Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, Nomadas said:

Αυτές είναι οι νεες γραμμές που ανέφερε ο κ. Μανιαδακης;😉

Οπως γινεται συνηθως,ελαχιστοι εχουν αντιληφθει την ουσια των κινησεων αυτων και κυριως την ουσια των εργασιων που θα γινουν στα πλοια αυτα τα οποια με τα μεχρι τωρα δεδομενα θα ειναι τα μονα στην Ελλαδα που σε μολις ενα χρονο και δυο μηνες απο σημερα θα μπορουν να ειναι βιωσιμα στο περιβαλλον που θα επικρατει τοτε με βαση τους νεους κανονισμους.

Σιγουρα θα υπηρχαν και αλλες λυσες οπως να φερναν ενα πλοιο με Ιταλικη σημαια για να κανει σκαντζες,να κλεισουν τη γραμμη των Χανιων 'η να αφησουν το Ηρακλειο για μεγαλο διαστημα με ενα μονο πλοιο αλλα ποιος θα αντεχε μετα το κραξιμο που θα επεφτε απο τους γνωστους-αγνωστους? :D Εδω τους επεσε βαρυ το 6:45 στον Πειραια..

edit:Εχει σκεφτει κανεις απ οσους λενε για κρουαζιερες τι..κρουαζιερες εχουν να πεσουν απο οσα πλοια δεν βαλουν scrubbers και θα πηγαινουν κομμενα οσο δεν παει για να μπορουν να τα βγαζουν περα με το κοστος του mgo οι ακτοπλοικες? ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό να λέγεται, η Grimaldi είναι η μοναδική εταιρεία που έχει το ρευστό για να πάρει εν τω άμα(που έλεγε κι ο Συνταγματάρχης Παπαδόπουλος:D) την απόφαση για τα scrubbers, και μάλιστα για μία εκ των 2-3 κορυφαίων προιόντων που κυκλοφορούν στην αγορά, με την ανάλογη επιβάρυνση σε τιμή. Οι υπόλοιποι, είτε μαδάνε τη μαργαρίτα για να πάρουν μια απόφαση, είτε γυρνάνε το σακάκι τους το διπλοσταυρωκούμπωτο ανάποδα μπάς και πέσει κανένα 2ευρο ξεχασμένο. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, η ελληνική ακτοπλοία είναι απλά ξεβράκωτη απ όποια πλευρά κι αν το δεί κανείς.

 

Βέβαια, το να βάλεις όλα τα λεφτά σου στα scrubbers, έχει κι αυτό τους κινδύνους του. Αν τελικά το spread μεταξύ του 3.5% και του 0.5% καυσίμου(γιατί δεν είναι μόνο το MGO η εναλλακτική συμμόρφωση) δεν είναι όσο μεγάλο όσο χρειάζεται προκειμένου να αποπληρωθεί σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα το scrubber, μόλις έκανες το πλοίο σου 3-4 εκατομμύρια ακριβότερο. Οι ενδείξεις είναι βέβαια πως το spread θα είναι αρκετά μεγάλο και η απόφαση θα αποδειχτεί σωστή. Πολύ θα ήθελα όμως να ξέρω, ποιός είναι ο χρονικός ορίζοντας που ελπίζουν να κάνουν απόσβεση.  

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, MILTIADIS said:

Οπως γινεται συνηθως,ελαχιστοι εχουν αντιληφθει την ουσια των κινησεων αυτων...

Δεδομενη η αναγκαιοτητα τοποθετησης scrubber τα οποια ειναι και η καλυτερη λυση στην ελληνικη ακτοπλοΐα. Απλα, αναπολω τις εποχες  "εταιρειας λαϊκής βασης".

Η grimaldi group εταιρεια δεν ενδιαφερεται για το κραξιμο απο τον οποιονδηποτε επιβατη. Οι μεταφορικες μετρανε κι αυτες δεν επηρεαζονται μαλλον απο τον προσωρινο προγραμματισμο.

