Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συντομα θα δουμε και τα βαπορια σ αυτα τα χρωματα.. Ακομα ξεχαστε το πρασινο και στις τσιμινιερες οι οποιες απο δω και περα θα ειναι μονο κοκκινες.. Μια σκεψη ειναι να βαφτει στην πρυμνη εκει που ειναι το κοκκινο ζωναρι η διευθυνση της εταιριας (www.minoan.gr) ενω σιγουρα θα μπει και μια απομιμηση του βραβειου Loyds List στις παντες.

Αυτο δε θα ειναι βαμμενο αλλα απο βυνιλιο μαλλον (οπως ειναι βαμμενο και το Highspeed 5)

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου έφεραν ένα ημερολόγιο της εταιρίας με αυτά το χρώματα.:);) Θέλω να πιστεύω όμως πως όλα αυτά είναι μια κακόγουστη φημολογία. Άλλοστε δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω ποιο το νόημα. Λες και είναι καμιά εταιρία που προσπαθεί να πιαστεί από τα σινιάλα της. 33 χρόνια ρεεεεε που λέει και το ημερολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν τους νοιαζει!!! Αλλωστε οπως ειπε και ενας γνωστος "Τα σινιαλα ερχονται και παρερχονται..." Εννοειται πως δεν συμφωνω με την αποψη αυτη....

Μα τι τους εχει πιασει επιτελους;;;;

Θελουν συγχωνευση (προφανως αυτο θα παιζει);;;Ωραια ας βαφτουν τα αλλα πρασινοκοκκινα..Γιατι πρεπει να αλλαξει μια εταιρεια με παραδοση τα δικα της;;;ΑΜΑΝ πια....

Link to comment
Share on other sites

Αντε με το καλο και ο βιασμος του Πριγκηπα...

Ο οποιος θα γινει μονοχρωμος κοκκινος σε ασπρο φοντο ενω θα τον συνοδευουν και τα κυματα που εχει η ΜΙΝΟΑΝ και στο αυτοκολλητο της

Εδω ενα πρωτο δειγμα της σφαγης...

ΥΓ. Το καπελο στο φουγαρο ειναι ηδη κοκκινο

Link to comment
Share on other sites

Εγω αναρωτιεμαι, που ειναι ολοι αυτοι οι λεβεντες κρητικοι που κατεβαιναν στο λιμανι ετσι και τολμουσε κανεις εκτος Μινωικων/ΑΝΕΚ να βαλει πλοιο(βλεπε Ποθητος). Μαλλον ειναι οι ιδιοι που κουνουσαν τις ουρες τους με χαρα οταν ανακοινωθηκε η εισοδος του συνονοματου του αντρα της Ασπασιας στις Μινωικες.

Δεν με ενδιαφερει αν η κινηση ειναι σωστη η οποιοδηποτε αλλο επιχειρηματικο κριτηριο. Επισης ξεκαθαριζω οτι δεν ειμαι Κρητικος. Αλλα το να μεταλλασσεται η Μινωικη σιγα-σιγα και με προθυμια σε μελος των Επιχειρησεων Παναγοπουλου, ειναι κατα τη γνωμη μου για την Κρητη και τους ανθρωπους της μια μεγαλη ΚΑΤΑΝΤΙΑ...

Link to comment
Share on other sites

Οι Κρητικοι πλεον το εχουνε ριξει σε αλλο σπορ.. Πειραζουν οι Νεοδημοκρατες τους Πασοκους οτι βαφτηκε μπλε το πρασινο... Τι να κανουν κι αυτοι οι κακομοιροι... Και οπως ειπε και μια ψυχη ''....αυτος θα σας εβαλει, να ξυρισετε και τις μουστακες σας :confused: "

Link to comment
Share on other sites

Απ'τη στιγμή που μπήκαν άνθρωποι στις Μινωικές που η σχέση τους με την Κρήτη ήταν μπίζνες και μόνο είναι λογικά επακόλουθα αυτά που έπονται..το παράλογο είναι που δεν ακούγεται καμιά φωνή αντίδρασης (δημόσια τουλάχιστον) κάτω στο νησί μέχρι στιγμής..

