Jump to content
Shipfriends

Κρήτη ΙΙ (ΙΜΟ 7814058)


Recommended Posts

 

Kriti II Main Particulars / Κρητη IΙ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: KRITI II

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): New Yukari(1979-1996)

IMO Number: 7814058

LOA / Μέγιστο Μήκος: 191,80 m

Breadth / Πλάτος: 29,40 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 27239 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1979

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Koyo,JAPAN

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x MAN 23875 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 21 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1996

Operator/Διαχειριστής: ANEK Lines

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Shin Nihonkai Ferry

____________________________________________________________________________-

(1979, ex-New Yukari)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα έφυγε κατά τις 21.20 και καθώς πέρναγε από τη μπούκα έβγαλε έναν καπνό (ειδικά από το δεξί φουγάρο) μου μαύρισε το σύμπαν. Πρώτα πνίγηκαν από το καυσαέριο κάποιοι επιβάτες στο κατάστρωμα (στην περιοχή πίσω από τα φουγάρα, εκεί με τους κιτς γλόμπους!) και μετά η μπόχα διαχύθηκε για να ξεκάνει ότι βρισκόταν σε ακτίνα τουλάχιστον 500 μέτρων. Μιλάμε για κατάμαυρο "συμπαγές" πράμα, όχι απλό καπνό!
Σύντομα θα ταξιδέψω με τον εν λόγω Ιάπωνα, οπότε θα μεταφέρω εντυπώσεις.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έφυγε κατά τις 21.20 και καθώς πέρναγε από τη μπούκα έβγαλε έναν καπνό (ειδικά από το δεξί φουγάρο) μου μαύρισε το σύμπαν. Πρώτα πνίγηκαν από το καυσαέριο κάποιοι επιβάτες στο κατάστρωμα (στην περιοχή πίσω από τα φουγάρα, εκεί με τους κιτς γλόμπους!) και μετά η μπόχα διαχύθηκε για να ξεκάνει ότι βρισκόταν σε ακτίνα τουλάχιστον 500 μέτρων. Μιλάμε για κατάμαυρο "συμπαγές" πράμα, όχι απλό καπνό!

Για δείτε τη βγάζει και μας δίνει να αναπνεύσουμεB):confused::eek::confused:

Αυτός ο καπνός βγαίνει από το αριστερό φουγάρο ενώ το πλοίο είναι δεμένο αρκετές ώρες πριν την αναχώρηση. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στις 03-07-06.

post-54-128326958675_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα με το πλοίο για Ηράκλειο στις 16/7, τη μέρα που έφυγε από Πειραιά με καθυστέρηση περίπου μιας ώρας, λόγω του ότι έφερνε κόσμο και από Σαντορίνη (αυτούς που μείνανε εκεί από τη βλάβη του Εξπρες Σαντορινη).

Το πλοίο δίνει μια εξαιρετικά ευρύχωρη αίσθηση, κυρίως λόγω του τεράστιου πλάτους του. Σημειωτέον ότι ήταν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ παντού, ενώ παρά τα χρόνια του κρατιέται καλά εσωτερικά: δεν είναι μοντέρνο, αλλά δεν είναι και σαν το ΛΙΣΣΟΣ που είχε μια εικόνα παρακμής (τουλάχιστον το 2001 που είχα μπει). Τα καταστρώματά του είναι επίσης πολύ ευρύχωρα και πλατιά. Επίσης, εντύπωση που έκανε το ευγενικό πλήρωμα του πλοίου, το οποίο σου έδινε μια αίσθηση οικειότητας.

Φυσικά, λίγο μετά την αναχώρηση, πνίξαμε τον Πειραιά στο "μαζούτ", ενώ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είχα τη φαεινή ιδέα να κάτσω πρύμα στο πάνω κατάστρωμα (πίσω από τα φουγάρα) με αποτέλεσμα τελείως ξαφνικά να λουστώ με μαύρα νερά που ήρθαν από το πουθενά! Ευτυχώς είχα καμπίνα και μπορούσα να πλυθώ!

