Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 01/07/2010 θα εφαρμοστεί πρόγραμμα λήξης των πόντων που δεν έχουν εξαργυρωθεί σε διάστημα τριών ετών από την ημερομηνία συλλογής τους.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλείσθε να εξαργυρώνετε τους πόντους που συλλέγετε στο λογαριασμό σας εντός της τριετίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

MINOAN LINES

Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΗΜΗ

Στην ετήσια πανελλαδική έρευνα «FAMOUS BRANDS», η οποία διενεργείται από την TRADELINK REPUTATION RESEARCH & CONSULTANCY, η MINOAN LINES αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά (2008 και 2009) ως η ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη, κερδίζοντας το «ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ» στην κατηγορία της.

Η έρευνα διεξάγεται τηλεφωνικά σε δείγμα 1000 ερωτώμενων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18+) αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, και καταγράφει τον παλμό της ελληνικής αγοράς και αναδεικνύοντας παράλληλα τις μάρκες προϊόντων και τα εμπορικά σήματα με την καλύτερη φήμη και απήχηση στο ελληνικό κοινό.

«Η επιβράβευση αυτή, δεν αποτελεί απλά επιβεβαίωση της προτίμησης και της εμπιστοσύνης του κοινού, αλλά δρα ως ένα επιπλέον κίνητρο για την περεταίρω βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών μας», δήλωσε κατά την απονομή του βραβείου ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΙΝΟΑΝ LINES κ. Αντώνης Μανιαδάκης.

Ηράκλειο, 19 Απριλίου 2010

Από το Γραφείο Τύπου

της MINOAN LINES

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με 90% πλέον και επίσημα ο Grimaldi στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Πρακτικά το μόνο που αλλάζει είναι πως η έξοδος της εταιρείας από το Ελληνικό χρηματιστήριο μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο μεγαλομέτοχος, αφού πλέον δεν υπάρχει το απαιτούμενο 10% που θεωρητικά (γιατί πρακτικά μάλλον ήταν έτσι και αλλιώς αδύνατο), θα μπορούσε να καθυστερήσει μια τέτοια εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010 ορίστηκε η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων των Μινωικών Γραμμών, στην οποία μεταξύ άλλων θα συζητηθεί η σύμβαση ναύλωσης του υπό Ιταλική σημαία πλοίου "Cruise Europa". Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι:

1. Υποβολή και έγκριση της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης της εταιρικής χρήσης 1ης Ιανουαρίου 2009 έως 31ης Δεκεμβρίου 2009.

2. Λήψη απόφασης για τη διάθεση των κερδών της χρήσης 1ης Ιανουαρίου 2009 έως 31ης Δεκεμβρίου 2009.

3. Απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των Ορκωτών Ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης επί της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης και της διαχείρισης της πιο πάνω χρήσης.

4. Έγκριση αμοιβών και αποζημιώσεων που καταβλήθηκαν στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας κατά το έτος 2009.

5. Εκλογή τακτικών και αναπληρωτών Ορκωτών Ελεγκτών για τον έλεγχο της χρήσης 2010 και καθορισμός της αμοιβής τους.

6. Έγκριση κατ΄ άρθρο 23α του κ.ν. 2190/1920 της με ημερομηνία 04 Σεπτεμβρίου 2009 σύμβασης ναύλωσης του υπό Ιταλική σημαία πλοίου "Cruise Europa", νηολογημένου στο λιμένα του Παλέρμο Ιταλίας, με αριθμό νηολογίου 222, αριθμός IMO 9351490 Δ.Δ.Σ. ΙΒΕV.

