Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο ασθενών από τη Seajets

Quote

Η εταιρεία μας με Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧ πλοίο/α της σε εγκεκριμένο καθημερινό δρομολόγιο από Θήρα ώρα 12:25 για Νάξο – Μύκονο - Πειραιά, στα πλαίσια της κοινωνικής της προσφοράς ξεκίνησε πέρυσι μια πρωτοβουλία, η οποία θα συνεχισθεί και φέτος, προς τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νήσων Μυκόνου, Νάξου και Θήρας αλλά και στα πλαίσια της εν γένει κοινωνικής εταιρικής ευθύνης της, προσφέροντας δωρεάν μετακίνηση ασθενών που χρειάζονται μεταφορά με ασθενοφόρο αυτοκίνητο (Ε.Κ.Α.Β.) από τα ανωτέρω νησιά σε νοσοκομείο της Αττικής. Η προσφορά περιλαμβάνει έκπτωση 100% στο εισιτήριο του ασθενούς, του ασθενοφόρου οχήματος που τον μεταφέρει και του οδηγού του καθώς και 50% έκπτωση του τυχόν συνοδού του ασθενούς.
Για την μεταφορά του ασθενούς που μεταφέρεται με ασθενοφόρο όπως περιγράφεται απαιτείται ενημέρωση του τοπικού πράκτορα και γνωστοποίηση σε αυτόν των στοιχείων του ασθενούς, του οχήματος Ε.Κ.Α.Β και του οδηγού αυτού καθώς και του συνοδού, ως και πρωτότυπη ιατρική βεβαίωση του παραπέμποντος ιατρού για την αναγκαιότητα μεταφορά του ασθενούς.
Παρακαλούμε για την ενημέρωση σας και για τυχόν περαιτέρω δικές σας ενέργειες.


 

Link to comment
Share on other sites

Βεβαία ακόμα δεν έχουν διορθώσει το πίνακα των δρομολογίων για τις Δυτικές Κυκλάδες που εμφανίζει το Andros Jet αντί για το Superjet που κάνει το απογευματινό δρομολόγιο από το Πειραιά. Όπως και στη Ραφήνα που το απογευματινό δρομολόγιο γίνεται από το Naxos Jet αντί για το Paros Jet που εμφανίζει στο πίνακα. Ενώ στο πίνακα δρομολογίων του Aqua Blue ακόμα εμφανίζουν το δρομολόγιο της Δευτέρας από Θεσσαλονίκη για Σποράδες μέχρι 15/07/18, που ακόμα δεν έχει ξεκινήσει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιστολη μεσα απο την οποια μας επισημαινει την περιβαλλοντολογικη της ευαισθησια εξεδωσε η SeaJets

Quote

Seajets

Δ. Γούναρη 2. Πειραιάς 18531

Τηλ. 2104121001

Fax: 2104121912/2104112519

 

Πειραιάς 16/7/2018

 

Προς: 1).Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γραφείο Υπουργού κ. ΣΤΑΘΑΚΗ Γ.

2). Υπουργείο Εσωτερικών Γραφείο Υπουργού κ. Πάνο ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ

3). ΥΝΑΝΠ/Γραφείο Υπουργού κ. ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ Παν.

4). ΥΝΑΝΠ/Γραφείο Υφυπουργού κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟ Νεκτάριο.

5). Δημόσια Αρχή Λιμένων (Υπόψη κ. ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ)

6). ΥΝΑΝΠ/ΓΓΛΛΠ ΝΕ (Υπόψη κ. ΛΑΜΠΡΙΔΗ)-ΥΝΑΝΠ/ΔΠΘΠ

7). HELMEPA(Υπόψη προέδρου κ. ΓΡΑΤΣΟΥ).

8). Περιφέρεια Αττικής (Υπόψη κ. Αντιπεριφερειάρχη)

9). Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (Υπόψη κ. ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗ).

10) ΚΕΔΚΕ

11). ΕΛΙΜΕ (με την παράκληση να διανεμηθεί στα μέλη του).

12). Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΝΕΕ)

13). Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (Σ.Ε.Ε.Ν.)

 

 

 

Θέμα:Προβλήματα σε ταχύπλοα επιβατηγά πλοία από επιπλέοντα στην επιφάνεια της θάλασσας φερτά υλικά.

 

Πρόσφατα, σε λιμάνια ή πέριξ αυτών ή σε θαλάσσιες περιοχές κοντά σε ακτές της ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας και ιδιαίτερα στο Σαρωνικό και στις Κυκλάδες, εντοπίσθηκαν να πλέουν αρκετά αντικείμενα (ξύλινα ή πλαστικά κουτιά, πλαστικές σακούλες, μπουκάλια, κ.α) τα οποία μεταφέρονται στην θάλασσα από την ξηρά μέσω των ποταμών, ξεροπόταμων, χειμάρρων εξαιτίας των έντονων κατά την τελευταία περίοδο βροχοπτώσεων, που σημειώθηκαν στην ηπειρωτική και νησιωτική χώρα αλλά και των ισχυρών Νότιων Ανέμων που πνέουν στο Αιγαίο.

