Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Κατά την έκδοση του εισιτηρίου πρέπει να προσκομίζεις το δικαιολογητικό (Φοιτητικό, ΝΑΤ, Πολύτεκνος κλπ) αλλά πρέπει να το έχεις μαζί σου στο βαπόρι για να κάνει έλεγχος η εταιρεία.

Καλά κάνουν που τα ελέγχουν!!

Διότι πολύ βγάζουνε εισιτήρια μειωμένα χωρίς να έχουν επίδειξη τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μη θεωρημένα ή ληγμένα, άλλων προσώπων δικαιολογητικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το φοιτητικο δεν ισχυει τους καλοκαιρινους μηνες στις περισσοτερες εταιρειες(αν κανω λαθος διορθωστε με!:D ), σιγουρα σε στριντζη , ionian και blue star. λες και το καλοκαιρι δεν ειμαστε φοιτητες!:D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα το πάσο μου το έχουν ζητήσει μόνο σε HighSpeed κατά την επιβίβαση μπλοκάροντας την είσοδο και στο Ροδάνθη όταν πήρα καμπίνα μέσα στο πλοίο. Γενικά στα πρακτορεία το ζητάνε αλλά αν δεν έχεις βάζει έναν αριθμό τυχαίο. Τέλος, εξαρτάται την εταιρία για τα φοιτητικά του Π-Σ-Κ. Agoudimos Lines και Aegean Speed Lines βγάζουν φοιτητικά όλες τις μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω. Πριν λίγο έκλεισα εισητήρια για Σκόπελο με GA. Επειδή οι θέσεις ήταν ιδιαίτερα περιορισμένες, αγόρασα για το αυτοκίνητό μου εισητήριο από ακύρωση που αναγράφει άλλο αριθμό κυκλοφορίας. Η κατηγορία των οχημάτων είναι η ίδια, το μόνο που αλλάζει πάνω στο εισητήριο είναι ο αριθμός κυκλοφορίας. Από το πρακτορείο μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και ότι κατά την επιβίβαση δεν ελέγχουν αριθμούς κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα. Όλα τα άλλα εισητήρια (για 2 άτομα μετ' επιστροφής + του αυτοκινήτου για την επιστροφή) είναι με τα "σωστά" στοιχεία. Γνωρίζετε αν θα έχω πρόβλημα; Έχει κανείς τύχει σε παρόμοια περίπτωση; Να πάρω τηλέφνο στο λιμεναρχείο ή στην ακτοπλοϊκή εταιρεία;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Herzlich Wilkommen! Και μου εχει τυχει 1-2 φορες χωρις προβλημα αλλα και δεν εχω δει ποτε να κυττανε αριθμους αυτοκινητων. Δεν εχει νοημα γι αυτους απο τη στιγμη που οπως ειπες το οχημα ειναι στη σωστη κατηγορια οσον αφορα το μηκος.

Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να μη γίνει καμιά γκέλα (πχ. τρακαρισματάκι στο γκαράζ) και αρχίσουν οι ασφαλιστικές να διϋλίζουν τον (τυπικό) κώνωπα και δεν δίνουν φράγκο "δια παράτυπη φόρτωση του οχήματος".

Υπό ΚΣ (που λέγαμε και στη Χημεία) δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά ο Βελζεβούλης έχει πολλά ποδάρια...μπορεί και χίλια, και καλό είναι να προσέχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σωστό αυτό που λες, Νηρέα, και αποτελεί ένα ρίσκο. Βέβαια, για να γίνει το τρακαρισματάκι πρέπει πρώτα να έχεις μπει στο πλοίο :P και περισσότερο η ερώτησή μου αφορούσε το αν είθισται να απαγορεύουν τη φόρτωση σε περιπτώσεις σαν τη δική μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο τα πρακτορια.Εδω και οι κεντρικοι πρακτορες στα νησια κρατανε ετσι εισητηρια.Για να γυρισω απο Τηνο δεν εβρισκα εισητηριο και τελικα βρηκα απο το κεντρικο πρακτοριο στο νησι οσα ηθελα με αλλα ονοματα.Δεν νομιζω οτι αυτο ειναι κατι καινουριο αν και ειναι κατακριτεο

