Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου - Σμύρνης

Περί τα τέλη Ιουλίου εκτιμάται ότι θα αρχίσουν τα δρομολόγια του οχηματαγωγού πλοίου "Μπόα Βίστα" μεταξύ του Βόλου κι του λιμανιού Αλιμπέι της Σμύρνης.

Είναι μια καινούργια σύνδεση με βασική επιδίωξη την προσέλκυση φορτίων, αλλά και επιβατών, ώστε να εξοικονομούνται καύσιμα και εργατοώρες των οδηγών, αφού οι νταλίκες δεν θα ταξιδεύουν μαζί με τα φορτία, στην πρώτη περίπτωση, και να προωθούνται τουριστικά γκρουπ, που θα προτιμήσουν τη θαλάσσια από την οδική μεταφορά τους, στη δεύτερη.

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το πλοίο θα εκτελεί 15 δρομολόγια το μήνα, θα αναχωρεί από το Βόλο βράδυ και 13 ώρες αργότερα θα φθάνει στη Σμύρνη, απ όπου θα αναχωρεί το βράδυ της ίδιας μέρας για το Βόλο.

ΕΡΤ (5/7/06)

Και για όποιον επιθυμεί πολύ περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα, εδώ

Βέβαια, μη το δένετε και κόμπο, ακόμα κάνουν διερευνητικές συζητήσεις κλπ. :confused:

Εξάλλου η περιπέτεια της σύνδεσης Αλεξανδρούπολης - Σμύρνης μας έχει κάνει σοφότερους. ;)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μωρέ καλά σας λέω...μη το δένετε και κόμπο! Είπαμε...γίναμε σοφότεροι. :P

Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ / Σάββατο, 8 Ιουλίου 2006

Έργα υποδομής στο λιμάνι για τη γραμμή Βόλου-Σμύρνης

Αυτοψία στην προβλήτα 2 του λιμανιού του Βόλου, στην οποία θα προσδένει το οχηματαγωγό πλοίο «Μπόα Βίστα», που θα εκτελεί δρομολόγια προς το λιμάνι Αλιμπέι της Σμύρνης, πραγματοποίησαν χθες το πρωί εκπρόσωποι του Λιμεναρχείου, του Τελωνείου, της Αστυνομίας, του Οργανισμού Λιμένος και η ναυτική πράκτορας που εκπροσωπεί την ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία, που εκμεταλλεύεται το πλοίο.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, διαπιστώθηκε η ανάγκη κατασκευής έργων υποδομής για την εξυπηρέτηση του πλοίου, όπως ράμπας, αναβαθμίδων (λακκούβες) για τον ψεκασμό κατά του αφθώδη, χώρου τελωνισμού φορτίων και χώρου ελέγχου διαβατηρίων.

Οι εργασίες για τις υποδομές αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα και εφόσον φυσικά η ναυτιλιακή εταιρία θεωρήσει ικανοποιητικά τα τιμολόγια που θα ζητήσουν ΟΛΒ και λιμενεργάτες.

Γρήγορα τους τράκτορες στο λιμάνι, μη χάσουμε και αυτό το παπόρο. :D

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν ας αρχήσουμε τα στοιχήματα και τις προβλέψεις! Το Μποα Βίστα (Ελλινιστί) Βάφτηκε στο dark blue και στις μπάντες γράφτηκε HELLENIC RO/RO LINES! Συμαντική εξέλιξη, μάλλον βρήκαν γραμμή για το πλοίο αλλα δέν ξέρουμε ποιά. Ευτυχώς γιατι μου είναι αρκετά συμπαθητικό σαν πλοίο. Ο καταπέλτης του είναι μικρός και θα δυσκολεύει αλλα μετά τις πρώτες δυσκολίες θα τον φτιάξουν και αυτόν! Μήπως πρέπει να φτιαχτεί ενα thread με το άνω πλοίο μιάς που θα μας απασχολήσει όπως φαίνετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...για ποιόν τα γράφουμε και για ποιόν βάζουμε τα λινκς? :P

Πρόκειται για το οχηματαγωγό πλοίο «Μπόα Βίστα» με σημαία Παναμά, που είναι νορβηγικής ιδιοκτησίας (“Trond a Kittilsten Shipping AS”), αλλά το οποίο εκμεταλλεύεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρία “Hellenic Ro Ro Lines Shipping Company”, με έδρα τον Πειραιά.