Η καμπίνα (λίγο πίσω από τη γέφυρα και νομίζω στο ίδιο επίπεδο) ήταν συμπαθητική, χωρίς πολυτέλειες, αλλά υπέφερε από αισθητό vibration σ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Το πλοίο μου φάνηκε αρκετά δυσκίνητο στο λιμάνι - πάλι καλά που έχει και το sternthruster να βοηθάει πίσω την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Να και του έμεινε (του καραβιού, όχι της ΑΝΕΚ ;)) από την θητεία του στον Λίβανο. Σουηδική, Αυστραλιανή και Ελληνική σημαία ανηρτημένες στην είσοδο του αριστερού καταπέλτη.

post-186-128326958793_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ταξιδάκι χθες με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ομολογώ πως το είχα πολύ αδικημένο σαν βαπόρι σε όλους τους τομείς. Ένα πλοίο στολίδι εσωτερικά, με φοβερά μεγάλους χώρους που σου κάνουν αίσθηση για την άπλα τους, με φοβερά επίσης ανοιχτά καταστρώματα και με καθαριότητα που μοσχοβολά.

Μπαίνοντας από τον καταπέλτη των επιβατών βρίσκουμε κυλιόμενες σκάλες που μας ανεβάζουν ένα ντεκ πιο πάνω. Εκεί και πάλι άλλες κυλιόμενες σκάλες μας πάνε ακόμα ένα ντεκ πάνω όπου υπάρχει ένας μακρύς διάδρομος. Στη μέση περίπου του διαδρόμου γίνεται και ο έλεγχος των εισιτηρίων. Συνεχίζοντας λοιπόν στο τέλος του διαδρόμου αυτού υπάρχει και άλλη μία κυλιόμενη σκάλα που βγάζει πλέον στο ντεκ 7 στο ύψος περίπου των λεμβών και συναντάμε την reception του πλοίου και το λογιστήριο. Ένας τεράστιος πραγματικά χώρος όπου υπάρχουν και 4 καναπέδες για να κάθονται επιβάτες ή όσοι περιμένουν να πάνε στην καμπίνα τους.

Από τη reception και πλώρα υπάρχουν μόνο καμπίνες ενώ αν πάμε πρύμα συναντάμε το μεγάλο σαλόνι του πλοίου που κατά προσωπική εκτίμηση πρέπει να χωράει ίσα με 1000 άτομα σε απόλυτα Normal συνθήκες. Αυτό το σαλόνι έχει κι ένα κυκλικό μπαρ στη μέση. Μετά το τέλος του σαλονιού κι ενώ κατευθυνόμαστε ακόμα πιο πρύμα βγαίνουμε σε έναν μεγάλο διάδρομο όπου αριστερά υπάρχει η εκκλησία του πλοίου και δεξιά τα μαγαζιά. Επίσης αριστερά υπάρχει σαλονάκι αποκλειστικά για τους χρήστες Internet (υπάρχουν 3 υπολογιστές) και γενικότερα για όσους δεν μπορούν να μείνουν λεπτό εκτός shipfriends! Να με συγχωρέσουν οι admin αλλά εγώ μπόρεσα;) Σε αυτό το σημείο παλιά ήταν το casino του πλοίου και τα slot machines. Στο τέλος του διαδρόμου αυτού στην αριστερή μεριά του πλοίου είναι το εστιατόριο και στη δεξιά το απίστευτα μεγάλο self service με μεγάλη ποικιλία φαγητών και πολύ καλή ποιότητα.

Πολύ λίγες καμπίνες επίσης υπάρχουν και στο κατάστρωμα 6 πλώρα.

Από τη reception υπάρχουν κυκλικές σκάλες που οδηγούν στο κατάστρωμα 8 και εκεί συναντάμε τη ντίσκο του πλοίου η οποία όμως χρησιμοποιείται απλά σαν music bar με χαμηλή μουσική και κλείνει περίπου στις 12. Προς τα πλώρα υπάρχουν καμπίνες επιβατών μέχρι και σχεδόν πίσω από τη γέφυρα. Πρύμα από τη disco βρίσκουμε τα αεροπορικά καθίσματα. Πάρα πολλά αλλά δείχνουν λίγο παλιά! Προχωρώντας πλέον πρύμα στο ανοιχτό κατάστρωμα/γήπεδο βρίσκουμε το στεγασμένο deck bar στο οποίο (όπως λέει και η ανακοίνωση) σερβίρεται παραδοσιακός γύρος με πίτα. Το μπαρ κι αυτό κλείνει από τις 12 και μετά και πρύμα τελείως βρίσκουμε την κλειστή πισίνα του πλοίου.

