Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

Στην σελίδα της εταιρείας στο κεφάλαιο των δρομολογίων έχουν αρχίσει και ¨ανεβάζουν ¨ πίνακες των δρομολογίων όπως και τα πλοία που θα τα εκτελέσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Βέβαια του Πειραιά είναι λίγο μπάχαλο μπερδεμένα αλλά λογικά αυριο θα τα διορθώσουν και θα προσθέσουν και της Ραφηνας Θεσσαλονίκης Βόλου 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Λίγο υπομονή χρειάζεται. Δεν είναι πρώτη φορά που η Seajets ανακοινώνει δρομολόγια στο παρά πέντε. Όταν είναι έτοιμοι θα μάθουμε που πάει τι και τι δρομολόγια θα κάνει. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το line up για φέτος μετά από ενημέρωση του Champion Jet υπάρχει περίπτωση να γίνουν μικροαλλαγές όπως μου ειπαν 

 

Tera Jet : Πειραιά Σεριφο Σιφνο Μηλο 

Champion Jet 1 : Πειραιά Σεριφο Σιφνο Μηλο (14:50)

Champion Jet 2: Πειραιά Παρο Νάξο Ιο Θηρα 

WorldCahmpion Jet : Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Ιο Θηρα

Caldera Vista : ενδοκυκλαδικα

Sifnos Jet : Ηρακλειο Θηρα 

Paros Jet : Σητεια Κάσο Κάρπαθο Ρόδο Χάλκη και Ρέθυμνο Θηρα 

Superrunner Jet : Θες/νίκη Σποραδες Μαντούδι 

Naxos Jet : Ραφήνα Τήνο Μύκονο  Νάξο Παρο 

Aqua Blue :άγονη Καβάλας 

Aqua Jewel :άγονη Κυθηρων 

Superstar :Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο Παρο 

Sporades Star : Βολος Σκιάθος Σκόπελος Αλονησσος  

SUPER JET : Μήλος Κυκλαδες 

Seajet 2 :Mήλο Κυκλαδες 

SuperCatJet : ίσως Φολεγανδρο 

 

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να μείνει ανεκμετάλλευτο !!! Είτε Θεσσαλονίκη είτε Σητεια - Ρόδο , είτε δυτικές κυκλαδες θα δραστηριοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει πάνω του ίχνος εργασίας αλλά ελπίζω να ταξιδέψει επίσης μήπως ξέρετε που θα δραστηριοποιηθεί το Supercat ?

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μια αγοραπωλησία λαμβάνει σάρκα και οστά με την υπογραφή ΜΟΑ και την κατάθεση προκαταβολής . Απο εκεί και πέρα υπάρχει ένας εύλογος χρόνος για την παράδοση  που ορίζεται στο συμφωνητικό και ο οποίος έχει να κάνει με την προετοιμασία των δικαιολογητικών , με ενδεχόμενο δανεισμό που μπορεί να τρέχει η πλευρά των πωλητών , με άρση υποθήκης που μπορεί να έχει η πλευρά των πωλητών , … για πολλούς και διάφορους λόγους που έχουν να κάνουν και με τις δυο πλευρές . Ειδικότερα όταν μιλάμε για ακτοπλοϊκά πλοία υπό Ελληνική σημαία , η προετοιμασία των δικαιολογητικών χωρίς να είναι καμιά μπλεγμένη υπόθεση , θέλει το λιγότερο ένα μήνα αφού έχεις να κάνεις με το αθάνατο Ελληνικό Δημόσιο .

Για να επιστρέψουμε όμως στο Speedrunner III το ότι έχει συμφωνηθεί η πώληση του είναι δεδομένο , αλλά το πλοίο δεν έχει ακόμη παραδοθεί για να υπάρξει ίχνος εργασίας .

Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το βαπόρι ειναι έτοιμο απο πιστοποιητικά και επισκευές .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Στο λιμάνι της Ραφηνας αυτήν την περίοδο φτιάχνεται το κιόσκι εισιτηρίων της εταιρία και επίσης είναι γεμάτο αφίσες οι οποίες απεικονίζουν το Superstar στο δρομολογιο Άνδρο Τήνο Μύκονο Παρο και άλλη μια που δείχνει ένα ταχυπλοο τους χωρίς να είναι ξεκάθαρο το Sifnos Jet  και στην άλλη το Worldchampion Jet (δεν είναι ξεκάθαρο διότι τα δείχνει σαν να είναι από drone και δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό ποιο πλοίο είναι )στο δρομολογιο Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο 

Edited by Angela
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως η εταιρία όσον αναφορά στα ταχύπλοα έχει δημιουργήσει ένα πολύ καλό brand name στους τουρίστες από το εξωτερικό κατά κύριο λόγο  στα δρομολόγια από Ηρακλείου προς Κυκλαδες και του Πειραιά προς Κυκλαδες  αλλά και στο ενδοκυκλαδικα κομμάτι των παραπάνω δρομολογίων και στα υπόλοιπα δρομολόγια των Δυτικές ,Ραφήνα αλλά περισσότερο στα παραπάνω .Επίσης , κατά την γνωμη μου αν έστελνε για scrap το Apri ,το Ift ,το Aqua Solution ,τα αδερφάκια Seaspeed Jet και Highspeed Jet,θα μπορούσε να παρει δυο ταχύπλοα παρόμοια του World ή των Champion και να βγουν απόλυτα κερδοφόρα!

