Jump to content
Shipfriends

Test πλοίων από την ADAC


Recommended Posts

Στις ειδησεις του Αlpha αποψε εχει θεμα για την ακτοπλοια. Πιθανοτατα ανακαλυψαν την ερευνα και θελησαν να τρομοκρατησουν τον κοσμο αφου ερχεται η μεγαλη εξοδος του Αυγουστου :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και είναι η εποχή που το θέμα πουλάει.

Δε θα σχολιάσω τις εικόνες με τα σωσίβια ή τις λέμβους αλλά θα ρωτήσω κάτι άλλο.

Πώς έκριναν ότι τα πληρώματα ήταν ανεκπαίδευτα?

Link to comment
Share on other sites

Εχουνε καταντησει γραφικοι :rolleyes:
Όχι τίποτ'άλλο, να μη γελάω μόνος μου... :mad:
Πώς έκριναν ότι τα πληρώματα ήταν ανεκπαίδευτα?
Εμείς μπορεί να λέμε ό,τι θέλουμε και να έχουμε τις επιφυλάξεις μας για τα όσα λένε οι Γερμανοί, αλλά για δείτε λίγο και εδώ.

Και το κακό δεν είναι ότι στιγματίζονται συγκεκριμένα πλοία (δικαίως ή αδίκως), αλλά συνολικά η χώρα και ο τουρισμός της.

Βέβαια, από την άλλη πλευρά, ίσως να μας χρειάζονται που και που τέτοια ταρακουνήματα....έστω και εισαγόμενα.

ΥΓ Και βεβαίως δεν λείπουν τα συνήθη Ελληνικά καραγκιοζιλίκια σε ΜΜΕ και blogs που για να εντυπωσιάσουν....υπερθεματίζουν και παρουσιάζουν όλα τα πλοία σαν σαπιοκάραβα και υποψήφια ναυάγια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την φορά...την πάτησαν για τα καλά οι Γερμανοί.:rolleyes:

Δεν πήραν σοβαρά υπ' όψη την αλλαγή στη διοίκηση της ΕΕΑ. Τώρα θα δουν τι εστί βερύκοκο...και πολυσέλιδο εξώδικο...:D

[...]Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα αναμένεται ότι θα είναι έντονη η αντίδραση της ΕΕΑ και του υπουργείου Ναυτιλίας οι οποίες όμως όπως κάθε χρόνο περιορίζονται σε έγγραφη διαμαρτυρία μη μπορώντας να αντικρούσουν στην ουσία τις καταγγελίες δεδομένου ότι αρκετά σημεία δεν είναι δυνατόν να διαψευστούν.

Πάντως ο διευθυντής της ΕΕΑ Νίκος Καβαλιέρος μας γνωστοποίησε ότι η δική του πρόταση θα είναι να κατατεθεί αγωγή κατά της ADAC ενώ εξέφρασε στον ΣΚΑΙ την απορία, γιατί όταν οι ξένοι επιθεωρητές πραγματοποιούν τους ελέγχους τους, δεν ενημερώνουν και τους υπεύθυνους των πλοίων για να είναι παρόντες.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_31/07/2009_290901

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί,πάντως ο νέος εκπρόσωπος τύπου του ΥΕΝ,στην εκπομπή της ΝΕΤ (Οικονόμου) που ρωτήθηκε σετικά ,είπε ότι το ΥΕΝ δεν ασχολείται με ...γκαραζιέρηδες, αλλά θα ληφθούν μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Για τις ειδησεις του Αλφα να μην πω καμια κουβεντα πρωινιατικα. Ουτε γι αυτον που μιλησε στο δελτιο, τον εκπροσωπο τυπου του Υπουργειου. Σαν δικαιολογια ειπε οτι το χειροτερο πλοιο στο τεστ (Σαρντινια Βερα) αποσυρθηκε απο την ακτοπλοια αφηνοντας ετσι να εννοηθει οτι αποσυρθηκε λογω του τεστ ενω ολοι γνωριζουμε οτι αποσυρθηκε για εντελως αλλους λογους. :mad:

Κατα τα αλλα ειπε οτι ολα εχουν ελεγχθει και πιστοποιηθει απο πιστοποιημενους νηογνωμονες (σαν τον Ελληνικο :P) και επιθεωρητες και οτι ειμαστε σε πολυ καλο επιπεδο σαν χωρα.

