Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλησπέρα, ας ζητήσω μια άποψη και από εσάς.

 

Σήμερα ταξίδεψα από Αλόνησσο για Βόλο με το Εξπρές Σκιάθος. Είχα κάνει κρατηση τα εισιτήρια μου κανα δίμηνο πριν αλλά δεν είχα εκτυπώσει τα εισιτήρια. Οπότε σήμερα πριν την αναχώρηση μπήκα στο site της Hellenic Seaways, βρήκα τον επίσημο πράκτορα της Αλονήσσου και ζήτησα τα εισιτήρια μου.

Επιπλεον όμως η υπάλληλος του πρακτορείου μου ζήτησε έξτρα 2€ (υποθέτω 1€ ανα εισιτήριο) για την εκτύπωση και μου είπε ότι αυτή είναι η τυπική χρέωση για όλους. Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο στην Hellenic να ρωτήσω αν πράγματι προβλέπονται τέτοιου είδους χρεώσεις. Μετά από ασαφείς απαντήσεις και αφού η υπάλληλος της Hellenic με έβαλε σε αναμονή για να ρωτήσει κάποιον άλλο μου είπε ότι μάλλον ναι η εταιρεία κάνει διαφορετικές συμφωνίες με τους επιμέρους πράκτορες και ενδεχομένως κάποιοι να χρεώνουν 1-2€ έξτρα για την εκτύπωση.

Το ποσό δεν είναι σημαντικό αλλά το θεώρησα λίγο «κλοπή» ίσως γιατί δε μου έχει ξανατύχει. Έχετε άποψη για τη νομιμότητα ή μη αυτής της έξτρα χρέωσης;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γίνεται σχεδόν παντού, τα πρακτορεία χρεώνουν 1 € για κάθε εισιτήριο για την εκτύπωση. Επειδή πλέον όλα τα εισιτήρια κλείνονται ηλεκτρονικά ο κεντρικός πράκτορας που πρέπει να κάνει την εκτύπωση δεν πέρνει κάποιο ποσοστό όπως γινόταν παλαιότερα, απασχολεί όμως υπαλλήλους που κάνουν μόνο αυτό όλη μέρα, εκτυπώνουν εισιτήρια ηλεκτρονίων κρατήσεων. Όποτε γι αυτό υπάρχει αυτή η χρέωση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/25/2019 at 5:46 PM, kretanraki said:

Καλησπέρα ομάδα.. Μια ερώτηση σε εισητηρια σε ηλεκτρονική μορφή χρειάζεται /απαιτηται η εκτύπωση τους;; μιλάω για e-tickets anek blue star.. 

κ απαντάω μόνος μου δεν χρειάζεται εκτύπωση. βεβαία ειναι λίγο άβολη η διαδικασία να παρκάρεις το αυτοκίνητο να περάσεις από το πιστόλι στην είσοδο του παποριού και μετά πάλι στο αμάξι και να θυμάται η κοπέλα οτι αυτή σε έστειλε στην είσοδο πριν λίγο😂😂.αυτα στην blue star ηράκλειου (δεν θυμάμαι όνομα), στην ΑΝΕΚ είχαν πιστόλι στην είσοδο γκαράζ (δάκρυσα λίγο μόλις το ειδα)

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συλλήψεις δύο ναυτικών πρακτόρων και ενός μέλους πληρώματος στο Λαύριο

Quote

Στη σύλληψη δύο ναυτικών πρακτόρων και ενός μέλους πληρώματος Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου προέβησαν, πρωινές ώρες χθες, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Λαυρίου με τη συνδρομή προσωπικού του Β' Λιμενικού Τμήματος Κέας.

Συγκεκριμένα, κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών και ελέγχου που διενεργήθηκε εντός ναυτικού πρακτορείου στον λιμένα Λαυρίου και εντός Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου μετά τον απόπλου του από τον οικείο λιμένα, διαπιστώθηκε η ύπαρξη ικανού αριθμού αποκομμάτων μηχανογραφημένων εισιτηρίων, τα οποία έφεραν τον ίδιο μοναδικό αριθμό μηχανογράφησης και στοιχεία επιβατών σε πολλαπλά εκτυπωμένα αντίγραφα, μέρος των οποίων είχαν χορηγηθεί σε επιβάτες έναντι οικονομικού τιμήματος.

