπος θα πλήρωνε παραπάνω λεφτά για να έπαιρνε αεροπορικά καθίσματα VIP, που έχει το πλοίο εκτός εάν δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις στο πλοίο. Τα πιο άνετα που έχω δει από όλες τις απόψεις. Δηλαδή απόσταση μεταξύ δυο καθισμάτων στο μήκος και στο φάρδος.

2) Τα δυο σαλόνια παρά πολύ ωραία με ωραίους χρωματισμούς και παρά πολύ αναπαυτικά καθίσματα.

3) Ο χώρος των μαγαζιών με τη ποικιλία των ειδών αλλά και άκρως ανταγωνιστικές τιμές με καταστήματα έξω, (από όσο ξέρω κάνουν πολύ καλές πωλήσεις).

4) Η καθαριότητα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους.

5) Η κατάσταση του δαπέδου στο γκαράζ, ηταν λες και είχε μόλις παραδοθεί, σε αντίθεση με την άθλια κατάσταση στα καταστρώματα.

6) Η παντελής έλλειψη του vibration από το πλοίο ακόμα και στη μανούβρα. Μόλις τη Παρασκευή κατάλαβα γιατί δεν είχε vibration στη μανούβρα. Γιατί το πλοίο γυρνάει ολοκληρωτικά με το Bow & Stern Thrusters, και τη μηχανή τη χρησιμοποιεί μόνο για να δώσει ένα πρόσω, πριν ρίξει το καταπέλτη.

Αρνητικά

1) Οι ακριβές τιμές στο φαγητό και στο μπαρ, απορώ η αγορανομία δεν έχει περάσει ποτέ από το πλοίο. Για παράδειγμα να αναφέρω ότι στο Λισσος δυο σαλάτες, δυο κύρια πιάτα και δυο αναψυκτικά πληρώσαμε 23 Ευρω, ενώ στο Κνωσός Παλλάς μια σαλάτα, ένα κύριο πιάτο και δυο αναψυκτικά 17 Ευρω.

2) Η ποιότητα και η ποικιλία του φαγητού στο Self Service, όχι τίποτα το ιδιαίτερο. Τους δικαιολογώ μέχρι σε ένα σημείο γιατί πήγα αργά για φαγητό, αλλά συγκρίνοντας με το Λισσος που πάλι είχα πάει αργά, είχε μεγαλύτερη ποικιλία και ελαφρώς πιο γευστικό το φαγητό. Εάν το συγκρίνω με το Blue Star 1, που είχα φάει πριν δυο χρόνια ταξιδεύοντας για Ρόδο, η διάφορα είναι χαοτική υπέρ του Blue Star 1.

3) Από service στο σαλόνι, πολύ πιο κάτω από τη φήμη των Μινωικών. Για παράδειγμα κάθισα στο σαλόνι και περίμενα να έρθει κάποιος από τους 5 θαλαμηπόλους (σαλονιερηδες), να έρθει να μας πάρει παραγγελία όπως έκανε με τους υπόλοιπους συνεπιβάτες. Αλλά σχεδόν 1 ½ ώρα κανείς δε προθυμοποιήθηκε να έρθει να πάρει παραγγελία. Ακόμα θα περίμενα εάν δε πηγαίναμε στο μπαρ μόνοι μας.

4) Οι βρύσες των νιπτήρων στις τουαλέτες ήταν τόσα κοντά στο νιπτήρα που αντί να πλένω τα χέρια μου μάλλον το βρώμιζα, αφού ακούμπαγαν στο νιπτήρα.

5) Στις κάποιες πολυθρόνες του σαλονιού υπάρχον σημάδια φθοράς. Δηλαδή τρύπες και κλωστές να κρέμονται.

6) Το κατάστρωμα στη πρύμη, πίσω από τα εστιατόρια ήταν μη προσβασιμο για τους επιβάτες. Μόνο από αυτό το κατάστρωμα υπήρχε η μοναδική πιθανότητα να δεις τα απόνερα του πλοίου.

7) Η έλλειψη κάποιου καθίσματος στα ανοικτά καταστρώματα ακόμα και στο χώρο που είναι η πισίνα.

