Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα ήθελα εξαιρετικά πολύ, να έβλεπα την αναλυτική κίνηση των δρομολογίων Βενετίας - Ανκόνας. Γιατί πραγματικά δεν μπορώ να εξηγήσω ότι υπάροχυν 3 πλοία στο Βορρά. Εκτός και αν η γραμμή δουλεύει πολύ καλά και το Χειμώνα κυρίς με τα φορτηγά. Διαφορετικά όπως πολλές φορές έχουμε πει θα μπορούσα να δω το Αριάδνη σε κάποια άλλη γραμμή (Χανιά???, Κορσική???)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για Χανιά θα ήταν ιδανικό και θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα μόνο του λόγω της ταχύτητας για την Κορσική δεν ξέρω δεν γνωρίζω τα δεδομένα της γραμμής.

Πάντως εντύπωση μου προκαλεί ότι οι Μινωικές εδώ και πολλά χρόνια δεν ασχολούνται με τα Χανιά ενώ απεναντίας η ΑΝΕΚ ασχολείται με το Ηράκλειο και μάλιστα με πολύ καλές πληρότητες σε γκαράζ.

Μήπως υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε εμείς οι απέξω? :P

Στην Βενετια 5 μήνες τον χρόνο είναι τα 3 πλοία τους άλλους μήνες όλο και κάποιο λείπει για να βγαίνουν οι ετήσιες των άλλων βαποριών χωρίς να χαθεί δρομολόγιο.

Από την άλλη και τον χειμώνα υπάρχει πολύ καλή κίνηση στην Βενετία ενώ διοργανώνει και η εταιρία κρουαζιέρας στην Βενετία ειδικά τις ημέρες του καρναβαλιού προσελκύοντας έτσι αρκετό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πράγματι απασχοελί πολύ κόσμο. Ομως, η πραγματικότητα είναι ότι η γραμμή των Χανίων σε καμία περίπτωση δε συγκρίνεται με αυτή του Ηρακλείου, αφού τα προς διακίνηση φορτηγά είναι λιγότερα του 50% από τα αντίστοιχα του Ηρακλείου. Αρα, για αν επιβιώσει ένα νεότευκτο όπως το Αριάδνη ή το BS χρειάζεται σχεδόν γεμάτο garage και μεγάλα νούμερα στους επιβάτες. Αν υποθέσουμε ότι το Αριάδνη μπορεί να κερδίσει στο επίπεδο των επιβατών εύκολα και λόγω εντοπιότητας, τι θα γίνει με τα φορτηγά και τα συμβόλαια που έχει ήδη η ΑΝΕΚ??? Μπορεί να τα σπάσει και να κερδίσει χρόνο με το χρόνο μερίδια από την ΑΝΕΚ??? Η' πιεσμένη από τις τράπεζες για υψηλές κεδροφορίες δεν μπορεί να αναμένει κέρδη σε βάθος χρόνου και παραμένει στη Βενετία, όπου θεωρητικά οι πληρότητες στο garage είναι πολύ υψηλές και με τον οποίον προορσιμό τη δένει μακροχρόνια παράδοση??

Link to comment
Share on other sites

ας μην αναμασαμε τα ιδια για τις μινωικες.

τα περι αμοιβαιας μεταθεσης παλατιων με fossen τα ακουμε πολυ καιρο. τα εχει ξαναπει και ο elybero σε αυτο το τοπικ.

μεχρι τελος του χρονου παντως το site δινει ικαρο και πασιφαη στη βενετια. το αριαδνη αρχιζει απο νοεμβριο να κανει το μπαλαντερ.

οπως ειπε και ο ηλιας φετος η βενετια δουλεψε πολυ καλα ενω και στην ancona ηταν ανεβασμενες σε κινηση οι μινωικες.

για τα περσυνα οπως τα ειπαν γιωργος και ηλιας ειναι.

γενικα οι μινωικες φετος σκοτωσαν οτι μπορουσε να σκοτωθει. Δαιδαλος (στους ιταλους), fothnet (στον σωκρατη), 5% της ΑΝΕΚ (στους Βαρδινογιαννηδες) ενω ακουστηκε (εδω στο forum) οτι εφυγε και καποιο οικοπεδο.

οπως τα ειχαν αντιπαραβαλλει nick και p100 σε παλιοτερα ποστς σε αυτο το τοπικ με οσα εισεπραξαν απο αυτες τις πωλησεις καλυπτουν βραχυπροθεσμες υποχρεωσεις και μειωνουν κατά τι το συνολικο χρεος.

απο εδω και περα οτι αλλο αποτελει καθαρη μελλοντολογια, μιας και οπως ειναι ανεβασμενο το πετρελαιο και τα πλοια δεν πανε πανω απο 26kns δεν θα ειχε νοημα μια μετακινηση των παλατιων της κρητης στη Βενετια αφου παλι 6 δρομολογια την εβδομαδα δε θα εβγαιναν με 2 πλοια.

