Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αλλά εγώ προσωπικά αισθάνομαι περήφανος που 2 απο τα καλύτερα ΕΓ/ΟΓ του κόσμου θα ανήκουν στις Μινωικές:D:D:D
σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον CptAris. οπως και με τη finnlines, ο grimaldi πονταρει και επενδυει στο τοπικο στοιχειο σε ολα τα επιπεδα (marketing, επανδρωση, συμβολισμοι). ασφαλως και οι μινωικες του 2009 δεν εχουν σχεση με τις μινωικες του 1998 (χρονια εισαγωγης στο ΧΑΑ), αλλα η ολη εξελιξη δεν ειναι και του θανατα.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως βλεποντας οτι ξεκιναει αμεσα και η ναυπηγηση του C.OLYMPIA,αρχιζω να πιστευω πως ο Ιταλος περισσοτερο ηθελε να αξιοποιησει τα υπο ναυπηγηση πλοια της Grimaldi Holding παρα να πουλησει τα ΠΑΣΙΦΑΗ/ΙΚΑΡΟΣ,δηλαδη λειτουργησε με το σκεπτικο ''αφου εχουμε ετοιμα τα σχεδια για 2 νεα πλοια(συνεργασιες-συμβολαια με ναυπηγεια,μελετες κ ολα τα σχετικα)ας τα φτιαξουμε,και για να ελευθερωθουν 2 θεσεις πλοιων κ να παρουμε και παραδακι,ας δωσουμε τα fossen που δεν μας πολυαρεσουν''Τωρα γιατι δεν τους πολυαρεσουν η αν θα αποδειχθουν πιο αποδοτικα τα παλατια της Ανκονα στην γραμμη της Βενετιας,θα φανει στην πορεια,αν ηταν λαθος η οχι η συγκεκριμενη κινηση.

Προσωπικη γνωμη,OLYMPIA/EUROPA PALACE για Βενετια,θεωρω οτι ειναι too much...εκτος αν 'παιζουν' μονα τους.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NHSOS XIOS, το θέμα είναι ότι το ΠΑΣΙΦΑΗ που πουλήθηκε θα αντικατασταθεί απο το πρώην EUROSTAR BARCELONA νυν ΖΕΥΣ και όχι με κάποιο απο τα καινούρια! Αν σκεφτόταν ο ιταλός όπως λες στο παραπάνω μήνυμα, τότε δεν πρόκειτε να ξαναβλέπαμε το EUROSTAR BARCELONA με τα χρώματα των μινωικών. Εγώ πάντως, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει η αναδιάταξη του στόλου. Πάντως, μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει ένα, ίσως και δύο πλοία στη γραμμή των Δωδεκανήσων προς απάντηση στην είσοδο ενός SUPERFAST στο Ηράκλειο. Τι να πω. Ίδωμεν..... :o

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, μην ξεχνάμε οτι η εταιρεία έχει αποφασίσει να βάλει ένα, ίσως και δύο πλοία στη γραμμή των Δωδεκανήσων

Μέχρι τώρα δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος για αυτή τη γραμμή, πόσο μάλλον να έχει παρθεί απόφαση για δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Πριν αγοραστεί ολοκληρωτικά η εταιρεία απο τον ιταλό, υπήρχε αυτή η πρόθεση ως αντίποινα προς τη MIG επειδή θα βάλει καράβι στο Ηράκλειο. Τώρα που ο ιταλός είναι και με τη βούλα πρόεδρος της εταιρείας, μπορεί να αλλάξει αυτός ο προγραμματισμός. Θα δούμε.......

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω για πολλούς λόγους:

1. Ο Grimaldi έχει τον απόλυτο έλεγχο της εταιρείας από πέρσι τον Ιανουάριο. Το αν είχε 33% ή 90% δεν έπαιζε κανένα ρόλο για το ποιος έπαιρνε τις αποφάσεις.

2. Πριν από αυτή την κίνηση, δεν ήταν γνωστά τα σχέδια της Αttica για δρομολόγηση πλοίου στο Ηράκλειο, πόσο μάλλον λοιπόν να υπάρχουν αποφάσεις για “αντίποινα”.

