Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για το διαστημα 6/5 εως 13/6 τα Κνωσος και Μυκονος θα κανουν Πειραια-Χανια-Ηρακλειο με τα γνωστα ωραρια προκειμενου να γινει η εγκατασταση των scrubbers και στο Φαιστος.

https://soudaport.gr/2019/05/03/από-δευτέρα-6-μαΐου-ξανά-χανιά-ηράκλειο/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρεπορταζ απο την εκδηλωση προς τιμην συνταξιοδοτηθεντων ναυτικων της εταιρειας που πραγματοποιηθηκε στο Μυκονος Παλας την Κυριακη.Μεταξυ αλλων βραβευτηκαν οι καπτα Νικος Λιοδακης,Αλεξανδρος Σταματακης και Βαγγελης Ρουκας.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, marioskef said:

Προφανώς οι Μινωϊκές δεν έχουν συνέλθει ακομη απο την ανακατωσούρα λόγω scrubbers. 

Το''συνελθουν''δεν ειναι μαλλον και πολυ σωστο.Ολοι βλεπαμε οσο υπηρχε το ενιαιο δρομολογιο τα παλατια φορτωμενα καθε βραδυ μεχρι τα μπουνια φορτηγα κ ιχ ενω και οσους επιβατες εχανε απο Ηρακλειο λογω των επιπλεον πλευσιμων ωρων τους συμπληρωνε-και με το παραπανω πολλες φορες-απο τα Χανια.Αν συνυπολογισουμε επισης οτι τα εκαστοτε 2 πλοια ταξιδευαν και με οικονομικες ταχυτητες το χειμωνα τοτε ειναι πολυ πιθανον το πρωτο εξαμηνο του 2019 να ειναι απο τα πλεον κερδοφορα των τελευταιων ετων λογω ολης αυτης της''ανακατοσουρας''.

Αρα αν συγκρινουμε κινησεις των Μινωικων της περιοδου αυτης με αντιστοιχες περιοδους αλλων ετων σιγουρα θα προκυψει πολυ καλυτερη σχεση αναλογιας φορτιων/γραμμικων μετρων γκαραζ ενω τα απολυτα νουμερα σε επιβατες θεωρω οτι εν τελη θα ειναι ιδια με αυτα που ηταν περυσι 'η προπερσι για παραδειγμα.

 

Ολα τα αλλα με λιγη διαφημιση τωρα το καλοκαιρι διορθωνονται.Δεν μιλαμε για καμια αγνωστη εταιρεια στους Κρητικους κ στους επισκεπτες του νησιου αλλωστε.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω, οικονομικα μπορει να της βγηκε καλυτερα. Όμως αν η συζητηση παει σε μεριδια αγορα, προφανως και της στοιχισε... Ακομη δεν εχει φτασει στα μεριδια που ειχε περισυ το καλοκαιρι. Λογικα δεν θα αργησει, αλλα ακομη δεν επεστρεψε στα ιδια επιπεδα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρακολουθώ στενά τη γραμμή της Κρήτης οπότε ίσως και να κάνω λάθος, αλλά στα μάτια μου και απ' όσο παρακολουθώ εδώ τις κινήσεις και τα γεγονότα οι Μινωικές είναι φανερά ζημειωμένες (σε κίνηση) από την ιστορία με τα scrubbers! Από τη μέρα που επέστρεψαν και τα τρία πλοία της στις γραμμές της Κρήτης, στο Ηράκλειο η κίνηση (στους επιβάτες όπου οι Μινωικές ήταν σταθερά πρώτες σε μερίδιο και με διαφορά) πλέον είναι μοιρασμένη στα δύο και συνήθως σε επιβάτες είναι πιο κάτω η Minoan!

17 hours ago, marioskef said:

Αν και το δείγμα που μας δείξει ο φίλος λοστρόμος ειναι μικρό, μου κανει εντύπωση η αξιοπρεπέστατη παρουσία της κοινοπραξίας στο Ηράκλειο... ακομη και στους επιβάτες φαίνεται να εχει τουλάχιστον συγκεράσει τη κίνηση των μινωικών. Αυτό ειναι κατι που δεν είχε συμβεί ποτε στο παρελθόν.

