Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οριακο κερδος για 2-3 χρόνια;; ούτε θεωρητικά αλλα ούτε πρακτικά θα γινει. 

Φέτος έφτασε στο σημείο να έχει το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος από τα λειτουργικά έξοδα με τα τριγωνικά δρομολόγια αγνοώντας πόσους επιβάτες και ιχ εχασε, απλά για να κρατήσει τις μεταφορικές την ισχνή περίοδο του χειμώνα. Όχι απλά τους έχασε, τους πήρε η κοινοπραξία.

Και συζητάμε οτι θα έκανε οριακές κερδοφορες κινησεις; Έχει αποδειχθει πλέον οτι το ενδιαφέρον της εταιρείας είναι το μεταφορικό έργο σε φορτηγά και όχι σε επιβάτες. Θα τον βόλευε να έβαζε και vinsentini των 500 επιβατων με 2500 γραμμικά και καταναλώσεις μικρές που λεει ο λογος.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Nikos_Chania Καλά αν τον έπαιρνε και Ro/Ro θα εβαζε😜. Πάντως δεν ξέρω κατά πόσο έχασε επιβάτες. Και τις 2 φορες που ταξίδεψα τα Χριστούγεννα άκουγα στη ρεσεψιόν στην ουρα για τις καμπίνες γκρίνια για την ΑΝΕΚ και συζητήσεις από άσχετους από ναυτιλιακά ότι είναι παλιά και κακά καράβια τα Κρήτη και τα φοβούνται.

Edited by ToMonopolioMasEfage
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το έχει σχολιάσει καποιος νωρίτερα ( με συγχωρείτε αν εχει συμβεί ) αλλα στην ιστοσελίδα των Μινωικών στο βασικό μενου που περιγράφει τις γραμμές της , αναφέρει το Δρομολόγιο Πειραιάς - Κυκλάδες ... με μια επισήμανση οτι "ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ  Aegean Speed Lines"...

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

απο περσυ συνεργαζονται

On 6/26/2019 at 3:51 AM, MILTIADIS said:

Θα εχουμε συνεργασια μεταξυ Μινωικων και Aegean Speed Lines οπως βλεπουμε εδω.

Πλεον τα δρομολογια της γραμμης Πειραιας-Σεριφος-Σιφνος-Μηλος υπαρχουν στο συστημα της minoan με μπανερακι operated by Aegean Speed Lines.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θεωρώ ότι αυτή αλλαγή με την αλλαγή πλοίων και ονομάτων ότι είναι πισογύρισμα....Και τι εννοώ μ αυτό..Διώχνει 2 πλοία από το Ηράκλειο τα οποία είναι από τα πιο αξιόπιστα στην ελληνική ακτοπλοϊα και φέρνει τα πρώην ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ τα οποία θεωρώ ότι και τα 2 πλοία υστερούν σε κοινόχρηστους χώρους συγκριτικά με τα ΚΝΩΣΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ για την γραμμή του Ηρακλείου ,και επίσης έχουν υποστεί καταπονήσεις και φθορές από τις ναυλώσεις στην Ιταλία...Επίσης δεν μπορούν (ειδικά το ΜΥΚΟΝΟΣ) να αναπτύξουν την ταχύτητα που είχαν παλαιότερα που σημαίνει ότι ειδικά στα ημερήσια και με την Μήλο μέσα θα έχουμε αύξηση της διάρκειας του ταξιδιού.Και δυστυχώς θα έχουμε αποχώρηση του ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ για τα ξένα(αλλαγή χρωμάτων,σημαίας,ονόματος)που με θλίβει και δείχνει τελικά ότι τον Grimaldi δεν τον ενδιαφέρει ή δεν θέλει τις Μινωϊκές να είναι μια εταιρία με μεγάλη παρουσία σε πολλές γραμμές παρά την θέλει περιορισμένη στις απολύτως βασικές..Θα μπορούσε πιστεύω εφόσον θέλει ντε και καλά να αυξήσει τα γκαράζ στο Ηράκλειο ,να έβαζε το ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ σε άλλη γραμμή στην ακτοπλοϊα μας έτσι ώστε να υπήρχε και λίγο υγιής ανταγωνισμός.

