LoveBoat Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) Ποτέ μην λες ποτέ Όλα είναι πιθανά στον κόσμο του Grimaldi .... Edited April 5 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 5 Share Posted April 5 Δεν είναι θέμα του κόσμου του Grimaldi, είναι θέμα συνθηκών. Το περιβάλλον γύρω από τις ναυτιλιακές αλλάζει ραγδαία, τα θέλω του κοινού, η τεχνολογία, τα καύσιμα, το γεωπολιτικό κομμάτι. Παράξενο δεν είναι αυτό που κάνει ο Grimaldi με τις πολλές αλλαγές. Ναι θα μπορούσε να έχει καλύτερο προγραμματισμό, καμία αμφιβολία, τον έχουμε επανειλλημένως ψέξει γι αυτό και δικαίως. Αλλά οφείλουμε να του πιστώσουμε πως αντιδρά και μάλιστα ταχύτατα σε οτιδήποτε συμβαίνει γύρω του. Εμείς και σαν χώρα και σαν ακτοπλοική βιομηχανία πιο συγκεκριμένα, είμαστε συνηθισμένοι σε ένα περιβάλλον που μέχρι να κινηθεί το ένα πόδι, βρωμάει το άλλο. Παίρνει 3 χρόνια για να πέσουν πέντε γκαζοντενεκέδες τσιμέντο σε μια τιμημένη προβλήτα στη Μύκονο. Επί παραδείγματι: δέστε τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες, σχεδόν χρόνο ημερολογιακά, με την τεράστια έλειψη χωρητικότητας στα ρορό. Αμέσως ο Grimaldi εντόπισε την ευκαιρία, αναδιάταξε το στόλο, ρέει το χρήμα. Και πόσες άλλες εταιρείες έδωσαν πλοία τους για τέτοιους ναύλους. Εδώ έφτασε το Sardinia Vera να κάνει το car carrier. Οι δικοί μας εδώ(κι αναφέρομαι στην Άττικα και την ΑΝΕΚ που έχουν το σχετικό τοννάζ), μαδάνε τη μαργαρίτα για να βρούν δεξαμενές. Η αλήθεια τέλος πάντων είναι πως ο Grimaldi είναι όντως στον δικό του κόσμο, μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία του πλανήτη όμως. Ο ξεχωριστός με την αρνητική έννοια του όρου κόσμος, είναι αυτός που ζούμε εμείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvin Posted April 5 Share Posted April 5 Ακόμα μία φωτό του ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ λίγο πριν την είσοδο του στο λιμάνι της Πάτρας, την περασμένη Κυριακή Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlulurgas Posted April 6 Share Posted April 6 On 4/2/2023 at 9:16 PM, LoveBoat said: Ο πρίγκηπας θα επανέλθει στην Πάτρα. Πουλάει καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο σήμα. .... Πιο εύκολο να επανέλθει Πάτρα το m της Marlines η της άγκυρα της Ελμες… Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted April 6 Share Posted April 6 (edited) Ποτέ μην λες ποτέ φίλε μου... Edited April 6 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 7 Share Posted April 7 41 minutes ago, MILTIADIS said: Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει έως 1.718 επιβάτες Ή κάποιο τυπογραφικό λάθος έχει γίνει ή έχουν κατεβάσει το πρωτόκολλο. Ξέρουμε πως τότε που μεσουρανούσε στο Πειραιάς-Ηράκλειο μπορούσε να φιλοξενήσει 2.200 επιβάτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 7 Share Posted April 7 Εχουν μειωσει το πρωτοκολλο.Εχουν σφραγιστει οι καμπινες στο ντεκ 4 και οι πλωριες στο 7 ενω εχουν κλειδωσει και τις αιθουσες με τις αεροπορικες θεσεις στο ντεκ 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted April 8 Share Posted April 8 (edited) Το Μπριντιζι πολύ δύσκολο να πιάσει πάνω από 1500 άτομα οπότε 'ήταν και άχρηστο να μένει ανοιχτό όλο το πλοίο. Συν την εξοικονόμηση σε πλήρωμα.... Edited April 8 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlulurgas Posted April 9 Share Posted April 9 Για αυτό ένας δεν μπορεί να καταλαβαίνει γιατί δεν τον βάλουν στην Αγκώνα… Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 9 Share Posted April 9 Υποθετω ο λογος ειναι το συγκριτικα μικρο γκαραζ για φορτηγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted April 9 Share Posted April 9 (edited) Πάντως μην αποκλείουμε και αλλαγές... Edited April 9 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted April 16 Share Posted April 16 On 4/15/2023 at 12:35 AM, Petros P said: Πάντως ασχετο , είναι το μόνο πλοίο από τα τρία του Γκριμάλντι που το αναφέρει με ελληνικό όνομα στο site. δύσκολο μ φαίνεται πάντως με γαλανόλευκη και ερυθρόλευκο Πιθανότερά βλέπω να αλλάζει σημαία το Κύδων.