Jump to content
Shipfriends

Σάμος Σπίριτ (ΙΜΟ 8012748)


Recommended Posts

Ε,δέν είναι και "ξεχασμένο" το Αγκίστρι,αφού πάει καθημερινώς το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ,μέσω Αιγίνης-και μάλιστα πρέπει να κάνη πάνω από δυό δρομολόγια την ημέρα.Ομως το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ θα μπορούσε να πηγαίνη κατ'ευθείαν στο Αγκίστρι,συντομεύοντας τον χρόνο τής διαδρομής.Επίσης,σάν μικρότερο σε μέγεθος,είναι και οικονομικώτερο στην εκμετάλλευση.

 

Η αλήθεια είναι βεβαίως πως δέν παίρνει τόσα οχήματα όσα το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ,αλλά ούτε και χρειάζεται-άλλωστε,ούτε όλα τα οχήματα που μπαίνουν στο ΠΟΣΕΙΔΩΝ προορίζονται γιά το Αγκίστρι,τα περισσότερα κατεβαίνουν στην Αίγινα. 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα "παλικάρι" στο Πέραμα [ επιφυλλάσομαι για την εγκυρότητα] μου είπε σήμερα πως ακούστηκε ότι το πλοίο το βλέπουν συχνά εδώ και αρκετό καιρό για πώληση και βρίσκονται σε καλό δρόμο....   :ph34r:

Edited by wer
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Πέραμα έχει βουίξει πως το πλοίο είναι πουλημένο [εκτός Ελλάδας] και κάποια κολήμματα το κρατάνε ακόμα Ελλάδα. Ήταν λογικό ένα τέτοιο πλοίο αν δεν δουλευτεί, να πουληθεί,,,, Ένα γνωστό συνεργείο μου είπε κάτι για γραμμή Κέρκυρας - Αλβανίας πράγμα που δεν το πολύ-κόβω... Τώρα το τι αληθεύει και τι όχι θα δείξει ο χρόνος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπήκε και ο Απρίλιος...

Δεν ξέρω που βρίσκεται το καραβάκι γιατί βρίσκομαι εκτός αρκετό καιρό...

Στο ίδιο σημείο πρέπει να βρίσκεται γιατί δεν το βλέπω στο αις, δείχνει άλλα ντάλα όπως και παλαιότερα.

Το να ξεκινήσει είναι κάτι το αδύνατο αλλά ακόμα και να πουληθεί???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ο Υπουργός κήρυξε έκπτωτη την πλοιοκτήτρια εταιρεία του Σάμος Σπίριτ, Πλόες Αιγαίου, στην οποία είχε ανατεθεί η γραμμή Φούρνοι - Θύμαινα - Αγ. Κήρυκος - Καρλόβασι - Βαθύ. Σαν συνέπεια καταπίπτει εγγυητική επιστολή αξίας 252.319 ευρώ, ενώ ο νέος διαγωνισμός που θα διενεργηθεί γίνεται εις βάρος της παρούσας εταιρείας. Αν προκύψει μίσθωμα υψηλότερο είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να καλύψει τη διαφορά με αυτό που είχε εκείνη συμφωνήσει, ενώ αποκλείεται από διαγωνισμούς για άγονες για τρεις μήνες.

 

Η απόφαση στηρίζεται στους παρακάτω λόγους:

 

 

α) Η εταιρία με την επωνυμία «ΠΛΟΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ », δεν μπορεί μέχρι σήμερα να αποκτήσει πιστοποιητικό αξιοπλοοϊας για το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σάμου 57 και κατά συνέπεια αθέτησε και έως σήμερα αθετεί την συμβατική της υποχρέωση για εκτέλεση των δρομολογίων της δρομολογιακής γραμμής ΦΟΥΡΝΟΙ-ΘΥΜΑΙΝΑ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ και επιστροφή πέντε ( 5 )φορές την εβδομάδα, που της έχει ανατεθεί, ανελλιπώς, πλήρως και ολοκληρωμένα(ως περιγράφονται στην υπ.αριθ.92/05-08-2008 σύμβαση) μη εκτελώντας τα δρομολόγια της από 20 Φεβρουαρίου 2011, λόγω μηχανικής βλάβης που έχει ήδη αποκατασταθεί.
Επίσης το πλοίο της Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» Ν.Σάμου 57, τελεί υπό επίσχεση εργασίας ναυτικών του πληρώματος και υπό καθεστώς απαγόρευσης απόπλου από 29 Σεπεμβρίου 2011 μέχρι σήμερα με απόφαση του Προέδρου Ν.Α.Τ., «λόγω κίνησης διαδικασίας παροχής της προβλεπομένης από το νόμο προστασίας λόγω εγκατάλειψης των πιο πάνω αναφερομένων Ελλήνων ναυτικών και την καταβολή σε αυτούς από το Ν.Α.Τ. των αποδοχών,όπως ορίζεται από τις κείμενες διατάξεις.» και
 