Α, μάλιστα τώρα το θυμήθηκα. Την Κυριακή 16-07-06 το απόγευμα, κατά τον έλεγχο εισιτηρίων για την κατανομή στις καμπίνες στο Express Πήγασος, ήταν αρκετά τα εισιτήρια με ονόματα άλλ' αντ΄άλλων. Το πλήρωμα ζητούσε και κατέγραφε τα πραγματικά ονόματα, οι επιβάτες παραξενεύονταν, αλλά φαίνεται ότι πολλοί ήξεραν το μυστικό γιατί έλεγαν μεταξύ τους πονηρά "να ο πράκτορας όταν του ζήτησα καμπίνα μου είπε ότι δεν είχε, αλλά μετά μου βρήκε από κάποιοιους που ακύρωσαν το ταξίδι". Φαίνεται σαφώς ότι έχει στηθεί βιομηχανία και τα εισιτήρια προ-εκδίδονται με εικονικά ονόματα, επομένως όλοι μαζί μία λαμπάδα στον Άγιο Νικόλαο να αποφύγουμε την κακιά στιγμή...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από τη στιγμή που νομοθετικά δεν απαιτείται η ταυτοπροσωπία στα πλοία, οι πράκτορες συνεχίζουν να κάνουν τα δικά τους τερτίπια με τα προεκδομένα εισιτήρια και οι Εταιρείες το ανέχονται χωρίς να το ενθαρρύνουν (τουλάχιστον κάποιες). Απόδειξη αυτού που λέω είναι η άρνηση της HSW σε γνωστό μου να του πιστώσουν τα μίλια στην κάρτα bonus miles που κατέχει, αφού το όνομα του εισιτηρίου δε συμφωνούσε με αυτό της κάρτας. Αυτός λοιπόν την επόμενη φορά θα ψαχτεί περισσότερο σχετικά με το αναγραφόμενο όνομα στο εισιτήριό του. Εκτός αν δεν έχει άλλη επιλογή και αναγκαστεί να ταξιδέψει με άλλο όνομα από το να μην ταξιδέψει καθόλου, έστω και χωρίς μίλια. Πάντως πιστεύω ότι η κατάσταση έχει φτιάξει αρκετά σχετικά με παλιότερα και θα φτιάξει ακόμα πιό πολύ στα χρόνια που έρχονται.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην πιστευω πως το προβλημα αυτην τη στιγμη δεν ειναι τοσο το θεμα των ονοματων, οσο το οτι με τετοιες πρακτικες(προωρη εκδοση εισιτηριων, κλεισιμο οικονομικων θεσεων, κλπ) ολοενα και περισσοτερος κοσμος αναγκαζεται να πληρωνει Business και VIP, κατι το οποιο ειναι απαραδεκτο και καθαρα εκβιαστικο.