Από Δελτίο Τύπου των Μινωικών Γραμμών

Link to comment
Share on other sites

Minoan: Ζημιές στο α΄ τρίμηνο λόγω εποχικότητας

Στα 28,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της Minoan Lines στο α’ τρίμηνο του έτους, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) ανήλθε σε -8,0 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το α΄ τρίμηνο του 2010, τα οποία λόγω εποχικότητας του μεταφορικoύ έργου είναι πάντα αρνητικά, διαμορφώθηκαν σε -12,3 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας επηρεάστηκαν σημαντικά τόσο από την αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 58,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα όσο και από τον έντονο ανταγωνισμό.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση τα οικονομικά αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2010 επηρεάστηκαν σε σημαντικό βαθμό τόσο από την επιδείνωση των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας όσο και από τα οικονομικά μέτρα λιτότητας τα οποία οδηγούν σε μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Minoan Lines μέσα σε αυτό το εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει μια πολιτική μείωσης του τραπεζικού δανεισμού και περιστολής των λειτουργικών της δαπανών έχει βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση. Όπως τονίζεται, το γεγονός αυτό, επιτρέπει στην Minoan Lines να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που προέρχονται από αυτή την πρωτοφανή αρνητική οικονομική συγκυρία και να ακολουθήσει μια ευέλικτη τιμολογιακή, και πιστωτική πολιτική στους πελάτες της έχοντας πλήρη επίγνωση του κοινωνικού της ρόλου ως εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες οι οποίες απευθύνονται στο ευρύ κοινό.

Σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 28,9 εκατ. ευρώ, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.

Μεταφορικό έργο

Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία): Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Minoan Lines με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το α’ τρίμηνο του 2010 πέτυχε στις κατηγορίες των επιβατών και φορτηγών υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 34,2% των ταξιδιών, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 35,3% των επιβατών, το 30,0% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 36,6% των φορτηγών αυτοκινήτων. Το α΄ τρίμηνο 2010 η Minoan Lines συνολικά μετέφερε 65.000 επιβάτες, 12.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 20.000 φορτηγά αυτοκίνητα.

Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης): Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» η Minoan Lines το α΄ τρίμηνο του 2010, παρά τη δραστηριοποίηση στη γραμμή και τρίτης εταιρείας για όλο το τρίμηνο (το αντίστοιχο περσινό δραστηριοποιήθηκε τις τελευταίες 20 ημέρες του α΄ τρίμηνου), διατήρησε την ισχυρή της θέση στην αγορά, ενώ πέτυχε να αυξήσει περεταίρω το μεταφορικό της έργο στους επιβάτες και στα φορτηγά αυτοκίνητα, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2009. Η εταιρεία το α΄ τρίμηνο του 2010 μετέφερε 168.000 επιβάτες, 19.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 15.000 φορτηγά αυτοκίνητα.

Επιπρόσθετα, τονίζεται ότι η Minoan Lines πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 56,2% για τους επιβάτες, 50.1% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 42,5% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 36,3% του συνόλου των ταξιδιών.

Δρομολόγηση νέων πλοίων

Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Αγκώνα το πλοίο Cruise Europa, ενώ από τον ερχόμενο Ιούνιο θα δρομολογηθεί στην ίδια γραμμή το αδελφό του πλοίο Cruise Olympia. Με χωρητικότητα για το κάθε πλοίο 3.000 επιβάτες, 3.000 γραμμικά μέτρα φορτίου (180 φορτηγά διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκίνητα) τα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia σηματοδοτούν μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας.

πηγή: capital.gr

Link to comment
Share on other sites

Η MINOAN LINES γνωστοποιεί στο επιβατικό κοινό ότι λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας της Π.Ν.Ο., τη Δευτέρα 31 Μαΐου 2010, τα πλοία της εταιρείας θα αναχωρήσουν, εκτελώντας τα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους αμέσως μετά τη λήξη της απεργίας ως ακολούθως:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ (H/S/F FESTOS PALACE)

Tο πλοίο θα αναχωρήσει την Τρίτη 01/06/2010, στις 07:30 από το λιμάνι του Πειραιά

ΠΑΤΡΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΒΕΝΕΤΙΑ (H/S/F IKARUS PALACE)

Το πλοίο θα αναχωρήσει την Τρίτη 01/06/2010, αμέσως μετά τη λήξη της απεργίας, από το λιμάνι της Πάτρας

ΠΑΤΡΑ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ – ΑΓΚΩΝΑ (H/S/F OLYMPIA PALACE)

Το πλοίο θα αναχωρήσει την Πέμπτη 03/06/2010, στις 17:00 από το λιμάνι της Πάτρας

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες να απευθύνονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα Κεντρικά Γραφεία της MINOAN LINES, μέσω των Πανελλαδικών Αριθμών Κρατήσεων 801-11-75 000 και 18175.

