Jump to content
Shipfriends

Κρήτη ΙΙ (ΙΜΟ 7814058)


Recommended Posts

εχει καψει καρ(υ)διες στη βενετια.

 

αιματα στα στις καμπινες, τριχες, βρωμα, χαλασμενα ντους, απουσια σκονης, απουσια καπνας και καραβιλας και πολλη, μα παρα πολλη ευγενεια.

 

για τους απιστους θωμαδες, βρισκόνται μαρτύροι.

 

ΥΓ: με ηθος και καλλιεργεια ψυχης B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι και αυτός ένας τόπος κοινωνικής συμπεριφοράς, δεν λέω... Και ακόμα, ένας διαφορετικός τρόπος (πιο βολικός) είναι να πεταχτεί έξω από το forum (δια παντός αποκλειόμενος) κάποιος που έχει διαφορετική άποψη, βιώματα, θεώρηση κάποιων πραγμάτων.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εχει καψει καρ(υ)διες στη βενετια.

 

αιματα στα στις καμπινες, τριχες, βρωμα, χαλασμενα ντους, απουσια σκονης, απουσια καπνας και καραβιλας και πολλη, μα παρα πολλη ευγενεια.

 

για τους απιστους θωμαδες, βρισκόνται μαρτύροι.

Το Κρητη αναδειχτηκε πρωταθλητης των παραπονων φετος στην Αδριατικη(με δευτερο τον Δια).Ασχημα σχολια και πολυ χαμηλη βαθμολογια σε site οπως το tripadvisor,το holidaycheck ακομα και στο group της εταιρειας στο fb για τα οσα επισημανε και ο proud παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Με συνεχη 20αρια στη γραμμη της Βενετιας και χωρις πολλες καθυστερησεις μια χαρα ητανε.Εσωτερικα δε γνωριζω τη κατασταση αλλα δε νομιζω οτι ητανε τοσο τραγικα τα πραγματα οσο τα περιεγραφαν καποιοι Γερμανοι γνωστοι για την αγαπη τους στην Ελλαδα.Τα παραπονα ενος ατομου σε ενα συγκεκριμενο σαιτ δε μπορουν να θεωρουνται και αξιοπιστα.

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν θελει και πολυ να ξεφυγει ενα πλοιο απο  θεμα καθαριοτητας εσωτερικων χωρων. ποσο μαλλον οταν ειναι τοσο καιρο δεμενο μετα απο πυρκαγια και μεχρι την τελευταια στιγμη ηταν αβεβαιο αν θα βγει.

 

εκτος απο τον "ενα γερμανο που μισει τους ελληνες", αν ψαξεις θα δεις κακες κριτικες και σε αλλα sites, απο περισσοτερο κοσμο.

Link to comment
Share on other sites


Από την ερχόμενη Τρίτη 10/9 το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στη θεση του ΕΛΥΡΟΣ στα Χανιά..Το ΕΛΥΡΟΣ ταξιδεύει ασταμάτητα από τον Οκτώβρη 2011.

 

Το τι θα ακουστεί από τους Χανιώτες δεν θα περιγράφεται, κακά τα ψέματα, μόνο στη γραμμή του Ηρακλείου (τα τελευταία χρόνια) εκ των πραγμάτων είχε αναγκαστεί η ΑΝΕΚ να διατηρεί σε υποδειγματική κατάσταση τα ΚRΙΤΙ Ι και ΙΙ. Διαφορετικά, θα έφευγαν από μια τόσο ανταγωνιστική γραμμή ...νύχτα!  Προσεκτικά επιλεγμένα πληρώματα, διάθεση χρημάτων για άψογη συντήρηση κλπ. Ας μην θυμηθούμε τι ακολούθησε την μετέπειτα τύχη και εκμετάλλευση αυτών των πλοίων...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Εαν δε με απατα η μνημη μου ειναι η πρωτη φορα στην εν Ελλαδι παρουσια του που θα κανει δρομολογια για Χανια.Σε μερικες μερες θα ταξιδεψω μαζι του.(Για να μη λετε μερικοι-μερικοι :P  :D )

Link to comment
Share on other sites

Μηπως μπερδευεσαι με το Κρητη Ι που ειχε ερθει το 2011? ;) Το '10 και πιο πριν ερχοταν ο Βενιζελος σε σκαντζες τα τελευταια χρονια.Προσωπικα σαν Χανιωτης το Κρητη ΙΙ το θυμαμαι να το εχω δει στη Σουδα μονο οταν ειχε ερθει αμετασκευαστο απο την Ιαπωνια που ηταν ανοιχτο για το κοινο τοτε για λιγες μερες οπως και το αδερφακι του.

