Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Seajets

Recommended Posts

Επιστολή διαμαρτυρίας από την Ανάφη με σκληρούς χαρακτηρισμούς προς την Sea Jets

Quote

Ήταν το πρωί της Τρίτης 11 Ιουνίου, όταν μας ήρθε η είδηση από την Ανάφη.  Οι επιχειρηματίες του νησιού ανακάλυψαν έκπληκτοι ακυρώσεις στις κρατήσεις τους γιατί δεν υπήρχε πλοίο για να μεταφέρει τους επισκέπτες στο πανέμορφο νησί στις Νότιες Κυκλάδες .Το «Aqua Jewel» μέσω της πλοιοκτήτριας εταιρείας ενημέρωσε ότι διακόπτει την επαφή για τις επόμενες δύο εβδομάδες (από 12 έως 28 Ιουνίου) και οι επιχειρηματίες στο νησί, έχασαν τη γη κάτω από τα πόδια τους, γιατί πολύ απλά η επαφή που έχει η Ανάφη με τις υπόλοιπες Κυκλάδες και τον Πειραιά με το καλημέρα της καλοκαιρινής περιόδου, μένει με ένα πλοίο, το Πρέβελης δύο φορές την εβδομάδα

Και στο βασικό ερώτημα "ποιος θα καλύψει το κενό", απάντηση δεν δόθηκε. Αποτέλεσμα; οι επιχειρηματίες της Ανάφης και πάλι στα κάγκελα. Και σε ανοιχτή επιστολή προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία Sea Jets χρησιμοποιούν πολύ σκληρή γλώσσα καθότι μιλούν για εμπαιγμό προς το πρόσωπό τους και ζητούν άμεση γραπτή απάντηση και στη συνέχεια θα προχωρήσουν σε αντιδράσεις  

Ας δούμε τι αναφέρουν χαρακτηριστικά "  Κύριοι, Όπως γνωρίζετε, η Ανάφη είναι ένα απομονωμένο νησί των Κυκλάδων, του οποίου  η οικονομία στηρίζεται από τον τουρισμό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Το πλοίο σας σε αρκετές περιπτώσεις δεν ανταποκρίθηκε επαρκώς στις υποχρεώσεις του. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι υπήρξαν πολλές ακυρώσεις δρομολογίων, χωρίς επαρκή αιτιολόγηση, εν μέσω τουριστικής περιόδου. Μας φέρατε σε απόγνωση και βιώσαμε μεγάλη αγωνία, όταν με μια ξαφνική ανακοίνωση απλά ακυρώνατε την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με τον πολιτισμό και εμείς καλούμασταν να λύσουμε το γρίφο σχετικά με το λόγο της ακύρωσης και να αντιμετωπίσουμε όλη την αναστάτωση που αυτό προκαλούσε.

Εμείς οι ακριτικοί νησιώτες των Κυκλάδων και εν έτη 2019, θεωρούμε τουλάχιστον απαράδεκτο, την έλλειψη επαγγελματισμού και συνέπειας από μεριάς σας. Είναι θέμα αξιοπρέπειας η οποιαδήποτε αλλαγή να αναρτάται έγκαιρα στο διαδίκτυο, ώστε επαγγελματίες και τουρίστες, να βλέπουν με σαφήνεια το πρόγραμμα των πλοίων. Το γεγονός ότι, όποτε θελήσετε, στέλνετε άλλο πλοίο στη θέση του επίσημου, χωρίς καμιά ενημέρωση (στο σύστημα εννοείται), δεν μπορεί να εκληφθεί ως εξυπηρέτηση, αλλά ως εμπαιγμός προς το νησί μας.

Για τους λόγους αυτούς, ζητάμε την έγγραφη ενημέρωση και επίσημη ανακοίνωση στο διαδίκτυο σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι με τα δρομολόγια του Aqua Jewel.

Αναμένουμε την άμεση ανταπόκρισή σας, ώστε να αποφασίσουμε το τρόπο αντίδρασης. Με εκτίμηση..." 