Απο κει και περα, το "θα φτιαξει" ειναι σχετικο γιατι με αυτες τις πρακτικες αναγκαζεσαι θες δεν θες να εκδιδεις εισιτηρια μηνες πριν την αναχωρηση σου προκειμενου να βρεις θεση. Συνεπως ο πρακτωρας/εταιρεια καθονται επανω στα χρηματα που εσυ εχεις πληρωσει μηνες/εβδομαδες πριν με το σχετικο κερδος που δεν ειναι καθολου λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον την συζήτηση στο παρόν θέμα και με την ευκαιρία των απόψεών σας θέλω να σας πω την γνώμη μου που για μερικούς μπορεί να φαντάζει ότι θα προασπίσω συντεχνιακά συμφέροντα αλλά νομίζω πως είναι καλό να ακουστεί και η δική μου φωνή μιάς και επί του θέματος ίσως είμαι ο περισότερο ειδικός από τους περισότερους από εσάς. Γνωρίζω και καταλαβαίνω πως ο βασικός σκοπός στην ακτοπλοία είναι η σωστή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Θέλω προτού να συνεχίσω να αναφέρω ότι είμαι επί 18 χρόνια ναυτικός πράκτορας σε ένα νησί των Κυκλάδων, δεν έχει σημασία σε ποιό, και πρακτορεύω και κάποιες εταιρείες (δεν έχει σημασία ποιές) και τώρα. Επίσης όλοι οι "παραδοσιακοί" έχουν απολαύσει των υπηρεσιών μου και τους περισότερους παλαιούς ναυτικούς τους γνωρίζω προσωπικά.

Το παρόν τώρα θέμα είναι το κυριότερο πρόβλημα της ύπαρξης και της υπόστασης του κλάδου μου και έχει τύχει πάρα πολλών συζητήσεων και απόψεων.Είναι λογικό ο καθένας να θέλει να εξασφαλίσει ένα εισιτήριο επιστροφής προγραμματίζοντας τις καλοκαιρινές του διακοπές για να μπορέσει να τις απολαύσει ξέγνοιαστος. Όμως η διαδικασία αυτή έχει σαν συνέπεια τα εισιτήρια να κλείνονται όλα από το κέντρο (Αθήνα - Πειραιά ) και οι πράκτορες της εκάστοτε εταιρείας στα νησιά όπως και τα υπόλοιπα τουριστικά γραφεία να μην έχουν αντικείμενο εργασίας γιατί απλούστατα ούτε εισιτήρια υπάρχουν την καλοκαιρινή περίοδο αλλά ούτε και επιβάτες γιατί όλοι έχουν εξασφαλίσει την επιστροφή τους απο την Αθήνα.

Βέβαια κάποιος αυτόματα μπορεί να αντιτάξει "και τι μας νοιάζει εμάς τους επιβάτες το πρόβλημα επιβίωσης μιας μικρής κάστας επαγγελματιών?" .Εσας σαν επιβάτες δεν σας ενδιαφέρει διόλου αλλά ενδιαφέρει πάρα πολύ τις εταιρείες για πολλούς λόγους και για αυτό προσπαθούν με τέτοιου είδους τεχνάσματα και με την ανοχή τους να μας συντηρούν. Να μην αναφέρω ότι ο πράκτορας είναι ο άνθρωπος της εταιρείας στο λιμάνι, ο εισπράκτορας της (μαζεύει απ' όλα τα υποπρακτορεία τα χρήματα και τα αποδίδει) αλλά το σπουδαιότερο κατ' εμέ, δίνει λύσεις στα προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζει ένα βαπόρι.

Όλα αυτά σας τα αναφέρω για να μπορέσετε να καταλάβετε (όσοι δεν γνωρίζετε ) γιατί επιτρέπουν οι εταιρείες στους πράκτορες των νησιών να προεκδίδουν εισιτήρια και κατόπιν να τα μεταπουλούν στους επιβάτες των νησιών που θέλουν να επιστρέψουν. Και το έχουν βρεί ως μοναδική λύση γιατί έτσι και τα χρήματά τους εξασφαλίζουν αφού τα εισιτήρια που προεκδίδουμε τα αποδίδουμε πολύ πριν τα πουλήσουμε και μας έχουν ικανοποιημένους γιατί έτσι μπορούμε και επιβιώνουμε.