Επιπροσθέτως, κατά τη διενέργεια του ελέγχου διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των επιβαινόντων διαφοροποιούνταν από εκείνον που είχε δηλωθεί στην οικεία Λιμενική Αρχή.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου που διενεργεί την προανάκριση, πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις, ενώ ενημερώθηκε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για τις δικές της ενέργειες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

η μια μετα την αλλη οι ακτοπλοϊκες σταματουν την επιστροφη χρηματων και δινουν ισοποση πιστωση για μελλοντικη αγορα εισητηριου, ως 31.12.22 (voucher, open, δωροεπιταγή ή οπως αλλιως θελετε)

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν ξερω κατά πόσο είναι το απόλυτα ηθικό σε αυτή τη φάση, είναι πάντως λογικό γιατί διαφορετικά η ρευστότητα θα πήγαινε περίπατο και θα υπήρχαν άλλα δράματα.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε ηθικό είναι αλλά ούτε και νόμιμο.. Ακύρωση εισιτήριου=επιστροφή χρημάτων 

Στο κάτω κάτω που ξέρουμε ότι θα υπάρχει σε μερικούς μηνες

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ξέρω μια χαρά ίσχυε. Το μόνο αν ακυρώνες το εισιτήριο 1-2 μέρες πριν την αναχωρήση δεν τα επερνες πίσω κ σου έδιναν ανοιχτα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ειναι τελείως παράνομο και δεν μπορεί να ισχύσει, σύμφωνα με την χάρτα επιβατών για ακύρωση εισιτηρίου μεγαλύτερη των 14 ημερών πριν την αναχώρηση δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων 100%. Ότι και να λέει μια εταιρία αυτό δεν αλλάζει!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι αεροπορικές εταιρείες πανευρωπαϊκώς πλέον είτε σου κάνουν το εισιτήριο ανοιχτό ή δίνουν ισόποσης αξίας voucher για να το χρησμοποιήσεις στο μέλλον.
Επιστροφές χρημάτων κάνουν ελάχιστες και αυτές σε ελάχιστους τύπους ακριβών ναύλων.
Φυσικά όχι τώρα. Σου λένε πως θα πάρεις τα χρήματα σου μετά απο κάποιους μηνες!
Προφανώς ισχύει πανευρωπαϊκά πλέον ατύπως αυτό κατόπιν συνεννόησις λογικά με ολα τα κράτη για να μην κλείσουν άμεσα ενα σωρό αεροπορικές εταιρείες.  Κάπουα στιγμή θα περάσει ειτε κάθε κράτος ξεχωριστά είτε μέσω Ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας η νομική κατοχύρωση των παραπάνω για να είναι και καλυμμένοι.
Το αυτό λογικά συμβαίνει πλέον και με τις ναυτιλιακές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ένας γνωστός έβγαλε εισιτήρια για 4 άτομα με επιστροφή για Εύδηλο  με το Νήσος Μύκονος για την 31 Ιουλίου. Τα έκλεισε super οικονομική από τον Φεβρουάριο και τώρα ακυρώθηκε το δρομολόγιο και πήγε στο πρακτορείο να τα αλλάξει και του είπαν ότι αυτά δεν αλλάζουν και πρέπει να βγάλει άλλα εισιτήρια  και πρέπει να πληρώσει όχι μόνο την διαφορά αλλά ολόκληρο το εισιτήριο και τα 160 ευρώ που έδωσε τα έχασε. Που να απευθυνθεί ο άνθρωπος; έστω να πληρώσει την διαφορά. Είναι δυνατόν να ακυρώνουν το δρομολόγιο και να σου λένε ότι έχασες τα 160 ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όχι ότι χάνει όλα τα λεφτά του. Το να πληρώσει διαφορά ίσως με τα μαγειρέματα που έκαναν.. 

Δες εδώ. 

 

Διευκρινίζεται ότι οι κοινοποιηθείσες προσωρινές τροποποιήσεις στην πολιτική ακυρώσεων της Εταιρείας είναι σε εφαρμογή των υποχρεωτικών διατάξεων της ελληνικής νομοθεσίας περί περιορισμού των μετακινήσεων και περί οφειλών από ματαιώσεις θαλάσσιου ταξιδίου (άρθρο 65 «Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» ΦΕΚ 84/Α/13-4-2020), οι οποίες εφαρμόζονται κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων και εφαρμόζονται αναγκαστικά.

