Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Άρση της απαγόρευση προσέγγισης και αγκυροβολίας πλωτών μέσων αλλά και του θαλάσσιου λουτρού στον Όρμο Ναυαγίου Ζακύνθου εντός της περιοχής που έχει οριοθετηθεί με τους πλωτούς σημαντήρες, για δυο (02) Ε/Γ – Τ/Ρ πλοίων (ημερόπλοιων) τα οποία μεταφέρουν περισσότερους από εκατό (100) επιβάτες, και δύο (02) Ε/Γ – Τ/Ρ πλοίων (ημερόπλοιων) τα οποία μεταφέρουν μέχρι εκατό (100) επιβάτες. Στον ίδιο χώρο θα προσδένουν τα ιδιωτικά πλοία αναψυχής και οι εκμισθούμενες λέμβοι, εφόσον διατίθεται ο απαραίτητος χώρος για την προσέγγιση τους. Τα ανωτέρω σκάφη δεν θα αναχωρούν από τον Όρμο Ναυαγίου μέχρι την οριστική επιβίβαση των επιβατών τους από την παραλία και την αναχώρησή τους. Η παραμονή στον όρμο Ναυάγιο (οριοθετημένη περιοχή) δεν θα υπερβαίνει τη μία (01) ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά από 30 περίπου ώρες απαγορευτικού στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης και στις 18.30 τη Πέμπτη 10/01/19 έγινε δρομολόγιο από τη Ζάκυνθο με το πλοίο “Mare di levante”. Το δρομολόγιο από τη Ζάκυνθο προς την Κυλλήνη το οποίο μετέφερε 276 επιβάτες, 82 ΙΧ, 39 φορτηγά, 3 λεωφορεία, 2 δίκυκλα και 1 ασθενοφόρο. Ακολούθησε το δρομολόγιο των 20.30 από την Κυλλήνη αναχώρησαν 509 άτομα, 103 ΙΧ, 29 φορτηγά, 7 λεωφορεία, 1 δίκυκλο και 1 ασθενοφόρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

o μυρωμενη ζακυνθος:P

παντα ομορφη, αλλα ολο και πιο φρακαρισμενη απο κοσμο, η ζακυνθος.

απο κινηση στη γραμμη, τα ειπαμε.:)

σαββατο απογευμα και στο λιμανι της Ζακυνθου, γινεται χαμος. τα ημεροπλοια (γυρος του νησιου), επιστρεφουν ενα ενα, το mare εχει ξεφορτωσει εδω και αρκετη ωρα απο το τελευταιο δρομολογιο της μερας και παιρνει νερο, ενω διπλα του το κεφαλονια :wub: ξεφορτωνει ακομη και εχει να φορτωσει για το τελευταιο δρομολογιο της ημερας

παραδιπλα στο καρναγιο, χτιζεται μια τριηρης με προπελες και bow truster

την παρασταση εννοειται, κλεβουν τα παιδια του Χιροχιτο:D

και αλλη φορα τα εχουμε δει μαζι, αλλα τωρα ειναι πιο ομορφα απο ποτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεκαπενταυγουστος και πολυ traffic στο Ζαντε, εντος λιμενος και εκτος... πορτο λιμνιωνα :D 

ulusoy 5 και ephesus seaways περασαν εξω απο τον πορτο λιμνιωνα αργα το απογευμα, με αποσταση γυρω στα 40' και κατευθυνση βορεια.

το βραδυ, στην προβλητα αγιου διονυσιου, ξεκουραζονταν το mare και το καμαρι ολου του ιονιου, που ηταν δεμενο... vathy style.:P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το norwegian star, το οποιο κατεβαινει απο αδριατικη για σαντορινη, γυρισε ανατολικα και τωρα ειναι στο κραττει, ΒΑ της Ζακυνθου, εξω απο τον Αγιο Νικολα.

αρχικα νομιζαοτι την κανει για Κατακολο, αλλα μαλλον αφηνει ασθενη

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

εκτακτο δρομολογιο του fiorου αυτη την ωρα, για να μεταφερει ασθενοφορο με σοβαρα τραυματισμενο ανδρα στην κυλληνη.

