Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έχοντας ταξιδέψει με το πλοίο το καλοκαίρι που μας περασε, διαβάζοντας το άρθρο του κ. Κασιμάτη στη Ρεθεμνιώτικη Αγορά, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως είχα τελικά ταξιδέψει με κάποιο άλλο πλοίο ή μήπως ο κ. Κασιμάτης ανεφέρετο σε κάποιο άλλο ΦΑΙΣΤΟΣ. :confused:

Ολόκληρο το άρθρο διαπνέεται από μία "μαυρίλα" (τουλάχιστον εμένα κάτι τέτοιο μου έβγαλε), από μία απαξίωση για το πλοίο και την πλοιοκτήτρια εταιρεία, που ομολογώ αδυνατώ να καταλάβω το γιατί, παρά μόνο να αρκεστώ σε υποθέσεις.

Προσωπικά θεωρώ όλο το άρθρο (με αποκορύφωμα το μοναδικό "Είδαμε μανάδες με παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες και ηλικιωμένους να ασφυκτιούν" ), τουλάχιστον υπερβολικό, και με έντονα διαφαινόμενη την προσπάθεια εντυπωσιασμού.

Kαι μία τελευταία παρατήρηση. Όταν θέλουμε να σχολιάσουμε ποιός αξίζει το εισιτήριο μας ή όχι :

Απόσπασμα από το άρθρο στη Ρεθεμνιώτικη Αγορά :

"Όμως εδώ το θέμα δεν έχει να κάνει με αυτά που συνήθως λοιπόν σχολιάζουμε αλλά με το ποιος τελικά επί της παρούσης αξίζει το εισιτήριο μας ή όχι".

δεν γράφουμε τα καλά Λακωνικά (μα πολύ Λακωνικά, λακωνικότατα έως απαρατήρητα θα έλεγα) και τα μεμπτά ως "πυρ κατά βούλησιν",

...Τα καλά τα έγραψα Λακωνικά ώς ορίζει όπως είπα και παραπάνω, η "ως είθισται λογική" του να αναφερόμαστε στα μεμπτά με σκοπό την τυχόν βελτίωσή τους..

διότι παραμονεύει ο κίνδυνος να χαρακτηριστούμε ως έχοντες ...κιτρινωπάς αποχρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καταρχήν να αναφέρω κάτι που κι ο VILLY κι ο panthiras μπερδεύουν. Η έξοδος των επιβατών δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να γίνεται μαζικώς.Το embarkation και το disembarkation των πλοίων ΄γίνεται από σταθερές και κυλιόμενες σκάλες.Αν άνοιγαν μια πόρτα με 5μέτρα πλάτος τότε ο κίνδυναος να γίνει ατύχημα και να ποδοπατηθούν ιδιαίτερα στις κυλιόμενες είναι τεράστιος.

Επίσης όταν ένα βαπόρι έχει 1000-1500 επιβάτες δεν σημαίνει ότι μόλις πέσει ο καταπέλτης αυτόματα ο κόσμος πρέπει σε χρόνο 2 λεπτων να βρίσκεται εκτός πλοίου.Αυτά δεν γίνονται σε κανενα πλοίο του κόσμου.

Επίσης αν όλοι οι επιβάτες δεν κρατιούνται και δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν ενα τεταρτο για να λασκαρει λιγο η κατασταση και σπρώχνει ο ένας τον άλλον τότε ναι θα γίνει χαμός αλλά δεν φταίει το πλοίο ούτε το πλήρωμα.Γνωρίζω ότι καποιοι ίσως να βιάζονται αλλά δεν μπορεί να βιάζονται όλοι.

Συμφωνώ ότι η συμπεριφορά του πληρωματος πρέπει να είναι η δέουσα αλλά από την άλλη θα πρέπει κι ο εκάστοτε επιβάτης να δειχνει τον δέοντα σεβασμό όταν μιλάει με το πλήρωμα.Αλλιώς αν κάποιος επιβάτης βρίσει ή αρχίζει να ωρύεται πριν ακούσει τον αντίλογο σε ένα μελος του πληρώματος δεν μπορεί να κάθεται να ακουει και να χαμογελά.Ανθρωπος είναι αλλιώς θα πρέπει να ψάξουμε ρομπότ για πληρώματα.

