Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

37 minutes ago, Strofalos said:

Δε νομίζω να υψώνει περισσότερο ανάστημα στον Super Mario ο Μανωλιός με το Σαντορίνη Παλλάς από τον Παναγιωτάκη με το Thunder. Εκείνον θεωρώ σαν άμεσο ανταγωνιστή στο Worldchampion σε σχέση με τον Ιταλό. 

Ο Ηλιο εχει ξεφυγει εδω και χρονια απο τα ορια του τοπικου παικτη και εχει κανει ανοιγμα σε ευρυτερα πλαισια.

Προφανως σε μια τετοια κλιμακα το αντιπαλο δεος του δεν θα ειναι ουτε ο Παναγιωτακης,ουτε ο Θεοδοσης,ουτε ο χ,ψ περιφερειακος παικτης μιας μεμονωμενης γραμμης.

Σιγουρα επεξεργαζεται στο μυαλο του σχεδια επεκτασης-οταν οι συνθηκες το επιτρεψουν-που ισως ουτε καν τα φανταζομαστε εμεις αυτη τη στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 991
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με τόσα ταχύπλοα που περισσεύουν στο στόλο του θα μπορούσε να αναβιώσει την άκρως επιτυχημένη σύνδεση Πειραιας-Χανιά που έκανε κάποτε το Highspeed 4 & 5. Διαθέτει ταχύπλοα με αντίστοιχη ταχύτητα, και μιλάμε για ένα πολύ εμπορικό δρομολόγιο για επιβάτες που τότε έκανε θραύση.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, MILTIADIS said:

Ο Ηλιο εχει ξεφυγει εδω και χρονια απο τα ορια του τοπικου παικτη και εχει κανει ανοιγμα σε ευρυτερα πλαισια.

Προφανως σε μια τετοια κλιμακα το αντιπαλο δεος του δεν θα ειναι ουτε ο Παναγιωτακης,ουτε ο Θεοδοσης,ουτε ο χ,ψ περιφερειακος παικτης μιας μεμονωμενης γραμμης.

Σιγουρα επεξεργαζεται στο μυαλο του σχεδια επεκτασης-οταν οι συνθηκες το επιτρεψουν-που ισως ουτε καν τα φανταζομαστε εμεις αυτη τη στιγμη.

Έχει τόσο καλό οικονομικό ισολογισμό που μπορεί και κάνει τέτοια ανοιγματα; 

Με απλά λόγια τι πλάτες έχει και κάνει τόσες αγορες;

Εκτός και αν τα αγόρασε σε μικρή τιμή όπως έχει κάνει και στα υπόλοιπα καράβια του. Με εξαίρεση το World..

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, MILTIADIS said:

Ο Ηλιο εχει ξεφυγει εδω και χρονια απο τα ορια του τοπικου παικτη και εχει κανει ανοιγμα σε ευρυτερα πλαισια.

Προφανως σε μια τετοια κλιμακα το αντιπαλο δεος του δεν θα ειναι ουτε ο Παναγιωτακης,ουτε ο Θεοδοσης,ουτε ο χ,ψ περιφερειακος παικτης μιας μεμονωμενης γραμμης.

Σιγουρα επεξεργαζεται στο μυαλο του σχεδια επεκτασης-οταν οι συνθηκες το επιτρεψουν-που ισως ουτε καν τα φανταζομαστε εμεις αυτη τη στιγμη.

Πολύ σωστός. βέβαια στην περίπτωση Θεοδόση, το Ιόνιο μπορεί να αποτελέσει μια οπορτουνιστική ευκαιρία για τον Ηλιό λόγω μονοπωλίου και μικρής έως καμίας πιθανότητας αντιποίνων. 