Συνεχίζω να υποστηρίζω ότι το να ταξιδέψεις με το όνομα άλλου αντιβαίνει σε πολλούς νόμους και κανόνες αλλά αυτό το ρίσκο το έχουν μεταθέσει σε μας αφού σε οποιαδήποτε στραβή αυτόματα θα δηλώσουν άγνοια , καθιστώντας μας αυτόματα υπεύθυνους γι' αυτό.Όπως και στην υποχρέωσή μας της αλλαγής ημερομηνίας ταξιδίου που το καλοκαίρι αναγκαζόμαστε να τα αλλάζουμε κατά χιλιάδες εξυπηρετώντας(με το αζημίωτο βέβαια) όλους όσους θέλουν να φύγουν άλλη μέρα. Αυτή λοιπόν η αντιπαθητική τάξη επαγγελματιών ,κατ άλλους "αρπάκτορες" που είναι οι πρώτοι που δέχονται τα πυρά των εξοργισμένων επιβατών στα απαγορευτικά τις βλάβες και τις καθυστερήσεις πρέπει να επιβιώσουν και αυτός ( η προέκδωση εισιτηρίων) είναι ένας από τους τρόπους μάλλον ο μόνος τρόπος που οι εταιρείες αποδέχτηκαν στις δεκάδες προτάσεις μας που είχαμε κάνει κατά καιρούς.

Επειδή λοιπόν σε αυτό το επάγγελμα είμαι πολλά χρόνια δεν θέλω να αναφέρω τις εποχές των χειρόγραφων εισιτηρίων, τότε που δεν υπήρχαν computers κλπ και κοβόντουσαν κατά χιλιάδες τα εισιτήρια επιστροφής χωρίς κανένα έλεγχο και στις καταμετρήσεις στα νησιά μας έτρεμε καθημερινά το φυλλοκάρδι μας μη τυχόν μας τρέχουν στα αυτόφορα για τα εισιτήρια που έκοβαν αφειδώς από τον Πειραιά. Όπως μπορώ να σας πω ιστορίες που δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας , για ατέλειωτα ξενύχτια, για βαπόρια που σκάρωναν, που χτύπαγαν, που κινδύνευαν, που άφηναν τις προπέλες τους στην θάλασσα και τόσα άλλα.

Ευχαριστώ για την κατανόησή σας και την επόμενη φορά που θα πάρετε ένα εισιτήριο που δεν θα γράφει τ' όνομά σας , κοιτάξτε τον άνθρωπο που σας το δίνει και αντί να του χαμογελάσετε πονηρά, ρωτήστε τον να σας πεί μία από τις ιστορίες του. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Όλη τη βδομάδα έψαχνα εισιτήριο Economy για το HS5 για την Πέμπτη 20/7 με το απογευματινό. Όλη τη βδομάδα υπήρχανε λίγες Business, πολλές VIP και καμία Economy. Μπαίνω σήμερα μέσα στο Online booking, και βλέπω να υπάρχουν θέσεις Economy και καπνιστών και μη καπνιστών. ΤΟΣΟ τυχαίο?? Μαζικές ακυρώσεις???:D ! Προφανώς θα "σκοτώσανε" όσα business θέλανε και τώρα πάνε να γεμίσουν και την economy.:D !

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ χθες δεν έβρισκα εισιτήριο για ΙΧ απο Χανιά για Πειραιά από τις 17-08 έως 20-08 με το Highspeed 4, ενώ σήμερα που ξαναπήρα τηλέφωνο την εταιρεία βρήκα για τις 17-08 άνετα. Το εντυπωσιακό είναι έβρισκα για όλες τις ημέρες εισιτήρια για οικονομική θέση αλλά όχι για ΙΧ.:D :D

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά στα Ηs2-3 που έχουν πολύ μικρό γκαράζ σχεδόν μόνιμα δεν βρίσκεις θέση για αυτοκίνητο. Ίσως έπρεπε να είχανε σχεδιαστεί να πέρνουν τα διπλάσια αυτοκίνητα αυτά τα 2 μικρά. Πάντος γενικά αυτές τις μέρες για να βρείς εισιτήριο είναι κουραστικό.

