Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Festos Palace Main Particulars / Φαιστος Παλας Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Κύδων Παλάς

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 9204568

LOA / Μέγιστο Μήκος: 214,00 m

Breadth / Πλάτος: 26,40 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 37482 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2001

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Fincantieri ,ITALY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wartsila 67200 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 28 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Minoan Lines

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:

_________________________________________________________________

(2001, ex-Φαιστός Palace)

 

.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόλις γύρισα με ημερήσιο δρομολόγιο από Ηράκλειο. Το πλοίο με αρκετό κόσμο, όχι όμως γεμάτο. Αρκετά καθαρό στα περισσότερα σημεία, εκτός από την περιοχή της πισίνας που υπήρχε μπόλικη βρωμιά.
Σύγχρονο και άνετο καράβι, με αρκετή πολυτέλεια. Ωστόσο, εγώ προτιμώ την συνταγή των Blue Star 1 & 2, τα οποία είναι πιο ζεστά και καλόγουστα εσωτερικά, ενω υπερτερούν και στον τομέα των εξωτερικών καταστρωμάτων (στο Φαιστός βγαίνεις σε σχετικά λίγα σημεία, στα περισσότερα από τα οποία σε παίρνει και σε σηκώνει ο αέρας).
Έχει αισθητούς κραδασμούς σχεδόν παντού, όχι όμως και ιδιαίτερα ενοχλητικούς.
Καθυστέρηση διαπίστωσα στην ταχύτητα αδειάσματος των πάνω γκαράζ (είναι δυο), τα οποία αδειάζουν όλα μέσω μιας ράμπας στ' αριστερά (εκτός κι αν υπάρχει κι άλλη δεξιά που δεν την κατέβασαν).
Το πλοίο έφυγε από Ηράκλειο 11:00 και έδεσε στον Πειραιά 17:30, ακολουθώντας το πρόγραμμά του κυριολεκτικά στο λεπτό.
Στη διαδρομή προσπεράσαμε και τον καημενούλη τον Πρέβελη σαν σταματημένο, ο οποίος μάλλον αντικαθιστούσε το "ΚΡΗΤΗ" που βρίσκεται σε ανθρωπιστική αποστολή!

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

First of all δεν μπορεί να ήταν και χθες στον Πειραιά! Χθες ήταν το ΚΝΩΣΟΣ!

Αλλά μήπως όλες αυτές οι κινήσεις και οι ανάποδες πλαγιοδετήσεις και των δύο έχουν να κάνουν με την αυριανή δρομολόγηση του ΙΚΑΡΟΥ; Με πιο απλά λόγια μήπως όλα αυτά έχουν να κάνουν με το ότι σταματάει το ΚΝΩΣΟΣ για ετήσια και ο γερανός δεν έχει σχέση με τα mes απλά με τα βαρελάκια των πλοίων;

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν λογικά εάν γινόντουσαν μόνο στο Κνωσός Παλλάς που δένει σήμερα.

Σύγκρινε τις δυο φωτογραφίες του Φαιστός Παλλάς. Βλέπεις μια διάφορα στο σημείο που έχω βάλει με το βελάκι?? Εκεί είναι τα MES του πλοίου και όπως μπορείς να δεις ήταν ανοικτή η «πόρτα» των MES, άρα κάνανε κάτι στη τσουλήθρα ή στο μηχανισμό των μπουκαλών των MES(??). Γιατί τα βαρελάκια των MES είναι στο ανοικτό κατάστρωμα πάνω.

post-54-128326969882_thumb.jpg

post-54-128326969883_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το στέγαστρο που φτιάχνουν στο πλοίο θα φιλοξενήσει την souvlakerie τα καλοκαίρια;

Επειδή αύριο ξημερώνουν Χριστούγεννα και όχι του δυσπίστου Θωμά, σας πληροφορώ ότι η κατασκευή δεν προορίζεται για έναστρο ψητοπωλείο, αλλά είναι μία πέργκολα για την προστασία των επιβατών από τον Ήλιο, (θα τοποθετηθούν τα ανάλογα τραπεζοκαθίσματα) στα πρωϊνά, καλοκαιρινά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Τίποτε ιδιαίτερο...το συνηθισμένο τριήμερο των Κρητικών στις Κυκλάδες. Επιστροφή Δευτέρα βράδυ με το Κνωσσός. Μοναδική ευκαιρία να πάει κάποιος στη Μήλο...με Παλάτι.;)

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.Το πλοίο έφυγε γεμάτο απο Ηράκλειο και ο περισσότερος κόσμος κατέβηκε στη Μήλο!!Επίσης πάρα πολλά ήταν και τα Ι.Χ. που πήγαιναν Μήλο..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες το βράδυ το Φαιστός Παλλάς προσπεράστηκε από το Κρήτη Ι πριν την είσοδο στο separation.

