Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Seajets

Recommended Posts

Υπάρχει κάποιο ενδεχόμενο ο Ηλιόπουλος να χτυπήσει μεγάλο βαπόρι κανονικό κι όχι ταχύπλοο;;; όχι απαραίτητα για Αιγαίο..🤫

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tην δεδομένη στιγμή έχει στον στόλο του 4 συμβατικά πλοία: 

1)  AQUA BLUE

2) AQUA JEWEL

3) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ)

4)  AQUA SOLUTION (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΕΙ)

Θεωρώ πως δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες για συμβατικά πλοία στην εταιρεία του διότι το κέρδος του είναι

ότι έχει χτίσει προφίλ με τα ταχύπλοα που δουλεύουν λίγους μήνες κι αφήνουν κέρδος το καλοκαίρι!!!

αρχείο λήψης.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα σίγουρα και εγώ δεν το πιστεύω..Αλλά εννοούσα μεγαλύτερα συμβατικά. Ανω των 180-190 μέτρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω εάν ισχύει η αγορά του St Damian και τι προσπαθεί η Seajets και ο Ηλιόπουλος να πετύχει, 

με τα συμβατικά πλοία που έχει αγοράσει εκτός του Αqua Jewel είναι όχι μόνο υπερήλικα αλλά για παλιοσίδερα!!!!

1) AQUA BLUE : 45 ετών

2)AQUA SOLUTION: 51 ετών

3)AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ.: 45 ετών

4) St Damian:  48 ετών

 

Mπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εξήγηση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγώ δεν νομίζω ότι πουλάει τρέλα!!!! Τον θεωρώ επιτυχημένο με βάση τα αποτελέσματα στα ταχύπλοα!!!!

Τι κόλπο είναι αυτό με τα συμβατικά θα φανεί στο μέλλον!!!!!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαντάζομαι (και το επιθυμώ προσωπικά) όταν αυξηθεί η τιμή του σκραπ θα χαιρετήσουμε τα περισσότερα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το AQUA BLUE το πήρε ίσως για να χτυπήσει καμία μεγάλη γραμμή αλλά  μέχρις στιγμής δεν του έχει βγει και πιο πολύ το βλέπουμε να είναι δεμένο παρά να ταξιδεύει.To AQUA SOLUTION το αγόρασε με την προοπτική να γίνει πλωτό hot spot για μετανάστες αλλά δεν έγινε τίποτα.Το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. το πήρε για να το βάλει σε καμία άγονη(Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο αυτό το πλοίο να ταξιδεύει) και αν αληθεύει για το St DAMIAN για να το βάλει στις Αζόρες όπως γράφτηκε στο θέμα του πλοίου.Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχουν πάει για scrap αλλά δυστυχώς βλέπω  συνεχώς ότι αντί να υπάρχει εκσυγχρονισμός και να πηγαίνουμε μπροστά ,πηγαίνουμε όλο και πιο πίσω..

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Takisg said:

Δεν μπορώ να καταλάβω εάν ισχύει η αγορά του St Damian και τι προσπαθεί η Seajets και ο Ηλιόπουλος να πετύχει, 

με τα συμβατικά πλοία που έχει αγοράσει εκτός του Αqua Jewel είναι όχι μόνο υπερήλικα αλλά για παλιοσίδερα!!!!

1) AQUA BLUE : 45 ετών

2)AQUA SOLUTION: 51 ετών

3)AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ.: 45 ετών

4) St Damian:  48 ετών

 

Mπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εξήγηση;

Το "υπερήλικα και για παλιοσίδερα" είναι κρίση δική σου, όχι η πραγματικότητα. 

Είναι πλοία που είναι έτοιμα να δουλέψουν (με εξαίρεση το aqua solution), και μπορούν να βγάζουν χρήματα.