Σε εφαρμογή των διατάξεων αυτών διευκρινίζεται ότι:
Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου εισιτηρίου επιβατών που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων, που υποβάλλονται το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020, ικανοποιούνται με παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου του ματαιωθέντος ταξιδίου προς οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways.
Η παροχή των ως άνω υπηρεσιών δύναται να πραγματοποιηθεί εντός δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία του ματαιωθέντος ταξιδίου. Σε περίπτωση που δεν γίνει άσκηση της δυνατότητας αυτής εντός των δεκαοκτώ (18) μηνών, τότε μόνο οι δικαιούχοι μπορούν να λάβουν το 100% του ναύλου τους.
Η αίτηση του επιβάτη πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πήγε στο κεντρικό πρακτορείο, σε συνεργαζόμενο πράκτορα πήγε αλλά αυτό γίνεται γιατί είναι super οικονομική με 20 ευρώ το άτομο, και δεν αλλάζουν αυτά τα εισιτήρια, αλλά εδώ η εταιρεία άλλαξε τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρει πουθενά στους ανανεωμένος όρους ότι υπάρχει εξαίρεση σε συγκεκριμένες κατηγορίες εισιτήριων στις νέες διατάξεις . Και ειδικά από τη στιγμή που ακυρώθηκε το δρομολόγιο είναι καθαρά ευθύνη της εταιρείας. Προσωπικά θα πήγαινα στα κεντρικά. 

Το πιο πιθανό όπως σου είπα είναι ότι θα πληρώσει μια διαφορά μιας και στην εποχή της αρπαχτής εμ συγγνώμη έκτακτων μέτρων λόγω κορονοϊου ήθελα να πω δεν νομίζω ότι υπάρχουν super economy εισιτήρια. Σύμφωνα με όλους τους όρους που διάβασα πιστεύω ότι λεφτά δεν χάνει. 

"Οι επιβάτες, κάτοχοι εισιτηρίων με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/10/2020 που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν, λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους, πρέπει να μετατρέψουν τα εισιτήριά τους σε ανοικτής ημερομηνίας τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου, "

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πρότεινα και μια απλή καταγγελία μέσω mail στο συνήγορο του καταναλωτή αν δεν βγάλει άκρη γρήγορα και εύκολα. Σε τέτοια θέματα βοηθάει πολύ. Κρατάω επιφύλαξη μήπως χάθηκε κάπου στη μετάφραση το πως έχουν ακριβώς τα πράγματα γιατί μου ακούγεται πολύ χοντρό.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, lostromos said:

Δεν πήγε στο κεντρικό πρακτορείο, σε συνεργαζόμενο πράκτορα πήγε αλλά αυτό γίνεται γιατί είναι super οικονομική με 20 ευρώ το άτομο, και δεν αλλάζουν αυτά τα εισιτήρια, αλλά εδώ η εταιρεία άλλαξε τα δρομολόγια.

Εγώ δεν προτείνω ούτε καταγγελία ούτε τίποτα !!! Επειδή από υποπρακτορεία έχουν δει πολλά τα μάτια μου , κι επειδή όπως λέει ο Nereus στην χειρότερη να τον βάλουν να πληρώσει την διαφορά, καλύτερα να αποταθεί σε κεντρικό πρακτορείο ή ακόμη καλύτερα μέσω email  να αποταθεί στην εταιρεία απευθείας.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα Super οικονομική ( μην τα μπερδεύουμε με την SPECIAL οικονομική) αλλάζουν ημερομηνία μόνο αν υπάρχει πρόβλημα από το πλοίο, η από απαγορευτικό. Αν όμως για ειδικούς λόγους,παράδειγμα επίσημη απαγόρευση κυκλοφορίας, τότε πιστεύω ότι η Blue Star θα φτιάξει τα εισιτήρια σε μορφή Open.

Τα Super οικονομική (20€) δεν είναι σαν τα SPECIAL οικονομική, αυτά δεν μπορούν να γίνουν open ούτε κι επιστροφή χρημάτων. Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, ματαίωση ταξιδιού, απαγορευτικό λόγο καιρό κτλ.

Αν πάει στα κεντρικά θα εξυπηρετηθεί πιστεύω.

Edited by cptmimis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...