Καλά ναι εννοείται ότι δεν είναι η καλύτερη εταιρία εγω δεν το διατύπωσα σωστα απλά βλέπω ότι ας πούμε και τα περασμένα χρόνια πχ απο Ραφήνα για Μύκονο που υπήρχε το Hellenic Highspeed  ,το Runner και το Paros Jet , το πρώτο δε κουβαλούσε ότι περίσσευε το δεύτερο δούλευε καλά ενώ το Paros είχε την μεγαλύτερη πληρότητα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Καλό brand name από που και ως που;;;Το ότι τα ταχύπλοα της είναι γεμάτα δε πάει να πει ότι είναι η καλύτερη εταιρεία.Για τα πιο πολλά νησιά και οι συνδέσεις που κάνει μεταξύ αυτών,αποτελεί μονόδρομος καθώς δεν εξυπηρετούνται από άλλες εταιρείες με ταχύπλοα...Κάθε μέρα στοιβάζουν επιβάτες στα γκαράζ των πλοίων για να προλαβαίνουν να φορτωεκφορτώνουν σε είδη πιεστικά ωράρια...Μου έχει τύχει αρκετές φορές επιβάτες να λυποθημούν στα γκαράζ των πλοίων από την ατμόσφαιρα που επικρατεί εκεί, και η εταιρεία συνεχίζει ακάθεκτη να κάνει το ίδιο ακριβώς ακόμα και σήμερα στους επιβάτες...Εδώ σε κατεβάζουν στο γκαράζ 10 λεπτά πριν την Άφιξη περνόντας μπουγάζια όπως ο τσικνιάς, που με ένα 6-7αρι μποφόρ, ανα πάσα στιγμή κάποιος μπορεί να χάσει την ισορροποία του και να χτυπήσει...Αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα που δε πρέπει να συμβαίνουν σε ένα ευρωπιακό κράτος...Μη λέμε ότι θέλουμε...Αν υπήρχε μια εταιρεία με νέα ταχύπλοα,καλό δίκτυο πρακτόρων και αρκετή διαφήμηση σε Ελλάδα και εξωτερικό, χωρίς να επικρατούν στα πλοία της αυτές οι τριτοκοσμικές καταστάσεις θα ήταν η νο1 επιλογή,όπως παλιότερα η Hellenic...Ελπίζω σύντομα να δούμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα..........

 

Όταν ακούω ότι το Hellenic Highspeed από Ραφήνα κουβαλούσε ότι περίσσευε, καταλαβαίνω ότι δεν είχες εικόνα του τι συνέβαινε στη γραμμή τότε.Το πλοίο ήταν καθημερινά γεμάτο και δούλευε άψογα…Το έδειξε και με τη Fast ferries αυτό όταν πήγε το καλοκαίρι του 2019 στη Ραφήνα.Αναγκάστηκε να φύγει από τη γραμμή λόγω της φωτιάς του HS5 και της πώλησης του HS6…

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ships.greece said:

Θεωρώ πως η εταιρία όσον αναφορά στα ταχύπλοα έχει δημιουργήσει ένα πολύ καλό brand name στους τουρίστες από το εξωτερικό κατά κύριο λόγο.

 

Αυτό που λές μου θυμίζει την κλασική παπάντζα περασμένω δεκαετιών πως "όποιον ρωτήσεις στο εξωτερικό για ελληνικό ποδόσφαιρο, σου λέει αμέσως Panathinaikos". Ας πάρουμε όμως ορισμένα σχόλια από το Tripadvisor, αν ψάξει κανείς για Seajets Ferries, είναι όλα περσινά:

 

Χρήστης Sub Optimal:

Quote

Would not recommend it. Caught it back from Syros to Athens on the basis that it would be quicker. Booked business class - the only positive I can say is that it’s better than their economy

 

Χρήστης 820pearlh:

 
Quote

 

We chose Seajets among the numerous ferry companies in Greece, due to excellent pre-trip e-mail communication (in particular with Iannis), ease of payment, ease of booking and their excellent website. This is where the good experience ended.

It appears that Seajets are merely interested in cramming as many passengers on and off board at each port, with no regard for passenger health, Covid safety or convenience!

 

 

Χρήστης chris318i:

Quote

 

Late, chaotic and poorly organized

Furthermore, the embarkation and disembarkation of the passengers was really chaotic and poorly organized. During the disembarktion, the passengers were sent to the cargo area way too early. We were stuck there with all the other passengers for more than 15 minutes and it was extremly hot, loud and crowed.

Our experience with Seajets was significantly worse than with the other shipping companies and for our next cruise we will think twice whether we will go with Seajets again.