Link to comment
Share on other sites

Χθες βραδυ ημουν στο πλοιο.Η πρωτη εντυπωση που μου εδωσε μολις μπηκα και το γυρισα μεσα-εξω ηταν το γεγονος οτι-αν και σχεδον συνομηλικο-ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση απο το Λατω!!Σε αυτο βοηθα βεβαια το γεγονος οτι η μετασκευη του εγινε αρκετα χρονια μετα απο αυτη της Λαταρας,οποτε η διακοσμηση του ειναι πιο μοντερνα. ;) Επισης,απουσιαζει η οσμη καραβιλας/πετρελαιου στους κοινοχρηστους του πλοιου κατι που δεν ισχυει για το Λατω το οποιο βρωμαει ολοκληρο.Πολυ ωραια η τραπεζαρια του πλοιου και πολυ ανετο και ευρυχωρο το self service.

 

Στα αρνητικα.Πρωτο και κυριο το οτι δεν μπορεις να σταθεις πρυμα στο καταστρωμα απο την καπνα.Περα απο την κακη καυση που-προφανως-γινεται,το χαμηλο υψος των τσιμινιερων επιβαρυνει και αλλο την κατασταση.Χαρακτηριστικα,κατα την αναχωρηση μας απο τον Πειραια ολος ο κοσμος που καθοταν στο μπαρ του καταστρωματος(το οποιο βρισκεται αναμεσα στις 2 τσιμινιερες)σηκωθηκε και μπηκε ολος μεσα καθως ο χωρος θυμιζε τοπιο στην ομιχλη :ph34r: Ενα ακομα μειον του πλοιου ειναι οτι εχει μολις ενα σαλονι(συν τη ντισκο που ομως ειναι πολυ μικρος χωρος)γεγονος που το καθιστα ακαταλληλο για τη γραμμη.Υπηρχε κοσμος που καθοταν στο πατωμα επειδη δεν υπηρχαν καρεκλες!!!Και προσοχη,δεν αναφερομαι στους κλασσικους που κανουν στρωματσαδα και υπαρχουν σε ολα τα πλοια,αλλα σε''τυπικους''επιβατες.Θεωρω οτι η γραμμη το σηκωνε να μπει αργοτερα(Οκτωβρη-Νοεμβρη η' Γεναρη-Φλεβαρη)και οχι τωρα που κινειται ακομα πολυς κοσμος.Τελος,λιγα και παλια ειναι και τα αεροπορικα καθισματα.

 

Γενικα,ηταν ενα καλο ταξιδι για εναν''καραβολατρη'',θα ηταν ακομα καλυτερο αν υπηρχε λιγοτερος κοσμος,αλλα ακουγα και κοσμο που παραπονιοταν επειδη την εβγαλε στο πατωμα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι,ταξιδευα καταστρωμα.Ωστοσο σε αρκετες μοκετες στους διαδρομους εξω απο τις καμπινες υπηρχαν σταμπες(καταλαβατε απο τι ;) ).Τα σαλονια και οι κοινοχρηστες τουαλετες παντως ηταν οκ.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι έχει μεγαλώσει, δεν είναι στην πρώτη του νεότητα, αλλά κρατάει. Μπορεί τα σαλόνια να είναι πράγματι μικρά για την συγκεκριμένη γραμμή, αλλά είναι καθαρό, δεν μοιάζει αφημένο και διαθέτει ένα πλήρωμα που φαίνεται ταλαιπωρημένο μεν, αλλά είναι φιλότιμο και αποδοτικό. Οι καμπίνες δεν είναι τεχνολογίας 2013, αλλά 1993, όμως εκτός μικρών λεπτομερειών (πχ ξεβίδωτο φωτιστικό οροφής), δεν διαπίστωσα έλλειψη καθαριότητας, ίσα-ίσα απουσιαζει το λεπτό φιλμ ρυπαρότητας (=λίγδα) που επικαλύπτει τις ελεύθερες επιφάνειες του Λατώ. Οι διάδρομοι των καμπινών ιδιαίτερα καθαροί, αλλά διάστικτοι με επιβάτες καταστρώματος που εκοιμώντο μακαρίως. Και τα καταστρώματα, καλά διατηρημένα ήταν. Να μην επαναλάβω γνωστά πράγματα για τη χωρητικότητα των γκαράζ, ούτε και για την ευελιξία στο ρεμέτζο :P, αίφνης όμως το GPS μου, όσο έβλεπα, κάτω από 19knots δεν έπεσε. 

