Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
χτες το πρωι στην κορινθο ηταν το Hellenic Voyager
και σημερα περασε τη γεφυρα λιγο μετα τις 20.00 και κατα τις 20.20 επλεε νωχελικα και επιβλητικα ανοικτα της πατρας
Link to comment
Share on other sites

Στα μισά της απόστασης Ρίο - Αίγιο, στο ύψος της Παναγωπούλας βρίσκεται η παντόφλα ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ρυμουλκούμενη από αγνώστου ταυτότητος ρυμουλκό με κατεύθυνση ανατολικά.

Link to comment
Share on other sites

Στα μισά της απόστασης Ρίο - Αίγιο, στο ύψος της Παναγωπούλας βρίσκεται η παντόφλα ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ρυμουλκούμενη από αγνώστου ταυτότητος ρυμουλκό με κατεύθυνση ανατολικά.

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΙΣΘΜΟ :

Σημερα το πρωι το περασα απο Κορινθιακο ρυμουλκουμενο απο το ρ/κ Θυελα για Περαμα και μετα.................................................................

.

.

.

.

.

.

..............Gabon ..... Librevil....:P

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Υπό το "υπεράνω" βλέμμα του Χαριλάου Τρικούπη, ο αειθαλής "Χρήστος" προσεγγίζει το Ρίο, με πληρότητα που μόνο Καθαρές Δευτέρες γνώριζε στον Σαρωνικό τα τελευταία χρόνια. (Ήταν και κάτι άλλα καράβια σε ένα λιμάνι δυτικότερα του Ρίου, αλλά δεν τόλμησα να σηκώσω την κάμερα καθόσον το copyright ανήκει σε άλλον ;)).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To HELLENIC VOYAGER οταν περναει κατω απο την γεφυρα μειωνει ταχυτητα. Ειναι υποχρεωτικο για ολα τα πλοια? και ποιος ο λογος αλλωστε να μειωνουνε ταχυτητα?

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιορισμος 5 μιλια εκατερωθεν της γεφυρας. στην ουσια απο την πατρα μεχρι το δρεπανο. 1 μιλι εκατερωθεν της γεφυρας ειναι 5 κομβοι το οριο. η διελευση επιτρεπεται απο το μεσαιο ανοιγμα της γεφυρας. οταν πρωτοεφαρμοστηκαν οι περιορισμοι, μιση ωρα επιτρεποταν η διελευση προς τα δυτικα και μιση προς τα ανατολικα. τωρα νομιζω οτι το Rio Traffic δινει τις προτεραιοτητες. ολα τα διερχομενα πλοια ειναι υποχρεωμενα να καλουν το RT με το που περνανε το δρεπανο ή την πατρα προς τη γεφυρα.

τους περιορισμους τους ειχε ζητησει η γεφυρα για λογους ασφαλειας, αλλα ηταν συμφωνο και το Κ.Λ. Πατρων.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

σε καταδρομικη στο ριο πριν εναμισυ μηνα, το μενου ειχε: αργοναυτη, θοδωρος μαρια ζ, παντανασσα (βοηθεια μας):D, νικολαος α φρεσκοβαμμενο:P, μαρια πενταγιωτισσα:D, τον χρηστο τον μαϊτζεβελο:rolleyes: και τον albi αντωνιο.

Edited by proud_ionian
αργοναυτης
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ως συνήθως πρωτόκολλο (σε φορτηγά).
χτες βραδυ γινοταν χαμος στην ανατολικη προβλητα*. δεκαδες ησανται τα φορτηγα που περιμεναν. ο αγιος γεωργιος αιδ, ηταν τιγκα και σηκωνε καταπελτη, και πολλα αλλα περιμεναν το επομενο.

*και στην δυτικη προβλητα γινοταν χαμος, απο ΙΧ οχι απο φορτηγα. ηταν τα ΙΧ τον πατρινων, που ηρθαν στο Ριο για Clubbing.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

βολτα για καφε στο ριο, λογω της λιακαδας, αλλα χωρις μηχανη, μονο με κινητο:(

ειπα λογω μεγαλης εβδομαδας, να νηστεψω και ετσι αφησα το κεφαλονια:D και στραφηκα στις παντοφλες:rolleyes:.