Χαμηλό κόστος αγοράς, φτηνό κόστος λειτουργίας, δεδομένα έσοδα από επιδοτήσεις / ναύλους. Σε 2-3-5 χρόνια το στέλνεις για σκραπ (σε τιμή όμοια με αυτή που το αγόρασες) και καρπώνεσαι ότι έσοδα έχεις από τη λειτουργία του πλοίου. Να το κάνω λιανά, έστω ότι ο Α αγοράζει το πλοίο των 48 ετών αντί 1 εκ, βγάζει 1 εκ κέρδος από τη λειτουργία του σε 5 χρόνια και το πουλάει ξανά 1 εκ για σκραπ. Αντίθετα ένα πλοίο 120 μέτρων 20ετίας θα το αγοράσεις 15 εκατομύρια , θα βγάλεις Χ και μετά από 5-6 χρόνια θα το πουλήσεις 7-8 εκατομύρια, που σημαίνει ότι απαιτεί πολύ περισσότερα έσοδα για να πεις ότι έβγαλες κάτι, τα οποία φυσικά είναι και αβέβαια γιατί παίζεις σε ελεύθερη αγορά, όχι σε επιδοτούμενες γραμμές ή ναυλώσεις.....

(υπερ-απλουστευμένα φυσικά τα παραπάνω, αλλά έτσι είναι..... ) 

Edited by giorgos_249

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκανα μια προσπάθεια να βγάλω το line up του στόλου της Seajets για το 2020 με τα μέχρι στιγμής δεδομένα και τι έχει πάρει έγκριση η εταιρεία.

Quote

Πρωινό Πειραιά Δυτικές Κυκλάδες: Sea Jet 2/Super Jet εναλλάξ

Απογευματινό Πειραιά Δυτικές Κυκλάδες: Sifnos Jet

Πειραιά Πάρο Ίο Σαντορίνη: Tera Jet (πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει τράμπα με το Power Jet)

Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη: World champion Jet

Απογευματινό Πειραιά Μύκονο Νάξο Σαντορίνη: Naxos Jet

Πρωινό Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο: (πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει τράμπα με το Tera Jet)

Απογευματινό Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο: Paros Jet

Κρήτη Κυκλάδες: Champion Jet 2 & Caldera Vista

Άγονη Κυκλάδων: Andros Jet

Άγονη Κυθήρων: Aqua Jewel (το καλοκαίρι μπορούμε να δούμε το Αλεξάνδρα Λ)

Άγονη από Λαύριο Λήμνο Καβάλα: Aqua Blue

Αζόρες: Αλεξάνδρα Λ (ή το Aqua Jewel που συνήθως πηγαινει) & Mega Jet

Βόλος Σποράδες Μαντούδι: Mega Jet (αλλά θα είναι το καλοκαίρι στις Αζόρες)

Πειραιά Σέριφο  Σίφνο Μήλο Σαντορίνη: Champion Jet 1 (που δεν πιστεύω να το κάνει)

Αμοιβό: Rapidlink Jet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panagia Ekatontapiliani

Πειραιά Σέριφο  Σίφνο Μήλο Σαντορίνη: Champion Jet 1 (που δεν πιστεύω να το κάνει)

κ τελικά που θα δουλέψει το champion jet 1;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκληρή επιστολή της SEAJETS για το παρασκήνιο που καλλιεργείται από το Δήμαρχο Ανάφης

Quote

Κύριε ∆ήµαρχε,

Με έκπληξη αλλά και απορία διαβάσαµε την από 14/01/2020 επιστολής σας µε Αριθµ. Πρωτ.19 που απευθύνατε στον Υπουργό Εµπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κύριο Ιωάννη Πλακιωτάκη.

Σηµειώσαµε ιδιαιτέρως ότι την κοινοποιήσατε στον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση, στον Έπαρχο κ. ∆αρζέντα, στους Βουλευτές Κυκλάδων κα Μονογυιού, κο Συρµαλένιο και κο Φόρτωµα καθώς και στα Μ.Μ.Ε. Κυκλάδων.

Η στάση σας αυτή δεν προκαλεί µόνο απορία αλλά και αγανάκτηση διότι προσπαθείτε να δηµιουργήσετε ένα ψεύτικο κλίµα αποκρύπτοντας την πραγµατικότητα, την οποία αποκρύπτετε προφανώς για εξυπηρέτηση συµφερόντων εκτός αν αγνοείτε ή αδιαφορείτε τι σηµαίνει Νόµος και νοµικό πλαίσιο που διέπει την Ακτοπλοΐα.