Link to comment
Share on other sites

Πλώρη για κίνδυνο

Σαπιοκάραβα 14 επιβατηγά -οχηματαγωγά πλοία

Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου 30/07/2009 Σοβαρότατο πλήγμα για τον ελληνικό τουρισμό αποτελεί η νέα, δυσμενέστατη, έκθεση της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Από το σύνολο των 15 πλοίων που ελέχθησαν από αναγνωρισμένους διεθνώς εμπειρογνώμονες, μόνον το ένα βρέθηκε σε εξαιρετική κατάσταση (και αυτό είναι το ΙΟΝΙΑΝ KING), ενώ σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα εντοπίστηκαν στα υπόλοιπα δεκατρία.

Σε γενικές γραμμές, η έκθεση των Γερμανών εκθέτει σοβαρά τόσο το Υπουργείο Ναυτιλίας και την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων όσο και τους νηογνώμονες των αναφερόμενων πλοίων, αλλά και την Ένωση Επιχειρηματιών Ακτοπλοΐας και ειδικότερα τις επιχειρήσεις των στοχευμένων πλοίων.

"Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης της αξιοπλοΐας των ελληνικών πλοίων", τονίζει το υπουργείο Ναυτιλίας. "Όλα τα πλοία που αναφέρει η έκθεση διαθέτουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και αυτό που χαρακτηρίζεται ως 'χείριστο' δεν εκτελεί πλέον δρομολόγια", σχολίασε ο επικεφαλής στο γραφείο Τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας .

«Τα παράπονα έχουν πολλαπλασιαστεί»

Χαλασμένες σωσίβιες λέμβοι, κολλημένες πόρτες εξόδων κινδύνου, προσωπικό χωρίς ολοκληρωμένη εκπαίδευση για έκτακτες καταστάσεις, αυτά και πολλά άλλα αναφέρονται στην 11η έκθεση της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, που δημοσιοποιήθηκε την Πέμπτη.

Πιστή στο καλοκαιρινό ραντεβού και με δεδομένη την κρίση που διέρχεται ο ελληνικός τουρισμός η ADAC έκανε και πάλι ελέγχους, αυτήν την φορά μόνο σε ελληνικά οχηματαγωγά. Ο λόγος είναι ότι - όπως είπε στη Ντόιτσε Βέλλε η εκπρόσωπος της λέσχης Ζαμπίνε Μπερ - τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των γερμανών τουριστών για τα ελληνικά πλοία είχαν πολλαπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, αφενός, και αφετέρου ότι οι εμπειρογνώμονες της ADAC γνώριζαν από προηγούμενους ελέγχους ότι εκεί υπήρχαν τα περισσότερα προβλήματα.

Η δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων αναμένεται να πλήξει ακόμη περισσότερο την εικόνα της τουριστικής Ελλάδος στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη στιγμή της δημοσιοποίησης των αρνητικών στοιχείων οι, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα στη Γερμανία αναφέρονταν για αρκετές ώρες στην έκθεση, με συνεντεύξεις και δηλώσεις των επιθεωρητών πάνω στα φέριμποτ ή στα νησιά, και το συμπέρασμα των λεγόμενών τους ήταν ότι η κατάσταση είναι απογοητευτική και ανησυχητική.

Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα αναμένεται ότι θα είναι έντονη η αντίδραση της ΕΕΑ και του Υπουργείου Ναυτιλίας οι οποίες όμως όπως κάθε χρόνο περιορίζονται σε έγγραφη διαμαρτυρία μη μπορώντας να αντικρούσουν στην ουσία τις καταγγελίες δεδομένου ότι αρκετά σημεία δεν είναι δυνατόν να διαψευστούν.

Πάντως ο διευθυντής της ΕΕΑ Νίκος Καβαλιέρος μας γνωστοποίησε ότι η δική του πρόταση θα είναι να κατατεθεί αγωγή κατά της ADAC ενώ εξέφρασε στον ΣΚΑΙ την απορία, γιατί όταν οι ξένοι επιθεωρητές πραγματοποιούν τους ελέγχους τους, δεν ενημερώνουν και τους υπεύθυνους των πλοίων για να είναι παρόντες.