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΙΝΟΑΝ δυστυχώς εδώ και πολύ καιρό ολοένα και υποβαθμίζεται ο τοπικός της χαρακτήρας.

Οι μετοχές έχουν εξαπλωθεί και μεγάλο ποσσοστό ίσως το μεγαλύτερο έχει βγει πέραν των τοιχών της Κρήτης οπότε οι κινήσεις πλέον δεν πιστεύω ότι θα εμπεριέχουν ΚΑΙ το τοπικό συναίσθημα πέραν του καθαρά επειχηριματικού.

Link to comment
Share on other sites

http://www.patris.gr/articles/78222/34770 , 27/01/2006

Συμφωνία για το “ΑΘΗΝΑ” για να το αγοράσει ο δήμος

Οι δύο άνδρες οι οποίοι τις τελευταίες μέρες βρίσκονταν σε «ανοιχτή γραμμή» για το όλο θέμα, επισφράγισαν πρακτικά τη συμφωνία τους για την πώληση του «Αθηνά» χθες το μεσημέρι στη Λότζια, όπου ο κ.Κουράκης παρέδωσε επιστολή στον κ.Κληρονόμο με την οποία του εκφράζει και επισήμως την επιθυμία του δήμου να αγοράσει το πρώην βιομηχανικό συγκρότημα

Έδωσαν τα χέρια χθες ο δήμαρχος Ηρακλείου Γ. Κουράκης και ο πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών Κ.Κληρονόμος, προκειμένου να προχωρήσει η αγορά του συγκροτήματος «Αθηνά» το οποίο πρόκειται να επισκεφθούν μάλιστα αύριο μαζί, προκειμένου να δουν τους χώρους που διαθέτει και την εικόνα που εμφανίζει σήμερα. Οι δύο άνδρες οι οποίοι τις τελευταίες μέρες βρίσκονταν σε «ανοιχτή γραμμή» για το όλο θέμα, επισφράγισαν πρακτικά τη συμφωνία τους για την πώληση του «Αθηνά» χθες το μεσημέρι στη Λότζια, όπου ο κ. Κουράκης παρέδωσε επιστολή στον κ.Κληρονόμο με την οποία του εκφράζει και επισήμως την επιθυμία του δήμου να αγοράσει το πρώην βιομηχανικό συγκρότημα. Όπως είναι γνωστό, το συγκεκριμένο κτίριο που καταλαμβάνει μια τεράστια έκταση 8,5 στρεμμάτων (από τα οποία έχουν καλυφθεί 6,5 στρ.), προτείνεται από το μελετητή του Ανατολικού Πολεοδομικού Κέντρου, να περάσει στην ιδιοκτησία του δήμου, προκειμένου να στεγαστούν εκεί δημοτικές υπηρεσίες. Η άποψη αυτή ταυτίζεται με τη θέση της δημοτικής Αρχής τονίζει με δηλώσεις του στην «Π» ο κ.Κουράκης, ο οποίος σημειώνει ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό κτίριο το οποίο έχει συνδεθεί με τη νεότερη ιστορία της πόλης και με κάθε τρόπο θα πρέπει να περιέλθει στην ιδιοκτησία του δήμου. Από την πλευρά του ο πρόεδρος των Μινωικών, αφού ξεκαθάρισε ότι επιθυμία της εταιρίας είναι να προχωρήσει στην πώληση του ακινήτου, τόνισε ότι είναι αυτονόητο ότι θα την ενδιέφερε να περάσει στα χέρια του δήμου. Σύμφωνα με το δήμαρχο, σε αυτή τη φάση δεν έχει ανοίξει η συζήτηση για την κοστολόγηση του ακινήτου, την οποία πιθανότατα θα αναλάβει να προσδιορίσει ορκωτός εκτιμητής… Ο κ. Κουράκης πάντως χθες εμφανίστηκε ενθουσιασμένος από την εξέλιξη της υπόθεσης για την οποία ενημέρωσε ήδη τους στενούς συνεργάτες του και πρόκειται να ενημερώσει σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο την ερχόμενη Δευτέρα.

