Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

On 7/24/2022 at 6:39 PM, nomikos said:

Έχω και άλλα να σημειώσω.Μελλοντικά.. 

Τώρα που ένα ένα τα ταχύπλοα αποσύρονται,να αναφέρω πως η εταιρεία στα τιμολόγια για αυτοκίνητα έχει μία εντελώς λάθος πολιτική για να μη πω παράλογη.

Αν το ΙΧ σου είναι εώς 4,2 μέτρα τότε η τιμή του εισιτηρίου είναι ας πούμε λογική,για παράδειγμα αν θυμάμαι καλά από Σαντορίνη για Ρέθυμνο ήταν 50 ευρώ.Αν το ΙΧ σου όμως ξεπερνάει τα 4,2 μέτρα τότε η εταιρεία λέει πως είσαι σε άλλη κατηγορία και πρέπει να πληρώσεις πολλά περισσότερα,για παράδειγμα από Σαντορίνη για Ρέθυμνο άλλα 180 ευρώ!!!!!!!!Το ΙΧ μου είναι 4,4 μέτρα και για 20 πόντοι παραπάνω από το όριο πληρώνεις τα κέρατα σου.Όσο ακριβώς τα αγροτικά που είναι 5,5 μέτρα περίπου.Και η φάση είναι πως το γκαράζ ήταν εντελώς άδειο!!!Στο Santorini Palace δεν υπήρξε κανένα απολύτως πρόβλημα...

Το ίδιο φαινόμενο εκτός από το Νάξος Jet το παρατήρησα και στο WC Jet.Εκεί δεν είχα ΙΧ όμως και εκεί υπήρξαν διαπληκτισμοί με μερικούς επιβάτες και το πλήρωμα της recepton να κατεβαίνουν στο γκαράζ για να μετρήσουν το μήκος των ΙΧ.

Αυτό σημαίνει πως το πλήρωμα έχει εντολές από άνωθεν να μετράει τα ΙΧ με το μέτρο μετά την επιβίβαση.Να φωνάζει στο μεγάφωνο τους κατόχους των ΙΧ με μήκος μεγαλύτερο των 4,2 μέτρων ώστε να πληρώσουν αυτή τη παράλογη διαφορά.

Τα σχόλια δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kλασικες αλχημιες για να μην πω τιποτα αλλο ωστε να πληρωσεις παραπανω

Το συνηθεστερο ειναι να πληρωνεις μικροτερο εισιτηριο οταν το αμαξι ειναι κατω απο 4 ,την κλασικη τιμη μεχρι 4.5 μετρα και απο κει και πανω η τιμη ανεβαινει

Στο πολυ φθηνο εισιτηριο αμαξιου συνηθως μιλαμε για Smart Κλπ.Απο οσο ξερω τουλαχιστον δεν μετραει καποιος απο το πληρωματα τα μετρα στα αμαξια ,αλλα ξερουν οτι πχ το ενα Auris ειναι μεχρι 4.5 μετρα κλπ και ετσι φωναζουν και για επιπλεον χρεωση

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η απώλεια του Τάκη Ηλιόπουλου είναι δίχως αμφιβολία ιδιαίτερα σημαντική τόσο για την εταιρεία όσο και για τους οικείους του. Ορκισμένος εχθρός της αποστρατείας, παρά το προχωρημένο της ηλικίας του και παρά τα προβλήματα υγείας που εσχάτως αντιμετώπιζε, είχε μέχρι τέλους ενεργότατο ρόλο στη λειτουργία της Seajets της οποίας άλλωστε ήταν ο ιδρυτής ως διάδοχη εταιρεία της Ilio Lines της οποίας επίσης ήταν ιδρυτής.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άνθρωπος του λιμανιού σίγουρα και πανέξυπνος , απο όσους γνωστούς μου τον ηξεραν.

Οσο και δυνατός να ήταν τόσο η απώλεια του Γιάννη ,οσο και της συζύγου Δέσποινας δεν ξεπερνιώνται εύκολα.Το καλό είναι αφήνει ισάξιο αν όχι  πολύ καλύτερο διάδοχο (ειδικά στο θέμα του μυαλού).

