Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θα επιχειρήσω να κάνω μία προσέγγιση επί του θέματος, με ελάχιστα βέβαια εφόδια, ποιά είναι αυτά? Η λογική πρωτίστως και δευτερευόντως τα ελάχιστα ταξίδια στη γραμμή πέντε αλε ρετουρ στον αριθμό, για λόγους διακοπών φιλοξενούμενος σε σπίτι γνωστής μου. 

Οι Μινωικές πράγματι, φέτος, δείχνουν πως δεν υπολογίζουν τα Χανιά σε σύγκριση με πέρσι, έχουν ένα δίκιο αφού από τη μία πλευρά το Ηράκλειο είναι το 'κάστρο' κι αφετέρου τα Χανιά έχουν μικρότερη κίνηση σε κάθε κατηγορία εν συγκρίσει με το Ηράκλειο. Ωστόσο, με αυτόν τον τρόπο δεν επιβεβαιώνουν αποτελεσματικά το περίφημο μοτο 'ήρθαμε για να μείνουμε' το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί από πολλές εταιρείες και σε πολλές περιπτώσεις στις ενάρξεις δρομολογήσεων. Φταίνε οι Χανιώτες, όσο αυστηρό και κατακριτικό αν φαίνεται, δε στηρίχτηκε το Μπλου, δε στηρίχτηκε το Αριάδνη, ούτε το Οράιζον, όταν υπήρχαν ανταγωνιστές πλοία υποδεέστερα, οι αρπαχτές του Τσαμπιον δεν προσμετρώνται στη δική μου θεώρηση. Έχεις Λατώ και Λισσός έναντι Μπλου και προτιμάς τα πρώτα. ΟΚ! 

Η δική μου άποψη για το σήμερα? Οι Μινωικές μόνο με ένα πλοίο τύπου Rigel VII* (ακούγεται ρηξικέλευθο, ασπάζομαι αυτό το συνειρμό) θα μπορούσε να είναι χειμώνα καλοκαίρι μόνιμα σε αυτή τη γραμμή.   

*Όπου Rigel VII, βάλτε τη χωρητικότητα σε γκαράζ, κρεβάτια, αλλά πρωτίστως κατανάλωση και ταχύτητα αυτού του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το τι έγινε στο φορτηγό δεν θα το γράψω για προσωπικους λόγους.

Δεν διαταράσσεται καμία συγκοινωνία. Όμως δεν μπορεις να λες οτι εχει ο άλλος στραβη καμπουρα αρα εγώ ειμαι εντάξει. Το οτι η ανεκ ειναι υποδεεστερη, δεν σημαινει πως η συμπεριφορα των Μινωικων ειναι αποδεκτή. Δεν υπάρχει λόγος να θεωρουμε οτι κατι εκ των όσων υπάρχει ειναι καλύτερο και αναγκαστικά αρεστό.

Συμφωνώ στο οτι οι Χανιώτες φταίνε που δεν απέδωσαν τα προηγούμενα εγχειρηματα, όμως σε αυτό το εγχείρημα στήριξαν γιατι βρηκαν μια καλή επιλογή, κάτι ανώτερο.

Δυστυχώς πλέον οι Μινωικές ωθούν τα Χανιά και πάλι εκει που ηταν. Να μισουν τις Ηρακλειωτικες Μινωικές.

52 minutes ago, George...f said:

 Ο όμιλος έχει πραγματικά άπειρα πλοία και επιλογές για να δρομολογούσε λόγω της ακινησίας των Κρουζ. Φθηνές δικαιολογίες ότι από το να εγκαταλείψει τελειως τη γραμμή βρέθηκε η λύση της κρουαζιέρας. Πραγματικά κρίμα.

Σαφέστατα και έχει πλοια. Ότι θελει μπορει να κανει. Αλλα προτιμησε να βρισκεται σε αυτη την θεση σημερα που δεν ειναι κρίμα. ειναι μαλλον αυτο που επρεπε να γινει, για να φανει εν τελει πως οπου ακους πολλα κερασια...

Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικές για μένα δεν θυμίζουν τις παλιές καλές Μινωικές.Δυστυχώς έχει γίνει το όχημα για τα επεκτατικά σχέδια του Grimaldi στην Αδριατική που σε ένα μεγάλο ποσοστό τα κατάφερε και έχει περιοριστεί πλεόν μόνο στην Κρήτη και λίγο στις Κυκλάδες.(Την Αδριατική δεν την βάζω γιατί εκεί είναι Grimaldi πλέον,το MINOAN το έχει για τυπικούς ή διακοσμητικούς λόγους).Μην ξεχνάμε ότι όταν ήρθε ο Grimaldi στην εταιρία πήρε τα ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ για ναύλωση στην Ιταλία και το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ για δικό του,που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να τα κρατήσει όπως ήταν και να πήγαινε σε νέες γραμμές στο Αιγαίο ως Μινωικές φυσικά.Αλλά δυστυχώς έχουμε την σημερινή εικόνα με 3 παλάτια(ΚΝΩΣΟΣ,ΦΑΙΣΤΟΣ,ΜΥΚΟΝΟΣ) και 1 ταχύπλοο(ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ),(Τα ΚΡΟΥΙΖ δεν τα βάζω γιατί δεν ανήκουν στις Μινωικές) που δείχνει ότι το brand των Μινωικών έχει συρικνωθεί πάρα πολύ.Επίσης δείχνει να να μην σέβεται τον επιβάτη(είτε Χανιώτη,είτε Ηρακλειώτη)κάνοντας τα κυκλικά δρομολόγια Πειραιάς-Χανιά-Ηράκλειο ή Πειραιάς-Ηράκλειο-Χανιά αυξάνοντας κατακόρυφα την διάρκεια ταξιδιού,με τις τιμές στα ύψη και με τις ταχύτητες χαμηλές αδιαφορώντας την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.Η επικοινωνιακή τακτική να διαφημίζουμε ότι έχουμε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και ότι βάλαμε πρώτοι scrubbers και παράλληλα να ρίχνουμε καρφιά ή να κράζουμε ότι οι άλλοι(ανταγωνιστές) χρωστάνε,έχουν δάνεια ή δεν έχουν βάλει ακόμα scrubber ή ότι έχουν παλιά πλοία και θα πρέπει να αποσυρθούν δεν νομίζω ότι βοηθά στην εικόνα της.Αντιθέτως δείχνει έλλειψης σοβαρότητας και επιχειρημάτων και θα πρέπει να γίνει μια αυτοκριτική για τα λάθη που έχουν γίνει  και να δουν πως θα γίνει μια πιο αξιόπιστη και πιο ανταγωνιστική εταιρία και όχι να κοιτάει τι κάνουν οι ανταγωνιστές. 

Link to comment
Share on other sites

Οι πρωινες αναχωρησεις μετα την αρση του απαγορετικου διαμορφωνονται ως εξης

Πειραιας-Ηρακλειο-Χανια     H/S/F KNOSSOS PALACE

Αναχωρηση 08:00 αφιξη στο Ηρακλειο στις 16:30 αφιξη στα Χανια στις 20:15

Ηρακλειο-Πειραιας   H/S/F FESTOS PALACE

Αναχωρηση 08:00 αφιξη στον Πειραια στις 16:30

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/7/2019 at 10:21 PM, .voyager said:

Aνέκαθεν ήθελα awards, θες Mtv, θες Grammy, άντε MadAward. Μόνο Boussias πήρα, ας πάω και για SnakeAward, λοιπόν! 🤣

Το Αρετούσα (Girolata) προοριζόταν για Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία από τη Grimaldi, αλλά η GNV έδωσε καλύτερα χρήματα. Αντ' αυτού θα έρθει ένα Visentini, αλλά όχι από τα ήδη υπάρχοντα του ομίλου. Ποιό θα μπορούσε να είναι;

Επίσης, όταν τελειώσουν οι εργασίες τοποθέτησης scrubber στα Cruise της Αδριατικής, θα υπάρχει το εξής line-up: 