τωρα για το ποιο αντικαθιστα ποιο νομιζω πως υπαρχει τοπικ στα λοιπα ακτοπλοιας:P

Link to comment
Share on other sites

Επίναυλος στις γραμμές εξωτερικού από τις Μινωικές

ΚΕΡΔΟΣ 17/9/2005

Στην επιβολή επίναυλου, λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων, αποφάσισαν να προχωρήσουν οι Μινωικές Γραμμές στις γραμμές εξωτερικού (Ελλάδα - Αγκώνα και Ελλάδα - Βενετία) από τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2005, ως ακολούθως:

Επιβάτες: Στον ήδη υπάρχοντα επίναυλο των 4 ευρώ προστίθεται επιπλέον επίναυλος 4 ευρώ. Σύνολο 8 ευρώ ανά επιβάτη, όχημα και διαδρομή. Φορτηγά: 15 ευρώ ανά όχημα και διαδρομή

Link to comment
Share on other sites

αποτελεσματα Α' εξαμηνου εβγαλε ο πριγκηπας με τα κρινα.

ας τα δουμε πρωτα οπως τα δημοσιευσε η Ναυτεμπορικη.

Μινωικές: Ζημίες 4,9 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο

Ζημίες 4,9 εκατ. ευρώ εμφάνισε η εταιρεία Μινωϊκές Γραμμές στο πρώτο εξάμηνο του 2005 έναντι ζημίας 4 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2004.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στα καθαρά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2004 περιλαμβάνεται και το μέρισμα το οποίο έλαβε η εταιρεία από την συμμετοχή της στην εταιρία Hellenic Seaways, ποσού 1,2 εκατ. ευρώ, το οποίο εμφανίζεται στα χρηματοοικονομικά έσοδα.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 18 εκατ. ευρώ έναντι 18,4 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου παρουσιάζοντας οριακή μείωση 0,4 εκατ. ευρώ.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 83,1 εκατ. ευρώ έναντι 79,5 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2004 παρουσιάζοντας αύξηση 4,6%.

Σε επίπεδο ενοποιημένων αποτελεσμάτων, η ζημία της περιόδου περιορίστηκε σε 6,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 6,7 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2004.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 18,1 εκατ. ευρώ έναντι 18,5 εκατ. ευρώ, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 83,4 εκατ. ευρώ έναντι 79,8 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2004, αυξημένος κατά 4,6%.

ο ποιητης δε μας λεει καποια πραγματα:

α) στα αποτελεσματα Α' εξαμηνου του 2004 περιλαμβανεται και η πωληση του Προμηθεα. αν θυμαστε ενω προμηθεας ωκεανος παραδοθηκαν στους αγοραστες το 2003. ο προμηθεας πρωτα ναυλωθηκε και η πωληση ολοκληρωθηκε αρχες 2004 για λογιστικους λογους

β) απο το φετεινο ξεπουλημα (forthnet, καμια προκαταβολη απο δαιδαλο κλπ) περιλαμβανεται τιποτα στο Α' εξαμηνο 2005; μη δουμε υπερκερδη το Β' εξαμηνο και μας πουν οτι ειναι απο το καλοκαιρι

Link to comment
Share on other sites

Εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ 27/09/2005

ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ και οι μετοχές του Σφηνιά

Τις πήρε από την Τράπεζα Πειραιώς στην οποία είχαν ενεχυριασθεί

Στη διάθεση του εφοπλιστή κ. Περικλή Παναγόπουλου βρίσκονται από χθες το απόγευμα ακόμη 800.000 μετοχές των Μινωικών Γραμμών, μετά την εκποίηση συνολικού πακέτου 1.300.000 μετοχών του Παντελή Σφηνιά, τις οποίες εκποίησε η Τράπεζα Πειραιώς.

Η τράπεζα εκποίησε τις μετοχές των Μινωικών Γραμμών του Παντελή Σφηνιά τις οποίες είχε ενεχυριάσει, σε εταιρία συμφερόντων του μεγαλομετόχου των Μινωικών κ. Παναγόπουλου.

Μετά την τελευταία αγορά, ο επενδυτής των Μινωικών αύξησε το ποσοστό του στην εταιρία στο 11,5%. Για τις υπόλοιπες 500.000 μετοχές ενδιαφέρθηκαν χρηματιστηριακές εταιρίες και μέχρι χθες το βράδυ δεν είχε γίνει γνωστό πού κατέληξαν.

Επιπλέον, χθες, μέσω του Χρηματιστηρίου, “άλλαξαν χέρια” 729.000 μετοχές των Μινωικών Γραμμών σε τιμές που κυμάνθηκαν από 2,57 έως 2,85 ευρώ. Προφανώς, πούλησε μετοχές κάποιος από τους μεγαλομετόχους της εταιρίας.

Άλλαξε χέρια χθες το 1,83% των μετοχών των Μινωικών Γραμμών.