8) Μια πινακίδα στο King Minos σαλόνι, που λέει ότι το σαλόνι θα κλείσει στις 01:00, ενώ εννοούσαν ότι το μπαρ θα κλείσει στις 01:00.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώντας ότι το πλοίο είναι ίδιο με το αδελφό Φαιστός Παλάς, θα προσθέσω στα πλην την απίστευτα φτωχή (έως άσχημη) εικόνα του διαδρόμου με τις καμπίνες στο ντεκ 4 (νομίζω). Από κει που βρίσκεσαι σε πολυτελές ξενοδοχείο, παιρνάς απ' αυτούς τους διαδρόμους με την ανύπαρκτη διακόσμιση και την οικτρή μοκέτα και νομίζεις ότι μπήκες σε άλλο πλοίο!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το καράβι κτύπησε το πρωί με τον πολύ αέρα στο μώλο στο Ηράκλειο, κι΄έχει ένα όχι αμελητέο βαθούλωμα αριστερά, πρύμα κάτω από το ζωνάρι (περίπου), όπως έδειξαν οι ειδήσεις του Alpha προ ολίγου και όπως μόλις πρόλαβε να γράψει ο φίλος μας kardamyla hios. Αυτό ίσως εξηγεί και την εσπευσμένη αναχώρηση του Olympia, επειδή μάλλον το Knossos θα πρέπει να επισκευασθεί. Ένας αξιωματικός του ΚΛ Ηρακλείου εις άψογα Κρητικά (και υπό την ιδιότητα του εκπροσώπου Τύπου των Μινωϊκών :mad:) εξήγησε ότι το πρόβλημα ήταν μικρό, ότι μερικοί επιβάτες ούτε καν κατάλαβαν την πρόσκρουση και ότι εν πάσει περιπτώσει το πλοίο επιθεωρείται, κλπ. Επειδή όμως ο παρουσιαστής επέμεινε για "επιβάτες που λαχτάρησαν", ετοιμαστείτε για τίποτε βραδυνές ομορφιές (στων "οκτώ" :rolleyes:...).

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Σάββατο, 03 Φεβρουαρίου 2007

Προσέκρουσε στον προβλήτα του Κεντρικού Λιμένα Ηρακλείου το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ» Ν.Η. 31, πρωινές ώρες σήμερα, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης, λόγω των ισχυρών ανέμων, που έπνεαν στην περιοχή.

Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στην αριστερή πρωραία πλευρά του πλοίου ρήγμα, ενώ δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός ή ρύπανση της θάλασσας. Στο πλοίο επέβαιναν 816 επιβάτες, 114 φορτηγά οχήματα, 120 Ι.Χ.Ε. οχήματα και 12 δίκυκλα, που αποβιβάστηκαν ασφαλώς.

Ανωτέρω πλοίο επιθεωρήθηκε από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων ενώ από τη Λιμενική Αρχή Ηρακλείου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς και Πιστοποιητικού Διατήρησης Κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή διενεργείται προανάκριση.

Επίσης, η Ναυτεμπορική μιλάει για "ρήγμα μήκους 4 μέτρων".

Link to comment
Share on other sites

Όντως έτσι είναι Νηρέα. Αύριο λογικά θα έχουν τελειώσει με την επισκευή και τη Πέμπτη ξαναμπαίνει στα δρομολόγια.

Το ρήγμα από ότι μου είπανε έφτανε περίπου τα 7 μέτρα. Οι επιβαίνοντες δε το κατάλαβαν ιδιαίτερα. Απλώς ένιωσαν ένα απαλό τράνταγμα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ακομα και αυτο το πολυ νεο πλοιο με τα τοσα τεχνολογικα καλουδια,απ' οτι φαινεται δεν μπορει να αντισταθει στη δυναμη του ανεμου.Παντως του ευχομαι να επιστρεψει το συντομοτερο και να προσφερει τις υπηρεσιες του.

Τωρα οσον αφορα την προσωπικη μου γνωμη για το πλοιο θα ελεγα οτι τα μοναδικα ψεγαδια του ειναι η μη δυνατοτητα να δεις μπροστα ή πισω και οι λιγοι εξωτερικοι χωροι του.

