Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

στην ιστορια των μινωικων, υπαρχει μια ανακριβεια που βγαζει ματι.

Quote

1981

Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ξεκινούν πρώτες δρομολόγια στη γραμμή ΠΑΤΡΑ - ΑΓΚΩΝΑ με το F/B EL GRECO.

εχουν προηγηθει ο καραγιωργης και ο ευθυμιαδης

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Δελτίο Tύπου Μινωικές Γραμμές: Πρόγραμμα Δρομολογίων Στις Γραμμές Της Κρήτης εως 25/01/2020

Quote
 
Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνουν το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες τους για το πρόγραμμα δρομολογίων στις γραμμές της Κρήτης, το οποίο θα ισχύσει έως και το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020. Συγκεκριμένα:

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΡΗΤΗΣ

Α. ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

(H/S/F KNOSSOS PALACE, H/S/F FESTOS PALACE)

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

Αναχώρηση από Πειραιά, ώρα: 21:00

 

Άφιξη στο Ηράκλειο, ώρα: 05:45

 

 

Αναχώρηση από Ηράκλειο, ώρα: 22:30

 

Άφιξη στον Πειραιά, ώρα: 06:30

 

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

Αναχώρηση από Πειραιά, ώρα: 21:00

 

Άφιξη στο Ηράκλειο, ώρα: 05:45

 

 

Αναχώρηση από Ηράκλειο, ώρα: 21:00

 

Άφιξη στον Πειραιά, ώρα: 06:30

 

Β. ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΧΑΝΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

(H/S/F KNOSSOS PALACE, H/S/F FESTOS PALACE)

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ (ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΚΥΡΙΑΚΗ)

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΧΑΝΙΑ

ΧΑΝΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

Αναχώρηση από Πειραιά, ώρα: 21:00

 

Άφιξη στη Σούδα, ώρα: 09:30

 

 

Αναχώρηση από Σούδα, ώρα:16:00

 

Άφιξη στον Πειραιά, ώρα: 06:30

 

Το H/S/F MYKONOS PALACE δραστηριοποιείται προσωρινά στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα, στα πλαίσια της υιοθέτησης πράσινων πρακτικών για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των πλοίων με την εγκατάσταση ειδικών συσκευών καθαρισμού καυσαερίων (SCRUBBERS) στα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia και συμμόρφωσης στο νέο κανονισμό καυσίμων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που έχει οριστεί για την 01/01/2020.

Θα σταλεί νεότερη ανακοίνωση για την ακριβή ημερομηνία επαναφοράς των προγραμματισμένων δρομολογίων στις γραμμές Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο και Χανιά – Πειραιάς – Χανιά.

minoan.gr

Πιστευω οτι η αλλαγη αυτη γινεται λογω φορτηγων Ηρακλειου.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς 3η φορά μου ξέφυγε το Μάικονος. Ενημερώθηκα ότι θα μας πάει το Φεστός. Κρίμα, που θα πάει θα το πετύχω. Συντομα θα ανέβει αναφορά ταξιδιού με το Κνωσός. Πάντως το ξενοδοχειακό στα παλάτια θέλει μια ανακαίνιση. Πολύ ταλαιπωρημένο πια. 

Link to comment
Share on other sites

Ιδιαίτερα στο ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ αυτό είναι κάτι παραπάνω από εμφανές. Οι  δε Lux καμπίνες πάρα πολύ ταλαιπωρημένες έως απαράδεκτες. Σε αντίθεση με αυτές του ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ και του ΔΑΙΔΑΛΟΣ που ήταν άψογες μέχρι τέλους...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2019 at 9:54 PM, MILTIADIS said:

Δεν πειραζει καλυτερα να ταλαιπωρηθει το πλοιο παρα οι χιλιαδες ταξιδιωτες που διακινουνται αυτες τις μερες και πιθανον πολλοι απ αυτους να μην ειχαν που να περασουν τη νυχτα.

Θελω να πιστεύω οτι η αναφορά για την ταλαιπωρία του πλοιου αφορά την ταλαιπωρία στο ταξίδεμα λόγω του καιρού και όχι οτι προτιμάται να χτυπήσει το βαπορι. Προς Θεού να πιστεψουμε κάτι τέτοιο. 