Από το Γραφείο Τύπου

της MINOAN LINES

Ηράκλειο, 28 Μαΐου 2010

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Κοιταζωντας τις τιμες στο σαιτ της Minoan (http://www2.minoan.gr/index.asp?a_id=147) περα απο την διαφορα βραδινων-ημερησιων βλεπω στα βραδινα 3 τιμες για οικονομικη μια οικονομικη χωρις κλινη μια economy deck και μια discount deck. Ποια η φιαφορα μεταξυ τους;

Link to comment
Share on other sites

Η οικονομική χωρίς κλίνη είναι η κλασική οικονομική των Μινωικών (φυσικά όχι όπως π.χ. της ΑΝΕΚ που δεν πας πουθενά :P) και οι άλλες δύο κατ'ουσίαν είναι οι προσφορές. Στην αρχή ξεκίνησαν ως προσωρινές σε όλες τις εταιρείες της γραμμής και επειδή τελικά το έκαναν όλοι κατέληξαν να γίνουν μόνιμες και να τις βάλουν και στο site. Στις πιο φθηνές οικονομικές λοιπόν δεν μπορείς να ακυρώσεις ή να αλλάξεις το εισιτήριο σου και είναι περιορισμένες - σίγουρα αυτή των 19 ευρώ, η 29 ευρώ είναι είτε στάνταρ πλέον είτε περισσότερες από τις 19ε, δε γνωρίζω. Δεν ξέρω επίσης αν μεταξύ τους αυτές οι 2 έχουν κάποια διαφορά.

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος..

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα νέο. Στις Μινωικές με την οικονομική έχει πρόσβαση παντού, με εξαίρεση σαφώς το σαλόνι Α κλάσης. Μπορείς όμως να κάτσεις είτε στο μεσαίο και στο μπροστά σαλόνι, να πας στα αεροπορικά, κατάστρωμα και γενικά σχεδόν σε όλους τους χώρους του πλοίου.

Σε άλλες εταιρείες η οικονομική, που τη λένε deck στα αγγλικά, κυριολεκτικά εννοούν κατάστρωμα και μόνο (αν δεν κάνω λάθος, HSW)! Ή στην ΑΝΕΚ που με το οικονομικό εισιτήριο είχα την επιλογή καταστρώματος ή μίας μόνο αίθουσας αεροπορικών σε χάλια κατάσταση και πολύ στριμωγμένα! Αυτό βέβαια πριν 3 περίπου χρόνια, έκτοτε δεν την ξαναεπέλεξα! B) Βέβαια από τότε μπορεί να έχουν αλλάξει τακτική (μιλάμε και για άλλα πλοία), δεν ξέρω!

Για την Άττικα δε γνωρίζω, αλλά έχω την εντύπωση ότι ακολουθούν και αυτοί τη λογική των Μινωικών.

Αν κάνω σε κάτι λάθος διορθώστε με μη λέω μπαρούφες και παραπληροφορώ τον κόσμο! :D

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Με το εισιτήριο της οικονομικής θέσης μπορείς σε όλες τις εταιρείες της Κρήτης να χρησιμοποιήσεις όλα τα σαλόνια της οικονομικής θέσης, ενώ σχετικά με το Deck της HSW, αυτό ισχύει σε πλόες κατηγορίας Β, όπως έχουμε εξηγήσει και παλαιότερα.

Στις πλόες κατηγορίας Α (π.χ. Πειραιάς – Ηράκλειο, Πειραιάς – Χανιά, Δωδεκάνησα, Ιταλία), δεν προβλέπεται κατηγορία ανοιχτού καταστρώματος, συνεπώς όλοι οι κάτοχοι των εισιτηρίων έχουν δικαίωμα να βρίσκονται στον εσωτερικό χώρο του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Έκλεισε η συμφωνία μεταξύ Δήμου Ηρακλείου και Μινωϊκών Γραμμών για την αγορά του "Αθηνά", όπου στο τέλος της επόμενης τετραετίας αναμένεται να λειτουργήσει το νέο δημαρχείο της πόλης.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του CretaLive, στη συνάντηση που είχε την Δευτέρα, ο δήμαρχος Ηρακλείου με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Μινωϊκών, κ. Αντώνη Μανιαδάκη, συμφώνησαν στο ποσό των 5,5 εκ ευρώ, δηλαδή μειωμένο κατά περίπου 500.000 ευρώ από το αρχικό ποσό, ενώ οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν οτι το ποσό θα πέσει λόγω....κρίσης καθώς και ότι οι Μινωϊκές θα παράσχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις αποπληρωμής στη δημοτική αρχή. Μέχρι το φθινόπωρο, το κτίριο θα έχει αγοραστεί ενώ η Λότζια θα χρησιμεύσει για τη στέγαση άλλων υπηρεσιών και δράσεων της δημοτικής αρχής Ηρακλείου.