Οσο για τον ανταγωνιστη....μετραει μερες.

Link to comment
Share on other sites

Αν η εταιρεία είχε ακόμα ιδιόκτητο πλοίο εκτός γραμμών Κρήτης (όπως παλιότερα τον Ίκαρο) πιθανόν να ελευθερωνόταν για να κάνει την αντικατάσταση αλλά η παρούσα λύση είναι η καλύτερη δυνατή δεδομένης της κατάστασης. Η μητρική μπορεί να μην ενδιαφέρεται τόσο αν κρίνουμε απο την φήμη της αλλά οι Μινωικές ενδιαφέρονται ακόμα για τους επιβάτες τους. Προφανώς επειδή έγινε μια επιβεβλημένη αλλαγή και ανακοινώθηκε εγκαίρως δεν θα αρχίσουν παρόλα αυτά να μοιράζουν καμπίνες για ψυχική οδύνη όπως θα ήθελαν μερικοί για την διαφορά μιας ώρας.

Ας περιμένουμε να δούμε στα πιο πρακτικά θέματα, που θα γίνουν οι εργασίες συντήρησης και ο δεξαμενισμός των δυο παλατιών και αν θα γίνουν απο τώρα και οι εξωτερικές παρεμβάσεις πέραν της εγκατάστασης δικτύων νερού ώστε η τελική τοποθέτηση των scrubbers σε δεύτερο χρόνο να γίνει γρηγορότερα σε ήδη διαμορφωμένο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά στις ακινήσιες τους τώρα θα γίνει όλη η 'χοντρή δουλειά' που θα ανέβουν και δεξαμενή για τα overboards etc. και θα γίνουν 'scrubber ready'. Την άνοιξη απλά θα κουμπώσουν το σύστημα χωρις να χρειαστεί να ανέβουν πάλι δεξαμενή και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα off

Link to comment
Share on other sites

Με όλο το σεβασμό που έχω προς τα μέλη αυτού του site, θα ήθελα να καταθέσω τα τρομερά αρνητικά σχόλια που άκουσα σήμερα από πολύ κόσμο στο Ηράκλειο γαι τη  δρομολόγηση των πλοίων της Minoan Lines στις γραμμές Ηράκλειο-Χανιά-Πειραιάς  και αντίστροφα.  Ελπίζω να καταλαγιάσουν όλα αυτά τις επόμενες μέρες...

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Για να έχουμε πιο καλή εικονα, κάτι πιο συγκεκριμένο για τον τύπο των σχολίων; Τι τους ενόχλησε; 

Tο γεγονός ότι εδώ και δεκαετίες τόσον η ΑΝΕΚ όσο και οι Μινωικές Γραμμές έβαζαν άλλο πλοίο στη θέση εκείνου που σταματούσε για δεξαμενισμό. Η καθυστέρηση κατάπλου στο Ηράκλειο αλλά και το ταξίδι μέσω Χανίων τους ενόχλησε.. Εννοείται ότι δεν εκφράζω προσωπικές απόψεις, δεν έχω άλλωστε την πολυτέλεια θαλάσσιων ταξιδιών τα τελευταία χρόνια λόγω της δουλειάς μου.

Link to comment
Share on other sites

Η ώρα σαφώς και είναι λόγος να παραπονεθούν οι επιβάτες, και ειδικά την στιγμή που το πλοίο έχει την δυνατότητα να καλύψει την όποια καθυστέρηση.