Πρόκειται για 1.300.000 κομμάτια που ανήκουν στην οικογένεια του μακαρίτη Παντελή Σφηνιά, τα οποία είχε ενεχυριάσει η Τράπεζα Πειραιώς. Χθες, η τράπεζα Πειραιώς προχώρησε στην εκποίηση των μετοχών, σε τιμές όχι κάτω του 3% κι όχι πάνω του 10% από την τιμή που έκλεισε η μετοχή των Μινωικών, κατά τη διαπραγμάτευση στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.

Αξίζει να επισημανθεί ότι η τιμή της μετοχής της εταιρείας χθες έκλεισε στα 2,58 ευρώ, σημειώνοντας πτώση κατά 4,09% σε σύγκριση με την Παρασκευή που έκλεισε στα 2,69 ευρώ.

Αρχικά, φαινόταν να υπήρχε πολυδιάσπαση των μετοχών, καθώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από πολλές πλευρές. Απ’ ό,τι σχολίαζαν όμως χθες το βράδυ έγκυροι κύκλοι, δεν αποκλείεται το ενδιαφέρον να υπήρχε από λιγότερους επενδυτές, οι οποίοι εμφάνισαν, για διάφορους λόγους, πολλούς αντιπροσώπους. Και οι λόγοι αυτοί, όπως είναι επόμενο, εστιάζονται στην προσπάθεια άσκησης πιέσεων στην τιμή της μετοχής.

Ανακοίνωση

Στη χθεσινή, σχετική με την εκποίηση, ανακοίνωση αναφέρονταν τα εξής:

«Σήμερα 26 Σεπτεμβρίου 2005, σύμφωνα με την αριθ. 49/583/1.8.2005 Απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, πρόκειται να εκποιηθούν 1.300.000 κοινές ονομαστικές μετοχές της «ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε.» σε τιμή εκποίησης που θα διαμορφωθεί εντός των ορίων απόκλισης με ανώτατο +10% και κατώτατο -3% από την τιμή κλεισίματος της μετοχής της Συνεδρίασης του Χ.Α. της 26/9/2005

Link to comment
Share on other sites

Προσδοκία για σημαντική βελτίωση στο εννεάμηνο

Αύξηση εσόδων και ζημιών στο εξάμηνο οι Μινωικές

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2005 07:00

Η ΑΥΞΗΣΗ της τουριστικής κίνησης αλλά και η δραματική αύξηση της τιμής των καυσίμων αποτυπώθηκαν πλήρως στα αποτελέσματα εξαμήνου των Μινωικών Γραμμών καθώς η εταιρεία αφενός εμφανίζει μικρή αύξηση ζημιών αφετέρου παρουσιάζει αύξηση κατά 4,5% στον κύκλο εργασιών της.

Ικανοποιητικά δεδομένων των συνθηκών χαρακτηρίζονται από κύκλους της διοίκησης της εταιρείας τα αποτελέσματα του α' εξαμήνου του τρέχοντος έτους, ενώ όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας η συνεχιζόμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης που παρουσιάζεται στο γ' τρίμηνο του 2005 σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθεια που καταβάλλεται για περιορισμό των εξόδων καθώς και τα έκτακτα κέρδη που προκύπτουν από τις πωλήσεις, οδηγούν στην εκτίμηση ότι θα επιτευχθούν οι οικονομικοί στόχοι που έχουν τεθεί για το 2005.

Ειδικότερα όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας «τα κύρια χαρακτηριστικά της χρονιάς που διανύουμε είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης σε σχέση με το 2004 και η δραματική αύξηση της τιμής των καυσίμων, που σε αρκετές περιπτώσεις, υπερβαίνει το 60% και επιβαρύνει υπέρογκα τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων όλων γενικά των εταιρειών.

Εντούτοις, η σημαντική βελτίωση που παρατηρείται στη μεταφορική κίνηση δημιουργεί προϋποθέσεις για απορρόφηση του μεγαλύτερου μέρους της επιβάρυνσης από το κόστος των καυσίμων».

Σε ό,τι αφορά το α' εξάμηνο του τρέχοντος έτους ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 83,1 εκατ. ευρώ έναντι 79,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2004 παρουσιάζοντας αύξηση 4,6%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 18,0 εκατ. ευρώ έναντι 18,4 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας οριακή μείωση κατά 0,4 εκατ. ευρώ ενώ το περιθώριο λειτουργικού κέρδους έφτασε στο 21,7%. Τα καθαρά αποτελέσματα της περιόδου εμφάνισαν ζημία 4,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 4,0 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2004.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στα καθαρά αποτελέσματα του α' εξαμήνου του 2004 περιλαμβάνεται και το μέρισμα το οποίο έλαβε η εταιρεία από τη συμμετοχή της στην εταιρεία Hellenic Seaways ποσού 1,2 εκατ. ευρώ το οποίο εμφανίζεται στα χρηματοοικονομικά έσοδα.

Σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 83,4 εκατ. ευρώ έναντι 79,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2004 αυξημένος κατά 4,6%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 18,1 εκατ. ευρώ έναντι 18,5 εκατ. ευρώ ενώ η ζημία της περιόδου περιορίστηκε σε 6,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 6,7 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2004.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η εταιρεία αύξησε τα μερίδια αγοράς σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιείται (Αδριατική, Πειραιάς-Ηράκλειο). Ειδικότερα στις γραμμές της Αδριατικής το μερίδιο αγοράς στους επιβάτες αυξήθηκε στο 35,8% έναντι 35,2% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, στα ΙΧ στο 39,1% (36,9%) και στα φορτηγά 34,6% (32,4%).

Στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο η Εταιρεία ενίσχυσε τα μερίδιά της σε όλες τις κατηγορίες παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση στη διακίνηση επιβατών (+3,6%), Ι.Χ. (+12,7%) και φορτηγών (+12,0%). Τα μερίδια αγοράς έφθασαν αντιστοίχως 73,3% (71,2%) στα Ι.Χ. 65,9% (58,9%) και στα φορτηγά 51,3% (45,4%).

Τέλος να σημειωθεί ότι στο δίμηνο Ιουλίου - Αύγουστου η Εταιρεία μεταβίβασε το σύνολο των μετοχών που κατείχε στις εταιρείες FORTHnet και Α.Ν.Ε.Κ. ενώ στις προσεχείς ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του F/B «Δαίδαλος». Τα κέρδη από τις παραπάνω πωλήσεις, θα περιληφθούν στις οικονομικές καταστάσεις των περιόδων που αφορούν.

11,61% η συμμετοχή της Attica Group

Σε 11,61% ανέρχεται πλέον η συμμετοχή της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών μετά και την αγορά 781.100 μετοχών στις 26 Σεπτεμβρίου 2005 στο πλαίσιο διαδικασίας εκποίησης 1,3 εκατ. μετοχών της εταιρείας.

Οπως ανακοίνωσε η Attica Group αγόρασε 781.100 μετοχές των Μινωικών Γραμμών και πλέον το ποσοστό συμμετοχής της στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών ανέρχεται σε 11,61%.

Τις υπόλοιπες μετοχές αγόρασαν άλλοι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας. Τέλος να σημειωθεί ότι χθες η τιμή της μετοχής των Μινωικών Γραμμών έκλεισε στο Χ.Α. με σημαντική άνοδο κατά 6,98% στα 2,76 ευρώ, καλύπτοντας την προχθεσινή επίσης σημαντική πτώση, η οποία σημειώθηκε εν όψει της εκποίησης των μετοχών.

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

Link to comment
Share on other sites

παναγια μου με ολη την ευλαβεια τα εχουμε ξαναπει λιγο πιο πανω

ρε παιδια οταν βαζετε αρθρα βαζετε και δυο δικες σας κουβεντες. αν ειναι ευκολο οχι σκετο clopy paste αλλα μονο τις παραγραφους που ενδιαφερουν.

στο θεμα μας τωρα

συμφωνα με τη σημερινη ναυλαγορα οι μινωικες πηραν πιστοποιηση οτι ειναι "πρασινες". οχι δεν αναφερεται στη σχεση τους με το κινημα

Ναυλαγορα 28/09/05

Πράσινες» οι Μινωικές με τη βούλα του GLC

Mε περιβαλλοντικό «πτυίο» είναι από σήμερα πιστοποιημένες οι «Μινωικές Γραμμές». Η εταιρεία, που πέρασε με επιτυχία τον έλεγχο για το περιβαλλοντικό πρότυπο ISO 14001:2004 από τον Germanischer Lloyd Certfication (GLC), το παρουσίασε με υπερηφάνεια σε εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Γερμανικός Νηογνώμονας στο πλοίο «Knossos Palace». Με την εφαρμογή του συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά ISO 14001:2004, οι «Μινωικές Γραμμές» δείχνουν την προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης στον τομέα προστασίας του περιβάλλοντος. Η εταιρεία είναι μία από τις μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές στην Ελλάδα, η οποία διακρίνεται για την εφαρμογή αυστηρών προδιαγραφών, σε διεθνών αναγνωρισμένων προτύπων ποιότητας τόσο στις εγκαταστάσεις ξηράς όσο και στον στόλο της. Επιθεωρήσεις Ο Germanischer Lloyd Certfication (GLC) διενήργησε ελέγχους μιας εβδομάδας, που περιελάμβαναν επιθεωρήσεις σε τρία διαφορετικά πλοία, καθώς και επιθεώρηση των κεντρικών γραφείων της εταιρείας και ενός περιφερειακού πρακτορείου. Το πιστοποιητικό συμμόρφωσης με το περιβαλλοντικό πρότυπο ISO 14001:2004 θα εκδοθεί μετά από μια διαδικασία αξιολόγησης στα κεντρικά γραφεία του GLC στο Αμβούρ- γο. Οι «Μινωικές Γραμμές» ήδη διαθέτουν πιστοποιητικό ISO 9001, ο οποίος έχει εκδοθεί επίσης από τον GLC. Τα πιστοποιητικά ισχύουν για τρία χρόνια και απαιτείται η διενέργεια ετήσιων ελέγχων. Η εταιρεία είναι γνωστή για την πολιτική με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, καθώς είναι ενεργό μέλος της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος.

