Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Offtopic: Για του λόγου το αληθές http://www.marfininvestmentgroup.com/Detail.aspx?amid=11048&lan=2. Για το Grimaldi Group δεν βρήκα κάποιο ανάλογο link όσο κι αν έψαξα.

Πάντως στην γραμμή του Ηρακλείου προσωπικά οι Μινωικές μου κάνουν τόσο ελληνική εταιρεία όσο και οι ανταγωνιστές τους, με ελληνική σημαία, ελληνικά πληρώματα και εξυπηρέτηση ελληνικών προορισμών. Από την στιγμή που οι 2 κρητικές εταιρείες πρώην λαϊκής βάσης αγοράστηκαν από πολύ μεγάλα ψάρια (δεν μιλάμε εδώ για Κεφαλλονίτες επενδυτές, Στεφάνου ή Παναγιωτάκηδες, εκεί είναι άλλη η κλίμακα) δεν με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα το ιδιοκτησιακό, σαν πελάτης κοιτάω τις παροχές και το προϊόν που μου προσφέρει κάθε μία, και σαν καραβολάτρης τα βίτσια μου. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To 43.8% που είναι επενδυτές είναι σχεδόν όλοι Έλληνες γιατί πολύ  απλά κανένας ξένος μη θεσμικός δεν έρχεται σε μια περιφερειακή αγορά για πολλούς λόγους που βαριέμαι να γράφω.

Το 17.84% to έχει η IRF της Φράγκου και το 1,84% Έλληνες θεσμικοί.    Σύνολο: 63.4%

Όσον αφορά τις Minonan και το ποσοστό του Grimaldi Group (92%) μπορείς να το δεις από το financial statement του Σαββάτου.



Εμένα με ενδιαφέρει και μάλιστα πάρα πολύ πέρα από το προσφερόμενο προϊόν και τη τιμή του (στο πρώτο υπερτερεί ελαφρά η Minoan και στο δεύτερο ελαφρά η ANEK-SF κατά τη γνώμη μου) το πως η εταιρία συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο και στην οικονομία της χώρας δηλαδή εάν καταβάλει εισφορές σε Ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία και όχι σε Ιταλικά, Ρουμάνικα κτλ. , εάν απασχολεί ημεδαπούς εργαζομένους και όχι Ρουμάνους (έχουμε χιλιάδες ανέργους ναυτικούς αυτή τη στιγμή), ο τρόπος που προωθεί τον Ελληνικό τουρισμό μέσα στα πλοία του και πολλοί άλλοι παράγοντες προ της αγοράς διαφόρων καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πχ. εάν έχω δυο μπύρες με την ίδια τιμή και ποιότητα που η μια ονομάζεται FIX και η άλλη Amstel θα αγοράσω την FIX για τους προφανείς λόγους που καταλαβαίνουμε όλοι εδώ μέσα, ή για να τα πω ποιο απλά αν δεν προτιμήσεις - παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.

Καλό είναι να σκεφτόμαστε με πια εταιρία ταξιδεύουμε και που δίνουμε τα χρήματα μας, δεν είναι καιρός για επιπόλαιες αποφάσεις  

Προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες όταν αυτά είναι εφάμιλλα σε ποιότητα-τιμή με τα ξένα.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου, συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά αυτό που λέω και είπα και στο πρώτο ποστ της μεταξύ μας συζήτησης είναι ότι στην γραμμή του Ηρακλείου όποια εταιρεία και να επιλέξεις στο ίδιο ελληνικό κοινωνικό σύνολο όπως λες συνεισφέρεις, από την στιγμή που τα πλοία του Ηρακλείου των Μινωικών δεν έχουν ούτε έναν αλλοδαπό. Μιλάμε για ελληνική σημαία και φουλ ελληνικό πλήρωμα. Στην Αδριατική αλλάζουν τα πράγματα, αλλά εκεί στο πα και πιο πριν στην συζήτηση για μένα δεν υπάρχουν πλέον (μετά και την εκ των πραγμάτων πώληση των Ευρώπη και Ολυμπία Παλάς) Μινωικές Γραμμές, παρά μόνο το σινιάλο τους σε πλοία ιταλικά και ένας μεγάλος αριθμός Ελλήνων στο ξενοδοχειακό των Cruise (απόρροια και κεκτημένο της φήμης της εταιρείας στην γραμμή). Απλά οι Μινωικές για μένα είναι πλέον μόνο τα 2 παλάτια, και μόνο.

