Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Κύδων Παλας μεθόρμισε στο Πέραμα το πρωί, λίγο πριν τον κατάπλου του Κνωσός Παλάς.

Ο δεξαμενισμός του στην Πειραιάς ΙΙΙ έχει μετατεθεί για το διάστημα 28/03/21 με 02/04/21.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Κύδων Πάλας ετοιμάζεται να πέσει από τη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ με τη βοήθεια των ρυμουλκών Ήφαιστος 2, Λέων και Λυμπουσάκης Χίος. Ας δούμε μερικές φωτογραφίες από το δεξαμενισμό του που έχει ανεβάσει ο κ. Τάσος Βεντούρης στο Facebook.

Kydon Palace.jpgKydon Palace (2).jpgKydon Palace (3).jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ημεδαπού ναυτικού στο E/Γ–Ο/Γ Κύδων Πάλας

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων, για τον τραυματισμό 23χρονου ημεδαπού μέλους πληρώματος (ειδικότητας ναυτόπαις) του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ'' Ν.Π. 12665. Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω ναυτικός τραυμάτισε τον αριστερό του αντίχειρα ενώ χειριζόταν καδένα έχμασης, εντός του γκαράζ. Συνοδεία αξιωματικού του πλοίου ο ανωτέρω ναυτικός μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, ενώ σύμφωνα με ιατρική γνωμάτευση υπέστη κάταγμα αριστερού αντίχειρα. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/6/2020 at 11:51 PM, Nick the Greek said:

Εν τω μεταξύ είναι δεμένο το Κνωσός Παλάς στου Βασιλειάδη σαν πλοίο φάντασμα, με ελάχιστα φώτα, ούτε καν στο φουγάρο. Σίγουρα καλύτερα όμως από το Blue Horizon που είναι πραγματικό φάντασμα, εντελώς σβηστό.

 

Όπως βγάζουμε στον τάκο, έτσι πρέπει να λέμε και τα σωστά. Γειασάν του μάγκα λοιπόν που ανάβει τη γιρλάντα και βλέπουμε ένα φωτεινό και γιορτινό βαπόρι. Η φωτογραφία από την ημέρα της απεργίας-γιαλαντζί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

διακοπες στα Χανια και διπλο ταξιδι με το παλιο φαιστος το ορθοδοξο Κύδων Παλάς.

το παλιο του ονομα δεν λεει να το αποχωριστει, αφου περα απο τα αναγλυφα που εχουν παραμεινει, τα POS των bar στις χρεωσεις τους συνεχιζουν να αναγραφουν FESTOS PALACE SHOP.

το πλοιο ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση και ηταν πεντακαθαρο (σαλονια, decks, καμπινες), τοσο σε ημερησιο ταξιδι που περιλαμβανε και τη Μηλο, οσο και σε βραδυνο με λιγοτερη κινηση.

δεν λειπουν μικρολεπετομερειες που δειχνουν οτι δεν ειναι πια του κουτιου, αλλα εχει καποια χρονια πισω του. σκασιματα και ξεφλουδισματα στα ανοιχτα deck, το χρωμα της μοκετας στης σκαλες που εχει ξανοιξει, οι πορτες των en suite μπανιων στις καμπινες, καμια ξεφτισμενη ταπετσαρια σε αεροπορικες κλπ. σωστη κινηση η αντικατασταση της μοκετας στο πισω μερος του deck που οδηγει στο ελικοδρομιο, με "ψευτο"ξυλινο δαπεδο.

το προσωπικο των bar εξυπηρετικοτατο. αρκετα πιεσμενο στο ημερησιο που περιλαμβανει Μηλο, περισσοτερο χαλαρο και ομιλητικο σε μεσοβδομαδο νυχτερινο δρομολογιο με λιγοτερη επιβατικη κινηση. το μονο ασχημο:P στα bar ειναι οτι απο μπυρες ειχε μονο ΕΖΑ και Stella Artois. Χαθηκε να βαλουν καμια κρητικη μπυρα (πχ Lyra ή Χαρμα:D; )

απολυτος συντονισμος και στο πληρωμα του γκαραζ. ενδεικτικα αναφερω οτι σε μια μερα σαν και αυτη, οπου η κινηση της αφιξης και της αναχωρησης ηταν περιπου ιδια και τα περισσοτερα φορτηγα ξεκοτσαριστα, το καραβι εφυγε στην ωρα του χωρις καθυστερησεις.

τι δεν αρεσε;  το κλειστο deck του ελικοδρομιου. στο ημερησιο ταξιδι καποιος το ειχε ανοιξει και ο κοσμος ειχε βγει και εκει. στην επιστροφη μετα απο λιγες μερες ηταν αποκλεισμενη η προσβαση εκει, οπως και στα decks πισω απο τις βαρδιολες.

