Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εταιρεία άλλαξε σελίδα με τα Champion Jet 1 και 2.Ομοίως και με το WC Jet που ομολογώ πως είναι ένα από τα καλύτερα ταχύπλοα που έχουν έρθει Ελλάδα.Έχοντας ταξιδέψει πολλές φορές με αυτά τα τρία πιστεύω πως απογείωσαν την εταιρεία .Και σε θέμα ποιότητας,ταχύτητας και αξιοπιστίας.Τώρα τα υπόλοιπα νομίζω είναι δεύτερης διαλογής,με την έννοια ότι αγοράστηκαν παροπλισμένα και σε κακή κατάσταση.Να θυμίσω και το Mykonos Jet που ερχόταν για Κυκλάδες και πήγε εκεί που πήγε.Τα 3 μικρά έχουν αλλάξει μηχανές τα δύο τα παλιά πριν παρουσίαζαν πολλές βλάβες και ένα ειχε το πολύ σοβαρό ατύχημα ένα βράδυ με δυνατό Βοριά στα Χριστιανά το 2004.Από τα μικρά της incat το μόνο που άξιζε είναι το Snaefell-Master-Vista,το οποίο τα πρώτα χρόνια όταν είχε έρθει ξελάσπωνε συνεχώς την εταιρεία.Το Tera εκτός από ζημιά σε όλους τους άλλους δε νομίζω να έχει φέρει κέρδη στην εταιρεία.Το Power κοντεύει να κερδίσει το τίτλο του παλτού της χρονιάς.

Από συμβατικά ναι μόνο το Jewel είναι αξιόλογη μονάδα,αλλά και το Ιεράπετρα-Aqua Blue.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, nomikos said:

Από συμβατικά ναι μόνο το Jewel είναι αξιόλογη μονάδα,αλλά και το Ιεράπετρα-Aqua Blue.

Μα εξαιτιας της βλαβης του Aqua Blue που τιναξε ολο τον προγραμματισμο τους στον αερα ακουνε τα μυρια οσα φετος.

Link to comment
Share on other sites

Το Άκουα Μπλου είναι αξιόλογο, γι'αυτό και επισκευάζεται. Η ζημιά του ήταν απρόβλεπτη, ίσως και αδικαιολόγητη. 

Ναι, άλλαξε άρδην τους σχεδιασμούς, αλλά έδειξε και τις δυνατότητες αντίδρασης της εταιρείας, που δεν άφησε ακάλυπτη καμμία γραμμή, έστω και με πλοία διαφορετικής δυναμικότητας.

Για το ύφος, το ήθος και την ένταση πολλών σχολίων και αντιδράσεων ας μη το συζητήσουμε καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το"εστω και με πλοια διαφορετικης δυναμικοτητας"μην ειστε σιγουρος οτι ειναι προς τιμην της.Το να αντικαταστησει το πλοιο που επαθε βλαβη ειναι μεσα στις συμβατικες της υποχρεωσεις και σε καμια περιπτωση δεν αποτελει αγαθοεργια της εταιρειας.Το να το αντικαταστησει με πλοιο/α αλλου τυπου χωρις καμπινες πχ για μια τετοια διαδρομη μαλλον δεν συναδει με αυτες και ισως θα επρεπε να μας προβληματιζει για τον τροπο λειτουργιας καποιων κρατικων υπηρεσιων.

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, gtogias said:

Το Άκουα Μπλου είναι αξιόλογο, γι'αυτό και επισκευάζεται. Η ζημιά του ήταν απρόβλεπτη, ίσως και αδικαιολόγητη. 

Ναι, άλλαξε άρδην τους σχεδιασμούς, αλλά έδειξε και τις δυνατότητες αντίδρασης της εταιρείας, που δεν άφησε ακάλυπτη καμμία γραμμή, έστω και με πλοία διαφορετικής δυναμικότητας.

Για το ύφος, το ήθος και την ένταση πολλών σχολίων και αντιδράσεων ας μη το συζητήσουμε καλύτερα.