Ενώ είχε αναπτύξει τη συνηθισμένη ταχύτητα, ξαφνικά άρχισε να πέφτει. Μετά από λίγο ήρθε στα ίσια του.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ένεκα της καθυστέρησης στον απόπλου του λόγω του αποκλεισμού του λιμανιού το βαπόρι άνοιξε λίγο παραπάνω στροφούλες από τις συνηθισμένες για να είναι συνεπές στο ωράριό του και κατεβαίνει με 25,5 μίλια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και κάποια κριτική σύμφωνα με το "best value for money"

Αυτή τη φορά κριτικάρουμε το Festos Palace για 4 θέματα:

1)Καμπίνες - Πήρε πολύ χαμηλό βαθμό

2)Πλοίο - Πήρε καλό βαθμό

3)Αποβίβαση (disembarkation) - Πάρα πολύ κακό βαθμό

4)Αντιμετώπιση αξιωματικών στο παραπονούμενο επιβάτη - Αστα μην τα ρωτάς!

Παρατήρηση: Πολύ δυνατοί κραδασμοί που γινόντουσαν αισθητοί σχεδόν σε όλα τα σημεία του πλοίου.

Παρατήρηση: Ευγενικότατο πλήρωμα σε επίπεδο σερβιτόρων και θαλαμηπόλων.

Περισσότερα εδώ .... > http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=270

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό γιατί το άρθρο δεν μας τα λέει καλά.Καταρχήν το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα ,ταχύτερα και ασφαλή πλοία της ακτοπλοίας μας.

Έπειτα για τις πόρτες των 80 εκ. υπάρχουν μονο στα σπίτια μας.Στα παλάτια είναι πολύ μεγαλύτερες και δεν νομίζω και να υπάρχουν μεγαλύτερες σε πολλά πλοία.

Όταν οποιοδήποτε βαπόρι έχει κόσμο η ασυνήθιστη για το αρθρο ουρά σχηματίζεται αναπόφευκτα.Γι αυτό αν δεν βιάζεσαι περιμένεις να λασκάρεις λίγο.

Στο 90% των πλοίων οι καμπίνες που δεν είναι λουξ δεν έχουν ψυγείο και τηλεοράση.Άρα δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο.Δεν διάβασα όμως στο άρθρο ότι διαθέτει από τις πιο πολυτελές, καθαρές και κυρίως ευρύχωρες καμπίνες το συγκεκριμένο βαπόρι.

Για την συμπεριφορά του πληρώματος.Είναι αδύνατον να βρεθεί εκεί την δεδομένη στιγμή αξιωματικός με 4 σιρίτια.

Είναι τουλάχιστον τραγικό να ζητάμε από τους αξιωματικούς του πλοίου να κανουν τους ξεναγούς και να οδηγούν του ανθρώπους στην έξοδο.

Η έξοδος είναι η ίδια με την είσοδο άρα με την βοήθεια 2-3 θαλαμηπόλων το πολύ ρυθμίζεται η κατάσταση.

Το άρθρο μας είπε για την αντίδραση του πληρώματος.Δεν μας είπε το θέμα ακριβώς των παραπόνων , με ποιο ύφος εκφράστηκε και ποιές λέξεις και τόνο μεταχειρίστηκε.