ΙΟΝΙΑΝ ΚING το καλύτερο, ΣARDINIA VERA το χειρότερο….

«Ελέγξαμε τα ελληνικά φέριμποτ, με τα οποία οι γερμανοί τουρίστες ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά και οι τούρκοι συμπολίτες μας επιστρέφουν στα σπίτια τους», τόνισε η εκπρόσωπος της ADAC Ζακλίν Γρυνβαλντ. «Από αυτά μόνο ένα πήρε πολύ καλό βαθμό, το ΙΟΝΙΑΝ ΚING, πράγματι πρόκειται για βασιλιά. Κάνει το δρομολόγιο Πάτρα - Ηγουμενίτσα, είναι πολύ καλό, δεν παρουσιάζει σχεδόν καμιά έλλειψη. Το άλλο φεριμπότ το SARDINIA VERA ταξιδεύει ανατολικότερα, από τον Πειραιά στο Βαθύ της Σάμου και είναι το χειρότερο. Η κατάσταση ασφάλειας είναι τόσο κακή, που δεν επιτρέπεται να πατά το πόδι σε αυτό, δεν πρέπει να ταξιδεύει κανείς με αυτό. Κακή κατάσταση ασφάλειας σημαίνει ότι ακόμη και οι αρχές ασχολούνται με αυτό. Οι έξοδοι κινδύνου ήταν κλειστές, το σύστημα εκκένωσης ανύπαρκτο, δεν υπήρχαν τσουλήθρες κινδύνου, οι σωσίβιες λέμβοι, που κανονικά χρησιμοποιεί κανείς σε περίπτωση κινδύνου, ήταν σε κακή κατάσταση και οι πόρτες εξόδου κολλημένες από μπογιά, ο κατάλογος των ελλείψεων δεν τελειώνει. Πρόκειται για ένα πλοίο με το οποίο δεν επιτρέπεται να ταξιδεύει κανείς».

…και η ενδιάμεση κατάσταση

Ανάμεσα στο καλύτερο και το χειρότερο υπάρχουν άλλα 12 οχηματαγωγά από τα οποία το ΣΟΦΟΚΛΗΣ V από Ηγουμενίτσα για Πάτρα, το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Ρ από Μύκονο για Ραφήνα, το ΛΑΤΩ από Πειραιά για Χανιά, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Βαθύ Σάμου για Χίο και το SUPERFERRY II από Μύκονο για Ραφήνα πήραν το βαθμό «καλώς». Το ΠΡΕΒΕΛΗ από Πειραιά για Ρόδο, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ από Χίο για Πειραιά, το AQUA JEWEL από Μύκονο για Ραφήνα και το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από Πειραιά για Ρέθυμνο κρίθηκαν ως «επαρκή». Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α από Ραφήνα για Μύκονο, τα ΦΟΙΒΟΣ και ΝΕΦΕΛΗ από Πειραιά για Αίγινα χαρακτηρίστηκαν ως ελλιπή. Οι έλεγχοι έγιναν τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο και οι επιθεωρητές είναι διεθνώς αναγνωρισμένοι και ουδέτεροι εμπειρογνώμονες στην ναυσιπλοΐα από την Ένωση Ναυτικών Εμπειρογνωμόνων του Αμβούργου και το τεχνικό γραφείο D.TOUW EXPERTISE στο Ρότερνταμ. Επικεφαλής του προγράμματος ελέγχου ήταν το συντακτικό γραφείο Zuschrott & Böhm στο Μόναχο, το οποίο συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια με την ADAC. Τα αποτελέσματα της έκθεση θεωρούνται χειρότερα από τις προηγούμενες χρονιές

…και το πλήρωμα δεν έχει συνείδηση του ρόλου τουΠόσο πραγματικά επικίνδυνα για τους επιβάτες είναι όμως όλα αυτά, ρωτήθηκε από την Dweche Welle η εκπρόσωπος της ADAC Ζαμπίνε Μπέρ.