το πλοιο οταν ταξιδευει με 22-23κομβους εμφανιζει ενα μικρο vibration, το οποιο εξαφανιζεται στους 26 κομβους ή κατω απο τους 20. Υποθετω οτι αυτο εχει να κανει με το οτι για τα 22-23 θελει και τις 3 μηχανες, αλλα οχι σε πληρη ισχυ

Το πλοιο παραμενει παλατι και, κατ'εμε, για τον επιβατη ειναι η πρωτη επιλογη για το ταξιδι στα Χανια. αντε να πας με το Galaxy και να μην εχεις σαλονι να κατσεις.

Το παρον ποστ αποτελει συνεργασια επι πληρωμη με τη Minoan Lines:D. η αφεντια μου και ο συνταξιδιωτης μου πληρωσαμε στον Ιταλο 330 έουροζ σε εισητηρια (ΙΧ και 2 ατομα σε δικλινη καμπινα, εξωτερικη στο πηγαινε, εσωτερικη στο γυρνα πισω). δωσαμε επισης και κανα 50ρικο συνολικα στα bar, σε καφεδες, σφολιατοειδη και μπυρες.

δεν φαγαμε ουτε στο à la carte, ουτε στο self service. προτιμησαμε να τιμησουμε την original κρητικη κουζινα;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η μοκέτα μπροστά από το ελικοδρόμιο καλά έκανα που την έβγαλαν. Μου έβγαζε κάτι λες και είναι το γκαράζ από μέσα. Δεν ταίριαζε με τον χώρο.

Δεν κατάλαβα για το ελικοδρόμιο. Μέχρι πέρυσι μπορούσες να βγείς για λίγα μέτρα μέχρι το δίχτυ που είχαν βάλει. Τώρα δεν υπάρχει καθόλου πρόσβασή;

Τον χώρο πίσω από τις βαρδιόλες τον έκλεισαν και αυτόν; Εκεί είχε ένα σχοινί σε κάθε μεριά και δεν μπορούσες να πλησιάσεις την γέφυρα για λίγα μέτρα αλλά όλος ο χώρος ήταν προσβάσιμος. Άλλωστε εκεί είναι και ο χώρος των κατοικιδίων.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει το διχτυ. απλα στο πρωτο ταξιδι εμπαινες και περα απο το διχτυ.

στο νυχτερινο ταξιδι, μας ειπαν να φυγουμε τελειως απο το deck πρυμα απο τις βαρδιολες.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με τις μηχανες,εχω ακουσει οτι βγαζει 23,5 με 2 μηχανες και απο κει μεχρι 26 κουμπωνει τριτη και εν συνεχεια την 4η για απογειωση.

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα και εγώ με το πλοίο τη Κυριακή για Μήλο. Δυστυχώς οι διακοπές μας δεν ξεκίνησαν με τον καλύτερο τρόπο,καθώς ξεμείναμε από μπαταρία έξω από το πλοίο,το βάλαμε μπρος σπρώχνοντάς το άλλα αυτό είχε πεισμωσει και έσβησε πάλι ενώ έκανα μανούβρες μες στο γκαράζ. Ωστόσο,οι αξιωματικοί και ο ηλεκτρολόγος του πλοίου ήταν πολύ εξυπηρετικοί και με βοήθησαν με τα χέρια να το βάλουμε στη θέση του,ενώ στο έβγα έφεραν και μπαταρία να το βάλουμε μπροστά για να βγω στο λιμάνι με ασφάλεια.

Καθαρό μέσα-εξω το πλοίο αλλά η disco και το vip σαλόνι ήταν κλειστά,με αποτέλεσμα ο κόσμος της οικονομικής θέσης να στριμωχτεί γενικά. 

(Γενικά αξίζει να αναφέρω πως οι Μινωικές με αυτό το δρομολόγιο έχουν βοηθήσει απίστευτα τη Μήλο να αναπτυχθεί τουριστικά. Φεύγει σε πολύ νορμάλ ώρα,φτάνει σχετικά νωρίς και οι τιμές είναι πολύ δελεαστικές! Ο επιβάτης δε χρειάζεται περισσότερα! Αλλά και να χρειαστεί,το Κύδων τα προσφέρει απλόχερα!)

Link to comment
Share on other sites

Κενο φορτηγων αναχωρησε αποψε απο τη Σουδα με καπου 500 αμαξια καθως αφησε χωρο και για τα 100 ιχ που το περιμεναν στη Μηλο.

Τετοιο αυτοκινητοφορτιο ισως δεν του ειχε τυχει ουτε στο Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

Και οι μεταφορικές? Γι αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συμβόλαια (πέρα από τις μειωμένες τιμές).., για να βρίσκουν χώρο οι νταλίκες τους στα γκαράζ βρέξει-χιονίσει..? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με συνεχη σφυριγματα και αφηνοντας πανω απο 500 επιβατες αποχαιρετησε για φετος το νησι της Μηλου σημερα το μεσημερι μετα απο αλλη μια πετυχημενη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...