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=1&Fv2=5/7/2006&Fv3=&Fv4=107262

Αχ, βρε Απόστολε! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το απογευμα οντως ξεκινησε το πλοιο για Βολο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Σάββατο το πλοίο ήταν ανοικτά της Σαλαμίνας σταματημένο. Χθες έκανε δοκιμαστικά το πρωϊ στο ίδιο σημείο και το απόγευμα ήταν αραγμένο ανοιχτά του Περάματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΘΕΣΣΑΛΙΑ / Πέμπτη, 24 Αυγούστου 2006

Εκφράζεται ελπίδα να δοθεί το «πράσινο φως» στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Η τουρκική γραφειοκρατία καθυστερεί τα δρομολόγια ro-ro Βόλου-Σμύρνης.

Το καράβι βρίσκεται ελλιμενισμένο στο Βόλο εδώ και 14 ημέρες, ωστόσο η τουρκική γραφειοκρατία δεν έχει ακόμη διεκπεραιώσει τις διαδικασίες, προκειμένου να δοθεί το «πράσινο φως» για την έναρξη των δρομολογίων σύνδεσης του λιμανιού με το Αλιμπέϊ της Σμύρνης.

Τα δρομολόγια έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει, ωστόσο οι πλοιοκτήτες του οχηματαγωγού (Ro-Ro) που θα τα πραγματοποιεί, λογάριαζαν χωρίς τον «ξενοδόχο», που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι τουρκικές αρχές. Οι συναρμόδιες υπηρεσίες της γειτονικής χώρας φαίνεται πώς εξετάζουν με μεγάλη προσοχή(!) το αίτημα της δρομολόγησης του πλοίου και σύμφωνα με πληροφορίες δεν αναμένεται να εγκρίνουν τη γραμμή πριν τις αρχές Σεπτεμβρίου…

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=1&Fv2=24/8/2006&Fv3=&Fv4=110854

Στην Αλεξανδρούπολη έφταιγαν οι Έλληνες, τώρα είναι η σειρά των Τούρκων! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Την ερχόμενη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου, στις 6 μ.μ. εγκαινιάζεται η ακτοπλοϊκή γραμμή Βόλου-Δικελίας Σμύρνης στην Τουρκία, με το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Boa Vista». Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την επομένη 19 του μήνα.

Τα δρομολόγια έπρεπε να ξεκινήσουν στις 14 Αυγούστου, ωστόσο καθυστέρησαν λόγω της τουρκικής γραφειοκρατίας…

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=6&Fv2=12/9/2006&Fv3=2006&Fv4=112602

Να το δούμε πρώτα...και μετά να το πιστέψουμε:confused:

Πάντως, εγώ προσωπικά, κρατάω πολύ μικρό καλαθάκι, όχι για το ξεκίνημα, αλλά για το μέλλον της γραμμής.

Ειδικά, όταν διάβασα σήμερα και αυτό

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγκαινιάζεται η γραμμή Βόλου-Σμύρνης

Εκτύπωση

Για το πρώτο ταξίδι από το Βόλο προς την Σμύρνη, θ’ αποπλεύσει απόψε στις 9 το βράδυ το πλοίο «BOA VISTA». Το πλοίο θα είναι κενό φορτίου για το πρώτο ταξίδι. Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε δεύτερη ημέρα από το Βόλο, ενώ στους στόχους της ναυτιλιακής εταιρίας, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπός της κ. Κων. Κεφαλογιάννης, είναι η δρομολόγηση και δεύτερου πλοίου εντός του επομένου διμήνου με καθημερινά δρομολόγια. Η εκτίμηση είναι πως η γραμμή αυτή, που εγκαινιάζεται σήμερα, θα έχει προοπτικές δεδομένου ότι ετησίως μετακινούνται οδικώς από την Τουρκία 2,5 εκατομμύρια φορτηγά. «Και το 1% της οδικής κίνησης να εξυπηρετήσει η γραμμή Βόλου-Σμύρνης, είπε ο κ. Κεφαλογιάννης, το μέλλον διαγράφεται θετικό για την επιβίωσή της».