Link to comment
Share on other sites

Καιρό το σκέφτομαι και εγώ ότι ίσως να είναι καλό το να ανοιχτεί στο Ιόνιο ο Ηλιόπουλος.Στο εξωτερικό αρκετές γραμμές πορθμεία λειτουργούν με καταμαράν και γενικότερα ταχύπλοα χειμώνα καλοκαίρι οπότε γιατί όχι να συμβεί το ίδιο και εδώ.Είδη παλαιότερα το speedrunner από Πάτρα νομίζω πως τα πήγαινε αρκετά καλά και ο κόσμος το στήριζε.Εσείς πιστεύεται ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί και να αποτελέσει καλή πηγή εσόδων για τον Ήλιο;

Link to comment
Share on other sites

Για να δουλέψει Κυλλήνης Πόρο χρειάζεται το ΚΤΕΛ και τις μεταφορικές- άρα συμβατικό. Αλλά έχει και συμβατικά στον στόλο. Ταχύπλοο μόνο καλοκαίρι και Πάτρα Σαμη. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

το speedrunner δεν πηγε καλα, αφ΄ενος γιατι λογω των περιορισμων ταχυτητας στον πατραϊκο και τον κολπο της σαμης δεν εκανε αισθητη διαφορα στην ταχυτητα και απο την αλλη ηταν ακριβο σε σχεση με τη γραμμη της κυλληνης. (τα εχουμε γραψει αναλυτικα στο τοπικ του ΠΣΙ, της Levante και του Κυλληνη Πορος, ας μην τα συζητησουμε και εδω). γενικως στο ιονιο, δεν υπαρχουν οι foot passengers με μεγαλο πορτοφολι που θα ταξιδεψουν με το ταχυπλοο οσο και αν κανει, για να υποστηριξουν μια τετραμηνη δρομολογηση. οι γραμμες 9 μηνες το χρονο δουλευουν με τα φορτηγα και τους ντοπιους, οι οποιοι μετρανε και το ευρω στη διαφορα.

οποιος θελει να σπασει το μονοπωλιο στο ιονιο, πρεπει να ερθει με συμβατικο, ειτε στον πορο, ειτε στην επιδοτουμενη της πατρας και να προσφερει ποιοτητα, συνεπεια και χρονο 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, basilis89 said:

Έχει τόσο καλό οικονομικό ισολογισμό που μπορεί και κάνει τέτοια ανοιγματα; 

Με απλά λόγια τι πλάτες έχει και κάνει τόσες αγορες;

Εμένα όλα αυτά τα ανοίγματα της εταιρείας με προβληματίζουν.Μέσα σε 10 χρόνια από 2-3 ταχύπλοα έχει φτάσει να κάνει δεκάδες άσκοπες αγορές πλοίων αμφιβόλου ποιότητας.Και δε λέω για το WCJ που είναι στολίδι,αλλά για κάτι άλλα.Δε ξέρω συγκεκριμένα κάτι,μακάρι όλα αυτά μακροπρόθεσμα να βγουν σε καλό στην εταιρεία και στην ακτοπλοία γενικότερα.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, basilis89 said:

Έχει τόσο καλό οικονομικό ισολογισμό που μπορεί και κάνει τέτοια ανοιγματα; 

Με απλά λόγια τι πλάτες έχει και κάνει τόσες αγορες;

Εχει πλατες την ενασχοληση του με την ποντοπορο ναυτιλια.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, MILTIADIS said:

Προφανως σε μια τετοια κλιμακα το αντιπαλο δεος του δεν θα ειναι ουτε ο Παναγιωτακης,ουτε ο Θεοδοσης,ουτε ο χ,ψ περιφερειακος παικτης μιας μεμονωμενης γραμμης.

 

16 hours ago, MILTIADIS said:

Σιγουρα επεξεργαζεται στο μυαλο του σχεδια επεκτασης-οταν οι συνθηκες το επιτρεψουν-που ισως ουτε καν τα φανταζομαστε εμεις αυτη τη στιγμη.

 

Νομίζω δεν θα αργήσει η στιγμή που θα μπει σε σκληρή κόντρα με την ΑΤΤΙCA.

Kαι θεωρώ  πως θα δούμε και άλλα συμβατικά στον στόλο ως προς αυτήν την κατεύθυνση .

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πέρα από τη προσθήκη των πλοίων από τη Golden Star Ferries, πιστεύω ότι θα έχουμε και άλλη προσθήκη στο στόλο της Seajets!!😉

Aqua Santorini? 

Link to comment
Share on other sites

Για να μπει στο παιχνίδι με την αττικα θα πρέπει να ξέσκαρταρει αρκετά έως πολλά ταχύπλοα....και να τα σκατζάρει με αξιόλογα συμβατικά!....! Εκτός και γίνει τροφοδότης του η ίδια η άττικα...