το kefalonia press, απο οπου και το λινκ, το παρουσιαζει σαν μοναδικη κινηση, δεν παυει ομως να αποτελει αντιγραφη αναλογης, σωστης, πρακτικης αλλων εταιριων στο παρελθον

(περαστικα να ειναι)

Link to comment
Share on other sites

χτες πρωτομηνια, ηταν στη ζακυνθο το Corinthian. Εφτασε 8 το πρωι, εφυγε 11 το βραδυ και ειχε δεσει στην προβλητα Αγιου Νικολαου. Στο Πορτο, οπως τη λεν οι γειτονες.

οπως αναφερει η Ημερα, αυριο 3 του μηνος, θα ειναι στη Ζακυνθο το  Marella Discovery (στη ραδα λογικα), στις 7 θα ειναι το Marella Explorer II, στις 5 θα ξαναπερασει το Corinthian και τελευταιο θα περασει το Clio (δεν λεει ημερομηνια η ημερα).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Πτωση 60%-70% το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στη Ζάκυνθο. Όπως αναφέρθηκε η μείωση τόσο στο επιβατικό κοινό των πλοίων όσο και των λεωφορείων του ΚΤΕΛ ήταν πολύ μεγάλη κυρίως λόγω των υγειονομικών συνθηκών από την πανδημία του κορωνοϊού. Ο Γιάννης Πυλαρινός εκπρόσωπος της Levante Ferries έκανε λόγο για μείωση της τάξεως του 60% σε σχέση με άλλες χρονιές, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι ενώ πέρυσι υπήρχαν έξι δρομολόγια ημερησίως, φέτος εκτελούνται μόνο τρία. «Ζούμε σε μια καινούργια πραγματικότητα. Σε αυτή την καινούργια πραγματικότητα δεν πιστεύει κανείς ότι Ιούνιο μήνα έχουμε τρία δρομολόγια και δεν πιάσαμε πληρότητα καμία μέρα. Έχουμε μια πτώση από πέρσι πάνω από 60%. Πρώτα είχαμε το 50% του πρωτοκόλλου, τώρα έχουμε το 60%. Ο μεγαλύτερος αριθμός επιβατών ήταν χθες το μεσημέρι, με 650 άτομα. Είμαστε πολύ χαμηλά. Τις άλλες χρονιές ήταν φουλ πρωτόκολλο όλα τα πλοία, με έξι δρομολόγια την ημέρα, ενώ τώρα έχουμε τρία δρομολόγια».

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 2/11/2021 at 3:13 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μάλλον στις 23-24 Φεβρουαρίου θα έχουμε 48ωρη απεργία της ΠΝΟ

τα 3/5 της Levante ειναι στη Ζακυνθο.

Ο Καλβος σε ακινησια

Το Mare λογω απεργιας, αλλα ετσι και αλλιως οι διανυκτερευσεις του ειναι εκει.

Τo Fior λογω απεργιας. Κανονικα διανυκτερευει Κυλληνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Θεαματική αύξηση της κίνησης στο λιμάνι της Ζακύνθου τον Αύγουστο

Quote

Πάνω από 88.000 επιβάτες αποβιβάστηκαν στο λιμάνι της Ζακύνθου κατά το μήνα Αύγουστο σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφει το Λιμεναρχείο και ο αριθμός αυτός που ξεπερνά κατά πολύ τα δεδομένα των προηγούμενων μηνών,  επιβεβαιώνει πως ο φετινός Αύγουστος όντως μας θύμισε προ –covid  εποχές!

Αναλυτικότερα, από Κυλλήνη για Ζάκυνθο αποβιβάστηκαν στο λιμάνι  το φετινό Αύγουστο 88.397 επιβάτες, 23.623Ι. Ι.Χ, 487 λεωφορεία ενώ πέρυσι το ίδιο διάστημα στο νησί μας είχαν αποβιβαστεί από Κυλλήνη 55.370 επιβάτες,15.285 Ι.Χ και 309 λεωφορεία.