Και υπογράφουν οι: επιχειρηματίες και ξενοδόχοι της Ανάφης: Αναστάσιος Αλεξόπουλος, Γεώργιος Νικολής, Αντωνία Κολυδά, Αθηνά Δέμη, Κυριάκος Χάλαρης, Φλώρα Κολυδά, Γιώργος Χάλαρης, Γιάννης Λουδάρος, Γιάννης Πατηνιώτης, Γιάννης Μελίκογλου, Καλαμιώτισσα Σιγάλα, Κατερίνα Δαμίγου, Μανώλης Κολυδάς, Μάνος Αρβανίτης, Μάνος Νικολής, Αντώνης Χάλαρης, Νικολέττα Νικολή, Μαρία Συρίγου, Ευθυμία Καλογεροπούλου, Μάρθα Φερφιρή, Άννα Γαβαλά, Μαρία Κολυδά, Μαρία Χάλαρη, Γιάννης Χάλαρης, Μανώλης Λουδάρος, Σοφία Κολυδά, Καλλιόπη Νικολή, Καλλιόπη Χάλαρη, Παναγιώτης Χάλαρης, Πέτρος Ρούσσος, Εμμανουήλ Χάλαρης, Ευθυμία Ρούσσου, Μαργαρίτα Πελέκη, Γεώργιος Κολυδάς

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομουνα τα ταχυπλοα της seajet κ με ενα προχειρο υπολογισμο μετρησα για ολα μαζι 33 τονους πετρελαιο την ωρα οτι χρειαζεται η εταιρεια σε καθημερινη βαση

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Πολυ ανετη οικονομικα φαινεται η εταιρεια.Απορω πως γινεται δεδομενου της υψηλης καταναλωσης ολων των ταχυπλοων.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει μια ολοκληρη εταιρεια της ποντοπορου απο πισω για να χρηματοδοτει το χομπυ του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Πολυ ανετη οικονομικα φαινεται η εταιρεια.Απορω πως γινεται.

Τα πλοία της σχεδόν ταξιδεύουν πρωτόκολλο και οι τιμές μεταξύ των νησιών είναι εξαιρετικά υψηλές!Εάν υπολογίσουμε ότι δουλεύουν σκάρτα ένα τετράμηνο και δεν έχουν το να μπαίνουν μέσα όπως οι υπόλοιπες εταιρείες τους άλλους οκτώ μήνες τότε όλα γίνονται! Ενδεικτικά αναφέρω από Ηράκλειο Σαντορίνη γυρω στα 68 ευρώ το άτομο και από Σαντορίνη Μύκονο από 67 ευρώ το άτομο!

1 minute ago, MILTIADIS said:

Υπαρχει μια ολοκληρη εταιρεια της ποντοπορου απο πισω για να χρηματοδοτει το χομπυ του.

Έχει χόμπυ τα αυτοκίνητα ο Ηλιόπουλος δεν νομίζω κανείς να θέλει να χάνει λεφτά κάνοντας μπίζνες!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

1 hour ago, margaritis24 said:

Σκεφτομουνα τα ταχυπλοα της seajet κ με ενα προχειρο υπολογισμο μετρησα για ολα μαζι 33 τονους πετρελαιο την ωρα οτι χρειαζεται η εταιρεια σε καθημερινη βαση

Νομίζω δεν έχει κανένα πρακτικό νόημα μια τέτοια πρόσθεση, γιατί προϋποθέτει ότι όλα τα πλοία δουλεύουν ταυτόχρονα....... 

Ωστόσο, ας αναφέρουμε τις καταναλώσεις ορισμένων από τα πλοία της εταιρείας:

Αρχικά, σύμφωνα με διάφορα έγκυρα έντυπα (RINA significant ships / ιστοσελίδες ναυπηγείων κ.ο.κ.):

Andros Jet - 2,46 mt/h στους 33 κόμβους (πηγή: Austal)

Worldchampion Jet – 7,4 mt/h στους 41 κόμβους (πηγή: Austal)

Champion Jet – 3,6mt/h στους 40 κόμβους στο 100% των μηχανών και πλήρως έμφορτο

Tera Jet – 15mt/h στους 40.5 κόμβους (Significant Ships)

 

Εκτιμήσεις: 

Για το Master Jet (κ όλη τη σειρά αυτή) δε μπόρεσα να βρω τίποτα.