3. Εκείνη δε την περίοδο, ο στόλος και τα οικονομικά της εταιρείας δεν θα επέτρεπαν ούτε την αναδιάταξη των δρομολογίων, ούτε την αγορά νέων πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Σαν φήμη αυτή που λέει ο cptAris είχε φτάσει και στα δικά μου αυτιά και μάλιστα από σοβαρά χείλη , παραταύτα όμως ο ίδιος ο Grimaldάκης έβαλε τέλος σε αυτές τις φήμες με την πρόσφατη συνεντευξη του στην ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ όπου ανέφερε ξεκάθαρα ότι δεν τον ενδιαφέρει καμία άλλη εσωτερική γραμμή πλην του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

Εχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είχα δίκιο για τη δρομολόγηση πλοίου στα Δωδεκάνησα. Μόνο που έπεσα έξω στην εταιρεία:D Η Hellenic Seaways, βασική μέτοχος της οποίας είναι οι μινωικές για να μην ξεχνιόμαστε;), κατα 90% θα δρομολογήσει το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμή Πάτμο - Κάλυμνο - Κω - Ρόδο. Επίσης, στο τελευταίο τεύχος του ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ, διάβασα οτι η εταιρεία ενδιαφέρεται να δρομολογήσει ένα "καινούριο" καράβι στη γραμμή των ....κυκλάδων!!

Υ.Γ.: το ...grimaldάκης δεν είναι άσχημο για όνομα:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Σαν φήμη αυτή που λέει ο cptAris είχε φτάσει και στα δικά μου αυτιά και μάλιστα από σοβαρά χείλη
Τελικά είχα δίκιο για τη δρομολόγηση πλοίου στα Δωδεκάνησα. Μόνο που έπεσα έξω στην εταιρεία:D Η Hellenic Seaways,
μιλαμε για 2 διαφορετικα πραγματα. η HSW εχει υποβαλει δηλωση τακτικης δρομολογησης για τη σαιζον 2009-2010 με το αριαδνη και ενα υπο αγορα ferry. ο earl μιλα για κατι αλλο. μια φημη που κυκλοφορουσε εντονα απο τοτε που εγινε ξεκαθαρο οτι θα κατεβει η attica ηρακλειο. οτι τα fossen θα κατεβαιναν στα δωδεκανησα κοντρα στα blue star. τελικα αυτο το ενδεχομενο διαψευστηκε απο την πραγματικοτητα, αλλα και απο τα χειλη του Grimaldiο. σο για τη HSW οι μινωικες μπορει να ειναι μετοχος με καταστατικη μειοψηφια, αλλα δεν συμμετεχουν στη διοικηση της
Εχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη;
ο μονος λογος που μπορει να σκεφτω ειναι οτι ηθελε να εχει τον πληρη ελεγχο της εταιρειας πριν προσωρησει στα επενδυτικα του σχεδια (cruise olympia/europa etc) οπως ειχε κανει και με τη finnlines.
Link to comment
Share on other sites

Εχει καταλαβει κανεις γιατι ο Grimaldi επελεξε να αγορασει τοσο ακριβα τη MINOAN LINES; ενω μπορουσε να κανει τη δημοσια προσφορα αργοτερα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη;

Αυτό το ερώτημα μας έχει απασχολήσει από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η Δημόσια Πρόταση. Το γεγονός πως ξόδεψε περίπου 50 εκ. ευρώ περισσότερα για να αποκτήσει 36,5 εκ. μετοχές (αφού σήμερα θα μπορούσε να τις αγοράσει σε τιμές που δεν θα ξεπερνούσαν τα 4 ευρώ) παραμένει μυστήριο.

ο μονος λογος που μπορει να σκεφτω ειναι οτι ηθελε να εχει τον πληρη ελεγχο της εταιρειας πριν προσωρησει στα επενδυτικα του σχεδια (cruise olympia/europa etc) οπως ειχε κανει και με τη finnlines.

Η εκδοχή αυτή δεν με καλύπτει αφού με το 30% της εταιρείας και με κανένα δεύτερο σημαντικό μέτοχο στο μετοχικό της κεφάλαιο, ο έλεγχος της εταιρείας ήταν απόλυτος. Επειδή δε μέχρι σήμερα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση που να χρειάζεται ενισχυμένη πλειοψηφία, το ερώτημα παραμένει.