όσο για την τιμή του εισιτηριου κατανοώ ότι τα 500 ή 600 ευρω ακούγονται πολλά αλλά από την άλλη δεν έχουν αποκλιση από τον ανταγωνισμό κι από το ότι παίζει στην αγορά.Επίσης τα 600 ευρώ δεν δικαιολογούνται με το αν έχει τηλεόραση ή ψυγειο η καμπίνα ή σεσουάρ για τα μαλλια, η καθιστικό Πρωτίστως έχουν να κάνουν με το ότι τα δίνεις και πας με ένα νεότευκτο,σύγχρονο και καθόλα αξιόπλοο πλοίο όπως ειναι το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ.

Η ΑΝΕΚ σε όλα τα μετασκευασμένα πλοία της έχει τηλεοράσεις.Σχεδόν στο 100% όμως των νεότευκτων όλων των εταιριών μόνο οι καμπίνες λουξ έχουν τηλεοράσεις.

ΥΓ:Τα πλοία δεν έχουν ορόφους ή τουλάχιστον δεν ονοματίζονται έτσι. Καταστρωμα λέγεται η deck το κάθε επίπεδό του.

Link to comment
Share on other sites

Ως φοιτητής την τελευταία πενταετία (αισίως πήρα πτυχίο τον Ιούλιο) στο Ηράκλειο ταξίδεψα πολύ και με τις δυο εταιρίες και σε όλες τις θέσεις, αλλά κύριος κατάστρωμα.

Να πω ότι αρχικά πάντα το μαρτύριο μου στις μινωικές ήταν η αποβίβαση που γίνονταν μάχη .γιατί όσο μεγάλες πόρτες και να έχει ένα πλοίο δε θα βγουν 1000 άτομα άμεσος μόλις δέσει το πλοίο, καθώς και αυτό το αναθεματισμένο φορτηγό για τις αποσκευές . τελικά βρήκα τη λύση. Με το που μπαίναμε στο λιμάνι έπαιρνα ένα καφέ και περίμενα να αδειάσει το πλοίο.

Στα μείον λοιπόν θα βάλω το φορτηγό των αποσκευών που το έχω άχτι διότι έχω φάει κρύο, βροχή ,καύσωνα μέσα σε μια ουρά για να πάρω τις αποσκευές μου .

Όντως αυτό που μου έκανε εντύπωση και σε εμένα ήταν η έλλειψη τηλεοράσεων στις δίκλινες καμπίνες στις μινωικές , αλλά στα θετικά ότι γενικά στις καμπινές τους παίζεις μπάλα και έχουν υπέροχη διακόσμηση.

Ένα άλλο που με ενοχλεί και αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη είναι τα πολύ μεγάλα σαλόνια ,που συνεχώς λόγο των πολλών επιβατών υπάρχει μια βαβούρα που μόνο πονοκέφαλο μου δημιουργεί

Στα πολύ θετικά αυτά τα 5 χρόνια που ήμουν τακτικός πελάτης της γραμμής είναι το ευγενικό και άψογο πλήρωμα .

Υ.γ. στα μείον και το φαγητό το οποίο είναι κατά τη γνώμη μου πολύ ακριβό και τυποποιημένο σχεδόν άνοστο αυτό είναι καθαρά προσωπική μου γνώμη και ξέρω και άτομα που τους αρέσει αλλά αυτά είναι γούστα.

Edited by ngbyron
Link to comment
Share on other sites

Είναι αστεία πάντως μερικά πράγματα που γράφτηκαν στο τόπικ αυτό για το συγκεκριμένο πλοίο..το οποίο είναι ενα στολίδι πραγματικά(όπως και τα αδέρφια του). Επειδή τώρα είναι νεότευκτο και πληρώνει κάποιος ενα Χ υπερβολικό ποσό δε σημαίνει ότι με το που πατήσει ο καταπέλτης στο λιμάνι 1000-1500 άτομα θα είναι στην προβλήτα. (και ένα μπασκετικό παράδειγμα....δε σημαίνει ότι οταν παίχτης παίρνει 10εκ ευρώ θα βάζει και 100 πόντους σε κάθε ματς..ασχετο:D). Και στη τελική αν μιλάμε για μαμάδες και μπαμπάδες που ασφυκτιούσαν μάλλον δεν έχουν ταξιδέψει ξανά...στις Κυκλάδες!