Το BOA VISTA έχει μεταφορική ικανότητα 75 φορτηγών αυτοκινήτων και 140 επιβατών με καμπίνες. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 15 ώρες. Το πλοίο είναι 30ετίας, έχουν επέλθει όμως σημαντικές βελτιώσεις. Εχει πλήρωμα 24 ατόμων, ελλήνων και αλλοδαπών.

Χθες το απόγευμα έγιναν τα εγκαίνια της γραμμής με δεξίωση που δόθηκε στο πλοίο παρουσία πολιτικών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών. Όπως τονίστηκε, η γραμμή μπορεί να είναι βιώσιμη και πέραν της εμπορικής κίνησης εξυπηρετείτε και την επιβατική.

Πηγή η εφημερίδα Θεσσαλία www.e-thessalia.gr

Άντε καλή αρχή και μακάρι να στεριώσει.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετυχε την περασμενη εβδομαδα να βρεθω στο Βολο μεταμφιεσμενος σε τσιπουρεμπορα;) και δεν μπορεσα παρα να υποκλεψω σχετικες συνομιλιες. Η γενικη εντυπωση που επικρατει ειναι οτι το ολο εγχειρημα ειναι προχειροδουλεια και στηθηκε στο ποδι μια και συμφωνα με τα λεγομενα των ντοπιων πρωτα εμφανιστηκε στο λιμανι το πλοιο και μετα αρχισαν οι επιχειρηματιες να ασχολουνται σε σοβαρο επιπεδο με τις τοπικες Αρχες, οι συζητησεις με τις οποιες ως τοτε ηταν καθαρα φιλολογικες.

Επιπλεον το ιδιο συνεβη κι απο την αλλη πλευρα, μια και στο δρομοεμφανιστηκαν και αλλα προβληματα με την Τουρκικη πλευρα. Οσοι ενθυμειστε την αναχωρηση του πλοιου απο Πειραια, εφυγε με το logo "Hellenic Roro Lines" στα πλαγια. Κατοπιν ομως απαιτησεως των Τουρκικων Αρχων η επιγραφη "Hellenic" σβηστηκε πανηγυρικα και στην παντα του πλοιου πια εμφανιζεται το "Thraki Med Roro Lines". Το πλοιο βρισκοταν στον ντοκο που πεφτουν τα κρουαζειροπλοια για τους γνωστες του λιμανιου, και νομιζω οτι απο εκει θα αναχωρει κιολας ωστε να υπαρχει τελωνειακος ελεγχος που δεν ειναι δυνατος στο επιβατικο λιμανι.

Η γενικη εντυπωση ειναι πως ειναι μια γραμμη που μπορει να περπατησει, μονο ομως με τη σωστη προετοιμασια η οποια δεν εχει γινει κατα τα φαινομενα για το συγκεκριμενο πλοιο. Ενδεικτικα μου ανεφερθη πως πριν ανοιξει η γραμμη Βολου - Συριας πριν απο 25 περιπου χρονια, ενας Σουηδος αντιπροσωπος των πλοιοκτητων ειχε εγκατασταθει στο Βολο 2,5 χρονια πριν ανοιξει η γραμμη ωστε να κανει τη σχετικη προεργασια και ερευνα αγορας. Προφανως δεν ειμαστε Σουηδια, αλλα καταλαβαινει κανεις τις διαφορες ειδικα απο τη στιγμη που το παραδειγμα του Arielle ειναι προσφατο, οταν και ολοκληρωσε μισο δρομολογιο απο Βολο προς Κωνσταντινουπολη και Κωνσταντζα μεταφεροντας 1 φορτηγο προς τα πανω και 3 στην επιστροφη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα παρακάτω γράφτηκαν πριν από το ποστ του Νικ, το οποίο δίνει και κάποιες απαντήσεις

Επειδή, πολλές από τις πληροφορίες που υπάρχουν στα παραπάνω δημοσιεύματα, είναι συγκεχυμένες και αντικρουόμενες έχω κάποιες απορίες:

1) Το BOA VISTA είναι RoRo ή ΕΓ/ΟΓ? Στο πλήρωμα που αναφέρεται περιλαμβάνονται και καμαρώτοι κλπ? Θα έχει και εστιατόριο? Δεν θα πρέπει να έχει με 140 ή 150 κρεβάτια για τα γκρουπ των τουριστών που φιλοδοξούν να μεταφέρουν?

