Jump to content
Shipfriends

Κρήτη ΙΙ (ΙΜΟ 7814058)


Recommended Posts

Ιδανικά θα ήταν ωραίο ένα τόσο όμορφο βαπόρι να εκμοντερνιστεί εσωτερικά και να γίνει ολική ανακαίνιση. Πρακτικά δε νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο, δεν αξίζει τα λεφτά εφόσον είναι τόσων χρόνων. Μάλλον πάνε για επιδιορθώσεις, άντε να αλλαχτεί και καμιά μοκέτα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πλοία ηλικίας σαν τα Κρητη δεν έχουν ανάγκη παρεμβάσεων στο ξενοδοχειακό αλλά στον μηχανολογικό τομέα.

Όταν εστιάσεις και είσαι σίγουρος οτι το μηχανοστάσιο και τα συναφή μέρη είναι στην πρέπουσα κατάσταση για να μπορεί να ταξιδεύει χωρίς βλάβες, τότε ρίχνεις λεφτά και στις μοκέτες.

Τι να κανω τις καινούριες μοκέτες αν βαρέσει πχ στρόφαλο και βγει εκτός;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννοώ με τις επιδιορθώσεις και οι μοκέτες ήταν παράδειγμα. Ο επιβατης όμως δε θα κοιτάξει ούτε σκαρί ούτε μηχανολογικά, αν δε μείνει ή καθυστερήσει το πλοιο. Θα δει την καμπίνα που τα πανω κρεβατια γέρνουν, τα σαλονια που είναι σε μαύρο χάλι, τις 50 αποχρωσεις του ίδιου  χρώματος σε μία μοκετα κλπ. Ακούω πάρα πολυ κόσμο που δεν θέλει τα Κρητη-Οραιζον ούτε να μπει μέσα. Τουλάχιστον να γίνει ένα συμμάζεμα να ειναι αξιοπρεπές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εχεις ιδια αποψη για το συγκεκριμενο πλοιο. Προσωπικα αν και προφανως δεν εχει καμια σχεση με τα Palace, νομιζω οτι εσωτερικα με εξαιρεση τα νεοτευτκτα πλοια BS kai HSW ειναι απο τα πιο καλα διατηρημενα.

Ειλικρινα δε, για το δρομολογιο Ηρακλειο-Κρητη ειναι μια παρα πολυ καλη μοναδα και κομενο και ραμμενο για τις επιδιωξεις της εταιρειας του που εστιαζει στο φορτιο.

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ξεκάθαρος αγαπώ τα Κρητη ειδικά εξωτερικά,και παλιότερα τα ταξίδευα συχνά. Λιγο συμμάζεμα θέλουν, τουλάχιστον το 2, και γενικά ακούω και από τον κόσμο σε Ηρακλειο και Λασιθι πολυ γκρινια. Θα ειναι κρίμα πάντως να καταλήξει και η ΑΝΕΚ στο Μανώλη. Ήδη θέλουμε ένα 500αρι να βγούμε από την Κρήτη. Ίσως φταίει ότι ταξιδεύω πολύ στη γραμμή, και όχι σαν οδηγός νταλίκας, και τυχαίνει να βλέπω τα προβλήματα πιο πολύ από κάποιον που θα έκανε περιστασιακό ταξίδι. Όπως επίσης και ότι ταξιδεύω με οικογένεια κάποιες φορές, και γυναίκα και παιδιά δεν έχουν καραβολατρικά ενδιαφέροντα, οπότε η γκρίνια πάει σύννεφο😜. Μην ξεχνάμε τα πλοία που έχει η εταιρία που γυρνάνε από μισθώσεις, θα είχε ενδιαφέρον να τα δούμε σε γραμμές της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όντως το παρατήρησα κι εγώ πριν λίγες μέρες. Έβγαζε από το ίδιο σημείο μπόλικο καπνό για κανά πεντάλεπτο περίπου μισή ώρα πριν την αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MILTIADIS said:

Νομιζω παντως οτι δεν ειναι εικονα που τιμα την ακτοπλοια μας αυτη.

Έχει δίκιο ο @MILTIADIS, δεν είναι εικόνα αυτή, δεν ξέρω καν τι γίνεται μέσα στο γκαράζ με αυτά τα καυσαέρια. Είναι πραγματικά άσχημο στο μάτι και στην πραγματικότητα. Όσο και να είναι η εξαγωγή στα ανοίγματα του γκαράζ σε έναν αντίθετο άνεμο θα μπαίνει όλο μέσα. Κρίμα, πλοία τα οποία δείχνουν το δρόμο προς το μέλλον με τις χωρητικότητες και τις σχέσεις ταχύτητας-καταναλωσης να είναι σε τέτοια κατάσταση.

Ωστόσο, νομίζω κι ελπίζω πως o

3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η εικόνα που καπνίζει η γεννήτρια??