 

Και να στο θέσω αλλιώς, (σενάριο) θα προτιμούσες δηλαδή να φύγει όλη η κίνηση από τα πλοία των Μινωικών στο Ηράκλειο και να πάει στην κοινοπραξία, και έτσι είτε να βάλει ιταλική σημαία στα πλοία ο Γκριμάλντι με την βάσιμη δικαιολογία ότι δεν βγαίνουν τα πλοία με ελληνική σημαία (ως γνωστόν είναι ακριβότερη σε έξοδα από την ιταλική), είτε να αποσύρει εντελώς τα πλοία και να τα στείλει αλλού, πράγμα που εκτός του ότι θα είχε ως αποτέλεσμα όπως και η πρώτη πιθανότητα να μείνουν άνεργοι κι άλλοι Έλληνες ναυτικοί, θα δημιουργούσε και συνθήκες μονοπωλίου στην γραμμή; 

Αυτή είναι η οπτική μου στα των Μινωικών. Πάντα φιλικά. :)

Link to comment
Share on other sites

Ξένα ή όχι πληρώματα, η εταιρεία αλλάζει τα δρομολόγια, αυξάνοντας κι άλλο την πλεύσιμη ώρα! Και πλησιάζουμε στη θερινή περίοδο!! Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική τους!

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις για τη γραμμη του Ηρακλειου,δεν αυξηθηκαν οι πλευσιμες ωρες απλα απο σημερα τα πλοια θα φευγουν μιση ωρα νωριτερα αλλα θα φτανουν και μιση ωρα νωριτερα(06.00)στα λιμανια προορισμου.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Μιας και η κουβεντα κλασσικα ξεκιναει απο τις κακες Μινωικες, μαλλον καποιοι μιλανε απλα για να μιλανε.

Μας ενοχλει η ιταλικη σημαια των Μινωικων αλλα δεν μας ενοχλει η ιταλικη της ΑΝΕΚ.

Μας ενοχλουν γενικοτερα οι Μινωικες απο την ιδρυση τους, που ηταν η μονη εταιρεια που δεν μπορουσε το '74 να βγαλει συναλλαγμα στο εξωτερικο, ενω οι υπολοιποι αγοραζαν πλοια κανονικα απο το εξωτερικο) αλλα δεν μας ενοχλουν τα "καλα παιδια" της ΑΝΕΚ (ξεχναμε το φιασκο του ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ;)

Μας ενοχλουν οι δυο γραμμες των Μινωικων, αλλα δεν μας ενοχλουν της ΑΝΕΚ που ειναι και μονοπωλιακες;

Στα Χανια δεν υπηρχαν δρομολογιακες αναγκες για το ΟΛΥΜΠΙΑ & ΕΥΡΩΠΑ αλλα στο Ηρακλειο με 4 δρομολογημένα πλοια υπηρχαν δρομολογιακες αναγκες για το ΧΙΙ;;;

Οσο για την FIX και την AMSTEL δες την μαμα εταιρεια πρωτα και μετα ξεχωρισε το Ελληνικο και το ξενο!

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την FIX και την AMSTEL δες την μαμα εταιρεια πρωτα και μετα ξεχωρισε το Ελληνικο και το ξενο!

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005, από τους κ.κ. Ηλία και Γεώργιο Γκρέκη. Από τον Απρίλιο του 2008 κάτοχος του 51% των μετοχών της είναι ο κ. Ιωάννης Χήτος, ένας εκ των ιδιοκτητών και πρόεδρος του Δ.Σ. της ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε., που εμφιαλώνει και διακινεί το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ.