Οι κ.Κουράκης και Κληρονόμος αποφάσισαν να επισκεφθούν την Παρασκευή στις 12:00 το μεσημέρι, το “Αθηνά” μαζί με υπηρεσιακά στελέχη του δήμου και των Μινωικών, για να γίνει επιτόπια ενημέρωση για την έκταση, τα κτίσματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ακινήτου. Εντωμεταξύ ήδη βρίσκονται σε επαφή η Πολεοδομία του δήμου Ηρακλείου με τον αρχιτέκτονα των Μινωικών, και συζητούν τεχνικής φύσεως ζητήματα σε σχέση με το κτιριακό συγκρότημα.

Όπως είναι γνωστό η συζήτηση για την αγορά του “Αθηνά” από το δήμο Ηρακλείου, είχε ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό, λίγο μετά την εκλογή της νέα δημοτικής Αρχής, ωστόσο το τελευταίο διάστημα οι δύο πλευρές, κατάφεραν να προχωρήσουν σε ζητήματα επί της ουσίας σε σχέση με τη διαδικασία της πώλησης, την οποία συμφώνησαν να δρομολογήσουν. Στην επιστολή που παρέδωσε χθες ο κ.Κουράκης στον κ.Κληρονόμο αναφέρει μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

«Με πολλή χαρά επικοινωνώ σήμερα μαζί σου για να σου θέσω εγγράφως ένα θέμα, που πολλές φορές έχουμε συζητήσει και βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά και τους δυο μας, αφού “αγγίζει” την πόλη μας, το Ηράκλειο, που έχομε υπηρετήσει και συνεχίζουμε να υπηρετούμε και οι δυο από συγκεκριμένες θέσεις ευθύνης.

Αναφέρομαι βεβαίως στο κτιριακό συγκρότημα “Αθηνά” το οποίο αποτελεί ιδιοκτησία των Μινωικών Γραμμών και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το δήμο Ηρακλείου, αφού πλέον της ιστορικής για την πόλη σημασίας του, προτείνεται από τον μελετητή του Ανατολικού Πολεοδομικού Κέντρου και ως κτίριο στέγασης των κεντρικών λειτουργιών του Δήμου. Το κτίριο αυτό, που, όπως γνωρίζετε είναι μερικώς διατηρητέο, που αν συμπληρωθεί με ένα σύγχρονο κτιριακό συγκρότημα, μπορεί να εκφράσει, λειτουργικά και μορφολογικά την εποχή μας, ενώ ταυτόχρονα θα μπορέσει να ενσωματώσει, να προστατεύσει και να αναδείξει τα διατηρητέα κτίσματα του ιστορικού εργοστασίου. Για όλους αυτούς τους λόγους αγαπητέ πρόεδρε, θεωρώ ότι άμεσα πρέπει να ξεκινήσει μεταξύ των δυο πλευρών ουσιαστική συνεργασία για τη δρομολόγηση των διαδικασιών της απόκτησης του εν λόγω ακινήτου από το δήμο Ηρακλείου».

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είδα στο ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ το MINOAN LINES βαμμένο μπλε.

Καταρχήν αν το δεις την νύχτα βιαστικά ούτε που το πέρνεις χαμπάρι.

Κατά δεύτερον εγώ που το είδα ψυχρά το θέμα μου άρεσε καλύτερα στην μπλε απόχρωση.

Αυτοί όμως που είναι συναισθηματικά δεμένοι με την εταιρια και τα βαπόρια της σίγουρα δεν θα τους αρέσει η αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός ότι είναι βαμμένο μπλε τα λογότυπα της εταιρείας!! Το κόκκινο είναι αρκετά πιο ανοικτό χρώματος από ότι ήταν πριν!! Το κοίταγα και εγώ χθες το απόγευμα, προσπαθούσα να βρω τι άλλες διάφορες έχει πάνω του!!

