Jump to content
Shipfriends

Σάμος Σπίριτ (ΙΜΟ 8012748)


Recommended Posts

Χτες ταξίδεψα με το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.Στο μπουγάζι μεταξύ Σάμου Ικαρίας μας έπιασε ένα 6αρι γεμάτο προς το 7αρι και το πλοίο συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ καλά αναλογικά με το μέγεθος του.Επίσης εκείνο που με εντυπωσίασε είναι ότι η πλώρη του πολύ σπάνια έως καθόλου δεν ανέβαζε νερά και σε αυτό οφείλεται η ελειψη μάγουλων.
Οι μανούβρες του είναι πραγματικά εντυπωσιακές με τις ελικτικές ικανότητες που διαθέτει και σε αυτό βέβαια βοηθάει πολύ και ότι το πλοιαρχεί ο καπτα Νίκος ο Θερμός ένας μαθητής του Τζώρτζη.
Η ταχύτητα του μετα την αλλαγή προπελών φέτος έφτανε τα 11+ μίλια ενώ πέρυσι που είχα ταξιδέψει δεν ξεπέρναγε τα 10.
Είχε βάλει στην Δανία μικρότερες προπέλες για να μπορεί να μπαίνει στο λιμανακι τρου Ανχολτ το οποίο ήταν εξαιρετικά ρηχό.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι το Λιμεναρχείο Καρλοβάσου έκανε τις προάλλες παρατήρηση στον καπτα Νίκο για τα απόνερα.Εχει παραγίνει το κακό αυτό με τα απόνερα και κάποιος θα πρέπει να επέμβει. :mad: Αν είναι δυνατόν ένα βαποράκι 40 μέτρα με 11 μίλια δρόμο που κόβει κιόλας όταν μπαίνει να βγάζει απόνερα στο λιμάνι που να ενοχλούνται κάποιοι. :mad:
Από κίνηση το πλοίο πήγε καλά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.Από Βαθύ και Καρλόβασι συνολικά είχε 90 άτομα και φουλ γκαράζ μάλιστα στο Καρλόβασι έμεινε και ένα όχημα έξω που ήταν αδύνατον να χωρέσει και ήταν αναμονή.Στον Άγιο Κήρυκο το περίμεναν καμια 30αρια επιβάτες για Φούρνους και Θύμαινα και 2-3 οχήματα.
Οι πλοιοκτήτες του πρόσφατα προχώρησαν και στην πώληση ενός από τα 3 ρώσικα εκδρομικά που διαθετουν πιθανότατα το ΣΑΜΟΣ ΣΚΑΙ.
Αγοραστές το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι από τον Βόλο και το θέλουν για εκδρομές στις Σποράδες

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν σε αυτήν την φωτογραφία που είναι τραβηγμένη στο Καρλόβασι, φαίνεται το τεράστιο, ανάγλυφο Anholt (το παλιό του όνομα) στην μπάντα, το οποίο δεν έχει αφαιρεθεί αλλά έχει βαφτεί λευκό. (Ρεμέτζο βεβαίως super).

post-186-128326958785_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Το πλοίο φέρεται να πωλείται σε αυτό το site http://www.frankshipbrokers.com/PassengerandFerries.html με το όνομα ANHOLT.

Να είναι το καινούριο ANHOLT αποκλείεται επειδή τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται είναι αυτά του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύσκολα τα πράγματα για την γραμμή που εξυπηρετεί το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ.

Η γραμμή κινδυνεύει να μείνει ορφανή μιας και το πλοίο με το παρών μίσθωμα και τα υπάρχοντα δρομολόγια σίγουρα δεν βγαίνει και δεν είναι δυνατόν να βγεί και έτσι οι πλοιοκτήτες του δεν σκοπεύουν να το επαναδρομολογήσουν.

Αυτό είναι ένα σοβαρότατο πλήγμα για τους Φούρνους και κυρίως για την Θύμαινα που πραγματικά αυτό το βαπόράκι της έδωσε ζωή.

Όπως αποκάλυψε σήμερα ο δημοσιογράφος Δημήτρης Λεκάτης στην εκπομπή του οδηγίες προς ναυτιλομένους στον ραδιοφωνικό σταθμό Σάμου 2000 FM βάση στοιχείων της νομαρχίας οι οικοδομικές άδειες της νήσου Θύμαινας αυξήθηκαν 250% την τελευταία τριετία που δραστηριοποιείται το SAMOS SPIRIT.