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted June 12 Share Posted June 12 Κουράστηκαν τα παλληκάρια στο Ηγουμενίτσα με χειρότερο ωράριο κανείς δεν μιλάει... https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/331997/kataggelia-gia-exantlitika-dromologia-sto-ploio-kydon-palas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted June 12 Share Posted June 12 ...πέφτει μακριά η Νίτσα στα παλικάρια τα αξυριστα με τις κόκκινες σημαίες για καμιά καταληψούλα..! Αν ήταν στον Περαία, κάτι θα'χε γίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted June 12 Share Posted June 12 Tι να ειχε γινει..Και στα Χανια τα ιδια ωραρια δουλευε τα καλοκαιρια. Σε δουλεια να βρισκομαστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted June 13 Share Posted June 13 (edited) Άλλο Κρήτη και άλλο Ηγουμενίτσα.... Λείπει το σπίτι από κάποιους.... Edited June 13 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted September 11 Share Posted September 11 Ολοκληρωσε τις καλοκαιρινες προσεγγισεις του στην Κερκυρα.Εξπρες Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι πλεον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris kerkyra Posted September 15 Share Posted September 15 Ταξίδεψα 5 6 φορές το καλοκαίρι με το πλοίο στο νυχτερινό από Μπρίντιζι. Φαίνεται να δούλεψε πολύ καλά και σε φορτηγά, πράγμα αναμενόμενο αφού το Ηγουμενίτσα παρά το μέγεθος του δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την καλοκαιρινή κίνηση αλλά και σε αυτοκίνητα. Υποθέτω ότι ο Ιταλός έπαιξε επιθετικά στο διαφημιστικό κομμάτι αλλά και στην τιμολόγηση γιατί τόσα ΙΧ το Μπρίντιζι δεν έχει δει ποτέ. Έτυχε αρχές Αυγούστου να μετρήσω πάνω από 200 στην αναμονή. Μάλιστα τον Αύγουστο παρά το τεράστιο ξενοδοχειακό του ήταν πηγμενο . Βέβαια έπαιξε ρόλο ότι το μεγάλο πλωριο σαλόνι είναι κλειστό. Κατά τα άλλα το πλοίο είναι καθαρό και ακριβές στα ωράρια του γιατί ότι καθυστέρηση τύχαινε στο Μπρίντιζι λόγω κίνησης την κάλυπτε με την ταχύτητα του. Ζήτημα να είχε μισαωρα στο φουλ της κίνησης. Βέβαια η φόρτωση στην Ιταλία ήταν λίγο μπατε μέσα να φύγουμε μια και η παραμονή εκεί είναι 2 ώρες αλλά στην Κέρκυρα που έβγαινα ξεφόρτωνε στο 10λεπτο. Το πλήρωμα είναι όλοι Έλληνες και κατά βάση Κρητικοί, υποθετω δεν άλλαξε κάτι από τη γραμμή των Χανίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoveBoat Posted September 15 Share Posted September 15 (edited) Φυσικά και έχει Έλληνες αφού έχει ακόμα Ελληνική σημαία Edited September 15 by polmyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 19 Share Posted September 19 Τραυματισμός μέλους πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ Κυδων Πάλας στην Ηγουμενίτσα Quote Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, από 19χρονη ημεδαπή ναυτολογημένη ως επίκουρος στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ'' Ν.Π. 12665, συνοδευόμενη από τον αξιωματικό φυλακής του εν λόγω πλοίου, για τον τραυματισμό της ανωτέρω 19χρονης, εντός του πλοίου, την 16-09-2023 και ενώ το πλοίο βρισκόταν εν πλω προς τον λιμένα εξωτερικού. Συγκεκριμένα, βραδινές ώρες την 16.09.2023, η 19χρονη, υπέστη τραυματισμό στο αριστερό της χέρι κατά την προσπάθεια συγκράτησης μιας θύρας του καταστρώματος. Πρωινές ώρες χθες με τον κατάπλου του πλοίου στον λιμένα Ηγουμενίτσας, η ανωτέρω ναυτικός μετέβη στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας και εν συνεχεία στο Νοσοκομείο Φιλιατών, όπου διεγνώσθη με κάκωση αριστερού καρπού. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now