Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

Ακριβώς με τη λογική ότι είναι γρήγορα. Αφού παίζουν "μπάλα" με ταχύπλοα κατά κύριο λόγο. 
Όσο για τα καλά και συμφέροντα, ο καθένας έχει το τρόπο του για να τα εξυπηρετήσει.
Στο γήπεδο βλέπουμε πολλά. Εμείς απλά είμαστε στη κερκίδα και τα συζητάμε φωτογραφίζοντάς τα. 📸🥤🚬

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 hours ago, Champion Jet_2 said:

Όσον αφορά τα ταχύπλοα πιστεύω ότι η εταιρεία πρέπει σιγά σιγά να μαζεύεται στις αγορές που κάνει.Είναι λογικό πλέον τα μισά ταχύπλοα να βγάζουν βλάβες μιας και δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος και εργατικό δυναμικό για να συντηρούν όλα τα πλοία και να τα ετοιμάζουν για σεζόν.Για μένα πρέπει σιγά σιγά να σκραπάρουν μερικά ταχύπλοα τα οποία πραγματικά δε χρειάζονται όπως το ift,mega jet,rapidlink τα γερασμένα πλέον caldera vista ,Naxos jet,το κοστοβόρο Tera,το capricorn,supercat jet,supercat jet 2,paros jet,power jet αυτά που είναι στην Αυλίδα και να κατασκευάσουν με τα λεφτά αυτά δύο μεγάλα όπως τα EPF της Austal (σε επιβατική μορφή)...

 

Έτσι θα μειωνόταν ο στόλος και η εταιρεία θα είχε την μεγαλύτερη χωρητικότητα με περισσότερα έσοδα και λιγότερα έξοδα για την προετοιμασία των πλοίων της μιας και αυτά θα μειωθούν αρκετά.Για παράδειγμα ο στόλος θα μπορούσε να γίνει έτσι...

1)EPF 1:Διπλό Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο διπλό πλήρωμα 

2)EPF 2 : Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Ιό Θήρα και επιστροφή διπλό πλήρωμα

3)Worldchampion Jet:Ηράκλειο Κυκλάδες

4)Champion Jet 1:Θεσσαλονίκη Σποράδες και αρχές και τέλη σεζόν στο δρομολόγιο του EPF1

5)Champion Jet 2: Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Πειραιά και επιστροφή και αρχές και τέλη σεζόν στο δρομολόγιο του EPF 2

6)Speedrunner Jet:Ρέθυμνο Σαντορίνη και Σητεία έως Ρόδο

7)Superunner Jet: αμοιβό

8)Seajet 2 ενδοκυκλαδικά

9)superjet ενδοκυκλαδικά

10)Sifnos jet ενδοκυκλαδικά ή αμοιβό

11) Andros Jet άγονη αν χρειάζεται

Έτσι μειώνεται αρκετά ο αριθμός των πλοίων και η εταιρεία πιστεύω πωςθα έκανε μια καλύτερη διαχείρηση του στόλου της.Πώς βρίσκεται το παραπάνω πλάνο;

Eπειδή το ΕPF είναι βάσει προδιαγραφων του Αμερκάνικου ΠΝ σίγουρα δεν είναι διαθέσιμο γιά εμπορικούς πελάτες.Εκτός κ αν λες κάτι σε μέγεθος EPF.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Champion Jet_2 said:

Όσον αφορά τα ταχύπλοα πιστεύω ότι η εταιρεία πρέπει σιγά σιγά να μαζεύεται στις αγορές που κάνει.Είναι λογικό πλέον τα μισά ταχύπλοα να βγάζουν βλάβες μιας και δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος και εργατικό δυναμικό για να συντηρούν όλα τα πλοία και να τα ετοιμάζουν για σεζόν.Για μένα πρέπει σιγά σιγά να σκραπάρουν μερικά ταχύπλοα τα οποία πραγματικά δε χρειάζονται όπως το ift,mega jet,rapidlink τα γερασμένα πλέον caldera vista ,Naxos jet,το κοστοβόρο Tera,το capricorn,supercat jet,supercat jet 2,paros jet,power jet αυτά που είναι στην Αυλίδα και να κατασκευάσουν με τα λεφτά αυτά δύο μεγάλα όπως τα EPF της Austal (σε επιβατική μορφή)...

 

Έτσι θα μειωνόταν ο στόλος και η εταιρεία θα είχε την μεγαλύτερη χωρητικότητα με περισσότερα έσοδα και λιγότερα έξοδα για την προετοιμασία των πλοίων της μιας και αυτά θα μειωθούν αρκετά.Για παράδειγμα ο στόλος θα μπορούσε να γίνει έτσι...