«Να σας πω», απάντησε, «υπάρχουν πολλές ελλείψεις, που δεν κρίνονται ως ακίνδυνες. Από ελλείψεις στην ενημέρωση των επιβατών σε περίπτωση κινδύνου μέχρι ελλείψεις στεγανών στους χώρους παρκινγκ των φέριμπότ. Κάτι τέτοιο είναι πολύ επικίνδυνο, διότι αν μπει νερό στο πλοίο, πηγαίνει παντού. Υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις, όπως για παράδειγμα οι πόρτες ασφαλείας στο παρκινγκ που μένουν ανοιχτές και που κάνουν τα στεγανά σαν μην υπάρχουν. Επίσης, τα πλοία που είναι πολύ παλιά και δεν έχουν ανακαινισθεί, αυτό είναι επικίνδυνο, όπως επικίνδυνο είναι και το ότι το πλήρωμα που βρίσκεται εκεί για την ασφάλεια των επιβατών δεν έχει συνείδηση καμιά φορά του ρόλου του».

Η Ζαμπίνε Μπερ είπε στη Dwetche Welle ότι διαπιστώνεται φέτος μια γενικότερη επιδείνωση της κατάστασης στα ελληνικά πλοία. Παραδέχεται, ωστόσο, ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στο νομικό πλαίσιο με αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας και με απόσυρση των πλοίων άνω των 30 χρόνων και ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά για τη βελτίωση της ασφάλειας των οχηματαγωγών. (σ.σ. Εδώ και αρκετό καιρό δεν ισχύει η απόσυρση των πλοίων που συμπληρώνουν ηλικία 30 ετών κάτι που φαίνεται ότι αγνοεί η κ. Ζαμπίνα Μπερ). Η εκπρόσωπος τύπου της ADAC γνωρίζει καλά ότι μια τέτοια έκθεση δεν ευνοεί τον ελληνικό τουρισμό και δεν χαροποιεί κανένα. «Είναι σαφές ότι έχουμε κατανόηση, το κακό αποτέλεσμα δεν ικανοποιεί κανένα. Παρόλα αυτά πρόκειται για μια έκκληση, για αυτό κάνουμε αυτούς τους ελέγχους για να ξέρουν οι καταναλωτές τι τους περιμένει και τι μπορούν να κάνουν. Αλλά και για να ταρακουνήσουμε τους αρμόδιους και να τους πούμε ότι κάτι θα πρέπει να κάνουν, αυτό είναι και το νόημα».

Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σε ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Τονίζουμε σαν υπουργείο με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι για θέματα ασφαλείας πλοίων της ακτοπλοΐας δεν υπάρχει και δεν τίθεται η παραμικρή αμφισβήτηση. Τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας των πλοίων εκδίδονται από τους πιο έγκυρους διεθνείς οργανισμούς και σας πληροφορώ ότι ανταποκρινόμαστε στα αυστηρότερα των κριτηρίων και επ΄ αυτού δεν δεχόμαστε καμία αμφισβήτηση από καμία ιδιωτική εταιρεία. Δεν δεχόμαστε όμως σε καμιά περίπτωση να δημιουργείται μια εικόνα, η οποία είναι βλαπτική για την ακτοπλοΐα της χώρας μας και κατ΄ επέκταση για τον τουρισμό της χώρας μας".

________________________________________

Υ/ΓΑυτή σε γενικές γραμμές είναι η μετάφραση του video που όμως τα δείχνει

παιδιά.Στημένη απο άλλα μεσογειακά κράτη μου φαίνεται ότι μας την είχαν.

Link to comment
Share on other sites

Σαπιοκάραβα 14 επιβατηγά -οχηματαγωγά πλοία

Από το σύνολο των 15 πλοίων που ελέχθησαν από αναγνωρισμένους διεθνώς εμπειρογνώμονες, μόνον το ένα βρέθηκε σε εξαιρετική κατάσταση (και αυτό είναι το ΙΟΝΙΑΝ KING), ενώ σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα εντοπίστηκαν στα υπόλοιπα δεκατρία.

Με λίγα λόγια...αυτό που κατάλαβαν από την έκθεση της ADAC είναι ότι όλα βρέθηκαν σαπιοκάραβα...πλην του Ionian King? Αυτό λέει η ADAC? Εύγε λοιπόν...και κυρίως για τον τίτλο του άρθρου!!!