  • Το Festos Palace γίνεται Kydon Palace και πάει Χανιά
  • Το Mykonos Palace γίνεται Knossos Palace για Ηράκλειο
  • Το Cruise Bonaria γίνεται Festos Palace (ή αντίστροφα ονόματα με το παραπάνω αδερφό) για Ηράκλειο
  • Το Knossos Palace πάει Ιταλία στη θέση του Cruise Bonaria

 

Δεν ξερω αν θα επιβεβαιωθεις ως προς το θεμα των ονοματων αλλα ως προς το υπολοιπο σκελος ειναι οντως τελικα πολυ πιθανο να το δουμε να υλοποιειται το επομενο διαστημα ;)

Link to comment
Share on other sites

Σαφής είναι, αφού έχει παραθέσει το ξεκάθαρο post μου :) Για να αντιπροσωπεύουν τις γραμμές στις οποίες θα μπουν (τράμπες). 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, MILTIADIS said:

Στο Ηρακλειο θα ειναι τα πρωην Ευρωπη και Ολυμπια Παλας με νεα ονοματα Φαιστος και Κνωσος Παλας αντιστοιχα.

Άρα να υποθέσω το αγαπημένο μας Knossos palace να υποθέσω εκτός το ότι αλλάζει όνομα βάφεται και μπλέ. Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, amonok said:

εκτός το ότι αλλάζει όνομα βάφεται και μπλέ

Αυτό ίσως και να είναι το πιο τραγικό της υπόθεσης για μένα. Πολύ κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο πως φέρνει Palace, αδελφό εκείνου που αντικαθιστά, μην κάνουμε "ό,τι να ΄ναι" συλλογισμούς. Ας μείνουμε στο πως -για την ώρα- ό,τι καλύτερο αυτός και το πηγαίνει και το φέρνει στα νερά μας ;)

Και τα Visentini, I want it, I got it τα παίζει, για τις γραμμές που πρέπει. Περιζήτητα είναι.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το αν είναι υποβάθμιση ή όχι , προσπαθώ να κατανοήσω τους λόγους που θα γίνει μια τέτοια αλλαγή . Τόσα πολλά φορτηγά έχει πλέον το Ηράκλειο που πρέπει να πάρουν το Knossos Palace  από τη Γραμμή και να φέρουν το Bonaria ? Ρωτάω αυτό γιατί όταν τύχει να είμαι  στον Πειραιά σε αναχωρήσεις κυρίως τους χειμερινούς μήνες , τα πράγματα είναι πολύ χαλαρά στο γκαράζ  . Ίσα - ίσα που πολλές φορές έχω ταξιδέψει τον χειμώνα ,κάτι Κυριακές και Παρασκευές  με πρωτόκολλο σε επιβάτες  . Ως γνωστόν τα αδελφά της Αδριατικής έχουν μικρότερο πρωτόκολλο . Άρα δεν θα χάσει έναν αριθμό εν δυνάμει επιβατών ? Και η ερώτηση αφορά και το καλοκαίρι φυσικά .   

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Ναι το Ηρακλειο εχει φορτηγα.Και πλεον μετα τις αυξησεις η κοινοπραξια ειναι ακριβοτερη οσον αφορα τα φορτηγα(μεχρι πριν ενα μηνα ισχυε το αντιθετο)οποτε αναμενεται να υπαρξει σιγουρα μετακινηση μεταφορικων.Η λογικη ειναι η ιδια με τη δρομολογηση των Κρουζ στην Αδριατικη(σε μικροτερη κλιμακα εδω φυσικα)δηλαδη προσφορα επιπλεον γραμμικων μετρων σε πιο ανταγωνιστικη τιμη.Και πιστεψτε με αυτες οι εξτρα 30 νταλικες που χωραει το Μυκονος αποφερουν πολυ μεγαλυτερο εσοδο στο ταμειο της εταιρειας απο τους 320 επιβατες παραπανω που μπορει να παρει το Κνωσος τις 10 μερες του χρονου που θα χτυπησει πρωτοκολλο ;) 

