Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στην σημερινή "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία" (29-11-09) αναφέρεται μεταξύ άλλων σε άρθρο που αφορά τον Α. Βγενόπουλο ότι "...... Στην Αδριατική συγκρούεται με τον όμιλο Γκριμάλντι (Μινωϊκές Γραμμές) και τη Sea Star (ΑΝΕΚ). Με τον όμιλο της Νάπολης η αντιπαράθεση γίνεται με αφορμή το γεγονός ότι οι Μινωϊκές Γραμμές δρομολόγησαν το πλοίο Cruise Europa με ιταλική σγμαία για να έχουν μικρότερο κόστος"

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ακριβώς θα πουν στην συνέλευση στις 16/12/09 οι μέτοχοι των μινωικών για την αγορά του zeus αφού θα το χρησημοποιεί η GNV από το Μάρτιο;;;

Εκτός από το γεγονός πως δεν έχει καμία σημασία τι θα πουν οι παρευρισκόμενοι μέτοχοι (καθώς το ποσοστό του Grimaldi αγγίζει το 90%), το που θα δρομολογηθεί το πλοίο δεν έχει σημασία, αφού πρόκειται για ναύλωση, η οποία θα αποφέρει έσοδα στην πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Το εύλογο ερώτημα βέβαια που προκύπτει, είναι γιατί η ναύλωση δεν γίνεται από την υπάρχουσα πλοιοκτήτρια, αλλά κρίνεται σκόπιμο να πουληθεί από στις Μινωικές. Προφανώς το θέμα αυτό αφορά τα συνολικά μεγέθη και τη διάθρωση του ομίλου Grimaldi και την προφανή ανάγκη της μητρικής εταιρείας για ρευστότητα.

Link to comment
Share on other sites

"Σπαζοκεφαλιά" με τα στοιχεία των Μινωϊκών για την κίνηση στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο

Διαβάσαμε τα επίσημα στοιχεία που δίνουν οι Μινωϊκές και δημοσιεύονται στο site της εταιρείας για την μεταφορική κίνηση στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο για το 9μηνο του 2009 και τα στοιχεία που είχε δώσει το αντίστοιχο 9μηνο του 2008 και μπερδευτήκαμε.

Γιατί άλλα ποσοστά αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους για το 9μηνο του 2009 οι Μινωϊκές και άλλα προκύπτουν βάσει των στοιχείων που δίνει η ίδια η εταιρεία στο site της.

Και η διευκρίνηση από την εταιρεία

Διευκρινίσεις για τα συγκριτικά στοιχεία μεταφορικής κίνησης στα 9μηνα 2008-2009, στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο παρείχαν οι Mινωϊκές με αφορμή το πρωινό δημοσίευμα του Marinews.gr.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εταιρεία "ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία" ανακοινώνει, ότι στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση των κ.κ. Μετόχων την 16η Δεκεμβρίου 2009, παρέστησαν μέτοχοι που κατείχαν ή εκπροσωπούσαν 60.785.124 μετοχές του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου επί συνόλου 70.926.000 μετοχών (ποσοστό 85,70%) και ελήφθη η κάτωθι απόφαση:

Παρασχέθηκε η άδεια κατ? άρθρον 23α του κ.ν. 2190/1920 περί συμμετοχής της Εταιρείας σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της θυγατρικής εταιρείας «Minoan Italia S.p.A.» για την αγορά από την τελευταία του πλοίου Zeus Palace ανήκοντος σε πρόσωπο της παραγράφου 5 του άρθρου 23α του κ.ν. 2190/1920 αντί τιμήματος 60.000.000 ευρώ το οποίο θα καταβληθεί τμηματικά κατά τα έτη 2009 και 2010 με ίδια κεφάλαια της θυγατρικής (ποσοστό 99,92%).

Link to comment
Share on other sites

1. Έκδοθηκε το ημερολόγιο της ΜΙΝΟΑΝ για το 2010. Είναι η πρώτη φορά που δεν υπάρχει όλος ο στόλος αλλά μόνο το ΚΡΟΥΙΖ ΕΥΡΩΠΑ! Και φυσικά παντού GRIMALDI GROUP!

2. Κλείνουν το κεντρικό πρακτορείο στην 25ης Αυγούστου στο Ηράκλειο και το μεταφέρουν στο ισόγειο των κεντρικών γραφείων τους (λίγα μέτρα παρακάτω - οικονομία;!)