Και μετά λέμε ότι μας φταίνε οι Γερμανοί. Μπορούμε και μόνοι να βγάλουμε τα μάτια μας...με τα ίδια μας τα χεράκια!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολλές ενστάσεις για το θέ(α)μα...καταρχάς και στο Σκάι ας αποφασίσουν επιτέλους οι έλεγχοι έγιναν σε 15 καράβια ή σε 30???γιατί χτες στο ραδιόφωνο είπαν 30 πλοία τώρα στο άρθρο γράφουν 15!:mad: Επιπλέον το γεγονός ότι κάποια βαπόρια βαθμολογούνται ως "επαρκή" δε σημαίνει ότι είναι και σαπιοκάραβα!!Δηλαδή έλεος με την ισοπέδωση των πάντων!!:mad::mad::mad:Μια ζωή η γνωστή καραμέλα της υπερβολής, ένα πλοίο μόνο πήρε πολύ καλή βαθμολογία, κάποια ήταν ελλιπή να το δεχτώ αλλά αυτά που είναι στο ενδιάμεσο δεν βρίσκονται ένα βήμα πριν τον υγρό τάφο!!!Νομίζω πριν την οποιαδήποτε δικαστική κίνηση εναντίον του ADAC όπως ακούστηκε, ας δούμε λίγο και τα έλληνικά μέσα ενημέρωσης που από ασχετοσύνη (για να μην πω τίποτε άλλο)κάνουν την τρίχα τριχιά!!

Πέρα από αυτό όμως καλό είναι να μας γνωστοποιηθούν ΠΟΙΟΙ ήταν οι εμπειρογνώμονες, με ΠΟΙΑ κριτήρια έκριναν, ποιες ήταν οι συνθήκες κλπ...Επιπλέον δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται μια λέσχη (κατεξοχήν) αυτοκινήτου να μπορεί να κρίνει το αξιόπλοο επιβατηγών πλοίων!Προς Θεού δεν λέω ότι τα ελληνικά καράβια είναι υπεράνω πάσης υποψίας, αλλά όταν μέσα στη μούρη μου μου βγαίνει μια έκθεση έτσι αποσπασματικά νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζω ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ που βγαίνει το κάθε συμπέρασμα!

Το (ομολογουμένως) μεγάλο κύρος του ADAC δε σημαίνει ότι μπορεί να εκφέρει άποψη πάνω σε οποιοδήποτε θέμα και να είναι και αυτομάτως σωστό.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής διερευνά και εξετάζει «κάθε καταγγελία που αφορά την ασφάλεια των ακτοπλοϊκών μας πλοίων, τα οποία εκτός των ελέγχων της Επιθεώρησης Εμπορικών πλοίων του υπουργείου, είναι "τσεκαρισμένα" και απο ξένους Οργανισμούς και Νηογνώμους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΥΕΝΑΝΠ, με αφορμή τα ευρήματα της ετήσιας έκθεσης της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ΑDΑC για τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας.

«Όμως -πρόσθετει ο εκπρόσωπος του ΥΕΝΑΝΠ- σε καμία περίπτωση δεν δεχόμαστε οι θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας μας να αξιολογούνται από ιδιωτικές εταιρίες».

Σύμφωνα με την έκθεση της ADAC (έπειτα από έρευνα σε 14 οχηματαγωγά), ένα στα τρία επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία είναι ακατάλληλο και εμφανίζει σημαντικές ελλείψεις στα θέματα ασφάλειας. Το αποτέλεσμα είναι «μάλλον τρομακτικό», όταν το ένα τρίτο σχεδόν των πλοίων που ελέγχθηκαν είχε τέτοιο κακό αποτέλεσμα, δήλωσε στην εφημερίδα «Τα Νέα», εκ μέρους της ΑDΑC, η Αντρέα Πιχότα.

Εξάλλου, στην επίσημη απάντηση του υπουργείου σημειώνεται ότι όλα τα «ποστάλια»της ακτοπλοΐας επιθεωρούνται και πιστοποιούνται σύμφωνα με τη διεθνή, κοινοτική αλλά και την εθνική νομοθεσία, ενώ τονίζεται ότι ένα από τα αναφερόμενα ως ακατάλληλα πλοία, το «Sordinia Vera», έχει ήδη αποσυρθεί από τις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας.

