Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

Εντάξει, αυτό είναι λιγάκι υπερβολικό που λες. Σύμφωνοι εκμεταλλεύεται τη θέση ισχύος του στη Φολέγανδρο και σε άλλες γραμμές, σύμφωνοι έχει ρίξει τις τιμές στα πατώματα στα πλαίσια του ανταγωνισμού με τη Golden Star, σύμφωνοι βγάζει κάμποσες βλάβες κάθε καλοκαίρι. Πλήν όμως οφείλει κανείς να του αναγνωρίσει πως τα τελευταία χρόνια της κρίσης και της επιβίωσης, σχεδόν μόνο αυτός αναπτυσσόταν. Εισήγαγε γραμμές και δρομολόγια που ήταν πρωτοποριακά και βοήθησε πολλά νησιά τα καλοκαίρια σαν εναλλακτική λύση, ανανέωσε το στόλο κι έφερε πολύ καλύτερα κομμάτια από αυτά που είχε(Champion Jets, Tera). Οπότε, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, έχει κάμποσα credits να του αποδωθούν.   

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και καμποσες βασεις να στηριχτει και να πηγαινει οπου θελει,οποτε θελει και στα ωραρια που αυτος θελει...,ιδιως τα τελευταια δυο χρονια η κατασταση αυτη...μην πουμε αλλα ...Οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ τα ξερουν..Οι καιροι ομως εχουν γυρισματα...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Για βοηθήστε βρε σύντροφοι:

Δεν παροικώ στην Ιερουσαλήμ, οπότε δε γνωρίζω:

"καμποσες βασεις να στηριχτει και να πηγαινει οπου θελει,οποτε θελει και στα ωραρια που αυτος θελει"

Τις μόνες βάσεις που ξέρω είναι των Πανελλαδικών και ως λίγο μεγάλος θυμάμαι και αυτές του θανάτου.

Ωραίος διάλογος μεταξύ σας, όπου επιβεβαιώνετε τη γενικότερη γνώση:

"μπα,ολοι ξέρουν για αυτό,αλλα ειναι που δε ξέρουν...οι βάσεις να στηριχτεί δεν ειναι τιποτα,μπροστα στα αλλα"

Αλλά εμένα οι απορίες παραμένουν

Ποιες είναι οι "βάσεις"?

Ποιοι είναι οι "παροικουντες στην Ιερουσαλημ", ειδικώς, όχι γενικώς

Ποια είναι τα "αλλα"?

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Petros P said:

Δε χρειάζεται να γράφουμε αυτά που ξέρουμε και μας έχουν εμπιστευθεί B) αλλα μπιχτές επιτρέπονται ;)

Μαζί σου Πέτρο. Οι "μπηχτές" όμως έχουν πολλές αναγνώσεις και ερμηνείες με αποτέλεσμα το πράγμα να ξεφεύγει. Ποιες είναι οι βάσεις? Τα Νεφελίμ? Έμποροι ουσιών? Βάζελοι? Πολιτικά πρόσωπα? Επιχειρηματικά συμφέροντα? Όλα μαζί?

Γράφοντας με αυτόν τον τρόπο καταλήγουμε σε σύγχυση χειρότερη από πριν. 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με τις τιμές του και χωρίς εκπτωτική πολιτική βοηθάει στην ανάπτυξη του εγχώριου τουρισμού αυτός ο άνθρωπος; Πως; Θα τον επιλέξει μία οικογένεια να πάει στην Φολέγανδρο με αυτές τις τιμές;

Link to comment
Share on other sites

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που θα επιλέξει και όποια άλλη εταιρεία, με ανάλογες τιμές. Κακά τα ψέματα όποιος έχει κυρίαρχη θέση σε μια γραμμή, πράττει ανάλογα. Γιαυτό λέμε ότι χρειάζεται ανταγωνισμός, μόνο αυτός μπορεί να ρίξει τις τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, απο την μια το γεγονός ότι η Φολέγανδρος για παράδειγμα έχει καθημερινά ταχύπλοο απο τον Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο σίγουρα βοηθάει στην ανάπτυξη του τουρισμού και σε συνδυασμό με τα αποτρεπτικά για τον επισκέπτη δρομολόγια των συμβατικών πλοίων, απο την άλλη όμως οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές των εισιτηρίων έχουν σαν αποτέλεσμα οι επισκέπτες να προσανατολίζονται προς άλλους προορισμούς με πιο φυσιολογικές τιμές, και αυτό φέτος είναι πολύ ορατό στην Φολέγανδρο!!!