Από κει με σκάλες μπορούμε να κατέβουμε στα άλλα δύο μικρά ανοιχτά ντεκ που υπάρχουν πρύμα.

Σε γενικές γραμμές το πλοίο μου άφησε απίστευτα θετικές εντυπώσεις και αποκορύφωμα η ταχύτητά του που άγγιξε τους 22,0 κόμβους ενώ κυμαινόταν από 21,2 - 21,5.

Στα αρνητικά η ανυπόφορη κατάσταση στον χώρο της πισίνας από τους καπνούς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το έχουμε δει και με άλλους πατριώτες του καραβιού αυτό. Και επίσης οι (κατά τη γνώμη μου πάντα) λίγο στενές καμπίνες. Τουλάχιστον οι εσωτερικές.

Για κλείσιμο βλεφαριάστε και τι έγινε στο λιμάνι όταν έκανα:D πρόσω τη δεξιά!

post-17-128326965595_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που σου κάνει εντύπωση είναι ότι οι πόρτες στο deck 8 που βγάζουν στο εξωτερικό κατάστρωμα μετά απο κάποια ώρα νομίζω περίπου στις 24.00 κλειδώνουν και κάποιος που είναι στις καμπίνες εκεί για να βγεί έξω πρέπει να κατέβει στη reception του πλοίου η στο κεντρικό σαλόνι,πραγματικά κάτι που δε συναντάς συχνά σε βαπόρι

Αυτό που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό είναι τα απίστευτα μεγάλα ανοιχτα deck μια περατζάδα στο ανώτερο κατάστρωμα που παίζεις και ποδόσφαιρο πραγματικά

Γενικότερα είναι είναι ένα βαπόρι που αφήνει θετικότατες εντυπώσεις και με τους χώρους του και με το ταξίδεμα του κάθως έχει μια πολύ καλή θαλάσσια συμπερίφορα χωρίς καθόλου vibration η θάλασσα ωστόσο ήταν ήρεμη άλλα κάτι με κάνει να πιστεύω πως και σε δύσκολο καιρό θα συμπεριφέρεται καλύτερα απο άλλα γιαπωνεζάκια τα οποία τα τρελάναμε στις μετάσκευες με το που ήρθαν στη χώρα μας

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τραυματισμός οδηγού Φ/Γ στο Κρήτη ΙΙ

Πηγη ΥΕΝ

Τραυματίστηκε, χθες το πρωί, στο γκαράζ του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» 29χρονος οδηγός Φ/Γ οχήματος στην προσπάθειά του να συνδέσει το επικαθήμενο Φ/Γ όχημα με τον τράκτορα. Άμεσα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου, για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Προανάκριση διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 9 months later...

Άιντες, ευκαιρία να ξεμουδιάσει και λίγο το Ελ. Βενιζέλος. Παρακάθισε εφέτος.

...και το χειμώνα συνήθως δούλευε σε κάποια γραμμή της Κρήτης. Ενώ φέτος παραμένει δεμένο στο Πέραμα...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μετά από ένα σύντομο δοκιμαστικό το πλοίο πηγαίνει να δέσει μέσα στο λιμάνι του Πειραιά.

Έτυχα να το πετύχω την ώρα που εισερχόταν το Κρήτη ΙΙ στο λιμάνι, επιστρέφοντας από το δοκιμαστικό

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Κρήτη ΙΙ παραμένει σβηστό τα βράδια του στο Πέραμα. Δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα πλοίο της ΑΝΕΚ να είναι σβησμένο το βραδύ (χωρίς ίχνος από φως), άσχετα εάν είναι σε επισκευή

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Να πούμε (διά το τυπικόν του πράγματος) ότι το πλοίο έχει ξεκινήσει ήδη για το πρώτο του δρομολόγιο στο Ανατολικό-Βόρειο Αιγαίο, το οποίο τυγχάνει να είναι και το ...μακρινό (Χ-Μ-Λ-Θ). Καλά του ταξίδια και καλές ...μανούβρες στο υπερσύγχρονο λιμάνι της Χίου. :D