Ενώ τα μικρού ή μεσαίου μεγέθους επιπλέοντα αντικείμενα μπορεί λόγω του μεγέθους τους να μην συνιστούν κατά αρχή κίνδυνο για την ναυσιπλοΐα, εν τούτοις προκαλούν συχνές και σημαντικές βλάβες στον στόλο των επιβατηγών ακτοπλοϊκών ταχυπλόωνπλοίων, καθόσον τα αντικείμενα αυτά κατά την λειτουργία του πλοίου και στην διαδρομή του πλου αναρροφώνται από το σύστημα πρόωσης των πλοίων, εισερχόμενα στους υδροπροωθητήρες, εμποδίζοντας την σωστή λειτουργία αυτών ή καταστρέφοντας ακόμη και εξαρτήματα αυτών, προκαλώντας έτσι σημαντικές βλάβες σ’ αυτούς. Οι βλάβες αυτές έχουν ως αποτέλεσμα είτε την πλεύση με μειωμένη ταχύτητα των ταχυπλόων πλοίων μέχρις εξαγωγής-απομάκρυνσης και απεμπλοκής των εισερχομένων αντικειμένων ή την ακύρωση ή τροποποίηση των δρομολογίων για να επιδιορθωθούν οι προκληθείσες βλάβες/ζημιές.

Για τον περιορισμό των ανωτέρω προβλημάτων  εξαιτίας των φερτών από την ξηρά υλικών θα πρέπει να αναληφθούν από όλους τους αρμόδιους φορείς (αρμόδια Υπουργεία, Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής  Πολιτικής, Κεντρική  Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων, υπηρεσίες καθαριότητας των Δήμων, υπηρεσίες αποκομιδής σκουπιδιών-καθαρισμού λιμένων επιπλεόντων  αντικειμένων, κ.α.)  οι κατάλληλες ενέργειες, ώστε να περιορισθεί και να εξαλειφθεί το φαινόμενο μετά από κάθε έντονη βροχόπτωση να πλημμυρίζει η θάλασσα με υλικά που όχι μόνο ρυπαίνουν την θάλασσα αλλά αποτελούν θαλάσσιο κίνδυνο και εμπόδιο στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και της δραστηριοποίησης κυρίως των ταχυπλόων και όχι μόνο πλοίων.

 

Με εκτίμηση

Για την SEAJETS

Γεώργιος ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

 

 

 

 

Ευτυχως τα βαπορια της εχουν τη μαγικη ιδιοτητα απ ολα τα τζετ που κυκλοφορουν στο αιγαιο φετος, μονο αυτα να μαζευουν τα φερτα αντικειμενα. Μεχρι το Σεπτεμβρη οι θαλασσες θα ειναι πεντακαθαρες. Και μην πει κανεις οτι ειρωνευομαι μιλαω πολυ σοβαρα!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Neptune said:

μονο αυτα να μαζευουν τα φερτα αντικειμενα

αυτό θα πει περιβαλλοντική ευαισθησία. Αναφορά στην εταιρική κοινωνική ευθύνη έχει γίνει?😇

Link to comment
Share on other sites

Στην επομενη ανακοινωση η εταιρεια θα ενημερωνει για την αναχωρηση της απο τη θαλασσα και την εναρξη δρομολογιων στην λιμνη Βαϊκαλη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχε συνέντευξη ο Ηλιόπουλος στο real fm στην εκπομπή του Καμπουρακη, στην οποία αναφέρθηκε σε πολλά θέματα.

Ενδεικτικά να αναφέρω: έχει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων, τα καράβια του έχουν πολλές αφιξοαναχωρησεις στα νησιά πχ ανέφερε για Νάξο και Μύκονο έχουν 15 για τις συχνές βλάβες ανέφερε ότι συμβαίνουν αυτά, περιμένει σε ένα μήνα το καινούργιο ταχύπλοο -που έχει υποθει και εδώ μέσα- και θα πιάνει 50 μίλια θα το δρομολογήσει Κυκλάδες και θα πάρει όνομα αγαπημένου νησιού, και τέλος κατηγόρησε τον ανταγωνιστή -τον κατονόμασε- για παραπλανητικες διαφημίσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Στο εντυπο της Sea Jets που βρισκεται στα πλοια της,υπαρχει αναφορα για το Villum Clausen.Και αναφερει πως  οντως ειναι το νεο αποκτημα της εταιρειας και πως ειναι το ταχυτερο πλοιο στο κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, basilis89 said:

Σήμερα είχε συνέντευξη ο Ηλιόπουλος στο real fm στην εκπομπή του Καμπουρακη, στην οποία αναφέρθηκε σε πολλά θέματα.