Link to comment
Share on other sites

Δλδ, μιας και μιλάμε για Φολέγανδρο.Είναι φθηνό και "λαϊκό" το εισιτήριο του Αδαμάντιου, στα 40 Ευρά με εννιά ώρες ταξίδι και εκτός ορίων το εισιτήριο του ταχύπλοου στα 69 Ευρά που σε πάει στις τέσσερις ώρες?

Link to comment
Share on other sites

Αν και βγαίνουμε off topic, φυσικά και το εισιτήριο των 40 € του Κοραή είναι πάρα πολύ ακριβό για τις υπηρεσίες που προσφέρει, 11 ώρες ταξίδι για μια απόσταση 100 μιλίων!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή η κουβέντα γίνεται για τον "κακό" (και ποιος ξέρει, πλην των παροικούντων στην Ιερουσαλήμ, τι άλλο) Ηλιόπουλο και τις πρακτικές του. Όταν τα κάνουν οι άλλοι είναι μια χαρά, αυτός φταίει για όλα. Μη πιάσουμε και τις τιμές για Δωδεκάνησα, άλλες λαϊκές και αυτές.

Όσο δούλευε τα ταχύπλοα του μόνο εκεί που δεν πήγαιναν οι άλλοι, κανείς δεν του έδινε σημασία, πλην όσων είχαν δίκαια παράπονα από τις υπηρεσίες του. Όταν αποφάσισε να παίξει πρώτη εθνική, ξαφνικά φταίει για όλα τα στραβά της ακτοπλοΐας. Ωραίο και βολικό σενάριο, αλλά δυσκολεύομαι να το αποδεχτώ. Και ας μην παροικώ στην Ιερουσαλήμ.

Link to comment
Share on other sites

To διαφημιστικό των 15 €τών, με συμμετοχή και σε κλήρωση για €10.000 για όσους κλείσουν εισιτήριο. Σε digital και τηλεοπτικό.

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Στην Τήνο κυκλοφορούν 2 παιδιά με χαρακτηριστικά μπλουζακια και μοιράζουν φυλλάδια για το Tera Jet.. Αναρωτιέμαι δεν θα μπορούσε να αναθέσει μια τέτοια δουλεια στο κεντρικό πρακτορείο εδώ στην Τήνο;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διάβαζα στη σελίδα της Seajets στο facebook που λέει ότι έχει 18 πλοία στο στόλο της. Ας τα παραθέσουμε όλα!! Βέβαια από τα 18 πλοία ταξιδεύουν μόνο τα 8 πρώτα ταχύπλοα (No: 1-8)  και ένα συμβατικό (Νο: 18)

Quote

1) Tera Jet

2) Champion Jet 1

3) Champion Jet 2

4) Mega Jet

5) Master Jet

6) Sea Jet 2

7) Super Jet

8) Paros Jet

9) Naxos Jet

10) Highpseed Jet

11) Sea Speed Jet

12) Betico

13) Swift 1

14) Almottahedah 1

15) Κιάρα

16) Ταλατων

17) Aqua Spirit

18) Aqua Jewel

Link to comment
Share on other sites

On 6/27/2017 at 1:16 PM, Champion Jet_2 said:

Το πολεμικό εκείνο που σχεδόν βυθίστηκε από πύραυλο είναι Incat και συγκεκριμένα με Hull No61

To πολεμικό "την έφαγε", αλλά επισκευάζεται. Ενδεχομένως και πιο εύκολα από το HS5, το οποίο είχε κανονικά accommodation και κάηκε όλο. Στο πολεμικό ουσιαστικά θα χτιστεί accommodation για πρώτη φορά και θα επισκευαστεί η ζημιά από τον πύραυλο. Καλά, εύκολα τα παρουσιάζω εγώ :D Απλώς θέλω να πω ίσως δεν είναι τόσο ουτοπικό project η επισκευή του, δεδομένου του παραδείγματος του HS5.

On 7/1/2017 at 9:48 AM, valencay said:

Αρα το Egyptian και κάτι άλλο....Περιμενουμε..

Εγώ ποντάρω σε Τουρκία. Ίσως αυτό;

Όποιο κι αν είναι, μην φτάσει και πριν το Αιγυπτιακό...