1)EPF 1:Διπλό Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο διπλό πλήρωμα 

2)EPF 2 : Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Ιό Θήρα και επιστροφή διπλό πλήρωμα

3)Worldchampion Jet:Ηράκλειο Κυκλάδες

4)Champion Jet 1:Θεσσαλονίκη Σποράδες και αρχές και τέλη σεζόν στο δρομολόγιο του EPF1

5)Champion Jet 2: Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Πειραιά και επιστροφή και αρχές και τέλη σεζόν στο δρομολόγιο του EPF 2

6)Speedrunner Jet:Ρέθυμνο Σαντορίνη και Σητεία έως Ρόδο

7)Superunner Jet: αμοιβό

8)Seajet 2 ενδοκυκλαδικά

9)superjet ενδοκυκλαδικά

10)Sifnos jet ενδοκυκλαδικά ή αμοιβό

11) Andros Jet άγονη αν χρειάζεται

Έτσι μειώνεται αρκετά ο αριθμός των πλοίων και η εταιρεία πιστεύω πωςθα έκανε μια καλύτερη διαχείρηση του στόλου της.Πώς βρίσκεται το παραπάνω πλάνο;

Κατάλαβα ότι δεν γνωρίζεται το σκεφτικό τις οικογένειας και γράφεται αυτά που γράφεται, όλο το σκεπτικό σας απέχει όσο η Γη από τον Ήλιο, αν είχε κάνει ότι γράφετε δεν θα ήταν ποτέ εφοπλιστής, α ρε Παππού πόσο μπροστά ήσουν είσαι και θα είσαι όσο ζεις.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μπροστά είναι αυτός που το νεότερο του πλοίο είναι 20 ετών ενώ τα περισσότερα πλοία που έχει είναι πάνω από 25.Οκ πάω πάσο.Δηλαδή η υπόλοιπη Ευρώπη που χτίζει νεότευκτα είναι χαζοί και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.Μάλιστα το ακούσαμε και αυτό.Το να σκραπάρει πλοία μόνο λογική έχει μιας και δε τα χρειάζεται.Τι να το κάνει το πολεμικό που κάθεται στη Σαλαμίνα, τα Incat στην Αυλίδα και το mega jet που ήταν η χειρότερη αγορά της εταιρείας μιας και έβγαζε πάντα βλάβες.Γιατί να σπαταλάει πετρέλαια με το Tera Jet όταν θα μπορούσε να έχει πλοία παρομοίων δυνατοτήτων σε χωρητικότητα με τη μισή κατανάλωση.Μόνο όφελος μπορεί να επιφέρει η ναυπήγηση ενός τέτοιου πλοίου.Δηλαδή στο δρομολόγιο που κάνει το Tera θα είχε τις ίδιες περιλιπτικές και αντί να ξοδεύει 120.000€ σε πετρέλαια καθημερινά θα ξόδευε 80.000€.Δηλαδή 40.000€ λιγότερα ανα δρομολόγιο...Το να μένει κάποιος στάσιμος ποτέ δεν οφέλησε μια επιχείρηση.Συνεχώς θα πρέπει να υπάρχει εξέλιξη σε όλους τους τομείς και ιδίως στις προσφερόμενες υπηρεσίες.Όταν φορτώνεις πλοία σε 10 λεπτά με 500 άτομα και μερικοί λυποθημούν στα γκαράζ είναι πρωτοπορία.......Α ρε πόσο μπροστά είμαστε......