Για περαιτέρω ενημέρωση δες το link.

http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/agorazoume-ellinika-analitikos-katalogos-ellinikon-prionton-diadoste.html

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα των περισσοτέρων ερευνών είναι ότι το FDI δεν συνεισέφερε αυτά που νομίζουν κάποιοι στην οικονομία της χώρας όπου πραγματοποιήθηκαν.

Οι Μινωικές στη πραγματικότητα έχουν μείνει με 2 πλοία* από τα 6 που είχαν όταν ήρθε ο Ιταλός και εάν δεις τον ισολογισμό του 2012 θα παρατηρήσεις ότι η εταιρία χρωστάει 61 εκ, ευρώ σε εταιρίες του ομίλου Grimaldi από τη ναύλωση των πλοίων **. Πέρα από το τι σημαίνει αυτό για τους μικρο-μετόχους για το Ελληνικό δημόσιο είναι ζημιά γιατί είναι ένα είδος transfer pricing δηλαδή, τις ζημίες στην Ελλάδα και τα κέρδη στην Ιταλία ή όπου αλλού τον συμφέρει.

Η εταιρία το 2008 που ήρθε ο καλός Ιταλός είχε 752 άτομα προσωπικό, το 2009 μειώθηκαν σε 614 το 2011 μειώθηκαν στους 459 και το 2012 μόλις στους 346.

Ο Όμιλος minoan (οι τιμές είναι σε εκ. ευρώ)

                                                 31/12/2012               31/12/2011          31/12/2009         31/12/2008

Μισθοί                                         19.84                         26.85                    34.18                36.18

Εργοδοτικές εισφορές                   2.74                          3.42                      4.06                   4.3

Μπορείς να συγκρίνεις τα στοιχειά αυτά με τις ανεκ αττικα νελ κτλ για να καταλάβεις τι έχει κάνει ο κυρ Μανώλης που αποθεώνεις.

* Τα Europa και Olympia Palace ανήκουν κατά 100% στην εταιρία Minoan Italia S.p.a και φυσικά τα έσοδα από τους ναύλους ούτε που τα βλέπει η Ελληνική οικονομία

** Είναι τόσο τραγικός που εισπράττει και το 50% από τις εισπράξεις των εστιατορίων, καφέ, καταστημάτων κτλ εντός των ναυλωμένων πλοίων.

Edited by PAS13
Link to comment
Share on other sites

η minoan ανηκει κατα ποσοστο ανω του 90% (οπως πολλες φορες εχουμε ξαναπει) στον grimaldi.

σε οποια τσεπη του θελει τα βαζει. ουτε μικρομετοχοι εχουν απομεινει ουτε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

* Τα Europa και Olympia Palace ανήκουν κατά 100% στην εταιρία Minoan Italia S.p.a και φυσικά τα έσοδα από τους ναύλους ούτε που τα βλέπει η Ελληνική οικονομία

 

Ζήτησε ή οχι να τα βαλει στα Χανια και εφαγε ακυρο;;; Καλα εκανε λοιπον και τα πηγε εκει που του αποφερουν εσοδα!

 

** Είναι τόσο τραγικός που εισπράττει και το 50% από τις εισπράξεις των εστιατορίων, καφέ, καταστημάτων κτλ εντός των ναυλωμένων πλοίων.

 

Μη φας εχει γλαροσουπα!

 

Οπως λεει και ο proud_ionian του ανηκει πανω απο το 90% αρα τα κανει οτι θελει! Ουτε στην τσεπη μου μπαινουν, ουτε στην δικια σου!

 

Μπορείς να συγκρίνεις τα στοιχειά αυτά με τις ανεκ αττικα νελ κτλ για να καταλάβεις τι έχει κάνει ο κυρ Μανώλης που αποθεώνεις.

 

Τωρα μαλιστα, ενω ολες αυτες στην ελληνικη οικονομια προσφερουν τα μεγιστα! Αχ φαντασια σου πλανευτρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Δε προσπαθώ να αλλάξω γνώμη σε κανένα, ο χρόνος θα δείξει άλλωστε τις συνέπειες αυτών που λέω στις εταιρίες ΑΝΕΚ και Attica και κατ΄ επέκταση στον κλάδο της "Ελληνικής" ακτοπλοΐας - οικονομίας - ναυτικών.     