Link to comment
Share on other sites

Έχω ταξιδέψει με το ΛΙΣΣΟΣ σε δίκλινη εξωτερική και είχε τηλεόραση, φρούτα, αναψυκτικά. Όμως το ΛΙΣΣΟΣ δεν είναι και καινούργιο πλοίο..... Το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ έπρεπε να είναι πολύ καλύτερο σαν πιό καινούργιο πλοίο.

Δηλαδή αυτά τα δύο βαπόρια μπαίνουν στον ίδιο τορβά επειδή το ΛΙΣΣΟΣ είχε φρούτα; Ήμαρτον! Άμα συγκρίνουμε τη λουξ του ενός ή τη δίκλινη εξωτερική με την τετράκλινη εσωτερική του άλλου νομίζω είναι λίγο άκυρο. Και επειδή είναι καινούριο τι παραπάνω θα έπρεπε να έχει; Καμιά ρωσίδα στην κάθε καμπίνα να μας περιμένει μήπως; Έτυχε να ταξιδέψω κι εγώ σε διακεκριμένη θέση στο αδερφό του και μου φέρανε μέχρι και το πρωινό στη καμπίνα η οποία και τηλεόραση είχε και ψυγείο και φρούτα και κρασιά και προφανώς δεν είμαι ούτε ο Grimaldi ούτε κανένας διάσημος και οι οποίες υπηρεσίες μου ήταν παντελώς άχρηστες σε ένα νυχτερινό ταξίδι 7 ωρών.

Όσο για την συμπεριφορά του πληρώματος πρέπει να είναι άψογη και είναι υποχρεωμένος ακόμα και ο καπετάνιος να συμπεριφέρεται ευγενικά και να εξυπηρετεί τους επιβάτες. Διαφορετικά, έρχονται δύσκολες ημέρες.... υπάρχουν και άλλα πλοία.

Σε δύο εταιρίες βγάζω το καπέλο από μεριάς service και ευγένειας. Μινωικές και Superfast. Και ακόμα να σου πω ότι τα βαπόρια των Μινωικών είναι τα μόνα που έχω δει τους ίδιους τους πλοιάρχους να κατεβαίνουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στους κοινόχρηστους χώρους και να συζητάνε με απλούς επιβάτες (μέσα σε αυτούς και εγώ) αν όλα είναι εντάξει με το ταξίδι τους.

Οι πόρτες, πρέπει να είναι ευρύχωρες για λόγους ασφαλείας, διαφορετικά το πλήρωμα θα πρέπει να βρεί για τους επιβάτες άλλες λύσεις.

Εγώ συμφωνώ με τον Villy. Πληρώνουμε και μάλιστα πολύ καλά και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις.

Το πλήρωμα τι άλλη λύση να βρει; Να ανοίξει και τα μπαρκαρίζα μήπως; Τότε θα διαμαρτυρόμαστε ότι μας στέλνουν μέσα από το γκαράζ!

Απαιτήσεις έχουμε όλοι! Και η απαίτηση πάνω από όλα είναι τα ταξιδεύουμε με καινούρια, ασφαλή, γρήγορα και καθαρά βαπόρια. Αυτή τουλάχιστον είναι η δικιά μου. Τώρα αν οι δικιές σας απαιτήσεις συνοψίζονται στο να έχει η καμπίνα ψυγείο και φρούτα (αλήθεια ρε παιδιά σε ένα ταξίδι 6-7 ωρών τι θα τα κάνετε; ) τότε πάω πάσο.