Τέλος, το ΥΕΝΑΝΠ καλεί τους επιβάτες να προτιμούν τα επιβατηγά πλοία, αφού η ασφάλειά τους ανταποκρίνεται στα αυστηρότερα διεθνή κριτήρια.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω σωστη την αντιδραση του ΥΕΝΑΝΠ. Οσο για τον ΣΚΑΙ (του Σαντορινιου εφοπλιστη Αριστειδη Αλαφουζου) κριμα γιατι υποτιθεται πως ειναι εγκυρο και σοβαρο καναλι.

Link to comment
Share on other sites

Τι άλλο θα διαβάσουμε. Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ καλυτερος από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Πάντως στους 'ελέγχους' προφανώς ο επιθεωρητής δήλωνε την ιδιότητά του, αφού πχ στο Μυτιλήνη γράφει:

Crew not cooperative: tester could not visit the engine room, emergency exercises and start the emergency generator during the test rejected

Δηλαδή πηγαίνω εγώ στο πλοίο και λέω ήρθα να σας επιθεωρήσω πχ από την ένωση καταναλωτών Χίου. Πάμε μαζί στο μηχανοστάσιο και βάλτε μου μπρος και την emergency να δω πως δουλεύει...

Link to comment
Share on other sites

Όπως είδαμε παραπάνω, το ΥΕΝ έβγαλε μακροσκελή ανακοίνωση με την οποία αντικρούει τα όσα υποστηρίζει η ADAC. Αξίζει να την διαβάσουμε ολόκληρη.

Μετά από τις αντιδράσεις του ΥΕΝ και της ΕΕΑ, σήμερα (1/8) η Deutsche Welle φιλοξενεί ανταπάντηση της ADAC στις Ελληνικές αντιδράσεις.

Σε αυτές τις δηλώσεις, βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το παρακάτω απόσπασμα που σίγουρα δημιουργεί ερωτηματικά:

[...]Στην μακροσκελή ανακοίνωσή του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας υπερασπίστηκε με θέρμη την εγκυρότητα των διεθνών οργανισμών με τους οποίους συνεργάζεται και που δίνουν και τα πιστοποιητικά αξιοπλοίας των πλοίων, και αφαίρεσε κάθε δικαίωμα από μια "ιδιωτική εταρεία", όπως περιέγραψε την ADAC, να αμφισβητήσει το αξιόπλοο αποκαλώντας την μάλιστα και "κλαμπ περιπατητών". Το σχόλιο του κ. Ζάουτερ:

«Δεν είμαστε μια ιδιωτική εταιρία, αλλά ένας οργανισμός προστασίας των καταναλωτών και αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Ίσως να μην το γνωρίζουν στην Ελλάδα. Υπάρχουν τέτοιες οργανώσεις που είναι ανεξάρτητες, εργάζονται για λογαριασμό των καταναλωτών, εκπροσωπώντας τους. Στόχος τους είναι να ενημερώνουν τους καταναλωτές αλλά και να πιέζουν για βελτιώσεις σε τομείς όπου υπάρχουν ελλείψεις. Εργαζόμαστε δηλαδή για λογαριασμό των καταναλωτών».

[...] «Έχουμε συνεργαστεί με το υπουργείο»

Οι ειδικοί της ADAC έχουν συνεργαστεί συχνά στο παρελθόν με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Πολλές φορές οι εμπειρογνώμονες πραγματοποιούν και δεύτερο έλεγχο το φθινόπωρο για να διαπιστώσουν εάν έχει βελτιωθεί η κατάσταση, παρουσία πολλές φορές και εκπροσώπων του υπουργείου:

«Συχνά και οι ίδιοι οι εκπρόσωποι του υπουργείο βρέθηκαν προ εκπλήξεων. Όταν, για παράδειγμα, διαπιστώνουν ότι το πλήρωμα δεν είναι σε θέση να πραγματοποιήσει μια άσκηση ετοιμότητας. Πολλές φορές κάνουμε τέτοιες ασκήσεις, όταν τα πλοία είναι αγκυροβολημένα, στο λιμάνι, με θαυμάσιες καιρικές συνθήκες. Όταν λοιπόν δεν μπορούν να ανταποκριθούν υπό αυτές τις καλές συνθήκες, δεν θέλω καν να φανταστώ τι θα έκαναν σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν θα είναι στα ανοιχτά με 1000 πανικόβλητους επιβάτες».