Link to comment
Share on other sites

Για ποιον λογο θεωρεις οτι τα Ευρωπη/Ολυμπια υστερουν σε κοινοχρηστους χωρους εναντι των Κνωσσος και Φαιστος?Η μονη τους διαφορα ειναι οτι τα πρωτα εχουν το συνεδριακο κεντρο/σαλονι πρυμα και τα εστιατορια πλωρα ενω τα αλλα δυο αναποδα.Κατα τα αλλα και η χωρητικοτητα σε αυτα αλλα και ο διακοσμος ειναι ιδιος με διαφορετικα χρωματα σε καθε πλοιο.

Τις δε καμπινες που τα Ιταλικα''εχασαν''λογω του πανω γκαραζ τις αναπληρωσαν πρυμα στο καταστρωμα 7 και στα δεξια του καταστρωματος 8 οποτε και στα κρεβατια η αριθμητικη διαφορα ειναι αμελητεα.Αυτο που οντως μπορει να πει κανεις ειναι οτι εχουν λιγοτερα αεροπορικα αλλα και παλι εχουν πιο πολλα απο καθε πλοιο που αυτη τη στιγμη παει Κρητη.

Γενικα τα παλατια της Αδριατικης παντα μου φαινοντουσαν πιο λειτουργικα σαν συνολο απο τα Ηρακλειωτικα(και κομψοτερα).

Υ.Γ Για τα μηχανολογικα δεν θα αναφερω κατι γιατι ειναι τελειως αβασιμα και το εχουμε ξανασυζητησει στο φορουμ αυτο.Θα τα δουμε στην πραξη φετος.

Link to comment
Share on other sites

Μην το βλέπετε τοπικιστικά ή μόνο από την πλευρά του επιβάτη. Ο Γκριμάλντι αλλά πιστεύω και ο κάθε πλοιοκτήτης θα φρόντιζε να κάνουν ένα rotation τα πλοία του γιατί στα 20 σχεδόν χρόνια που έχουν εδώ τα "Ηρακλειώτικα" δουλεύουν χαλαρά (με εξαίρεση κάποιες μέρες που έχουν ημερήσια το καλοκαίρι) ενώ τα άλλα (Ευρώπη και Ολύμπια) έχουν φάει όλα τα χρόνια τα ζόρια της αρκούδας, χώρια τις ναυλώσεις. Λογικό είναι τα ποιο ξεκούραστα να θέλει να αξιοποιήσει στον ανταγωνισμό και να βάλει τα ποιό καταπονημένα εκεί που παίζει ποιό άνετα.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, MILTIADIS said:

Για ποιον λογο θεωρεις οτι τα Ευρωπη/Ολυμπια υστερουν σε κοινοχρηστους χωρους εναντι των Κνωσσος και Φαιστος?

Ενα πράγμα θα πω.., φαντάσου ημερήσιο Αυγουστιάτικα, με Μήλο μέσα, οι 2.000 περίπου επιβάτες που θα κουβαλάει, τι θα γίνεται..Που θα βρουν να πάνε να αράξουν με 200-300 περίπου αεροπορικές και χωροταξία "στριμωξίδι" (2 κεντρικά σαλόνια δίπλα-δίπλα)...
Καλώς ή κακώς, μόνο και μόνο οι αεροπορικές των Κνωσσός/Φαιστός εξαφάνιζαν κάπου στα 700 άτομα από τους υπόλοιπους χώρους του πλοίου.
Στο μόνο που υπερτερούν τα Ευρώπα/Ολυμπία είναι στο θέμα γκαράζ.
Χώρια το θέμα ταχύτητα, που θα βάζει μισή με μια ώρα παραπάνω την διαδρομή.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά για το θέμα ταχύτητας κρατήστε μια πισινή. Εδώ νεκρανασταθηκαν το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ και το ΟΛΥΜΠΟΥΣ και πιανουν σχεδόν τις αρχικές τους ταχύτητες, με λίγη φροντίδα και αυτά θα πετάνε και πάλι. Τα έχετε στείλει για σκραπ μερικοί πλοία του 2002.

Link to comment
Share on other sites

Η ιδια η εταιρεια με τα πλανα δρομολογίων δειχνει οτι δεν θα ταξιδευουν με υψηλες ταχυτητες.

Εμεις λέμε οτι δεν μπορουν να πανε στις ταχυτητες κνωσσος/φαιστος. Και δεν το βγαζουμε απ την κουτρα μας..