χρηστος, καμπερος Ι και αργοναυτης Τ, παραμενουν δεμενα στο τερμα της μεγαλης ευθειας στην παραλια των βερναρδαιϊκων, με το χρηστο πρωτο προς τα τσιμεντα. το χρηστος ειναι εμφανεστατα παρατημενο, ενω μετα την προσφατη περιπετεια, ειναι δεμενο υπο... γωνια. εχει ξεσυρει η αγκυρα, ενω οι καβοι ειναι φθαρμενοι.

ο καιρος ηταν κανα 4 ΒΑ Α και οι παντοφλες σημερα εδεναν στις δυτικες προβλητες. μαρια π, μελινα ΙΙ και αγιος γεωργιος αιδ, ειχαν βαρδυα σημερα το απογευμα.

gallery_1817_663_138433.jpg

Link to comment
Share on other sites

σημερα στο στενο δεν πρεπει να γινοσανται δρομολογια, λογω πασχα.

στη δυτικη αποβαθρα ηταν δεμενα το αντωνιος κ και αγιος γεωργιος αιδ και στην παραλια του ακταιου (δεξια απο την ανατολικη αποβαθρα), ηταν κατα σειρα, μαρια π, παντανασσα, σοφια π, μελινα ΙΙΙ, αργοναυτης τ, καμπερος Ι και χρηστος, τα τελευταια εν συνταξει πλεον.

το μελινα ΙΙ να ηταν απεναντι δεμενο στη δυτικη προβλητα του αντιρριου. πρεπει να μου ξεφευγει κανενα ακομη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μιάς και βρέθηκα περαστικός από την γενέθλιον γην της εν Ελλάδι παντόφλας, είπα να κάνω και ένα μίνι δελτίο γεφυρόπληκτων παντοφλών. Όχι τίποτε σπουδαίο, αλλά έτσι για να σπάσει λίγο το μονοπώλιο του proud. :rolleyes: Έχουμε λοιπόν μία εν πλω του ΜΑΡΙΑ Π. με αρκετό γκαράζ και μία αναχώρηση του ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ. (όνομα κι αυτό για παντόφλα του Ρίου…), ενώ τα ΚΑΠΤΑΝ ΣΤΑΥΡΟΣ- ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Α-ΚΑΝΑΡΗΣ αναπαύονται στον παχύ ίσκιο της Παλιοβούνας.

Γενικά, παρ’ όλη την κρίση και την χαμηλή τιμή των πλοίων (6,50 το ΙΧ) μάλλον δεν προοιωνίζεται λαμπρό το μέλλον τους. Η γέφυρα μπορεί μεν να είναι πανάκριβη για την απλή διέλευση (12,90), αλλά έχει πακέτα και e-pass για τους συχνούς χρήστες που φθάνουν μέχρι και 4,50 ευρώ η διέλευση. Οπότε θα έλεγα ότι οι τακτικοί χρήστες λογικά πάνε όλοι από τη γέφυρα. Απομένουν μόνο οι περιστασιακοί για τα πλοία. Που και αυτοί σε μικρό ποσοστό θα προτιμήσουν τα πλοία. Καθώς όταν είναι περιστασιακή η διέλευση, εύκολα λες «δε βαριέσαι, ας πάω απ’ τη γέφυρα». Και προς αυτό το συμπέρασμα συνηγορεί και ο αριθμός και η παλαιότητα των δρομολογημένων πλοίων, καθώς και η συχνότητα των δρομολογίων.

Από την άλλη πλευρά η γέφυρα μπορεί να αποτελεί κόσμημα, αλλά ως γνωστόν «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ…ους». Τι να την κάνω την μεταξωτή γέφυρα, όταν έρχομαι από την απερίγραπτη και εγκληματική ΕΟ Κορίνθου-Πατρών και όταν ακολουθεί η «Αουτοστράτα» Αντιρρίου-Ηγουμενίτσας? Η γέφυρα μάλλον αποτελεί την παραφωνία σε αυτό το τριτοκοσμικό οδικό δίκτυο. Και όταν κάποιος πηγαίνει προς Αγρίνιο, Γιάννενα, Ηγουμενίτσα πολύ λίγο ωφελείται από την συντόμευση της διαδρομής λόγω γέφυρας.