Το Paros Jet εκτιμώ ότι είναι σαν το Blue Tsushima, κάπου στους 4,8 mt/h στους 28-30 κόμβους. Όχι και άσχημα, αν πούμε ότι το speedrunner II καίει 5mt/h πλήρως έμφορτο στους 36 κόμβους στο 100% των μηχανών (σε δοκιμαστική κατασταση φυσικά). 

Για τα μικρά επίσης δε μπόρεσα να βρω τίποτα.....

 

Edited by giorgos_249

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/13/2016 at 3:56 PM, Neptune said:

Μια ενδιαφερουσα εξελιξη ειχαμε σημερα καθως φερεται να εχει συλληφθει στην Αγγλια ο Μαριος Ηλιοπουλος για την υποθεση του τανκερ Brillante Virtuoso. Η υποθεση που εκδικαζοταν ειχε να κανει με claim που κερδισε απο τους αγγλους ασφαλιστες ο ελληνας εφοπλιστης.

Για να μην ξεχνιομαστε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, pie said:

Ειναι τακτικη της Seajets αυτη. Και περυσι με το Νάξος δεν σου εδινε διαθεσιμότητα αλλά πάντα ειχε εισιτηρια στα πρακτορεία. 

Δυστυχώς δεν δίνει ούτε στα πρακτορεία φίλε μου!Μου έτυχε προ ημερών στην Άνδρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/4/2019 at 4:32 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Seajets ακόμα δεν έχει ανεβάσει τους πίνακες των δρομολογίων της για τη φετινή σεζόν στη σελίδα της. Ενώ κάποια στιγμή ας αφαιρέσει το Talaton από τη λίστα των πλοίων της και να προσθέσει το Worldchampion Jet

On 6/7/2018 at 2:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σχόλια με τη νέα σελίδα της Seajets! Στη σελίδα με τα πλοία ας κάνουν διορθώσεις στα ονόματα των πλοίων τους!! Δηλαδή το Master Jet έχει γίνει Calderα Vista, το Blue Power σε Power Jet. Επιπλέον θα μπορούσαν έχουν φωτογραφίες των πλοίων τους, τουλάχιστον για αυτό που μπορούν και ταξιδεύσουν (Aqua Blue, Aqua Jewel, Sea Jet 2, Naxos Jet, Andros Jet). Στο Tera Jet και στο Paros Jet να βάλουν με την νέα εμφάνιση τους!! Και τέλος ας βάλουν τα σωστά δρομολόγια τους σχετικά με αυτά που ταξιδεύουν!!!

Αφαιρέθηκε επιτέλους το Talaton από τη λίστα των πλοίων της, άλλα κάποια στιγμή ας βάλουν το νέο όνομα του Master Jet (Caldera Vista).

Προστεθήκαν φωτογραφίες στο Aqua Blue, Aqua Jewel, Sea Jet 2, Naxos Jet, Andros Jet και το Σίφνος Τζετ. Ενώ μπήκαν και νέες φωτογραφίες από το Tera Jet και Paros Jet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι διαφημίσεις που παίζουνστο Ραδιόφωνο πολύ έξυπνες.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο στη Seajets που ανανέωσε τη σελίδα του στόλου της. Αλλά ας φροντίσει να διορθώσει και τις ταχύτητες. Κόμβοι είναι, όχι φασόλια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MYKONOS FOR A NIGHT BY SEAJETSΈχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια στην Αθήνα και θέλεις να ξεφύγεις, έστω για ένα βράδυ?

Quote

Σου περνάει η Μύκονος από το μυαλό και αρχίσεις να ψήνεσαι αλλά… τώρα σκέφτεσαι, άντε να βρω δωμάτιο στη Μύκονο τελευταία στιγμή και σε τι τιμή! Η Seajets σε βγάζει από αυτή τη σκέψη, δίνοντας σου την ευκαιρία να πας στην Μύκονο, να παρτάρεις όσο θες και το καλύτερο…? Μετά τις 4 μπορείς να κοιμηθείς στην καμπίνα του πλοίου που θα σε περιμένει στο λιμάνι μέχρι το πρωί και για όλο το ταξίδι της επιστροφής.