Είναι δε τόσο κραυγαλέα η στάση σας που δεν διστάζετε να ζητάτε από τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας την δικιά του ‘υπογραφή’ προκειµένου να εξυπηρετήσετε εκτός Νοµοθεσίας συµφέροντα τρίτων.

Το ψεύτικο κλίµα που δηµιουργείτε, αποδεικνύεται προφανέστατα από το γεγονός ότι τόσο ο κος Μάριος Ηλιόπουλος, εκπροσωπώντας τον όµιλο SEAJETS, αλλά και άλλα στελέχη του Οµίλου σε άλλες περιστάσεις, διαβεβαίωσαν σε συνάντηση που υπήρξε µε τον Υπουργό Ναυτιλίας στις 15 Νοεµβρίου 2019 παρόντων των ∆ηµάρχων Κυκλάδων ( Ανάφης –δηλαδή εσείς-, Ίου, Φολεγάνδρου, Σικίνου, Θηρασιάς, κ.α.) παρόντος και του Επάρχου Σαντορίνης κου ∆αρζέντα, ότι η SEAJETS θα εξυπηρετήσει στην full σεζόν τις προσεγγίσεις που της ζητήθηκαν από εσάς πραγµατοποιώντας δύο δροµολόγια ανά εβδοµάδα.

Τα συγκεκριµένα δροµολόγια γίνονται από την SEAJETS στα πλαίσια της κοινωνικής της προσφοράς προς τα νησιά των Κυκλάδων και όχι επειδή υφίσταται πραγµατική ανάγκη.

Παρόµοιες ενέργειες είχαν γίνει και στο παρελθόν πολλές φορές από τον Όµιλο µας για προορισµούς όπως η Σίκινος και η Κίµωλος.

Για την παραπάνω δέσµευση µας ενηµερώσαµε τον Έπαρχο Σαντορίνης τόσο τηλεφωνικώς, σε ηµεροµηνία προγενέστερη της επιστολής σας, όσο και σε σχετική συνάντηση που είχε ήδη πραγµατοποιηθεί στο Υπουργείο Ναυτιλίας στις 15 Νοεµβρίου 2019.

Επιπλέον και εσείς προσωπικά είχατε ενηµερωθεί σχετικά µε το σχεδιασµό των παραπάνω δροµολογίων από τον κο Μάριο Ηλιόπουλο στην συνάντηση της 15/11/2019 αλλά και τηλεφωνικά προ της επιστολής σας 14/01/2020.

Μετά το παραπάνω είναι προφανές ότι δέχεστε να χρησιµοποιηθείτε ως ‘λαγός’ προς εξυπηρέτηση συµφερόντων και ζητάτε από τον κο Υπουργό Ναυτιλίας να παρανοµήσει,
αδιαφορώντας ή αγνοώντας σεις, το τι ακριβώς αναφέρουν οι σχετικές διατάξεις της κείµενης νοµοθεσίας.

Συγκεκριµένα το άρθρο έβδοµο του Νόµου 2932 που διέπει την ακτοπλοΐα αναφέρει:

‘ 1. Με απόφαση του Υπουργού επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση των διατάξεων, να δροµολογηθεί επιβατηγό η οχηµαταγωγό, επιβατηγό ή φορτηγό πλοίο, για την εκτέλεση συγκεκριµένου ή συγκεκριµένων δροµολογίων, και πρόκειται να καλυφθούν έκτακτες ή επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες, οι οποίες δεν µπορεί να εξυπηρετηθούν εγκαίρως από τα ήδη δροµολογηµένα πλοία’.

Περιπτώσεις αιτηµάτων δροµολόγησης κατά παρέκκλιση των όσων ορίζει ο Νόµος επιτρέπεται να εγκριθούν ΜΟΝΟΝ εάν καλύπτουν έκτακτες ή επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες που δεν γίνεται να εξυπηρετηθούν έγκαιρα από τα ήδη δροµολογηµένα πλοία.