Ωστόσο, συμφωνώ με τον Molmed οτι το πλοίο δεν έπρεπε να φύγει από Σούδα. Για ακόμα μία φορά η εταιρεία υποβαθμίζει την εικόνα της προσπαθώντας να αντιμετωπίσει διαφορετικά τα δύο επιβατικά κοινά, Χανίων και Ηρακλείου.

Όσο κι αν την ψηφίσαμε για υποψήφια εταιρεία της χρονιάς λόγω scrubber (το οποίο στην ουσία αφορά τον όμιλο) η εταιρεία φέτος έχει πάρει τις χειρότερες αποφάσεις κι έχει κάνει λανθασμένες κινήσεις, οι οποίες δεν χρεώνονται στον όμιλο, αλλά στην διοίκηση των Μινωικών Γραμμών.

Μία καλή και σταθερή παρουσία τόσων ετών από τις Μινωικές, πήρε την κατιούσα τον τελευταίο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι μπηκαν scrubberr στα πλοια των μινωικων δλδ εγινε το αυτονοητο τα οποια ηταν κ τα πρωτα που εγιναν πειραματοζωα για ολο τον ομιλο που δεν ξερουμε ακομα αν λειτουργουνε γιατι το καλοκαιρι δε δουλευαν  δε σε κανει κ leader στο χωρο

Link to comment
Share on other sites

Αυτονοητο αλλα αλλου δεν εκαναν ουτε το αυτονοητο..Δεν ηταν τα πρωτα ουτε του Γκριμαλντι ουτε και της διεθνους ναυτιλιας που βαλανε scrubbers για να αποτελεσουν πειραματοζωα(μην τρελαθουμε κιολας ;) )..Δεν υπηρχε κανενας λογος να δουλευουν ολο αυτο το διαστημα παντως ασε που μπαινοβγαιναν και διαφορα συνεργεια που τα τεσταραν για πιστοποιητικα.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Nikos_Chania said:

οι οποίες δεν χρεώνονται στον όμιλο, αλλά στην διοίκηση των Μινωικών Γραμμών.

μας αρεσει δεν μας αρεσει, οι Μινωικες (νεες, παλιες, Minoan, οπως αγαπατε), ειναι η παραφυαδα (που λεγαν καποτε), του ομιλου Grimaldi στην Ελλαδα. Το οτι ο ομιλος βαζει τα λεφτα και οι εδω κανουν οτι θελουν, ειναι Χριστουγεννιατικο παραμυθι.

για τα αρνητικα του ομιλου και του παραρτηματος στην Ελλαδα, εχουμε γραψει πολλες φορες και δεν εχει αλλαξει κατι. θα δεχθω επισης οτι με το να βαζει scrubbers και να υιοθετει καθε ειδους ενεργειακη καινοτομια, κανει το αυτονοητο και προσαρμοζεται στους κανονισμους, με το λιγοτερο δυνατο κοστος. θα δεχθω και αυτο που μου ειπε κατ'ιδιαν ενας φιλος: αν δεν τον υποχρεωναν, θα ειχε ακομη σκλαβους να τραβανε κουπι:P

με ολες αυτες τις παραδοχες λοιπον, ο ομιλος ειναι ο μονος που προσαρμοζεται, οταν οι αμεσοι ανταγωνιστες του, οχι μονο στην Ελλαδα, αλλα τουλαχιστον στη Μεσογειο ολοκληρη, παιζουν κατενατσιο και δινουν μαχη οπισθοφυλακης.

οσο για τις διαφορες "εγκυρες" και "εγκριτες" πληροφοριες των πειραϊκων docklands (τα scrubbers δεν δουλευουν, ειναι προβληματικα, τα πηρε απο παγκο της λαϊκης κλπ), μονο ενα σχολιο υπαρχει: "οσαν δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμμασταρια".

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το έλεγα παραμύθι. Το ξέρουμε πολύ καλά και εγώ και ο @MILTIADIS ότι πολλά που γίνονται εδώ είναι αποφάσεις της 25ης Αυγούστου κι όχι του ομίλου.