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Strofalos said:

Ενα πράγμα θα πω.., φαντάσου ημερήσιο Αυγουστιάτικα, με Μήλο μέσα, οι 2.000 περίπου επιβάτες που θα κουβαλάει, τι θα γίνεται..Που θα βρουν να πάνε να αραξουν

 

7 hours ago, Nikos_Chania said:

Η ιδια η εταιρεια με τα πλανα δρομολογίων δειχνει οτι δεν θα ταξιδευουν με υψηλες ταχυτητες.

Αλιμονο τους εαν βασιζαν ολο τον επιχειρησιακο τους σχεδιασμο στις 10 προσεγγισεις που κανουν ολο το χρονο στη Μηλο..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε κανείς για τον σχεδιασμό τους, αλλά φαίνεται οτι ο περιορισμός της ταχύτητας του μύκονος είναι σαφέστατα εις γνώσιν τους και ανάλογα καθορίζουν τα ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Με νηολογιο Ηρακλειου και παλι το πλοιο.

Η εταιρεία δείχνει να "φοβάται" να νηολογήσει στο Ηράκλειο το πλοίο της που πηγαίνει Χανιά, κάτι που φαίνεται από τη νηολόγηση του νυν Φαιστός Παλας στο Ηράκλειο.

Γιατί δεν επέλεξαν τα Χανιά όμως σαν νηολόγιο στο Κύδων Παλάς;

Τροφή για σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανακοινωση της εταιρειας για τον επαναπατρισμο Ελληνων πολιτων απο την Ιταλια.

Quote

COVID-19: ΟΙ ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Πολλοί Έλληνες βρέθηκαν "εγκλωβισμένοι" στην Ιταλία μετά το κλείσιμο των συνόρων από αέρος, θαλάσσης και ξηράς εξαιτίας των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί για να περιοριστεί η εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού που έχει αφανίσει χιλιάδες ανθρώπινες ζωές παγκοσμίως. Η Διοίκηση των Μινωικών Γραμμών συνεργάστηκε με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και την Ελληνική Πρεσβεία στη Ρώμη για να συντονίσουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα τις ενέργειες επαναπατρισμού των Ελλήνων υπηκόων από την Ιταλία. Δεδομένης της κρισιμότητας της κατάστασης και των αυστηρών περιορισμών που τέθηκαν σε ισχύ για τις ναυτιλιακές εταιρείες για αποκλεισμό των μετακινήσεων επιβατών στα δρομολόγια από / προς Ιταλία λόγω της έξαρσης του κορωνοϊού, με συντονισμένες ενέργειες, αποφασίστηκε ο επαναπατρισμός των Ελλήνων συμπατριωτών μας από την Ιταλία. Στις 21 Μαρτίου 2020, στο δρομολόγιο Αγκώνα - Ηγουμενίτσα - Πάτρα, σχεδόν 250 Έλληνες πολίτες, πολλοί εξ ’αυτών φοιτητές και οικογένειες, με τα οχήματά τους διακινήθηκαν με το πλοίο Cruise Olympia, ακολουθώντας αυστηρά όλα τα προληπτικά μέτρα και σεβόμενοι τις κατευθυντήριες οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, των αρμόδιων φορέων και της ίδιας της εταιρείας. 

Η επιχείρηση επαναπατρισμού ολοκληρώθηκε ομαλά και με επαγγελματισμό με τη συμβολή των εμπλεκομένων φορέων, της Εμπορικής Διεύθυνσης Επιβατών, της στενής συνεργασίας της αρμόδιας υπηρεσίας γκρουπ της εταιρείας μας με τον κ. Αλέξη Κατσαρέα, Διευθύνοντα του Προξενικού Γραφείου της Πρεσβείας της Ελλάδος της Ρώμης, καθώς και την άριστη εξυπηρέτηση από τους αξιωματικούς και τα μέλη του πληρώματος του πλοίου Cruise Olympia στους επιβαίνοντες. 

