Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αυξανονται σιγουρα,απλα ποιο ακριβως ειναι το προβλημα απο τη στιγμη που τα πλοια δεν εχουν αμεση αναχωρηση?

Αν ησουν στο Μυκονος Παλας στην απευθειας γραμμη για Χανια πριν φυγει για Μαλτα που ειχε αμεση αναχωρηση απο Σουδα σε καταλαβαινω απολυτα,αλλα για την τωρινη διαμορφωση των δρομολογιων που φτανουν πρωι κ φευγουν βραδυ δεν βλεπω κατι τοσο τραγικο σε ολο αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό δεν σημαίνει  ότι πρέπει να να φορτώνεται έξτρα εργασία  κάποιος....(βέβαια εκτός από τους εκλεκτούς...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μινωικές Γραμμές: H/S/F MYKONOS PALACE - Το πρώτο οικολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο στην ελληνική επιβατηγό ναυτιλία

Quote

Οι Μινωικές Γραμμές καλωσόρισαν σήμερα στην Κρήτη το H/S/F Mykonos Palace, που αποτελεί το πρώτο πλοίο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στο οποίο τοποθετήθηκε το νέο σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCRUBBERS).

Οι Μινωικές Γραμμές εκσυγχρονίζουν εγκαίρως τα πλοία τους, εν όψει της έναρξης εφαρμογής του νέου κανονισμού του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), που έχει οριστεί για την 1η Ιανουαρίου 2020.  

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία εγκατάστασης του νέου συστήματος στα πλοία του στόλου της, η οποία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την Πέμπτη 18/4/2019.

Οι Μινωικές Γραμμές θα είναι η πρώτη εταιρεία στο χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας που τα πλοία της, H/S/F Knossos Palace, H/S/F Festos Palace και H/S/FMykonos Palace, θα έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τις νέες απαιτήσεις για μειωμένες εκπομπές ρύπων προς όφελος του περιβάλλοντος.

52979962_375303009961647_7121310386724274176_n.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minoan Lines. Mε αργούς ρυθμούς η «συγκέντρωση των μετόχων»-Tο σχέδιο του Γκριμάλντι και ο σκόπελος που πρέπει να περάσει
 
Quote

O Eμανουέλ Γκριμάλντι της Minoan Lines έχει μπροστά του να περάσει ένα σκόπελο για να πετύχει τον στόχο του. Nα βγάλει την ακτοπλοϊκή από το Xρηματιστήριο, κίνηση που ενδεχομένως ευνοεί τα σχέδια και τον προγραμματισμό του για τις επόμενες κινήσεις του για το ξεπέρασμα του «αγκαθιού» της Eπιτροπής Aνταγωνισμού προκειμένου να αποκτήσει την Attica Group.

 

Tο πρόβλημα του Nαπολιτάνου μεγαλομετόχου είναι ότι δεν μπορεί να συγκεντρώσει περισσότερα από το 95% του μ.κ. της εισηγμένης. Eδώ και τρεις μήνες οι προσπάθειές του για την απόκτηση του 5% δεν έχουν καρποφορήσει.

 

Kι αυτό γιατί υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη διασπορά μικροεπενδυτών και πολλές δεκάδες χρηματιστηριακών κωδικών (με 1.000 κομμάτια περίπου ο καθένας) παραμένουν εδώ και χρόνια ανενεργοί.

 

Πρακτικά η Eπιτροπή Kεφαλαιαγοράς θα μπορούσε να έχει ζητήσει από την διοίκηση της εταιρίας να προχωρήσει στην υποβολή προαιρετικής δημόσιας πρότασης, αλλά αυτό δεν έχει γίνει.

 

Tην ίδια ώρα μόνο απαρατήρητο δεν περνάει το γεγονός ότι η μετοχή βλέπει την τιμή της να αυξάνεται κατά 0,40 ευρώ το κομμάτι.