Ας το αναλύσω λίγο καλύτερα με παράδειγμα.

Ο όμιλος θέλει να βαλει σκραμπερ στα κρουζ της Αδριατικής. Ωραία. Δεν στέλνει βαπόρι αλλά λέει στις Μινωικές να ανέβει το Μύκονος. Το σκεπτικο του δεν το γνωρίζω. 

Η απόφαση να γίνουν τριγωνικά με αναχωρηση 16.00 απο Χανιά και ταξίδι 14.5 ωρών για Πειραιά είναι κάτι που αποφάσισε το Ηράκλειο. Ακόμα και τώρα που μετέθεσε την αναχώρηση απο το Ηράκλειο στις 22.30, θα μπορουσε να μεταθέσει και των Χανίων. Δεν το έκανε.

Λυπάμαι, αλλά κάποια πράγματα δεν μπορουν να γραφτουν πιο ξεκάθαρα. 

Η ουσία για εμένα δεν αλλάζει. Η συμπεριφορά αυτή δεν περίμενα να φορεθεί κι απο τις Μινωικές. Και είναι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

μας αρεσει δεν μας αρεσει, οι Μινωικες (νεες, παλιες, Minoan, οπως αγαπατε), ειναι η παραφυαδα (που λεγαν καποτε), του ομιλου Grimaldi στην Ελλαδα. Το οτι ο ομιλος βαζει τα λεφτα και οι εδω κανουν οτι θελουν, ειναι Χριστουγεννιατικο παραμυθι.

 

Μα είναι φυσικό ,

αυτός που βάζει το χρήμα διοικεί και κατά συνέπεια αποφασίζει....Φτερνίζονται στην Νάπολη και αρρωσταίνουν στο Ηράκλειο....Αυτό περιγράφει την κατάσταση....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το management team της Minoan χαιρει της απολυτης εμπιστοσυνης του Μανωλη και γι αυτο οχι μονο το εκθειαζει σε καθε εν Ελλαδι εμφανιση του αλλα και του ανανεωνει συνεχως τη θητεια(θυμιζω στην Finnlines τους ειχε ξηλωσει ολους προκειμενου να την ξανακανει οικονομικα βιωσιμη).Αρα σιγουρα το τι ποιει η δεξια το γνωριζει πολυ καλα η αριστερα.Απο κει και περα για καποια πιο..soft θεματα(πχ τι ωρα θα φευγει το πλοιο απο Χανια 'η αν θα δενει στον Πειραια 6:30 'η 6:45)δε νομιζω οτι τους πηρε τηλ ο Γκριμαλντι για να τους το πει.Αλλο αν εχει δωσει μια γενικη κατευθυνση για οικονομια στα καυσιμα και την εφαρμοζουν εδω με αυτο τον τροπο ;) 

Βεβαια εγω διαφωνω με αυτο που γραφτηκε και εδω οτι μειωνει συνεχως τις ταχυτητες.Kαι μην κοιταμε μονο στα Χανια αλλα στη γραμμη του Ηρακλειου για παραδειγμα τους 29 κομβους που επιαναν φετος και περυσι τα παλατια ειχαν χρονια να τους πιασουν.Οπως και τωρα που βλεπουμε το βραδινο Ηρακλειο-Πειραιας να γινεται σε 8 ωρες.Επισης και οι τιμες ειναι αισθητα χαμηλοτερες για το Ηρακλειο πλεον στα δε Χανια ειναι στα ορια της ξεφτιλας.Να τα λεμε κι αυτα.

Για το θεμα των Χανιων ολο το στραπατσιο εγινε για να μη φυγουν τα φορτηγα που εχει παρει.Γιατι θα ηταν πολυ βολικο να πει τον Οκτωβρη φευγω και γυρναω σε 6 μηνες αλλα ποια μεταφορικη θα τον εμπιστευοταν μετα?Και ΟΧΙ,δυστυχως,δεν υπηρχε διαθεσιμο καποιο αλλο πλοιο για να παει στην Αγκωνα περα απο το Μυκονος γιατι εκει ουτε Visentini μπορει να παει με τους 20 κομβους μεγιστη ουτε απο την Ιταλια περισσευε καποιο απο τα μεγαλα(λογω και των εκει εργασιων).