Για να πω και τη δικιά μου άποψη και να μην ασχοληθώ άλλο με το θέμα, για μένα αυτή τη στιγμή η Κρήτη και συγκεκριμένα το Ηράκλειο έχει τα δύο καλύτερα βαπόρια που υπάρχουν στο Αιγαίο και σίγουρα δύο από τα καλύτερα που έχει η ελληνική ακτοπλοΐα. Και φυσικά είναι τα ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ και ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ. Μπορεί εξωτερικά να μην είναι χάρμα οφθαλμών αλλά από κει και πέρα είναι ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΙΣ. Και αυτό είτε μας αρέσει (γιατί θέλουμε καινούρια βαπόρια) είτε όχι (γιατί είναι βαπόρια αλλουνού νομού που θεωρούμε εχρικό) είναι η αλήθεια. Επίσης τους τομείς safety του κάθε βαποριού καλό θα είναι να μην τους απαξιώνουμε έτσι απλά ειδικά σε εταιρίες που έχουν κάνει άλματα και πολύ περισσότερο αν δεν έχουμε ταξιδέψει με άλλες πιο low profile εταιρίες. Τι να πούνε οι κάτοικοι νησιών που παρακαλάνε να περάσει βαπόρι μία φορά την εβδομάδα έστω κι αν αυτό είναι κατασκευής δεκατίας 60+ και πάει με 14 μίλια; Εσείς φίλοι που παραπάνω ισχυριστήκατε ότι έχετε ταξιδέψει τόσες φορές πείτε μου ένα βαπόρι που πληρούσε πολύ παραπάνω τους κανονισμούς ασφαλείας από ότι το ΦΑΙΣΤΟΣ.

Τέλος κλείνοντας θέλω να πω πως με αντιλήψεις του στυλ το ΦΑΙΣΤΟΣ είναι απαράδεκτο γιατί έβρισα το πλήρωμα και μου την είπε, γιατί η καμπίνα δεν είχε υδρομασάζ, γιατί το coctail μου στο μπαρ δεν είχε ομπρελίτσα, θα επιστρέψουμε στις εποχές του ΚΑΝΤΙΑ και του ΡΕΘΥΜΝΟ τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν είχαν τίποτα από αυτά όπως σιγά σιγά γίνεται στη γραμμή της Μυτιλήνης που πήγε το πιο σύγχρονο βαπόρι και κατάντησε αγονόπλοιο και τότε δεν θα υπάρχει πισογύρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ George, δεν θα διαφωνήσω σε τίποτα από αυτά που λες!!!

Είναι αλήθεια ότι το Φαιστός είναι ένα σύγχρονο βαπόρι και πολύ όμορφο.

Και τα πράγματα θα ήταν απλούστερα όταν η τιμή του εισιτηρίου ήταν σε λογικά επίπεδα.

Για το θέμα βέβαια του disembarkation και της συμπεριφοράς .... ούτε λόγος. Εσφαλαν και το πληρώνουν με την δημοσιοποίηση του γεγονότος.

Όταν όμως η συζήτηση γίνεται στα πλαίσια του όπως έγραψα, "best value for money" (αν αξίζει αυτό που παίρνω για αυτό που πληρώνω - ελεύθερη μετάφραση), τότε όλα αυτά που μας είπες πάνε περίπατο.

Και αυτά τα δακρύβρεχτα για τα νησάκια - άγονες γραμμές που περιμένουν ππυ έγραψες, εμένα δε με αγγίζουν όταν μιλάμε για τη Κρήτη με το τεράστιο επιβατικό και μεταφορικό όγκο, που αφήνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ σε αυτές τις εταιρίες.

Θα τους έλεγα λοιπόν μάγκες και εσένα που το αναφέρεις αν είχαν βρει λύση για τα νησάκια που όμως δεν τους ενδιαφέρουν οικονομικά.

Όταν λοιπόν πληρώνεις ένα βασικό μισθό για να πας με το "καράβι της γραμμής" τότε απαιτείς.

Σαφώς δεν απαιτείς αυτά που ανέφερες ήτοι Ρωσίδες και υδρομασάζ, αλλά απαιτείς τα ... ΒΑΣΙΚΑ! Μια τηλεορασούλα και ένα ρημαδοψυγειάκι όπως έχουν όλα τα πλοία .....χμ..... και για να το διευκρινίσουμε ... ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ με ακριβό εισιτήριο.;)

Μας είναι λοιπόν αδιάφορο το ποιός είναι ο Γκριμάλντι και η ΜΙΝΟΑΝ όταν σε κάθε δρομολόγιο τους αγοράζουμε και από ένα πλοίο.

Δεν απαντήθηκε όμως τίποτα περί των ερωτήσεών μου στο αν πρέπει να κάνουμε "πλάτες" σε εταιρίες που είναι άκρως υπεύθυνες για το ξεζούμισμα του επιβάτη και διαπλεκόμενες στα αίσχη του Ελληνικού καρτέλ της Ναυτιλίας.