Δεν ξερω με τι κριτηρια γινεται αυτη η πιστοποιηση. Φανταζομαι ομως οτι εχουν μετρησει και το εξαγομενο "προιον" απο τις τσιμινιερες των highspeed και των παλατιων ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.: Πώληση Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου ΔΑΙΔΑΛΟΣ

Σε συνέχεια της από 26 Οκτωβρίου 2005 ανακοίνωσης της εταιρείας μας περί της πώλησης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου της ΔΑΙΔΑΛΟΣ στην αλλοδαπή εταιρεία ADRIA FERRIES L.T.D., επιθυμούμε επιπροσθέτως να ενημερώσουμε ότι το τίμημα της εν λόγω πώλησης ανήλθε στο ποσό των 4,88 εκατομμυρίων ευρώ και η αναπόσβεστη αξία του πλοίου αυτού στις 30 Σεπτεμβρίου 2005 ανερχόταν στο ποσό των 2,80 εκατομμυρίων ευρώ.

Από το ΧΑΑ (27/10/2005)
Link to comment
Share on other sites

Απο λογιστικες νομιμες κομπινες παμε καλα :confused: :confused:

1+1 κανει οσο θελει ο λογιστης μου

Επισης ταυτοχρονα κανει οσο θελει και ο λογιστης του Νηρεα και του Proud και του George. Μια πραξη χιλια αποτελεσματα..

Οποτε ας μη μας λενε νουμερα. Καλα οι αλλοι πως και δεν εχουν πουλησει ακομα?

Πως θα παρουσιασουμε κερδη και φετος?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οικονομικά αποτελέσματα Εννεαμήνου 2005

Αύξηση του Κύκλου Εργασιών της Εταιρείας κατά 9,2 εκατ. (+ 6,0%)

23,5% Αύξηση των Καθαρών Κερδών της Εταιρείας

Αύξηση των μεριδίων αγοράς

Η ανοδική πορεία των Μινωικών Γραμμών δεν ανεκόπη παρά την δραματική αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Οι Μινωικές Γραμμές πέτυχαν να αυξήσουν τα μερίδιά τους σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιούνται με αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών να διαμορφωθεί στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών λειτουργίας της Εταιρείας. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη συστηματική, πιστή εφαρμογή της στρατηγικής μείωσης των δαπανών σε όλους τους τομείς, καθώς και με την αποτελεσματική διαχείριση της χρονικής διάρκειας των δρομολογίων των πλοίων, αντιστάθμισαν ως ένα βαθμό το πρόσθετο κόστος που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία λόγω της αύξησης των καυσίμων.

Ειδικότερα :

Σε επίπεδο Εταιρείας :

Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αισθητή αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων και ανήλθε στα 164,1 εκατ. έναντι 154,9 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2004, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙTDA) έφτασαν τα 49,1 εκατ. μειωμένα κατά 3,6 εκατ. σε σχέση με πέρυσι. Το γεγονός αυτό, αποδίδεται αποκλειστικά στην αναφερόμενη δραματική αύξηση της τιμής των καυσίμων. Το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας αν και εμφανίζεται μειωμένο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό (από 34,1% το εννεάμηνο του 2004 σε 30,0% το εννεάμηνο του 2005), διατηρείται στα ανώτερα επίπεδα του κλάδου καταδεικνύοντας την αποτελεσματική διαχείριση της Εταιρείας. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 21,5 εκατ. έναντι 17,4 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2004, σημειώνοντας αύξηση 23,5%. Η αύξηση που παρατηρείται οφείλεται κυρίως στα κέρδη από την πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία FORTHnet.

Σε επίπεδο Ομίλου :

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανέρχεται σε 164,6 εκατ. αυξημένος σημαντικά σε σχέση με το εννεάμηνο του 2004 (155,3 εκατ. ). Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA ) μειώθηκαν κατά 3,6 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2004 και διαμορφώθηκαν στα 49,4 εκατ. . Το ενοποιημένο καθαρό αποτέλεσμα ανήλθε στα 26,0 εκατ από 17,1 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2004 αυξημένο κατά 52,3%. Η διαφοροποίηση σε σχέση με το αποτέλεσμα της μητρικής εταιρείας οφείλεται στα κέρδη της συγγενούς εταιρείας Hellenic Seaways.

