Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tην δεδομένη στιγμή έχει στον στόλο του 4 συμβατικά πλοία: 

1)  AQUA BLUE

2) AQUA JEWEL

3) AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. (ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ)

4)  AQUA SOLUTION (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΕΙ)

Θεωρώ πως δεν υπάρχουν πολλές πιθανότητες για συμβατικά πλοία στην εταιρεία του διότι το κέρδος του είναι

ότι έχει χτίσει προφίλ με τα ταχύπλοα που δουλεύουν λίγους μήνες κι αφήνουν κέρδος το καλοκαίρι!!!

αρχείο λήψης.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν μπορώ να καταλάβω εάν ισχύει η αγορά του St Damian και τι προσπαθεί η Seajets και ο Ηλιόπουλος να πετύχει, 

με τα συμβατικά πλοία που έχει αγοράσει εκτός του Αqua Jewel είναι όχι μόνο υπερήλικα αλλά για παλιοσίδερα!!!!

1) AQUA BLUE : 45 ετών

2)AQUA SOLUTION: 51 ετών

3)AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ.: 45 ετών

4) St Damian:  48 ετών

 

Mπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εξήγηση;

Link to comment
Share on other sites

Eγώ δεν νομίζω ότι πουλάει τρέλα!!!! Τον θεωρώ επιτυχημένο με βάση τα αποτελέσματα στα ταχύπλοα!!!!

Τι κόλπο είναι αυτό με τα συμβατικά θα φανεί στο μέλλον!!!!!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Το AQUA BLUE το πήρε ίσως για να χτυπήσει καμία μεγάλη γραμμή αλλά  μέχρις στιγμής δεν του έχει βγει και πιο πολύ το βλέπουμε να είναι δεμένο παρά να ταξιδεύει.To AQUA SOLUTION το αγόρασε με την προοπτική να γίνει πλωτό hot spot για μετανάστες αλλά δεν έγινε τίποτα.Το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. το πήρε για να το βάλει σε καμία άγονη(Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο αυτό το πλοίο να ταξιδεύει) και αν αληθεύει για το St DAMIAN για να το βάλει στις Αζόρες όπως γράφτηκε στο θέμα του πλοίου.Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχουν πάει για scrap αλλά δυστυχώς βλέπω  συνεχώς ότι αντί να υπάρχει εκσυγχρονισμός και να πηγαίνουμε μπροστά ,πηγαίνουμε όλο και πιο πίσω..

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Takisg said:

Δεν μπορώ να καταλάβω εάν ισχύει η αγορά του St Damian και τι προσπαθεί η Seajets και ο Ηλιόπουλος να πετύχει, 

με τα συμβατικά πλοία που έχει αγοράσει εκτός του Αqua Jewel είναι όχι μόνο υπερήλικα αλλά για παλιοσίδερα!!!!

1) AQUA BLUE : 45 ετών

2)AQUA SOLUTION: 51 ετών

3)AΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ.: 45 ετών

4) St Damian:  48 ετών

 

Mπορεί κάποιος να μου δώσει κάποια εξήγηση;

Το "υπερήλικα και για παλιοσίδερα" είναι κρίση δική σου, όχι η πραγματικότητα. 

Είναι πλοία που είναι έτοιμα να δουλέψουν (με εξαίρεση το aqua solution), και μπορούν να βγάζουν χρήματα.

Χαμηλό κόστος αγοράς, φτηνό κόστος λειτουργίας, δεδομένα έσοδα από επιδοτήσεις / ναύλους. Σε 2-3-5 χρόνια το στέλνεις για σκραπ (σε τιμή όμοια με αυτή που το αγόρασες) και καρπώνεσαι ότι έσοδα έχεις από τη λειτουργία του πλοίου. Να το κάνω λιανά, έστω ότι ο Α αγοράζει το πλοίο των 48 ετών αντί 1 εκ, βγάζει 1 εκ κέρδος από τη λειτουργία του σε 5 χρόνια και το πουλάει ξανά 1 εκ για σκραπ. Αντίθετα ένα πλοίο 120 μέτρων 20ετίας θα το αγοράσεις 15 εκατομύρια , θα βγάλεις Χ και μετά από 5-6 χρόνια θα το πουλήσεις 7-8 εκατομύρια, που σημαίνει ότι απαιτεί πολύ περισσότερα έσοδα για να πεις ότι έβγαλες κάτι, τα οποία φυσικά είναι και αβέβαια γιατί παίζεις σε ελεύθερη αγορά, όχι σε επιδοτούμενες γραμμές ή ναυλώσεις.....