2) Το ταξίδι θα είναι 13 ή 15 ώρες?

και το κυριώτερο:

3) Η γραμμή είναι Βόλος-Σμύρνη? Είναι Βόλος-Αλιμπέι της Σμύρνης? ή μήπως Βόλος-Δικελίας Σμύρνης?

Όμως, το Alibey δεν έχει καμία σχέση με την Σμύρνη...είναι το γνωστό μας Μοσχονήσι (εάν δεν απατώμαι)...ήτοι περιοχή Αϊβαλιού!

Όσον αφορά την Δικέλιαν...αυτή είναι το γνωστό μας Ντικελί ή Δικελί ή Dikili απέναντι από την λεβεντογέννα ;) και, βεβαίως, επίνειο την Περγάμου και καμία σχέση με Σμύρνη.

Η Σμύρνη από που προκύπτει?

Εάν είναι τελικά Βόλος-Ντικελί, γιατί να πιάσει το BOA VISTA? Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ. ήταν χαζός που δεν έπιασε? Και για όποιον δεν θυμάται το πλοίο μπήκε Μυτιλήνη-Ντικελί για να φέρνει νταλίκες από την Τουρκία στην Μυτιλήνη και από εκεί με το Μύκονος στον Πειραιά, αλλά μάλλον δεν...

Μήπως, το Βόλος-Σμύρνη δεν περπάτησε από πλευράς Τούρκων για Σμύρνη, αλλά παρέμεινε ο χαρακτηρισμός από δικής μας πλευράς?

Πάσα απάντηση και εξήγηση...ευπρόσδεκτος.

ΥΓ. Να σημειώσω επίσης ότι ενώ η γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σμύρνης είχε αναγγελθεί ότι θα αρχίσει 15 Ιανουαρίου και μάλιστα (όπως είπαν αργότερα οι του πλοίου) με το BOA VISTA, το πλοίο ήλθε στον ΝΜΔ για επισκευές...στις 24 Φεβρουαρίου, όπως μας είχε ενημερώσει έγκυρα και έγκριτα ο Polmyt εδώ :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές απορίες για το εσωτερικό του πλοίου λύνονται εν μέρη από τον Σουηδό.

edit

Ρε παιδιά το πλοίο είναι σίγουρα αγορασμένο από αυτή την ΘΡΑΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε.; Όσο κι αν ψάχνω παντού αναφέρεται μόνο η Kittilsen Shipping. Πουθενά αυτή η εταιρία ή έστω κάποια μεταβίβαση του πλοίου σε άλλη εταιρία. Παίζει η περίπτωση της ναύλωσης ή να το ξεχάσω;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε παιδιά το πλοίο είναι σίγουρα αγορασμένο από αυτή την ΘΡΑΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε.; Όσο κι αν ψάχνω παντού αναφέρεται μόνο η Kittilsen Shipping. Πουθενά αυτή η εταιρία ή έστω κάποια μεταβίβαση του πλοίου σε άλλη εταιρία. Παίζει η περίπτωση της ναύλωσης ή να το ξεχάσω;

Οι απόψεις είναι διιστάμενες, παρόλο που προέρχονται από την ίδια πηγή...την εταιρεία:

Πρόκειται για το οχηματαγωγό πλοίο «Μπόα Βίστα» με σημαία Παναμά, που είναι νορβηγικής ιδιοκτησίας (“Trond a Kittilsten Shipping AS”), αλλά το οποίο εκμεταλλεύεται η ελληνική ναυτιλιακή εταιρία “Hellenic Ro Ro Lines Shipping Company”, με έδρα τον Πειραιά.