Εγώ θα συμφωνήσω!!! Η εταιρεία έδειξε αντανακλαστικά, ανακάτεψε την τράπουλα και κάλυψε τις δρομολογιακές της υποχρεώσεις. Συμφωνώ ότι το Superrunner Jet δεν ήταν το πλέον κατάλληλο πλοίο γι αυτή την γραμμή γιατί δεν έχει καμπίνες και δεν πέρνει φορτηγά , ωστόσο εξασφάλισε την συγκοινωνία και για να μην λέμε μονάχα τα στραβά, η Λήμνος κι ο Άη Στράτης είδαν χρόνους ταξιδιού που μακάρι να τους ξαναδούν αλλά φαντάζει πολύ δύσκολο στο άμεσο μέλλον.

8 minutes ago, MILTIADIS said:

Αυτο το"εστω και με πλοια διαφορετικης δυναμικοτητας"μην ειστε σιγουρος οτι ειναι προς τιμην της.Το να αντικαταστησει το πλοιο που επαθε βλαβη ειναι μεσα στις συμβατικες της υποχρεωσεις και σε καμια περιπτωση δεν αποτελει αγαθοεργια της εταιρειας.Το να το αντικαταστησει με πλοιο/α αλλου τυπου χωρις καμπινες πχ για μια τετοια διαδρομη μαλλον δεν συναδει με αυτες 

 

Κακά τα ψέματα , το έχω ξαναπεί και παλαιότερα, καμία εταιρεία αν ένα πλοίο της καθηλωθεί με σοβαρή βλάβη καταμεσής του καλοκαιριού δεν έχει δυνατότητα αντικατάστασης και με ισότιμη λύση. Αν 'έχει μεγάλο στόλο θα ανακατέψει την τράπουλα όπως έκανε φέτος ο Ηλιόπουλος ή πέρυσι η Άττικα με την αβαρία του Πήγασος και θα βρεί λύση όχι όμως και ισότιμη. Αν ο στόλος είναι πολύ μικρός (βλέπε ΣΑΟΣ στη Σαμοθράκη) δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης.

1 minute ago, MILTIADIS said:

 ισως θα επρεπε να μας προβληματιζει για τον τροπο λειτουργιας καποιων κρατικων υπηρεσιων.

Ο ρόλος των κρατικών υπηρεσιών είναι ο ίδιος ανέκαθεν και δεν αλλάζει ανεξαρτήτως κομματικής απόχρωσης. Πάντα υπήρχε και θα υπάρχει προβληματισμός γι αυτό αλλά δεν πρόκειται να αλλάξει.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρθηκα σε "αγαθοεργίες", αλίμονο. 

Ειδικότερα στην περίπτωση της γραμμής του Μπλου, έδωσε λύση με το ταχύπλοο, που κάλυπτε το δρομολόγιο στον μισό χρόνο, κάτι πρωτόγνωρο για τα νησιά αυτά. Είναι όμως δεδομένο ότι η έλλειψη κάμπινών ενοχλεί. Και ας είναι ελάχιστοι αυτοί που τις ζητούν. Η ατυχία είναι ότι η βλάβη προέκυψε κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της κίνησης. Τον υπόλοιπο καιρό κανείς δεν θα είχε πάρει χαμπάρι. Ακόμα και τους μεταφορείς προσφέρθηκε να καλύψει, και ας μην έκαναν χρήση της επιλογής του Olympus.  

Link to comment
Share on other sites

Η απλή είναι & λογική λύση κύριοι & κυρίες διότι εάν αναλογιστούμε ότι η εταιρία μόνο φέτος αγόρασε 7 πλοία θα καταλάβετε ότι κινείται βιαστικά ως προς την γιγάντωση!!!

Κατά την γνώμη μου είναι ένας γίγαντας με ξύλινα πόδια και για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ ότι θα έχει προβλήματα βιωσιμότητας αλλά αξιοπιστίας.

