Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ενω διαβαζουμε διαφορα ενδιαφεροντα στη Ναυτεμπορικη ειμαστε σχεδον σιγουροι για εισοδο της MIG στις Μινωικες. Ισως μαλιστα συντομα να εχουμε και ανακοινωσεις. Αντε να δουμε τι μας ξημερωνει και με ποια πλοια θα ταξιδευουμε τον επομενο μηνα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πέρα από τα σενάρια, να πούμε και τον καλό μας λόγο για τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ. Τον περασμένο μήνα κυκλοφόρησε από την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ ένα ένθετο (96 σελίδων) με τίτλο "Οι σεισμοί εν Κρήτη", το οποίο καταγράφει αναλυτικά όλους τους σεισμούς που έγιναν στο νησί. Πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή δουλειά και μπράβο στις ΜΙΝΩΙΚΕΣ για την "ευγενική υποστήριξη" της έκδοσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αλλάζουμε χέρια πάλι... Το καλοκαίρι θα βρεθούμε στη μεγάλη οικογένεια της MIG... Το φθινόπωρο βλέπουμε...

από τη σημερινή ΠΑΤΡΙΣ

http://www.patris.gr/articles/133867/

Ο “Mίστερ MIG” “βάζει πόδι” στις Μινωικές

“Ο μίστερ MIG” θέλει ν’ αγοράσει τις μετοχές του Γκριμάλντι

Οργιάζουν οι φήμες στον Πειραιά για τις Μινωικές

Της Πέλλας Λασηθιωτάκη

Αναζωπυρώθηκαν» χθες στον Πειραιά οι φήμες περί έναρξης νέου κύκλου επαφών μεταξύ MIG και Γκριμάλντι για τη μεταβίβαση του πακέτου των μετοχών των Μινωικών Γραμμών.

Όπως σχολιαζόταν χθες έντονα σε γραφεία του Πειραιά οι φήμες φέρουν τις δύο πλευρές να έρχονται κοντά σε συμφωνία. Επιφυλακτικοί ως προς τη φημολογία εμφανίζονται παλιοί μέτοχοι των Μινωικών, ενώ άλλοι λένε ότι «κι αν δεν πουληθεί στη MIG το 37% της εταιρείας, θα πουληθεί κάπου αλλού…». Ορισμένοι μάλιστα σχολιάζουν ότι είναι πολύ πιθανό να διοχετεύονται σκοπίμως πληροφορίες περί MIG, για αποκρυφτούν άλλες επαφές με διαφορετικά ισχυρά ονόματα.

Ιταλοί στη διοίκηση των Μινωικών;

Έτσι κι αλλιώς πάντως, ενόψει της γενικής συνέλευσης των μετόχων των Μινωικών Γραμμών στις 8 Ιουνίου, δύο είναι τα σενάρια όπως ήδη έχει γράψει η «Π»:

-Το ένα σενάριο είναι να πουλήσει ο Γκριμάλντι πριν τη γενική συνέλευση. Έτσι, ο νέος μεγαλομέτοχος (έκτος θα είναι μέσα σε τρία χρόνια) θα αναβάλει τη γενική συνέλευση μέχρι να…βρει τις ισορροπίες του.

-Το άλλο σενάριο, πιθανόν και το πιο εφιαλτικό, είναι να διατηρήσει ο Γκριμάλντι το πακέτο του στις Μινωικές Γραμμές και να θελήσει να αλλάξει ισορροπίες στη διοίκηση της εταιρείας. Αυτό ακούγεται λογικό, αλλά τι σημαίνει πρακτικά να έχει ο Γκριμάλντι πλειοψηφία ή έστω δικούς του ανθρώπους στη διοίκηση? Προφανώς να υπάρχουν στη σύνθεση και Ιταλοί. Είναι πάρα πολύ πιθανόν να δούμε Ιταλούς στη διοίκηση της πάλαι ποτέ εταιρείας λαϊκής βάσης του Ηρακλείου, ενδεχόμενο που κάνει τους παλιούς μετόχους να κουνούν να κεφάλια τους και τους νέους να εξοργίζονται… «Επιθετική» πολιτικής από τη MIG