Από όλα αυτά που αναφέρει το αρθρο το μόνο οξύμωρο είναι η συμπεριφορά του πληρώματος που όμως δεν ξέρω αν προκλήθηκε και σε τι επίπεδο ξεκίνησε ο διάλογος.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Το πιθανοτερο ειναι αυτος που εκανε το ταξιδι να μην εχει ταξιδεψει πολυ στη ζωη του. Οταν ενα βαπορι εχει μεσα 1000-1500 ατομα λογικο ειναι καποιος να βγει πρωτος και καποιος τελευταιος. Επισης λογικο ειναι αυτος που θα βγει τελευταιος να περιμενει καμποση ωρα. Οπως και απο το γκαραζ δεν ειναι δυνατον να βγουνε ολοι μαζι. Ουτε υπαρχει λογος να βγουνε με παλιες συνθηκες παροναξιας (με κλωτσιες γιατι το βαπορι βιαζεται:D) Πορτες 80 εκατοστων δεν υπαρχουν (και επειδη εχω ταξιδεψει με τα συγκεκιμενα επιτρεψτε μου να κρινω το χαρακτηρισμο υπερβολικο) Τωρα για το σερβις οταν μιλαμε για μια απο τις κορυφαιες στο χωρο εταιριες με προβληματιζει. Δε μπορω να το αμφισβητησω αλλα μπορει να ηταν και ενα τυχαιο γεγονος που δε μπορει να αμαυρωνει ολη την εικονα μιας εταιριας που αποτελει προτυπο πραγματικα.

Οσο για τα 600 ευρω ναι μεν ειναι πολλα αλλα δε μιλαμε για μια γραμμη που υπαρχει μονοπωλειο. Νομιζω εχουν κι αλλες εταιριες βαπορια εκει και μαλιστα φθηνοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγραψα λοιπόν ότι το πλοίο Φαιστός ήταν πολύ καλό.

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ θεωρώ λίγο υπερβολική την περιγραφή σας. Οι τίτλοι, οι υπογραμμίσεις και οι χαρακτηρισμοί παραπέμπουν σε πλοίο "τύπου ΣΑΟΣ", ενώ το μοναδικό θετικό σχόλιο σε ένα άρθρο χιλίων λέξεων είναι: «Σαν πλοίο το Φαιστός είναι πραγματικά όμορφο»

Επειδή όμως το πώς βιώνει ο καθένας μας μία κατάσταση είναι ένα υποκειμενικό γεγονός, θα σταθώ μόνο σε ένα σημείο του άρθρου σας που δεν προσφέρεται για υποκειμενικό σχολιασμό και αφορά τις τιμές:

Τις ανωτέρω παροχές και ανέσεις διαθέτουν όλα τα πλοία της ΑΝΕΚ αν και ορισμένα είναι αρκετά παλαιότερα. Και το σημαντικότερο είναι ότι η ΑΝΕΚ τα δίνει με αρκετά φθηνότερο εισιτήριο.

Όταν λέτε αρκετά φθηνότερα, τι ακριβώς εννοείτε; Από τα online συστήματα των δύο εταιρειών για ταξίδι Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς (αναχώρηση 11 Ιανουαρίου – επιστροφή 14 Ιανουαρίου), για δίκλινη εξωτερική καμπίνα και αυτοκίνητο, οι τιμές που προκύπτουν είναι: Minoan 489,5 ευρώ και ANEK 473 ευρώ, δηλαδή φθηνότερη κατά μόλις 3%.

Επειδή οι διαφορές των πλοίων (Κρήτη Ι & ΙΙ vs Φαιστός & Κνωσσός) είναι γνωστές σε όλους όσους συμμετέχουν σε αυτό το forum, το "αρκετά φθηνότερες τιμές" ελέγχεται για την ορθότητα του.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Ορέστη,

Τα καλά τα έγραψα Λακωνικά ώς ορίζει όπως είπα και παραπάνω, η "ως είθισται λογική" του να αναφερόμαστε στα μεμπτά με σκοπό την τυχόν βελτίωσή τους.

Αλλωστε έχουν γραφτεί τόσα και τόσα κολακευτικά για το εν λόγω καράβι στο συγκεκριμένο thread που το θεωρώ πλεονασμό την επανατοποθέτησή μου σε αυτά.

Το δια ταύτα είναι ότι το Σαββάτο υπήρξαν λάθη και χρήζουν βελτίωσης για το καλό των επιβατών και της ίδιας της εταιρίας.

Δε βρίσαμε, δεν αστειευτήκαμε, δεν κατηγορήσαμε αδίκως. http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=270

Τοποθετηθήκαμε επί πραγματικών γεγονότων και κρίναμε.

Και νομίζω ότι η αρχική θέση ήταν και η πλέον ιδεοδέστερη.

Best value for money.... έγραψα στο original post.