Εάν δεν δημιουργήσει ένα στόλο με 10 καλά ταχύπλοα (ετσι κι αλλιώς δεν δουλεύουν ταυτόχρονα και περισσότερα) και πουλήσει και όλη τη σαβούρα  και εκτός Jewel αγοράσει και 5 υπερσύγχρονα συμβατικά, μόνο έτσι θα γίνει κολοσσός!!!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, gtogias said:

Ασχολίαστα τα champion 1 & 2, ασχολίαστα το Tera, ασχολίαστα τα τρία μικρά? Ασχολίαστο το Jewel?

OK. Το έχουμε.

Γιατι τι ιδιαίτερο είναι το Champion 1 & 2 και απο ποια ταχύπλοα ειναι καλυτερα? Για να μην μιλήσουμε για βλάβες.

Το Tera δεν ταξιδεψε φέτος μην μπερδεύεσαι.

Το Jewel ναι ειναι βαπορας ανταγωνιστικος ....και υψηλών προδιαγραφών...

Ναι το έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Πλοια παλια με αμαρτιες ετων στην πλατη τους τα εχουν αυτα. Οι βλαβες δεν βλεπουν εποχες και οταν ειναι καλοκαιρι με πιεσμενα ωραρια και περισσοτερα δρομολογια εκει θα την παθει την βλαβη την απροβλεπτη ή την προβλεπομενη. 

1 hour ago, MILTIADIS said:

Αυτο το"εστω και με πλοια διαφορετικης δυναμικοτητας"μην ειστε σιγουρος οτι ειναι προς τιμην της.Το να αντικαταστησει το πλοιο που επαθε βλαβη ειναι μεσα στις συμβατικες της υποχρεωσεις και σε καμια περιπτωση δεν αποτελει αγαθοεργια της εταιρειας.Το να το αντικαταστησει με πλοιο/α αλλου τυπου χωρις καμπινες πχ για μια τετοια διαδρομη μαλλον δεν συναδει με αυτες και ισως θα επρεπε να μας προβληματιζει για τον τροπο λειτουργιας καποιων κρατικων υπηρεσιων.

 

Συμφωνω απολυτα με τον μιλτιαδη. Μαλιστα το οτι η εταιρια καλυψε την γραμμη μετα την βλαβη του μπλου αναφεροταν απο καποιος λες και το εκανε απο την καλη της την καρδια λες και δεν ηταν υποχρεωμενη να το κανει. 

Πριν μια δεκαετια κριτικαραμε την νελ που δρομολογουσε οτι ηταν παροπλισμενο στα περιξ του πειραια και ηταν ναυπηγημενο την δεκαετια του 70.Σημερα συμβαινει το ιδιο πραγμα απλα τα πλοια εχουν μια δεκαετια παραπανω στην καμπουρα τους. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Takisg said:

Η απλή είναι & λογική λύση κύριοι & κυρίες διότι εάν αναλογιστούμε ότι η εταιρία μόνο φέτος αγόρασε 7 πλοία θα καταλάβετε ότι κινείται βιαστικά ως προς την γιγάντωση!!!

Κατά την γνώμη μου είναι ένας γίγαντας με ξύλινα πόδια και για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ ότι θα έχει προβλήματα βιωσιμότητας αλλά αξιοπιστίας.

Εάν δεν δημιουργήσει ένα στόλο με 10 καλά ταχύπλοα (ετσι κι αλλιώς δεν δουλεύουν ταυτόχρονα και περισσότερα) και πουλήσει και όλη τη σαβούρα  και εκτός Jewel αγοράσει και 5 υπερσύγχρονα συμβατικά, μόνο έτσι θα γίνει κολοσσός!!!

Ακριβώς , με βαπόρια 40+ χρόνων (που χαίρονται να τα βλέπουν άνθρωποι που δεν είναι του χώρου για να τα φωτογραφίζουν ως «θρυλικά βαπόρια» και καλά κάνουν )όπου δεν έχουν υποστεί και καμια φοβερή επισκευή ή συντήρηση και αυτό φαίνεται στις ταχύτητες και στις ζημιές , δεν θα την αναγνωρίσω προσωπικά ως εταιρεία με σοβαρό και ευοίωνο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Εχω ταξιδέψει αρκετές φορές και τα θεωρώ αρκετά ξεπερασμένα πλεον σαν ταχύπλοα.Φυσικα δεν αμφισβητώ ότι ήταν στυλοβάτες της εταιρίας.