Και τέσπα δε χρειάζεται να σχίζουμε τα ιμάτιά μας για ανθρώπους και εταιρίες που όταν έρθει η ώρα θα μας έχουν γραμμένους ΟΛΟΥΣ στα παλιά τους τα παπούτσια.

Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος όταν σε λίγο καιρό επιβεβαιωθεί το σενάριο που θέλει τον Γκριμάλντι να παίρνει τα βαπόρια από το Ηράκλειο προς Αδριατική και Τυνησία/Μασσαλία/Γένοβα και να αφήνει "χήρο" το λιμάνι του Ηρακλείου, να δούμε τότε τι θα πουν οι θερμόαιμοι υποστηρικτές της ΜΙΝΟΑΝ που σε καμία περίπτωση δεν είναι πια Ελληνική ή Κρητική!

Αυτοί συμφέροντα έχουν και ενεργούν ανάλογα. Τα ίδια και η ΑΝΕΚ με τη κατάσταση που έφερε το Ρέθυμνο στην απομόνωση.

Και σε λίγο καιρό επίσης ο Βαρδινογιάννης παίρνει και τον Ελυρο και μας χαιρετάει και αυτός. Πάει για πού...? Κάποιοι λένε για Αδριατική μεριά. Λάθος. Πληροφορίες που έχω μέσα από την ίδια την εταιρία το θέλουν να πηγαίνει για Τυνησία / Μασσαλία / Γένοβα και αυτό!!

Θέλω να πω με αυτά ότι εμείς οι απλοί συνφορουμίτες έπρεπε να ήμασταν όλοι μια ενωμένοι ομάδα μιας και έχουμε όλοι ένα και μόνο κοινό και ότι δε χρειάζεται να παίρνουμε το μέρος αυτών των εταιριών.

Το κοινό μας είναι ότι είμαστε όλοι επιβάτες που πληρώνουμε στις εταιρίες τσουβάλια λεφτά για τις μεταφορές μας με πλοία που θα έπρεπε να μην είχαν αυτή την αντιλαϊκή τιμολογιακή πολιτική.

Edited by VILLY
Link to comment
Share on other sites

Από panthiras1:Οι πόρτες, πρέπει να είναι ευρύχωρες για λόγους ασφαλείας, διαφορετικά το πλήρωμα θα πρέπει να βρεί για τους επιβάτες άλλες λύσεις.

Μήπως, λέω μήπως (χωρίς να είμαι ειδικός) θα μπορούσε το πλοίο να έχει κι άλλες εξόδους (π.χ. από τα πλαϊνά);

O VILLY σε πολλά σημεία έχει δίκιο. Αν για πλάκα την ώρα της εξόδου (σε όλα τα πλοία ισχύει αυτό) φωνάξει κάποιος "βόμβα" θα έχουμε θύματα. Το ότι ισχύει σε όλα τα πλοία (τουλάχιστον σ' αυτά που έχω ταξιδέψει εγώ), δεν σημαίνει ότι είναι και φυσιολογικό. Πληρώνουμε αρκετά χρήματα και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σταθώ στο ζήτημα των εξόδων των πλοίων γενικά.

Σε όλα τα επιβατικά πλοία, είτε για ferry μιλάμε είτε κρουαζιερόπλοια, οι είσοδοι είναι σχεδόν στις ίδιες διαστάσεις. Ειδικότερα τα κρουαζιερόπλοια έχουν ακόμα πιο μικρές και ίσως "δυσκολες" εξόδους. Σε περίπτωση ανάγκης, κανένας δε θα πάει στις συγκεκριμένες εξόδους. Όλοι θα οδηγηθούν στα MES ή στους σταθμούς συγκέντρωσης. Δεν είναι δυνατό, ένα πλοίο να έχει εξόδους με μεγάλο πλάτος, είτε λόγω κατασκευαστικών περιορισμών είτε λόγω πρακτικότητας...Σκεφτείται μια έξοδο με σκάλα πλάτους 8-10 μέτρων, τι πανικός θα γινόταν με ουσιαστικά αδύνατη πλευρική στήριξη των επιβατών από κάγκελα.

