Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Είναι λογικό να είναι αντίθετες με αυτή την πολιτική των κεντρικών πρακτορείων τους για δύο λόγους:

1. Αυτή η χρέωση δεν αναφέρεται στους όρους των εισιτηρίων.

2. Δεν γίνεται μία εταιρεία να αλλάζει δωρεάν τα εισιτήρια στον Πειραιά και παράλληλα να χρεώνει για την ίδια ακριβώς δουλειά 15 ευρώ σε κάποιο κεντρικό της πρακτορείο (για μια τετραμελή οικογένεια + ΙΧ).

Από εκεί και πέρα, φυσικά και γίνεται, αλλά όχι στην έκταση που περιγράφει ο Lefteris. Έχω πολλά παραδείγματα και προσωπικά και γνωστών. Ομολογώ βέβαια πως οι περισσότεροι είναι συχνοί χρήστες πλοίων, οπότε δύσκολα θα δεχόντουσαν μια τέτοια επιπλέον χρέωση. Όχι πως δεν έχει τύχει να τους το ζητήσουν, αλλά τελικά δεν πλήρωσαν. Από την άλλη είμαι σίγουρος πως όλοι οι τουρίστες θα πληρώνουν χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

σημερα η κυριακατικη ελευθεροτυπια ασχολειται με το θεμα των ακτοπλοϊκων εισητηριων. αναφερει οτι παρατηρειται (περιορισμενα) το φαινομενο μαυρης αγορας εισητηριων (προεκδοθεντα εισητηρια σε γραμμες φιλετα, που πωλουνται σε διπλασια τιμη).

το ενδιαφερον κομματι του ρεπορταζ ειναι η συγκριση που κανει με τα ισχυοντα στις αεροπορικες συγκοινωνιες. περαν του οτι σε ολα τα συστηματα κρατησεων, συμμετεχουν υποχρεωτικα ολες οι εταιρειες (και οχι μονο οι μεγαλες ή των γραμμων φιλετων οπως στην ακτοπλοϊα), υπαρχει ενα κοινο ταμειο, στο οποιο οι πρακτορες αποδιδουν τα οφειλομενα στις εταιριες και απο το οποιο πιστωνονται οι εταιρειες.

το τελευταιο δεν το ηξερα. νομιζα οτι τα συστηματα κρατησεων των αερογραμμων ειναι πιο εξελιγμενα και πληρη openseas. η εφημεριδα υποστηριζει οτι η πληρης αντιγραφη οσων ισχυουν στις αεροπορικες συγκοινωνιες, θα ξεκαθαρισει την κατασταση και οτι κατι τετοιο το θελουν οι μεγαλες εταιρειες, αλλα οχι οι μικρες.

προσωπικα δεν ξερω αν κατι τετοιο θα ηταν 100% υπερ του καναλωτη/επιβατη ή θα διευκολυνε τις (2) μεγαλες εταιρειες να περιορισουν τους μικρους ακομη περισσοτερο και να εφαρμοσουν και στην ακτοπλοια τροπους χρεωσεων αναλογους με τις αερογραμμες, οπου στην ιδια πτηση και στην ιδια θεση υπαρχουν τεραστιες αποκλισεις στο ποσο που εχει πληρωσει ο καθενας αναλογα με το ποσο νωριτερα εχει κανει κρατηση και τη μερα ή την ωρα που θελει να ταξιδεψει

Link to comment
Share on other sites

Όντως υπάρχει μία εταιρεία η οποία κάθε 15 μέρες αποστέλλει σε όλα τα γραφεία που εκδίδουν εισιτήρια αεροπορικά τα δηλωτικά και σε προκαθορισμένες ημέρες τα γραφεία είναι υποχρεωμένα να τα αποδώσουν σε αυτή...Η απόδοση είναι αυστηρώς της μετρητοις και δεν υπάρχ3ει περίπτωση να "ξεχάσεις" να πληρώσεις...Όποιος δεν πληρωνει την συγκεκριμένη ημέρα αυτόματα "κόβετε" ...Υπάρχουν επίσης κίτρινες κάρτες που αν συμπληρώσεις 3 σε ένα χρόνο πάλι σε κόβουν...