@Panagia EkatontapilianiEkatontapiliani απλά ρωτάει στο προτελευταίο ποστ, δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας εν προκειμένω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Βλεποντας τη κινηση του Ηρακλειου απο το φιλο @lostromos παρατηρουμε πως το βαπορι εκτος απο τα φορτηγα παει καλα και στην επιβατικη κινηση.Η πιτα στους επιβατες τεινει να μοιραστει στο 50-50. Αυτο σημαινει πως πρεπει να βρισκεται σε πολυ καλη κατασταση εσωτερικα και να εχει βγαλει ενα καλο ονομα(ειτε το αδελφο του) ολα αυτα τα χρονια.Πιστευω πως αυτοι που θελουν ενα ησυχο και ανετο ταξιδι προτιμουν το Κρητη.Ανετοι χωροι, μεγαλες καμπινες, πολυ καλη κουζινα. Αξιοσημειωτο πως ο βαπορας 20αριζει οποτε θελει για πλακα.Και ειναι και συνομηλικο του Κεφαλονια και ταχυτερο :)

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μην εισαι τοσο σιγουρος οτι ο κοσμος αγαπησε ξαφνικα το Κρητη ΙΙ και οχι-οπως πολλακις εχουμε πει-την τιμολογιακη πολιτικη της κοινοπραξιας. ;) 

Link to comment
Share on other sites

Δεν το αγαπησε ξαφνικα αλλα σταδιακα τα 20 χρονια παρουσιας στο Ηρακλειο.Ειναι και η τιμολογιακη πολιτικη οπως σωστα αναφερεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα το περασμένο Σάββατο για Ηράκλειο με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ....Παραμένει αξιοπρεπέστατο εσωτερικά, είναι καθαρό και αν έχεις καμπίνα, δε βλέπω κανέναν λόγο να πας με Παλάτι, από τη στιγμή που υπάρχει αρκετά σεβαστή διαφορά στα εισιτήρια. Μπορεί να μην έχει την άπλα των Παλατιών ή την πολυτέλεια τους, στέκεται όμως μια χαρά...

Σε περίπτωση που δεν έχει κάποιος καμπίνα, τα Παλάτια είναι μονόδρομος....και μόνον εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς κατώτερο σαν ξενοδοχειακό από τα παλάτια και εδώ και 4 -5 χρόνια εγώ που ταξιδεύω οικογενειακά με τις διάφορες εκπτώσεις, οι μινωικές βγαίνουν λιγότερο με καμπίνα πάντα. Είναι όμως όντως αξιοπρεπές και σε θέμα καμπίνας όπως έχω ξαναπεί είναι λίγο λαχείο η κατάσταση, αν και με τα παλάτια τελευταία είχα πολύ ατυχία. Αυτή τη στιγμή όντως βγαίνει φθηνότερα η ΑΝΕΚ. Ίσως ξυπνήσανε τώρα που σφίξανε τα ζόρια.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδάκι με το Κρήτη ΙΙ από Πειραιά για Ηράκλειο και από Ηράκλειο για Πειραιά. Από κόσμο όχι και παρά πολλούς καμία 200αρια άτομα όπως και στις μινωικές και στο Γκάλαξι. Από φορτηγά με διάφορα ήμασταν τα περισσότερα (περίπου 90) ενώ τα άλλα είχαν περίπου 50-60 κομμάτια το καθένα.Εσωτερικά το πλοίο διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση,το φαγητό για ακόμη μια φορά εξαιρετικό σε ποιότητα,ποσότητα και κόστος (από τα καλά της ΑΝΕΚ). Με χαρά παρατήρησα ότι οι κουβέρτες έχουν αντικατασταθεί από παπλώματα (και στις εσωτερικές) ,γιατί τις άλλες 2 φορές που είχα ταξιδέψει πηγαινε-ελα το 2020 ,ήμουν σε εσωτερική με κουβέρτες. Από χρόνους ,πρώτοι φτάσαμε και στο Ηράκλειο και σήμερα στον Πειραιά με μάξιμουμ ταχύτητα 20.1-20.4(τουλάχιστον έτσι έλεγε το κινητό μου σε κάποιο σημείο).

Στο Ηράκλειο έκανε την συνηθισμένη μανούβρα(γύρισε πάνω από το κεφάλι της προβλήτας που πάει το Πρέβελης),φουνταρε και ήρθε και συρτάρωσε ενώ στον Πειραιά νομίζω ότι έκανε λίγο πιο γρήγορη μανούβρα(μου θύμισε τα γυρίσματα του cptΣτελιου Κριθινάκη).Δεν ξέρω αν είναι ακόμη ο cptΚωστας Κουτσακης στο βαπόρι ,πάντως στην αναχώρηση της Κυριακής νομίζω ότι διέκρινα μια άλλη φιγούρα στο παράθυρο της βαρδιόλας(χωρίς αυτό να λέει κάτι).

Γενικές εντυπώσεις πολύ καλές . Είναι πραγματικά ευχαριστώ που ένα πλοίο 40 ετών διατηρείται σε αυτή τη κατασταση. Μοναδική "παρατήρηση" είναι το γεγονός ότι τα πλαϊνά ντεκ θα μπορούσαν να βρίσκονται και σε καλύτερη κατάσταση.

Όποιος θέλει να απολαύσει ένα ταξίδι(με όλη τη σημασία της λέξεως) και θέλει να εξοικονομήσει και κάποια χρήματα ας επιλέξει το Κρήτη. Για εμάς τους επαγγελματίες το πλοίο είναι ότι καλύτερο και μακάρι να μείνει για αρκετά χρόνια ακόμη , εφόσον είναι σε καλή κατάσταση.

 

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω ένα update στον εαυτό μου και να πω ότι στο πλοίο παραμένει ο cpt Κώστας με τον οποίο συνομίλησα πριν από λίγο. Επίσης,να αναφέρουμε ότι στο πλοίο ναύκληρος έχει πιάσει εδώ και λίγο καιρό ο "αγαθός γίγαντας":D του Πρέβελης ,ο Νικόλας . Καλά ταξίδια να έχουν.

Edited by Agaios
Link to comment
Share on other sites

Απολαυστική φόρτωση κάνει το παλλικάρι, να τα λέμε αυτά. Στο Πρέβελης έδινε ρεσιτάλ.

 

Από γκαράζ ποιές είναι οι εντυπώσεις σου? Δυνατά σημεία, αδύνατα, τι εντύπωση σου κάνει σαν επαγγελματίας οδηγός?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...