Για όσα και αν λέμε/σέρνουμε για το Ηλιοπουλέικο , είναι πιονέροι σε πολλά πράγματα και το σκοπό τους τον καταφέρουν,ανεξαρτήτως κυβερνήσεως.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο αναμένεται να γίνει η κηδεία του Τάκη Ηλιόπουλου στη Ραφήνα και θα πάνε κάποια πλοία της εταιρείας (άκουσα για Champion Jet 1, Aqua Blue, Worldchampion Jet και κάποια μικρά τζετακια) στη Ραφήνα για να αποδώσουν φόρο τιμής στον ιδρυτή της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο αντίο παρέστησαν ο ΥΝΑΝΠ Γιάννης Πλακιωτακης , ο πρώην ΓΓ της κυβέρνησης Γρηγόρης Δημητριαδης , ο Βουλευτής Κυκλάδων Φίλιππος Φορτωμας , πλοιοκτήτες όπως ο Δ. Μελισσανίδης , Γιάννης Καμπάνης , Γιωργος Στεφανου , Αντώνης Αγαπητος , Βαγγελης και Απόστολος Βεντούρης και ο Γιώργης Γούτος με την αγαπημένη του γκλίτσα . Παραβρέθηκαν επίσης πληρώματα και στελέχη του γραφείου του , εκπρόσωποι διαφόρων φορέων, ενώ την εξόδιο ακολουθία τέλεσε ο Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωροθεος. 
 

Στο αποχαιρετιστήριο λόγο του Μαριου Ηλιοπουλου ιδιαίτερη εντύπωση έκανε η τραγική σύμπτωση  ότι η μητέρα του και ο πατέρας του έφυγαν την ημέρα της γιορτής και των γενεθλίων αντίστοιχα , του αδικοχαμένου αδερφού του Γιάννη , ο οποίος είχε αποβιώσει νωρίτερα απο τους γονείς  του,  το 2017. 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρατηρώ ότι η εταιρία έχει προσθέσει αρκετα νέα δρομολόγια για την νέα σεζόν γνωρίζει κάποιος αν θα πραγματοποιηθούν ή κάποιο Line Up ; , πάντως τα περισσότερα πάνε κόντρα σε Μινωϊκές και Thunder

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να υποθέσουμε οτι θέλει να μπεί και στο cargo κομμάτι η Seajets στο Αιγαίο ή ηταν φάση το βρήκαμε τσάμπα και θα το αγοράζαμε?

32 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Η Seajets πήγαινε να πάρει πακέτο τα δυο πλοία της Color Line, αλλά τελικά το Color Carrier δεν ευδοκίμησε. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παντως το COLOR VIKING για Παροναξια μια χαρα ειναι,επισης ακουγεται οτι θα βαλει πλοιο και στην επιδοτουμενη ΒΟΛΟΣ -  ΧΙΟΣ, και μαλλον το chj 1 δεν θα ανεβει θεσσαλονικη πιθανον να παει καποιο εκ των Superruner.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας κάνουμε μια επισκόπηση των δρομολογίων βάση με ότι έχει ανεβεί στο σύστημα κρατήσεων:

WORLD CHAMPION JET: ΠΕΙΡ-ΣΥΡ-ΜΥΚ-ΝΑΞ-ΙΟ-ΘΗΡΑ

RAPIDLINK JET: ΡΕΘΥΜΝΟ - ΘΗΡΑ

CHAMPION JET 2: ΠΕΙΡ-ΣΕΡ-ΣΙΦ-ΜΗΛ

TERA JET:ΠΕΙΡ-ΠΑΡ-ΝΑΞΟ-ΜΥΚ-ΤΗΝ-ΑΝΔΡ-ΡΑΦ

CHAMPION JET 1:ΠΕΙΡ-ΜΥΚ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞ-ΚΟΥΦ

SPEEDRUNNER JET:ΠΕΙΡ-ΜΗΛ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ-ΙΟ-ΘΗΡΑ

SUPER JET/SEAJET2:ΑΠΟ ΜΗΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟ για τον γνωστό σιδηρόδρομο.