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4534103,00.html

Link to comment
Share on other sites

Mήπως μπορει να μας πει ο ADAC με ποια δικαιοδοσια μπαινει σε ενα πλοιο, με ποιο ακριβως τροπο, ποιος το επιθεωρει και με τι κριτηριο βγαινει το αποτελεσμα;

Εαν ειναι ετσι τοτε αυτοματα υποβιβαζεται ο ρολος του psc, των directives της EE και της καθε εθνικης νομοθεσιας. Απο τη στιγμη που η καθε χωρα, και η δικη μας μη εξαιρουμενη ακολουθει την πολιτικη σε θεματα ασφαλειας, ελεγχων και πιστοποιησης, όλης της υπολοιπης ενωσης, δεν καταλαβαινω ο οποιοσδηποτε ΑDAC πως μπορει να τα υποσκελιζει;

Ο καθενας εχει δικαιωμα να κρινει και να κατακρινει εαν χρειαστει, ποσο μαλιστα εαν το κανει στο ονομα της προστασιας του καταναλωτη και επωνυμως, αλλα εδω βρισκομαστε μπροστα σε μια αλλη διασταση.

Αφου ειναι ετσι, να καταρτισθει και ενα αγημα shipfriends και να αρχισει ελεγχους σε πλοια για αρχη, και μετα να επεκταθει σε αεροπλανα και τρενα και λεωφορεια.

Μηπως εχουμε μπερδευτει λιγο;

Αγγελοι δεν ειμαστε, αλλα ουτε εκει στα Βορεια κατοικουν αγγελοι. Καλος ο καλοπροαιρετος λογος και η κριτικη, αλλα με μετρο και στα πλαισια της λογικης.

Απο που και ως που ενας οποισδηποτε οργανισμος μπορει να κανει τη δουλεια μιας καθορισμενης αρχης, μιας ομαδας εθνικων ελεγκτων και ακομα και των νηογνομονων;

Και ποιος του δινει το δικαιωμα να πει οτι ενα πλοιο ειναι ή δεν είναι ασφαλες;

Εαν ειναι ετσι, τοτε τα πιστοποιητικα για ολους τους ελεγχους μπορει να τα αναλαβει να τα εκδιδει ο ιδιος..και οι υπολοιποι να ασχοληθουν με αυτοκινητα.B)

Link to comment
Share on other sites

Είδαμε παραπάνω την ανταπάντηση της ADAC...όπου υποστηρίζει ότι:

[...]Οι εταιρίες, σύμφωνα με τον κ. Ζάουτερ, ενημερώνονται συνήθως μερικούς μήνες πριν ότι υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιο από τα πλοία τους να ελεγχθεί στο προσεχές διάστημα από την ADAC. Στη συνέχεια καλούνται να απαντήσουν εάν συμφωνούν επί της αρχής με τη διεξαγωγή αυτών των ελέγχων.

[...]Οι ειδικοί της ADAC έχουν συνεργαστεί συχνά στο παρελθόν με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Πολλές φορές οι εμπειρογνώμονες πραγματοποιούν και δεύτερο έλεγχο το φθινόπωρο για να διαπιστώσουν εάν έχει βελτιωθεί η κατάσταση, παρουσία πολλές φορές και εκπροσώπων του υπουργείου.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4534103,00.html

Και σε αυτούς τους ισχυρισμούς των Γερμανών δεν δόθηκε απάντηση, ούτε από το ΥΕΝΑΝΠ ούτε από την ΕΕΑ.

ΥΓ. Πάντως έχει δίκιο η ΕΕΑ που επισημαίνει ότι δεν γίνονται "επιθεωρήσεις" στα ταχύπλοα. Ίσως γιατί εκεί δεν μπορούν να ανοίγουν πόρτες και ντουλάπες και να σουλατσάρουν στα καταστρώματα (αφού δεν υπάρχουν:rolleyes:).

ΥΓ2 Κρίμα για την ΕΕΑ που δεν βρήκε να πει και μια κουβέντα και για τα Ελληνικά ΜΜΕ που στάθηκαν Γερμανικότερα των Γερμανών και έβγαλαν σαπιοκάραβα σχεδόν όλα τα καράβια...