Link to comment
Share on other sites

Ηταν αρκετα ξαφνικη αυτη η αλλαγη χρωματων στα σκαρια της εταιρειας!! Για να μαι ειλικρινης απο την μια μου αρεσει γιατι δειχνει πιο εντονο αλλα και απο την αλλη ομως με ενοχλει επειδη ειναι σαν να σημαινει οτι "φευγει" απο πανω τους ο τοπικος χαρακτηρας......

Σιγουρα μια τετοια αλλαγη θα προκαλεσει πολλες αντιδρασεις...

Ενα θα σας πω αγαπητοι μου φιλοι! Τι φωνη να χουν ολοι οι μικρομετοχοι ντοπιοι των Μινωικων οταν εχουν αντικρυ τα μεγαλα κεφαλια που λεγονται Λασκαριδης, Παναγοπουλος και τραπεζες!!! Αυτους που ειναι μεσα στο διοικητικο συμβουλιο της εταιρειας!! Πιστευω κι ελπιζω καποιος απο σας να με διαψευσει σαυτο που θα πω!! Η αλλαγη χρωματων ειναι δαχτυλος του Παναγοπουλου!!

Link to comment
Share on other sites

Ο τοπικός χαρακτήρας της εταιρία χάθηκε από την αλλαγή των χρωμάτων δηλαδή;;; Η ΑΝΕΚ όταν πριν είκοσι περίπου χρόνια αλλάξε από λευκο-γαλάζιο σε κιτρινο-μπλέ έγινε λιγοτερο κρητικη... Νομίζω οτι αυτά είναι υπερβολικά. Οι εταιρίες καλώς ή κακώς για λόγους marketing αλλάζουν συχνα την εικόνα τους ώστε να είναι πιο σύγχρονη...

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις..Εχουμε να κανουμε με 2 εντελως διαφορετικες περιπτωσεις....

Η ΑΝΕΚ καλως εκανε τοτε κι αλλαξε τα σινιαλα της εφοσον η εποχη το απαιτουσε ομως εκτοτε δεν εχει αλλαξει ξανα...

Σαφως και δεν χανεται ο τοπικος χαρακτηρας μονο με το χρωμα εδω εχουμε ομως να κανουμε με γενικοτερες αλλγες που ΔΕΝ αφορουν το image αλλα την ουσια της εταιρειας...Πανω εκει λοιπον ερχεται και αλλαζει το χρωμα χωρις προφανη λογο....Αφου ποσο ποιο συγχρονη μπορει να ναι μια εταιρεια που πουλησε προ λιγο καιρου και το τελευταιο συμβατικο της (ΔΑΙΔΑΛΟΣ) και εχει πια μονο καινουρια πλοια στο στολο της τα οποια εχουν το κοινο χαρακτηριστικο ΠΑΛΑΣ στα ονοματα τους???

Ποσο ποιο συγχρονη μπορει να ειναι μια εταιρεια οταν το 2000 εκανε την κοκκινη γραμμη παχυα κατα μηκος του πλοιου ωστε να υποδηλωνει την ταχυτητα του...???

Σαφως και ειναι αλλοι οι λογοι για τους οποιους αλλαχθηκαν τα χρωματα,τα οποια δεν λεω απο αισθητικης πλευρας χωρις να σκεφτουμε οτι αφορουν τη ΜΙΝΟΑΝ καλα ειναι....Οταν ομως αφορουν αυτη την εταιρεια την οποια ΟΛΟΙ Κρητικοι και μη σκεφτομαστε με πρασινο κοκκινο και λιγο αο πορτοκαλι...τοτε βραστα Χαραλαμπε....

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ Συμφωνούμε σε αυτό... Απλώς η όλη συζήτηση μου θύμιζε λίγο οτι λόγω της αλλαγής χρωμάτων οι εταιρία έγινε λιγότερο κρητική. Οι όποιες αλλαγές ήταν πολύ πιο παλιές...Πλέον από μια κρητική εταιρία έγινε μια Ελληνική με πολλούς κρητικούς...

