Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

3 hours ago, enas chiotis said:

Πάντως αν κρίνουμε από το track στο ais και τη φωτογραφία του georgios express, θα μπορούσαμε αντί βολβό να είχαμε θέμα και με τα σκάφη που φαίνονται πίσω από τους γερανούς.

festos.jpg

 

4 minutes ago, Sf_X said:

Πάντως προκαλεί εντύπωση πως αφού γνώριζαν την δυσκολία του καιρού (αφού το πρωί χθες φύσαγε ακόμα πιο δυνατές ριπές) και έχοντας 3 προπελάκια  και την δυνατότητα συνδρομής ρυμουλκού συνέβη αυτό το περιστατικό

Φαίνεται πως υπηρχε σκαφος στην προβλητα, καποιο τουριστικο αν μπορω να διακρινω στο βίντεο. 

Είναι περιεργο γιατί με πιο ήρεμο καιρο έπαιρναν ρκ, και χθες οχι 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μεσημέρι το πλοίο γύρισε με την πλώρη προς τα μέσα και τώρα ξαναγυρνάει κανονικά. 

Εργασίες στον βολβό μήπως;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκείνη την ημέρα που το Φαιστός Παλλάς είχε γυρίσει με τη πλώρη προς τον Άγιο Διονύση έκανε εργασίες στα σωστικά της αριστερής πλευράς.

Λόγω των έργων στη προβλήτα που δένουν οι Μινωικές, είδαμε φέτος το χειμώνα το Φαιστός Παλλάς να δένει στην Ακτή Ηετίωνα με τη πλώρη προς τον Άγιο Διονύση. Βέβαια σε αυτή τη θέση δεν μπορούσε να ανοίξει το δεξιό καταπέλτη μιας και ο καταπέλτης θα έβρισκε στη δεξιά μπιντα της θέσης, ενώ στη γνώριμη του θέση το Φαιστός Παλλάς δεν έχει θέμα. Τέλος έχουμε συναντήσεις με το Πρέβελης και το Νήσος Μύκονος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικά για την άνεση του στον καιρό... Αμίμητο κούνημα η ντουλάπα! :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τραυματισμός επιβάτη του Ε/Γ-Ο/Γ Φαιστός Παλλάς στο Ηράκλειο

Quote

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου, για τον τραυματισμό 84χρονου επιβάτη, μετά από πτώση, κατά την επιβίβασή του, στις κυλιόμενες σκάλες του Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ” Ν.Ηρακλείου 33.

Ο 84χρονος, διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, για την παροχή των πρώτων βοηθειών, απ΄ όπου και εξήλθε.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικα δεν βρισκω το λογο που δεν χρησιμοποιηται αυτος ο καταπέλτης,οπως και σε αλλα πλοια που εχουν κατι παρομοιο.

Θεωρω ότι θα βοηθουσε στην ευκολοτερη και πιο γρηγορη αποβιβαση από το πλοιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να χρησιμοποιηθεί αυτός ο καταπέλτης σημαίνει ότι το κάτω γκαράζ θα έχει ΙΧ και όχι ξεκοτσάριστα φορτηγά!!! Στο συγκεκριμένο πλοίο το κατάμπαρο είναι στην αριστερή πλευρά του πλοίου, όπως και η ράμπα για το πάνω γκαράζ!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως δεν περνει καροτσες στο καταμπαρο μονο ι.χ.!βεβαια αυτο ειναι ενα απο τα  προβληματα οταν περνεις πλοιο σχεδιασμενο απο το ναυπηγειο κ οχι δικο σου

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα βαλαμε ολα στο blender. αλλο το καταμπαρο, αλλο το κατω γκαραζ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόβλημα κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι ο σχεδιασμός των εκάστοτε ναυπηγείων, αλλά ο τρόπος με τον οποίον φορτώνουμε τα πλοία στην Ελλάδα ...

Στο κάτω κάτω της γραφής, έχουν και οι ναυτιλιακές εταιρείες να πουν ένα δυο λόγια στο σχεδιασμό των πλοίων τους ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, margaritis24 said:

αυτο ειναι ενα απο τα  προβληματα οταν περνεις πλοιο σχεδιασμενο απο το ναυπηγειο κ οχι δικο σου

 

58 minutes ago, Ariadne said:

Στο κάτω κάτω της γραφής, έχουν και οι ναυτιλιακές εταιρείες να πουν ένα δυο λόγια στο σχεδιασμό των πλοίων τους ;)

τα "ιταλικα" παλατια των μινωικων, δεν τα ειχε βαλει το ναυπηγειο στο καλαθι με τα ρεταλια και περασαν οι μινωικες να τα παρουν. μπορει να μην ειχε γινει η μελετη, ειδικα σε θεματα καταναλωσης, που εγινε σε αλλα, αλλα και εδω εγιναν παραλλαγες στα σχεδια, με βαση τις απαιτησεις των γραμμων που θα πηγαιναν. πχ τα δυο της αδριατικης ειχαν λιγοτερες καμπινες και μεγαλυτερο το ανω γκαραζ, ενω αυτα του ηρακλειου ειχαν περισσοτερες καμπινες και μικροτερο χωρο στο ανω γκαραζ