3. Άλλαξε το online booking στο site τους αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι εύχρηστο όπως το προηγούμενο (άποψή μου φυσικά)

Link to comment
Share on other sites

Να ήταν μόνο αυτά τα καλά νέα της MINOAN. Πρόσφατα πήρα ένα διαφημιστικό της MINOAN από το εκδοτήριο στο λιμάνι του Πειραιά. Τα μόνα που υπήρχαν ήταν στα ΙΤΑΛΙΚΑ και για το έτος 2009 (δηλαδή μέχρι τέλος Οκτωβρίου)!!

Θα τα προσφέρουν μέχρι της τελικής εξάντλησης τους

Το παραβλέπω αυτό με το διαφημιστικό. Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού της MINOAN, εκτός από μια σελίδα που διαφημίζει τη ΜΙΝΟΑΝ με μικρά γράμματα και ακριβώς διπλά της GRIMALDI με μεγάλα γράμματα.

Link to comment
Share on other sites

@ Π100

Και πριν την παρουσία του Grimaldi στα περιοδικά ήταν ελάχιστη η διαφήμιση αυτή καθε-αυτή της ΜΙΝΟΑΝ, εκτός από το πρώτο τεύχος.

Στο Ηράκλειο πάντως υπάρχουν και εκτός ιταλικών τα υπόλοιπα.

Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι διαφημίζουν το νέο κεντρικό τους πρακτορείο μέσα στα κεντρικά γραφεία, αλλά στην διαφήμιση μόνο ΜΙΝΟΑΝ γράφει ενώ λογικά θα περιμέναμε και GRIMALDI έστω και με μικρά γράμματα!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τελικά η κίνηση της ΜΙΝΟΑΝ να πουλήσει το Αριαδνη Παλλάς στην ΜΟΒΥ πριν την κρίση ήταν χρυσάφι.90 εκ εισέπραξε και τώρα με 60 αγοράζει το αδερφό του πλοίο και μάλιστα μετασκευασμένο...+30 εκ διαφοράB)

Εδώ φαίνεται και η τόσο μεγάλη η διαφορά στις αξίες των πλοίων τώρα μέσα στην κρίση που περνάμε (πχ SF V =81,5εκ)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τελικά η κίνηση της ΜΙΝΟΑΝ να πουλήσει το Αριαδνη Παλλάς στην ΜΟΒΥ πριν την κρίση ήταν χρυσάφι.90 εκ εισέπραξε και τώρα με 60 αγοράζει το αδερφό του πλοίο και μάλιστα μετασκευασμένο...+30 εκ διαφοράB)

Εδώ φαίνεται και η τόσο μεγάλη η διαφορά στις αξίες των πλοίων τώρα μέσα στην κρίση που περνάμε (πχ SF V =81,5εκ)

Εντάξει, τα πάντα είναι σχετικά. Αλλά η πώληση αυτή δεν έγινε πριν πολύ καιρό;;

Οι αξίες των πλοίων έχουν αλλάξει άρδην τα τελευταία 2 χρόνια λόγω κρίσης. Έτσι, εκ των πραγμάτων η κίνηση εκείνη ναι, ήταν χρυσάφι. Από την άλλη όμως η αγορά σε επίπεδο ομίλου των Κρούιζ στοίχισε πολλά - περισσότερο από ό,τι πούλησαν οι Μινωικές το 1/3 της Hellenic Seaways.

Επίσης ναι, φαίνεται η διαφορά αξίας μεταξύ Ζευς και Superfast V. Αλλά δε νομίζω να θεωρούσαμε ισάξια χρηματιστηριακά αυτά τα 2 (αν και η διαφορά μου φαίνεται κι εμένα μεγάλη). Σύγκριση θα μπορούσε να γίνει με τα Ιταλικά παλάτια για παράδειγμα. Βέβαια η αξία μπορεί να αλλάξει από 1002 παράγοντες που μπορεί να μη σκεφτούμε άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου με παραξήγησες σε αυτά που είπα.Είπα οτι η διαφορά Αριάδνης με Ζευς είναι 30 εκ,όπως επίσης ξέρουμε SF VII,VIII,IX =310εκ και SF X=112εκ με SF V=81,5 εκ δηλαδή σχεδόν 30 εκ και εδώ...