Link to comment
Share on other sites

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/02/08/1150873.htm

ΟΣΕ - Μινωϊκές Γραμμές: Συνεργασία και εκπτώσεις στα εισιτήρια

Εκπτωση 30% θα παρέχει ο ΟΣΕ σε όσους επιβάτες των Μινωικών Γραμμών συνεχίσουν το ταξίδι τους με τα τρένα του Οργανισμού. Αντίστοιχα, οι Μινωικές Γραμμές προσφέρουν στους κατόχους εισιτηρίων του ΟΣΕ έκπτωση 20% σε όλες της κατηγορίες θέσεων, εκτός της καμπίνας Lux, για όλες τις γραμμές εσωτερικού και εξωτερικού και καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Link to comment
Share on other sites

Εξυπνη κίνηση αλλα χαζός συνεργάτης (ΟΣΕ). Σιγά το μεταφορικό έργο που εχει σε επιβάτες απο/προς Πειραιά, ελπίζω με τις βελτιωτικές κινήσεις που κανουν στο σταθμό του Πειραιά να κουβαλαει κανεναν αλλο εκτος απο τον μηχανοδηγό. Κατω απο αλλες προυποθέσεις θα βοηθούσε και το μεταφορικό έργο των Μινωικών μια τετοια κίνηση, τωρα ομως αν περιμενουν απο τον ΟΣΕ να τους φερει επιβατες....

Για τα περι μετοχων του ΟΣΕ ενδεικτικα αναφερω πως οταν καποτε γινει οικονομικος ελεγχος στον ΟΣΕ η ολυμπιακή μπροστά του θα μοιάζει με παιδάκι που εκλεψε ενα γλυφιτζούρι ;)

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΙΣ ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

Διαπραγματεύσεις για αγορά μαμούθ από Π. Λασκαρίδη

<<..Το μεγαλύτερο "ντιλ" στη ναυτιλιακή αγορά της χώρας μας βρίσκεται ήδη στα σκαριά, κι αν οι διαπραγματεύσεις που γίνονται αυτές τις μέρες έχουν θετική κατάληξη, θα σκάσει μια "βόμβα" πολλών μεγατόνων στην ελληνική ακτοπλοΐα, αφού θα σημάνει για τις "Μινωικές Γραμμές" την έναρξη μιας εντελώς νέας πορείας. Σε πολύ λίγες μέρες, ίσως και σε ώρες, θα ξέρουμε αν ο Περικλής Παναγόπουλος, που σήμερα είναι ο πρώτος μεγαλομέτοχος της εταιρείας, θα παραχωρήσει τη θέση και τις μετοχές του στον Όμιλο Λασκαρίδη, ένα παγκόσμιο επιχειρηματικό κολοσσό, ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει δυναμική την παρουσία του και στις ελληνικές θάλασσες.

Ήδη ο κ. Λασκαρίδης, όπως γράψαμε και χθες, αγόρασε το σύνολο των μετοχών που είχε ο όμιλος Attica του Περικλή Παναγόπουλου στη Ηellenic Seaways. Τώρα πρέπει να υπογραμμίσουμε τις πληροφορίες των κύκλων της ναυτιλιακής αγοράς, που μας επιβεβαίωσαν χθες διοικητικοί παράγοντες των "Μινωικών Γραμμών", ότι το επόμενο βήμα του Ομίλου Λασκαρίδη είναι η διεύρυνση της συμμετοχής του στο μετοχικό κεφάλαιο της κρητικής ναυτιλιακής εταιρείας και η ενεργότερη συμμετοχή του στα τεκταινόμενα της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Σύμφωνα με τους ίδιους ναυτιλιακούς κύκλους, αλλά και στελέχη τραπεζών που έχουν επενδύσει στη ναυτιλία, βρίσκονται σε θετική εξέλιξη διαπραγματεύσεις μεταξύ του ομίλου Attica του Π. Παναγόπουλου και του Πάνου Λασκαρίδη, προκειμένου να περιέλθει στα χέρια του τελευταίου το 11,61% του συνολικού κεφαλαίου των "Mινωικών Γραμμών" που ελέγχεται σήμερα από τον όμιλο Attica. Όπως υπενθυμίσαμε χθες, ο Όμιλος Λασκαρίδη μέχρι σήμερα ελέγχει το 5,20% των μετοχών της εταιρείας (3.688.711 μετοχές). Αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν και ο κ. Λασκαρίδης προσθέσει στο ποσοστό του 5,20% και το 11,61% του κ. Παναγόπουλου, γίνεται αντιληπτό ότι ο Πάνος Λασκαρίδης γίνεται ουσιαστικός κυρίαρχος των "Μινωικών Γραμμών", αφού θα ελέγχει το 16,81% του συνόλου της εταιρείας!