(υπερ-απλουστευμένα φυσικά τα παραπάνω, αλλά έτσι είναι..... ) 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Έκανα μια προσπάθεια να βγάλω το line up του στόλου της Seajets για το 2020 με τα μέχρι στιγμής δεδομένα και τι έχει πάρει έγκριση η εταιρεία.

Quote

Πρωινό Πειραιά Δυτικές Κυκλάδες: Sea Jet 2/Super Jet εναλλάξ

Απογευματινό Πειραιά Δυτικές Κυκλάδες: Sifnos Jet

Πειραιά Πάρο Ίο Σαντορίνη: Tera Jet (πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει τράμπα με το Power Jet)

Πειραιά Σύρο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη: World champion Jet

Απογευματινό Πειραιά Μύκονο Νάξο Σαντορίνη: Naxos Jet

Πρωινό Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο: (πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει τράμπα με το Tera Jet)

Απογευματινό Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο: Paros Jet

Κρήτη Κυκλάδες: Champion Jet 2 & Caldera Vista

Άγονη Κυκλάδων: Andros Jet

Άγονη Κυθήρων: Aqua Jewel (το καλοκαίρι μπορούμε να δούμε το Αλεξάνδρα Λ)

Άγονη από Λαύριο Λήμνο Καβάλα: Aqua Blue

Αζόρες: Αλεξάνδρα Λ (ή το Aqua Jewel που συνήθως πηγαινει) & Mega Jet

Βόλος Σποράδες Μαντούδι: Mega Jet (αλλά θα είναι το καλοκαίρι στις Αζόρες)

Πειραιά Σέριφο  Σίφνο Μήλο Σαντορίνη: Champion Jet 1 (που δεν πιστεύω να το κάνει)

Αμοιβό: Rapidlink Jet

 

Link to comment
Share on other sites

Σκληρή επιστολή της SEAJETS για το παρασκήνιο που καλλιεργείται από το Δήμαρχο Ανάφης

Quote

Κύριε ∆ήµαρχε,

Με έκπληξη αλλά και απορία διαβάσαµε την από 14/01/2020 επιστολής σας µε Αριθµ. Πρωτ.19 που απευθύνατε στον Υπουργό Εµπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κύριο Ιωάννη Πλακιωτάκη.

Σηµειώσαµε ιδιαιτέρως ότι την κοινοποιήσατε στον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση, στον Έπαρχο κ. ∆αρζέντα, στους Βουλευτές Κυκλάδων κα Μονογυιού, κο Συρµαλένιο και κο Φόρτωµα καθώς και στα Μ.Μ.Ε. Κυκλάδων.

Η στάση σας αυτή δεν προκαλεί µόνο απορία αλλά και αγανάκτηση διότι προσπαθείτε να δηµιουργήσετε ένα ψεύτικο κλίµα αποκρύπτοντας την πραγµατικότητα, την οποία αποκρύπτετε προφανώς για εξυπηρέτηση συµφερόντων εκτός αν αγνοείτε ή αδιαφορείτε τι σηµαίνει Νόµος και νοµικό πλαίσιο που διέπει την Ακτοπλοΐα.

Είναι δε τόσο κραυγαλέα η στάση σας που δεν διστάζετε να ζητάτε από τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας την δικιά του ‘υπογραφή’ προκειµένου να εξυπηρετήσετε εκτός Νοµοθεσίας συµφέροντα τρίτων.