 

Δεν το συνεχίζω όποιος κατάλαβε κατάλαβε.... 

Edited by PAS13
Link to comment
Share on other sites

Ελάχιστη σημασία έχει αν τα όποια κέρδη της εταιρίας πηγαίνουν στον "Καραβοκυρόπουλο" ή στον "John Smith". Αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κάνει τα πλοία ελληνικά είναι τα πληρώματα τους, ο "χαρακτήρας" τους και ηξ προστιθέμενη αξία που αφήνουν στη χώρα.

 

Με άλλα λόγια, αν μπει κανείς στο Champion ή στο Knossos, το ίδιο "ελληνικό" μέσες άκρες είναι το πλοίο στο οποίο μπαίνει.

 

edit: άσχετο, αλλα προτιμώ 10 ξένες εταιρίες με εργοστάσια που παράγουν εδώ, παρά 50 "ελληνικές" που απλώς εισάγουν.

Edited by vastravoud
Link to comment
Share on other sites

 Πέρα από το τι σημαίνει αυτό για τους μικρο-μετόχους για το Ελληνικό δημόσιο είναι ζημιά γιατί είναι ένα είδος transfer pricing δηλαδή, τις ζημίες στην Ελλάδα και τα κέρδη στην Ιταλία ή όπου αλλού τον συμφέρει.

 

 

Αυτή είναι μια πρακτική που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές προκειμένου να εκμεταλλευτούν τη διαφορά φορολογίας μεταξύ διαφορετικών χωρών. Στην ακτοπλοΐα που δεν υπάρχει φορολογία, δεν μπορώ να αντιληφθώ το κίνητρο μιας τέτοιας πρακτικής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H διοίκηση των Μινωικών Γραμμών, με αφορμή σχετική ανακοίνωση της Π.Ν.Ο. προς τα Μ.Μ.Ε.  για «… άμεση εξόφληση δεδουλευμένων αποδοχών και αναδρομικών πολλών μηνών στα πληρώματα πλοίων, και ιδιαίτερα εκείνων της ακτοπλοΐας που εξακολουθεί να καθυστερείται», διευκρινίζει για μία ακόμη φορά και με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι:

«Η εταιρεία πάντα συνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις, δεν έχει καμία τρέχουσα οφειλή στα δεδουλευμένα των υπαλλήλων γραφείων και των ναυτικών που εργάζονται στα πλοία της, στις γραμμές εσωτερικού και εξωτερικού».

Από το Γραφείο Τύπου
της MINOAN LINES
Ηράκλειο, 15 Απριλίου 2013

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ανακοινώνουν ότι, κατέθεσαν εκ νέου αίτηση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) που θα συνεδριάσει την Παρασκευή 17/05/2013 στη Νάξο για τη δρομολόγηση του σύγχρονου ελληνικού πλοίου τους Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ», προσφέροντας καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς. Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί υποχρέωσή της να ενημερώσει το επιβατικό κοινό με τα ακόλουθα:
 
Το ανωτέρω πλοίο, αποτελεί στην Ελλάδα ένα από τα πιο σύγχρονα πλοία στην κατηγορία του, το οποίο συνδυάζει μεγάλες ταχύτητες, άνεση και πολυτέλεια στα ταξίδια. Διαθέτει σύγχρονους και μοντέρνους κοινόχρηστους χώρους (εστιατόρια, μπαρ, ντίσκο, εμπορικό κέντρο), ευρύχωρες καμπίνες και μεγάλης χωρητικότητας γκαράζ, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και των θαλάσσιων μεταφορών από και προς την Κρήτη. Με αυτή την επιχειρηματική τους κίνηση οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στοχεύουν:
 
1. Στη δημιουργία, εν μέσω ύφεσης, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι το υπό ελληνικής σημαίας πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ» θα επανδρωθεί με έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων, συμβάλλοντας στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της πόλης και της ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού που πλήττεται τα τελευταία χρόνια σημαντικά.
 