Ακόμα όμως και έτσι οι σημερινές παντόφλες δείχνουν ανίκανες να ανταγωνισθούν την γέφυρα. Δεν μπορούν να την ανταγωνισθούν ούτε σε ποιότητα διέλευσης ούτε και σε τιμές. Χρειάζεται κάτι άλλο, κάποιες έξυπνες ιδέες. Πρώτα απ’ όλα χρειάζεται να έλθουν σύγχρονα αμφίπλωρα με σύγχρονες ανέσεις και μετά θέλει σκέψη και μελέτη των γραμμών. Νομίζω ότι πλέον το πορθμείο Ρίο-Αντίρριο δεν έχει ψωμί για τα πλοία, τα οποία θα πρέπει να εκμεταλλευθούν το πλεονέκτημα της ευελιξίας που έχουν έναντι της στατικής γέφυρας και την κακή ποιότητα των δρόμων, ώστε να ανοίξουν νέες γραμμές με πλοία σύγχρονα που να θέλει ο επιβάτης να ταξιδέψει όχι λόγω τιμής, αλλά λόγω ποιότητας. Γραμμές όχι κατ’ ανάγκη για όλο τον χρόνο, αλλά εποχιακές, μόνο για τη σαιζόν. Θα μπορούσε πχ να ξανανοίξει η γραμμή Ρίου/Πάτρας-Κρυονερίου (λέω ένα παράδειγμα). Έτσι κάποιος που πάει από Αθήνα/Πάτρα προς Μεσολόγγι/Αγρίνιο κλπ θα μπορεί να πάει στο Κρυονέρι σε 40 λεπτά πχ με τον Πρωτοπόρο IV να πιεί τον καφέ του, να πάρει τον αέρα του και να γλυτώσει και το οδήγημα στην Παλιοβούνα και στη Βαράσοβα. Ενώ ακόμα και με το ίδιο πλοίο για 10 λεπτά στο Ρίο-Αντίρριο ούτε καφέ προλαβαίνει ούτε και ξεκουράζεται…προτιμάει να συνεχίσει από τη γέφυρα και να σταματήσει κάπου αλλού.

Δεν ξέρω τα οικονομοτεχνικά δεδομένα των γραμμών, ούτε είμαι σε θέση να ξέρω εάν ένα σύγχρονο αμφίπλωρο είναι βιώσιμο σε αυτές τις γραμμές. Θέλει ιδέες, μελέτη και σχέδιο. Εκείνο όμως που θεωρώ μάλλον βέβαιο είναι ότι έσβησε το πορθμείο Ρίου-Αντιρρίου για τα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

κοσμος και ντουνιας αποψε στο Ριο (de antirrio οχι de janeiro :D )

παρα την απογευματινη βροχη και την ψιχαλα που κρατησε μεχρι αργα και παρα το τριημερο, στο ριο ειχε αρκετο κοσμο.το Distinto και το "W" ειχαν τον περισσοτερο. ειδικα στο πρωτο απο τα μεσανυχτα και μετα γινοταν το αδιαχωρητο. νεοι και νεες καθε ηλικιας:D χαιρονταν το καλοκαιρι και το... κανονι που ερχεται. λιγο κοσμο μαζεψε αργα και το Sea Through, αλλα μικρες ηλικιες (μεχρι 20) και αισθητα λιγοτερους απο αλλα βραδυα. λιγα πραγματα ειχε το ΤΑΜ ΤΟΥΜ στην ανατολικη ακτη, που το θυμουνται απο παλια σημερινοι 30ρηδες και 40ρηδες και του αποτειουν φορο τιμηςB). αντιθετως αρκετο κοσμο ειχε η νεα σταθερη καντινα διπλα απο την παλια γεφυροπλαστιγγα. ιδανικη βραδυα λοιπον αποψε για να ξεκουρασει κανεις τα ματια του και να του φυγουν αστιγματισμος, μυωπια και η επερχομενη πρεσβυωπια.B)