Link to comment
Share on other sites

Και τωρα στο ερωτημα.Εχω βγαλει για 11/8 εισητηριο για Σαντορινη με το Εξπρες Σαντορινη σε ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΗ θεση.Τωρα που αλλαξε το καραβι και μαλλον θα παω με αυτο, τι κινησεις πρεπει να κανω?Δεν μπορω να ταξιδεψω βραδυ καταστρωμα, γιατι εχει προβλημα η παρεα μου.Με τα εισητηρια που ηδη εχω θα μου δωσουν θεσεις μεσα,ή πρεπει να παω να τα αλλαξω ωστε να εχουν νεες θεσεις?Και οσοι δεν το γνωριζουν? Μπαχαλο θα γινει, αφου μαλλον το καραβι εκεινη την μερα θα φυγει με πρωτοκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα κανείς να επικοινωνήσεις με την εταιρεία για τι ενέργειες θα πρέπει να κανείς. Δε νομίζω να έχεις πρόβλημα για να κάτσεις μέσα μια και το Εξπρές Αφροδίτη έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους.

Λογικά θα πρέπει να σου αλλάξουν το εισιτήριο γιατί δε θα μπορούν να περαστεί στη λίστα επιβατών του πλοίου. Εκτός εάν έχουν γυρίσει όλα τα εισιτήρια του Εξπρές Σαντορίνη στο Εξπρές Αφροδίτη.

Πάρε τηλέφωνο στο τμήμα κρατήσεων της εταιρείας 210 41 99 000

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε κάθε εισιτήριο που εκδίδεται από Χίο για όλους τους προορισμούς επισυνάπτεται και ένα χαρτάκι που είναι υποτίθεται τα αχθοφορικά. Δεν γνωρίζω αν κάτι τέτοιο γίνεται και σε άλλα λιμάνια ή αλλού το εισιτήριο περιλαμβάνει όλα τα τέλη μαζί. Λογικά η κίνηση αυτή γίνεται για να λαμβάνουν γρηγορότερα οι ενδιαφερόμενοι το ποσό που τους αναλογεί από κάθε εισιτήριο, αντί να περιμένουν από την εταιρεία να τους τα δώσει μαζεμένα.

Για την ανταποδοτικότητα του συγκεκριμένου τέλους ότι και να γράψω θα πάει χαμένο. Ούτε καρότσια για τις αποσκευές έχω δει στο λιμάνι μας (εδώ γελάμε), ούτε άνθρωπο έχω δει να πάρει τις αποσκευές επιβάτη να τις μεταφέρει (τζάμπα, αφού η υπηρεσία είναι προπληρωμένη).

Το θέμα είναι άλλο. Τα αποκόμματα που παίρνει ο επιβάτης γράφουν πάνω ένα νούμερο, το οποίο θεωρητικά θα αυξάνονταν καθώς περνάει ο καιρός. Στην φωτό που επισυνάπτεται είναι τα αποκόμματα που πήρα από το ΊΔΙΟ πρακτορείο για εισιτήρια που εκδόθηκαν 10/07 και 28/07. Ο αριθμός όπως βλέπετε έχει αλλάξει αλλά σημαντικά προς τα κάτω.

Εξηγήσεις για αυτό:

Α) Αν τα δελτία αυτά υπόκεινται σε έλεγχο της εφορίας τότε υπάρχει καραμπινάτη απάτη σε βάρος της, αφού επαναλαμβάνονται τα ίδια νούμερα κάθε φορά που αλλάζει τιμή το τέλος (μέχρι τώρα έχει αλλάξει 3 φορές, από 0,50-0,55-0,60 ευρώ), τα δελτία είναι αθεώρητα , ενώ καποιος στο κύκλωμα (πράκτορες - αχθοφόροι) παίρνει τα ποσά χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν.

Β) Ο πράκτορας να χρησιμοποίησε πρώτα το μπλοκ με τα μεγάλα νούμερα και μετά αυτά με τα μικρά δεν μου αρκεί σαν εξήγηση.