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Svo said:

 

 

Νομίζω δεν θα αργήσει η στιγμή που θα μπει σε σκληρή κόντρα με την ΑΤΤΙCA.

Kαι θεωρώ  πως θα δούμε και άλλα συμβατικά στον στόλο ως προς αυτήν την κατεύθυνση .

 

 

Εξαρτάται τι επιλογές θα κάνει στα συμβατικά για να την απειλήσει, γιατί δεν μπορεί να κοντραρει ή να δημιουργήσει πρόβλημα στην attica με πλοια σαν το Superferry II, Aqua Blue κ.α. Στα συμβατικά έχει τρομερές επιλογές η Blue Star και μπορεί να τους διαλύσει ανά πάσα στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Φίδια φίδια στο λιμάνι του Πειραιά μιλάνε για πιθανότητες το tera jet και Capricorn να ζευγαρώνουν το καλοκαίρι του 2022 από Ηράκλειο προς Κυκλάδες και Πειραιά (ανέβα-κατεβα)....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να γίνει ποτε αυτό με το Capricorn. Δεν έχει καν μηχανές. Με τόσα ταχύπλοα θα πάρει μεταχειρισμένες μηχανές ο Ηλιόπουλος για το Capricorn που δεν είναι καν κερδοφορο; Εδώ το Tera στο τέλος της κάθε σαιζόν έχει παθητικο ταμείο, θα έχει δευτερο Tera Jet; Με άλλα ταχύπλοα, ναι είναι πολυ πιθανό να το κάνει γιατί ο Ιταλός θα χτυπήσει με το Santorini και απ'ότι φαίνεται και με το HS4 οπότε θα προσπαθησει να μην τον αφήσει να επεκταθεί σε αυτή τη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο θα ήταν σαν ιδέα αλλά και εμένα δύσκολο μου φαίνεται να γίνει κάτι τέτοιο...Η εταιρεία ήδη έχει στη γραμμή το World το οποίο το καλοκαίρι πραγματικά είναι πάντα γεμάτο.Μια τέτοια κίνηση ίσως να επηρέαζε την κίνηση του world εκτός εάν το πήγαιναν σε άλλη γραμμή και έβαζαν αυτά τα δύο.Επίσης τα δρομολόγια θα έπεφταν σχεδόν πάνω στις ώρες του World.Άμα θέλουν να πάνε κόντρα στη Μινοαν καλύτερα να έβαζαν τα δύο champion εναλλάξ τα οποία είναι πολύ πιο οικονομικά από πλοία όπως το Tera κλπ.Επίσης για φέτος θα ήταν ωραίο αν δρομολογούσε πλοία στη Παροναξία και Σύρο Μύκονο απόγευμα από Πειραιά.Πιστεύω θα είχε καλές πληρότητες στα δρομολόγια.Εξάλλου πλέον της περισσεύουν αρκετά πλοία

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα πως την επιδότηση της γραμμής Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο θα την εκμεταλλευτεί η SeaJets  με ταχύπλοο που θα ξεκινά από Πειραιά προς Σαντορίνη και μετά στην επιδοτούμενη γραμμή ούτως ώστε:

-να έχει απευθείας σύνδεση με Σαντορίνη (χωρίς ενδιάμεσες στάσεις)

-να εκμεταλλευτεί την ακτοπλοϊκή απομόνωση του Λασιθίου με τον Πειραιά

-να καπαρώσει την επιδότηση

-να εκμεταλλευτεί το δίκτυό της στην Κρήτη για να πηγαινοφέρνει τουρίστες Κρήτη-Ροδο

50-50% να στέκουν..μια πισινή για φιδεμπορα... 

Όποτε, μην το δούμε το πρωταπριλιάτικο αστείο του Terra Jet για την εν λόγω επιδοτούμενη γραμμή, να το δούμε να πραγματοποιείται... 

Άτομο που είναι στις πρακτορεύσεις της SeaJets στον Πειραιά μου τα ξεφούρνισε. 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή ιδέα αν ποτε υλοποιηθεί.Το ταχύπλοο θα χρειάζεται διπλό πλήρωμα ενω πιστεύω η ταχύτητα του θα κυμαίνεται γύρω στους 30 κόμβους λόγω της μεγάλης απόστασης και της μεγάλης κατανάλωσης.