Ρευστοποιήσεις συμμετοχών

Η Εταιρεία, το διάστημα Ιουλίου Αυγούστου 2005 ρευστοποίησε τις συμμετοχές που κατείχε στις εταιρείες Α.Ν.Ε.Κ. και FORTHnet. Από τις παραπάνω πωλήσεις προέκυψαν συνολικά κέρδη, ποσού 7,2 εκατ. , τα οποία περιλαμβάνονται στα αποτελέσματα του εννεαμήνου.

Μερίδια αγοράς - «Πειραιάς - Ηράκλειο»

Στη γραμμή «Πειραιάς Ηράκλειο» η Εταιρεία πέτυχε να αυξήσει τα μερίδιά της σε όλες τις κατηγορίες παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση της κίνησης η οποία ανήλθε στους επιβάτες σε 8,6%, στα Ι.Χ. σε 14,4%, ενώ στα Φορτηγά η αύξηση έφθασε το 10,3%. Στον παρακάτω πίνακα παρατίθενται τα μερίδια αγοράς της Εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή:

Μερίδια αγοράς στη γραμμή «Πειραιάς Ηράκλειο»

Επιβάτες Ι.Χ. Φορτηγά

2004 70,8% 61,4% 49,6%

2005 69,7% 60,0% 44,6%

Μερίδια αγοράς - Αδριατική

Στις γραμμές της Βόρειας Ιταλίας η Εταιρεία πέτυχε να διατηρήσει το μερίδιο που κατείχε στους επιβάτες ενώ αύξησε τα μερίδιά της στις κατηγορίες των Ι.Χ. και Φορτηγών οχημάτων:

Μερίδια αγοράς στις γραμμές Βόρειας Ιταλίας

Επιβάτες Ι.Χ. Φορτηγά

2004 38,0% 40,4% 34,6%

2005 38,0% 39,6% 33,3%

Η μέχρι τώρα πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων καθώς και η συνεχιζόμενη σημαντική βελτίωση των εσόδων στο τελευταίο τρίμηνο, σε συνδυασμό με την προσπάθεια περιορισμού των λειτουργικών δαπανών της Εταιρείας, οδηγούν την Διοίκηση στην πεποίθηση ότι θα επιτευχθούν οι οικονομικοί στόχοι που έχουν τεθεί για τη

Link to comment
Share on other sites

ολα τα παραπανω απο το ΧΑΑ και το site της MINOAN

να μην ξεχναμε και τις πηγες μας. ;)

τα κερδη αυξηθηκαν αλλα ο τζιορος (κυκλος εργασιων) μονο 6% ενω τα ΕΒΙΤDA μειωνονται ελαφρα.

μηπως τα κερδη ειναι "κερδη" και οφειλονται στις πωλησεις:

α) του ΕΓ ΟΓ ΔΑΙΔΑΛΟΣ

β) της συμμετοχης στη forthnet

γ) της συμμετοχης στην ΑΝΕΚ

και ποιος ξερει τι αλλου;

Link to comment
Share on other sites

Για μία ακόμα φορά επαληθεύεται το γεγονός, ότι η Βενετία αποτελεί την κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας. Αυτό φαίνεται παντού, αφού είναι γεγονός, ότι τη δουλεύουν πολύ καλά τόσο σε επίπεδο management, όσο και προβολής - διαφήμισης. Τα πλοία τους είναι πολύ καλά - αν και όχι τα ταχύτερα και οι τιμές τους αρκετά ανταγωνιστικές σε σχέση με αυτές της Ανκόνα. Ιδιαίτερα για τους οδηγούς φορτηγών διεθνών μεταφορών είναι εξαιρετικός προορισμός, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύουν προς κεντρική - ανατολική Ευρώπη. Μια μικρή ένσταση έχω ως προς το σκέλος του κύκλου εργασιών, αφού το 2006 δεν θα υπάρχει ο Δαίδαλος, άρα θα είναι πολύ δύσκολο τα υπόλοιπα πλοία να καλύψουν το κενό του κύκλου εργασιών του τελευταίου.

ΥΓ προς Μινωικές: Προσέχουμε πριν βγάλουμε δελτίο τύπου για τόσο σοβαρό θέμα και δεν μπερδεύουμε το 2004 με το 2005...

Link to comment
Share on other sites

Πέρασε σήμερα μέσω του Χ.Α. ένα πακέτο 1.813.730 τεμαχίων της εταιρίας Μινωικές Γραμμές στην τιμή των 3,12 ευρώ ανά μετοχή, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 2,5% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Οι πρώτες πληροφορίες φέρουν ως αγοραστή του ”πακέτου” εταιρία συμφερόντων Π. Λασκαρίδη (της Hyatt), ενώ αδιευκρίνιστο παραμένει ακόμη το όνομα του πωλητή, αν και οι αρχικές πληροφορίες κάνουν λόγο για ξένα Funds.

Σημειώνεται, πως κατά τις ίδις πηγές, και το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρξαν αγορές από τον κ. Λασκαρίδη, ο οποίος πλέον φέρεται να ελέγχει ποσοστό μεγαλύτερο του 5% στις Μινωϊκές Γραμμές.