Ότι αφορά τις μετακινήσεις από Ζάκυνθο για Κυλλήνη, το μήνα Αύγουστο ταξίδεψαν με τα πλοία της γραμμής 96.289 επιβάτες  25.358  Ι.Χ και 509 λεωφορεία.

Τον Αύγουστο του 2020 από Ζάκυνθο για Κυλλήνη ταξίδεψαν 60.551 επιβάτες 16.403 Ι.Χ και 305 λεωφορεία.

Όπως επιβεβαιώνουν τουριστικοί παράγοντες του νησιού μεγάλο μέρος των πελατών του Αυγούστου ήταν οι Έλληνες που επέλεξαν τη Ζάκυνθο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την επιλογή έπαιξαν οι χαμηλές τιμές και οι προσφορές που παρείχαν τα καταλύματα του νησιού, αλλά και τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού που πολλές οικογένειες αξιοποίησαν.

Αν και τα στοιχεία του Αυγούστου είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τα δεδομένα των προηγούμενων μηνών, η απόκλιση με την κίνηση του 2019 είναι μεγάλη. Αξίζει να αναφερθεί πως 2019 και ειδικότερα τον Αύγουστο, οι επιβάτες που ταξίδεψαν από Κυλλήνη για Ζάκυνθο ήταν 118.295. Τα οχήματα ήταν 25.423 και  833 τα λεωφορεία

Όπως προαναφέρθηκε σημαντικός παράγοντας για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού ήταν η επέκταση των προγραμμάτων τουρισμού από τα Υπουργεία Τουρισμού και Εργασίας. Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, μέχρι και τις 2 Σεπτεμβρίου εξαργυρώθηκαν 47.170 voucher που αντιστοιχούν σε 99.950 ωφελουμένους.

Σύμφωνα με δηλώσεις της Υφυπουργού κ. Σ Ζαχαράκη στο ΑΠΕ ; «οι αισθητά βελτιωμένες φετινές επιδόσεις οφείλονται αφενός στην γενικότερη μεγάλη άνοδο της τουριστικής κίνησης που καταγράφεται στην φετινή σαιζόν, στο γεγονός ότι το πρόγραμμα επεκτάθηκε σε περισσότερα καταλύματα και στο άνοιγμα των περισσοτέρων ξενοδοχείων φέτος, καθώς και σε μια σειρά αλλαγών που επιφέραμε στο πρόγραμμα, με σκοπό την βελτίωσή του. Κυριότερα βέβαια στην διάθεση των συμπολιτών μας να ξεκουραστούν και να αποδράσουν μετά από μια μακρά περίοδο περιορισμών στις μετακινήσεις» 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 12/5/2021 at 9:27 AM, proud_ionian said:

Στη μυρωμένη Ζάκυνθο ο βαπορας, μεταφέροντας, τι άλλο, εξαρτήματα ανεμογεννητριών.

συνεχιζοταν καθημερινα το ιδιο δρομολογιο. αναχωρηση αργαμισυ απο πατρα, αφιξη νυχτα στο ζαντε, εκφορτωση και επιστροφη στην πατρα με το φως της ημερας.

αποψε, απο οτι γραφουν τα ζακυνθινα sites, ειχε υποδοχη. δεν το αφηνουν να ξεφορτωσει.

(για το Ιθακι Ντάιαμοντ μιλαμε παντα)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
10 minutes ago, cyclades_shipping said:

θεωρω πως αν η συνδεση Ζακυνθου Ιταλιας ηταν κερδοφορα τοτε θα εβαζε και η superfast και οι μινωικες προσεγγιση (που λεει ο λογος) προφανως για να μην καμια εταιρεια δεν την συμπεριλαμβανει στα πλανα της κατι θα βλεπουν

Ζάκυνθος-Ιταλια(Μπάρι η Μπρίντιζι) απευθείας είναι ασύμφορο,ομως με ενδιάμεσους σταθμούς την Ηγουμενίτσα,τη Κέρκυρα και τη Σάμη,είναι κερδοφόρα.Ας σκεφτεί λοιπόν η Αττικα την Ζάκυνθο και τίποτα δεν θα χάσει.