Όπως δήλωσε στο "Ράδιο Κρήτη", ο δήμαρχος Ηρακλείου, η δημοτική αρχή διαθέτει τα χρήματα για την αγορά του κτιρίου αφού, πρώτα, ξεπεραστούν ορισμένα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί με το Υπουργείο Πολιτισμού.

ΠΗΓΗ

Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι ιδιόκτητο το κτήριο αυτό:

Το ιστορικό κτίριο της Εθνικής Τράπεζας στο Ηράκλειο, που είχε υποστεί ολοκληρωτική καταστροφή από τους βομβαρδισμούς του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, περνά στην ιδιοκτησία της εταιρείας το 1994 όπου και στεγάζει πλέον τη διοίκηση και όλες τις υπηρεσίες των Κεντρικών της Γραφείων. (απόσπασμα από την ιστορική αναδρομή των Μινωικών Γραμμών)

post-3195-12832700127_thumb.jpg

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

Την πρόθεσή του να παραμείνει ο όμιλος Grimaldi στο τιμόνι των Μινωικών Γραμμών εξέφρασε ο πρόεδρος του δ.σ. της εταιρείας, Emanuele Grimaldi, στην ομιλία του στη γενική συνέλευση της κρητικής εταιρείας.

Ο κ. Grimaldi μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η Minoan Lines είναι μια εύρωστη ναυτιλιακή εταιρεία. Ήρθα αποφασισμένος να μείνω στην Ελλάδα και θα παραμείνω. Θα κρατήσω τη δέσμευσή μου. Μαζί με τη σημερινή διοίκηση της και με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης θα κάνουμε αυτή την υπέροχη εταιρεία ακόμα πιο δυνατή και ανταγωνιστική».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μια πολύ περίεργη περίπτωση κατάχρησης αποκαλύφθηκε πριν από αρκετές εβδομάδες στις Μινωικές Γραμμές. Τουλάχιστον δύο υπάλληλοι απολύθηκαν ενώ στο κύκλωμα συμμετείχαν και κάποιοι πράκτορες & πελάτες από τη Β. Ελλάδα και την Ηγουμενίτσα.

Η υπόθεση είχε γίνει γνωστή από τις αρχές του καλοκαιριού, αλλά πήρε διαστάσεις όταν οι ορκωτοί ελεγκτές εξέφρασαν επιφύλαξη σχετικά με το κατά πόσο αυτό το ποσό θα είναι ανακτήσιμο. Αποτέλεσμα αυτής τους της διατύπωσης ήταν να τεθεί η μετοχή της εταιρείας στην κατηγορία της επιτήρησης σύμφωνα με απόφαση της κεφαλαιαγοράς.

Ας δούμε τι αναφέρει σχετικά η εταιρεία:

Η Διοίκηση της Εταιρείας, διερευνά αντικανονικές πράξεις σε βάρος της, προερχόμενες από υπαλλήλους της που ήδη έχουν απολυθεί, από κοινού με τρίτα πρόσωπα. Ειδικότερα, η Διοίκηση έχει αναλάβει μία εις βάθος έρευνα, η οποία ευρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, για τον καθορισμό της έκτασης των αντικανονικών αυτών πράξεων και το βαθμό που αυτές συμμετέχουν στη διαμόρφωση υπολοίπου απαιτήσεών της ύψους 22.353 χιλιάδων ευρώ, κυρίως από μεταφορικό έργο πελατών της Βορείου Ελλάδος, ενώ έχει ολοκληρώσει τα άμεσα μέτρα προστασίας των εταιρικών συμφερόντων και έχει αναλάβει διορθωτικές δράσεις αλλά θα προβεί και σε περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να επιτευχθεί η πλήρης ανάκτηση του παραπάνω ποσού.