Αναχώρηση από Ραφήνα – 16:30

Κλείνεις τα εισιτήρια σου με το Aqua Blue το οποίο αναχωρεί κάθε Τρίτη και Πέμπτη από Ραφήνα. Το Πάρτι ξεκινά με την επιβίβαση σου καθώς στο χώρο διασκέδασης του πλοίου σε περιμένουν Hot μουσικές από τον DJ! #yesplease (Εναλλακτικά μπορείς να πας στην καμπίνα σου και να είσαι όσο πιο ξεκούραστος γίνεται στη Μύκονο).
Διασκεδάζεις στο πλοίο και φτάνεις Μύκονο… 

Άφιξη στη Μύκονο

Έφτασες στην Μύκονο με την πιο ευχάριστη διάθεση και την καλύτερη ώρα, την ώρα που το πάρτι βρίσκεται στο ξεκίνημα του. Έχεις στη διάθεσή σου ελεύθερο χρόνο να κάνεις όοοοοτι σε ευχαριστεί, να περπατήσεις στα πλακόστρωτα σοκάκια, να χορέψεις , να ακούσεις τις μουσικές που σε εξιτάρουν και να περάσεις ένα αξέχαστο βράδυ με τη παρέα σου. 
Από τις 4 και μετά να ξέρεις πως το Aqua Blue θα είναι εκεί και θα σε περιμένει… η καμπίνα σου και το κρεβάτι θα είναι ήδη έτοιμα να σε υποδεχθούν.  

Αναχώρηση από τη Μύκονο – 06:35

Το Aqua Blue αναχωρεί για Ραφήνα, εσύ και η παρέα σου κοιμάστε… και εμείς σας ταξιδεύουμε ;)

Ακολούθησε τα παρακάτω εύκολα βήματα για την κράτηση σου και έφυγες για Μύκονο!

Επίλεξε στην μηχανή αναζήτησης→αναχώρηση από Ραφήνα προς Μύκονο

Διάλεξε όποια ημερομηνία σε βολεύει να ταξιδέψεις, το δρομολόγιο πραγματοποιείται κάθε Τρίτη & Πέμπτη. Προσοχή : πρέπει να επιλέξεις και την ημερομηνία επιστροφής δηλαδή Τρίτη με Τετάρτη ή Πέμπτη με Παρασκευή.

Συμπλήρωσε τον αριθμό των ατόμων που θα ταξιδέψετε παρέα και στη συνέχεια πατάς αναζήτηση.

Επίλεξε για το ταξίδι σου το Aqua Blue στην αναχώρηση και στην επιστροφή.

Στην επιλογή θέσεων πρέπει να επιλέξεις την κατηγορία Α2 – 2 BERTH OUT.

Έφτασες στο τελικό στάδιο, συμπληρώνεις τα στοιχεία σου, προχωράς σε πληρωμή και η κράτηση σου πραγματοποιήθηκε! Have fun

Extra Info: Κατά την άφιξη σου στο πλοίο, ανάλογα και με τον αριθμό των φίλων σου θα σας παραχωρηθεί ο αντίστοιχος αριθμός καμπινών. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

195€ για δύο άτομα, εξόρμηση μερικών ωρών στην Μύκονο, δεν το λες και καλή ιδέα. Θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη τιμή αντί να πουλάνε 65 ευρώ την καμπίνα στο κατέβασμα, ή να σου δινουν επιλογή να χρησιμοποιησεις κατάστρωμα στο κατέβασμα. 

