Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το enandro.gr, στις 31 Αυγούστου 2017 κατατέθηκαν οι προτάσεις της επόμενης σεζόν (ια τα ταχύπλοα της Ραφήνας. Η Seajets ζητά να αναχωρούν από την Ραφήνα τρία ταχύπλοα της. Το Tera Jet για το ίδιο με φέτος δρομολίγο, το Champion Jet  (για Τήνο-Μύκονο, αλλά και Ίο-Σαντορίνη) και ένα ταχύπλοο που θα κάνει αποκλειστικά τρία τοπικά δρομολόγια τη μέρα για Άνδρο. Οπότε εγώ ποντάρω και πάλι στο μικρό παροπλισμένο της IDO με το όνομα του νησιού.

Edited by proud_ionian
xtra link
Link to comment
Share on other sites

Στην θεση του Champion κόβω να πηγαινει το νεο ταχυπλοο που θα φερει απο Σαουδικη Αραβια(Blue Power)εκτος και αν αυτο καταληξει να πηγαινει απο Ηρακλειο.Οσο για το μικρο της Ido πιστευω οτι του ταιριαζει η γραμμη αλλα θα εχει προβλημα με την παραμονη στο λιμανι της Ραφηνας,αφου οπως ολα δειχνουν μαζι με αυτο θα υπαρχουν 4 ταχυπλοα για διανυκτερευση πραγμα αδυνατον να φτασουν οι θεσεις πλαγιοδετησης στην Ραφηνα.Επισης θα μπορουσε να ξεκιναει το πρωι απο Ανδρο ωστε να μην εχει προβλημα με τις θεσεις

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να πούμε πως σύμφωνα με ένα s&p report που πέρασε μπροστά απ' τα μάτια μου πρόσφατα, το αφεντικό πούλησε ένα panamax 16ετίας με μεγάλο κέρδος σε σχέση με την τιμή αγοράς του από τον George Economou, πρίν μερικά χρόνια. Δε θυμάμαι τα νούμερα ακριβώς δυστυχώς, αλλά το κέρδος αν δεν με απατά η μνήμη μου ήταν 3-4 μύρια.

 

Είναι πολλά τα λεφτά, Μάριε..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/30/2017 at 10:33 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Power είναι το μοντέλο Auto Express 82 της Austal, όπου έχει χωρητικότητα 600 επιβάτες και 175 ΙΧ (αλλιώς 10 ΛΦ & 70 ΙΧ).

Σήριουσλη?

Κι άντε και τα 25 ΙΧ τα βρίσκουν, άλλους 600 επιβάτες που θα τους βάλουν?

Link to comment
Share on other sites

Το Blue Power θα μπορεί να έχει αυτή τη χωρητικότητα με μετασκευή στο πάνω κατάστρωμα και τοποθέτηση πιο πολλών καθισμάτων στο κάτω!! Αλλιώς κάποιο από τα Champion Jet 1 & 2!! ΠΧ το Champion Jet 2 έχει πάνω από 1100 άτομα και περίπου 200 ΙΧ γκαράζ!! Ενώ το Champion Jet 1 έχει περίπου 1000 άτομα. Αλλά το πιθανότερο για μένα είναι το Blue Power!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Κοιτώντας εισιτήριο από πρόπερσι, τα Champion έχουν 740 άτομα πρωτόκολλο, τους λείπουν μόνο 460 άτομα. Το Blue Power θα πρέπει να διπλασιάσει τους επιβάτες του για να φτάσει τους 1200. Τι μετασκευή θα του κάνουν, το κουτί του Θεόφιλου θα του βάλουν? Το γκαράζ από δικά σου λεγόμενα, έχει 175, θα γεννήσουν επιπλέον lane metres?

 

Αν είναι αλήθεια αυτό που διαφημίζει η Seajets, φυσικά. Και εννοώ όσον αφορά τη χωρητικότητα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω Πέτρο, αυτό που προσπαθώ να πω είναι πως εκτός από το Tera, που ικανοποιεί αυτά που λέει η διαφήμιση και με το παραπάνω, δε βλέπω ποιό από τα υπόλοιπα πλησιάζει. Ο Π100 μας λέει πως θα είναι το Blue Power ή ένα από τα Champion. Τα οποία όμως είναι πολύ μακριά από τη διαφήμιση. Εκτός αν η διαφήμιση είναι εντελώς λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καμία ράμπα στη μέση του γκαράζ του Blue Power, δηλαδή εκεί που μπορεί να πάρει λεωφορεία σύμφωνα με το κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής λέει 600 άτομα αλλά δεν ξέρουμε εάν στη κατασκευή είχε μέσα πολλούς καναπέδες στα σαλόνια αντί για αεροπορικά καθίσματα!!

