Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Καλησπέρα! Θέλει ένας φίλος να κλείσει άμεσα ακτοπλοικά για Σαντορίνη για μέσα Ιουλίου. Διστάζει όμως λόγω covid και αναρωτιέται αν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών των εισιτηρίων. Γνωρίζω ότι στα αεροπορικά υπάρχει η κατηγορία flex με το ανάλογο κόστος,αλλά για τα ακτοπλοικά δεν έχω ιδέα. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι ισχύει σε γενικές γραμμές;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στην Attica που είχα ανάλογη περίπτωση μου τα έκαναν ανοιχτής ημερομηνίας όταν τους είπα ότι δε μπορούσα να ταξιδέψω τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που είχα κλείσει. Έχουν ισχύ για 2 χρόνια αν δεν κάνω λάθος και μπορείς να αλλάξεις και ημερομηνίες.

Εδώ αναλυτικά.

Βέβαια βλέπω ότι οι ημερομηνίες ισχύος του παραπάνω συνδέσμου έχουν παρέλθει.

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sarantatrio said:

Καλησπέρα! Θέλει ένας φίλος να κλείσει άμεσα ακτοπλοικά για Σαντορίνη για μέσα Ιουλίου. Διστάζει όμως λόγω covid και αναρωτιέται αν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών των εισιτηρίων. Γνωρίζω ότι στα αεροπορικά υπάρχει η κατηγορία flex με το ανάλογο κόστος,αλλά για τα ακτοπλοικά δεν έχω ιδέα. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι ισχύει σε γενικές γραμμές;

Μεταξυ μας δεν πρόκειται να κλεισουμε λόγω κορωνοιου καλοκαιριάτικα βρέξει χιονίσει. Απο εκει και περα εξαρτάται από την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας. Μπορείς να δεις αναλυτικά στο σάιτ της εταιρείας ποια πολιτικη ακολουθεί

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sarantatrio said:

Καλησπέρα! Θέλει ένας φίλος να κλείσει άμεσα ακτοπλοικά για Σαντορίνη για μέσα Ιουλίου. Διστάζει όμως λόγω covid και αναρωτιέται αν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ημερομηνιών των εισιτηρίων. Γνωρίζω ότι στα αεροπορικά υπάρχει η κατηγορία flex με το ανάλογο κόστος,αλλά για τα ακτοπλοικά δεν έχω ιδέα. Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος τι ισχύει σε γενικές γραμμές;

Τα εισιτήρια αφού εκδοθούν, μπορούν οποιαδήποτε στιγμή (πριν το ταξίδι φυσικά) να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας με ισχύ 12 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης ή να αλλάξουν ημερομηνίες ταξιδίου, πάντα βάσει διαθεσιμότητας. Αυτά ισχύουν ατελώς και στις περισσότερες, αν όχι όλες, τις εταιρείες.

Σε περίπτωση που αποφασίσει να τα ακυρώσει προκειμένου να λάβει επιστροφή χρημάτων, τώρα με τον covid δεν εφαρμόζουν όλες οι εταιρείες την συνήθη ακυρωτική πολιτική που έχει ως βάση της το πόσες ημέρες πριν ακυρώνεις και σε τι περίοδο βρίσκεσαι. Για παράδειγμα, αν είχες εισιτήρια για τις 25 φλεβάρη σε μια εταιρεία Α, και ακύρωνες στις 10 Φλεβάρη, σου δίνανε 100% επιστροφή χρημάτων.

Τώρα, λόγω και του κορωνοιού, οι ακυρώσεις εισιτηρίων δεν είναι σίγουρο οτι θα συνοδεύονται από μετρητοίς επιστροφή χρημάτων, αλλά από πιστωτικά εισιτήρια, κι αυτό προκειμένου οι εταιρείες να μην απωλέσουν ρευστότητα.

Σημαντικό: όλο αυτό με τον κορωνοιό και τα πιστωτικά εισιτηρια έγινε στις αρχές, όπου πολύς κόσμος είχε ήδη κρατήσεις και τους έτυχε το αναπάντεχο της πανδημίας, πλέον δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις καθώς όλοι ξέρουμε την πανδημία, οπότε οι κρατήσεις είναι έτσι κι αλλιώς λίγες. Οπότε μπορεί να κλείσει αν θέλει εισιτήρια και να ρωτήσει πριν την εκδοσή τους για ποια πολιτική ακυρώσεων εφαρμόζεται. (κράτα στο νου σου οτι η εταιρεία μπορεί να επικαλεστεί ενδεχόμενη αλλαγή στην ακυρωτική πολιτική της ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες).