Ξάφνιασε τους πάντες χθες η ανακοίνωση της Blue Star Ferries ότι θα διατηρήσει στα ίδια με τα σημερινά επίπεδα τις τιμές των εισιτηρίων και των ναύλων. Η Blue Star την οποία ως γνωστό εξαγόρασε η MIG, προκάλεσε αρχικά αμηχανία και στη συνέχεια αντιδράσεις, διότι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μιχάλης Σακέλης, είναι παράλληλα και πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας. Ο κ. Σακέλης δέχθηκε οξύτατη κριτική από άλλα μέλη της Ένωσης, καθώς η ανακοίνωση της Blue Star έγινε λίγο πριν τη σύγκλιση της γενικής συνέλευσης των μελών της με θέμα την αύξηση των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τους ναύλους, λόγω της ανόδου των τιμών στα καύσιμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση της Blue Star δημιούργησε αντίπαλα στρατόπεδα μέσα στην Ένωση Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας, με διοικητικούς συμβούλους να χαρακτηρίζουν άτοπη και άκαιρη την απόφαση της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που ειμαι πονηρος θα πω οτι μετα και απο αυτο

Μινωϊκές: Ανακοίνωσαν πάγωμα τιμών στα εισιτήρια των επιβατών
αυξανω στο μυαλο μου τις πιθανοτητες να μπει στις Μινωικες ο Βγενοπουλος και τα MIGs του.
Link to comment
Share on other sites

Απο το Marinews.gr

Ραγδαίες και αλυσιδωτές είναι οι εξελίξεις στις Μινωϊκές Γραμμές λίγες μόλις ημέρες πριν τη Γ.Σ. που είναι προγραμματισμένη για τις 8 Ιουνίου. Πιο συγκεκριμένα, ο νυν πρόεδρος των Μινωϊκών, Στέλιος Σαρρής από τα πιο έμπειρα στελέχη της εταιρείας αλλά και της ελληνικής ακτοπλοϊας , δεν θα υποβάλλει υποψηφιότητα για την επανεκλογή του. Μιλώντας στο Marinews.gr άφησε αιχμές για την πολιτική που ακολουθεί ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας Εμανουέλε Γκριμάλντι:

Δεν βάζω υποψηφιότητα για λόγους αρχής αλλά και για αντικειμενικούς λόγους. Ο λόγος αρχής είναι ότι πίστεψα και δούλεψα για μία εταιρεία με εθνική ταυτότητα και μάλιστα ταυτότητα του τόπου μου, μη όντας οπαδός της παγκοσμιοποίησης, που φαίνεται να παρακμάζει.

Ο αντικειμενικός λόγος είναι ότι υπάρχει μία δεδομένη πλειοψηφία με κυρίαρχο ρόλο που φυσικό είναι να θέλει τη δική της ,κυρίαρχη, εκπροσώπηση , παραβλέποντας ο,τιδήποτε» και προσέθεσε:

Είχα δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν πως, ότι είναι νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και δίκαιο. Και πράγματι διερωτώμαι. Πώς ένα 40% μπορεί να κρατάει δέσμιο ένα 60%, απλά και μόνο γιατί το 60% είναι πολυδιασπαρμένο;

Link to comment
Share on other sites

that's democracy mate.

if you can't change the rules, abide by them.

τι να κανουμε αλλος ειναι το αφεντικο τωρα. ας μην επανελθουμε στο ποσοι ειναι οι κρητικοι μετοχοι, σιγουρα δεν ειναι 60% και ειναι ζητημα αν φτανουν το 25 με το υπολοιπο 35-40% σε θεσμικους. ειχε γινει εκτενεστατη κουβεντα προπερσυ (οχι μονο εδω και αλλα και μεσα στις ιδιες τις μινωικες) οταν ηταν ο artioli στην εταιρεια οι ιδιοι οι τοτε διοικουντες, ελεγαν οτι το μετοχολογιο αλλαζει και οι παλιοι μετοχοι πουλανε συνεχως.

τωρα γιατι το 40% κυβερνα επειδη το 60% ειναι διασπασμενο, ε τι να κανουμε δεν ειναι η πρωτη φορα. σε πολλες αλλες εταιρειες συμβαινει η καταστατικη μειοψηφια να εχει το πανω χερι. καμια φορα οχι μονο σε εταιρειες;).