 

 

Από 4 βαθμολογίες όσον αφορά την ταξιδιωτική εμπειρία, οι 3 είναι Poor και η μία Terrible. Σκέψου να μην είχε και καλό brand name τι θα διαβάζαμε.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Champion Jet_2 said:

Εδώ σε κατεβάζουν στο γκαράζ 10 λεπτά πριν την Άφιξη περνόντας μπουγάζια όπως ο τσικνιάς, που με ένα 6-7αρι μποφόρ, ανα πάσα στιγμή κάποιος μπορεί να χάσει την ισορροποία του και να χτυπήσει...Αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα που δε πρέπει να συμβαίνουν σε ένα ευρωπιακό κράτος...Μη λέμε ότι θέλουμε...Αν υπήρχε μια εταιρεία με νέα ταχύπλοα,καλό δίκτυο πρακτόρων και αρκετή διαφήμηση σε Ελλάδα και εξωτερικό, χωρίς να επικρατούν στα πλοία της αυτές οι τριτοκοσμικές καταστάσεις θα ήταν η νο1 επιλογή,όπως παλιότερα η Hellenic...Ελπίζω σύντομα να δούμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα..........

Συμφωνώ απόλυτα! Δρομολόγιο από Χάλκη για Ρόδο με Paros Jet πέρσι το καλοκαίρι και λόγω της άμεσης αναχώρησης που είχε το ταχύπλοο από Ρόδο για επιστροφή, μας είχαν κατεβασμένους στο γκαράζ 15 λεπτά πριν τον καταπλου (σημειωτέον δεν είχαμε καν αυτοκίνητο). Σε κατάσταση πανδημίας, να είμαστε στριμωγμενοι σε κλειστό γκαράζ με μάσκες εννοείται και να κοντεύουμε να πάθουμε ασφυξία!!!! Και όλοι βέβαια να βρίζουν θεούς και δαίμονες! Που το είδαμε το καλό brand name? 

Ας μη μιλήσουμε και για την τιμολογιακή πολιτική ειδικά φέτος 

Link to comment
Share on other sites

Το 2019 ειχα ταξιδέψει με το Champion 2 απο Μύκονο για Ραφήνα 10 λεπτά πριν την άφιξη μας κατέβασαν στο γκαράζ όπου υπήρχε παρά πολύ μπόχα καπνό και μόλις φτάσαμε είχαν την απαίτηση να βγουν πρώτα ολα τα ΙΧ και μετα έμεις μεχρι που οι περισσότεροι επιβάτες αποφασίσαμε και βγήκαμε μόνοι μας από το πλοίο !

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, ships.greece said:

Άκουσα σήμερα ότι ίσως Θεσσαλονίκη ανεβεί το Champion 1 για την έναρξη των δρομολογίων αντί για το Supereunner που φαίνεται στο σύστημα 

Το Champion Jet 1 ανέβηκε προσωρινά στη Θεσσαλονίκη, μιας και δεν ήταν ακόμα έτοιμο το Superruner Jet, οπότε λογικά την άλλη εβδομάδα θα ανεβεί στη Θεσσαλονίκη. Προς το παρόν κάνει παρέα στο Supercat Jet, τα δυο πρώην πλοία της Golden Star Ferries, που τώρα φοράνε τα σινιάλα της Seajets και τα δυο πλοία.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μήπως κάτσει μόνιμα πάνω το Champion?Να ανεβοκατεβάσει 2 φορές το Runner και το Champion στο Πειραιά Θεσσαλονίκη με τις παρούσες τιμές πετρελαίου το βλέπω δύσκολο...Εξάλλου νομίζω φοράνε ίδιες μηχανές και το champion πηγαίνει γρηγορότερα και επομένως καίει λιγότερο.Δηλαδή ένα δρομολόγιο 11 ωρών του Runner το champion το κάνει σε 10 ώρες...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο thread αλλά που θα βλέπατε την Seajets σε λίγα χρόνια;Έχει γιγαντωθεί και πολλές γραμμές αποτελούν μωνοπώλιο πλέον για την εταιρεία.Για παράδειγμα θα την βλέπατε σιγά σιγά να ναυπηγεί πλοία που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των γραμμών (πχ το Πειραιάς Σέριφος Σίφνος Μήλος) και των λιμανιών τις Ελλάδας μιας που παίζει μπάλα σχεδόν μόνη της ή το θεωρείται υπερβολικό και συνέχεια θα κάνει αγορές secondhand πλοίων;

Link to comment
Share on other sites

Γίγαντας με χάρτινα πόδια, και άλλοι είχαν λεφτά αλλά δεν υπάρχουν στην ακτοπλοΐα πλέον.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εταιρεία που έχει με -εξαίρεση το aqua jewel- συμβατικα βαπόρια  40+ χρόνων , όσο ρομαντικά και αν φαίνονται , εμένα μου δείχνει προχειρότητα και παροδικότητα , από την άλλη όμως εύχομαι να αναπτυχθεί μήπως και υπάρξει σοβαρός ανταγωνισμός στην ακτοπλοΐα .

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...