 

Θα συνεχιστεί η ανοδική πορεία, φτάνοντας όπως λένε οι εκτιμήσεις, σε μια τιμή του 2,60; Kάποιος από τους «μικρούς» περιμένει για να πουλήσει;

 

O Γκριμάλντι δεν δείχνει πάντως να βιάζεται κι αυτό γιατί εκείνο που βλέπει είναι ότι στο «επενδυτικό παιχνίδι» της ακτοπλοΐας σε ό,τι αφορά την απόκτηση της Attica δεν έχει ανταγωνιστές. Tο σχέδιό του μπορεί να μοιάζει απλό -το έχουμε ήδη αποκαλύψει- αλλά είναι ιδιαίτερα σύνθετο, καθώς προϋποθέτει αρκετές παράλληλες κινήσεις του και «μετατροπές» στις εταιρίες του για να αποφύγει τον κάβο της Eπιτροπής Aνταγωνισμού και της DG Comp.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΠΡΟΣΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω έργων αποκατάστασης ζημιάς στην προβλήτα που δένουν τα πλοία της εταιρείας στον Πειραιά, από την Παρασκευή 1/3/2019 και για διάστημα περίπου δύο εβδομάδων τα πλοία θα χρησιμοποιούν τη θέση στην Ακτή Βασιλειάδη, Υπουργείο, πύλη Ε2 (θέση πλοίου γραμμής Πειραιάς-Σούδα).

Ανακοινωση που εσταλει μεσω e-μελι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγινε τελικα σημερα η δημοσια προσφορα που περιμενε το δημοσιευμα που βαλαμε 2 ποστ παραπανω με 2,40 ευρω ανα μετοχη απο τον Γκριμαλντι με χρονικο οριζοντα ισχυος μεχρι τις 5 Απριλιου.

Βεβαια επειδη πρακτικα δεν προκειται να πουλησουν ολοι αυτοι μεσα σε ενα μηνα δινεται η δυνατοτητα απο την διοικηση προς τους μετοχους να μπορουν να πουλησουν και οποιαδηποτε στιγμη στο μελλον θελουν τις μετοχες τους ακομα και μετα την εξοδο της εταιρειας απο το χρηματιστηριο.

Quote

Κατά την έκτακτη Γενική Συνέλευση της 01/11/2018 των μετόχων της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ, ελήφθη η απόφαση για τη διαγραφή (έξοδο) της εταιρείας από το Χρηματιστήριο Αθηνών (X.A.). Η σχετική απόφαση και το αίτημα διαγραφής έχουν ήδη υποβληθεί στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Περαιτέρω, η εταιρεία ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ ανακοινώνει ότι η εταιρεία GRIMALDI GROUP SpA, βασικός μέτοχος της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ, με ποσοστό συμμετοχής σήμερα άνω του 96,6% συνεχίζει να προβαίνει σε αγορές μετοχών της εταιρείας μέσω του Χ.Α. και με την παρούσα απευθύνει ανοικτή προσφορά για την απόκτηση μετοχών της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ από υφιστάμενους μετόχους της εταιρείας που ενδιαφέρονται να μεταβιβάσουν τις μετοχές τους υπό τους όρους που αναφέρονται στην παρούσα ανακοίνωση. Η προσφορά ισχύει για περίοδο 30 ημερολογιακών ημερών και συγκεκριμένα θα εκκινήσει στις 7 Μαρτίου 2019 και θα λήξει στις 5 Απριλίου 2019. Η GRIMALDI GROUP SpA προσφέρει 2,40 ευρώ για κάθε μετοχή. 

Η παραπάνω διαδικασία έχει γνωστοποιηθεί στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Οι μέτοχοι που επιθυμούν να μεταβιβάσουν τις μετοχές τους, μπορούν να απευθύνονται στη Χρηματιστηριακή Εταιρεία με την οποία συνεργάζονται. Ο βασικός μέτοχος GRIMALDI GROUP SpA έχει αναθέσει στην ΕΘΝΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ την εκτέλεση εντολών αγοράς μέσω του Χ.Α. Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Μετόχων της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ, στο τηλέφωνο 2810399840, ή στη διεύθυνση 25ης Αυγούστου αρ. 17, Ηράκλειο Κρήτης ΤΚ 71202.

Μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξόδου της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ από το Χ.Α., οι μέτοχοι μειοψηφίας που θα θελήσουν να μεταβιβάσουν τις μετοχές τους στο βασικό μέτοχο, θα μπορούν να απευθυνθούν στα γραφεία της εταιρείας ή σε τραπεζικό υποκατάστημα που θα υποδειχθεί με νεότερη ανακοίνωση. Η ευχέρεια αυτή παρέχεται προς διευκόλυνση τυχόν ενδιαφερομένων μετόχων-πωλητών και δεν περιορίζει ούτε καταργεί οποιαδήποτε κατ' νόμο δικαιώματα των μετόχων μειοψηφίας υφίστανται σήμερα ή μελλοντικά κατόπιν της διαγραφής της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝΕ από το Χ.Α.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να φανταστώ οτι μετά την έξοδο η τιμούλα θα είναι πιο χαμηλή.

