Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ωσαν τα vouchers των αεροπορικών εταιρειών όταν ακυρώνονται πτήσεις λόγω covid. Απλά ασχολίαστο 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλά μέσα στο πρόγραμμα είναι και αυτά.. Δεν το έκαναν και επίτηδες.. Το ότι δίνουν ένα δωρεάν εισιτήριο μόνο καλό το λες. 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα , μια βλαβη στον κλιματισμό ήταν που για να φτιάχτηκε επι τοπου στη μυκονο χωρις συνεργείο η ανταλλακτικά Παει να πει οτι δεν ήταν και τραγική .

Κατανοω οτι ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε αλλα ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο ειναι που έπαθε βλαβη στον κλιματισμό μες στο καλοκαίρι .

Μιλαμε και για ένα βαπορι που δεν μας εχει απασχολήσει ξανα με βλαβη .

Και η επανόρθωση απο την εταιρεία προς τους επιβάτες με εισιτήριο δωρεάν ειναι ένα θετικό γεγονός .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δυο Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοα των Δυτικών Κυκλάδων (Speedrunner III & Champion Jet 2) θα συνεχίσουν δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο μέχρι τις 28 Οκτωβρίου. Τα δρομολόγια θα είναι Δευτέρα, Τετάρτη & Κυριακή στις 11:00 και τα δυο πλοία, ενώ τη Παρασκευή το Champion Jet 2 θα φεύγει στις 15:30 και το Speedrunner III στις 16:00. Το ίδιο συμβαίνει και με τις επιστροφές που θα φεύγουν στις 15:30 και τα δυο από τη Μήλο κάθε Δεύτερα, Τετάρτη και Κυριακή, ενώ τη Παρασκευή το Champion Jet 2 θα φεύγει στις 19:00, ενώ το Speedrunner III στις 20:30

Ανοίγει μέτωπα παντού η seajet.. 

Πρώτα golden star τώρα με τα speedrunner..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάντως από τα πρακτικά του διαγωνισμού για τις άγονες βλέπουμε οτι δηλώνει συμμετοχή σε γραμμές με πλοία με κατώτερα χαρακτηριστικά από τα ζητούμενα. Ένα το andros που έχει μήκος κατω από τα 75μ, και δεύτερο το solution που είναι ξενοδοχειακό πλοίο για σταθερή χρήση. Άρα μπαίνει σε διαγωνισμούς a priori χαμένος για να κερδίσει τι; Χρόνο; Δικαίωμα σε ένσταση;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ας δούμε συγκεντρωτικά το line up της εταιρίας για το καλοκαίρι του 2021 σύμφωνα με τα δρομολόγια που έχουν περαστεί στο σύστημα κρατήσεων.

 

Super Jet: ΠΕΙΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ - ΦΟΛ - ΣΑΝ - ΑΜΟ - ΚΟΥ - ΝΑΞ - ΜΥΚ - ΝΑΞ - ΠΑΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ.

Seajet 2: Εναλλάξ με το Super Jet

World Champion Jet: ΠΕΙΡ - ΣΥΡ - ΜΥΚ - ΙΟΣ - ΣΑΝ

Championjet 1: ΠΕΙΡ - ΣΕΡ - ΣΙΦ - ΜΗΛ.

MegaJet: ΜΗΛ - ΣΙΦ - ΣΕΡ - ΠΕΙΡ

Championjet 2: ΗΡΑ - ΣΑΝ - ΙΟΣ  - ΝΑΞ - ΜΥΚ

Naxos Jet: ΗΡΑ - ΣΑΝ - ΠΑΡ - ΜΥΚ

Power Jet: ΡΑΦ - ΑΝΔ - ΤΗΝ - ΜΥΚ - ΠΑΡ - ΝΑΞ

Paros Jet: ΝΑΞ - ΠΑΡ - ΜΥΚ - ΤΗΝ - ΑΝΔ - ΡΑΦ

Aqua Blue: Επιδοτούμενη Λαύριο - Καβάλα

Aqua Jewel: Επιδοτούμενη  Πειραιάς - Κύθηρα - Κίσσαμος

 

Εκτός δρομολογίων προς το παρόν

Tera Jet. Sifnos Jet, Caldera Vista & Andros Jet

και όπως φαίνεται το Rapidlink Jet δεν θα καταφέρει ούτε και φέτος να ξεκινήσει δρομολόγια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε συνέχεια λοιπόν των εξελίξεων αναρωτιέμαι τον superΜario δεν τον φρενάρει τίποτα ούτε οι επιπτώσεις της πανδημίας (σύμφωνοι οι επιδοτήσεις δεν σταμάτησαν σχεδόν καθόλου) στην πολιτική που ακολουθεί και στα ανοίγματα που κάνει κι έχει φτιάξει πλέον αυτό το τεράστιο στόλο?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Ποσες πιθανοτητες να υπαρχουν αραγε ο αδηφαγος Ηλιοπουλος να συμφωνησε να εγκαταλειψει τη Ραφηνα με ανταλλαγμα μερικα ταχυπλοα που ομοια ή και καλυτερα τους θα μπορουσε να βρει απεξω με λιγοτερα λεφτα;Ομοιως και για το Σφ2.