ο πλαϊνος καταπελτης, ειναι φρουτο μονο των ηρακλειωτικων. δεν ξερω αν ειναι για τα ΙΧ ή για να παιρνει στορια το πλοιο και να αποβιβαζει επιβατες αν χρειαστει. (king minos & καζαντζακης αποβιβαζαν απο το πλαϊ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε φαρδος ο  πλαινος χωραει μονο 1 ι.χ. ειναι στενος,νταλικα δεν κατεβαινει..οποτε δε χρησιμευει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και η εταιρεία θα συζητηθεί πολύ αυτή την βδομάδα, ας δούμε το Φαιστός να αναχωρεί για Πειραιά, το περασμένο Σάββατο

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα ακόμα με ταξίδι με το πλοίο και κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές που προκύπτουν σε κάποιον που γνωρίζει το πλοίο.

Στα θετικά:

- Πάντα καθαρό παρότι τα διπλά καλοκαιρινά δρομολόγια, & πάντα με κάτω από 1500 επιβάτες δεν σου δίνει την αίσθηση του γεμάτου

- Όταν πιάνει τους 29 κόμβους δεν φαίνεται παρά μόνο σε μερικά σημεία περιμετρικά της τσιμινιέρας όπου οι οροφές τρίζουν.

- Στα ημερήσια ταξίδια ανοίγει πλέον και η πισίνα αν και μάλλον για διακοσμητική χρήση αφού επιτηρείται από μέλος του πληρώματος.

- Τα ατομικά τηλεορασάκια που υπήρχαν στις αεροπορικές VIP και στις 2 αίθουσες και χειρίζονταν απο panel στο πλάι του καθίσματος έχουν αντικατασταθεί με νέα λίγο μεγαλύτερα (~7-8 inches) τα οποία δέχονται και usb όπου μπορείς να δεις ότι σε ενδιαφέρει. Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον το εσωτερικό κανάλι που έδειχνε το safety video όταν αυτό έπαιζε και στην συνέχεια το στίγμα και τα στοιχεία της διαδρομής του πλοίου. Υπάρχουν τα γνωστά 4-5 κανάλια σε ψηφιακή λήψη και πέραν αυτών υπάρχουν πλέον και κάποια όπως national geographic και 2-3 ακόμα με ξένες εκπομπές/ταινίες με υποτίτλους.

 

Στα αρνητικά:

- Ο χώρος του ελικοδρομίου μόνο στο συγκεκριμένο και όχι στα αδερφά του έχει αποκλειστεί με προστατευτικό δίχτυ από τα βαρελάκια και πίσω περιορίζοντας ουσιαστικά την οποιαδήποτε θέα πρύμα αφού το μπαλκονάκι στο κατάστρωμα 7 πίσω από τα αεροπορικά της οικονομικής θέσης απαξ και κλείσουν οι καταπέλτες κάνει μόνο για να πάρεις λίγο αέρα και ένα τσιγάρο για τους καπνίζοντες. Σε ερώτηση σε μέλος του πληρώματος γιατί συμβαίνει αυτό δεν δόθηκε σαφής απάντηση. Μάλιστα ένας συνεπιβάτης έκανε την εύλογη ερώτηση αν είναι τόσο ζωτικής σημασίας ο χώρος γιατί είναι ακόμα κρεμασμένη η γιρλάντα ?

- H disco του πλοίου δεν ήταν ανοιχτή όπως συνηθίζεται στα ημερήσια δρομολόγια 

- Δεν υπάρχει έλεγχος μετά την ρεσεψιόν πάρα μόνο στην κορυφή της σκάλας πρύμα στο κατάστρωμα 6 μέλος του πληρώματος που στέλνει τους επιβάτες με αποσκευές στα αεροπορικά για να τις βάλουν στις μπαγκαζιέρες. Έτσι οι γνωρίζοντες είτε ανεβαίνουν από τα γκαράζ ή αν μπουν απο τις κυλιόμενες πάνε από το διάδρομο του deck της ρεσεψιόν και ανεβαίνουν απο την μπροστινή σκάλα και ως δια μαγείας οι καναπέδες γεμίζουν βαλιτσάκια, σακουλάκια κ λοιπά είδη και λίγο πριν τον απόπλου ξεκινάνε τα παράπονα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την Κυριακή το πρωί έφτασε στο Ηράκλειο στις 5 ακριβώς!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος που είναι κλειστό το ελικοδρόμιο είναι γιατί μια κυρία γλίστρησε και έπεσε κάτω και στο κατάστρωμα. Βέβαια αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οπουδήποτε εξωτερικό κατάστρωμα π.χ. στις βάρκες ή πίσω από την γέφυρα, παρ' όλα αυτά αποφασίστηκε να κλείσουν το ελικοδρόμιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δένοντας στον Αδάμαντα με το Festos Palace πέρα απο οτι ίσα ίσα χωράνε οι καταπέλτες του πλοίου στον ντόκο, βλέπει κανείς αυτή την θέα χαζεύοντας απο το deck της γέφυρας

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...