paragadi Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 To kalokairi pantos pou vrethika Fiskardo me to Meganissi II, to opoio eixe mhkos guro sta 55 metra, duskoleuotan na gurisei logw ths stenothtas tou limaniou. Fantasou me to Ionio Pelagos pou einai kai 30 metra megalutero. H monh lush einai na mpainei anapoda mesa sto limani pragma omws polu epikinduno..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 αποψε με το που εληξε το απαγορευτικο, αφησαν και το πελαγος εκτος απο το επτανησος, και για να μπορεσει να γυρισει (απο σαμη) προς αστακο, εφτασε μεχρι τον πορο Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 (εκτος απο το ιονιο πελαγος) :D ε δεν φαινεται να υπαρχει αλλο εκτος απο αυτο και το Styra.Επειδη εψαξα στον Σουηδο και δεν το βρηκα(υπαρχει με αλλο ονομα?),γνωριζει κανεις τις ακριβεις διαστασεις μηκος/πλατος/βυθισμα?(στο ais λεει για 76-14 αλλα συνηθως τα γραφουν 'χοντρικα'). Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Πριν τη μετασκευή το μήκος του ήταν 48,5μ. Μετά την επιμήκυνση οι κύριες διαστάσεις του έγιναν μήκος 76,5μ/ πλάτος 14,4μ/ βύθισμα 2,45μ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Thanks Χιωτη,το καινουργιο μηκος ηταν αυτο που ελειπε Στο shipspotting εχει και καποια χαρακτηριστικα για τις Skouda:D μηχανες του(ισως βεβαια μετα την επιμηκυνση να εχουν αλλαξει κ καποια πραγματα. Built: 1990 Panagiotakis Bros., Perama, GreeceOwner: Taxiarchis Sea Lines Group, Lixourion Call sign: SW5602 Homeport: Piraeus Passengers: ? Engine Design: Skoda Horse Power: 1.400 BHP Speed: 12 kn Electrical Generators & Output: Gen 2x100KW Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 ερχεται στο χωρο σας. σιγα σιγα και με τον... αραμπα περασε τη ζεφυρα και παει για ισθμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Ηρθε και πηγε σε καποιο απο τα καρναγια στα Αμπελακια Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Το Ιόνιο Πέλαγος σήμερα το πρωΐ έφθασε στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη για διετία. Μερικές φωτο για τους φίλους: polmyt, voyager, Panagia Ekatontapiliani, enas chiotis & ΣΕΙΡΙΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 σιγουρα ειναι διετια και οχι ετησια; νομιζω καθε χρονο ανεβαινει για εναν μπιντε Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Βιασυνες βλεπω.Με το που ηρθε αμεσως βγηκε.Τα μαυρα του τα χαλια εχει παντως το καμαρι του Ιονιου ειδικα στην πλωρη και κατω απο τον πλωριο καταπελτη.Καταλαβανω οτι τρωει καλες θαλασσες εκει αλλα ειλικρα δεν περιμενα να το δω και σε αυτη την κατασταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Καταλαβανω οτι τρωει καλες θαλασσεςκαλα δεν περνα τα aleutian και τον βεριγγειο. εχει αρκετες ωρες παραμονης στη σαμη και θα μπορουσαν να περασουν δυο ρολιες χρωμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Τα μαυρα του τα χαλια εχει παντως το καμαρι του Ιονιου ειδικα στην πλωρη και κατω απο τον πλωριο καταπελτη.Καταλαβανω οτι τρωει καλες θαλασσες εκει αλλα ειλικρα δεν περιμενα να το δω και σε αυτη την κατασταση Η κατάσταση (του πλοίου) και η ..τάξις απεκατεστάθη . Το πλοίο βρίσκεται ακόμα υπό "δεξαμενισμό" στο ναυπηγείο του Παναγιωτάκη (1) στην Σαλαμίνα, φρεσκοβαμμένο (2) και με απαστράπτοντα τα ...απόκρυφα σημεία του (3), ενώ αναμένει την επανατοποθέτηση αξόνων και ελικων (4) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης στο πλοίο και αναχώρηση του σήμερα αργά το απόγευμα για τις θάλασσες του Ιονίου μέσω Ισθμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trelaras82 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Υπαρχουν φωτογραφιες πριν απο την επιμηκυνση του και κατα τις εργασιες του τοτε? Η παντόφλα ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ όχι μόνο επιμηκύνεται, αλλά θα αποκτήσει και πρυμνιό καταπέλτη. Όσο για την παντόφλα από Μυτιλήνη, ενδεχομένως να συνδέεται με την εταιρεία που έχει και αυτήν Χίο- Τσεσμέ. Η εταιρεία φέρεται να έχει την παντόφλα ΝΗΣΟΣ ΘΑΣΟΣ που έχει συμπληρώσει 35ετία και θα ήταν διαθέσιμη για αυτή την γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Τις ειχα βαλει και παλαιοτερα αυτες τις φωτογραφιες αλλα μιας και η γκαλερυ ειναι κλειστη ακομα ας τις ξαναδουμε Η πρωτη ειναι απο την επιμηκυνση που εγινε το Μαρτιο του 2006 στο Περαμα και η δευτερη απο το Ιουνιο του 2006 οπου εχει ολοκληρωθει η επιμηκυνση και η μετασκευη του προχωραει Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Σημερινός κατάπλους του πλοίου στον Αστακό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 το καμαρι του αστακου ξεφορτωνει στον πισαετο και δειχνει την πρυμη του στο κεφαλονια. just for the record, ξεκινησαν απο τη σαμη με κανενα 20λεπτο διαφορα και το φτασαμε στο ενα σταδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 (edited) To "Pride of Astakos" (ελληνιστί "το καμάρι του Αστακού",που λέει κι ο Proud!) σε μία φωτογραφία στη Σάμη και μερικές ακόμη έξω από τον Αστακό, κατάπλωρα μέσα στον κόλπο, πλησιάζοντας το ντόκο και πλωριοδετημένο. Edited May 19, 2011 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 γιατι παει σαλαμινα το καμαρι του κεντρικου ιονιου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Τον λογο δεν τον ξερω αλλα το πλοιο πηγε στου Παναγιωτακη Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 (edited) Τελικα το πλοιο βγηκε στο καρναγιο και εγινε τουλαχιστον καθαρισμος.Απο σημερα ξανα στα δρομολογια Edited July 14, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Το πλοίο και πάλι σήμερα "on air" στο AIS μετά από πολλές ημέρες (από αρχές Σεπτέμπρη είχε να δώσει σήμα). Να έχει κάποια σχέση με το ότι το ΒΑΣΟΣ Κ που το αντικαθιστούσε επέστρεψε σήμερα στο Ληξούρι ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Zoo Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 το πελαγος γυρησε σημερα στην Σαμη,τοσο καιρο που εχει το μπερδεμα με τα χαρτια του,το αντικαθηστουσε το Βασος κ,που με την σειρα του σημερα αντικατασταθηκε απο την Αντζελα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 στο ithacanews λεει οτι υπαρχουν σοβαρα προβληματα και ειναι αγνωστο ποτε θα επαναδρομολογηθει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Από ότι βλέπω στο AIS, το πλοίο πρέπει να έρχεται για τα μέρη του Πειραιά. Αυτήν την ώρα στον Κορινθιακό, στο ύψος της Ακράτας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now