Το ψεύτικο κλίµα που δηµιουργείτε, αποδεικνύεται προφανέστατα από το γεγονός ότι τόσο ο κος Μάριος Ηλιόπουλος, εκπροσωπώντας τον όµιλο SEAJETS, αλλά και άλλα στελέχη του Οµίλου σε άλλες περιστάσεις, διαβεβαίωσαν σε συνάντηση που υπήρξε µε τον Υπουργό Ναυτιλίας στις 15 Νοεµβρίου 2019 παρόντων των ∆ηµάρχων Κυκλάδων ( Ανάφης –δηλαδή εσείς-, Ίου, Φολεγάνδρου, Σικίνου, Θηρασιάς, κ.α.) παρόντος και του Επάρχου Σαντορίνης κου ∆αρζέντα, ότι η SEAJETS θα εξυπηρετήσει στην full σεζόν τις προσεγγίσεις που της ζητήθηκαν από εσάς πραγµατοποιώντας δύο δροµολόγια ανά εβδοµάδα.

Τα συγκεκριµένα δροµολόγια γίνονται από την SEAJETS στα πλαίσια της κοινωνικής της προσφοράς προς τα νησιά των Κυκλάδων και όχι επειδή υφίσταται πραγµατική ανάγκη.

Παρόµοιες ενέργειες είχαν γίνει και στο παρελθόν πολλές φορές από τον Όµιλο µας για προορισµούς όπως η Σίκινος και η Κίµωλος.

Για την παραπάνω δέσµευση µας ενηµερώσαµε τον Έπαρχο Σαντορίνης τόσο τηλεφωνικώς, σε ηµεροµηνία προγενέστερη της επιστολής σας, όσο και σε σχετική συνάντηση που είχε ήδη πραγµατοποιηθεί στο Υπουργείο Ναυτιλίας στις 15 Νοεµβρίου 2019.

Επιπλέον και εσείς προσωπικά είχατε ενηµερωθεί σχετικά µε το σχεδιασµό των παραπάνω δροµολογίων από τον κο Μάριο Ηλιόπουλο στην συνάντηση της 15/11/2019 αλλά και τηλεφωνικά προ της επιστολής σας 14/01/2020.

Μετά το παραπάνω είναι προφανές ότι δέχεστε να χρησιµοποιηθείτε ως ‘λαγός’ προς εξυπηρέτηση συµφερόντων και ζητάτε από τον κο Υπουργό Ναυτιλίας να παρανοµήσει,
αδιαφορώντας ή αγνοώντας σεις, το τι ακριβώς αναφέρουν οι σχετικές διατάξεις της κείµενης νοµοθεσίας.

Συγκεκριµένα το άρθρο έβδοµο του Νόµου 2932 που διέπει την ακτοπλοΐα αναφέρει:

‘ 1. Με απόφαση του Υπουργού επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση των διατάξεων, να δροµολογηθεί επιβατηγό η οχηµαταγωγό, επιβατηγό ή φορτηγό πλοίο, για την εκτέλεση συγκεκριµένου ή συγκεκριµένων δροµολογίων, και πρόκειται να καλυφθούν έκτακτες ή επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες, οι οποίες δεν µπορεί να εξυπηρετηθούν εγκαίρως από τα ήδη δροµολογηµένα πλοία’.

Περιπτώσεις αιτηµάτων δροµολόγησης κατά παρέκκλιση των όσων ορίζει ο Νόµος επιτρέπεται να εγκριθούν ΜΟΝΟΝ εάν καλύπτουν έκτακτες ή επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες που δεν γίνεται να εξυπηρετηθούν έγκαιρα από τα ήδη δροµολογηµένα πλοία.