Προσωπικά τα Austal τα θεωρώ πολύ καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα.

Οσο αφορά το Power Jet και την συμπεριφορά της εταιρίας προς τους τουρίστες που το περιμεναν ειδικά στην Σαντορίνη για πολλές μέρες με σχεδόν 3ωρη καθυστέρηση μέσα στον ηλιο ας μην τα θυμηθούμε καλύτερα, όλοι σφυριζαν αδιάφορα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Εγώ θέλω να ελπίζω σύντομα η εταιρεία να ξεκινήσει πρόγραμμα για ανανέωση του στόλου της με 4-5 υπερσύγχρονα συμβατικά 120-150 μέτρων και 4-5 ταχύπλοα να μην την ακουμπάει κυριολεκτικά κανένας...Τώρα είναι η ευκαιρία που η E.E μοιράζει κονδύλια για ανανεώσεις στόλου....

Ενα τετοιο συμβατικο αξιζει οσο ολοκληρος ο σημερινος συμβατικος της στολος,οποτε δεν νομιζω οτι εχουν καν στο μυαλο τους τετοιο σεναριο

Link to comment
Share on other sites

Αν οσα λεφτα εχει δωσει ο εφοπλιστης Ηλιοπουλος τα τελευταια χρονια για να αγορασει τα κρουαζιεροπλοια,τα συμβατικα κ καποια ταχυπλοα που εχει αγορασει απο τη λαικη αγορα του Σκρα(π) τα ειχε δωσει για να παρει 2-3 συμβατικα 20 αντε και 25 θα πω εγω ετων τωρα θα μιλαγαμε με αλλα κριτηρια και οχι με αυτα του συγχρονου Φωτη Μανουση.

Ενταξει προφανως δεν τον ενδιαφερει να κανει επενδυση ειναι ολοφανερο και απλα χορευει στην καμπουρα της Attica που δεν φαινεται να μπορει να προσφερει κατι νεο και ποιοτικο στα νησια τα επομενα χρονια..Και μην ακουσω για τα Aeroτετοια της.Μιλαμε για ναυπηγηση σοβαρων/μεγαλων ταχυπλοων ή συμβατικων πλοιων.

 

Link to comment
Share on other sites

Εσυ βλεπεις το μελλον στα ταχυπλοα στο Αιγαιο δλδ;;;γιατι εγω τοσα χρονια Νελ MFD δεν ξεραν τι να τα κανουνε!το κανουνε αρπαχτες 45 μερες ολο το χρονο δε μου λεει κατι!ποσταλια θελουμε..

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, MILTIADIS said:

Ενταξει προφανως δεν τον ενδιαφερει να κανει επενδυση ειναι ολοφανερο

συμφωνω με την ουσια των λεγομενων του @MILTIADIS και αλλα και του @mpolo οτι η seajets, τοσο ο leading vocalist supermario, οσο και τα κεφαλαια που διαχειριζεται και εκπροσωπει, δεν ενδιαφερονται για μακροπροθεσμη επενδυση και παραμονη στην ακτοπλοΐα, αλλα για μεγιστοποιηση του βραχυπροθεσμου κερδους.

4 hours ago, mpolo said:

Πλοια παλια με αμαρτιες ετων στην πλατη τους τα εχουν αυτα. Οι βλαβες δεν βλεπουν εποχες και οταν ειναι καλοκαιρι με πιεσμενα ωραρια και περισσοτερα δρομολογια εκει θα την παθει την βλαβη την απροβλεπτη ή την προβλεπομενη[...]Πριν μια δεκαετια κριτικαραμε την νελ που δρομολογουσε οτι ηταν παροπλισμενο στα περιξ του πειραια και ηταν ναυπηγημενο την δεκαετια του 70.Σημερα συμβαινει το ιδιο πραγμα απλα τα πλοια εχουν μια δεκαετια παραπανω στην καμπουρα τους. 