Ενδεικτικά να αναφέρω: έχει τον μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων, τα καράβια του έχουν πολλές αφιξοαναχωρησεις στα νησιά πχ ανέφερε για Νάξο και Μύκονο έχουν 15 για τις συχνές βλάβες ανέφερε ότι συμβαίνουν αυτά, περιμένει σε ένα μήνα το καινούργιο ταχύπλοο -που έχει υποθει και εδώ μέσα- και θα πιάνει 50 μίλια θα το δρομολογήσει Κυκλάδες και θα πάρει όνομα αγαπημένου νησιού, και τέλος κατηγόρησε τον ανταγωνιστή -τον κατονόμασε- για παραπλανητικες διαφημίσεις. 

Τ εν λόγω απόσπασμα από το 9:00 μέχρι το τέλος.

http://media.real.gr/filesystem/Multimedia/mp3/20-07-2018_KAMPOYRAKHS_04_id21762.mp3

Edited by basilis89
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οπότε για το επόμενη σεζόν θα το υπολογίζουμε!!

Μην ξεχναμε οτι και για την επομενη σεζον  θα ειναι ετοιμο και το Sifnos Jet 

Αρα τρια θα δρομολογηθουν του χρονου Power Jet , Villum Clausen & Sifnos Jet !!!

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Σωστός !!! Κοιτά να δεις τη seajets που εχει γίνει παντοκρατορία πλέον ! ( αρε καημένη Hsw) περασμένα μεγαλεία ! Μη σας πω ας έπαιρνε και το Highspeed 4 ο Ηλιοπουλος μια χαρά θα ηταν ! Αλλα έστω απο το να φύγει έξω και στις Μινωϊκές μια χαρά θα ειναι ! 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Μη σας πω ας έπαιρνε και το Highspeed 4 ο Ηλιοπουλος μια χαρά θα ηταν ! 

Μια χαρά θα ήταν από ποια άποψη; Της πλήρους απαξίωσής του; Και μηχανικά, και σε συνέπεια και σαν όνομα/ποιότητα το πλοίο θα απαξιωνόταν πλήρως όπως γίνεται και με όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας! Μην τρελαθούμε τώρα, μην βγάλουμε και τον Ηλιόπουλο και τη SeaJets σωτήρες των καραβιών και ειδικούς της ακτοπλοΐας και των ταχυπλοων!!

Link to comment
Share on other sites

Απο το να πάει εξωτερικό εγω προτιμώ φιλαράκι να το βλέπω εδω ! Απο αυτή την άποψη ! Επισης δε νομίζω οτι τα champion jet και το Tera jet που ειναι τα δυνατά χαρτιά της εταιρίας να κυκλοφορούν εξαθλιωμένα και όπως αλλιώς τα χαρακτήρισες .. ούτε εγω τη λατρεύω τη seajets αλλα καλώς η κακώς τα ταχύπλοα γι τη χελενικ σιγά σιγά τελειώνουν έτσι όπως πάει το πράγμα μεχρι τωρα 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Η γιγάντωση της seajets ποιον ακριβώς θα ωφελήσει; 

Ας μη σκεφτόμαστε μόνο ποιο πλοίο θα μείνει στην Ελλαδα αλλά και με ποιον έχουμε να κάνουμε.. Προσωπικά, ιδίως τα τελευταία χρονια, για μένα, δεν υπήρχε θέμα σύγκρισης μεταξύ hsw και seajets. Μιλάμε για μια εταιρεία με την οποία, στην τελική, ο επιβάτης δεν ξέρει πολλές φορές αν θα υπάρχει πλοίο στο λιμάνι για να ταξιδέψει για μια εταιρεία που η πλειοψηφία των πλοίων της δεν είναι υπό ελληνική σημαία. Και αλλά πολλά.. 

αδυνατω να κατανοήσω το σκεπτικό του ότι θα ήταν καλή η περαιτέρω γιγάντωση της.

6 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

 Επισης δε νομίζω οτι τα champion jet και το Tera jet που ειναι τα δυνατά χαρτιά της εταιρίας να κυκλοφορούν εξαθλιωμένα 

Ένα από τα champion ημιβυθιστηκε πριν κάποιους μήνες...

Link to comment
Share on other sites

Ενώ η γιγάντωση της blue star ?Φυσικα και δε συγκρίνονταν η hsw με τη seajets αλλα θα το παρουμε χαμπάρι πλέον οτι η hsw θα τα ξεπάστρεψει ολα τα ταχύπλοα ; Επισης βλέπω μια seajets η οποία με τα οποία προβλήματα εχει κανει βήματα ανόδου ! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση για να είμαστε και λίγο ακριβείς, πέρα από τη συμπάθεια ή όχι προς την συγκεκριμένη εταιρεία.