Χοντρικά όμως για τι ποσό μιλάμε οτι αναμένεται να διατεθεί;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα υπάρχουν Μινωικές ....Μια εταιρεία που θα έχει την τροφοδοσία των πλοίων,θα στέλνει πληρώματα και θα είναι πράκτορας της μητρικής...άντε να έχει υπό την φαινομενική κατοχής δύο -τρία πλοία για το φαίνεσθαι....δυστυχώς 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πειραιας-Χανιά σε 6.5, Χανιά Πειραιάς σε 7.5 ωρίτσες. Αυτά είναι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο 15/4 τα δρομολογια για Κρητη επανερχονται στο κανονικο τους προγραμμα με την επιστροφη του Κνωσος.

Το Φαιστος θα βαλει scrubbers τον επομενο χειμωνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Marios Superfast said:

Σίγουρα? Μου παν ότι θα ρθει τον Μάιο...

Θα το εξακριβωσω αν ειναι..Απλα μετα πιανει Ιουνης κ θα παει πολυ πισω

@Panagia Ekatontapiliani απλα τραγικος για αλλη μια φορα 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειναι τραγικός. Πολυ το πιστεύω οτι θα το κάνουν παλι.. αλλα με ενα πλοιο αντε να το κανουν 20 μερες. Μετα πως; Ε όλο και καπου θα ναυλωσουν το ένα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωριζεις κατι 'η απλα το υποθετεις ομως?

Παντως αν και στο συστημα βλεπω κ βαλανε 15/4 υπαρχει περιπτωση να ξαναγινουν τα δρομολογια με 3 πλοια κ νωριτερα(10 Απριλιου).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος θα έχουμε και δεξαμενισμούς στα πλοία της Ανκόνας, οπότε το Μύκονος Παλλάς πιστεύω ότι θα αντικαταστήσει αυτά τα πλοία. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεχρι να γινουν ολα αυτα θα εχουν ολοκληρωθει κ οι επιμηκυνσεις των Κρουζ κ τα scrubbers σε Olbia κ Βonaria και ενα πλοιο θα περισευει(το Ausonia ας πουμε)οποτε μην προεξοφλεις τιποτα γιατι δεν θα ναι η πρωτη φορα που ο Μανωλης θα σε στειλει κουβα. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/5/2019 at 3:23 PM, MILTIADIS said:

Θα το εξακριβωσω αν ειναι..Απλα μετα πιανει Ιουνης κ θα παει πολυ πισω

Πριν λίγη ώρα που πήγα στα ναυπηγεία είδα οτι ετοιμάζαν τα Scrubber(s)του Φαιστος,οπότε μάλλον θα ρθει το Μάη. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά ο Μανώλης σας στέλνει όλους κουβά οπότε δεν χρειάζεται να φανατίζεστε τόσο πολύ. 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα οικονομικα αποτελεσματα της Moby για το 2018 υπαρχει αναφορα για απαιτηση αποζημιωσης απο πλευρας της Minoan για φθορες που εγιναν στα πλοια Amsicora και Bonaria κατα τη ναυλωση τους στην Tirrenia και οι οποιες διαπιστωθηκαν και αποκατασταθηκαν με εξοδα της ιδιοκτητριας εταιρειας περυσι μετα την επιστροφη των πλοιων στην κατοχη της.

Quote

In April, the subsidiary CIN was notified of an international arbitration dispute in London, activated by Minoan Lines S.A. and relating to the redelivery conditions of the vessels Amsicora and Bonaria subject to a Bareboat Charter signed between the parties in July 2012 and ending on January 22, 2018. The establishment of this dispute follows a letter of formal notice received by the subsidiary on January 14, 2019,wherein the legal firm representing the counterparty quantifies the request for compensation from CIN at Euro 4,559 thousand for the alleged damage found on Bonaria, and Euro 4,225 thousand for the alleged damage suffered by the vessel Amsicora.

The legal opinion requested by the subsidiary CIN from a leading Greek firm, however, deemed it improbable (due to the lateness of the report by Minoan and the absence of documented proof) for the requested compensation mentioned above to be accepted.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...