Βαπόρι άλλο ΜΕ ΓΚΑΡΆΖ δεν φαίνεται στον ορίζοντα για να έρθει στην γραμμή και να μπορεί κιόλας να πιάσει στην Θύμαινα με το περιορισμένο βάθος οπότε το νησί αυτό και οι Φούρνοι κινδυνεύουν να δεχτούν πολύ ισχυρό πλήγμα από την πιθανή αποχώρηση του SAMOS SPIRIT πάνω στο οποίο είχαν επενδύσει όλη τους την ζωή.

Ο κ.Υπουργός ο οποίος απλόχερα προσφέρει επιδοτήσεις με υψηλό μίσθωμα σε συγκεκριμένο πλοιοκτήτη ας σκύψει και λίγο πάνω από αυτό το πρόβλημα και να αυξήσει το μίσθωμα ή να προσθέσει καποιο δρομολόγιο παραπάνω για το καλό όλων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Ηταν Νοέμβριος του 2003 όταν με μεγάλη ταλαιπωρία 3 πτήσεων έφτασα στο Grenaa της Δανίας για να το πρωτοδώ.Το όνομα αυτού Anholt. Το βαποράκι όμορφο, μαιτζέβελο, ιδανικό για τις τοπικές γραμμές που έπρεπε να πάει.Σάμο-Ικαρία-Φούρνους.Τον Γενάρη του 2004 το βαποράκι ύψωσε την Ελληνική σημαία και μετά απο ταλαιπωρία 6 μηνών εδέησε να πάρει πιστοποιητικά αξιοπλοίας για τιε Ελληνικές θάλασσες.

Ο σκοπός αυτής της επισήμανσης είναι για να καταλάβουμε ότι η Ελληνική γραφειοκρατία ακόμη καλά κρατεί και θα το καταλάβουμε στην συνέχεια.

Πολλοί που το είδαν εξωτερικά αδιαφόρησαν, αλλά το εσωτερικό του είναι που κάνει την διαφορά.Προερχόμενο απο κράτος της Ε.Ε. (Δανία) και να πληρή προδιαγραφές 2010 για τα Ελληνικά δεδομένα και νόμους ναυσιπλοίας με σωστικά eurosolas, το πλοίο έπρεπε να κάνει ορισμένες αλλαγές σύμφωνα με τους Ελληνικούς ανεγγέφαλους νόμους-νομοθεσίες, με αποτέλεσμα να καθηστερούν τα πιστοποιητικά του.Ξηλώθηκαν πολλά πράγματα για να πιστοποιηθεί αξιόπλοο στις θάλασσές μας.Ξοδεύτηκαν πολλά χρήματα.Το βαποράκι εντός της εβδομάδας πρέπει να φύγει και να πάει για την ετησιά του και ξαφνικά το 2009 θα πρέπει να συμορφωθεί όπως διατάσσει η Ελληνική νομοθεσία.Αυτά που ξηλώθηκαν τότε πρέπει να ξαναμπούν αύριο.

Αυτή είναι η σοβορότητά μας σε μία χώρα που έχει τα πρωτεία στην παγκόσμια ναυτιλία, που αντί σήμερα να κοιτάει μπροστά και να είναι ένα βήμα μπροστά, είναι δέκα βήματα πίσω.

Αφορμή αυτου του post είναι ότι το βαποράκι φεύγει απο την γραμμή εντός των ημερών για την ετησιά του, παίζοντας πρωταγονιστικό ρόλο στην περιοχή, αποχωρόντας ο καπτάν Γάτος και εξυπηρετώντας το σύμπλεγμα 4 χρόνια με επιτυχία. Τέτοια βαποράκια δεν πρόκειτε να ξαναβρεθούν.Εύχομαι σύντομα να γυρίσει στις γραμμές του. Κάποιοι άνθρωποι δένονται με τα πλοία με επακόλουθο τα πλοία να δένονται με αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
... αλλά στο πόσο μεγάλο πράγμα είναι για τους νησιώτες να διανυκτερεύει το καράβι τους στο νησί τους. Και από αυτή την πλευρά είναι αξιέπαινοι οι Σκυριανοί που τα έχουν καταφέρει...παρόλα τα προβλήματα και τις γκρίνιες.