Link to comment
Share on other sites

Να δουμε τι λενε και οι Lloyd's για το συμβαν, επιγραμματικα βεβαια:

Struck pier during berthing manoeuvres at Iraklion 03 Feb 2007 due strong winds. Crack in forward port side. Passengers and vehicles removed. Sailed to Perama for repairs, ETD 07 Feb.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα μετά από πολύ καιρό έδεσε στο Ηράκλειο στις 5:45 αντί για τις 6:15 που δένει από τότε που αυξήθηκαν οι τιμές στα πετρέλαια.Από Πειραιά φύγαμε περίπου με 20' καθυστέρηση..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Την Τετάρτη το βράδυ ταξίδεψα (για ακόμη μία φορά) μαζί του και παρατήρησα πως έβαψαν το ελικοδρόμιο :eek: .Πιό συγκεκριμένα μόνο το Η και πρόσθεσαν και κάποιους κωδικούς στο πλάι...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ωραία μας τα είπε ο George για το Κνωσός Παλλάς για να δούμε μια ποιο αντικειμενική άποψη:D :D ;) !!

στα θετικα προσθετω οτι ειναι τα ποιο πρακτικα πλοια της μεσογειου!επισης το ταξιδι τους υπεροχο.

αρνητικα-δεν μπορω να καταλαβω γιατι κλεισανε την ντισκο του πλοιου!!!το εκαναν σαλονι μη καπνιζοντων!!θα μπορουσε να λειτουργει σαν panaromic lounge-bar kαι μετα τις δωδεκα ως ντισκο!

-η πολυτελεια τους(ιδιαετερα στο κνοσσος)ειναι σαφως κατωτερη απο εκεινη που εχουν τα ιταλικα αδερφακια τους

-ελλειψη επιπεδων τv στα αεροπορικα!οπως εχουν τα bluestar

-o θαυμασιος χωρος της πισινας ελπιζω το καλοκαιρι στα ημερησια να τον εκμεταλευτουν καλητερα!να ριχνουν και καμια βουτια οι τουριστες!!

θεωρω σαν μια τελικη εκτιμηση οτι τα festos-knossos ειναι τα καλυτερα ελληνικα πλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχω ταξιδέψει πολλές φορές με τα Κνοσσος και Φαιστός και συμφώνω με όλα τα παραπάνω θετικά και αρνητικά.Όσο για το virbation, όσες φορές έχω ταξιδέψει με αυτά τα πλοία, αν δεν είμαι σε κάποιο παράθυρο να δώ τι παιζεται, δεν καταλαβαίνω πότε ξεκινάει και πότε δένει στο λιμάνι!!!Είναι άριστα σε αυτό τον τομέα!!Ομως έχω μία απορία!!Μήπως ρε παιδιά μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί το 2ο εξωτερικό deck κάτω απο το "ελικοπτεροδρόμιο" είναι μονίμος κλειστό??Εχει που έχει περιορισμένα εξωτερικά deck το πλοίο, κλείνουν και το deck-ελπίδα να δείς λίγα απονεράκια ή και γενικά τί γίνετε πίσω απο το πλόιο!!!:mad::(

Σε γενικές γραμμές όμως τα πάω πολύ αυτά τα αδερφάκια!!Ειναι ίσως τα καλύτερα πλοία που έχω ταξιδέψει.Όσο για κάποιους φίλους shipfriends που λένε για το θέμα εσωτερικής πολυτέλειας(οτι έχει λιγότερη σε σχέση με τα άλλα Ιταλικά πλοία), θέλω να πώ οτι για εμάς τους Ηρακλειότες αυτά τα πλοία είναι τα στολίδια μας.Καθώς μέχρι να έρθουν αυτά είχαμε συνηθήσει να ταξιδεύουμε με King minos,El-greco,Daedalus κτλ και καταλαβαίνεται οτι αυτά τα δυο πλοία τώρα μας φαίνονται ετσι κι'αλλιώς παλάτια και όποτε μπαίνουμε (ειδικά στην αρχή) μένει το μάτι μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Το κλειστό εξωτερικό deck είναι το 6, πίσω από τα εστιατόρια.Μέχρι πριν κανένα χρόνο ήταν ανοιχτό που και που αλλά τώρα έβαλαν και πόρτα με κάγγελα αντικαθιστώντας τα σχοινιά που μέχρι την αλλαγή σε εμπόδιζαν να περάσεις.Τον λόγο δεν τον γνωρίζω αλλά σκέφτομαι μήπως είναι θέμα ασφαλείας καθώς σε εκείνο το σημείο ακουμπάνε οι καταπέλτες όταν κλείνουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...