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς διάθεση για τοποθέτηση προιόντος, το letsferry.com μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό που θες. Εμφανίζει όλα τα δρομολόγια, ή έστω τα περισσότερα (δεν έχω κατσει να ψάξω να δω τι μπορεί να μην βγάζει). Αλλά βγάζει σίγουρα της ANES μαζί με τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα! Έχω κλείσει εισιτήρια μέσω internet με αυτοκίνητο,όμως τελευταία στιγμή έκατσε και το πούλησα!

Αυτό ήταν 5θυρο μεσαίου μεγέθους και η επόμενη επιλογή που έχω για να ταξιδέψω είναι ένα τζιπ!

Οι 2 ναυτιλιακές εταιρείες που θα ταξιδέψω δεν απαντάνε και η εξυπηρέτηση πελατών του site μου απάντησε πως δεν θα έχω πρόβλημα με τις διαφορετικές πινακίδες αυτοκινήτου,αρκεί το άλλο αυτοκίνητο να είναι ίδιου μεγέθους. Το μήκος του τζιπ όμως είναι 4,50 μέτρα. Λέτε να έχω πρόβλημα στην επιβίβαση; Και πως μπορώ να το λύσω;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πας στο εκδοτήριο πρίν επιβιβαστείς και να τους ζητήσεις να κόψεις τη διαφορά που αντιστοιχεί στο μήκος του οχήματός σου. Στα χαρτιά μετράει και η πινακίδα, δε νομίζω όμως πως αυτό θα το κοιτάξει κανείς. Ακόμη και στο εξωτερικό που είναι πιο οργανωμένα τα πράγματα, έχω ταξιδέψει πάρα πολλές φορές με πινακίδα κουκουρούκου.

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως αυτα πανε με το μοντελο.Ξερουν οτι το ταδε μοντελο αυτοκινητου υπαγεται σε αυτη τη κατηγορια,οποτε κοβουν και το αναλογο εισιτηριο

Σε καθε περιπτωση ακομα και αν το εισιτηριο ειναι για αμαξι μικροτερο ,το πιο πιθανο ειναι να μπεις κανονικα και να σε φωναξουν μετα την αναχωρηση για να πληρωσεις τη διαφορα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
5 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Εγώ στέκομαι και στο θέμα του ελέγχου των εισιτηρίων 2 φορές. Ξέρουμε ότι ο έλεγχος γίνεται στην είσοδο του πλοίου. Ποιο το νόημα των ελέγχων να πιάσει κάποιον που έβγαλε εισιτήριο για το 1ο λιμάνι και πάει να κατέβει στο επόμενο και έτσι να πάρει βραβείο από την εταιρεία του ότι κάνει καλά τη δουλειά του;

Αρχικά μπορεί να έγινε έλεγχος για τις αριθμημένες θέσεις. Δεύτερον ενδεχομένως να ήθελε να πιάσει αν κάποιος έκλεισε απο Νάξο για Πάρο παράδειγμα…

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανε και έλεγξε τα εισιτήρια, αυτή είναι η δουλειά του. Αν έχουν υπόνοιες ότι κάποιοι δεν κατέβηκαν στα λιμάνια που έπρεπε, οφείλουν να κάνουν νέο έλεγχο.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Εγώ στέκομαι και στο θέμα του ελέγχου των εισιτηρίων 2 φορές. Ξέρουμε ότι ο έλεγχος γίνεται στην είσοδο του πλοίου. Ποιο το νόημα των ελέγχων να πιάσει κάποιον που έβγαλε εισιτήριο για το 1ο λιμάνι και πάει να κατέβει στο επόμενο και έτσι να πάρει βραβείο από την εταιρεία του ότι κάνει καλά τη δουλειά του;