κριμα παντως. τον επομενο βασικο μετοχο δεν θα τον υποδεχτει ο κυριος σαρρης (θυμιζω οτι με ανακοινωσεις του εχει χαιρετησει την εισοδο στην εταιρεια των: παναγοπουλου, λασκαριδη και Grimaldi).

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά πάντως και από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω τον τελευταίο λόγο στις ιδιαίτερα σημαντικές αποφάσεις έχει η Γενική Συνέλευση των Μετόχων. Βέβαια το πρόβλημα που δημιουργείται στις συνεδριάσεις, ως συνήθως, είναι η έλλειψη συμμετοχής από ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου 60%. Δεν είναι λίγες άλλωστε η φορές που συνελεύσεις πολλών εταιρειών έχουν αλλάξει ημερομηνία λόγο έλλειψης συμμετοχής. Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι πως ένα μερίδιο ευθύνης για την διακυβέρνηση της εταιρείας από το 40% πέφτει και στο υπόλοιπο 60...

Link to comment
Share on other sites

Αντισταση-Ξεαντισταση ο Ιταλος ειναι πλεον προεδρος στις Μινωικες Γραμμες. Αυτα ειναι τα αποτελεσματα της ανεξελεγκτης γιγαντωσης. :(

Link to comment
Share on other sites

Τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη των τεσσάρων μελών στο ΔΣ των Μινωϊκών Γραμμών.

1.Εμανουέλ Γκριμάλντι 90,80%

2.Ντιέγκο Πατσέλα 88,83%

3.Τζιανλούκα Γκριμάλντι 88,58%

4.Πώλ Κυπριανού 88,12%Αναπληρωματικοί είναι: α' αναπληρωματικός ο Μιχάλης Χατζάκης με 77,63% , β' ο Γ.Παπαγεωργίου με 66,54%. και γ’ ο Ηρακλής Καλογεράκης με 56,11%. Στη διοίκηση των Μινωικών Γραμμών μετέχουν τώρα οι Ιταλοί Μ. Γκριμάλντι, Τζ. Γκριμάλντι, Ντ. Πατσέλα, Π. Κυπριανού, επίσης οι Αντ. Μανιαδάκης (διευθύνων σύμβουλος), οι Γ. Δρυς και Ι. Δρυλλεράκης (είχαν εκλεγεί επί μεγαλομετόχου Λασκαρίδη) και οι Μ. Βαβουράκης, Κ. Μαμαλάκης, Ι. Ξενικάκης, Μ. Παπαδάκης και Ευ. Φρουδάκης.

απο το MarineNews (το copyright που λεγαμε)

Edited by proud_ionian
link πηγης
Link to comment
Share on other sites

Η πιο ενδιαφέρουσα, κατ' εμένα, είδηση της χθεσινής ΓΣ της ΜΙΝΟΑΝ...

http://www.patris.gr/articles/134667/76044

Πρόταση για νέα εταιρεία που θα διαχειριστεί τα δρομολόγια

Γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς

Το θέμα της «απομόνωσης» της γραμμής Ηράκλειο – Πειραιάς, από τα υπόλοιπα δρομολόγια των Μινωικών Γραμμών, συζητείται έντονα κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα μεταξύ των παλιών αλλά και των νέων στελεχών της εταιρείας.

Έγκυρες πληροφορίες της «Π» αναφέρουν ότι υπάρχει πρόταση τράπεζας σύμφωνα με την οποία είναι δυνατόν να «απομονωθεί» το δρομολόγιο Ηράκλειο – Πειραιάς από τα υπόλοιπα των Μινωικών Γραμμών. Το συγκεκριμένο δρομολόγιο, σύμφωνα με την πρόταση, μπορεί να διαχειρίζεται μία άλλη εταιρεία με την επωνυμία «Νέες Μινωικές». Το σχήμα της εταιρείας αυτής θα έχει στο επίκεντρο του μετόχους του Ηρακλείου. Με την πρόταση αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, διατηρείται η διαχείριση του δρομολογίου από στελέχη του Ηρακλείου. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι όλα αυτά δεν φαίνεται να βρίσκουν σύμφωνο, τουλάχιστον προς το παρόν, το Μ. Γκριμάλντι.