Το ύψος του ποσού πάντως (το οποίο μπορεί να μην προέρχεται εξολοκλήρου από αυτή την περίπτωση), προκαλεί πολλά ερωτηματικά.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω στο navi για διαφορα περιστατικα καθυστερησεων των 2 νεων CRUISE κατα την διαρκεια του καλοκαιριου κ πραγματικα η Ιταλικη διαχειριση των Μινωικων δυσφημιστηκε στο πελατολογιο που στοχευε κατα κυριο λογο με τα 2 νεα πλοια B) 7 ωρες καθυστερα σε ενα ταξιδι για το EUROPA 3-4 για το OLYMPIA...Δεν ειναι μονο η αργη φορτοεκφορτωση αλλα και αδυναμια των 2 cruise να διατηρουν σταθερες ταχυτητες οπως σημειωνουν ευστοχα.(τωρα τι βλαβες παρουσιαζονται αραια κ που,δεν μπορω να το καταλαβω,εχω κ καιρο να τα παρακολουθησω στο AIS).

Επισης κατι πολυ ασχημο ηταν τα βρωμικα σαλονια που συναντουσαν σε καθε σχεδον ταξιδι οι επιβατες.Μελη του πληρωματος ειπαν πως δεν προλαβαιναν σε καμια περιπτωση να καθαρισουν το πλοιο με τα ωραρια και τις καθυστερησεις που υπηρχαν...Ολα τα παραπανω βγηκαν σε μια εφημεριδα της Αδριατικης απο μαρτυριες Ιταλων επιβατων,οι οποιοι μαλιστα σημειωσαν πως θα ζητησουν τα λεφτα τους πισω για τις απαραδεκτες συνθηκες ταξιδιου και τις καθυστερησεις.

Νολιζω οτι η διοικηση των Μινωικων πρεπει να δει πιο σοβαρα την κατασταση με τα 2 cruise για να μην γκρεμισουν οτι εχτισαν τα προηγουμενα χρονια στην γραμμη <_<

Link to comment
Share on other sites

Από καθυστερίσεις όντως τα 2 κρουιζ κατέστρεψαν σε χρόνο μηδέν μια φήμη 30 χρόνων. Εύχομαι από την νέα χρονιά τα πράγματα να είναι διαφορετικά (που θα είναι!). Για το Ευρώπη να πώ από προσωπική εμπειρία ότι ο καπετάνιος του φοβάται πάρα πολύ τον όγκο του πλοίου (δεν δικαιολογείται μετά από 6 μήνες ταξιδιών να μην μπορεί να το γυρίσει ούτε στην Πάτρα ούτε στην Ηγουμενίτσα). Είχε και 2 θέματα με στρόφαλο στη μηχανή οπότε το 7ωρο ήταν χαλαρό στην καθυστέριση. Το Ολυμπία σε αυτό το κομμάτι δεν έχει ευτυχώς κανένα πρόβλημα. Ούτε μηχανικά αλλά ούτε αδυναμία του καπετάνιου. Το πλήρωμα ήταν ήδη πολύ λίγο για τέτοια πλοία. Και στο ένα και στο άλλο έβαλαν περισσότερο πλήρωμα αλλά το έκαναν εδώ και μερικές μέρες, ενώ όλο το καλοκαίρι πέρασε μόνο με αρνητικά σχόλια. Το θέμα "αργή φορτοεκφόρτωση" έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες. Πρώτο και κύριο ο όγκος αυτοκινήτων και φορτηγών που μπαίνουν μέσα. Είναι πραγματικά πάρα πολύς! Στην Ανκώνα η εκφόρτωση παρόλο που δεν έχει κανένα πρόβλημα από μεριάς προσωπικού, καταπέλτη κλπ έχει πρόβλημα με το λιμάνι όμως. Όσοι έχουν φτάσει Ανκώνα ειδικά τώρα που ολόκληρο λιμάνι έχει μόνο μια έξοδο οχημάτων, η κατάσταση είναι δραματική. Οι ουρές είναι ατελείωτες. Ελπίζω στα επόμενα δρομολόγια να υπολογίσουν το λιγότερο 3 ώρες μόνο στην Ανκώνα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Νομιζω οτι το site της ΜΙΝΟΑΝ,περα απο το bannerακι για το EUROPA πανω πανω,δεν ειχε βαλει τα 2 cruise στον 'στολο μας' ποτε,τουλαχιστον μεσα στο καλοκαιρι που ειχα δει,δεν υπηρχαν(οπως κ τωρα).Και ναι ειναι παραλογο :rolleyes: .Γενικα νομιζω οτι το ελληνικο site της εταιριας,εχει αφεθει λιγο στην μοιρα του...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...