Πάντως για να επανέλθω στην ΜΙΝΟΑΝ το βλέπω χλωμό να αγοράσει μετά την ναύλωσή τους τα δύο MEGA CRUISE στα 250+ εκ που κόστησαν στο Γκριμάλντι και ας πούλησε το ποσοστό που είχε στην HSW...

Τέλος συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο τελευταίο που λες...

Link to comment
Share on other sites

το βλέπω χλωμό να αγοράσει μετά την ναύλωσή τους τα δύο MEGA CRUISE στα 250+ εκ που κόστησαν στο Γκριμάλντι και ας πούλησε το ποσοστό που είχε στην HSW...

Μην το θεωρείς χλωμό, απλώς απόκλεισε το! :P

Όσο κι αν ελπίζαμε αρκετοί εδώ μέσα, με την αγορά του Ζευς τελειώνουν και οι όποιες (λίγες ούτως ή άλλως) πιθανότητες..

/offtopic Τις διαφορές πώλησης στα κόκκινα δεν τις ήξερα! :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Οποίος καπτα Στέφανος Παραδείσης ήταν πολλά χρόνια στην εταιρεία στο ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΛΑΣ και στην παραλαβή και στο ξεκίνημα του ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΛΑΣ.Μετά βγήκε στο γραφείο.

Οι γνώσεις του δεδομένες, η προσφορά του μεγάλη οπότε μια τέτοια απώλεια είναι σημαντική για μια εταιρεία

Link to comment
Share on other sites

Εκδήλωση για τους αποχωρούντες οργανώνει η Minoan

Πηγη: MEDIASHIPPING

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MINOAN LINES κ. Αντώνης Μανιαδάκης, οργανώνει εκδήλωση προς τιμήν του Εντεταλμένου Ναυτιλιακού Τομέα,κ. Στέφανου Παραδείση και συνεργατών τουπου αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010 και ώρα 10:30 στο πλοίο H/S/F KNOSSOS ή H/S/F EYROPA PALACE στο λιμάνι του Πειραιά. Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Link to comment
Share on other sites

Θα βγαλει καμια ανακοινωση η ΜΙΝΟΑΝ για τις καθυστερησεις του CRUISE η θα το περασει στο ντουκου...:rolleyes:Επισης,υπαρχει καποιο πλοιο διαθεσιμο για να αντικαταστασησει το CRUISE οταν σταματησει για 'ξεκουραση' στην Ancona(η καπου αλλου...)?Μια ιδεα παντως θα ηταν να κατεβει αυτο Ηρακλειο(τα 25μιλια αρκουν νομιζω)και να ανεβει ενα γρηγορο παλατι Ancona,μεχρι να συνελθει απο την 'ιωση'...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω πως θα κάνει ότι έκανε κ με το Europa Palace όταν απέκτησε την ίδια ασθένεια!

Δρομολόγια στην Βενετία μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό...

Άρα μέχρι τότε τα Παλάτια στην Ανκώνα και ο Ικαρος με το Κρουιζ στην Βενετία!!!

Link to comment
Share on other sites

Εκδήλωση για τη συνταξιοδότηση στελεχών της MINOAN LINES

H MINOAN LINES πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη 28/01/2010 στο πλοίο H/S/F KNOSSOS PALACE σεμνή τελετή για να τιμήσει τον Εντεταλμένο Ναυτιλιακού Τομέα, κ. Στέφανο Παραδείση και τους: κ.κ. Ιωάννη Δοκιανάκη, Γεώργιο Καταντωνάκη, Πέτρο Λιαναντωνάκη, Κωνσταντίνο Νησιανάκη, Κωνσταντίνο Ρουσσομουστακάκη, Γεώργιο Φραγκάκη – Πλοιάρχους, κ.κ. Γεράσιμο Πατρίκιο, Ιωάννη Σπανό – Αρχιμηχανικούς, κ. Γεώργιο Γραβάνη - Ύπαρχο, κ. Γεώργιο Λαυρεντάκη - Υποπλοίαρχο, κ.κ. Παναγιώτη Φιλέα, Ιωσήφ Χριστουλάκη – Α’ Μηχανικούς, κ. Γεώργιο Πρατικάκη – Γ’ Μηχανικό, κ. Ισίδωρο Γαμβρούδη, Προϊστάμενο Ηλεκτρολόγο, κ.κ. Ευάγγελο Βλάχο, Αλέξανδρο Οικονόμου – Αρχιμάγειρες, κ. Ματθαίο Χαρκουτσάκη – Υποναύκληρο, κ.κ. Γεώργιο Δουλγεράκη, Βασίλειο Επιτροπάκη, Αντώνιο Καμπουράκη – Ναύτες, κ.κ. Αντώνιο Καζηλιέρη, Δημήτριο Μαραγκουδάκη – Θαλαμηπόλους, που αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης, μετά από πολύχρονη και σημαντική προσφορά στην εταιρεία.
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από τους παραπάνω που αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης, αποχώρησαν και άλλοι λόγω απόλυσης… Δυστυχώς οι περικοπές συνεχίζονται και τη νέα χρονιά. :(