ΥΓ3

[...]«Ελέγξαμε τα ελληνικά φεριμπότ, με τα οποία οι γερμανοί τουρίστες ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά και οι τούρκοι συμπολίτες μας επιστρέφουν στα σπίτια τους», τόνισε η εκπρόσωπος της ADAC Ζακλίν Γρκίνβαλντ

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4528869,00.html

Μιάς και νοιάζονται τόσο για "τους Τούρκους συμπολίτες τους"...αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τα αποτελέσματα της έρευνας στα Τουρκικά πλοία της Σαμψούντας και της Τραπεζούντας...των Αδάνων και της Κερύνειας.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Σημερινό δελτίο τύπου της EEA σχετικά με την έκθεση της ADAC.
Και η εκ νέου απάντηση της ADAC στην ανακοίνωση της ΕΕΑ.

Σε όλα αυτά ξεχώρισα πάλι τα παρακάτω αποσπάσματα από τις δηλώσεις ενός εκ των επιθεωρητών:

[...]Η ADAC πριν τους ελέγχους ενημερώνει γραπτώς όλες ανεξαιρέτως τις εφοπλιστικές εταιρείες και ζητά τη συγκατάθεσή τους. Μερικές δίνουν την δίνουν γραπτώς.
Αληθεύει τελικά αυτό ή μας δουλεύει ψιλό γαζί?:confused:
[...]Ο στόχος φέτος ήταν να ελεγχθούν παλαιά πλοία, άνω των 25 χρόνων και όχι τα καινούργια», μας είπε.
Και έλεγξαν τον Θεολόγο και το Άκουα?:confused:
[...]Μετά το δυστύχημα στο Εxpress Samina, η ελληνική νομοθεσία δεν επιτρέπει σε πλοία παλαιότερα των 30 χρόνων να βρίσκονται σε χρήση.
Συγνώμη δηλαδή..αλλά με τέτοια γνώση της ισχύουσας νομοθεσίας ήρθε να επιθεωρήσει?:confused:
Link to comment
Share on other sites

Η ADAC πριν τους ελέγχους ενημερώνει γραπτώς όλες ανεξαιρέτως τις εφοπλιστικές εταιρείες και ζητά τη συγκατάθεσή τους. Μερικές δίνουν την δίνουν γραπτώς.
Αληθεύει τελικά αυτό ή μας δουλεύει ψιλό γαζί?:confused:

Σε κάποια εταιρεία είχα δει την επιστολή που τους ενημέρωναν ότι θα έκαναν κάποια επιθεώρηση στο πλοίο τους. Αλλά δε ξέρω εάν η επιστολή αυτή στάλθηκε πριν ή μετά την επιθεώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ελεγχοι τον Απριλιο με την θαλασσα στα 3-4 Β.Γιατι δεν ερχονται τον χειμωνα να δουν και τις ετησιες επιθεωρησεις απο κοντα που το Αιγαιο αφριζει 'η τον Αυγουστο με τα μελτεμια να δουν τα ελλειπη βαπορια να κροσσαρουν καβο ντορο με 8αρια και 9αρια εκτος αν τους πειραζει η θαλασσα και προτειμουν τις συραγγες και τους αυτοκινητοδρομους

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Νωρίς είναι ακόμη για εκθέσεις, γύρω στο τέλος Ιουνίου-αρχές Ιουλίου συνηθίζουν να μας ανακατώνουν.:rolleyes: Όμως, δεν αποκλείεται αυτή την εποχή οι "επιθεωρητές" της ADAC και να σουλατσάρουν στα νερά μας,...Έλληνες, αγρυπνείτε!:D

Πάντως φέτος πιστεύω ότι ή θα μας λυπηθούν και δεν θα κάνουν "επιθεωρήσεις"...ή θα δώσουν την χαριστική βολή στον τουρισμό μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

απο το 2009 εχουμε να δουμε τεστ του adac. τωρα που πλερωνουν οι γερμανοι B) , δεν ειναι ωρα να δουμε ενα βαρβατο τεστ, με κοινοποιηση στην τροικα και την bundeskanzlerin?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...