Τα χρήματα λοιπόν που τα ποδίδει η εταιρεία αυτή (BSP) στις αεροποιρικές εταιρείες αφού αφαιρέσει την αμοιβή της...Για μένα είναι κάτι σαν τον Τειρεσία που υπάρχει στο εμπόριο και είναι ιδιαιτέρως αυστηρή.Η μαμά εταιρεία νομίζω έχει την έδρα στην Ελβετία.Σας ξανατονίζω πως δεν υπάρχει είχε κόσμο στην τράπεζα, ξεχάστηκα μια μέρα , δεν πρόλαβα ή ηταν τοπικη αργία.Τα λευτά 15 και 30 του μήνα ...ντούκου.Αν κάποιος βέβαια είναι λίγο πιο άτακτος και θελήσει να "φάει" τα φράγκα αυτόματα εκπίπτουν οι εγγυητικές που είναι υποχρεωμένος να καταθέσει....Σας σημειώνω ότι όλες οι μεγάλες εταιρείες δίνουν προμήθεια στους αγαπημένους τους συνεργάτες (τα πρακτορεία) από 0-1% (μιλάμε για φράγκα τώρα) ενώ οι Ελληνικές (Ολυμπιακή και Aegean) δίνουν ακόμα το αστρονομικό ποσοστο των 3 και 4 % αντίστοιχα.Και για να μην νομίσετε πως ένα πρακτορείο μπορεί να τα κονομήσει από αυτά τα εισιτήρια η Aegean ανακοίνωσε ότι από 1/1/09 η προμήθεια στα πρακτορεία θα γίνει 1%.Καλοφάγωτα τα φράγκα...

Link to comment
Share on other sites

σημερα η κυριακατικη ελευθεροτυπια ασχολειται με το θεμα των ακτοπλοϊκων εισητηριων. αναφερει οτι παρατηρειται (περιορισμενα) το φαινομενο μαυρης αγορας εισητηριων (προεκδοθεντα εισητηρια σε γραμμες φιλετα, που πωλουνται σε διπλασια τιμη).

Το θέμα της “μαύρης αγοράς” παίχτηκε και στο δελτίο του ANT1. Νομίζω πως είναι πέρα για πέρα υπερβολικό να μιλάνε για "φαινόμενο", ακόμα και το μοναδικό περιστατικό που περιγράφεται στην Ελευθεροτυπία έχει κατά τη γνώμη μου ανακρίβειες. Επίσης άλλο “μαύρη αγορά" και άλλο "αγοράζω ακριβότερη κατηγορία θέσης", κάτι που εντέχνως δεν αποσαφηνιζόταν στο ρεπορτάζ του ΑΝΤ1.

να εφαρμοσουν και στην ακτοπλοια τροπους χρεωσεων αναλογους με τις αερογραμμες, οπου στην ιδια πτηση και στην ιδια θεση υπαρχουν τεραστιες αποκλισεις στο ποσο που εχει πληρωσει ο καθενας αναλογα με το ποσο νωριτερα εχει κανει κρατηση και τη μερα ή την ωρα που θελει να ταξιδεψει

Η απελευθέρωση των ναύλων (πριν δεν υπήρχε νόημα να μιλάμε για κάτι τέτοιο) σίγουρα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες για τέτοιου είδους τιμολιγιακή πολιτική. Αν και ακόμα είναι νωρίς (και από πλευράς δυνατοτήτων που έχουν τα προγράμματα κρατήσεων/διαχείρισης αλλά και από πλευράς ελλιπούς ενημέρωσης/εκπαίδευσης των επιβατών) ήδη έχουν γίνει τα πρώτα δειλά βήματα (προσφορές, early booking, loyalty cards κλπ).

Οι ακτοπλοϊκές δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύψουν τον τροχό, αρκεί να προσαρμοσθούν στις πολιτικές των αεροπορικών που λειτουργούν εδώ και δεκαετίες με ελεύθερες τιμές (εκτός από την Ολυμπιακή….) και προηγμένα online συστήματα.