POWER JET:ΗΡΑΚΛ-ΣΑΝΤ-(ΙΟ)-ΝΑΞ-ΜΥΚ-ΠΑΡΟ

NAXOS JET:ΗΡΑΚΛ-ΣΑΝΤ-(ΠΑΡΟ)-ΜΥΚΟΝΟ

AQUA JEWEL: ΑΓΟΝΗ ΚΥΘΗΡΩΝ

AQUA BLUE:(έχει πάρει την γραμμή αλλά δεν υπάρχουν ακόμα στο σύστημα δρομολόγια του)ΑΓΟΝΗ ΛΗΜΝΟΥ

SUPERCAT JET 2:ΙΟ-ΣΑΝΤ-ΠΑΡ-ΜΥΚ

ΚΑτα 99% στα περισσότερα θα υπάρξουν αλλαγές.

+Sporades Star:ΒΟΛΟΣ ΣΚΙΑΘΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΑΛΛΟΝΗΣΟΣ.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

και γιατί να μην πετάξει ένα μικρό ταχύπλοο, από τα τόσα που έχει, (που λείπει ούτως ή άλλως) από Πάτρα (κυρίως) ή Κυλλήνη για Ζάκυνθο και Κεφαλονιά;

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε κέρδος θα το είχε κάνει ήδη ,αν ανατρέξεις σε τοπικς υπάρχουν πολλές  τεκμηριωμένες απόψεις στο γιατί μειονεκτεί ένα ταχύπλοο στο Ιόνιο 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον @Aqua_blue. Για το ταχυπλοο στο ιονιο δειτε εδω ενδεικτικα

Οσο για το αν χωραει αλλος παικτης με συμβατικο, ασφαλως και χωραει. Δεν χρειαζονται δυο συμβατικα @Takisg. Αν ξεκινησει μονο με την Κεφαλονια, οπου υπαρχει προσφορο εδαφως, αρκει και ενα.

Μια παρακληση, προτασεις και ιδεες, ας τις κανουμε στα σχετικα τοπικ (προτασεις γραμμων, κουτσομπολης, τοπικ καθε γραμμης). Ας μην βγαινουμε εκτος, στα τοπικ των εταιριων ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω το δικό μου line up της εταιρείας για αυτό το καλοκαίρι:

World Champion jet: Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Νάξος-Ίος-Θήρα (Πρωί) 

Tera jet: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Τήνος-Άνδρος-Ραφήνα 

Champion jet 1: Πειραιάς-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Κουφονήσι (Μεσημέρι) 

Champion jet 2: Πειραιάς-Σέριφος-Σίφνος-Μήλος(Διπλό δρομολόγιο)

Speedrunner jet: Πειραιάς-Μήλος-Φολ/δρος-Ίος-Θήρα (Πρωί) 

Super jet/Sea jet 2: Μήλος-Φολ/δρος-Θήρα-Κατάπολα-Κουφονήσι-Νάξος-Πάρος-Σίφνος-Μήλος 

Caldera Vista: Ενδοκυκλαδικά Ανατ.Κυκλάδων 

Power jet: Ηράκλειο-Θήρα-Ίος-Νάξος-Πάρος-Μύκονος

Naxos jet: Ηράκλειο-Θήρα-Μύκονος 

Rapidlink jet: Ρέθυμνο-Θήρα

Sifnos jet: Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Νάξος 

Supercat jet: Μύκονος-Πάρος-Ίος-Θήρα αλλιώς αμοιβό 

Paros jet: Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος αλλιώς αμοιβό 

Superrunner jet: Θεσσαλονίκη-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλλόνησος-Μαντούδι 

Aqua Blue: Λαύριο-(Μεστά)-Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα 

Αqua Jewel: Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμος-Γύθειο

Sporades Star: Βόλος-Σκιάθος-Σκόπελος-Αλλόνησος 

SuperStar:Κυλλήνη-Ζάκυνθος και Κυλλήνη-Πόρος 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...