Γίνεται κατανοητό πως τέτοιες ανάγκες µπορεί να προκύψουν από την εµφάνιση κάποιων ξαφνικών και µη αναµενόµενων γεγονότων όπως είναι η βλάβη ενός δροµολογηµένου πλοίου ή η αιφνίδια αύξηση της µεταφορικής κίνησης. Τέτοια γεγονότα έχουν ανακύψει στο παρελθόν όπως η πρόσφατη περίπτωση της βλάβης πλοίων στη γραµµή Σαµοθράκη – Αλεξανδρούπολη που οδήγησε στον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό της Σαµοθράκης ή η αύξηση των µεταναστευτικών ροών στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου.

Τα παραπάνω τα αναφέρουµε προς ενηµέρωση των Υπουργών, Βουλευτών και Μ.Μ.Ε Κυκλάδων στα οποία ‘στοχευµένα’ κοινοποιήσατε την από 14/01/2020 επιστολή σας.

Η Νέα Ελλάδα κύριε Ιάκωβε Ρούσσε δεν θα χτιστεί αυθαίρετα επειδή στο παρελθόν έτσι έµαθαν κάποιοι να χτίζουν ή επειδή εσείς ή κάποιοι έτσι θέλουν…

Η Ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί ένα βασικό βραχίονα της τουριστική βιοµηχανίας και νευραλγικό παράγοντα της ελληνικής οικονοµίας .

Για αυτό επιβάλλεται να λειτουργεί µε κανόνες και σταθερό θεσµικό πλαίσιο και θα πρέπει όλοι να συµβάλουµε στην προσπάθεια µαζί µε το Υπουργείο Ναυτιλίας προς αυτήν την κατεύθυνση.

∆ΙΑ την SEAJETS Ν.Ε.
Γ. Αθανασόπουλος

Βέβαια δεν γίνεται καμία αναφορά για την εγκατάλειψη της Ανάφης πέρυσι τον Ιούνιο από τη Seajets γιατί ξαφνικά το Aqua Jewel έφυγε για να πάει για δρομολόγια στις Αζόρες (ενώ η εταιρεία του είχε ονομάσει ακινησία για δεξαμενισμό)

Link to comment
Share on other sites

Οτι τώρα μια μεγάλη ακτοπλοική επιτίθεται στο δήμαρχο ενος μικρού νησιού που επιθυμεί καλύτερη σύνδεση του τόπου του; Η Ανάφη περσυ το καλοκαίρι στηριζόταν από τη seajets μέσω των ενδοκυκλαδικών του andros jet και με κάποιες προσεγγίσεις του sifnos jet?

Link to comment
Share on other sites

Η Ανάφη είχε πέρυσι δυο δρομολόγια από Πειραιά με το Blue Star Patmos και δυο δρομολόγια με το Πρέβελης. Επιπλέον είχε δυο δρομολόγια με το Andros Jet από την ενδοκυκλαδικη επιδοτούμενη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Επομένως, καλώς έφυγε-όπως έφυγε-το Jewel για Αζόρες. Υπέγραψε/δεν υπέγραψε σύμβαση, ανέλαβε/δεν ανέλαβε υποχρέωση έναντι τιμήματος,  εφόσον βρέθηκε πλέον συμφέρουσα εναλλακτική, γαία πυρί μιχθήτω (το έγραψα κομψά για να μην θίξω την πολιτική ορθότητα). Εξοργιζόμαστε μεν με το Κράτος όταν μας αγνοεί, αλλά προφανώς το Κράτος είναι βαθύτατα ριζωμένο εντός μας.

Link to comment
Share on other sites

Καλά έχουν πολύ θράσος στην SEAJETS να τα βάζουν με το νησί το οποίο το αφήσανε πέρυσι χωρίς πλοίο με το πρόσχημα της συντήρησης και το πλοίο είχε πάει Αζόρες για δρομολόγια ,και το οποίο θέλει (και δικαίως) καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως η  seajets  κανει λαθος με την επιστολη αυτη κ επιτιθεται κακως στο δημαρχο αφου το λαθος ηταν δικος της κ με ψευδεις ανακοινωσεις τοτε οτι το πλοιο πηγαινε για επισκευη για το jewel κ με μετα με το andros που πηγε Σαμοθρακη