Σήμερα ταξιδεύουν 12 πλοία της, από τα οποία έξι φέρουν την ελληνική σημαία και έξι τη σημαία της Κύπρου, όλα επανδρωμένα με Έλληνες ναυτικούς, όπως προβλέπουν οι ελληνικοί κανονισμοί και όχι αυτοί της σημαίας.

Επιπλέον να προσθέσω ότι το ξεκίνημα της, ως seajets, έγινε με τα ταχύπλοα που ο νέος ιδιοκτήτης της Strintzis Lines, ο όμιλος Attica, ξεφορτώθηκε γιατί δεν ταίριαζαν στην τότε, και τώρα, φιλοσοφία της εταιρείας.

Για τη δε τύχη της Hellenic ας μη βιαζόμαστε, ακόμα είναι νωρίς για τα όποια σενάρια.

 

Link to comment
Share on other sites

Η σημαία είναι για μένα το λιγότερο, πριν από αυτό είναι η (α)συνέπεια στα ωράρια, οι συνεχείς βλάβες, η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού, η αισχροκέρδεια σε κάποιες (μονοπωλιακές) γραμμές, η αναξιοπιστία στην εκτέλεση των δρομολογιών, τα εξοντωτικά ωράρια πληρώματος και άλλα! 

Επίσης θεωρώ ότι δεν έχει τόση σημασία από πού προέρχονταν τα πλοία και τί ήταν πριν, αλλά ο τρόπος διαχείρισής τους. Γι' αυτό θεωρώ κιόλας ότι και το Highspeed 4 στη SeaJets θα σήμαινε υποβάθμιση του πλοίου και όχι αναβάθμιση της εταιρείας. Μακάρι να βγω ψεύτης. 

Η γιγάντωση/ενδεχόμενη "παντοκρατορία" της SeaJets δε θεωρώ ότι θα ήταν καλή σε καμία περίπτωση πάντως! Για όλους τους λόγους που είπα. 

Αλλά η "γιγάντωση" της Blue Star που κολλάει και, κυρίως, ποιος είπε ότι θα ήταν καλή; Ούτε η γιγάντωση της Blue Star θεωρώ ότι θα ήταν κάτι θετικό, αν και η Blue Star έχει αποδείξει σε όλες τις γραμμές της και την αξιοπιστία της, και τη συνέπειά της, (και την ποιότητα των υπερσιών της,) είτε πρόκειται για ανταγωνιστικές γραμμές είτε για μονοπωλιακές! (Εξαίρεση ίσως τα Δωδεκάνησα όπου στο θέμα των τιμών έχουν ξεφύγει!! - και το έχω θίξει) 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Η Seajets προσφέρει το 10% του καθαρού ναύλου κάθε επιβάτη του Tera Jet στους πληγέντες. 

Η SEAJETS εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των αδικοχαμένων ανθρώπων και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες.

Ως μία έμπρακτη προσπάθεια στήριξης των πληγέντων από τις φονικές πυρκαγιές στον οικισμό Μάτι και τις γύρω περιοχές, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η SEAJETS προσφέρει το 10% του καθαρού ναύλου κάθε επιβάτη που θα εκδίδει εισιτήριο με το Tera Jet από και προς το λιμάνι της Ραφήνας από τις 26 Ιουλίου 2018 και μέχρι το τέλος της δραστηριοποίησης του Tera Jet στην εν λόγω γραμμή για τη σεζόν 2018.

Το χρηματικό ποσό που θα συγκεντρωθεί θα δοθεί για την ενίσχυση της ανοικοδόμησης των σπιτιών των πληγέντων από την καταστροφική φωτιά της 23ης Ιουλίου 2018. Ο τρόπος διάθεσης των χρημάτων και ο φορέας στον οποίο θα κατατεθούν θα γνωστοποιηθεί από την πλοιοκτήτρια με νεότερη ανακοίνωση.

Το χωρητικότητας 1800 ατόμων ταχύπλοο Tera Jet αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο που ταξιδεύει από Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο και από τα 5 νησιά των Κυκλάδων προς τη Ραφήνα, διακινώντας το μεγαλύτερο όγκο επιβατών.

To συγκεκριμένο πλοίο και το πλήρωμά του από την πρώτη στιγμή προσέφεραν τις υπηρεσίες τους για τη διάσωση των ανθρώπων που είχαν καταφύγει στη θαλάσσια περιοχή των περιοχών που επλήγησαν.

Ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος, Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της SEAJETS δήλωσε: «Όλοι οι Έλληνες ενωμένοι οφείλουμε να στηρίξουμε εμπράκτως τους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται».

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...