Και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα που είπε ότι οι αλλαγές λόγω των scrubbers κάνανε ζημιά στις Μινωικές.

Επίσης, είναι σίγουρο ότι όσο υπήρχε το ενιαίο δρομολόγιο τα παλάτια ήταν φορτωμένα μέχρι τα μπούνια και πως οι χαμένοι επιβάτες κερδιζόντουσαν και με το παραπάνω από τα Χανιά;; Τυχαίες ημερομηνίες και στοιχεία Μαρτίου από το αντίστοιχο thread εδώ:

6/3:  Κ/Ξ Ηράκλειο 76 ΙΧ, 121 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 56 ΙΧ, 105 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 448+352=800 επιβάτες, Μινωικές 415)

25/3:  Κ/Ξ Ηράκλειο 62 ΙΧ, 90 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 87 ΙΧ, 84 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 541+483=1024 επιβάτες, Μινωικές 504)

2/4:  Κ/Ξ Ηράκλειο 77 ΙΧ, 127 φορτηγά // Μινωικές Χανιά & Ηράκλειο 88 ΙΧ, 100 φορτηγά (επίσης Κ/Ξ από Η & Χ 478+496=974 επιβάτες, Μινωικές 462)

Στα δικά μου μάτια λοιπόν, και σε συνδυασμό με το ότι η Κ/Ξ έχει διατηρήσει τη δυναμική της στους επιβάτες που δεν είχε ποτέ, υπάρχει μια απώλεια κίνησης από τις Μινωικές και σίγουρα δεν είναι όλα τόσο θετικά. Ούτε πιο γεμάτο ήταν το γκαράζ της Minoan συγκριτικά με αυτό της Κ/Ξ στο Ηράκλειο, ούτε βλέπω κάποια εξαιρετικά υψηλή κίνηση σε επιβάτες. 

Όσο για το ότι ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, το θεωρώ άστοχο γιατί αν ήταν έτσι και είναι τόσο ευχαριστημένοι από την κίνηση και τα αποτελέσματα, θα το επαναλάβουν και τους επόμενους χειμώνες, το οποίο δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό. Εκτός αυτού, δεν γίνεται από τη μία να ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας και από την άλλη τα απόλυτα νούμερα της κίνησης να είναι ίδια με πέρσι και πρόπερσι. Αν η κίνηση είναι ίδια, η κερδοφορία είναι ίδια (στην καλύτερη, γιατί κανονικά πρέπει να υπολογιστούν και οι παραπάνω πλεύσιμες ώρες μαζί με την αυξημένη κατανάλωση λόγω αυξημένης ταχύτητας). Αν η κερδοφορία ήταν μεγαλύτερη φέτος, θα πρέπει και η κίνηση να ήταν (αρκετά) μεγαλύτερη. 

Η εικόνα της εταιρείας σίγουρα έχει πληγεί λόγω της "ανακατωσούρας" το χειμώνα, αυτό είναι προφανές σε νούμερα, και άρα συμφωνώ με το ότι δεν έχει "συνέλθει" ακόμα η εταιρεία. Λογικά θα επανέλθει η κίνηση εκεί που ήταν, όμως δεν νομίζω ότι αυτό που συμβαίνει είναι τόσο ασήμαντο και δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στα δεδομένα.

Για να μην παρεξηγηθώ, εννοείται πως μακροπρόθεσμα είναι  μάλλον προς το συμφέρον των Μινωικών αυτό που έγινε και ακόμα δεν ξέρουμε η Κ/Ξ πώς θα αντιμετωπίσει το θέμα με τα scrubbers κλπ κλπ (τα έχουμε πει χιλιάδες φορές και δε διαφωνώ), όμως άλλο αυτό και άλλο να τα παρουσιάζουμε όλα τέλεια και να λέμε ότι οι Μινωικές βγήκαν κερδισμένες το χειμώνα από αυτή την ιστορία (-ανακατωσούρα)!!! 😲