β) Διότι τα όσα δήλωσε προφορικώς και γραπτώς δια του Προέδρου της και νομίμου εκπροσώπου της κ. Σ.Φράγκου ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής «περί αμέσου και πλήρους εξοφλήσεως των οφειλών της προς το Ν.ΑΤ. και άμεσης επανέναρξης και εκτέλεσης των δρομολογίων», ως κατεγράφησαν στα από 18-11-2011 και 28-15-13 Πρακτικά Παροχής εξηγήσεων, καθώς και στα γραπτά υπομνήματα της 22-11-2011, και 28-05-13 δεν έχουν έως σήμερα πραγματοποιηθεί.
 
γ) Δεν είχε προσκομίσει μέχρι 30-04-2013 τα αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα για το νεό πλοίο κατηγορίας 1, που πρέπει να αντικαταστήσει το Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ» έως 31-10 -13.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας του πλοίου, όπως αυτό δημοσιεύεται στο blog aegaio, εκδικάστηκε η αίτηση αναστολής κατά της απόφασης του υπουργού για την έκπτωση της εταιρείας από τη γραμμή.

 

Μεταξύ άλλων, αναφέρουν για τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, ότι έχουν καταθέσει στο ΚΕΕΠ καποια έγγραφα (όπως το πείραμα ευστάθειας) από τον Απρίλη του 2013, και αυτά θεωρήθηκαν στις 10/10, συνεπώς δεν μπορούσαν να προχωρήσουν έγκαιρα με το rina για να βγουν καινούργια χαρτιά.

Για το θέμα του νέου πλοίου, λένε ότι η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει τα χαρακτηριστικά του εγκαίρως (σε ποιούς άραγε, αφού το υπουργείο δεν το γνωρίζει), και υπενθυμίζουν ότι ο προηγούμενος ΥΕΝ έχει υπογράψει παρατάσεις σε άλλες εταιρείες για αντικατάσταση ως το 2016. Επισυνάπτεται και ένα σχέδιο του υποτιθέμενου νέου πλοίου.

Καταλήγουν δε με μια αναφορά στη μη επιδότηση της άγονης των Φούρνων από τον Πειραιά και στην γενικότερη εξυπηρέτηση της γραμμής της Σάμου, με τη δρομολόγηση του Μύκονος μόνο για το καλοκαίρι και τα δρομολόγια του Μυτιλήνη το χειμώνα, όποτε αυτό έχει καύσιμα, όπως υποστηρίζουν.

 

Προσωπικά δεν με πείθει το δελτίο για τα γεγονότα, αλλά δεν είμαι ο δικαστής που θα βγάλει την απόφαση.

 

 

 

post-1827-0-98396400-1382817182_thumb.jp

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου φαίνονται όλα λογικά. Στα σχέδια δεν θα αναφέρουν όνομα πλοίου για πολλούς λόγους... Από Απρίλιο έως Οκτώβριο είναι 6 μήνες!!!!!

Αν έχουν δίκιο θα φανεί σύντομα αλλά μπορώ να συμφωνισω πως υπάρχουν πολλά μελανά σημεία...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεία, επ'ευκαιρία του αυριανού διαγωνισμού για τις άγονες έβγαλε νέο δελτίο τύπου. Αναφέρει ότι το εφετείο έκανε αποδεκτό το αίτημα της για να μην καταπέσει η εγγυητική, και να έχει δικαίωμα να συμμετέχει σε διαγωνισμούς. Στη συνέχεια αναφέρει ότι με το μίσθωμα της γραμμής δεν είναι κανένα πλοίο βιώσιμο, και υπενθυμίζει ότι οι ναυτικοί του ανταγωνιστή είναι απλήρωτοι. Το quote και η πλήρης επιστολή από την ikariaki.gr 

 

Σε ότι μας αφορά, μετά την πρώτη υπέρ μας απόφαση προσωρινών μέτρων κατά της εν λόγω Υπουργικής Απόφασης τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Διοικ. Εφετείο, αφού συνήλθε στις 8 Νοεμβρίου 2013, έκρινε, επικύρωσε και έκανε πλήρως αποδεκτό το Αίτημα της εταιρείας μας και ανέστειλε την εκτέλεση της απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας για την κατάπτωση της Ε/Ε μας και τον αποκλεισμό της εταιρείας μας από μελλοντικούς διαγωνισμούς, όσο κι αν αυτοί καθίστανται πλέον σκοπίμως μη ελκυστικοί και μη βιώσιμοι… Επίσης, από την Προσφυγή της εταιρείας μας, που θα εκδικαστεί εν ευθέτω χρόνω, θα κριθεί και το αν η Γραμμή θα πρέπει να επανέλθει στην εταιρεία μας αναδρομικά – πράγμα που καθιστά και έωλο τον μεθαυριανό διαγωνισμό του Υπουργείου που έχει επαναπροκηρύξει τη γραμμή με εξευτελιστικό μίσθωμα, λιγότερα δρομολόγια ανά εβδομάδα και λιγότερα λιμάνια ανταπόκρισης.

