Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

18 hours ago, lostromos said:

Ένας γνωστός έβγαλε εισιτήρια για 4 άτομα με επιστροφή για Εύδηλο  με το Νήσος Μύκονος για την 31 Ιουλίου. Τα έκλεισε super οικονομική από τον Φεβρουάριο και τώρα ακυρώθηκε το δρομολόγιο και πήγε στο πρακτορείο να τα αλλάξει και του είπαν ότι αυτά δεν αλλάζουν και πρέπει να βγάλει άλλα εισιτήρια  και πρέπει να πληρώσει όχι μόνο την διαφορά αλλά ολόκληρο το εισιτήριο και τα 160 ευρώ που έδωσε τα έχασε. Που να απευθυνθεί ο άνθρωπος; έστω να πληρώσει την διαφορά. Είναι δυνατόν να ακυρώνουν το δρομολόγιο και να σου λένε ότι έχασες τα 160 ευρώ;

Προσωπικά μου έχει τύχει 2 με 3 φορές (την τελεταία μόλις περσι) που ακυρώθηκε δρομολόγιο ενω είχα ηδη εκδώσει εισιτήριο 20€ και φυσικά ενημερώθηκα έγκαιρα απο την εταιρεία, αλλάζοντάς το με ίδιας αξίας εισιτήριο σε άλλη ημερομηνία μόνο μέσω των κεντρικών τους γραφείων και πηγαίνοντας μόνο στον κεντρικό τους πράκτορα. 

5 hours ago, Annivas said:

Εγώ δεν προτείνω ούτε καταγγελία ούτε τίποτα !!! Επειδή από υποπρακτορεία έχουν δει πολλά τα μάτια μου , κι επειδή όπως λέει ο Nereus στην χειρότερη να τον βάλουν να πληρώσει την διαφορά, καλύτερα να αποταθεί σε κεντρικό πρακτορείο ή ακόμη καλύτερα μέσω email  να αποταθεί στην εταιρεία απευθείας.

 

Δυστυχώς ορισμένα πρακτορεία πολλές φορές από έλλειψη επαγγελματισμού και ισως παρασυρόμενα στο βωμό του κέρδους, αρνούνται να εξυπηρετήσουν οπως πρέπει να το κάνουν τους πελάτες τους. Οι κανονισμοί είναι σαφέστατοι οτι σε περίπτωση ευθύνης της εταιρείας σε ακύρωση δρομολογίου, ο πελάτης δικαιούται την αντικατάσταση του εισιτηρίου του με άλλο ίσης αξίας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως στη σημερινη εποχη που το 95% των εργασιων γινεται μεσω Internet ,μαλλον πισωγυρισμα το λες ολο αυτο και ταλαιπωρια για τον επιβατη

Link to comment
Share on other sites

Και από ίντερνετ να το κλείσεις με την AFD, αναγκαστικά θα περάσεις από το εκδοτήριο της εταιρείας στο λιμάνι για να εκτυπώσεις το εισιτήριο σου και με πιθανότητα να πληρώσεις service fee για την έκδοση του εισιτηρίου. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2020 at 11:54 AM, Αναερόβιος said:

Οι αεροπορικές εταιρείες πανευρωπαϊκώς πλέον είτε σου κάνουν το εισιτήριο ανοιχτό ή δίνουν ισόποσης αξίας voucher 

 

On 6/10/2020 at 1:08 AM, Nereus said:

Σε εφαρμογή των διατάξεων αυτών διευκρινίζεται ότι:
Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου εισιτηρίου επιβατών που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων, που υποβάλλονται το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020, ικανοποιούνται με παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου .

η ευρωπαϊκη επιτροπη εβαλε χερι σε Ελλαδα και Ιταλια για την πολιτικη των voucher.

Quote

Η Επιτροπή δίνει στη χώρα μας περιθώριο δύο μηνών ώστε να δώσει εξηγήσει σχετικά με την πολιτική των voucher όσον αφορά τα εισιτήρια αεροπορικών και πλωτών μεταφορών που ακυρώθηκαν λόγω Covid-19 

Η χώρα μας αλλά και η Ιταλία βρίσκονται στο «μάτι» της Κομισιόν καθώς, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Επιτροπής, παραβιάζουν τους κανόνες της Ένωσης σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών και δεν έχουν συμμορφωθεί σε αυτήν την γραμμή.

Το «καμπανάκι» από τις Βρυξέλλες «ηχεί» για τις παραβάσεις που έχουν διαπιστωθεί στις αεροπορικές και πλωτές μεταφορές. Για την Κομισιόν, ο επιβάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίον θα αποζημιωθεί για προγραμματισμένο ταξίδι που ακυρώθηκε λόγω κορονοϊού.