η Aegean ανακοίνωσε ότι από 1/1/09 η προμήθεια στα πρακτορεία θα γίνει 1%.

Η Aegean ακολουθεί τα βήματα των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών και ιδιαίτερα της Lufthansa (με την οποία έχουν στενή συνεργασία). Σύμφωνα λοιπόν με την νέα πολιτική, δεν υπάρχει καμία προμήθεια επί της προτεινόμενης τιμής των εισιτηρίων. Το εισιτήριο έχει μια τιμή “α” την οποία ο πράκτορας πρέπει να καταβάλει για την αγορά του. Από εκεί και πέρα αυτός μπορεί να το πουλήσει σε οποιαδήποτε τιμή επιθυμεί, εισπράττοντας τη διαφορά τιμής ως προμήθεια.

BSP

Ο Lefteris περιγράφει πολύ σωστά τον τόπο που λειτουργεί ο εισπρακτικός μηχανισμός στις αεροπορικές εταιρείες.

Το BSP εγγυάται την ομαλή πληρωμή των εταιρειών, μειώνοντας στο ελάχιστο τις επισφάλειες, οι οποίες στην ακτοπλοΐα είναι αρκετές. Επίσης απαλλάσσει τις εταιρείες από τον πόλεμο της πιστωτικής πολιτικής, αφού πλέον δεν υπάρχει κανένα νόημα της επιμέρους διαπραγμάτευσης μεταξύ εταιρειών & πράκτορα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω ένα εισιτήριο από Πάρο για Πειραιά. Οι ημερομηνίες ήταν εύκολες και στο κεντρικό πρακτορείο δεν "πολυ-φιμοτιμηθηκαν" να ψάξουν τα ακυρωμένα τους όπως έκαναν τα υπόλοιπα πρακτορεία. Εύσημα στην κοπέλα ενός πρακτορείου που βρήκε στο online και επειδή ήταν αλλαγή έκανε τον κόπο να κάνει την κράτηση με το κεντρικό μέχρι να πάω.

Η απορία μου όμως είναι γιατί το κεντρικό πρακτορείο να κοστολογήσει την αλλαγή 3 ευρώ? Αν ήταν κόστος που επιβάλει η ίδια ακτοπλοϊκή να το "καταλαβω" αλλα δεν μου φάνηκε ότι αυτή ήταν η περίπτωση.

Ονόματα πρακτόρων και εταιρειών δεν χρειάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Η χρέωση αυτή επιβάλλεται από τα πρακτορεία, νομίζω πως υπάρχει σχετική απόφαση από το σύνδεσμό τους (HATTA). Αν δεις λίγο παραπάνω (μηνύματα 109-114) έχουμε αναφερθεί εκτενώς σε αυτό το θέμα.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα reference σε καμια απόφαση και να την γράψω και την απόφαση του σωματείου. Η εταιρεία εφόσον έχει κεντρικό πράκτορα ο οποιος επωμίζεται παραπάνω ποσοστά από τους άλλους για το λόγο ότι αυτός πάει φυλακή αλλα και αυτός εκπροσωπεί την εταιρεία δεν επιτρέπεται να βγάζει extra χωρίς την ξεκάθαρη τοποθέτηση της εταιρείας.

Ερωτήσεις: Πια τότε η διαφορα του πράκτορα από ένα απλό ταξιδιωτικό γραφείο?

Γιατί να μην μπορώ να δώσω το 3 euro στο πρακτορείο που με εξυπηρέτησε εν τελει. (Με αλλα λόγια να αφήσουν αλλαγές και σε αλλα γραφεία με 3 euro)

Δεν είναι το 3 euro η το 5 euro, ούτε οι αποδείξεις που δεν μπορώ να θυμηθώ αν πήρα ή όχι, αλλα είναι η εκμετάλλευση από το τίποτα εις βάρος του πελάτη. Αν αποφασίσει η ίδια η εταιρεία να χρεώνει αλλαγές, όπως στα αεροπορικά εισιτήρια, τότε το κάθε πρακτορείο θα έχει handling fee? Και αν ναι (και δικαια εφόσον το ορίζει), το κεντρικό τότε τι θα κάνει?