Είναι λογικό όταν θέλουν με μιας να αποβιβαστούν 1000 άτομα να φρακάρουν οι σκάλες και όλα τα άλλα που περιγράψατε.

Το όλο σκηνικό μου θυμίζει όσουν πιέζουν να μπουν σε ένα γεμάτο βαγόνι και στον επόμενο σταθμό οι ίδιοι βρίζουν τους επόμενους που κάνουν το ίδιο....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε panthiras1 για όνομα του Θεού! Πόσες άλλες εξόδους θα έπρεπε να έχει το έρμο το βαπόρι; Έχει δύο εξόδους επιβατών και δύο καταπέλτες οχημάτων. Υπάρχει βαπόρι που έχει περισσότερες; Στην πλαγιοδέτηση η μία μεριά βλέπει θάλασσα και από την άλλη το ύψος του κάνει απαγορευτική τη χρήση σκάλας (αλήθεια αυτό θα ήταν λιγότερο ακίνδυνο; ) όπως παλιά στα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ και ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ. Και τα linkspans ακόμα στα "υπερσύγχρονα" λιμάνια της Ελλάδας δεν έχουν έρθει. Δηλαδή τα βαπόρια που επιβάτες και οχήματα βγαίνουν από έναν μόνο καταπέλτη ημέρες Αυγούστου με μεγαλύτερα πρωτόκολα από του ΦΑΙΣΤΟΣ τι είναι; Φέρετρα;

Edited by c3po
Link to comment
Share on other sites

Εγώ όμως όντως βλέπω σε μελλοντικές κινήσεις και επειδή τα βλέπω έτσι, για αυτό και δε κάνω πλάτες σε κανένα.

1. Η κριτική σε ένα πλοίο έχει σχέση με την άποψη μας για τις μελλοντικές κινήσεις της πλοιοκτήτριας εταιρείας; :confused:

Επέτρεψε μου να θεωρήσω πως όχι μόνο πρόκειται για δύο άσχετα μεταξύ τους θέματα, αλλά επίσης πως ακόμα και αν είχαν σχέση (σύμφωνα με εσένα προφανώς έχουν), δεν μιλάμε για γεγονότα, αλλά για προσωπικές σου εικασίες σχετικά με τις μελλοντικές κινήσεις των Μινωικών Γραμμών.

2. Το να κατατάσσουμε το πλοίο αυτό σε ένα από τα καλύτερα της ελληνικής ακτοπλοΐας δε σημαίνει σε καμία περίπτωση πως κάνουμε πλάτες σε καμία εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • Η Ελληνική Κοινωνία έχει (προφανώς) εθισθεί στην αντίληψη του δωρεάν σε όλες τις δραστηριότητές της-εκτός αυτών που επηρεάζουν τον μικρόκοσμό της. Και ακόμα προφανέστερα, υιοθετεί πλήρως το μαξιμαλιστικό σύνθημα "Καινούργια, γρήγορα και φτηνά καράβια παντού".
  • Ο ισoπεδωτικός και καταγγελτικός λόγος, μόνον αποδομεί, όμως φαίνεται ότι για ορισμένους η κατεδάφιση είναι πολύ αποδοτικότερη της ανεγέρσεως.

Τώρα τι σχέση έχουν τα παραπάνω με το Φαιστός Palace που θα το πάρει ο Γκριμάλντι και θα το βάλει Reggio di Calabria-Messina απέναντι στο Έλυρος που θα το βάλει ο Βαρδινογιάννης να κάνει Reggio di Calabria-Taormina? Έλα ντέ... :D

ΥΓ. Εδώ κύριοι, το καλό embarkation/disembarkation. Όπως παλαιότερα αναλύθηκε, ιδανική εξυπηρέτηση, ταχύτητα και ασφάλεια. Λησμονώ βέβαια ο κακοήθης ότι δεν ανήκε σε αδηφάγο, ανάλγητη και κερδοσκοπική Εταιρεία, αλλά σε δύο πλοιοκτήτριες Εταιρείες που έχουν αφήσει με τις καλύτερες των εντυπώσεων και πλούσια κέρδη, χιλιάδες μικρομετόχους σε Σάμο και Ικαρία και με ικανοποιητικές (Δόξα τω Θεώ :D) περιουσίες για τα γεράματά στους τότε επικεφαλής τους.