Αν το Μάρτιο υπάρξει κάποια σημαντική εξέλιξη, θα μας λυθεί η απορία, καθώς αν η Δημόσια Πρόταση γινόταν μετά την περίοδο του ενός έτους (δηλαδή το Φεβρουάριο), θα ολοκληρωνόταν στις αρχές Απριλίου. Αν όχι θα μείνουμε με την απορία…

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε μέχρι σήμερα δεν έχει παρθεί καμία απόφαση που να χρειάζεται ενισχυμένη πλειοψηφία, το ερώτημα παραμένει.
Δεν μας λες και ποιες είναι οι αποφάσεις που θέλουν ενισχυμένη πλειοψηφία? Έτσι για να κάνουμε κανένα σενάριο της προκοπής.;)

Πάντως, μην παραβλέπουμε και τον αστάθμητο παράγοντα στα επιχειρηματικά σχέδια. Μπορεί να προέκυψε ξαφνικά "κάτι" που να ανέτρεψε τους αρχικούς σχεδιασμούς και απλώς να μπήκε μέσα 50 εκ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος) πως η τιμή αγοράς των μετοχών καθορίστηκε από την υψηλότερη τιμή αγοράς το προηγούμενο 12μηνο ή κάτι τέτοιο.

Δηλαδή αν πάλι έχω καταλάβει καλά ο νόμος ορίζει οτι υποχρεούται να κάνει προσφορά με τιμή τουλάχιστον τόση όση και η πιο ακριβή αγορά μετοχών που είχε προηγουμένως κάνει.

Link to comment
Share on other sites

O Μανωλιος:D,στο site της grimaldi ferries,εχει βαλει ενα καταλογο,που μας τα λεει ολα!Στολος της ΜΙΝΟΑΝ:CRUISE EUROPA-ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ-ΚΝΩΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ-ΙΚΑΡΟΣ.

Δρομολογια(με προσφορες):Πειραιας-Ηρακλειο , Ανκονα-Πατρα , Βενετια-Πατρα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, σύμφωνα με τον κατάλογο, τα ΚΝΩΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ θα κάνουνε Πειραιάς-Ηράκλειο με ημερήσια σε 5.30 ώρες(....ορίστε???:confused:), τα ΟΛΥΜΠΙΑ/ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ θα κάνουνε Πάτρα-Αγκώνα και το ΙΚΑΡΟΣ μαζί με το ΖΕΥΣ θα κάνουνε Πάτρα-Βενετία. Τα CRUISE EUROPA και CRUISE OLUMPIA που θα μπούνε??? Μήπως θα εγκαινιαστεί καμιά καινούρια γραμμή??? (Αγκώνα-Πειραιάς-Λεμεσσός-Χάιφα):D:eek:

Link to comment
Share on other sites

ξεχασες και τα καβασιλαB).

το line up ειναι για τη φετεινη σαιζον (οπως εχουμε ξαναπει πολλες φορες;)). τα cruise αργουν. το ευρωπη τον οκτωβριο και το ολυμπια του χρονου τετοια εποχη, οποτε θα εχει φυγει και ο ικαρος (οπως εχουμε πει 2-3 φορες στο thread του ικαρου) και ποιος ξερει τι αλλη αλλαγη θα εχουμε ως τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Συνέντευξη του E. Grimaldi στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ: «Καμιά πώληση από τις Μινωικές»

Η στρατηγική μας είναι να αυξήσουμε σημαντικά τη μεταφορική ικανότητα της εταιρείας τόσο στους επιβάτες όσο και στις μεταφορές στην Αδριατική
Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφόρησε νέα έκδοση του διαφημιστικού φυλλαδίου της MINOAN LINES.

Οπού έχει κάποιες διαφορές από το διαφημιστικό φυλλάδιο που είχα αποκτήσει πριν δυο εβδομάδες. Πρώτα από όλα στο στόλο της. Η νέα έκδοση πλέον δεν συμπεριλαμβάνει στο στόλο της το Πασιφάη Παλλάς.