Και έτσι όπως πάνε τα πράγματα (Λισσός πέρυσι, Κρήτη ΙΙ εφέτος), διόλου απίθανο του χρόνου να πραγματοποιηθεί και η ευχή (και κρυφόν μεράκιον βεβαίως-βεβαίως) του φίλου μας NHSOS XIOS.:rolleyes:

...ΥΓ.Επισης και του χρονου με ΕΛΥΡΑ:D
Link to comment
Share on other sites

Από ταχυτητες μια χαρα τα παει ο Γιαπωνεζος γιγαντας. Εφυγε 17.10, ειναι 00.07 και το βλεπω εξω απο την Κώμη στη νότια Χίο. Όπως δειχνει το AIS λίγο πριν το Δύσβατο άνοιξε mexri 21.1 knots. Σε λιγοτερο απο ώρα θα μπαινει στη Χίο. Για να δούμε πόση ώρα θα πάρει η μανουβρα εκει.:D

Link to comment
Share on other sites

Σε 17 λεπτα (αρκετα λιγοτερα και απο την πρωτη προσεγγιση του Θεοφιλου -40 λεπτα-) απο τα φαναρια και με χειρουργικες κινησεις το Κρητη ΙΙ στολιζει τη Χιο. Αν καταλαβα καλα εχει πεσει στη μεση πιθανοτατα για να βοηθησει στην εξοδο (να εχει χωρο η πρυμη να γυρισει) και ισως γιατι η γωνια να ειναι μπαζωμενη. Αντε βρε καλοριζικο. :D

Link to comment
Share on other sites

Πολλα συγχαρητηρια στον πλοιαρχο. Αν καποιος φιλος βρεθηκε με καμερα (εστω κινητου) αποψε στη Χίο μακαρι να μας δειξει τη μανουβρα που βγαζουμε τα ματακια μας απο τις webcameras. Παντως η εταιρια εχει πολυ αραιά τα ωραρια. Το δινει αναχωριση απο Χίο 02.30, άφιξη Μυτιλήνη 05.30 και αναχώριση απο Μυτιλήνη 08.00. Με διπλό καταπέλτη νομιζω ειναι υπερβολη το να καθεται τοση πολλη ωρα στα λιμανια. Mην ξεχναμε πως Πειραια -Χίο φαναρι με φαναρι εκανε περιπου 7.40' και θα εκανε κ λιγοτερο αν δεν εκοβε μετα τον Άγιο Μηνά (3-4 μίλια πριν το λιμάνι).

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έκανε την κλασσική μανούβρα του ΛΙΣΣΟΣ αλλά φάνηκε να το κάνει πιο γρήγορα, ακόμα και με 30 μέτρα μήκος παραπάνω.

Μπορεί να είναι 30 μέτρα μεγαλύτερο αλλά έχει ισχυρότερες μηχανές και έχει δυο προπελακια (ένα στη πλώρη & ένα στη πρύμη) σαφώς μεγαλύτερης ισχύς από το Λισσος, όποτε για αυτό έδωσε τη συγκατάθεση ο πλοίαρχος του Κρήτη ΙΙ ότι το πλοίο μπορεί να μπει στη Χίο στα ανώτατα στελέχη της εταιρείας

Βυθίσματα του πλοίου δεν πρόσεξα.

Επειδή το Κρήτη ΙΙ είναι γύρω στα 30 εκατοστά πιο ρηχό από το Λισσος δε πρέπει να αντιμετώπισε πρόβλημα με τα βυθίσματα του λιμανιού

Link to comment
Share on other sites

Σε 17 λεπτα (αρκετα λιγοτερα και απο την πρωτη προσεγγιση του Θεοφιλου -40 λεπτα-) απο τα φαναρια και με χειρουργικες κινησεις το Κρητη ΙΙ στολιζει τη Χιο. Αν καταλαβα καλα εχει πεσει στη μεση πιθανοτατα για να βοηθησει στην εξοδο (να εχει χωρο η πρυμη να γυρισει) και ισως γιατι η γωνια να ειναι μπαζωμενη. Αντε βρε καλοριζικο. :D

ΦΙΛΕ ΝΕPTUNE ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΓΥΡΙΖΕ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...