Τέλος πάντων, το καράβι είναι καλό. Η ΑΝΕΚ βέβαια τα τελευταία χρόνια, χρυσάφι πιάνει και κάρβουνο γινεται και αυτό είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος, ούτε οι γραμμές που το βάζουν να δουλέψει, ούτε η ταχύτητά του, ούτε τα facilities που λόγω ηλικίας δεν διαθέτει...

Link to comment
Share on other sites

Με συνεχη 20αρια στη γραμμη της Βενετιας και χωρις πολλες καθυστερησεις μια χαρα ητανε.Εσωτερικα δε γνωριζω τη κατασταση αλλα δε νομιζω οτι ητανε τοσο τραγικα τα πραγματα οσο τα περιεγραφαν καποιοι Γερμανοι γνωστοι για την αγαπη τους στην Ελλαδα.Τα παραπονα ενος ατομου σε ενα συγκεκριμενο σαιτ δε μπορουν να θεωρουνται και αξιοπιστα.

Τα ελεγα για τη καταδταδη του βαπορα και δε με ποστευατε.Οι φιλοι ανωτερω με επιβεβαιωσαν το βαπορι βρισκεται σε πολυ καλη κατασταση και αν θεωρειται μεγαλο μειονεκτημα η καπνα στο πρυμνιο καταστρωμα τοτε τι να πω...Η Ανεκ διατηρει ολα της τσ καραβια σε ικανοποιητικη κατασταση απο το Λατω μεχρι το Πρεβελη παρα τη δυσφημιση που τρωει.Τα Κρητη ειναι καραβαρες για την εποχη μας με ταχυτητα γκαραζ οικονονομια το τελειο οπλο για την ιταλια.Φευγουν οι ιταλικες παντοφλες απο Βενετια και δρομολογουνται τα βασιλοβαπορα, απο τον ερχομενο χειμωνα
Link to comment
Share on other sites

Τα ελεγα για τη καταδταδη του βαπορα και δε με ποστευατε.

Τα ελεγες επειδη ειχες ταξιδεψει στη Βενετια η' επειδη,χωρις να εχεις μπει,το φανταζοσουνα απο τον υπολογιστη σου?

Τα Κρητη ειναι καραβαρες για την εποχη μας με ταχυτητα γκαραζ οικονονομια το τελειο οπλο για την ιταλια.