Ο ίδιος συμμετέχει επίσης στην Hellenic Seaways, της οποίας το μεγαλύτερο μέρος ανήκει στις Μινωϊκές Γραμμές. Υπενθυμίζεται ότι στην τελευταία συμμετέχει η Attica Συμμετοχών (Π. Παναγόπουλος) με ποοσστό 11,610%.

Κύκλοι της ναυτιλιακής αγοράς υποστηρίζουν - εδώ και αρκετό καιρό- ότι οι σχέσεις της πλευράς Λασκαρίδη με τους προαναφερθέντες μετόχους της Hellenic Seaways είναι ”τεταμένες”.

(30/11/05 - 16:17)

http://www.euro2day.gr/articles/91829/

Link to comment
Share on other sites

To Kέρδος

Εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ

Ο εφοπλιστής, Πάνος Λασκαρίδης, αγόρασε χθες, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το 3,5% των μετοχών της εισηγμένης ακτοπλοϊκής εταιρείας, Μινωικές Γραμμές, στην τιμή των 3,12 ευρώ, κίνηση που ερμηνεύεται από κύκλους της Ακτής Μιαούλη ως απαρχή νέων διεργασιών στο χώρο της ακτοπλοΐας. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Π. Λασκαρίδης αγόραζε το τελευταίο εξάμηνο σταδιακά μετοχές, διατηρώντας ένα ποσοστό γύρω στο 1%. Ωστόσο, επενδυτικός όμιλος με έδρα την Βρετανία αγόραζε μάλλον για λογαριασμό του μετοχές της πολυμετοχικής εταιρείας του Ηρακλείου Κρήτης. Ετσι, ο Πάνος Λασκαρίδης κατέστη χθες ο τρίτος μεγάλος ιδιώτης επενδυτής των Μινωικών Γραμμών.

Υπενθυμίζεται ότι μεγαλομέτοχος με ποσοστό 11,6% είναι ο Περιλής Παναγόπουλος και ακολουθεί με ποσοστό 5% ο Γιώργος Σαλονίκης. Από τους ιδιώτες επενδυτές στην εταιρεία είναι και ο Ιταλός Αλντο Γκριμάλντι που κατέχει 1,5% του μετοχικού κεφαλαίου.

Αξίζει να επισημανθεί ότι ο Πάνος Λασκαρίδης συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο της Hellenic Seaways, που οι Μινωικές κατέχουν το 33,3% των μετοχών. Η συγκέντρωση ποσοστού 3,5% στις Μινωικές καταδεικνύει τον ενδιαφέρον του εφοπλιστή, που εκτός από την οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση που διαθέτει με 52 περίπου πλοία, κατέχει υψηλά ποσοστά στα Καζίνα της Πάρνηθας και της Θεσσαλονίκης[...]

Εγκυροι παρατηρητές επισημαίνουν ότι η κίνηση του Λασκαρίδη υποδηλώνει τη διάθεση και του ίδιου αλλά και άλλων παραγόντων της ακτοπλοΐας να ενισχύσουν τη θέση τους στις δύο εταιρείες της ακτοπλοΐας που συγγενεύουν και που συνεργάζονται...

Link to comment
Share on other sites

Σιγα σιγα χανει το πραγματικο της χαρακτηρα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ απο την εισβολη ξενων επενδυτων στην εταιρεια!!! Απο αμιγως Κρητικη εταιρεια σε εταιρεια ξενων μη Κρητικων!!! Συγχωρεστε με για τα εντονα τοπικιστικα Κρητικα μου αισ8ηματα αλλα ετσι ειναι τα πραματα.....Ξερω και με μεγαλη λυπη οτι αργα η γρηγορα θα καταληγε ετσι η εταιρεια!!

Link to comment
Share on other sites

Σε χθεσινη εφημεριδα της ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ του Ηρακλειου αναφερει για συγχωνευση ΜΙΝΩΙΚΩΝ και HSW!!! Φαινεται οτι δεν εχει σβησει ακομα το οραμα του μακαριτη Σφηνια!!! Μακαρι να ειναι μονο λογια αυτα!! Το θεωρω τρελο αυτο να φτασουμε στο τελος να μεινει μια και μοναδικη εταιρεια στην ακτοπλοια!! Οπως στα προτυπα της αλλοτε κραταιας P&O!!!

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ «ΜΙΝΩΙΚΕΣ» ΚΑΙ «ΗELLENIC SEAWAYS»

Σενάρια για καταιγιστικές εξελίξεις στο χώρο των ναυτιλιακών εταιρειών με εξαγορές και συγχωνεύσεις ακόμα και μεταξύ κολοσών του είδους, πυροδότησε η εξαγορά σημαντικού ποσοστού μετοχών των "Μινωικών Γραμμών" από τον κ. Π. Λασκαρίδη.