 

17 minutes ago, cyclades_shipping said:

με τις τιμες του πετρελαιου δεν ξερουμε αν η επιδοσεις του νησιου συμφερουν ωστε να γινει η προεκταση.

Ο λόγος που εδώ στη Ζάκυνθο τα τελευταία 3 χρόνια (τα καλοκαίρια) έρχονται ελάχιστοι Ιταλοί είναι η έλλειψη απευθείας ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Ιταλία και έτσι οι περισσότεροι προτιμούν για τις διακοπές τους την Κέρκυρα και την Κεφαλονιά που έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση! Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για μια ιταλική οικογένεια με 4-5 άτομα και ΙΧ και για τους Ιταλούς που φοβούνται το αεροπλάνο,να έρθουν εδώ στην Ζάκυνθο για τις διακοπές τους το καλοκαίρι μέσω της Ηγουμενίτσας ή Πάτρας και της Κυλλήνης απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει το "απευθείας".

Και για αυτό παρόλο που οι τιμές του πετρελαίου είναι στα ύψη, αξίζει και συμφέρει να γίνει η προέκταση μέχρι την Ζάκυνθο.Ετσι θα σταματήσει αυτή η ταλαιπωρία και θα ανέβει ο ιταλικός τουρισμός στα επίπεδα της Κέρκυρας και της Κεφαλονιάς.  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Η Κέρκυρα είναι μια κατηγορία από μόνη της. Αποτελεί έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο, εδώ και δεκαετίες. 

Η Κεφαλονιά έχει ιταλικό τουρισμό από τη δεκαετία του 80, με όνομα στην ιταλική αγορά και τα τελευταία 25 χρόνια έχει εστιάσει στον ποιοτικό - φραγκατο τουρισμό με βίλες και πενταστερα μπουτίκ ξενοδοχεία.

Η Ζάκυνθος, για χρόνια, εστιάζει στον μαζικό τουρισμό και τα all inclusive. Η δε σύνδεση με την Ιταλία ήταν παντα περιστασιακή και μόνο αν η εταιρία (ΕΛΜΕΣ, Endeavor, Αρκουμανης, Βεντούρης κα) είχε εξασφαλισμένη κίνηση από γκρουπ καισυνεργάτες στην ευρωπαϊκή αγορά. 

Δεν πρόκειται να έρθει καμία εταιρία, απλά και μόνο με την πιθανότητα ότι θα έρθει η κίνηση. Μη συγκρίνεις με άλλους προορισμούς. Το νησί είναι εκτός ρότας.

Ας πάνε και οι εκλεκτοί Ζακυνθινοί άρχοντες (Ρόδη, Αρετακης, Ακτύπης), μαζί με ξενοδόχους κλπ, ας βρουν τον Βεντούρη και ας τον ρωτήσουν τι ζητά για να ξαναπιάσει Ζάκυνθο.

Ξεφύγαμε εκτός θέματος, αλλά σε ένα νησί που κυριαρχεί ο μαζικός τουρισμός, κάθε καλοκαίρι δολοφονούνται από τον υπόκοσμο 2-3 άνθρωποι μέρα μεσημέρι και 30 χρόνια δεν έχει φτιάξει λιμάνι της προκοπής, δεν φταίει η μη σύνδεση με το Bari που δεν έχει ποιοτικό εξωτερικό τουρισμό.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, proud_ionian said:

Δεν πρόκειται να έρθει καμία εταιρία, απλά και μόνο με την πιθανότητα ότι θα έρθει η κίνηση. Μη συγκρίνεις με άλλους προορισμούς. Το νησί είναι εκτός ρότας.