Ουσιαστικά, οι κανονισμοί της Ε.Ε δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να επιλέξουν μεταξύ της επιστροφής χρημάτων, αλλά και της προσφοράς κουπονιών, σε περίπτωση αποζημίωσης για την ακυρωθείσα πτήση. Ωστόσο μέχρι τώρα, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Ιταλία προσέφεραν μόνο την επιλογή του voucher (κουπονιών), γεγονός που επισύρει ποινές σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2020 at 10:08 PM, proud_ionian said:

η ευρωπαϊκη επιτροπη εβαλε χερι σε Ελλαδα και Ιταλια για την πολιτικη των voucher.

εκτος απο χερι, συμφωνα με το euro2day ειναι και ενα βημα πριν την επιβολη κυρωσεων.

το θεμα κρατανε ζεστο και οι ελληνικες ενωσεις καταναλωτων (ΕΚΠΟΙΖΩ, ΠΟΜΕΚ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Είχα κλείσει εισιτήρια για το Σάββατο 18/7 από Πάρο για Ραφήνα στις 08.30 και μόνος μου διαπίστωσα την ακύρωση του δρομολογίου. Κάλεσα την εταιρία golden star ferries κι εντός 5 ημερών μου τα έβαλε τα λεφτά ολόκληρα στην κάρτα μου. Ξέρουμε αν η πληρότητα ήταν τόσο χάλια και γι' αυτό ακυρώθηκε;

Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2020 at 12:46 PM, Superfast VI said:

Από ότι φαίνεται, το Superferry II τις Παρασκευές θα φεύγει από Πάρο κατευθείαν για Ραφήνα ώστε το Σάββατο το πρωί να κάνει ένα πρωινό δρομολόγιο στις 07.35 για Άνδρο Τήνο και πίσω. Έτσι το Σάββατο το πρωί θα υπάρχουν τέσσερις αναχωρήσεις (07.05, 07.35, 07.50, 08.05) + οι δύο το απόγευμα. 

Εγινε τροποποίηση

https://goldenstarferries.gr/dromologia/rafina-vories-kedrikes-kyklades/#1592476286720-c9ecc760-3655 όπως βλέπεις δεν θα πιανει Μυκονο και Πάρο στο Πρωινό του Σαββάτου

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ευχαριστώ. Ξέρουμε αν το sifnos jet θα κάνει κανονικά το δρομολόγιο στις 10.00 την 18η Ιουλίου από Πάρο για Πειραιά, γιατί στο openseas δεν το δείχνει και ανησυχώ... Να μην φάω καμία ακύρωση εισιτηρίου πάλι.

Επίσης, είναι υποχρεωμένες οι ακτοπλοϊκές να ενημερώνουν τον κόσμο σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου;

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά εμφανίζεται στο σύστημα, αλλά όπως είναι φυσικό,  το σκέλος Πάρος – Πειραιάς δεν πωλείται στο συγκεκριμένο δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

On 7/1/2020 at 10:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν εμφανίζεται γιατί από σήμερα άλλαξε το σύστημα κρατήσεων η Afd οπότε εάν δεν έχεις το νέο σύστημα δεν θα μπορείς να το βλέπεις. 

Η αλλαγή στο πάροχο στο σύστημα κρατήσεων της AFD κράτησε για 4 ημέρες σχεδόν και επανήλθε στην αρχική εταιρεία. Οπότε μπορείτε πλέον να κάνετε κρατήσεις εισιτηρίων μέσω διαφόρων πλατφορμών στο internet

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία εχω αν μπορεί Κάποιος να με βοηθήσει. Εχω κλείσει εισιτήρια για 24/7 με τη fast και το αυτοκίνητο μου χάλασε.Ευτυχως έχω δεύτερο και λέω να πάρω αυτό.Επειδη το εισιτήριο έχει τη πινακίδα πάνω, πήρα να ρωτήσω το λιμεναρχειο αν υπάρχει πρόβλημα και μου είπαν είναι ανάλογα την τακτικη της εταιρίας ,και η fast που τηλεφώνησα δεν απαντάει.Η λογική λέει πως δε θα με βάλουν μέσα, αλλά ξέρει κάποιος τι ισχύει σε αυτη τη περίπτωση(βλαβης)?

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν διαφορετική τιμή ναύλου ή εφαρμόζουν εκπτωτική πολιτική για μικρά οχήματα (έως 3.7μ) σε σχέση με τα κανονικά (έως 4.25μ).

Link to comment
Share on other sites

Θα πάθουν ΜΕΓΑΛΗ ζημιά τα τουριστικά γραφεία/πρακτορεία αν ο επιβάτης μπορεί να ταξιδέψει ΧΩΡΙΣ να περιμένει στο κιόσκι της εταιρείας έξω από το καράβι για να του δώσουν χάρτινο εισιτήριο για την ηλεκτρονική του κράτηση όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Μια φορά αν το δοκιμάσει κάποιος και δεν πιστεύω πως θα ξαναπάει σε πρακτορείο για να αγοράσει εισιτήρια...
Ο χρόνος και ο κόπος που γλυτώνεις είναι μεγάλος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...