Κατα τα αλλα,κοντως ψαλμος αλληλουια,τον Μαρτιο που θα ειναι και τα 3 παλατια στην Κρητη θα φανει ποσα απιδια πιανει ο σακος και αν ηταν μπλοφα 'η οχι τα τριγωνικα λογω scrubbers.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι λέμε με άλλα λόγια τα αυτονόητα: Το management της Minoan (δεν μπορεί παρά να) είναι της απολύτου εμπιστοσύνης του Ομίλου. Γι' αυτό είναι στην θέση του, ενώ αν δεν απέδιδε σύμφωνα με τις προσδοκίες του Ομίλου δεν θα μπορούσε να σταθεί ούτε λεπτό. Το day-to-day operation και το micromanagement ασφαλώς θα γίνεται από την 25ης Αυγούστου & Επιμενίδου (γωνία). Αν βγαίνει κάθε χρόνο το προγραμματισμένο BUC, ελάχιστα ή καθόλου ενδιαφέρει τον κύριο Μανώλη τι ώρα σαλπάρει το "Knossos" και σε πόσες ώρες φθάνει η καρότσα στα Χανιά.  

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, MILTIADIS said:

 ΟΧΙ,δυστυχως,δεν υπηρχε διαθεσιμο καποιο αλλο πλοιο για να παει στην Αγκωνα περα απο το Μυκονος γιατι εκει ουτε Visentini μπορει να παει με τους 20 κομβους μεγιστη ουτε απο την Ιταλια περισσευε καποιο απο τα μεγαλα(λογω και των εκει εργασιων).

 

 

Πάντωs το χειμώνα ενα visentini για τη Κρήτη για 2ο πλοίο μια χαρά θα ηταν. Κάποιεσ μέρεs δεν υπάρχει και τόση κινηση :D 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

Κατα τα αλλα,κοντως ψαλμος αλληλουια,τον Μαρτιο που θα ειναι και τα 3 παλατια στην Κρητη θα φανει ποσα απιδια πιανει ο σακος και αν ηταν μπλοφα 'η οχι τα τριγωνικα λογω scrubbers.

 

είσαι σίγουρος ότι θα είναι τρία και όχι δύο?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Απ το  Μάρτιο που είναι παχιές οι μύγες, έρχεται και το Πάσχα ε;

Δεν μου λέει κάτι. Η μαγκιά του θα ήταν να έρθει νοέμβρη μήνα και να πει σε 7 ωρες σε παω Χανιά γιατί μπορώ.

Αλλά δε μπορεί.

Plot twist: του χρόνου θα αιτηθεί από τον ιμο να ψηφιστεί να φορέσουν τίποτα πιο οικολογικές μπογιές στα υφαλα και θα κάνουν και πάλι τριγωνικά τον χειμώνα (αν δεν την έχουν κοπανήσει απ τα Χανιά) 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελει οχι δεν μπορει.Μην τα μπερδευεις..Επισης τι φετιχ ειναι αυτο με τις 7 ωρες?

Κι εσυ στη θεση του το ιδιο θα εκανες εκτος αν σου δινανε δανεικα με τη σεσουλα διαφοροι ευεργετες.

Τα υφαλα τα εχει βαψει ηδη με σιλικονη. :P 

Link to comment
Share on other sites

Μην κολλας στο 7. Καντο 8, καντο 9, οτι σου αρεσει να ακους. Αλλά μην μου μιλας για φετιχ και για το τι θα εκανα εγώ όταν έχει καταφέρει να του γυρίσουν οι επιβατες την πλάτη στον βωμο των φορτηγων!

Τα έχουμε ξαναπει, αν δεν τον ενδιαφερει ο επιβατης, να το δηλωσει, να ξερουμε με τι εχουμε να κανουμε. Πρακτικες οπως αυτες που ζουμε τελευταια ειναι απαράδεκτες σε καθε περιπτωση.

Μετά και απο ένα περιστατικο σημερα το πρωι στο φορτηγο με τα δεματα, δεν εχω πια αμφιβολιες για το ποσο χαμηλα εχουν πέσει. 