Αυτά πάντως τα βρίσκεις μονο στο Αιγαίο....

Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα από τις 07.00 μέχρι και τις 11.30 το ίδιο πρόβλημα.Το voucher πήγε σύνεφο...

Kαι σήμερα εδω και 10 λεπτά δεν υπάρχει σύστημα... τι ωραια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα πως αυτά γινόντουσαν μόνο στην ακτοπλοΐα… :rolleyes:

Σε απίστευτη ταλαιπωρία υπέβαλε 15 επιβάτες της Aegan που θα ταξίδευαν προς Αθήνα για να αναχωρήσουν στην Αμερική ένα τουριστικό πρακτορείο στη Χίο, ακυρώνοντας ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους για να τα δώσει σε δικούς του πελάτες! Οι 15 ομογενείς, ανάμεσα στους οποίους μία έγκυος, ένα βρέφος, δύο παιδιά και ένας ασθενής με εγκεφαλικό, πήγαν ξημερώματα στο αεροδρόμιο ομογενείς, πληροφορήθηκαν έκπληκτοι ότι μέλος της οικογένειάς τους είχε ακυρώσει τα εισιτήρια!

Το περιστατικό συνέβη στις 28 Αυγούστου πριν από την πτήση Α3 271 της Aegean και ήταν η δεύτερη φορά. Είχε προηγηθεί ανάλογη ακύρωση εισιτηρίων σε πτήση της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τη Χίο στις 19 Αυγούστου, που όμως η εταιρεία δεν είχε φροντίσει να διερευνήσει… Όμως, η Aegan δεν το άφησε να περάσει έτσι και έκανε ενδελεχή έρευνα, όταν δέχθηκε τις οργισμένες καταγγελίες των ομογενών οι οποίοι απέδειξαν ότι τα εισιτήρια είχαν αγοραστεί μέσω του διαδικτύου με πιστωτική κάρτα ή από πρακτορεία, δύο μήνες νωρίτερα.

Στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας, τα συγκεκριμένα εισιτήρια εμφανίζονταν να έχουν ακυρωθεί τηλεφωνικά. Ωστόσο, για να είναι δυνατή η τηλεφωνική ακύρωση εισιτηρίου μέσω του call center της εταιρίας, ο επιβάτης θα πρέπει να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του, όπως τον αριθμό του εισιτηρίου και τον κωδικό κράτησης και να δώσει τον αριθμό του τηλεφώνου από το οποίο καλεί.

Έτσι, δεν άργησε να διαπιστωθεί ότι οι ακυρωμένες θέσεις καλύφθηκαν την ίδια στιγμή από επιβάτες λίστας αναμονής συγκεκριμένου πρακτορείου εισιτηρίων της Χίου! Οι 15 επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν, εξυπηρετήθηκαν με την επόμενη πτήση από Χίο με μεγαλύτερης χωρητικότητας αεροσκάφος, ενώ η εταιρεία ξεκίνησε δικαστικές διαδικασίες εναντίον του πρακτορείου που «κόπηκε» από τις λίστες συνεργατών της.

Πρώτο Θέμα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Επίσης να αναφέρω ότι η γυναίκα που έκανε την καταγγελία, δήλωσε πως είχε ταξιδέψει με το πλοίο εκείνη την ημέρα, αλλά μετά από έρευνα της Kallisti ferries το όνομα της δεν υπήρχε στη λίστα επιβατών.

Μπορεί να είχε δηλώσει άλλο όνομα στο εισιτήριο ή το εισιτήριο να είχε εκδοθεί σε άλλο όνομα και μετά να έγινε κάτοχος η καταγγέλλουσα??