Στο επίκεντρο των σεναρίων που αναπτύσσονται στην Ακτή Μιαούλη και που φτάνουν έως το Ηράκλειο, βρίσκονται οι "Μινωικές Γραμμές" και "ATTICA GROUP" του Περικλή Παναγόπουλου, ενώ "σφήνα" μπαίνουν πλέον η "BLUE STAR και η "HELLENIC SEAWΑYS" (πρώην Minoan Flying Dolphins)[...]

Η κίνηση λοιπόν του κ. Λασκαρίδη - που πληροφορίες τον φέρνουν επιχειρηματικά να πρόσκειται στον Παναγόπουλο - ερνηνεύεται ως κίνηση ενίσχυσης της θέσης της “ATTICA GROUP” στον ακήρυκτο, αλλά ανηλεή πόλεμο για τον έλεγχο της “H.S.” που έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα.[...]

Τα σενάρια συγχώνευσης της “H.S.” με την “B.S.” και τις συζητήσεις που έγιναν (και γίνονται) μεταξύ των παραγόντων των δύο πλευρών επιβεβαίωσε κορυφαίος παράγοντας των Κρητικών Ναυτιλιακών Εταιρειών[...]

Χθες οι “Μινωικές Γραμμές” επιβεβαίωσαν με επιστολή τους στο ΧΑΑ την αγορά πακέτου μετοχών από τον κ. Λασκαρίδη...

Aς ΜΗΝ τρελλαινομαστε απο τωρα ομως.Εχουν υπαρξει παρα πολλες φορες που μεγαλοστελεχη εταιρειων εχουν διαδοσει πραγματα τα οποια τελικα ή ουδεμια σχεση με πραγματικοτητα εχουν ή πολυ απλα ναυαγουν προτου γινουν γνωστα...Ας αφησουμε το χρονο και οτι ειναι να γινει θα γινει..

(Αρκει να μην βιωσουμε εποχη P&O στην Ελλαδα οπως ειπε και ο Καραβολατρης)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Σιγα σιγα χανει το πραγματικο της χαρακτηρα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ απο την εισβολη ξενων επενδυτων στην εταιρεια!!! Απο αμιγως Κρητικη εταιρεια σε εταιρεια ξενων μη Κρητικων!!! Συγχωρεστε με για τα εντονα τοπικιστικα Κρητικα μου αισ8ηματα αλλα ετσι ειναι τα πραματα.....Ξερω και με μεγαλη λυπη οτι αργα η γρηγορα θα καταληγε ετσι η εταιρεια!!
Σε χθεσινη εφημεριδα της ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ του Ηρακλειου αναφερει για συγχωνευση ΜΙΝΩΙΚΩΝ και HSW!!! Φαινεται οτι δεν εχει σβησει ακομα το οραμα του μακαριτη Σφηνια!!! Μακαρι να ειναι μονο λογια αυτα!! Το θεωρω τρελο αυτο να φτασουμε στο τελος να μεινει μια και μοναδικη εταιρεια στην ακτοπλοια!! Οπως στα προτυπα της αλλοτε κραταιας P&O!!!

Κατι μυριζει ειναι η αληθεια...Με την ελευση του νεου ετους ηρθαν και τα πρωτα ημερολογια που δυστυχως το πρασινο κοκκινο και πορτοκαλι της ΜΙΝΟΑΝ εχει μετατραπει σε κοκκινο μπλε της HSW!To ιδιο χρωμα υπαρχει και στο βραβειο που πηρε η εταιρεια.Κατι μου λεει πως αρχιζουν να μας συνηθιζουν σε μια ιδεα που αν και μη κρητικος ουτε να τη σκεφτομαι δε θελω...

Την ιδεα της ΜΙΝΟΑΝ SEAWAYS... :)

post-53-12832695642_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε.:

Δεν έγινε δεκτή η αίτηση αναίρεσης των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ σχετικά με την επιβολή προστίμου 3,26 εκατ. ευρώ

Δεν έγινε δεκτή η αίτηση αναίρεσης των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ που είχε κατατεθεί κατά της απόφασης του Πρωτοδικείου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων σχετικά με την επιβολή προστίμου 3,26 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1987-1994.

Τα αποτελέσματα της εταιρείας δεν θα έχουν καμία επιβάρυνση από το παραπάνω γεγονός, αφού είχε σχηματιστεί πρόβλεψη για το σύνολο του ποσού και των αναλογούντων τόκων σε βάρος των αποτελεσμάτων.

www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο:

1. Τα ημερολόγια που ανέφερε ο Σπύρος

2. Τη βράβευση απο την Lloyd’s List με τα αλλαγμένα χρώματα

3. Το προσπέκτους στα Ιταλικά με τα πλοία βαμμένα

Το μόνο που περιμένουμε πλέον είναι την επίσημη ανακοίνωση και το βάψιμο των πλοίων στα νέα χρώματα? Μα ειναι χάλιαααααα.........

Το παραπάνω link ψαρεμένο απο το ferries of southern europe

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...