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Χθες στο Φαιστός Παλλάς έκαναν γυμνάσιο ανοίγοντας ένα MES πλωρα δεξιά.

Υ.Γ: Νηρέα, μπορεί ο Orestis να έβαλε γκολ στο 93’ (έστω και με οφσαιντ) στο πρώτο παιχνίδι στο Lemonadika Arena, όμως στο επαναληπτικό παιχνίδι στο Prolimena Stadium, ισοφάρισα το σκορ του πρώτου παιχνιδιού από το πρώτο 10’.:D;)

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο Φαιστός Παλλάς έκαναν γυμνάσιο ανοίγοντας ένα MES πλωρα δεξιά....

Το χθές είναι χθές. Την ώρα που από Χαραυγή μεριά είχε σηκωθεί μία οχλοβοή και ο κόσμος που έτρωγε στα σπίτια του στον Πειραιά αναρωτιόταν τι ήταν αυτό το κακό (εγώ ήξερα αλλά δεν έλεγα ;)), το Φαιστός Palace είχε κατεβάσει τις σωσίβιες λέμβους της αριστερής πλευράς, οι οποίες σεργιάνιζαν ανέμελα στον προλιμένα.

Edited by georgios express
Τοπογραφικός περιορισμός
Link to comment
Share on other sites

Στο δοκιμαστικό σύμφωνα με το Syros ais έπιασε μέχρι και 30,4 κόμβους!Απο ότι φαίνεται ετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν και ανταγωνιστούν το Superfast xii.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτή τη ταχύτητα θα τη χρησιμοποίει μόνο στα ημερήσια δρομολόγια.;) Όταν κάνουν νυχτερινά δρομολόγια δεν του χρειάζονται παραπάνω από τους 20-21 κόμβους. Όποτε δε τίθεται θέμα άμεσα του ανταγωνισμού στη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται, μάλλον αύριο θα έχουμε την "τύχη" να καμαρώσουμε και τα δύο παλάτια στον Πειραιά.

...Θα φύγει κατά συνέπεια το ΦΑΙΣΤΟΣ (τουλάχιστον) ή θα έχουμε αύριο και τα δύο παλάτια στο μεγάλο μας λιμάνι ??? :confused:

Μόλις άκουσα στην TV, ότι τρακτέρ έχουν κάνει κατάληψη στον καταπέλτη του ΦΑΙΣΤΟΣ, το οποίο είχε ξεκινήσει διαδικασίες απόπλου. Το πιό πιθανό είναι να δούμε αύριο κάποιο ημερήσιο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συμφωνα με το ais, για αγνωστο σε μενα λογω, αποψε στο κατεβασμα προς Ηρακλειο αν και ειχε περασει τη μηλο γυρισε πισω και εδεσε στον Αδαμαντα οπου κ παρεμεινε μεχρι τις 3.00 οποτε και συνεχισε για Ηρακλειο. Να υποθεσουμε πως επρεπε αμεσα να αποβιβασει ασθενη?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σύμφωνα με πληροφορίες απο το site www.ellinikiaktoploia.net κάποιος στόχευε με λειζερ την γέφυρα του πλοίου κατα την άφιξή του σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά στις 17:30. Το άτομο αυτό βρισκόταν στην καφετέρια του λιμανιού και στόχευε με πράσσινο λέιζερ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πριν λίγη ώρα στο καταπέλτη του Φαιστός Παλλάς ήταν συνδικαλιστές, μπροστά από τους καταπέλτες για να παρεμποδίσουν πιθανή φόρτωση του πλοίου. Βέβαια δίπλα από το βαπόρι δεν υπήρχε δείγμα από φορτηγά (αυτά θα εξυπηρετηθούν όσο χωράνε με το Κρήτη ΙΙ & Ιεράπετρα Λ το βραδύ, ενώ μερικά που θα προλάβανε με το Superfast XII). Ενώ οι επιβάτες που περίμεναν ήταν ελάχιστοι. Το πιθανότερο είναι το πλοίο να αποπλεύσει αργά το βράδυ κενό φορτίου

post-54-128326984176_thumb.jpg

post-54-128326984179_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...