Γ) Τα χαρτάκια είναι εντελώς τυπικά και δίνονται για να βρίσκουν λογαριασμό μεταξύ τους οι ενδιαφερόμενοι.

Περιμένω σχόλια.

post-24-128326959256_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε enas chiotis εδώ έπισες μία περίπτωση με πολύ ψωμί.Το ίδιο λοιπόν γίνετε αν όχι σε όλα στα περισότερα λιμάνια της χώρας εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις που το τέλος είναι ενσωματομένο στο εισιτήριο (πχ Ηράκλειο).

Εκτός του ότι έχεις δίκιο και σχεδόν πουθενά δεν υπάρχει ανταποδωτικότητα στα τέλη αυτά, δηλαδή πουθενά σχεδόν δεν υπάρχουν αχθοφόροι να βοηθήσουν τουλάχιστον τους ανήμπορους (γέρους , άτομα με ειδικές ανάγκες κλπ) ακόμα και να βρεις κάποιον δεν υπάρχει περίπτωση να σε βοηθήσουν.Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις πχ Σαντορίνη που το σωματείο είναι υπαρκτό αφου αλλού είναι εντελώς ανύπαρκτα και μόνο στα χαρτιά, όπου και καροτσάκια έχουν και βοηθάν εκεί που χρειάζετε και αρκετά άτομα υπάρχουν σε κάθε βάρδια.Όμως η άλλη πλευρά του φεγγαριού , η σκοτεινή έχει και τα κακά της.Ο έλεγχος είναι αυστηρός στην καλοκαιρινή περίοδο,οι επιβάτες που δεν έχουν πληρώσει το τέλος δεν μπορούν να επιβιβαστούν αν δεν το έχουν επισυναπτόμενο στο εισιτήριό τους (πως να το πληρώσει ένας νεπισκέπτης που έχει αγοράσει το εισιτήριο του μετ'επιστροφής από τον Πειραιά δεν ξέρω) και δεν είναι λίγες οι φορές που επιβάτες έχασαν το πλοίο τους στην προσπάθειά τους να τρέξουν να το πληρώσουν τελευταία στιγμή.

Τώρα τα τέλη αυτά είναι υποχρεωτικό να είναι θεωρημένα από το Λιμεναρχείο και από το ΙΚΑ και η θεώρηση βρίσκετε σε μορφή σφραγίδας στο τελευταίο φύλλο του κάθε μπλοκ.

Όσο αναφορά τους πονηρούς και επιτήδειους κατά καιρούς έχουν σκαρφιστεί διάφορα (μέχρι τύπωμα τέτοιων πανομοιώτυπων μπλοκ) όμως δεν μπορώ να ξέρω σε τι βαθμό γίνετε σε όλα τα λιμάνια.