Δεύτερον στη γραμμή της Βενετίας εμφανίζει πλέον το Ζευς (Παλλάς) στα δρομολόγια από τις 12/03/09 έως 31/10/09. Ενώ έχει μια φωτογραφία του πλοίου με τα χρώματα της MINOAN LINES. Η φωτογραφία μου θυμίζει κάποια φωτογραφία από παλιότερα διαφημιστικά της εταιρείας, όταν το πλοίο άνηκε στην MINOAN LINES. Βέβαια έχει πέσει το ανάλογο photoshop (ο νέος πρίγκιπας στη τσιμινιέρα και μπλε γραμματοσειρά στο MINOAN LINES).

Και τρίτον εμφανίζει στο πίνακα των ημερησίων δρομολογίων της γραμμής του Ηρακλείου, ως διάρκεια ταξιδιού τις 5,5 ώρες, με αναχώρηση στις 11:00 και άφιξη στις 16:30.

Τέλος θα ήθελα να σημειώσω ότι στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους (πράκτορες) της εταιρείας σε διαφορές χώρες της Ευρώπης, υπάρχει ένα λάθος. Η εταιρεία θα έπρεπε να γνώριζε ότι πλέον δεν υπάρχει χώρα με το όνομα Τσεχοσλοβακία.:eek: Πλέον είναι δυο ανεξάρτητα κράτη η Τσεχία και η Σλοβακία. Οπότε ο πράκτορας της στη Πράγα είναι στη Τσεχία.

Link to comment
Share on other sites

Και πανω που λεμε για φωτο και την κυκλοφορια τους στο νετ,εκει στην ΜΙΝΟΑΝ δεν βρηκαν καμια να κανουν ενα θεματακι για την καθελκυση του καινουργιου πλοιου της εταιριας:confused: Ουτε καν μια ανακοινωση,ενα δελτιο τυπου βρε παιδια...Ο Μανωλιος παντως,στο site του:D,εχει ολοκληρο pdf με ολα οσα ειπωθηκαν στην εκδηλωση.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως επειδή ακόμα το πλοίο δεν έχει αποκτηθεί από τη MINOAN LINES και ανήκει ακόμα στον όμιλο Grimaldi?? Γιατί εάν άνηκε στην MINOAN LINES θα έπρεπε να υπάρξει και επίσημη ανακοίνωση για την απόκτηση του.

Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με το Superfast I και την Attica, εάν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Και ο ανταγωνισμός συνεχίζεται: οι Μινωικες απο σημερα εχουν προσφορα λιγες θεσεις (50 νομιζω) στην τιμη των 19 € στο καταστρωμα, οι εκπτωσεις φοιτητων τωρα ειναι 50% οπως και οι αλλες 2 εταιριες, και υπαρχουν εκπτωσεις και για δημοσιους υπαλληλους, καθηγητες πανεπιστημιου, τριτεκνους κλπ. Ολα προς το οφελος των επιβατων!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Αν το Μάρτιο υπάρξει κάποια σημαντική εξέλιξη, θα μας λυθεί η απορία, καθώς αν η Δημόσια Πρόταση γινόταν μετά την περίοδο του ενός έτους (δηλαδή το Φεβρουάριο), θα ολοκληρωνόταν στις αρχές Απριλίου. Αν όχι θα μείνουμε με την απορία…

Ο Μάρτιος πέρασε χωρίς καμία εξέλιξη, συνεπώς η επικρατέστερη εξήγηση είναι αυτή του Νηρέα:

Πάντως, μην παραβλέπουμε και τον αστάθμητο παράγοντα στα επιχειρηματικά σχέδια. Μπορεί να προέκυψε ξαφνικά "κάτι" που να ανέτρεψε τους αρχικούς σχεδιασμούς και απλώς να μπήκε μέσα 50 εκ ευρώ.

Οι αστάθμητοι παράγοντες πολλές φορές είναι ικανοί να αλλάξουν ριζικά τα επιχειρηματικά σχέδια των εταιρειών, άλλωστε μην ξεχνάμε πως η είσοδος του Grimaldi στην Αδριατική σχεδιάστηκε να γίνει με την ΑΝΕΚ και κατέληξε με την Minoan ;)

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...