Οσο για το αν θελει ή αν μπορει, ειναι οτι δεν μπορει. Διοτι αν μπορουσε,θα το ηθελε. Θα κρατουσε τον κοσμο. Αλλα όπου τον παίρνει, εκεί τα κάνει. 

Αν το ταμείο του δεν πάει καλά με τα Χανιά, ας σταματήσει. Το ηξερε απο πριν οτι θα ειναι δυσκολο κι ας το παιζανε άνετοι. Και ο κοσμος τους στηριξε και τους εμπιστεύτηκε, και κακώς.

Link to comment
Share on other sites

Απο την αρχη γνωριζαμε το τι θα ακολουθουσε.Ειναι κριμα για ολους αυτους που πιστεψαν και στηριξαν αυτη τη δρομολογηση.Οταν μπαινεις σε μια γραμμη για να ανταγωνιστεις αλλη εταιρεια μπαινεις για να προσφερεις κατι καλυτερο.Το βασικοτερο για μια ακτοπλοικη ειναι ο σεβασμος στον επιβατη η σοβαροτητα και η αξιοπιστια.Εννοιες που στη Grimaldi δε νομιζω να ισχυουν σε μεγαλο βαθμο σε σχεση με αλλες εταιρειες.Καλο θα ηταν Νικο να μας ανεφερες το περιστατικο με το φορτηγο των δεματων.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Εχετε δικιο και οι 2 ειμαι σιγουρος οτι εγινε κατι που εθεσε σε κινδυνο την ασφαλεια των συγκοινωνιων μεσα στο συγκεκριμενο φορτηγο,οπως ακριβως συμβαινει και με τις προσεγγισεις στο Ηρακλειο που σαφεστατα διαταρασουν την ψυχικη αρμονια και το ζεν των Χανιωτων.

Ευτυχως παντως,υπαρχει το Βενιζελος στη γραμμη που την τελευταια 2ετια δινει καθημερινα ρεσιταλ αξιοπιστιας και ασφαλειας στη γραμμη ενω προσφατως ξεκινησε και το Olympus οποτε επιτελους η Δυτικη Κρητη εχει ολες εκεινες τις ευκαιριες που χρειαζοταν απο το 2018 και μετα για να γλυτωσει απο τις κακες Μινωικες. :) 

Link to comment
Share on other sites

Παπαπα πάλι κλαψα για φωθιες και αξιοπιστία ! Λες και έφταιξε το καράβι. Αντιθέτως δε το καράβι και το πλήρωμα συμπεριφέρθηκαν ΑΨΟΓΑ! Και πείτε στον Μανώλη να ανοίγει το πρωί να παίρνει ο κόσμος πρωινό! Αλλά είπαμε Μινοαν σημαίνει αρπαχτη ταλαιπωρία και κοροϊδία από φιλοξενία δεεννν!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Όντας Χανιωτης χάρηκα πολύ με την κίνηση των Μιωικων να δρομολογήσουν πλοιο τους στη γραμμη. Πλέον οι εποχές έχουν αλλάξει, ο πατριωτισμός ειναι σαφώς μειωμένος σε σχέση με παλαιότερα χρόνια και απόπειρες άλλων εταιριών. Επέλεγα τη Minoan όσο ήταν εντάξει στα δρομολόγια της. Είναι η δεύτερη χρόνια όμως που αποδεικνύει ότι τα Χανιά αποτελούν μια αρπαχτή για την εταιρία, και περισσότερο μέσο πίεσης προς την ΑΝΕΚ/ΑΤΤΙΚΑ παρά μια κίνηση με στόχο την ανάπτυξη της γραμμής. Το Μυκονος πήγε το 6.30 ώρα περίπατο από τη δεύτερη χρόνια και για αλλον ένα χειμώνα τα ωράρια των Χανίων είναι απαράδεκτα. Ο όμιλος έχει πραγματικά άπειρα πλοία και επιλογές για να δρομολογούσε λόγω της ακινησίας των Κρουζ. Φθηνές δικαιολογίες ότι από το να εγκαταλείψει τελειως τη γραμμή βρέθηκε η λύση της κρουαζιέρας. Πραγματικά κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...