Γίνεται κατανοητό πως τέτοιες ανάγκες µπορεί να προκύψουν από την εµφάνιση κάποιων ξαφνικών και µη αναµενόµενων γεγονότων όπως είναι η βλάβη ενός δροµολογηµένου πλοίου ή η αιφνίδια αύξηση της µεταφορικής κίνησης. Τέτοια γεγονότα έχουν ανακύψει στο παρελθόν όπως η πρόσφατη περίπτωση της βλάβης πλοίων στη γραµµή Σαµοθράκη – Αλεξανδρούπολη που οδήγησε στον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαµοθράκης ή η αύξηση των µεταναστευτικών ροών στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου.

Τα παραπάνω τα αναφέρουµε προς ενηµέρωση των Υπουργών, Βουλευτών και Μ.Μ.Ε Κυκλάδων στα οποία ‘στοχευµένα’ κοινοποιήσατε την από 14/01/2020 επιστολή σας.

Η Νέα Ελλάδα κύριε Ιάκωβε Ρούσσε δεν θα χτιστεί αυθαίρετα επειδή στο παρελθόν έτσι έµαθαν κάποιοι να χτίζουν ή επειδή εσείς ή κάποιοι έτσι θέλουν…

Η Ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί ένα βασικό βραχίονα της τουριστική βιοµηχανίας και νευραλγικό παράγοντα της ελληνικής οικονοµίας .

Για αυτό επιβάλλεται να λειτουργεί µε κανόνες και σταθερό θεσµικό πλαίσιο και θα πρέπει όλοι να συµβάλουµε στην προσπάθεια µαζί µε το Υπουργείο Ναυτιλίας προς αυτήν την κατεύθυνση.

∆ΙΑ την SEAJETS Ν.Ε.
Γ. Αθανασόπουλος

Βέβαια δεν γίνεται καμία αναφορά για την εγκατάλειψη της Ανάφης πέρυσι τον Ιούνιο από τη Seajets γιατί ξαφνικά το Aqua Jewel έφυγε για να πάει για δρομολόγια στις Αζόρες (ενώ η εταιρεία του είχε ονομάσει ακινησία για δεξαμενισμό)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι τώρα μια μεγάλη ακτοπλοική επιτίθεται στο δήμαρχο ενος μικρού νησιού που επιθυμεί καλύτερη σύνδεση του τόπου του; Η Ανάφη περσυ το καλοκαίρι στηριζόταν από τη seajets μέσω των ενδοκυκλαδικών του andros jet και με κάποιες προσεγγίσεις του sifnos jet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Ανάφη είχε πέρυσι δυο δρομολόγια από Πειραιά με το Blue Star Patmos και δυο δρομολόγια με το Πρέβελης. Επιπλέον είχε δυο δρομολόγια με το Andros Jet από την ενδοκυκλαδικη επιδοτούμενη γραμμή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επομένως, καλώς έφυγε-όπως έφυγε-το Jewel για Αζόρες. Υπέγραψε/δεν υπέγραψε σύμβαση, ανέλαβε/δεν ανέλαβε υποχρέωση έναντι τιμήματος,  εφόσον βρέθηκε πλέον συμφέρουσα εναλλακτική, γαία πυρί μιχθήτω (το έγραψα κομψά για να μην θίξω την πολιτική ορθότητα). Εξοργιζόμαστε μεν με το Κράτος όταν μας αγνοεί, αλλά προφανώς το Κράτος είναι βαθύτατα ριζωμένο εντός μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά έχουν πολύ θράσος στην SEAJETS να τα βάζουν με το νησί το οποίο το αφήσανε πέρυσι χωρίς πλοίο με το πρόσχημα της συντήρησης και το πλοίο είχε πάει Αζόρες για δρομολόγια ,και το οποίο θέλει (και δικαίως) καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εννοειται πως η  seajets  κανει λαθος με την επιστολη αυτη κ επιτιθεται κακως στο δημαρχο αφου το λαθος ηταν δικος της κ με ψευδεις ανακοινωσεις τοτε οτι το πλοιο πηγαινε για επισκευη για το jewel κ με μετα με το andros που πηγε Σαμοθρακη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...