Το ταξίδι μέσω Χανίων δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τους ενόχλησε, από την στιγμή που δεν άλλαξε σημαντικά η διάρκεια του ταξιδιού. (1,5 ώρα στο πρόγραμμα αλλά περίπου 1 ώρα διαφορά στην πράξη). Ναι, είναι μία αλλαγή και φτάνεις στις 7μιση αντί για τις 6μιση, αλλά να θυμίσουμε οτι όταν κανανε ετήσια τα παλάτια πρόπερσι, δεν αντικαταστάθηκαν αλλά έκανε ένα βαπόρι μόνο του διπλό δρομολόγιο, χωρίς βραδινή αναχώρηση από το ένα λιμάνι. Τότε δεν εκφράστηκαν παράπονα;

Είναι γνωστό τοις πάσι οτι κανένας δεν αντιλαμβάνεται οτι τα πλοία πρέπει να κάνουν ετήσια συντήρηση, οτι τώρα πρέπει να συμμορφωθούν σε νέους κανονισμούς και πως η εταιρεία δεν μείωσε την συχνότητα δρομολογίων στην γραμμή. Αν βγει καποιος χαμένος που "δικαιούται" να παραπονεθεί, είναι ο Χανιώτης που φτάνει 4μιση το χάραμα στη Σούδα. Και ευτυχώς που τα κτελ θα βαλουν λεωφορεία εκείνη την ώρα. Αλλα όσους έρχονται να τους παραλάβουν, ειναι βάναυση ώρα.

Απο όποια εταιρεία και να γινόταν αυτό, οι επιβάτες θα έπρεπε να δείξουν κατανόηση μιας και δεν είναι μόνιμη αλλαγή. Τα υπόλοιπα για εμένα είναι περιττά.

Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2018 at 3:56 AM, Nick the Greek said:

μόλις έκανες το πλοίο σου 3-4 εκατομμύρια ακριβότερο. Οι ενδείξεις είναι βέβαια πως το spread θα είναι αρκετά μεγάλο και η απόφαση θα αποδειχτεί σωστή. Πολύ θα ήθελα όμως να ξέρω, ποιός είναι ο χρονικός ορίζοντας που ελπίζουν να κάνουν απόσβεση.  

Καλη ερωτηση..Στα 5 εκατομμυρια ανεβαζει το κοστος ανα πλοιο ο Μανιαδακης σε τηλεοπτικη του συνεντευξη σημερα.

 

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο το ότι στην αρχη το κόστος υπολογιζόταν στα 3 εκατ. ανα πλοίο και πως μπορει να φτασει εως και τα 5. Βεβαια αναλογα τις εργασιες που θα γίνουν στην τσιμινιερα και στα δικτυα, θα εξαρτηθει και το κοστος.

Το ναυπηγείο που θα πάνε βεβαια ακομα.... αγνοειται

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός 2.5 - 4 είναι η εκτίμηση όσον αφορά τα ποντοπόρα πλοία, δεν ξέρω μήπως στα φέρρυ για κάποιους λόγους είναι ακριβότερη η εγκατάσταση. Μπορεί επίσης και να είναι θέμα υπολογισμού του κόστους, η εταιρεία μπορεί πχ να υπολογίζει και το χρόνο ακινητοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά τις εργασίες τοποθέτησης των scrubbers στα πλοία της Minoan Lines, θα υπάρξει ανάλογη ανακοίνωση με το 2016 που θα λένε ότι στηρίζουν τα Τουρκικά ναυπηγεία:blink::ph34r:?? Να θυμίσω ότι το 2016 έλεγαν ότι στηρίζουν τα Ελληνικά ναυπηγεία σε αντίθεση με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες!!!:eek:

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και δεν θα βγαλει αλλα δεν βλεπω κατι περιεργο αυτο

Ολες οι εταιρειες βγαζουν ανακοινωσεις συμφωνα με αυτα που τους συμφαιρουν καθε φορα και προφανως αυτο τωρα δεν ειναι για να το διαφημιζουνε

Link to comment
Share on other sites

Βρε @Panagia Ekatontapiliani μη γίνεσαι εγκάθετος . Υπαρχει ναυπηγείο στην Ελλάδα που να εχει βαλει scrubbers? Η ειναι το ίδιο καθεστώς στη Σύρο με τοτε ; 

οταν ειδα οτι παει Τουρκία και εγω ειρωνεύτηκα τη τοτε ανακοίνωση των Μινωικών αλλα μετα σκέφτηκα με λογικη 

Link to comment
Share on other sites

Ας ξέρανε να βάζουνε τα Ελληνικα ναυπηγεία scrubber να τα εφερνε εδώ!!