2. Στην αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα Χανιά μέσω του διεθνούς δικτύου μεταφορών που μόνο οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ διαθέτουν στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων ομίλων μεταφορών δια θαλάσσης στην Ευρώπη.
 
3. Στην παροχή εναλλακτικών λύσεων/διευκολύνσεων μεταφοράς τοπικών και ευπαθών προϊόντων τόσο του νομού Χανίων, όσο και του όμορου νομού του Ρεθύμνου.
 
4. Στην κάλυψη, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο καθώς και σε περιόδους αιχμής, έκτακτων συγκοινωνιακών αναγκών επιβατών και οχημάτων, οι οποίες δεν μπορούν να καλυφθούν από τα ήδη δρομολογημένα πλοία.
 
5. Στην τήρηση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, όπως αυτός ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την αποκατάσταση συνθηκών ανταγωνιστικής αγοράς, με όφελος για τους καταναλωτές οικονομική πρόοδο και επίτευξη κοινωνικής ευημερίας.
 
Ως εκ τούτου, η διοίκηση των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ πιστεύει ότι, οι υποβληθείσες δηλώσεις της για δρομολόγηση του σύγχρονου πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ», στην προαναφερόμενη γραμμή από την 1η Ιουλίου 2013, θα τύχουν της θετικής αποδοχής του αρμόδιου Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, κ. Κωστή Μουσουρούλη, χάριν της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τον εμπορικό κόσμο και περαιτέρω της ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης και του υγιούς ανταγωνισμού.
 
Από το Γραφείο Τύπου
των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ
Ηράκλειο, 14 Μαΐου 2013
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Εαν ειχες(η' αν εχεις)ενα μαγαζι που το δουλευεις με τα δικα σου λεφτα θα σου αρεσε να μπαινει στο ιδιο σακι με το χρεοκοπημενο μαγαζι του γειτονα(που εχει κανει σταση πληρωμων ακομα και στους υπαλληλους του)και κρατιεται στη ζωη μονο με τα λεφτα της τραπεζας του κολλητου μονο κ μονο για να λεει οτι υπαρχει?

 

Πολλά μπορούμε να υποθέσουμε για τους λόγους που δεν δίνεται η δρομολόγηση στις Μινωικές και άλλα τόσα γιατί αυτές δηλώνουν πάντα εκπρόθεσμα και αρχές καλοκαιριού το αίτημα τους.

 

 

Αλλά αυτό με “τα δικά σου λεφτά” δεν το κατάλαβα, αφού και οι Μινωικές  τα τελευταία 3 χρόνια μπαίνουν χοντρά μέσα (EBITDA: -21,5 εκ. το 2009,  -13,9 εκ. το 2010 & - 7,2 εκ. το 2012) ενώ ο δανεισμός τους ανέρχεται σε 274 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι αλλα καποιος εσκασε χοντρα λεφτα για να την αγορασει αυτη την εταιρεια(και τα χρεη της προς τις τραπεζες μαζι τα οποια κ εξυπηρετει).Μειωνοντας το συνολικο χρεος κατα 100 εκατομυρια μεσα σε 2 χρονια συν τις οποιες κινησεις εχουν γινει προς την κατευθυνση της πληρους αξιοποιησης του υπαρχοντος στολου.Γι αυτο και μπορει ακομα να πληρωνει δανεια και προσωπικο σε αντιθεση με κατι αλλους που παρα το οτι εχουν θετικα EBITDA χρωστουν της Μιχαλους.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πολλά μπορούμε να υποθέσουμε για τους λόγους που δεν δίνεται η δρομολόγηση στις Μινωικές και άλλα τόσα γιατί αυτές δηλώνουν πάντα εκπρόθεσμα και αρχές καλοκαιριού το αίτημα τους.

 

Μήπως γιατί ξέρουν ότι δεν έχουν καμία τύχη σε ετήσια δρομολόγηση ή μήπως απλώς δεν τους ενδαφέρει η γραμμή, αλλά μόνον να κόψουν έσοδα από την ΑΝΕΚ και να την πιέσουν? Προσωπικά πιστεύω ότι εάν τους ενδιέφερε πράγματι η γραμμή θα είχαν βάλει πλοίο από τον Νοέμβριο....που είναι ισχνές οι μύγες.