Link to comment
Share on other sites

Ιακ. Ρούσσος: "Δεν μπορεί ένας τόπος να αναπτυχθεί με ελεημοσύνη"

Quote

... απηύθηνα μία επιστολή στον Υπουργό κο Πλακιωτάκη, ζητώντας του να δρομολογηθεί ένα πλοίο, το οποίο θα εξυπηρετούσε το νησί από 01/06/2020 έως 30/09/2020, δεν σημαίνει ότι ενεργώ για συμφέροντα τρίτων ούτε ότι φέρομαι κατά της εταιρείας του κυρίου Ηλιόπουλου, αλλά ότι αποσκοπώ στην εύρυθμη συγκοινωνιακή διασύνδεση της Ανάφης με την υπόλοιπη Ελλάδα. Αντικειμενικός σκοπός μου, είναι η εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα καθώς και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.  Το εν λόγω δρομολόγιο θα βοηθούσε τους κατοίκους να μετακινούνται χωρίς πολυήμερη διαμονή για θέματα που αφορούν στην υγεία και στις συναλλαγές τους με δημόσιες υπηρεσίες και θα συντελούσε στο να επεκταθεί από τις αρχές του καλοκαιριού η επισκεψιμότητα στο νησί..." Ποιος το λέει αυτό;

Ο Δήμαρχος Ανάφης, Ιάκωβος Ρούσσος, ο οποίος σε επιστολή του προς τον ραδιοφωνικό σταθμό Aegean Voice 107.5 και στην εκπομπή Carpe Diem, άδραξε την ημέρα απαντάει ουσιαστικά σε όσα τον κατηγόρησε ο κος Μάριος Ηλιόπουλος, ιδιοκτήτης της Sea Jets.

Ο κος Ρούσσος μέσω της επιστολής του ξεκαθαρίζει κάποια πράγματα. Εξηγεί γιατί έστειλε την επιστολή, σημειώνει ότι δεν έχει καμία σχέση με πρακτόρευση πλοίων και αναφέρει ότι "δεν αμφισβήτησα την αγάπη του κου Ηλιόπουλου για το Αιγαίο, ούτε την πρόθεσή του να βοηθήσει. Όμως ένας τόπος δεν δύναται να αναπτυχθεί με ελεημοσύνη". Και καταλήγει "ως Δήμαρχος Ανάφης δίνω τον δικό μου καθημερινό αγώνα, να κρατήσω έναν τόπο ‘ζωντανό’. Έναν τόπο όπου οι λιγοστοί περήφανοι ακρίτες του δεν εγκαταλείπουμε, παρόλο που δεν απολαμβάνουμε τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους Έλληνες, αλλά σηκώνουμε στους ώμους μας το ίδιο, ίσως και μεγαλύτερο βάρος υποχρεώσεων. Αναγνωρίζω την ανάγκη του κάθε επιχειρηματία, όπως κι αν ονομάζεται, να υπερασπίζεται τα συμφέροντά του και να προσπαθεί να αυξήσει τα κέρδη του, δεν υπονόμευσα καμία δρομολόγηση πλοίου, όμως δεν επιτρέπω σε κανέναν να φέρεται εναντίον μου, επειδή προασπίστηκα τα δικαιώματα των ανθρώπων του τόπου μου".

Αναλυτικά η επιστολή που φέρει την υπογραφή του Δημάρχου Ανάφης, Ιάκωβου Ρούσσου

 

Link to comment
Share on other sites

Δήλωση του κ. Μάριου Ηλιόπουλου στο ΕΝ ΑΝΔΡΩ

Quote

 

«Θεωρώ όχι σωστό το ότι όταν γινόταν ο αναβρασμός δηλώσεων δεν με πήρατε τηλέφωνο  να εκθέσω τις απόψεις μου. Δεν θα μπω αυτή τη στιγμή σε μια διαδικασία να γίνω κομμάτι ενός θεάτρου του παραλόγου. Σε μια διαδικασία όπου όλοι λίγο ή πολύ  παίζουν θέατρο χωρίς να έχουν κάποιο στήριγμα από τα νόμο, από την λογική και την ουσία.