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που άλλες εταιρείες που το παίζουν ελληνικές, στέλνουν τα βαπόρια στη Μάλτα. 

Έχει καταντήσει αηδία η καραμελίτσα αυτή απο μερικούς μερικούς. Εκει που ξέρουν, εκει τα πάει. Ας ήταν μάγκας ο Ξενοκώστας και ο κάθε Ξενοκώστας να έφερνε την τεχνογνωσία και να βαλει scrubber όχι μονο στα παλάτια αλλά και σε τόσα άλλα πλοια που ψαχνουν για ημερομηνίες!! Να έμπαινε και φρεσκο χρημα στην ελληνικη οικονομια.

Και μπραβο που στη Συρο το 2016 βγαλανε και ανακοίνωση. Διότι μια τετοια ανακοινωση διαφημίζει τα ναυπηγεία, ειδικα όταν την βγαζει ένας τοσο μεγάλος όμιλος.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το ίδιο πράμα θυμήθηκα και ξενέρωσα κιολας που πήγαν Τουρκία. Αλλα αν το σκεφτούμε καλύτερα όντως εδω στην Ελλάδα υπάρχει ναυπηγείο με αυτή την τεχνογνωσία, να βάλει scrubber ?

Νομίζω πως όχι.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση για την αυριανη απεργια.

Quote

Γραμμή Κρήτης

Στη γραμμή Κρήτης, τα πλοία της εταιρείας θα αναχωρήσουν, σύμφωνα με τα παρακάτω:

Τετάρτη 28.11.2018 - ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ & ΠΕΙΡΑΙΑ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΧΑΝΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ, H/S/F MYKONOS PALACE
Αναχώρηση από το λιμάνι του Ηρακλείου, αμέσως μόλις επιτραπεί ο απόπλους, με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά μέσω Σούδας.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΧΑNIA – HΡΑΚΛΕΙΟ, H/S/F FESTOS PALACE
Αναχώρηση στις 24.00 από το λιμάνι του Πειραιά, με προορισμό το λιμάνι του Ηρακλείου μέσω Σούδας.

 

Γραμμή Αδριατικής

Δεν επηρεάζεται από την απεργία.

Α. ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣ ΙΤΑΛΙΑ

Δεν υπάρχει προγραμματισμένη αναχώρηση την Τετάρτη 28/11/2018 από τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας για Αγκώνα.

Β. ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ

Το δρομολόγιο από Ιταλία προς τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας δεν επηρεάζεται

 

Link to comment
Share on other sites

Στις 20:30 η αναχώρηση από Ηράκλειο και Πειραιά με άμεση εφαρμογή έως και τις 20/12

Quote

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ : ΝΕΕΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑ (20:30)

Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό σχετικά με τις νέες ώρες αναχώρησης των πλοίων από τους λιμένες Ηρακλείου και Πειραιά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προχωρήσει σε άμεση τροποποίηση που θα εφαρμοστεί έως και την Πέμπτη 20/12/2018, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα :

ΑΦΙΞΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 20:30

ΣΟΥΔΑ 04:30 05:00

ΗΡΑΚΛΕΙΟ 07:30

ΑΦΙΞΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ 20:30

ΣΟΥΔΑ 23:30 23:59

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 06:45

Από την Παρασκευή 21/12/2018, τα πλοία H/S/F KNOSSOS PALACE, H/S/FFESTOS PALACE και H/S/F MYKONOS PALACE θα επανέλθουν στα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες νααπευθύνονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα, στα Κεντρικά Πρακτορεία των Μινωικών Γραμμών, μέσω των Πανελλαδικών αριθμών 801-11-75000 (από σταθερό τηλέφωνο) & 18175 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), ή στα λιμενικά γραφεία της εταιρείας (Ηράκλειο: 2810-399899, 2810-229602, 2810-330198,Πειραιάς: 210-4145744, 210-4080028, Αθήνα: 210 3376910, Σούδα: 6972-552661, 28210-81276, Χανιά: 28210-45911-12).