Επειδή ο Περικλής Παναγόπουλος πάντα προσέχει τις κινήσεις του προκειμένου να προσπορίζει όσο το δυνατό μεγαλύτερα κέρδη, θεωρείται πολύ πιθανό η αυξητική πορεία που ακολουθεί τις τελευταίες μέρες η μετοχή των "Μινωικών Γραμμών" να οφείλεται και στη συγκεκριμένη πολιτική του σημερινού πρώτου μεγαλομετόχου της.

Θεωρείται θετική εξέλιξη

Όλοι οι παράγοντες των "Μινωικών Γραμμών" που ρωτήσαμε χθες πώς κρίνουν το ενδεχόμενο να γίνει ο Πάνος Λασκαρίδης το "νέο μεγάλο αφεντικό της εταιρείας" μάς απάντησαν ότι, με δεδομένη την τεράστια οικονομική επιφάνεια του Ομίλου Λασκαρίδη, ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα ήταν πολύ θετικό, αφού θα ενδυνάμωνε κατακόρυφα την κρητική εταιρεία.

Όπως αναφέρουν επίσης, πρόκειται πλέον για κάτι που δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα, αφού ο κ. Λασκαρίδης είναι γνωστός για τη σοβαρότητά του και για τις καλά μελετημένες κινήσεις του. «Αφού άρχισε τις διαπραγματεύσεις με τον κ. Παναγόπουλο, το πιθανότερο είναι πως θα τις τελειώσει με θετικό αποτέλεσμα», μας είπε χαρακτηριστικά κάποιος γνώστης των εξελίξεων της ακτοπλοΐας, απέδωσε δε την άποψή του αυτή στην επιτυχή κατάληξη των σχετικών διαπραγματεύσεων του κ. Λασκαρίδη με τον κ. Παναγόπουλο για τις μετοχές της Ηellenic Seaways.

Νέα σημαντική άνοδος στο ΧΧΑ

Στο μεταξύ, συνεχίστηκε και χθες στο Χρηματιστήριο Αθηνών η κούρσα των μετοχών των δυο ναυτιλιακών εταιρειών της Κρήτης, γεγονός που επιβεβαιώνει την έντονη κινητικότητα που εμφανίζει ο κλάδος τον τελευταίο καιρό, μετά τη γενικότερη βελτίωση του επενδυτικού κλίματος, αλλά και το ειδικότερο επενδυτικό ενδιαφέρον για τις μετοχές της ελληνικής ακτοπλοΐας. Το κλείσιμο της χθεσινής συνεδρίασης του ΧΑΑ βρήκε τη μετοχή των "Μινωικών Γραμμών" να κλείνει στα 4,14 ευρώ, να κερδίζει δηλαδή 0,12 σεντς από τη χθεσινή τιμή της και να σημειώνει αύξηση κατά 2,99%. Ακόμη καλύτερα πήγε η τιμή της ΑΝΕΚ, που αυξήθηκε κατά 3,45%, φτάνοντας στην τιμή του 1,80 ευρώ, κέρδισε δηλαδή 0,06 σεντς από χθες.

Αξιοσημείωτο πάντως γεγονός είναι και ο μεγάλος όγκος συναλλαγών που εμφάνισαν οι μετοχές των δυο ναυτιλιακών εταιρειών της Κρήτης. Στη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης άλλαξαν χέρια 451.600 μετοχές της ΑΝΕΚ και 315.900 μετοχές των "Μινωικών Γραμμών". Οι σημαντικές αγοραπωλησίες αυτές αποδεικνύουν ότι το ενδιαφέρον των επενδυτών να αποκτήσουν μερίδια των κρητικών ναυτιλιακών εταιρειών δεν είναι παροδικό, αλλά έχει συνέχεια και... συνέπεια.