Ο δήμαρχος Άνδρου κ. Λότσαρης παίζει θέατρο δηλώνοντας  πως "δήθεν" θα χάσει η Άνδρος τα βαπόρια της. Ο πρώην δήμαρχος κ. Σουσούδης παίζει το ίδιο θέατρο γιατί δυστυχώς δεν κατάφερε να γίνει δήμαρχος. Ο κ. Παναγιωτάκης παίζει το δικό του θέατρο γιατί σώνει και καλά ψάχνει παραθυράκι για να καταπατήσει το νόμο που διέπει την ακτοπλοΐα. Ο κ. Στεφάνου απειλεί ότι θα αποσυρθεί από την ακτοπλοΐα για μια μικρή μεταβολή ωραρίου που δεν του δώσανε στην Κρήτη και η οποία δεν είναι σύμφωνη με νόμους και κανόνες. Και ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Σακέλλης - που δήθεν εκπροσωπεί με ίσους όρους τα μέλη της Ένωσης - παίζει το δικό του θέατρο πράττοντας με δύο μέτρα και δυο σταθμά.

Η Seajets ήταν, είναι και θα είναι παρούσα και θα στηρίζει το Αιγαίο και τις νησιωτικές κοινωνίες και τις ανάγκες τους. Για απάντηση δε στο θέατρο που παίζουν δηλώνει ότι θα αναλάβει την εξυπηρέτηση όποιου νησιού εκβιάζεται από πλοιοκτήτες που λένε πως θα αποσύρουν τα δρομολογημένα πλοία τους και θα προσλάβει όλα τα πληρώματα που πιέζονται ότι θα απολυθούν ομαδικά και θα μείνουν χωρίς δουλειά…

Καλημέρα στο Αιγαίο, στην ακτοπλοΐα μας, στις νησιώτικες κοινωνίες και σε όλα τα πληρώματα που επάξια ταξιδεύουν τα πλοία του Αιγαίου…»

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΕΝ ΑΝΔΡΩ: Δεν πήραμε κανένα τηλέφωνο όταν ξέσπασε η αναταραχή στην ακτοπλοΐα. Μας ειδοποίησε ένας εκ των ενδιαφερομένων με σχετικό μήνυμα και μετά έφτασαν τα δελτία τύπου. Στη συνέχεια πήραμε πολλούς τηλέφωνο για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Πολύ σωστά παρατηρεί ο κ. Ηλιόπουλος πως αυτόν δεν τον πήραμε τηλέφωνο. Όμως, να που μας πήρε ο ίδιος και αμέσως συμφωνήσαμε – όπως ήδη δημοσιεύσαμε - να μιλήσει στο Εν Άνδρω.  Και σήμερα έστειλε την παραπάνω δήλωση την οποία και δημοσιεύουμε με την ελπίδα η ακτοπλοΐα μας να πλεύσει σε πιο ήρεμα νερά για το καλό των νησιών μας και της Άνδρου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Χειμερινή ντάνα ακινησίας Seajets, στα Ηλιοπουλέικα Σαλαμίνας:D. Περιέχει Power, Paros, Sifnos και Rapidlink Jet, όπως και Caldera Vista.

 

Και κάτι που θυμήθηκα από την ραδιοφωνική συνέντευξη του Μάριου Ηλιόπουλου που παρέθεσε ο Π100 στην προηγούμενη σελίδα. Ο δημοσιογράφος τον προσφωνεί "υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού" αν θυμάμαι καλά. Φαντάζομαι πως στο οργανόγραμμα της εταιρείας, έτσι θα εμφανίζεται. Αν είναι έτσι, θα είχε πλάκα να τον ρώταγε ο δημοσιογράφος: "Αν εσείς είστε υπεύθυνος σχεδιασμού, πλοιοκτήτης ποιός είναι?" :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...