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=1&Fv2=5/7/2006&Fv3=&Fv4=107262

-Τι είδους είναι το πλοίο που θα δρομολογηθεί στη γραμμή Βόλου – Σμύρνης;

-Πρόκειται για το ίδιο πλοίο που είχε αγοραστεί για τη γραμμή της Αλεξανδρούπολης. Είναι πλοίο «ρο-ρο» που θα μεταφέρει νταλίκες.

http://gnomi-evros.gr/show_archive.cfm?id=13235&obcatid=8

Διαλέγετε και παίρνετε!

Επίσης, ένα κοινό σημείο στην περίπτωση του Βόλου και της Αλεξανδούπολης είναι ότι: η εταιρεία υπόσχεται εντός διμήνου να δρομολογήσει και 2ο πλοίο στην γραμμή, ώστε να έχει καθημερινές αναχωρήσεις.

Γεγονός, βέβαια, πρωτάκουστο επιχειρηματικά. Κοιτάζεις πρώτα να δεις πως πάει και έχει ο Θεός.

Τέλος έχω την αίσθηση ότι η υπόθεση της σύνδεσης Ελλάδας- Τουρκίας πρέπει να έχει να κάνει με το πρόγραμμα MARCO POLO (το έχουμε ξανααναφέρει ακριθιγώς) που επιδοτεί τις θαλάσσιες μεταφορές με σκοπό την αποσυμφόρηση των δρόμων από φορτηγά.

Ρίξτε μιά ματιά εδώ, και μάλλον θα συμφωνήσετε.

ΥΓ Και με την ευκαιρία, για όποιον ενδιαφέρεται, η τρέχουσα προθεσμία για υποβολή προτάσεων λήγει στις 11 Οκτωβρίου 2006, (για όσους δεν πρόλαβαν την προηγούμενη που έληξε στις 30 Ιανουαρίου 2006 και η επόμενη θα είναι στο πρώτο τρίμηνο του 2007)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[3) Η γραμμή είναι Βόλος-Σμύρνη? Είναι Βόλος-Αλιμπέι της Σμύρνης? ή μήπως Βόλος-Δικελίας Σμύρνης?

Όμως, το Alibey δεν έχει καμία σχέση με την Σμύρνη...είναι το γνωστό μας Μοσχονήσι (εάν δεν απατώμαι)...ήτοι περιοχή Αϊβαλιού!

Όσον αφορά την Δικέλιαν...αυτή είναι το γνωστό μας Ντικελί ή Δικελί ή Dikili απέναντι από την λεβεντογέννα :D και, βεβαίως, επίνειο την Περγάμου και καμία σχέση με Σμύρνη.

Η Σμύρνη από που προκύπτει?

Αμ δεν προκύπτει αγαπητέ μου Νηρέα;)

Σύμφωνα με Τουρκικές πηγές, επιβεβαιώνονται οι υποψίες μας. Η γραμμή είναι τελικά Βόλος-Δικελί!!!

Σύμφωνα με την εφημερίδα Yeni Asir (24/9/2006) έγινε δεξίωση από τους πλοιοκτήτες και στο Δικελί για να εγκαινιασθεί αυτή η σημαντικότατη γραμμή για τις 2 χώρες. Όπου μεταξύ άλλων τονίσθηκε η αδελφοσύνη, η φιλία κλπ. των 2 λαών κλπ, κλπ. Παρέστησαν οι τοπικές αρχές κλπ...κλπ.

ΥΓ. Όποιος έχει κάποιες παραπάνω γνώσεις της Τουρκικής...ας μας πεί και καμιά λεπτομέρεια που μας διαφεύγει.

ΥΓ2 Ο Dionisios Mitakis που αναφέρεται σαν σύνδεσμος των δύο πλευρών ποιός είναι? Μέχρι τώρα ακούγαμε μόνο τον Κεφαλογιάννη.

ΥΓ3 Και μία πρόβλεψη: δεν βλέπω να βγάζει και τον Οκτώβριο το πλοίο στη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κανένα στοιχείο για την κίνηση στη γραμμή?