Εταιριες που στηθηκαν γυρω απο τις αγονες γραμμες με υπερηλικα πλοια εχουμε ξαναδει και αλλες και ξερουμε ολοι τι καταληξη ειχαν.

απο εκει και περα αμα θελουμε να ωραιοποιησουμε στρεβλες καταστασεις μπορουμε να βρουμε απειρα επιχειρηματα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως η πιο σωστή κουβέντα που έχω διαβάσει εδώ μέσα...και αυτό περικλείει τα πάντα από προσωπικό γραφείου μέχρι ιδιοκτήτες, πλοία στρατηγικό σχέδιο και συντήρηση και αναβάθμιση των υπηρεσιών... δυστυχώς παρά την ανάπτυξη σε αριθμό πλοίων η εταιρεία δεν είναι αυτό που θα ήθελε να είναι.

Είναι μια μεγάλη εταιρεία με νοοτροπία μικρής εταιρείουλας

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η SEAJETS «Χορηγός Μεταφοράς» του Serifos Sunset Race 2021

Quote

Η SEAJETS, επιδεικνύοντας σταθερά και θερμά την υποστήριξή της στον αθλητισμό και το ευ αγωνίζεσθε, θα είναι και φέτος «Χορηγός Μεταφοράς» του Serifos Sunset Race!

Σε αυτό το πλαίσιο η SEAJETS προσφέρει έκπτωση 35% στα aller retour επιβατικά εισιτήρια των συμμετεχόντων του αγώνα και σε έναν συνοδό. Για τα οχήματα προσφέρει 20% έκπτωση σε εισιτήρια aller retour.

Στα επιβατικά εισιτήρια one way η εταιρεία προσφέρει έκπτωση 20%.

Για αυτό προλάβετε τις θέσεις δηλώνοντας πρώτα τη συμμετοχή σας στον αγώνα μέσω του www.serifosrace.com και στη συνέχεια επικοινωνήστε για τις κρατήσεις σας με το Kondilis Shipping & Tourism (τηλ 22810 52340 και 22810 52135), το Central Agency της SEAJETS στη Σέριφο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παίρνω παχιες και αχρειαστες επιδοτήσεις χειμώνα καλοκαίρι, γεμίζουν τα ταμεία, έτσι έχω το περιθώριο να μπαινω μέσα και να ρίχνω αντιπάλους. Αυτό θα πει υγιής ανταγωνισμός. 

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μία ανακεφαλαίωση στο στόλο της SEAJETS:

ENEΡΓΑ ΠΛΟΙΑ :

1) ΤΕRAJET
2) WORLD CHAMPION JET
3) CHAMPION JET 1
4) CHAMPION JET 2
5) Super Runner Jet (από GSF)
6) NAXOS JET
7) PAROS JET
8)CALDERA VISTA
9) SIFNOS JET
10) ANDROS JET
11) SUPER JET
12) SEAJET 2
13) AQUA BLUE
14) AQUA JEWEL
15) POWERJET 
16) MEGA JET
17) AQUA STAR
18) RAPIDLINK JET
19) Super Star (ex. Superferry II)(από GSF)
20) Super Speed JET (από GSF)
21) Super Cat JET (από GSF)

ΕΡΧΟΝΤΑΙ:
22) Aqua Myth

ANENEΡΓΑ:
23) HSC CAT
24) HIGH SPEED JET
25) APRI
26) SWIFT 1  (Βομβαρδισμένο)
27) Aqua Solution

ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΩΣ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ:
28) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΝΑΥΛΩΣΗ?)
29) CAT I (ΠΡΩΗΝ ΑΛΚΥΩΝΗ)
30) IRIS I (?)
31) CALLI P
32) OLYMPUS (ΝΑΥΛΩΣΗ?)
33) AIOLOS I (ANEN)
34) AIOLOS II (ANEN)
35) CROAZIA JET

Συνοψίζοντας τα πεπραγμένα της εταιρίας με τον ένα ή άλλο τρόπο προσπαθεί να γίνει μία μικρή αυτοκρατορία στο Αιγαίο. (κυρίως με τα ταχύπλοα και δευτερευόντως με αρκετά πλέον παλιά συμβατικά)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...