Link to comment
Share on other sites

Μειωνοντας το συνολικο χρεος κατα 100 εκατομυρια μεσα σε 2 χρονια

 

Από πού προκύπτει αυτό????

Τα δάνεια της εταιρείας στο τέλος του 2010 ήταν 282,2 εκ και οι υποχρεώσεις της προς τρίτους ήταν 65,3 εκ. και στο τέλος του 2012 τα δάνεια της ήταν 267,8 εκ. και οι υποχρεώσεις της προς τρίτους 108 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι διαβασες λιγο βιαστικα αυτο που εγραψα.. ;) Ειπα''μεσα σε 2 χρονια''και οχι''μεσα στα δυο τελευταια χρονια''οπως μαλλον καταλαβες!

 

Δες λοιπον στα τελη του 2008(προ Γκριμαλντι δηλαδη)το συνολο δανειων στα 356 εκ και το συνολο των υποχρεωσεων στα 414 εκ.και το 2010 οι αριθμοι ηταν αυτοι που παρεθεσες..Απο εκει προκυπτει λοιπον το γενναιο συμμαζεμα στα οικονομικα της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Και έτσι να το δω, η μείωση των υποχρεώσεων μεταξύ του 2010 και του 2008 είναι 67 εκ. (και όχι 100 που ανεφερες) και οφείλεται κυρίως στα 121,9 εκ. που εισπράχθηκαν από τις πωλήσεις του Πασιφάη (73,5) και της συμμετοχής στην HSW (48,4).

Link to comment
Share on other sites

Ριχνοντας μια ματια στο δελτιο του 2010(σελ.42)βλεπω οτι στο τελος του ετους το ανεξοφλητο μερος των δανειων ηταν 258.924.107,96 και οχι 282 οπως εγραψες πριν..Συνεπως 356-258 ποσο μας κανει? ;)

 

Και προφανως ενα τετοιο ποσο μονο απο πωληση περιουσιακων στοιχειων θα μπορουσε να προελθει!Θυμιζω οτι την ιδια εποχη(εχοντας μπει στο κατωφλι της περιβοητης κρισης)αλλοι αγοραζαν νεοτευκτα και αλλοι..εταιρειες ολακερες!Και τι καταφεραν ως τωρα ολοι αυτοι?Οι μεν πρωτοι δενουν καθε χειμωνα τα''μισα''τους πλοια και πουλανε μισοτιμης τα αλλα,οι δε αλλοι........

Link to comment
Share on other sites

Το να κάνεις ένα λάθος στα νούμερα δεν είναι κακό, το να επιμένεις όμως σε κάτι που δεν ισχύει, δεν έχει κανένα νόημα. Οι υποχρεώσεις της εταιρείας το 2008 ήταν:

 

Μακροπρόθεσμα δάνεια: 335,8

Βραχυπρόθεσμα δάνεια: 42,6

Λοιπές υποχρεώσεις: 36,0

Σύνολο υποχρεώσεων: 414,4

 

 

Οι υποχρεώσεις της εταιρείας το 2010 ήταν:

 

Μακροπρόθεσμα δάνεια: 258,9

Βραχυπρόθεσμα δάνεια: 23,2

Λοιπές υποχρεώσεις: 65,3

Σύνολο υποχρεώσεων: 347,4

 

 

Συνεπώς, όπως είπα και παραπάνω, οι υποχρεώσεις  μειώθηκαν κατά 67,0 εκ. και εκτοτε αυξάνονται λογω των επαναλαμβανόμενων ζημιογόνων αποτελεσμάτων.

Επίσης όπως αναγνωρίζεις κι εσύ στο τελευταίο σου μήνυμα, η μείωση ήταν αποτέλεσμα των πωλήσεων και όχι λογω του συμμαζέματος, το οποίο μπορεί να έγινε, αλλά ήταν αδύνατο να φέρει τέτοια αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...