Δεν το κάνει για να πάρει το βραβείο αλλά για να πάρει το bonus 1%.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει ούτε για το βραβείο, ούτε για το bonus. Είναι στις υποχρεώσεις τους να ελέγχουν τους επιβαίνοντες στο πλοίο, εάν κατέβουν στο σωστό προορισμό για τα έσοδα της εταιρείας τους αλλά και στη περίπτωση ατυχήματος θα είναι καλυμμένοι στο πλοίο, εάν κάποιος επιβάτης βρισκόταν παράνομα στο πλοίο. Επίσης μην ξεχνάμε ότι πολλοί επιβάτες όταν δεν βρίσκουν εισιτήριο επιστροφής για το Πειραια κόβουν ένα εισιτήριο μέχρι ένα προορισμό και ελπίζουν να μην τους πάρουν χαμπάρι ή πάνε μετα την αναχώρηση και λένε ένα παραμύθι ότι τους έτυχε κάτι και πρέπει να συνεχίσουν για Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

  

On 2/16/2023 at 10:41 AM, hayabusagr said:

Από κίνηση δεν πρέπει να είχε κάτι ιδιαίτερο. μου έκανε εντύπωση όμως ότι δεν εμφανιζόταν σε καμία από τις γνωστές μηχανές κρατήσεων. Επιλογή της εταιρείας ή παράλειψη άραγε ; 

 

On 2/16/2023 at 10:59 AM, polmyt said:

Νομιζω οτι η ΑΝΕΣ δεν χρησιμοποιει το forth-crs και γιαυτο δεν φαινεται στο openseas

Στο ferryhopper πχ εμφανιζεται κανονικα το δρομολογιο αλλα χωρις ονομα πλοιου.Γραφει σκετο ANES

image.thumb.png.5b3da87530461d0203e0be9c7904764d.png

 

On 2/16/2023 at 11:01 AM, express skiathos said:

Στο certusonline φαίνονται κανονικά τα δρομολόγια, αλλά η υπηρεσία αυτή δεν έχει κάποια μηχανή αναζήτησης όπως το liknoss.

Εγώ βλέπω κανονικά στο openseas τα δρομολόγια του Νήσος Αίγινα, όπως και όλων των πλοίων της ΑΝΕΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καημό το 'χω να καταφέρω να κλείσω εισιτήρια online στα 3 Site των 2 εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική.

Τουλάχιστον τα τελευταία 5 χρόνια καταλήγω σε τηλεφωνική κράτηση. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε την ανάγκη λειτουργίας και παροχής εργασίας όλου αυτού του κλάδου των γραφείων, αλλά εν έτη 2023 καταντά κουραστικό. Θέλω να κλείσω τώρα εισιτήρια για την ερχόμενη Τρίτη και ενώ έχω όλη την τεχνολογική υποστήριξη, πρέπει να περιμένω ως αύριο να τηλεφωνήσω..να χρεωθώ να χάσω κι άλλο χρόνο... άλλη μια φορά λέω "τέλος πάντων" ..... άλλη μία φορά θα μου τα πάρουν όμως..

Το "άδικο" συνέβει πριν έναν μήνα που χρειάστηκε να ταξιδέψω από Μπρίντιζι. Έκλεισα, τηλεφωνικά βεβαίως, εισιτήρια από τα κεντρικά της Μινοαν στο Ηράκλειο. Ταξίδεψα με το Κύδων Παλάς στο πήγαινε και με το Ηγουμενίτσα στο έλα. Είχα δώσει την κάρτα μέλους και με διαβεβαίωσαν πως θα έπαιρνα τους πόντους με επισηναψη των εισητηρίων μου σε μαιλ στην εταιρεία. Δυστυχώς η γραμμή δεν πιστώνει πόντους και ας έκλεισα εισιτήρια στα ελληνικά, ταξίδεψα με τον Πρίγκιπα με ελληνικό πλήρωμα...

Η Αδριατική έχει μπει πλέον σε μια Cargo εποχή και πιστεύω δύσκολα θα αλλάξει. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Άμα δεν τον στείλεις για το εισιτήριο, θα αναγκαστείς να τον αφήσεις απέξω γιατί απογορευεται η έκδοση εισιτηρίων εντός του πλοίου και ούτε πρόκειται να έκανε μια εταιρεία δώρο τη μεταφορά σου χωρίς εισιτήριο. Η υποχρέωση του επιβάτη είναι να έχει εκδώσει εγκαίρως το εισιτήριο του.

Αγαπητέ  @Panagia Ekatontapiliani από πότε ισχύει αυτό? δεν το ήξερα καν και πάντα έχω εισιτήριο μερικές φορές όμως έχω εξυπηρετηθεί και από το πλοίο .

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...