Link to comment
Share on other sites

Στα νέα διαφημιστικά της Minoan για το 2010, έχει φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό των πλοίων των διεθνών γραμμών της. Δηλαδή στη γραμμή της Αγκώνας με τα Cruise Europa και το Cruise Olympia. Όπως και για τη γραμμή της Βενετίας με τα Europa Palace και το Olympia Palace.

Εκείνο το κακόμοιρο Ίκαρος Παλλάς φαίνεται δε θέλει να παίξει κανένας μαζί του:o. Γιατί εκτός από την αναφορά στο πίνακα των δρομολογίων της Βενετίας δεν το εμφανίζει στα πλοία της. Όπως και το νέο απόκτημα της Minaon δηλαδή το Ζευς Παλλάς;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για δεύτερη συνεχή χρονιά απονεμήθηκε στη Minoan Lines, από τις Λιμενικές Αρχές της Βενετίας, το βραβείο περιβαλλοντικής ευαισθησίας “Venice Blue Flag”.Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει τις εθελοντικές προσπάθειες της Minoan Lines ώστε τα πλοία της που πλέουν στο θαλάσσιο χώρο της Βενετίας, να συμμορφώνονται με τα διεθνή περιβαλλοντικά πρότυπα για την πρόληψη της ρύπανσης, προχωρώντας παράλληλα σε δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων με τη χρησιμοποίηση καυσίμων με περιεκτικότητα χαμηλού θείου στο λιμάνι της πόλης.Η προστασία της μοναδικής αρχιτεκτονικής της Βενετίας, η οποία έχει κηρυχθεί από τη UNESCO μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς, αποτελεί δέσμευση για τη Minoan Lines απέναντι στην κοινωνία για σεβασμό προς το εν λόγω περιβάλλον.Άλλωστε, η Minoan Lines έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια της λειτουργίας της να αποδεικνύει έμπρακτα την περιβαλλοντική της ευαισθησία και συνείδηση με αποτέλεσμα να έχει ήδη πιστοποιηθεί, από τον νηογνώμονα GERMANISCHER LLOYD, με το σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης ISO 14001:2004. Βασική αρχή για την εταιρεία είναι η εναρμόνιση της λειτουργίας των πλοίων της με το ευαίσθητο και εύθραυστο φυσικό περιβάλλον όπως εκείνο της Βενετίας.Η Διοίκηση της Minoan Lines εκφράζει την ικανοποίησή της για την ιδιαίτερα αυτή σημαντική διάκριση που έρχεται να αναγνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις βασικές αρχές της εταιρείας για το περιβάλλον.

Από το Γραφείο Τύπου

της Minoan Lines

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Συνέντευξη παραχώρησε στο Portnet.gr, ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών, κ. Αν. Μανιαδάκης, εμφανίζεται αισιόδοξος παρά την πολύ δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Σημειώνοντας πως το 2009 και παρά τον ανταγωνισμό, οι Μινωικές κατέκτησαν το 63% της αγοράς στις γραμμές της Κρήτης. Ο κ. Μανιαδάκης παραδέχεται πως η κρίση έχει επηρεάσει δραματικά όλες τις εταιρείες του χώρου, και σημειώνει με νόημα πως ο αναγγελθείς «αρραβώνας» της Olympic Air με την Aegean στις αερομεταφορές, είναι κίνηση σε εξορθολογιστική κατεύθυνση και άρα θετική.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...