 

Θεωρούμε ότι, όσον αφορά τη ενδονησιακή γραμμή του Νομού μας, δύο πράγματα μπορούν μόνο να συμβούν: Είτε ο διαγωνισμός για την άγονη θα καταστεί… άγονος, γιατί με το μίσθωμα που προσφέρεται δεν είναι βιώσιμη ούτε η βάρκα «Ίκαρος» που έκανε τη γραμμή Ικαρία-Πειραιάς στην κατοχή και την οποία θαυμάζουμε σε συλλεκτικές φωτογραφίες της εποχής, είτε θα δοθεί στο «συλλεκτικά» φωτογραφισμένο από την Προκήρυξη πλοιάριο του οποίου ο ιδιοκτήτης πίστευε, ίσως, ότι το μίσθωμα θα ήταν υψηλότερο και στοιχημάτιζε (ενεργά…) στον αποκλεισμό του «Σάμος Σπίριτ» απ’ τους διαγωνισμούς του Υπουργείου. Στην τελευταία περίπτωση, λόγω των χαμηλών μισθωμάτων το συγκεκριμένο πλοιάριο, το οποίο σημειώνουμε δεν βγάζει ούτε ένα ευρώ κέρδος, θα συσσωρεύσει ακόμα περισσότερα χρέη προς προμηθευτές και το πλήρωμα (το οποίο, παρεμπιπτόντως, παραμένει απλήρωτο επί μήνες χωρίς να το «υπερασπίζεται» κανείς τοπικός συνδικαλιστής, λιμενάρχης και χωρίς να ακούγεται κιχ στους Φούρνους…).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα πέρασα από Πέραμα να επισκεφτώ έναν καλό φίλο. Το πλοίο είναι ακόμη εις την αυτή γνωστή πια θέση. Από δελτία τύπου άλλο τίποτα...

Το αποτέλεσμα μετράει πάντα και σε αυτή την περίπτωση είναι αυτό που λέμε 0-0=0. Δεν κρίνω κανέναν αλλά δεν βλέπω κάτι που να με κάνει να πω... "εδώ υπάρχει φως". Απορίας άξιο είναι ότι αφού το πλοίο, πολύ πιθανόν πια, έχει εγκαταληφθεί, γιατί παραμένει εκεί και δεν πάει κάπου αλλού. Ελευσίνα ας πούμε, αλλά παραμένει στην ίδια θέση. Διαβάζοντας το άνω post θα ήθελα να πω... "Ο καθής να κοιτάει την καμπούρα του"...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 4 months later...

Από τη Τετάρτη που είχε ανοίξει το MES το Aqua Jewel, είχα παρατηρήσει να λείπει το Samos Spirit από το ναυπηγείο του Τσαγγαρινού μετά από παρουσία 5 ετών!!! Το Samos Spirit πλέον βρίσκεται στη Βλύχα της Ελευσίνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αποκοπή κάβων πρόσδεσης του Ε/Γ-Δ/Ρ-Ο/Γ Σάμος Σπιριτ στην Ελευσίνα

Quote

Μετά από έλεγχο που διενήργησαν τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ελευσίνας στη θαλάσσια περιοχή Βλύχας, διαπιστώθηκε ότι το Ε/Γ-Δ/Ρ-Ο/Γ ''ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ'' Ν.Σάμου 57 παρασύρθηκε μετά από αποκοπή των κάβων πρόσδεσης του, λόγω των δυσμενών επικρατουσών καιρικών συνθηκών, με αποτέλεσμα να βρεθεί πλησίον Δ/Ξ που βρισκόταν αγκυροβολημένο στην περιοχή.

Το πλοίο προσδέθηκε με ασφάλεια και με τη συνδρομή κατάλληλου προσωπικού με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή υλικές ζημιές, ενώ δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Απο οσο ξερω ειναι ακομα εκει

Ειχα ακουσει οτι υπηρξε μια προσπαθεια να το παρει καποιος αλλα δεν ξερω αν προχωρησε αυτη η προσπαθεια

Για τα Διαποντια νησια θα ηταν οτι πρεπει παντως

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...