Τέλος η Seajets στη σελίδα της λέει ότι τα δυο Champion Jet χωράνε 1000 άτομα και 200ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Ο κατασκευαστής έλεγε 600, εγώ σου λέω εκεί που δούλευε έβαζε 200 παραπάνω, το 1/3 της χωρητικότητάς του δηλαδή, κομματάκι δύσκολο. Θα βάλει άλλους 400 χτίζοντας όλο το ντέκ πίσω απ' τη γέφυρα? Σύν ράμπα για ΙΧ? Με τι έξτρα GT και constants? Και μετά από όλα αυτά τα εξτραδάκια και 10 χρόνια στην Αίγυπτο θα βγάζει και 35 κόμβους υπηρεσιακή? Τι είναι, το USS Enterprise στο Star Trek?

 

Όσο για τη χωρητικότητα των Champion, εγώ βλέπω το εισιτήριό μου από δρομολόγιο του Αυγούστου με πρωτόκολλο 741.

 

Link to comment
Share on other sites

Και λέω εγώ τώρα, το Swift 1 τι χωρητικότητα θα είχε αν το έφτιαχναν?

7 hours ago, Ioannis Kamitsis said:

5A46453B-BD81-4FF9-B2E5-8D61B5FA8C44.jpeg

Στην Πάτμο το 2018

Φαντάζομαι αυτό είναι απο το περιοδικό που μοιράζουν στην έκθεση Philoxenia, μήπως μπορείς να ανεβάσεις και τις υπόλοιπες σελίδες

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ, πολλά και ενδιαφέροντα τα δρομολόγια που ανακοινώνει η SeaJets, να δούμε αν θα πραγματοποιηθούν γιατί νομίζω ότι δεν φτάνουν τα πλοία που έχουν!!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε μια ανασκόπηση των δρομολογίων από το φυλλάδιο της Seajets!!

Quote

Το Πειραιά (Τήνο) Μύκονο Νάξο Σαντορίνη με το Sea Jet 2 (αρχές και τέλος) και το Blue Power το καλοκαίρι

Το Πειραιά (Σέριφο) Σίφνο Μήλο Φολέγανδρο Ίο Θήρα Αμοργό Κουφονησι Νάξο Μύκονο με το Super Jet (αρχές και τέλος) και το Sea Jet 2 το καλοκαίρι

Το Πειραιά Σέριφο Σίφνο Μήλο Φολέγανδρο Θήρα Ίο με το Andros Jet

Το Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο το έχει με το Tera Jet (2000 άτομα, 500 ΙΧ και 38 κόμβους) και το Πάσχα το Champion Jet 2

Το Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο Σαντορίνη στην αρχή με το Super Jet, μετά με το Champion Jet Jet 2 το πρωινό και το Naxos Jet το μεσημεριανό το καλοκαίρι

Το Ραφήνα Άνδρο Σύρο το έχει με το Paros Jet (800 άτομα, 150 ΙΧ και 35 κόμβους), ένα πρωινό και δυο τοπικά Ραφήνα Άνδρο

Το Ηράκλειο Κυκλάδες το έχει με το Champion Jet 1 (1200 άτομα, 200 ΙΧ και 38 κόμβους)

Το Ρέθυμνο Κυκλάδες λογικά το έχει με το Mega Jet (800 άτομα, 150 ΙΧ και 35 κόμβους)

Τις Σποράδες με το Master Jet (700 άτομα, 100 ΙΧ και 33 κόμβους) ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά εκτός γκαράζ

Το Πειραιά Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο Πάτμο με το άγνωστο Χ1 πλοίο (1200 άτομα, 200 ΙΧ και 35 κόμβους)

Το Πειραιά Πάρο Ίο Θήρα με το άγνωστο Χ2 πλοίο (1200 άτομα, 200 ΙΧ και 35 κόμβους)

Δεν εμφανίζει πουθενά δρομολόγια για το Σαρωνικό με το Sifnos Jet. Επίσης το Super Jet δεν φαίνεται σε κάποιο δρομολόγιο το καλοκαίρι Δεν ξέρουμε ακόμα εάν θα πάνε δυο πλοία της Seajets στις Αζόρες φέτος. Το Aqua Blue δεν φαίνεται πουθενά ενώ συνεχίζουν να μην κάνουν καμία αναφορά για τα ενδοκυκλαδικα με το Aqua Jewel!!

Στο φυλλάδιο αναφέρει 14 ταχύπλοα και 3 συμβατικά, προφανώς δεν λυγίζουν ένα ταχύπλοο γιατί έχουν 15 ταχύπλοα (άρα το Highspeed Jet ή Swift 1).

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...