Αν είναι επιδοτούμενη δεν νομίζω να σταματήσει τόσο εύκολα πάντως!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξακολουθεί να μήν υπάρχει πληροφόρηση για τη γραμμή. Ομως σύμφωνα με εγκυρη πληροφόρηση, πριν λίγες εβδομάδες παραιτήθηκαν αρκετά μέλη του πληρώματος του BOA VISTA, για λόγους που πιθανόν να έχουν σχέση με την πλοιάρχευση του πλοίου. Γνωρίζει κανείς περισσότερα;:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εξακολουθεί να μήν υπάρχει πληροφόρηση για τη γραμμή.
Συμφωνώ απολύτως...δεν υπάρχει κανένα νέο. Ούτε καλό αλλά ούτε και κακό. Πάντως στα ευχάριστα η εταιρεία και ο πράκτορας του είχε βομβαρδίσει με δελτία τύπου όλον τον επαρχιακό και τον Αθηναϊκό τύπο.

Όσον αφορά τον πλοίαρχο, "Το πλοίο έχει καπετάνιο τον κ. Γ. Ξυλούρη"...ή τουλάχιστον είχε τον Αύγουστο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σημερινή Θεσσαλία έχει εκτενές δημοσίευμα για την γραμμή: Αισιοδοξία για την εδραίωση της ακτοπλοϊκής γραμμής Βόλου-Σμύρνης

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για το μέλλον της ακτοπλοϊκής γραμμής Βόλου-Σμύρνης, τονίζει ο πράκτορας κ. Παντελής Φλόκας προσθέτοντας ότι πιθανότατα από τον Φεβρουάριο να δρομολογηθεί και δεύτερο πλοίο για την καλύτερη εξυπηρέτηση της εμπορικής και επιβατικής κίνησης.

[…]Στα πρώτα του δρομολόγια το «Μπόα Βίστα» είχε μόνο ένα φορτηγό αυτοκίνητο, ενώ τώρα - τρεις μήνες μετά- εμφανίζεται να εξυπηρετεί σε κάθε ταξίδι 15 φορτηγά. Αντίστοιχος είναι και ο αριθμός των οχημάτων που φεύγουν από την Τουρκία για την Ελλάδα.

[…] Σύμφωνα με τα στοιχεία του πράκτορα κ. Φλόκα από το Βόλο μεταφέρονται σε κάθε ταξίδι 12-15 φορτηγά, κυρίως ψυγεία χωρίς εμπορεύματα, που φορτώνονται στη Σμύρνη με φρούτα και ψάρια. Τα φορτηγά είναι κυρίως από την Θεσσαλία, αλλά το τελευταίο διάστημα η γραμμή προτιμάται και από μεταφορικές εταιρίες της Β. Ελλάδος και της Πελοποννήσου. Από την Σμύρνη φορτώνεται αντίστοιχος περίπου αριθμός φορτηγών με φορτίο κυρίως καλώδια, χαλκό και κάποια από αυτά έχουν προορισμό την Ιταλία. Χρησιμοποιούν δηλαδή το λιμάνι του Βόλου ως ενδιάμεσο σταθμό. Αλλά και τα φορτηγά που φεύγουν από το Βόλο συνεχίζουν οδικώς από την Σμύρνη προς την Κωνσταντινούπολη.

[…]Το ναύλο κοστίζει 22 Ε το μέτρο για τα φορτηγά, ενώ στα 66 Ε ανέρχεται η τιμή μεταφοράς του ΙΧ. Η τιμή εισιτηρίου του επιβάτη είναι 88 Ε με την καμπίνα. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 13 ώρες.

Προς το παρόν η κίνηση της γραμμής είναι εμπορική και δεν έχει προτιμηθεί από επιβατικό κοινό που θα επιθυμούσε να επισκεφθεί την Τουρκία. Η εταιρία θα επιχειρήσει άνοιγμα και προς το επιβατικό κοινό και προς το σκοπό αυτό υπάρχει σκέψη για δρομολόγηση ενός ακόμη πλοίου μέσα στο επόμενο δίμηνο.