Link to comment
Share on other sites

Ο Ηλιόπουλος είναι ο μοναδικός που δεν είναι στάσιμος στην Ελληνική ακτοπλοΐα, συμφωνούμε σε πολλά για τα παλαιότερα και κοστοβόρα πλοία αλλά έχει καμιά 20αρια πλοία που δουλεύουν ταυτόχρονα το καλοκαίρι που δεν είναι εύκολο να αντικατασταθούν με νεότευκτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η Εταιρία θα πρέπει στο site της να επικαιροποιήσει το στόλο της με τις προσθήκες των Speedrunner Jet & Supercat Jet αλλά και τα δρομολόγια της και κυρίως τα ωράρια!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αρκετά νωρίς σταματάνε φέτος τα ταχύπλοα της εταιρείας τα δρομολόγια τους σε πολλές γραμμές, λόγω των τιμών των καυσίμων να υποθέσω.Όταν κατέβει το Champion Jet 1 από Θεσσαλονίκη ίσως να μπεί στη θέση του World το Champion 2 και το 1 να πάει στο Σέριφο Σίφνο Μήλο.Για μένα το πίο ωραίο σενάριο θα ήταν να έκαναν consolidate τα δρομολόγια τους και να πήγαιναν το Champion Jet 1-2 σε δρομολόγιο από Πειραιά 10:00 για Σύρο Μύκονο (Πάρο) Νάξο Ίο Σαντορίνη Ηράκλειο εναλλάξ (από Ηράκλειο 08:00) και το Power από Πειραιά για Σέριφο Σίφνο Μήλο μαζί με τα μικρά και ίσως το Sifnos Jet στα δρομολόγια του Supercat Jet αν χρειάζεται έξτρα χωρητικότητα το Μύκονο-Κυκλάδες-Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
16 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο, ο Ηλιόπουλος είχε αγοράσει τα επτά πλοία με ένα ποσό γύρω στα 75 εκ ευρώ. Πουλώντας τα δύο πρώτα πλοία για scrap είχε έσοδα 20 εκ ευρώ και με τη πώληση του Aegean Myth θα εισπράξει αλλά 30 εκ ευρώ. Και απομένουν αλλά τέσσερα κρουαζιερόπλοια που μόνο το Oceana θεωρούν ότι μπορεί να πιάσει μια τιμή γύρω στα 60 εκ ευρώ. Φαίνεται ότι η κίνηση αυτή θα του βγει με πολύ θετικό πρόσημο, αφαιρώντας τα έξοδα για τρία χρόνια παροπλισμού σε λιμάνια της Ελλάδας.

Λογικά εκτός από τα έξοδα του παροπλισμού θα έχει και επιπλέον κέρδος.Αν στείλει και τόσα πλοία που έχει ντανιασμένα στη Χαλκίδα μαζί με το πολεμικό, το capricorn και τα άλλα 4 κρουαζιερόπλοια, θα μπορούσε να κάνει μια επένδυση για αγορά νέων πλοίων ακόμα και νεότευκτων. Σίγουρα ένα ποσό γύρω στα 200k εάν πουλήσει και το Queen of the Oceans θα το έχει σίγουρα. Να θυμίσω ότι Δήλος Πάτμος κόστισαν 120 k περίπου μαζί, ενώ νεότευκτα ταχύπλοα σαν το A.P.T James κοστίζουν περίπου στα 65-70k...

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, proud_ionian said:

Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι με τους αριθμους και τα ποσα, που αναφερονται σε κατα παραγγελια δημοσιευματα. Περα απο την ευλογη απορια αν τα αφεντικα της Seajets ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες ολων αυτων των πλοιων ή οι μεσαζοντες, θυμιζω διαφορα "ακυρα" ποσα που εχουμε ακουσει κατα καιρους, ειτε για το κοστος αγορας και μετασκευης του Φιορου, ειτε για το κοστος της αγορας και επισκευης του Κεφαλονια. τα οποια προφανεστατα δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.

 

 

On 8/18/2022 at 3:16 PM, Champion Jet_2 said:

...θα έχει και επιπλέον κέρδος.Αν στείλει και τόσα πλοία που έχει ντανιασμένα στη Χαλκίδα μαζί με το πολεμικό, το capricorn και τα άλλα 4 κρουαζιερόπλοια, θα μπορούσε να κάνει μια επένδυση για αγορά νέων πλοίων ακόμα και νεότευκτων. 

Μην τσιμπας @Champion Jet_2.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

H Seajet με την έλευση και του Speed Jet έχει αρκετά αδελφά πλοία:

1) ΤΕRAJET - APRI

2) CHAMPION JET 1 - CHAMPION JET 2

3)  Super Runner Jet - Speed Runner Jet

4)  SUPER JET - SEAJET 2

5) NAXOS JET - CALDERA VISTA -  Ηigh Speed Jet - Hsc Cat

και τέλος τα 

6) POWER JET - SPEED JET

(* με κόκκινο τα ανενεργά πλοία)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πάντως η Zante Ferries να συζητά να δώσει το Σολωμός, εκτός αν τα δώσει και τα δύο και πάρουν οι μέτοχοι τα μερίδια τους, σταματώντας παράλληλα την δραστηριότητά τους στην ακτοπλοία.

 

Σε διαφορετική περίπτωση θεωρώ απίθανο να δώσουν το πιο δυνατό τους όπλο.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο πιστευω , ισως με αυτήν την κινηση να θέλει να παραμείνει τόσο στην γραμμή της Ραφηνας ( με συμβατικό ) τόσο και στων Δυτικών Κυκλάδων με επιδότηση ή χωρίς .

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Im surprise he never took interest and purchased the condor Rapide off condor ferries last year. Which is the brother of champion jets 1&2. So could have had 3 champions. 
 

it’s possible is still could be available. As read an article recently that the new owners didn’t know what to do with it. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...