Link to comment
Share on other sites

Πριν περίπου 2 εβδομάδες είχα μια συζήτηση με ένα φιλικό ζευγάρι μετά από διαγωνισμό αμβροσίας:D, σχετικά με τη διάρκεια που γίνονται OPEN τα εισιτήρια. Είχαν κάποια εισιτήρια με τη HSW που τελικά δε ταξίδεψαν και τα έκαναν OPEN. Όταν τους τα έκαναν OPEN τους είπαν ότι θα ισχύουν μέχρι τις 31/12/08 και όχι για ένα ολόκληρο χρόνο δηλαδή το Νοέμβριο του 2009. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και τους έλεγα ότι αποκλείεται.:o

Μετά όμως από δεύτερο περιστατικό με ένα επιβάτη του Εξπρές Πήγασος που είχε ένα εισιτήριο για Ευδηλο και ήθελε να το κάνει OPEN του έλεγαν διαφορετικά πράγματα. Δηλαδή το κεντρικό πρακτορείο της εταιρείας ότι γίνονται OPEN για ένα χρόνο, το εκδοτήριο έξω από το πλοίο μέχρι τις 31/12/08 και ο οικονομικός αξιωματικός του πλοίου, του έλεγε ότι γίνονται για ένα χρόνο.

Τελικά τι ισχύει??

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση στην απορία σου από το site της HSW:

Αν έχετε παραλάβει το εισιτήριο σας, δεν μπορείτε να το ακυρώσετε τηλεφωνικά. Θα πρέπει 24 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου, να προσκομίσετε το εισιτήριό σας στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας (Πειραιάς: Άστιγγος 6 Πλατεία Καραϊσκάκη) ή σε κάποιον από τους λιμενικούς μας πράκτορες. Με αυτό τον τρόπο ακυρώνεται η θέση, αλλά έχετε ένα ανοιχτής ημερομηνίας εισιτήριο (open) που ισχύει μόνο για το έτος έκδοσής του.
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό ήξερα ότι ισχύουν για ένα ολόκληρο και όχι μέχρι το τέλος της χρονιάς. Δε ξέρω πότε έγινε αυτή η αλλαγή από την εταιρεία.

Στις άλλες εταιρείες νομίζω ότι ισχύει για ένα χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω πότε έγινε αυτή η αλλαγή από την εταιρεία.

H συγκεκριμένη αλλαγή/εντολή ανακοινώθηκε την 03/10/08.

Επομένως έχουν πουληθεί όλα τα εισιτήρια της σεζόν 2008 και ενώ ο κόσμος ξέρει πως τα OPEN εισιτήρια που έχει στα χέρια ισχύουν ένα έτος ένα φθινωπορινό πρωινό ανακοινώνεις πως ισχύουν ως τα τέλη του έτους.

Σχόλια ;

Link to comment
Share on other sites

H συγκεκριμένη αλλαγή/εντολή ανακοινώθηκε την 03/10/08.

Επομένως έχουν πουληθεί όλα τα εισιτήρια της σεζόν 2008 και ενώ ο κόσμος ξέρει πως τα OPEN εισιτήρια που έχει στα χέρια ισχύουν ένα έτος ένα φθινωπορινό πρωινό ανακοινώνεις πως ισχύουν ως τα τέλη του έτους.

Σχόλια ;

Το εισιτήριο είναι μιά σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του επιβάτη, ορθόν? Κανένα από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη δεν μπορεί να αλλάξει μονομερώς τους όρους αυτής της σύμβασης. Αν το προς λήξιν εντός του 2008 εισιτήριο γράφει από πίσω ότι ισχύει για ένα έτος, σε κανένα πολιτισμένο Κράτος του κόσμου δεν μπορεί αυτό να τροποποιηθεί. Διαμαρτυρηθείτε, τηλεφωνείστε, φωνάξτε, βρίστε στην ανάγκη, αποτανθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, έ, κάτι θα καταφέρετε ;)

Link to comment
Share on other sites

ο κόσμος ξέρει πως τα OPEN εισιτήρια που έχει στα χέρια ισχύουν ένα έτος ένα φθινωπορινό πρωινό ανακοινώνεις πως ισχύουν ως τα τέλη του έτους.

Σχόλια ;

Αυτό ισχύει για τα εισιτήρια που εκδόθηκαν μετά την ανακοίνωση της νέας πολιτικής. Για τα εισιτήρια που είχαν εκδοθεί παλαιότερα και έγιναν open, ισχύει η περίοδος του ενός έτους (12 μήνες).