Επίσης στο σύστημα δεν δέχεται φυσικά και εκπτώσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ για την ιδέα μίλησα, η υλοποίηση της (κοστος) είναι άλλο θέμα 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, polmyt said:

Κατι που ακουσα αλλα δεν ξερω αν ισχυει ειναι οτι η Seajets δεν πουλαει εσκεμενα ολο το γκαραζ για δυο λογους.Ο πρωτος εχει να κανει με την ταχυτητα η οποια και σε αυτο το ταχυπλοο επηρεαζεται αμεσα απο το ποσο φορτωμενο ειναι.Ο δευτερος ειναι για να μην υπαρχει μεγαλη καθυστερηση στα λιμανια και χανεται το πλεονεκτημα της ταχυτητας.

Με το πλοιο δεν εχω ταξιδεψει αλλα εχω ακουσει απο φιλη που ταξιδεψε οτι ειναι πραγματι τρομερα γρηγοροι στα λιμανια.Γινονται ανακοινωσεις ωστε να κατεβει ο κοσμος στο γκαραζ απο νωρις οποτε ο περισσοτερος κοσμος μαζευται και βγαινει γρηγορα,ενω το ιδιο γρηγορη ειναι και η επιβιβαση.Σε αυτο το θεμα το πληρωμα του πλοιου δουλευει ρολόι

 

1 hour ago, pie said:

Στα ενδιάμεσα λιμάνια οι ανακοινώσεις γίνονται αρκετά πριν την άφιξη στα λιμάνια. Η αποβίβαση των επιβατών γίνεται  από τις εξόδους στο πλώριο σαλόνι(έχει αντίστοιχες σκάλες με του Highspeed4) και μέσω του γκαράζ οδηγείτε ο κόσμος προς την έξοδο. Το γκαράζ όντως δε πωλείται όλο. Λίγο η ταχύτητα?(Σε όλα τα Austal όταν είναι με γεμάτο γκαράζ, η ταχύτητα πέφτει κατακόρυφα)Λίγο οι αποσκευές? Λίγο η φορτοεκφόρτωση? Κάτι απ'όλα. Γενικά η seajets σε όλα της τα ταχύπλοα έχει αυτή τη τακτική. Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που τα γεμίζουν μέχρι τον καταπέλτη.

αυτα που αναφερετε παντως, ειναι υπερ και οχι κατα της seajets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικα δεν το ειπα κατα της Seajet.

Ανεφερα τι γινεται στο συγκεκριμενο ταχυπλοο.Και γω για καλο το βλεπω

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Συμφωνω με τον @proud_ionian ! Η κατάσταση με το super express ειναι οτι δεν τηρεί επ ουδενι τα δρομολόγια του όντας υπολογισμένα με πλασματική ταχύτητα ! Επισης αναφορικα με την ταχύτητα των ταχύπλοων ισχει οτι τε τελευταία χρονια ο μέσος όρος εχει πέσει αλλα εξαρτάται και απο την εταιρία που θα επιλέξεις ! Υπάρχουν επιλογές που δικαιολογούν ταχύτητα και τιμή, πηγαίνοντας με υψηλή ταχύτητα  ( Highspeed 4, champion jet 2, sifnos jet, Santorini palace, Tera jet , Worldchampion jet, super jet, seajet 2, flying cat 3/4.. ) και υπάρχουν και κάποια αλλα  που ειναι στο όριο των 30..

Όσο για τη seajet σιγά σιγά φτιάχνει Στολο που μπορεί να ποντάρει σε 5-6 ταχύπλοα που μπορούν να πιάνουν σταθερά πάνω απο 30+ Και ακόμα δεν έχουν προστεθεί το αδερφό του Tera Jet και το Power Jet 

Τελικά θα δρομολογηθεί το αδέρφι του Tera jet; Νόμιζα ότι βγήκαν οι μηχανές του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η sea jet ειναι η πρωτη φορα φετος που εχει δειξει οτι μπορει να ανταπελξεθει στις αναγκες του αιγαιου σταθερα κ σοβαρα!!!εαν καταφερει κ εξαλειψει κ τις εσωτερικες παοθογενειες θα γινει δυναμη στα ταχυπλοα γιατι ακομα δεν εχει γινει...δεν ειναι σαν την hsw του 2000 με 2006 ας πουμε θελει δουλεια ακομα κνστο γραφειο κ στα πλοια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...