Όντως ειναι μέσα στους όρους του deal η αποχώρηση από την Ραφήνα; Αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι, που θα τα βάλει όλα αυτά τα ταχύπλοα; Λέτε να ανοικτει περαιτέρω ο Ηλιόπουλος;

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Nick the Greek said:

 

Αν κάτσεις τελικά και το σκεφτείς, ξέρετε ποιός είναι ο κερδισμένος από τη συμφωνία Στεφάνου - Ηλιόπουλου? Μα φυσικά ο Παναγιωτάκης. Γιατί? η βασική γραμμή θα είναι -1 ταχύπλοο(Superruner), από τον Οκτώβριο -1 συμβατικό(Superferry II) και κυρίως, -1 δυνατό παίχτη(Ηλιόπουλος). Ενώ και το συμβατικό που θα μείνει δεν είναι δυνατό στα φορτηγά. Και όλα αυτά χωρίς να δώσει τίποτα, και χωρίς να κάνει τίποτα...

 

Είναι σίγουρο ότι φευγει ο Ηλιόπουλος από την Ραφήνα; 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, MILTIADIS said:

Σιγα μην ειναι..

Κι εγώ το ίδιο πίστευα στην αρχή, όμως δεν κολλάει η τόσο άμεση απόσυρση των δρομολογίων της SeaJets από τα συστήματα.. Ακόμα και να επρόκετιο να κάνουν αλλαγές τώρα με τα νέα δεδομένα, θα άφηναν τα πλάνα ως έχουν και όταν έπαιρναν τις αποφάσεις θα αλλάζανε τα πλοία ή τα ωράρια. Ειδικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα ήταν καθόλου δύσκολο κάτι τέτοιο, είναι η μόνιμη τακτική τους. Οπότε όσο απίθανο κι αν μας φαίνεται, τα γεγονότα δείχνουν ότι μάλλον ισχύει..

Link to comment
Share on other sites

Το σωστό σαν συμφωνία αυτό είναι. Δεν πουλάς μερίδιο του στόλου σου στον ανταγωνιστή για να τα δρομολογήσει στο κάστρο σου με τις γνωστές τακτικές του και να σε αφανίσει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η SeaJets έχει πολύχρονη παρουσία στη Ραφήνα με δύο ταχύπλοα καθημερινά. Δεν είναι καμια νέα εταιρεία που πήρε τα πλοία της GSF για να της μπει σφήνα στη γραμμή της.. Στο κάτω κάτω κανένα από αυτά τα πλοία (μιλάω για τα ταχύπλοα που παραδίδονται άμεσα) δεν επρόκειτο να δρομολογηθούν από την GSF στη Ραφήνα, άρα αντίστοιχα η συμφωνία θα μπορούσε να προβλέπει να μην υπάρξει αλλαγή στα ήδη ανακοινωμένα δρομολόγια/πλοία στη συγκεκριμένη γραμμή και όχι καθολική απόσυρση της μίας εταιρείας.

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει αυτή η ρήτρα της απόσυρσης της Sea Jets από τη Ραφήνα,είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει και το ανάποδο.Η GSF να μη ξαναβάλει πλοίο της στο Ηράκλειο, στις Δυτικές και Νότιες Κυκλάδες(Φολεγανδρο,Ιο, Σαντορίνη) ή ακόμη και στη Παροναξία.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τα τελευταία  γεγονότα & κάνοντας μία ανακεφαλαίωση στο στόλο της SEAJETS:

ENEΡΓΑ ΠΛΟΙΑ :

1) ΤΕRAJET

2) WORLD CHAMPION JET

3) CHAMPION JET 1

4) CHAMPION JET 2

5) MEGA JET

6) NAXOS JET

7) PAROS JET

8) CALDERA VISTA

9) SIFNOS JET

10) ANDROS JET

11) SUPER JET

12) SEAJET 2

13)  AQUA BLUE

14) AQUA JEWEL

15) POWERJET 

16) RAPIDLINK JET

17) (Superferry II) (από GSF)

18) (Super Runner) (από GSF)

19) (Super Speed) (από GSF)

20) (Super Cat) (από GSF)

21) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΝΑΥΛΩΣΗ?)

ANENEΡΓΑ:

22) HSC CAT

23) HIGH SPEED JET

24) CAPRI

25) SWIFT 1  (Βομβαρδισμένο)

26) Aqua Solution

ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΩΣ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ:

28) CAT I (ΠΡΩΗΝ ΑΛΚΥΩΝΗ)

29) CALLI P

Το ερώτημα που γεννάται είναι που θα δουλέψουν όλα αυτά τα πλοία;

Edited by Takisg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...