''Για την εποχη μας''..οπως τα λες..
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλαδα του σημερα τα Κρητη ειναι φοβερα βαπορια και ιδανικα για γραμμες της Ιταλιας.Φαινομενικα πηγαμε μπτοστα με υπερσυγχρονα .jumbo ferries αλλα αυτα τα βαπορια δεν ηταν για εμας.Εσκασε η φουδκα ηρθαν και οι πωλησεις.Θα αναφερω οτι τα ΚΡΗΤΗ το οχι δα και μακρυνο 98 οταν μπηκαν δτην Ανκωνα εκαναν ζημια στα Superfast και στους αλλους.Με ενσ βαρελι πετρελαιο χαμηλωσαν τα ναυλα για Ανκωνα και πηραν πολυ φορτηφο.Αυτα για το παρελθον τα ιδια και για το μελλον.Τα Κρητη ειναι ιδανικα βαπορια τελος...Οσο για το αν ηξερα τη κατασταση του Κρητη 2 στη Βενετια κατι ηξερα γνωριζοντας πλεον τη φιλοσοφια της ετσιρειας.Εδω το Ιεραπετρα εσωτερικα και εξωτερικα λαμπει ολοκληρο Κρητη2 στη Βενετια που μπηκε για τους επιβατες δε θα ελαμπε;και ξαναλεω παιδια.ΗΠολλοι κατηγορουν την εταιρεια αλλα ειναι η μονη που διατηρησε χαμηλους τονους και διατηρησς το παλιο παραδοσιακο και αριστο τροπο ταξιδιου.Φιλοξενια ανθρωπια εστιατορια κτλ προσφερει η Ανεκ.Οσο για το Κρητη 2 στα Χανια δε ταιριαζει στη γραμμη ταλαιπωρηθηκε κοσμος αλλα αυτο ειχε διαθεσιμο.Ερχεται ο Βενιζελος στη γραμμη και τοτε να δουμε τι θα λετε παλι για το μεγαλειωδης αυτο καραβι.Παλιο θεωρειται ξεπερασμενο αλλα για μενα για ενα νησιωτη ειναι ονειρο να ταξιδεψει κανεις με τετοιο πλοιο.Ολα για τα Χανια λοιπον και ας καλομαθαμε...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα, εγώ που ταξίδεψα μαζί του και είχα την πιο βρώμικη καμπίνα που έχω δει ποτέ, στο μπάνιο να τρέχουν τα νερά, να περιμένω σχεδόν 10 λεπτά στο μπαρ να παραγγείλω, επειδή ο "κύριος" ήθελε πρώτα να τελειώσει την εφημερίδα του και άλλα παρόμοια συμβάντα, τι να πω, ε;

Το πρόβλημα με την ΑΝΕΚ είναι, πως δεν είναι σταθερή. Έχω κάνει μερικά από τα καλύτερα ταξίδια της ζωής μου με τα Νορβηγικά από την Αγκώνα και συγχρόνως, μου έχουν τύχει και ταξίδια όπως το παραπάνω. Πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο, ώστε το προσφερόμενο σέρβις να είναι το ίδιο (υψηλό) σε όλα τα πλοία της!

Link to comment
Share on other sites

ΝΟΜΙΚΟΣ παρολο που προσπαθεις να πεις κατι για το οποιο πανω κατω συμφωνουν αρκετα μελη του φορουμ, χρησιμοποιεις εντελως λανθασμενα μετρα συγκρισης και πεζη επιχειρηματολογια. Και χωρις να θελω να σε προσβαλω, ειναι αδυνατο να εχεις μετρο συγκρισης την ακτοπλοικη αγορα (και την συγκεκριμενη γραμμη Πατρα-Ανκονα-Πατρα) πριν 5,10,15 χρονια με σημερα. Εν συντομια, ο κυριος Παναγοπουλος με τα Σουπερφαστ εκμεταλευτηκε ενα συντομο χρονικο παραθυρο, οπου διαφορες συγκυριες ευνοησαν την γραμμη αυτη και ακολουθησαν/συμμετειχαν και σε αυτο οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ με αντιστοιχα νεοτευκτα. Δεν μπορεις λοιπον να επειχειρηματολογεις λεγοντας οτι τα παραπανω ηταν φουσκες και οτι ετσι "επιπεβαιωνονται" τα παλαιοτερα πλοια και η χρησιμοτητα αυτων. Η ΚΡΗΤΗ 2, πλοιο σχεδον 35 ετων, ισως και να ειναι βιωσιμη για την ΑΝΕΚ. Κανω αυτη την υποθεση ναι μεν διχως εχοντας δει τι OPEX χρειαζεται και φυσικα δε οτι η ΑΝΕΚ σαν εταιρεια διαθετει το απαραιτητο αυτο OPEX για την Κρητη 2. Βλεποντας τα τελευταια οικονομικα αποτελεσματα της και τα σχολια του κοσμου, θα ειχα καποιες αμφιβολιες. Και τελος αγαπητε μου -το πασηφανες-οι ακτοπολικες εταιριες δεν ειναι εταιρειες κοινης ωφελειας και ισχυει παντα οτι σε ολες τις επιχειρησεις, survival of the fittest. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...