Το μεγάλο καλό που έχει επιφέρει το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ με την από χρόνια δρομολόγησή του είναι ότι διανυκτερεύει πάντα στους Φούρνους κι ουκ ολίγες φορές έχει κληθεί να κάνει διακομηδές ασθενών την νύχτα από ένα νησί που δεν διαθέτει τίποτα άλλο παρά μόνο έναν αγροτικό γιατρό.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ένα μήνα και κάτι βρίσκεται στη στεριά και του έχουν κάνει μόνο τα τσεκαρίσματα στα όκια; Tα ύφαλα φαίνονται όπως όταν ήρθε. Μήπως αλλάζει τπτ μηχανές;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Samos Spirit συνεχίζει να βρίσκεται εκτός νερού στο Ναυπηγείο Άτλας στο Πέραμα. Από ότι μπορείτε να δείτε έχουν βγει οι τελικοί άξονες και τιμόνια ενώ έχουν βγάλει και το Bow Thruster. Το πλοίο είναι πάνω από 1,5 μήνα έξω στο Ναυπηγείο και από ότι φαίνεται θα κάτσει ακόμα εκτός. Μήπως περναει κανένα special survey φέτος??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
...Το πλοίο είναι πάνω από 1,5 μήνα έξω στο Ναυπηγείο και από ότι φαίνεται θα κάτσει ακόμα εκτός. Μήπως περναει κανένα special survey φέτος??

Δυόμιση μήνες κλείνουνε, και το καραβάκι εξακολουθεί να παραμένει στην ίδια (εκτός νερού) θέση στο Πέραμα. Ακόμα και special survey να περνάει, δεν είναι κάπως μεγάλο το διάστημα και μάλιστα για τέτοια εποχή ???

Link to comment
Share on other sites

Δυόμιση μήνες κλείνουνε, και το καραβάκι εξακολουθεί να παραμένει στην ίδια (εκτός νερού) θέση στο Πέραμα. Ακόμα και special survey να περνάει, δεν είναι κάπως μεγάλο το διάστημα και μάλιστα για τέτοια εποχή ???

Αν τώρα σας πώ και το σενάριο που ακούγεται στο νησί θα το πιστέψετε;

Λένε λοιπόν τα "κακά στόματα" ότι για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ πήραν την επιδότηση απο το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ για να πάει Αγιο-Φούρνους,οπότε το καραβάκι ξέμεινε στα ναυπηγεία που είναι και ...απλήρωτα.

.....Θού κύριε ,φυλακήν τω στόματί μου............

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει η μία γραμμή με την άλλη και γιατί όλα πρέπει να σχετίζονται με το ΜΥΚΟΝΟΣ; :confused:

Το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν έχει πάρει την επιδότηση για να συνδέει τον Άγιο Κήρυκο και τους Φούρνους με τον Πειραιά και τη Σύρο κάποιες φορές την εβδομάδα; Κάτι το οποίο γινόταν έτσι κι αλλιώς με τα πλοία του Αγούδημου πιο παλιά.

Το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ αν θυμάμαι καλά διανυκτέρευε στους Φούρνους και κάθε πρωί αναχωρούσε για Θύμαινα, Άγιος Κήρυκο, Καρλόβασι και Βαθύ.

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει η μία γραμμή με την άλλη και γιατί όλα πρέπει να σχετίζονται με το ΜΥΚΟΝΟΣ; :confused:

Το ΜΥΚΟΝΟΣ δεν έχει πάρει την επιδότηση για να συνδέει τον Άγιο Κήρυκο και τους Φούρνους με τον Πειραιά και τη Σύρο κάποιες φορές την εβδομάδα; Κάτι το οποίο γινόταν έτσι κι αλλιώς με τα πλοία του Αγούδημου πιο παλιά.

Το ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ αν θυμάμαι καλά διανυκτέρευε στους Φούρνους και κάθε πρωί αναχωρούσε για Θύμαινα, Άγιος Κήρυκο, Καρλόβασι και Βαθύ.

Αν υπήρχαν τα λεφτά,δεν θα άφηναν 7 μήνες χωρίς βαπόρι τους Φούρνους και τον Αγιο.

Λένε λοιπόν κάποιοι ειδίμονες ότι επειδή ο Παπακωνσταντίνου δεν δίνει άλλα λεφτά για επιδοτήσεις,σκέφτηκαν να κόψουν το spirit που στοιχίζει 5δρομολόγια Χ5000 Χ 4 =100 χιλιάρικα το μήνα

για να τα δώσουν στο ΜΥΚΟΝΟΣ.3 μήνες που λείπει εξασφάλισαν 300 χιλιάρικα μάνι-μάνι.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ετοιμαζεται να φυγει σε λιγο απ'ευθειας για Φουρνους ωστε να ξεκινησει και παλι δρομολογια

Καλα ταξιδια να χει:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...