Το Χειμώνα υπάρχει και το Ιεράπετρα-Aqua Blue με το μεγάλο γκαράζ που θα μπορούσε να αντικαταστήσει το ταχύπλοο.Στη γραμμή αυτού μπαίνει το SFii.

Αυτά,ας τα βλέπουν κάποιοι στην ΑΝΕΚ που τα τελευταία χρόνια είναι στάσιμοι.Κάποτε και απευθείας σύνδεση είχε η Σαντορίνη και η γραμμή είχε δύο πλοία της ΑΝΕΚ-ΛΑΝΕ.Τώρα στη μόνη γραμμή που βγάζει χρήματα και είναι μόνη της θα έχει ανταγωνιστή.Ας πρόσεχε...

Link to comment
Share on other sites

On 5/8/2021 at 11:13 AM, togias_k said:

Δημοσίευμα του arxipelagos κάνει λόγο για αγορά του Express Santorini. Μάλιστα υποστηρίζει ότι θα παει πληρωμα να το παραλαβει. 

Έχει βγάλει κανείς τον μέσο όρο ηλικίας των συμβατικών του Ηλιοπουλου ;!😂😂

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατα τη γνώμη όλες αυτές οι κινήσεις του Ηλιόπουλου δείχνουν ότι θέλει να κινηθεί και σε (άλλες) γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας που υπάρχει δυνατότητα κερδοφορίας μη επιδοτούμενες προφανώς λόγω ηλικίας των συμβατικών πλοίων που αγοράζει!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο στόχος του είναι να μπει Δυτικές Κυκλαδες με συμβατικό και το χειμώνα , το έχει δείξει και με την και καλά αίτηση δρομολόγησης του Aqua solution. Λέω και καλά γιατί δεν παίζει να μπει ποτε αυτό . 
ταυτόχρονα όμως θέλει ένα καλό πλοίο και για τις Αζόρες . 
αυτα είναι στα δεδομένα που βλέπουμε με κινήσεις που κάνει . Άποψη μου επειδή έχω καταλάβει την ιδιοσυγκρασία του είναι πως δε θα αργήσει να πάει και Ιόνιο και καλά θα κάνει κιόλας 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Kaptennemo said:

Έχει βγάλει κανείς τον μέσο όρο ηλικίας των συμβατικών του Ηλιοπουλου ;!😂😂

Επειδή έκατσα και το έβγαλα, αν πάρουμε αυτά που του ανήκουν με τη βούλα (blue,jewel,solution) έχουν μέσο όρο 38.7 ετη.Αυτα που φημολογουνται(sf ii,alexandra,al salmy) εχουν 46.7 .Ολα μαζι βγαζουν 42.7 .Στο ανθος της ηλικιας τους ολα :rolleyes: πλην του jewel 

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Στόλος της SEAJETS:

ENEΡΓΑ ΠΛΟΙΑ :

1) ΤΕRAJET

2) WORLD CHAMPION JET

3) CHAMPION JET 1

4) CHAMPION JET 2

5) MEGA JET

6) NAXOS JET

7) PAROS JET

😎 CALDERA VISTA

9) SIFNOS JET

10) ANDROS JET

11) SUPER JET

12) SEAJET 2

13)  AQUA BLUE

14) AQUA JEWEL

15) POWERJET 

16) RAPIDLINK JET

17) (Superferry II) (από GSF)

18) (Super Runner) (από GSF)

19) (Super Speed) (από GSF)

20) (Super Cat) (από GSF)

21) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΝΑΥΛΩΣΗ?)

ANENEΡΓΑ:

22) HSC CAT

23) HIGH SPEED JET

24) APRI

25) SWIFT 1  (Βομβαρδισμένο)

26) Aqua Solution

ΕΡΧΟΝΤΑΙ:

27) Azores Express 

28) Al Salmy 4 (ex.Express Santorini )

ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΩΣ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ:

29) CAT I (ΠΡΩΗΝ ΑΛΚΥΩΝΗ)

30) CALLI P

Εν κατακλείδι νομίζω πως έχει χαθεί η μπάλα με τόσα πλοία.

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...