Ο συνολικός αριθμός των επαναπατριζόμενων Ελλήνων που διακινήθηκαν ήταν 244 και 45 Ι.Χ. αυτοκίνητα, εκ των οποίων:

137 επιβάτες και 25 Ι.Χ. αυτοκίνητα αποβιβάστηκαν στην Ηγουμενίτσα και 
107 επιβάτες και 20 Ι.Χ. αυτοκίνητα στην Πάτρα

Είναι γεγονός ότι παρόλο που οι επιπτώσεις του Covid-19 δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί, θα συνεχίσουν να διαταράσσουν τη ζωή μας για το επόμενο διάστημα. Εμείς, στις Μινωικές Γραμμές πιστεύουμε ότι είναι ευθύνη μας να αντιμετωπίσουμε με κοινωνική ευαισθησία αυτή την κρίση, εφαρμόζοντας στρατηγικές και πρωτοβουλίες προς όφελος της κοινωνίας, στηρίζοντας τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες μας και την οικονομία της χώρας μας. Οι ενέργειές μας για τον επαναπατρισμό των συμπατριωτών μας από την κόκκινη ζώνη της Ιταλίας, είναι το λιγότερο που μπορούμε να προσφέρουμε. Δείχνοντας το κοινωνικό μας πρόσωπο, συμβάλλουμε για να αντιμετωπίσουμε με κοινωνική αλληλεγγύη και σοβαρότητα, την παγκόσμια κρίση που μας απειλεί.

 

Link to comment
Share on other sites

@Mike18 Εύλογη η απορία. Θεωρώ επειδή ταξίδεψα πρόσφατα ότι ίσως να είχαν πρόβλημα με τους χρόνους φορτο-εκφόρτωσης. Οι επιβάτες για να επιβιβαστούν, όσοι ταξιδεύουν, μπαίνουν σε ουρά με απόσταση 2 μέτρων ο καθένας και γίνεται 2 φορές έλεγχος θερμοκρασίας. Για να ανέβει κάποιος στον καταπέλτη, πρέπει ο προηγούμενος να ανέβει τις κυλιόμενες και να μπει στη ρεσεψιον. Αφού φτάσει το καράβι πρέπει να αεριστεί, ανοίγουν όλες τις καμπίνες κλπ. Δεν ξέρω τι γίνεται στο γκαράζ και με τι ταχυτητα φορτώνουν αλλά θεωρητικά χωρίς πολλά ΙΧ, τα φορτηγά πρέπει να μπαίνουν αερά, άρα δεν έχει θέμα εκεί. Πάντως εμείς με αναχώρηση 21:00 από Πειραιά, φύγαμε στις 21:15 αν θυμάμαι καλά. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορύσε με αναχώρηση στις 18:00 από χανιά, να φύγει χωρίς καθυστέρηση στις 21:00 από Ηράκλειο, εκτός αν πάνε όλοι οι επιβάτες να περιμένουν στο λιμάνι από τις 19:00. Χλωμό. Με 5 άτομα μπροστά μας μπήκαμε στο πλοίο μετά από περίπου 20 λεπτά, μην ξεχνάτε γίνονται και έλεγχοι εγγράφων, εισητηρίων κλπ, πάλι 2 φορές μια στον καταπέλτη και μια μόλις μπεις με τα εισητήρια.

Νομίζω παίζει ρόλο και το ότι έρχεται καλοκαίρι και θα κακοφανεί η κρουαζίερα στον κόσμο σίγουρα, τώρα που προσπαθούν να στεριώσουν στα Χανιά.

Edited by ToMonopolioMasEfage
Link to comment
Share on other sites

Απλα θεωρώ οτι επειδή υπάρχει αισθητή μείωση αμαξιών και επιβατών οτι θα συμφέρει πιο πολύ το τριγωνικό αλλα η διοίκηση θα ξερει καλύτερα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το soudaport.gr έχει αναφέρει από το πρωί για συνδυαστικά δρομολόγια με το Κύδων Πάλας και το Φαιστός Πάλας. Κάτι το οποίο μένει να ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρεία.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση απο Πειραια 21:00 αφιξη Ηρακλειο στις 05:00 και στα Χανια στις 09:00

Και απο Χανια αναχωρηση 19:00 απο Ηρακλειο 23:00 και αφιξη Πειραια στις 07:00

Ολα αυτα με Κυδων Παλας και Φαιστος Παλας.

https://m.minoan.gr/article/6530/deltio-typoy-minoikes-grammes-tropopoiiseis-sto-programma-dromologion-stis-grammes-tis

Link to comment
Share on other sites

Θυμάται κανείς αν είχε δουλέψει/ανοίξει ποτε πλωριο καταπελτη κάποιο από τα ικαρος/Πασιφάη?Γιατί σε φωτο εν Ελλάδι και έξω τους βλέπω σφραγισμένους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...