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ που τα λέμε φίλε ΗSW, καλύτερα που έχει αυτή την αντίδραση ο κόσμος σε τούτα τα μαγειρέματα γιατί, αν την περνούσαν χωρίς χασούρες αυτήν την ανακατωσούρα και ανεβοκατέβαιναν κάθε βράδυ με 1000-1500 επιβάτες τα παλάτια και τίγκα όλα τα γκαράζ, ικανό τον είχα τον Μανωλιό να τα έπαιρνε τα Κνωσσός/Φαιστός και να κατέβαζε τα Ευρώπα/Ολυμπία (με τα αχανή γκαράζ) να κάνουν Πειραιά-Χανιά-Ηράκλειο χειμώνα-καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, hsw said:

Όσο για το ότι ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, το θεωρώ άστοχο γιατί αν ήταν έτσι και είναι τόσο ευχαριστημένοι από την κίνηση και τα αποτελέσματα, θα το επαναλάβουν και τους επόμενους χειμώνες, το οποίο δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό. Εκτός αυτού, δεν γίνεται από τη μία να ήταν από τα πλέον κερδοφόρα εξάμηνα της εταιρείας και από την άλλη τα απόλυτα νούμερα της κίνησης να είναι ίδια με πέρσι και πρόπερσι. Αν η κίνηση είναι ίδια, η κερδοφορία είναι ίδια (στην καλύτερη, γιατί κανονικά πρέπει να υπολογιστούν και οι παραπάνω πλεύσιμες ώρες μαζί με την αυξημένη κατανάλωση λόγω αυξημένης ταχύτητας). Αν η κερδοφορία ήταν μεγαλύτερη φέτος, θα πρέπει και η κίνηση να ήταν (αρκετά) μεγαλύτερη. 

Το ότι ήταν κερδοφόρο το εξάμηνο οφείλεται όχι σε αύξηση απαραίτητα του μεταφορικού έργου, αλλά στο οτι διακινουνταν το ίδιο έργο αλλά με 2 αντί για 3 πλοία, συνεπώς λειτουργικά κόστη κατ 1/3 λιγότερα.

Οι καταναλώσεις δεν επηρεασαν και πολύ, μιας και μόνο στο Ηράκλειο Χανιά γινόταν χρήση 3ης ή και 4ης μηχανής, ήτοι μόνο για 5 ώρες ημερησίως, την στιγμή που το μύκονος παλας στα Χανιά κάνει χρήση για τουλάχιστον 6.5 ώρες μόνο του.

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που η ΜΙΝΟΑΝ θα μεταφέρει στις γραμμές της Κρήτης όσους επιβάτες μεταφέρει και η Κοινοπραξία αλλά με ένα πλοίο λιγότερο είναι κερδισμένη και μάλιστα πολύ.

Edited by Αναερόβιος
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nikos_Chania said:

Το ότι ήταν κερδοφόρο το εξάμηνο οφείλεται όχι σε αύξηση απαραίτητα του μεταφορικού έργου, αλλά στο οτι διακινουνταν το ίδιο έργο αλλά με 2 αντί για 3 πλοία, συνεπώς λειτουργικά κόστη κατ 1/3 λιγότερα.

Μα πέρυσι στο Α εξάμηνο δεν είχε τρία πλοία στις γραμμές της Κρήτης αλλά δύο!! 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Θα εχουμε συνεργασια μεταξυ Μινωικων και Aegean Speed Lines οπως βλεπουμε εδω.

Πλεον τα δρομολογια της γραμμης Πειραιας-Σεριφος-Σιφνος-Μηλος υπαρχουν στο συστημα της minoan με μπανερακι operated by Aegean Speed Lines.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μα πέρυσι στο Α εξάμηνο δεν είχε τρία πλοία στις γραμμές της Κρήτης αλλά δύο!! 