Η αλλαγή αυτή μπορεί να έχει σχέση και με το νέο νομοσχέδιο των δικαιωμάτων των επιβατών, αφού πλέον σε αυτό δεν υπάρχει η έννοια του open εισιτηρίου, απλά ανάλογα με το χρόνο ακύρωσης των εισιτηρίων (σε σχέση με το χρόνο του ταξιδιού), ο επιβάτης δικαιούται μερική ή ολόκληρη επιστροφή του ναύλου.

Συνεπώς η δυνατότητα της μετατροπής των εισιτηρίων σε open εξαρτάται μόνο από την εμπορική πολιτική της κάθε εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς η δυνατότητα της μετατροπής των εισιτηρίων σε open εξαρτάται μόνο από την εμπορική πολιτική της κάθε εταιρείας.
Ορθόν, αλλά και ολίγον "μουλωχτόν". Όταν αλλάζεις σχέσεις που ισχύουν χρόνια...δεν το περνάς στα ψιλά της ιστοσελίδας.

Και μόνο η παραπάνω σύγχυση μεταξύ επιβατών, πρακτόρων, αξιωματικών...κάτι δείχνει.

Πάντως, το απέναντι μαγαζί -προς το παρόν- παραμένει large:

Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ' αόριστον.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που αναφέρεται στο site της Blue Star νομίζω πως δεν αφορά τα εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας, αλλά στα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί ως εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας.

Κάτι επίσης που ισχύει στην πολιτική της Blue Star για τα open, αν και δεν αναγράφεται στο site, είναι πως αυτά ισχύουν για μελλοντικό ταξίδι μόνο στην ίδια διαδρομή που είχαν αρχικά εκδοθεί (αυτό ίσχυε μέχρι πέρσι, αν κάποιος γνωρίζει πως έχει αλλάξει, ας μας ενημερώσει).

Απορία: Γιατί ένας επιβάτης να εκδώσει εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας; Τι έχει να κερδίσει;

Link to comment
Share on other sites

Oresti έχεις δίκιο σε αυτό που λες για την ισχύ τους μόνο σε ταξίδι στην ίδια διαδρομή. Είναι κάτι που προσωπικά θεωρώ παράλογο, αφού δεν θα ήταν κατά των συμφερόντων της εταιρίας να πληρώνει κανείς την διαφορά και να ταξιδέψει στη διαδρομή που θέλει.

Η Blue Star όμως δεν εννοεί εξ αρχής open εισητήρια, αλλά εισητήρια κανονικά που στην πορεία έγιναν open. Αν θυμάμαι καλά, όταν χρησιμοποιείς το open εισητήριο, ο πράκτορας συρράπτει και μια κάρτα επιβίβασης με τη νέα ημερομηνία ταξιδιού.

Δικαίως βέβαια αναρωτιέσαι, ποιό το όφελος της έκδοσης open εισητηρίου.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως αυτό το "ανοιχτής ημερομηνίας" δεν εκδίδεται έτσι αυθαίρετα. Είναι "πατέντα" για να μη χάνεις την έκπτωση που σου προσφέρουν οι εταιρείες (στην Αδριατική κυρίως) αν κόψεις πήγαινε έλα την ίδια στιγμή. Πχ αν ξέρεις ότι θες να φύγεις αύριο για την Ιταλία αλλά δεν ξέρεις ακόμα πότε θα πρέπει να επιστρέψεις, πας στο πρακτορείο, κόβεις το εισιτήριό μετάβασής σου για αύριο και κόβεις κι ένα εισιτήριο επιστροφής με ανοιχτή ημερομηνία έτσι ώστε όταν θα θελήσεις να ταξιδέψεις, να έχεις κερδίσει την έκπτωση που σου προσφέρεται. Και για να είμαι ειλικρινής μόνο στην Blue Star / Superfast το έχω δει αυτό. Δεν ξέρω αν το κάνουν ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ κτλ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Γιατι δεν γινεται αλλαγη εισητηριων που εχουν εκδοθει για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ με αλλα πλοια της εταιριας και το αντιστροφο δηλαδη αλλαγη απο αλλι πλοιο με το ΔΙΑΓΟΡΑΣ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...