[…]Το πλοίο, κατασκευής του 1973, έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 70-75 νταλικών μήκους 18 μέτρων, 50 ΙΧ αυτοκινήτων και διαθέτει κλίνες για 150 επιβάτες.

http://www.e-thessalia.gr/newsfeed.asp?Fv1=1&Fv2=16/12/2006&Fv3=&Fv4=122110

Κατ’ αρχήν θεωρώ αξιέπαινη την επιμονή της εταιρείας να δουλεύει το πλοίο με ζημιά και να προσπαθεί να στεριώσει την γραμμή…αλλά υπάρχουν άραγε προοπτικές?

Επίσης, είναι δυνατόν την στιγμή που το πλοίο δεν πιάνει ούτε το 20% της χωρητικότητας του γκαράζ και δεν υπάρχει ενδιαφέρον από επιβάτες…να γίνεται σκέψη για 2ο πλοίο…και μάλιστα εντός του επομένου διμήνου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατι πηρε τ' αυτι μου οτι πριν 2-3 μερες σταματησε η συνδεση αυτη, ξερει κανεις κατι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι στιγμής δεν έχω δεί κάτι σχετικό με την γραμμή, αλλά είδα κάτι άλλο ενδιαφέρον.

Στον φάκελο Υποψηφιότητας για την διοργάνωση των XVII Μεσογειακών Αγώνων του 2013 στο Βόλο και στην Λάρισα, αναφέρεται σαν στόχος:

[...]Δημιουργία Ακτοπλοϊκής Σύνδεσης σε μόνιμη βάση μεταξύ του Βόλου και της Σμύρνης - Τουρκία, Βόλου και Ταρσούς - Συρία και Βόλου με Αλεξάνδρεια - Αιγύπτου. Με τις τρεις αυτές συνδέσεις θα δημιουργηθούν θαλάσσιοι δρόμοι με τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου και την προώθηση της πολιτιστικής, τουριστικής και εμπορικής συνεργασίας.

http://www.volos-city.gr/ecPortal.asp?id=14984&nt=18〈=1

Τα ίδια επαναλαμβάνει και η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Λάρισας:

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ 2013 ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΚΟΥΒΕΛΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ - Ποια είναι τα πλεονεκτήματά μας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κατι πηρε τ' αυτι μου οτι πριν 2-3 μερες σταματησε η συνδεση αυτη, ξερει κανεις κατι?
Πω πω...ένα αυτί!;)
Διακόπηκε η γραμμή Βόλου – Σμύρνης

ΕΡΑ (24/01/2007)

Διακόπηκε πριν καλά – καλά περάσουν τρεις μήνες η ακτοπλοϊκή γραμμή Βόλου - Δίκελι Σμύρνης. Μάλιστα χθες από το Δικαστήριο Βόλου εκδόθηκε προσωρινή διαταγή για απαγόρευση απόπλου του πλοίου «Μπόα Βίστα», το οποίο εκτελούσε τα δρομολόγια κι αυτό λόγω απαιτήσεων της ναυλώτριας εταιρείας.

http://tvradio.ert.gr/radio/local_details.asp?id=2169&newsid=286457

Δυστυχώς, το site της ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, η οποία λογικά θα έχει περισσσότερες λεπτομέρειες, δεν λειτουργεί εδώ και 3-4 ημέρες.

ΥΓ Να πάρει η οργή! Επάνω που θα έμπαινε και δεύτερο πλοίο στη γραμμή! :rolleyes:

ΥΓ2 Πάντως, με βάση τα προηγούμενα μηνύματα, πιστεύω ότι σύντομα θα επαναλειτουργήσει η γραμμή...υπό νέαν διεύθυνσιν.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δυστυχώς, το site της ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, η οποία λογικά θα έχει περισσσότερες λεπτομέρειες, δεν λειτουργεί εδώ και 3-4 ημέρες.

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε :D ...με σημεία και τέρατα! :eek:

ΥΓ Κρίμα...κι εμείς που νομίζαμε ότι όλα ήταν ρόδινα! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδατε,υπάρχουν και στο εξωτερικό "σοβαρές" εταιρίες!

Και τώρα..τι πλοίο θα δούμε εκεί πάνω?

Πάντως ξέρουμε δύο μπλέ Παναγίες που κάθονται..

Ότι πρέπει θα είναι, ειδικά η Αγιάσου που είναι πιο φρέσκια..:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...