Μιλάμε για τα δύο τρίμηνα, Δ' 2018 και Α' 2019 ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία βέβαια δεν αλλάζει... Τα αποτελέσματα της εταιρείας πιθανότατα ήταν χειρότερα (στην καλύτερη ίδια) με τις προηγούμενες χρονιές για όποια τρίμηνα/εξάμηνα και να μιλάμε.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, MILTIADIS said:

Θα εχουμε συνεργασια μεταξυ Μινωικων και Aegean Speed Lines οπως βλεπουμε εδω.

Πλεον τα δρομολογια της γραμμης Πειραιας-Σεριφος-Σιφνος-Μηλος υπαρχουν στο συστημα της minoan με μπανερακι operated by Aegean Speed Lines.

 

Μπορούμε να ερμηνεύσουμε ή να ψυχολογήσουμε αυτη η συνεργασία τι μπορεί να σημαίνει ???

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα ειναι κοινοπραξια των 2 εταιρειων για τις Δυτικες Κυκλαδες.

Νομιζω θα οφεληθουν και οι 2 σε μεγαλο βαθμο.Η μεν Aegean δεν θα χει πλεον ανταγωνισμο με τα παλατια(φανηκε και στον φετινο σχεδιασμο των δρομολογιων της οτι κατι μαγειρευοταν)οι δε Μινωικες αποκτουν κομματι της πιτας στις Δυτικες και περα της Μηλου.

Edited by MILTIADIS
link
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να ασχοληθεί μια μεγάλη εταιρεία σαν τις μινωικες με τις   δυτικές Κυκλάδες έστω και για Τ καλοκαιρι;

Αν άξιζε, η blue star δεν θα είχε βαλει τόσα χρονια;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/16/2018 at 9:41 PM, proud_ionian said:

και ακομη δεν εχει βγει η αποφαση της διαιτησιας, στα διαιτητικα δικαστηρια του λονδινου, οπου εχουν προσφυγει και η ΑΝΕΚ και ο Ομιλος Grimaldi, σχετικα με την προκαταβολη και το συνολικο τιμημα της αποτυχημενης εξαγορας της HSW απο την ΑΝΕΚ.

σχεδον 7 χρονια εχουν περασει και ακομη δεν εχει βγει αποφαση. ουτε στην ελλαδα να εκδικαζοντανB)

Ηρθε η ωρα απ οσο βλεπουμε στα οικονομικα αποτελεσματα της Minoan για το 2018.