Ε, λοιπόν φίλε μου εγώ προσωπικά δεν χάρηκα καθόλου το 600άρι που πλήρωσα για αυτό που μου δώσανε. Και μάλιστα όταν ζήτησα εξηγήσεις μου είπαν ότι αυτά τα δίνουν στις LUX, λες και εμείς δώσαμε λίγα.

Μια εσωτερική καμπίνα στο 4ο όροφο (μόλις ένα όροφο πάνω από το γκαράζ που βρώμαγε στην έγγυο συζυγό μου γκαραζίλα), χωρίς τα βασικά (TV, ψυγειάκι) και χωρίς τους ιδιαίτερους χώρους.

Δε λέω ότι ήταν πολύ μικρή η καμπίνα. Στο ΛΑΤΩ δε χωράς ούτε τη βαλίτσα σου να βάλεις, αλλά Κρήτη Ι, Ελυρος, κλπ συναφή είναι συγκριτικά μεγέθη.

Τώρα όσον αφορά το κατά πόσον είναι φθηνότερη η ΑΝΕΚ να πω ότι δεν έχω εικόνα για το συγκεκριμένο στοιχείο που παραθέτεις αλλά πριν ένα μήνα ταξίδεψα με τον Ελυρο πάλι με εσωτερική δίκλινη ι.χ. και μοτό και πλήρωσα 450 ευρώ αντι για 530 στο Φαιστός.

Και είχα και τηλεόραση και ψυγείο - γεμάτο νερά, γλυκά (σοκολατοειδή, αναψυκτικά.

Και να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν είμαι ΑΝΕΚικός σε καμία περίπτωση. Ούτε παίρνω το μέρος της ΑΝΕΚ.

Να σας θυμίσω ότι η εφημερίδα μου και εγώ είμασταν που προ μηνός κάναμε μεγάλο θέμα τις παραβάσεις που ανακάλυψα για τους σεκιουριτάδες της ΑΝΕΚ και και τα βγάλαμε στη φόρα. Και τότε για τον ίδιο λόγο. Για την ασφάλεια των επιβατών. Αλλωστε αυτός ήταν και ο λόγος που δε προχωρήσαμε σε έγγραφη καταγγελία στο τέλος με σκοπό να τιμωρηθεί η ΑΝΕΚ.

Δεν ήταν ποτέ στις επιδιώξεις μας η τιμωρία αλλά πάντα ήταν η επισήμανση λαθών με σκοπό την βελτίωση συνθηκών και πάντα σε σχέση με αυτά που πληρώνουμε.

Και αυτό γιατί είμαι δημοσιογράφος και όχι εισαγγελέας και σε καμιά περίπτωση τιμωρός κανενός.

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Μια παρατηρηση, μια δικλινη εσωτερικη καμπινα ΑΒ2 δηλαδη, 1 ΙΧ και μια μηχανη μεγαλου κυβισμου ΜΟ2 με επιστροφη στις Μινωικες κοστιζει 515 € και οχι 530 € και με την ΑΝΕΚ απο Χανια 482€ και οχι 450€. Δηλαδη διαφορα τιμης 33 € και οχι 80 €.

Link to comment
Share on other sites

Earl Granville έχεις άδικο.

Έχω ταξιδέψει με το ΛΙΣΣΟΣ σε δίκλινη εξωτερική και είχε τηλεόραση, φρούτα, αναψυκτικά. Όμως το ΛΙΣΣΟΣ δεν είναι και καινούργιο πλοίο..... Το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ έπρεπε να είναι πολύ καλύτερο σαν πιό καινούργιο πλοίο.

Όσο για την συμπεριφορά του πληρώματος πρέπει να είναι άψογη και είναι υποχρεωμένος ακόμα και ο καπετάνιος να συμπεριφέρεται ευγενικά και να εξυπηρετεί τους επιβάτες. Διαφορετικά, έρχονται δύσκολες ημέρες.... υπάρχουν και άλλα πλοία.

Οι πόρτες, πρέπει να είναι ευρύχωρες για λόγους ασφαλείας, διαφορετικά το πλήρωμα θα πρέπει να βρεί για τους επιβάτες άλλες λύσεις.

Εγώ συμφωνώ με τον Villy. Πληρώνουμε και μάλιστα πολύ καλά και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...