με τα ματια ξεκουραστα, μπορουσες να δεις διαφορα πραγματα οπως: το Coral να περνα τη γεφυρα προς τα δυτικα, κανα δεκαλεπτο πριν τις 11 και τους επιβατες του να εχουν βγει ολοι με τις μηχανες να φωτογραφισουν τη ζεφυρα και τα flash να αστραφτουν. το Aqua Hercules να περνα προς κορινθο κατα τη 01.10, με το ανω γκαραζ αδειο και χωρις... flash. στην ανατολικη προβλητα κοιμοσανται το μαρια π κοντα στο καστρο, αγιος γεωργιος αιδ, αντωνιος κ & αγιος νικολαος στο τερμα της προβλητας προς τη γεφυροπλαστιγγα και στην παραλια του ακταιου καναρης και ποσειδων. η ευθεια του ακταιου μονο με δυο βαπορια εκει που καποτε γινοταν το αδιαχωρητο.

οσο μπορεσα να δω, τα δρομολογια ηταν αραιοτατα και γινοσανται απο τις ανατολικες προβλητες. 2-3 πλοια ταξιδευαν το ενα σιγουρα ηταν το παντανασσα. (με λιγο μπακρολι*ακομη, θα εβλεπα καλυτερα)

* pub crawling

Edited by proud_ionian
αδιαχωρητο οχι αδειαχωριτο
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βόλτα στην ανατολική αποβάθρα του ρίου στις 29/07/11 και έχουμε και λέμε: τα μελίνα ΙΙ, αντώνης κ και άγιος γεώργιος αιδ κάθονται και δίπλα τους βρίσκεται το ναύαρχος αποστόλης ΙΙ, το οποίο είναι δίπλα στον αντώνη. Εργάζεται η παντάνασσα και ο ποσειδώνας

Link to comment
Share on other sites

Βόλτα με το ποδήλατο στην παραλία και στη γεφυράρα προχθές, οπότε -πέραν του φέρσκου αέρα και της θέας από ψηλά- απήλαυσα τον Ποσειδώνα, τον Κάπταιν Σταύρο και το Παντάνασσα να περνούν από κάτω.

gallery_2195_598_135914.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάμε να δούμε μερικές εικόνες από Ρίο και Αντίρριο. Μετά τα "Αιόλος Κεντέρης" και το "Αίολος Εξπρές" (άντε, που τα κάναμε όλα Κεντέρης!), ας δούμε από ψηλά το "Γεώργιος", το "'Αγιος Γεώργιος Αιδηψού" και το "Ναύαρχος Αποστόλης ΙΙ" , καθώς και το "Μαρία Π." να κροσάρεται με το "Άγιος Γεώργιος Αιδηψού" και το "Γεώργιος" με το Ναύρχο. Ακόμη το "Στέλιος Φιλιάγκος" στο Αντίρριο, το "Ποσειδώνας" στο Ρίο και τα "Μαρία Π." και "Καπταν-Σταύρος" εν πλω. Τέλος, το μοτορσιπάκι Birol και το Eurocargo Napoli για Κόρινθο.

post-2195-0-21360600-1315421997_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Η πιό πρόφατη "είσοδος" στη γραμμή Ρίου-Αντιρρίου, το "Θεολόγος Β", χθες στο Ρίο. Επίσης, το "Στέλιος Φιλιάγκος", ο ακούραστος εργάτης "Νικόλαος Α" και το "Παντάνασσα" γκαζωμένο :D

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Νέος άνδρας πήδηξε σήμερα από τη γέφυρα, ενώ δεν έχει ακόμη εντοπιστεί... Από το ύψος του δεύτερου πυλώνα αναφέρουν τα μέσα ενημέρωσης της Πάτρας, με την πτώση να έχει καταγραφεί από το τις κάμερες της γέφυρας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...