Από πού κι ώσπου η Ζάκυνθος είναι (πλέον) εκτός ροτας???Δεν σκέφτεσαι τους Ιταλούς που έχουν αμάξια ή φοβούνται το αεροπλάνο, για να έρθουν εδω στη Ζάκυνθο το καλοκαίρι θα πρέπει να αλλάξουν δύο φορές πλοίο??Πρώτα στην Ηγουμενίτσα ή την Πάτρα και μετά στην Κυλλήνη???

 

13 hours ago, proud_ionian said:

Ας πάνε και οι εκλεκτοί Ζακυνθινοί άρχοντες (Ρόδη, Αρετακης, Ακτύπης), μαζί με ξενοδόχους κλπ, ας βρουν τον Βεντούρη και ας τον ρωτήσουν τι ζητά για να ξαναπιάσει Ζάκυνθο.

Σε αυτό συμφωνώ.Οταν σταμάτησε η απευθείας σύνδεση Ζακύνθου-Ιταλιας το 2020,απορώ γιατί όλοι αυτοί που ανέφερες δεν διαμαρτυρήθηκαν στον Γιώργο Βεντούρη για την διακοπή των δρομολογίων από Μπάρι προς Ζακύνθο και το αντίθετο.Ας πήγαιναν σε αυτόν προκειμένου να ζητήσουν προέκταση μέχρι Ζακύνθο με το Rigel 7 για να έχει και το νησί μου σύνδεση με Ιταλία(έστω 1 φορά την εβδομάδα όπως η Κεφαλονιά).

Δε το κάνανε ποτέ.Ομως μπορούν να πάνε στην Αττικα και να ζητήσουν προέκταση μέχρι Ζακύνθο ένα εκ των δύο Σουπερφαστ του Μπάρι.   

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ ο αδαής.Το 2020 ποιο βαπόρι από την Ιταλία κατέβαινε εώς Ζάκυνθο;Και πόσους κατέβαζε σε κάθε προσέγγιση;

Όσοι τουρίστες από την Ιταλία ήθελαν να επισκεφτούν τη Ζάκυνθο θα επέλεγαν να μεταβούν με καράβι;Οι περισσότεροι νομίζω πως όχι.Σίγουρα το νησί έχει υποδεχθεί πάρα πολλούς Ιταλούς αεροπορικώς.

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2022 at 2:40 PM, nomikos said:

Να ρωτήσω και εγώ ο αδαής.Το 2020 ποιο βαπόρι από την Ιταλία κατέβαινε εώς Ζάκυνθο;Και πόσους κατέβαζε σε κάθε προσέγγιση;

Κανένα πλοίο (πχ Rigel 7)δεν κατέβαινε μέχρι Ζακύνθο το 2020. 

 

On 12/11/2022 at 2:40 PM, nomikos said:

Σίγουρα το νησί έχει υποδεχθεί πάρα πολλούς Ιταλούς αεροπορικώς.

 

Και λογικά θα εννοείς αυτούς που δεν φοβούνται το αεροπλάνο.

Γιατί αυτοί που φοβούνται το αεροπλάνο, σιγά μην πατήσουν το πόδι τους εδώ στη Ζάκυνθο.

Link to comment
Share on other sites

On 12/10/2022 at 9:51 PM, proud_ionian said:

Τώρα που έρχονται πολλαπλές εκλογές (βουλευτικές και αυτοδιοικητικές), ας ζητήσετε να βγει επιδότηση Ζάκυνθος Bari. Θα μπορούσε να βρει ρόλο το Smyrna.

Μονο αμα βγει επιδοτηση θα παει:D

Θεωρητικα θα μπορουσε να παει. Πιστευω ομως οτι θα ειχε καταληξη αναλογη της Σμυρνης..

Οποτε κατεβαινε πλοιο στη Ζακυνθο το εκανε για καμια δεκαρια προσεγγισεις το καλοκαιρι. Ιουλιο και Αυγουστο.

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το Σμύρνα είναι ταμένο για το ανατολικό μέτωπο. Ασε δε που δεν υπάρχει επιδότηση..! Άμα του βγάλουν καμιά Πάτρα- Οθωνούς μπορεί και να το βάλει για Μπάρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...