*"μη φτάσει", διορθωσούλα του "ν"

Link to comment
Share on other sites

Ο εφοπλιστής είχε γράψει ότι θα έπαιρναν κάποιο από την Αμερική όπως είχε πει και ο valencay.Πολλά ταχύπλοα έχει η Βενεζουέλα τώρα με την κρίση,και μετά το Trinidad.Aς πάρει κάποιο από τα νέα της Ido τα οποία τα θεωρώ πολύ όμορφα.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιεμαι τοσες μερες αν τελικα ειναι δικαιο αυτο που κανει η εταιρεια με τα μειωμενα εισητηρεια κ ψαχνω να της βρω δικιο!κ μαλλον της βρηκα δυστυχως στο θεμα του tera jet...καποτε τα χωναμε στην νελ οταν εβαλε τους αιολους επι βεντουρη στις κυκλαδες που πηγαιναν με 30κομβους κ ειχαν κανονικο εισητηριο η στα βραδυνα δρομολογια του hs η του runner γιατι κοβουν κ δεν γυρνανε στην ωρα τους αλλα για λογους οικονομιας ερχονταν καμια ωρα αργοτερα!η κ στην blue star ακομα που ερχοταν το βραδυνο στης 1.30 αλλα το εισητηριο κανονικο οχι μειωμενο..εδω παλι εχουμε κατι που γινεται πρωτη φορα προς τα κατω μειωση εισητηριου λογω κ μειωμενης ταχυτητας καθως το πλοιο παει πιο αργα!δλδ κανει οικονομια σε πετρελαιο αλλα γυρναει κ λεφτα πισω στο επιβατη με τον τροπο του..τι διαφερει απο το δηλος που παει 25κομβους το τερα με τα 27???στην τελικη τα ιδια καινε σε αυτες τις συνθηκες κ το δηλος εχει πιο ακριβο εισητηριο...

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, margaritis24 said:

Αναρωτιεμαι τοσες μερες αν τελικα ειναι δικαιο αυτο που κανει η εταιρεια με τα μειωμενα εισητηρεια κ ψαχνω να της βρω δικιο!κ μαλλον της βρηκα δυστυχως στο θεμα του tera jet...καποτε τα χωναμε στην νελ οταν εβαλε τους αιολους επι βεντουρη στις κυκλαδες που πηγαιναν με 30κομβους κ ειχαν κανονικο εισητηριο η στα βραδυνα δρομολογια του hs η του runner γιατι κοβουν κ δεν γυρνανε στην ωρα τους αλλα για λογους οικονομιας ερχονταν καμια ωρα αργοτερα!η κ στην blue star ακομα που ερχοταν το βραδυνο στης 1.30 αλλα το εισητηριο κανονικο οχι μειωμενο..εδω παλι εχουμε κατι που γινεται πρωτη φορα προς τα κατω μειωση εισητηριου λογω κ μειωμενης ταχυτητας καθως το πλοιο παει πιο αργα!δλδ κανει οικονομια σε πετρελαιο αλλα γυρναει κ λεφτα πισω στο επιβατη με τον τροπο του..τι διαφερει απο το δηλος που παει 25κομβους το τερα με τα 27???στην τελικη τα ιδια καινε σε αυτες τις συνθηκες κ το δηλος εχει πιο ακριβο εισητηριο...

Ε καλά, μην τρελαθούμε τελείως, τι σχέση έχουν τα 15€ του Terajet για Τήνο και Μύκονο με τα 27 και 29€ του ανταγωνισμού και των συμβατικών πλοίων; Άμα θεωρούν το πλοίο τους συμβατικό με τις ταχύτητες που πηγαίνει (που δεν είναι πάντα 27, μέχρι την Τήνο πάει με 31) γιατί βάζουν μισή τιμή το εισιτήριο από τα υπόλοιπα συμβατικά; Και στο κάτω κάτω αν θεωρούν το πλοίο τους συμβατικό, θα πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτό και τα ωράριά του που δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτωση στην πραγματική του ταχύτητα αφού κάθε απόγευμα φτάνει στη Ραφήνα με 2 ώρες καθυστέρηση. Και ας μην ξεχνάμε ότι κάθε απόγευμα φεύγει για το ιδιο δρομολόγιο ακριβώς το Parosjet, με (λίγο) χαμηλότερες ταχύτητες και σχεδόν τετραπλάσια τιμή από το πρωινό (15€ και 57€).... Νοιάστηκε ξαφνικά η Seajets για τους επιβάτες νομίζετε... Η Seajets, με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις καθε καλοκαίρι και τα ακριβότερες εισιτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...