Στο μεταξύ, οι φήμες στον Πειραιά επιμένουν για επαφές μεταξύ Γκριμάλντι και MIG. Ορισμένοι σχολιάζουν ότι η επικείμενη συνεργασία πιθανόν να είναι στη βάση της διαχείρισης του συγκεκριμένου δρομολογίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο κ. Γκριμάλντι ενδιαφέρεται για το brand name των Μινωικών στις γραμμές της Αδριατικής και δεν δείχνει ενδιαφέρον για την ακτοπλοΐα και μάλιστα του ελληνικού χώρου.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον ευσεβεις ποθοι των κρητικων ειναι ολα αυτα. ο grimaldi απο την αρχη ειχε δηλωσει οτι θα κρατησει το πειραιας ηρακλειο το οποιο ειναι η πιο κερδοφορα γραμμη της εταιρειας. μαλλον απομακρυνεται καθε αλλο ενδεχομενο, γιάυτο και η MIG (μεσω της attica προβαινει σε νεες αγορες πλοιων).

αληθεια αυτοι που γραφουν οτι θα γινει νεα εταιρεια που θα ελεγχουν οι κρητες μετοχοι (το 25% των μετοχων; ή μηπως το 10% που δεν ψηφισε γκριμαλντι;) και θα κανει κουμαντο στο πειραιας ηρακλειο (40% των κερδων) το εχουν σκεφτει;

η εκλογη των τριων ιταλων με τετοια σαρωτικα ποσοστα (βλ παραπανω ποστ) πνιγει καθε τετοιο ονειρο.

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά και με αυτά μπήκαν οι τίτλοι τέλους όσον αφορά την ιθαγένεια μιας ιστορικής εταιρίας που ξεκίνησε αμειγώς κρητική για να εκτελέσει κοινωνικό έργο.Πλέον η εταιρία αφου αρχικά έχασε το κρητικό προφίλ τώρα βλέπουμε ότι χάνει και το ελληνικό προφίλ.

Ακόμα και να είναι προς το καλιστο η απόλυτη επιτυχία ίσως είναι λιγότερο προσδόκιμη από μια περιορρισμένη αλλα αντανακλάζουσα επιτυχία σε τοπικό χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κρίμα ρε παιδιά μια τετοια εταιρεία να καταλήξει έτσι.

Απο μικρός την λατρεύω αυτη την εταιρεία και εχω απογοητευτεί με τα τελευταία γεγονότα.

Διότι οι Μινωικές ήταν το καμάρι μας στο Ηράκλειο και τώρα θα μας κάνουν κουμάντο οι Ιταλοί????

Εύχομαι να αλλάξει κάτι γιατι αλλιώς πάει το καμάρι μας......:(:(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Μου θυμιζει την ιστορια με τη Strintzis Lines μονο που τοτε οι επενδυτες ηταν Ελληνες (Παναγοπουλος) Παντως για να ειμαστε και δικαιοι δε μας φταινε οι Ιταλοι. Το ιδιο το κεφαλι μας φταει για οτι εχουμε παθει στην ακτοπλοια και στην Αδριατικη.

Link to comment
Share on other sites

http://www.portnet.grMinoan :

Στροφή σε πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας

Στην αλλαγή «του μείγματος του στόλου» της προσανατολίζεται η Minoan Lines , με επενδύσεις σε πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας, ως απάντηση στο πρόβλημα της τρελής κούρσας του πετρελαίου. Αυτό άφησε να εννοηθεί, ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης, μιλώντας στους ναυτιλιακούς συντάκτες στα γραφεία της εταιρείας, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ο κύριος Μανιαδάκης, τόνισε ότι το κόστος στην τιμή των καυσίμων, με την δραματική αύξηση του πετρελαίου, είναι πλέον καθοριστικό για τα λειτουργικά δεδομένα των ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι οποίες κινούνται στα όριά τους – για την ακρίβεια δεν σημειώνουν κέρδη – και υποχρεώνονται έτσι να επανεξετάσουν συνολικά την στρατηγική τους. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι με τις σημερινές τιμές των καυσίμων, αν η κούρσα του πετρελαίου δεν συνεχιστεί η Minoan, θα δαπανήσει για το 2008 περισσότερο από 82,5 εκατ. Ευρώ για καύσιμα, όταν το 2007 το ποσό αυτό ήταν 57 εκατ. Ευρώ και το2005 μόλις 35 εκατ. Ευρώ. Με αυτά τα δεδομένα, κάθε απόφαση για νέα δρομολόγηση πλοίων, σε άλλες γραμμές, εξαρτάται πάντα απ’ την τιμή των καυσίμων υπογράμμισε ο ισχυρός άντρας των Μινωικών. Έτσι και με δεδομένη πάντα την διατήρηση των καυσίμων στα σημερινά εξωφρενικά επίπεδα, η αύξηση της χωρητικότητας των πλοίων του στόλου τους, ώστε να επιτυγχάνεται οικονομία κλίμακος, φαντάζει ως η πλέον ελκυστική λύση.