Από το Γραφείο Τύπου

των Μινωικών Γραμμών

28 Νοεμβρίου 2018

 

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά με τη νέα ώρα αναχώρησης αυξάνεται κατά 30 λεπτά το δρομολόγιο για Χανιά και για Ηράκλειο Κρήτης, οπότε θα μειωθεί και άλλο η ταχύτητα των πλοίων στα συγκεκριμένα δρομολόγια!!! 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν καθυστερησεις στη Σουδα(ειδικα στο κατεβασμα)και πολλες φορες τα πλοια καθονται και 1 ωρα μεχρι να ξεφορτωσουν ολα τα φορτηγα αντι για 30 λεπτα οποτε επρεπε να τα ανοιγουν πολυ μετα για να ειναι στις 7:30 στο Ηρακλειο.Οποτε τωρα αμα υπαρχει μεγαλη κινηση μπορουν να φτανουν και λιγο πριν τις 4.30 χωρις να χρειαστει να τα τρεξουν παραπανω και να φευγουν μετα στις 5.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται οτι ειχανε περιθωριο να φτανουν νωριτερα απο τις 04.30 στην Σούδα, αλλά δεν το κανανε 04.00 γιατι "θα ηταν πολυ νωρις για τους Χανιωτες"

Αρα τωρα θα φτανει ατυπα στις 4; παλι δεν στεκει.

Απο τις 16 Σεπτέμβρη και μετά, η εταιρεία έχει πάρει ίσως τις πιο λάθος επιλογές της, και θα φανεί στο τέλος ποσο θα της έχει κοστίσει εν τέλει.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωση επιβατων για τις τροποποιησεις των δρομολογιων

Quote

Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ότι, λόγω της άμεσης αναχώρησης των πλοίων, μετά την άρση του απαγορευτικού απόπλου, τα αμέσως επόμενα προγραμματισμένα δρομολόγια των πλοίων, θα τροποποιηθούν σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ  ΧΑNIA – HΡΑΚΛΕΙΟ, H/S/F FESTOS PALACE, 01.12.2018

 

 

ΑΦΙΞΗ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

 

01:00 π.μ.  

ΣΟΥΔΑ

08:00 π.μ.

09:00 π.μ.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

11:30 π.μ.

 

 

 

  • HΡΑΚΛΕΙΟ – ΧΑΝΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ, H/S/F MYKONOS PALACE, 01.12.2018

 

 

ΑΦΙΞΗ

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

HΡΑΚΛΕΙΟ

 

01:00 π.μ.

ΣΟΥΔΑ

03:30 π.μ.

04:00 π.μ.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

11:00 π.μ

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μινι ακινησια στο λιμανι της Αγκωνα για το Cruise Olympia απο την παραμονη των Χριστουγεννων μεχρι και την παραμονη της Πρωτοχρονιας οποτε και θα αναχωρησει για την Ελλαδα στα πλαισια και της καθιερωμενης πρωτοχρονιατικης κρουαζιερας η οποια οπως ανακοινωθηκε ειναι sold out..Ε ρε τρελα πρωτοχρονια στου Γκριμαλντι :P :D 

Θα ακολουθησει το Cruise Europa απο 30/12 εως 11/1 οποτε συμφωνα και με το booking της Minoan θα ειναι στη γραμμη μονο το Cruise Olympia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...