Επίσης θ'ελω να αναφέρω το παράδοξο :Εκδίδετε ένα εισιτήριο με αξία 30 ευρώ για παράδειγμα και ο πράκτορας είναι υποχρεωμένος να επισυνάψει το χαρτάκι των αχθοφωρικών και να εισπράξει 30,60 ευρώ.Ο κάθε επιβάτης δεν παρατηρεί το χαρτάκι ,ούτε του δίνει σημασία και βλέπει ένα εισιτήριο των 30 να του χρεώνετε 30,60 οπότε κατ ευθείαν το μυαλό του πάει στο πονηρό με όλα τα επακόλουθα (με κλέβει αυτός που μου το πουλάει κλπ).Αν ρωτήσει ο πράκτορας είναι υποχρεωμένος να του εξηγήσει τι είναι αυτό που πληρώνει και μπορείτε να φανταστείτε την σκηνή με μία ουρά επιβατών να πρέπει να εξηγήσεις τι είναι αυτό το πραγματάκι που χρεώνετε επιπλέον για κάτι που στην ουσία δεν είναι δουλειά του πράκτορα.Στα 18 χρόνια που κάνω αυτή την δουλειά δεν ξέρω πόσα εκατομύρια φορές το έχω πει σε επιβάτες.Τέλος πάντων.Είναι πολλά που μπορώ να πω γι αυτό το θέμα αλλά ας σταματήσω εδώ για να χουμε να λέμε και τις υπόλοιπες μέρες.Απλως να αναφέρω ότι τουλάχιστον όσο αναφορά τους αχθοφόρους της Σαντορίνης έχουν περάσει το δικαίωμα της είσπραξης των τελών στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ερωτησουλα: Υπαρχει περιπτωση μια εταιρεια για να κρατα ικανοποιημενο τον πρακτορα της σε ενα νησι, να στερει το δικαιωμα(μεσω του συστηματος κρατησεων) σε πρακτορεια του Πειραια να εκδιδουν επιστροφες απο τα νησια? Μπορει για παραδειγμα να φαινεται στα πρακτορεια του Πειραια γεματη η Κυριακατικη επιστροφη του Σαμοθρακη απο Μηλο απο πολλες μερες πριν το ταξιδι, αλλα το πρακτορειο της Μηλου να κοβει εισιτηρια -που υπαρχουν στην πραγματικοτητα εν αφθονια- ακομη και λεπτα πριν τον αποπλου?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι γίνεται με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ πάντως μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι έπαθα για πολλοστή φορά μέσα στο 2007 το ίδιο ακριβώς με τα Highspeed. Από δω όλοι όσοι ρώτησα για Κυριακάτικη επιστροφή το βλέπουν τίγκα στην οικονομική (όπως και το Online σύστημα του site της HSW το οποίο οποίο όμως απλόχερα προσφέρει Business και VIP) ενώ όταν πήρα τηλέφωνο σε κεντρικό πρακτορείο του νησιού μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω καν κράτηση γιατί υπάρχουν όσες θέσεις θέλω:eek::confused::mad:

Για να μη γίνω κακός όμως μόνο με την HSW το ίδιο έχω πάθει και πιο παλιά με συμβατικό άλλης εταιρίας όπου κανένας πράκτορας δεν έβλεπε θέση στο πλοίο ενώ ο κεντρικός μου έκοψε ΚΑΙ ΙΧ! Βέβαια εκεί τα πράγματα ήταν απλά! Ο εν λόγω πράκτορας είχε κόψει τα εισιτήρια από μόνος του και περίμενε απλά να τα πουλήσει. Απόδειξη το ότι όταν πήρα το εισιτήριο στα χέρια μου έκπληκτος είδα ότι θα ταξίδευα με το όνομα του καπετάνιου του πλοίου!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε κεντρικός πράκτορας έχει το δικό του allotment. Αυτό είναι άλλωστε ένα από τα πλεονεκτήματα του να έχεις την κεντρική διαχείριση.

Έτσι για το δρομολόγιο των Δ. Κυκλάδων που αναφέρει ο Nick, οι διαθέσιμες θέσεις μοιράζονται στους πράκτορες της Κύθνου, Σερίφου, Σίφνου και Μήλου, ένα μέρος το κρατάει η εταιρία και ένα μέρος είναι αυτό που βλέπουν όλα τα υπόλοιπα πρακτορεία που είναι συνδεδεμένα με τη CRS.

Φυσικά λοιπόν και γίνεται ένας κεντρικός πράκτορας να έχει διαθέσιμες θέσεις ενώ κάποια άλλα πρακτορεία να μην βλέπουν διαθεσιμότητα. Αυτό γίνεται είτε επειδή έχει “υπόλοιπο” στο δικό του allotment, είτε έχει προ-εκδώσει εισιτήρια σε άσχετα ονόματα (κάτι που μπορεί να κάνει και ένας μη κεντρικός πράκτορας), όπως στην περίπτωση του George.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...