Quote

Tην 30/11/2012 η Εταιρεία έλαβε κοινοποίηση από την εταιρεία Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (Α.Ν.Ε.Κ.)
ότι η τελευταία προσέφυγε σε διαιτησία εναντίον της ενώπιον του Διαιτητικού Δικαστηρίου του Λονδίνου (London Court of
Maritime Arbitration). Η διαιτησία αφορά εικαζόμενες απαιτήσεις της εναντίον της Εταιρείας από την με ημερομηνία
18/5/2009 σύμβαση πώλησης των μετοχών της εταιρείας Χελλένικ Σήγουεϊς Α.Ν.Ε. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας
επιλογής των διαιτητών, η Α.Ν.Ε.Κ. κατέθεσε τον Ιούνιο του 2013 διαιτητική αγωγή (Claim Submissions) σε σχέση με την
ανοιγείσα από αυτήν διαιτητική διαδικασία κατά της Εταιρείας στην οποία και διατυπώνει τα αιτήματά της. Ειδικότερα, η
Α.Ν.Ε.Κ. επικαλείται δήθεν ζημία από την εκ μέρους της Εταιρείας καταγγελία / υπαναχώρηση από το παραπάνω ιδιωτικό
συμφωνητικό πώλησης μετοχών. Σημειώνεται ότι η Εταιρεία αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει από την εν λόγω συμφωνία
λόγω αδυναμίας της Α.Ν.Ε.Κ. να καταβάλει το υπόλοιπο του συμφωνηθέντος ποσού του τιμήματος. Ακολούθως, η Εταιρεία
παρακράτησε, όπως προβλέπονταν με ειδική ρήτρα στο μεταξύ τους ιδιωτικό συμφωνητικό, τα μέχρι τότε καταβληθέντα
ποσά του τιμήματος ύψους € 47.500 Η Α.Ν.Ε.Κ. αιτείται την καταβολή του διπλασίου ποσού ως αρραβώνα ή επικουρικά
του ισόποσου ή ακόμη επικουρικότερα όποιου ποσού κρίνει εύλογο το διαιτητικό δικαστήριο ότι υπερβαίνει το ποσό το
οποίο θα δικαιούτο εύλογα να παρακρατήσει ο πωλητής. Περαιτέρω, η Α.Ν.Ε.Κ. ζητά την καταβολή νομίμου τόκου επί των
ποσών που θα επιδικαστούν, καθώς και την δικαστική της δαπάνη. Η Εταιρεία στις 11/10/2013 κατέθεσε την δική της
αντίκρουση και ακολούθως στις 12/12/2015 προχώρησε και σε κατάθεση ανταγωγής κατά της Α.Ν.Ε.Κ. με την οποία ζητά
αποζημίωση με βάση τις διατάξεις περί αδικοπραξίας καταρχήν ποσού € 17.700 πλέον τόκων με την επιφύλαξη διεκδίκησης
περαιτέρω ποσού. Επικουρικά, σε περίπτωση που το δικαστήριο κάνει δεκτή εν όλω ή εν μέρει την αγωγή της Α.Ν.Ε.Κ. η
Εταιρεία ζητά ως εύλογη αποζημίωση βάσει των διατάξεων του Α.Κ. περί υπαναχώρησης το ποσό των € 46.250
τουλάχιστον πλέον νομίμων τόκων. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2019 και αναμένεται η απόφαση. Η
Εταιρεία ενήργησε με βάση τα όσα είχαν ρητά δεσμευτεί τα μέρη κατά τη σύναψη του ιδιωτικού συμφωνητικού οπότε,
σύμφωνα και με τους νομικούς της συμβούλους, θα δικαιωθεί. Για τον λόγο αυτό δεν διενεργεί σχετική πρόβλεψη.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

 Καλά, η διοίκηση της ΑΝΕΚ με τα τεράστια οικονομικά προβλήματα 7 χρόνια ΤΙ κάνει και δεν τα διεκδικεί???
ΔΕΝ υπάρχει διεθνής διαιτησία που επί 7 χρόνια δεν βγάζει απόφαση...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Για να τα διεκδικησεις πρεπει να τα δικαιουσαι κιολας κι απ οπως καταλαβαινουμε απο τα γραφομενα δεν υπηρχε ρητρα επιστροφης χρηματων στο συμφωνητικο.

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχας οι διαιτησίες γενικά ειναι χρονοβόρες και παίρνουν αρκετά χρόνια. Αν και όντως πολλα, δεν με εκπλήσσει το νούμερο.

 

ρητρα υπαναχώρησης προφανώς δεν υπαρχει αλλα πολλές φορές ο υπαναχωρων δικαιώνεται σε περιπτώσεις απρόβλεπτων καταστάσεων, πχ η οικονομική κρίση.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως εννοείς ρήτρα επιστροφής;

Διότι η ρητρα υπαναχώρησης υπάρχει ακόμα και στα πιο ακριβά συμβόλαια. Απλά είναι το ποιοι όροι θα την περιβάλλουν.

Διότι εδώ ο αγοραστής δεν ήταν συνεπής στις δόσεις του. Αν δεν υπήρχε η ρήτρα υπαναχώρησης, τι θα έκανε ο πωλητής σε τέτοια περίπτωση; ;)

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανακατανομη των πλοιων της εταιρειας απο τις 9 Σεπτεμβριου.

Το Φαιστος Παλας θα ειναι πλεον στη γραμμη των Χανιων και τα Κνωσος Παλας και Μυκονος Παλας στη γραμμη του Ηρακλειου.Με αυτο τον τροπο θα αυξηθει σημαντικα η διεθεσιμη χωρητικοτητα για φορτηγα στο Ηρακλειο λογω του μεγαλυτερου γκαραζ του Μυκονος.

Η αλλαγη αυτη θα ειναι μονιμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...