Υ.Γ Υποβαθμιση θα ηταν να εμπαινε το..Δαιδαλος.Οταν αντικαθιστας αδελφο πλοιο με αδελφο πλοιο δεν ειναι ουτε υποβαθμιση ουτε αναβαθμιση.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, MILTIADIS said:

Και πιστεψτε με αυτες οι εξτρα 30 νταλικες που χωραει το Μυκονος αποφερουν πολυ μεγαλυτερο εσοδο στο ταμειο της εταιρειας απο τους 320 επιβατες παραπανω που μπορει να παρει το Κνωσος τις 10 μερες του χρονου που θα χτυπησει πρωτοκολλο ;) 

 

Άλλο όμως το να εισπράττει μία εταιρεία μετρητά από εισιτήρια επιβατών και άλλο επιταγές από μεταφορικές.Νομίζω ότι οι εταιρείες εστιάζουν περισσότερο στον επιβάτη και όχι στις μεταφορικές που πληρώνουν μετά από μερικούς μήνες.(βλ Blue Star).Οι επιβάτες ως γνωστόν ξοδεύουν και μέσα στο πλοίο και παίρνουν καμπίνες,συνεπώς πιστεύω πως αποφέρουν περισσότερα έσοδα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Άλλο όμως το να εισπράττει μία εταιρεία μετρητά από εισιτήρια επιβατών και άλλο επιταγές από μεταφορικές.Νομίζω ότι οι εταιρείες εστιάζουν περισσότερο στον επιβάτη και όχι στις μεταφορικές που πληρώνουν μετά από μερικούς μήνες.(βλ Blue Star).Οι επιβάτες ως γνωστόν ξοδεύουν και μέσα στο πλοίο και παίρνουν καμπίνες,συνεπώς πιστεύω πως αποφέρουν περισσότερα έσοδα.

Αυτο ισχυει αν εισαι σε ημιθανη κατασταση και θες αμεσα ρευστο ακομα και για τα καυσιμα σου.Τοτε ναι ο μηνας ή το τριμηνο ή το εξαμηνο που μπορει να χρειαστει να περιμενεις μπορει να φανουν αιωνες.Εδω δεν δειχνει να υπαρχει καποια τετοια αναγκη.

Και παλι παντως το Μυκονος παιρνει πανω απο 600 επιβατες παραπανω απο τα πλοια των ανταγωνιστων.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμη στα φορτηγα ειναι κατι που αλλαζει. Ακομα και με λιγοτερα γραμμικα μετρα θα μπορουσε να φτιαξει ανταγωνιστικη τιμη. Μπορει.

Αρα ας μην το βαζουμε σαν εξηγηση οτι πετυχαινει καλύτερες τιμες με τις τραμπες αυτες.

Όσο για τις "ριζικες" ανακαινισεις του 2018, ας κρατάμε μικρό καλάθι. Λίγο πολύ εμείς στα Χανιά είδαμε ότι αλλαγή έγινε στο Μύκονος...

Link to comment
Share on other sites

Άρα θα πάρει παράταση η κρουαζιέρα μέχρι να βαφτούν ονόματα πλοία κλπ; Επίσης, αν χτυπήσουν την κοινοπραξία που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα φορτηγά στο Ηράκλειο, μήπως είναι μέρος προσπάθειας γενικότερης αποδυνάμωσης της; Θεωρητικά ο Μανώλης έχει τη δυνατότητα να ρίξει τις τιμές στο να βγαίνει οριακά για 2-3 χρόνια. Επίσης μήπως βολεύει με αυτόν τον τρόπο να γίνεται κάθε χρόνο το χειμώνα η κρουαζίερα; Περί ανακαινήσεων δε νομίζω να υπάρχει καμιά πιθανότητα. Πάντως προσωπικά έβλεπα το απερχόμενο Κνωσός σε μια γραμμή Ελλάδα-Κύπρου. Η Κρήτη ειδικά είναι γεμάτη Κύπριους φοιτητές σε όλες μα όλες τις σχολές. Θα μπορούσε να κουμπώσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...