Ποιος είναι ο Πάνος Λασκαρίδης

Όσοι επιχειρηματίες αναφέρονται σήμερα στο πρόσωπο του Πάνου Λασκαρίδη και στον ομώνυμο Όμιλο, το κάνουν με σεβασμό. Η οικογένεια Λασκαρίδη δραστηριοποιείται στην ποντοπόρο ναυτιλία από το 1950, με τον Κωνσταντίνο Λασκαρίδη, πατέρα του κ. Πάνου Λασκαρίδη και του αδελφού του, Θανάση. Από τις αρχές της δεκαετίας του '70, τα δύο αδέλφια μπαίνουν δυναμικά στην εταιρεία και μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '80 διαχειρίζονταν πάνω από 80 πλοία ψυγεία.

Σήμερα, ο Όμιλος Λασκαρίδη διαχειρίζεται περί τα 100 πλοία ψυγεία, ενώ έχει σημαντικές επενδύσεις και σε άλλους τομείς. Ειδικότερα, ελέγχει δύο ναυπηγεία, το Astican στα Κανάρια Νησιά και το Astander στη βόρεια Ισπανία. Επίσης ελέγχει το 95% του στόλου ψυγείων της λετονικής Riga Transport και μετέχει ως μεγαλύτερος μέτοχος στη κοινοπραξία Alpha Reefer Τransport του Αμβούργου. Ακόμη, ο Όμιλος, με το 25%, αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο της εταιρείας Stanley Services, μετά την κυβέρνηση των νησιών Φόκλαντ, ενώ έχει αναλάβει την αποκλειστική προμήθεια με πετρέλαιο των νησιών. Ακόμη δραστηριοποιείται στην προμήθεια πετρελαίου και σε άλλες περιοχές, όπως στη Θάλασσα Μπέρινγκ και στην ανατολική Αφρική. Έχει υπογράψει πενταετή συμφωνία στη Σαγκάη με την Deep Sea Fisheries για τη μεταφορά ενός εκατομμυρίου τόνων ψαριών το χρόνο. Στη στεριά έχει σημαντικές επενδύσεις στο ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρετανία" και είναι μεγαλομέτοχος της Aegean Airlines..>> (www.cretetv.gr)

Link to comment
Share on other sites

Το πρωί, γύρω στις 06.20, δηλαδή μετά την πρωϊνή άφιξη των Παλατιών, ο ΟΣΕ έχει από τον ΣΣ Πειραιά, δρομολόγιο Intercity μέχρι Αλεξανδρούπολη. Pas mal για όποιον θέλει να συνεχίσει και να φθάσει γρήγορα Λάρισα, Θεσσαλονίκη κλπ. Βέβαια, πιθανώς αυτό να κόψει κίνηση από το αντίστοιχο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασηθίου για Θεσσαλονίκη, αλλά σύντεκνοι είναι αυτοί εκεί κάτω, καταλαβαίνονται μεταξύ τους. (Αν δεν καταλαβαίνονται τότε τι τα έχουν τα πυροβόλα και τα αγχέμαχα όπλα, μόνο για τους γάμους:D Αντιστοίχως, οριακά πριν την βραδυνή αναχώρηση των Παλατιών, φθάνει στον ΣΣ Πειραιά, ένα Intercity Express από Θεσσαλονίκη-Λάρισα που πιθανώς βολεύει και αυτό. Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει με ενδεχόμενες μικροκαθυστερήσεις του ΟΣΕ, οπότε οι υποψήφιοι επιβάτες των Μινωϊκών, θα αναγκασθούν να περάσουν ένα υπέροχο 24ωρο μέχρι το επόμενο δρομολόγιο των καραβιών, στις γνωστές για τη φιλόξενη χωροθέτησή τους και τις φιλικές προς τον επιβάτη εγκαταστάσεις του ΟΛΠ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...