Ναυτιλιακοί κύκλοι σημείωναν πάντως ότι κάτι τέτοιο, πιθανότατα θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τον ρόλο του νέου προέδρου των Μινωικών, κυρίου Grimaldi, ο Όμιλος του οποίου, όχι μόνο διαθέτει μεγάλης χωρητικότητας πλοία, αλλά επίσης κατασκευάζει 25 ανάλογης κατηγορίας.

Σχετικά πάντως με τις φήμες που κυκλοφορούν για δήθεν κακές σχέσεις στο εσωτερικό της εταιρείας, ο κ. Μανιαδάκης διαβεβαίωσε, ότι η επικοινωνία του με τον κύριο Grimaldi είναι καθημερινή και σε πολύ καλό επίπεδο, υπογραμμίζοντας ότι όσο μεγάλος και αν είναι ένας μέτοχος, λαμβάνει πάντα υπ όψιν του το συμβούλιο της εταιρείας στην οποία μετέχει.

Κατά τα λοιπά, ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών, τόνισε πως το κράτος, πρέπει να σκύψει πάνω στο πρόβλημα που έχει διαμορφωθεί με τις υψηλές τιμές των καυσίμων, και σαν πρώτο βήμα για την λύση του, να καταργήσει τις κρατήσεις υπέρ τρίτων, που φτάνουν στο 30% του ναύλου. Δήλωσε δε, ότι αν συνεχιστεί το ράλι των τιμών των καυσίμων, η Minoan ίσως υποχρεωθεί να επανεξετάσει την τιμολογιακή της πολιτική, και να προβεί σε αυξήσεις, κυρίως των βραδινών δρομολογίων, κρατώντας αντίθετα, σε χαμηλά επίπεδα τα ημερήσια, για να εξυπηρετεί έτσι πολίτες χαμηλότερων εισοδημάτων.

Τέλος, ο κύριος Μανιαδάκης, κράτησε κλειστά τα χαρτιά του, σε ότι αφορά την στάση των Μινωικών στην Hellenic Sea Ways – υπενθυμίζεται ότι οι Μινωικές με το 34% που κατέχουν στην HSW, διατηρούν δικαιώματα καταστατικής μειοψηφίας, και έτσι αυξημένο ρόλο σε ενδεχόμενες ανακατατάξεις που μπορεί να συμβούν σε αυτήν την εταιρεία. Σε ότι αφορά αυτές καθ’ αυτές τις Μινωικές, επέμεινε πάντως πως γνωρίζουν πολύ καλά, τον τομέα της Cruise – Ferries και θα παραμείνουν σ’ αυτόν, στην βασική τους στρατηγική, μεγάλα πλοία σε μεγάλες γραμμές, υπενθυμίζοντας, ότι στην Ελλάδα έχουν τοποθετηθεί μόνο στην γραμμή του Ηρακλείου και τονίζοντας ότι φυσικά θα παραμείνουν σ’ αυτήν, οι γραμμές της Αδριατικής, και ίσως σε άλλες μεγάλες γραμμές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Μεσογείου, με στόχο να αναδειχθούν, η μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία της περιοχής. Διέψευσε έτσι, σενάρια που ήθελαν να έχουν οι Μινωικές στραμμένο το βλέμμα τους στις Κυκλάδες, και κρατώντας έτσι αποστάσεις από άλλες εταιρείες, φήμες που τους έφεραν προ ενδεχόμενων συνεργασιών και βέβαια τα όσα ακούγονταν για «καρτέλ». Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ. Μανιαδάκης «καρτέλ σημαίνει κέρδη, και κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για κέρδη στην ακτοπλοΐα στην παρούσα φάση».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...