hayabusagr Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 ο Αχαιός από αέρος, σε μια άφιξή του στον Πειραιά. Ένα από τα πρώτα βίντεο που έκανα με το drone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 On 26/9/2016 at 7:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Αχαιος θα είναι το πρώτο πλοίο της κοινοπραξίας που θα δέσει για την ετήσια ακινησία του. Το Αχαιος αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια τη Παρασκευή 30/9 για το πρώτο τμήμα της ακινησίας του (περίπου 35 ημέρες), γιατί θα ξανά βγει για την γιορτή του Αγίου Νεκταριου (9/11). Το Αχαιός θα δουλέψει για δυο ημέρες για την γιορτή του Αγίου Νεκταρίου Αίγινας (8-9/11/16). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 Αλλαγή πλανων είχαμε σήμερα, οπότε ο Αχαιος θα ξεκινήσει την 1η Νοεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2016 Share Posted October 31, 2016 Το Αχαιος αργά το μεσημέρι μεθορμισε από το Κερατσίνι στο λιμάνι του Πειραιά, όπου έδεσε στα 200αρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Χθες το πρωί το Αχαιος επανήλθε στα δρομολόγια του Σαρωνικού, (για περίπου δύο εβδομάδες) και μετά αναμένεται να ξαναδεσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Το Αχαιός ολοκληρώνει τα δρομολόγια του τη Πέμπτη και θα δέσει ξανά για το δεύτερο τμήμα της ακινησίας του (περίπου 2,5 μήνες). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Το Αχαιος ολοκλήρωσε χθες το βράδυ τα δρομολόγια του. Σήμερα αναμένεται να μεθορμισει στο μωλο της ΔΕΗ για το δεύτερο μέρος της ακινησιας και ουσιαστικα της επισκευής του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2016 Share Posted November 13, 2016 Τη Παρασκευή ο Αχαιός αρχικά μεθόρμισε από τη θέση 5 που είχε δέσει το βράδυ της Πέμπτης στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού και αφαίρεσε τα σωστικά μέσα και στη συνέχεια μεθόρμισε στο μωλο της ΔΕΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Το Αχαιός αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 06/02/17 έως 08/02/17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2017 Share Posted January 28, 2017 (edited) Από ότι ακούω τα μπαρ του πλοίου φέτος θα τα αναλάβει η Everest. Edited January 28, 2017 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Πάει πίσω μια ημέρα ο προγραμματισμός του δεξαμενισμού του Αχαιός (03/02/17-06/02/17 αντί για 02/02/17-05/02/17), λόγω της παράτασης του δεξαμενισμού του Εξπρές Πήγασος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Το Αχαιός ζήτησε αλλαγή στο δεξαμενισμό του, όποτε θα πάει στις 10/02/17 έως 12/02/17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Το Αχαιός σήμερα το πρωί μπήκε στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Το Αχαιός ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμό στη δεξαμενή του Βασιλειάδη και επέστρεψε στο μωλο της ΔΕΗ, για τις τελευταίες εργασίες πριν επιστρέψει στα δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Το Αχαιός αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια του στο Σαρωνικό στις 24 Φεβρουαρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Αύριο το πρωί το Αχαιος θα έρθει στο λιμάνι του Πειραιά (γωνία προβλήτας Σαρωνικού) για να τοποθετηθουν τα σωστικα μέσα του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Το πλοίο ήρθε όπως είχαμε πει σήμερα στο Πειραιά. Το Αχαιος αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια τη Πέμπτη 23/2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Πριν από λίγη ώρα ξεκίνησε το Αχαιός τα δρομολόγια για τη φετινή χρονιά με κάποιες αλλαγές στη χωροθέτηση στο μέση του σαλονιού (εκεί που είναι το μπαρ και η υποδοχή). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 Το Αχαιός φέρει 4 μηχανές Caterpillar, σε ζεύγη των δυο πλώρια και δυο πρυμιά που του προσδίδουν μια μέγιστη ταχύτητα 16,5 κόμβων. Το γκαράζ που είναι παρά πολύ άνετο όπως και το ύψος του γκαράζ 4,5μετρα, στις μπάντες του γκαράζ υπάρχουν οκτώ στρογγυλά ανοικτά φινιστρίνια και τέσσερις ανεμιστήρες που βοηθάνε στον εξαερισμό του γκαράζ από τα καυσαέρια. Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι γύρω στα 160 ΙΧ, μαζί με το υπόγειο γκαράζ και είναι το μεγαλύτερο στη γραμμή του Σαρωνικού. Η επιβίβαση γίνεται από την δεξιά πλευρά στο Πειραιά και αριστερή (όπως ανεβαίνεις) στην Αίγινα, με σταθερή αλλά και κυλιόμενη σκάλα, όπου σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 5, που μόλις ανέβεις τις σκάλες είναι ο χώρος των καπνιστών, που είναι όλα τα σαλόνια του πλοίου. Υπάρχουν και στις άλλες πλευρές σταθερές σκάλες αλλά συνήθως της χρησιμοποιούν οι οδηγοί που πάνε στο υπόγειο γκαράζ. Για να δούμε πως είναι τα σαλόνια του πλοίου. Από τις κυλιόμενες εάν κάνουμε αριστερά βλέπουμε μπροστά από τα παράθυρα με θέα το ρεμέτζο υπάρχουν τραπέζια και καρέκλες καφέ και κόκκινη ταπετσαρία, (για να προλάβεις αυτά τα τραπεζάκια θα πρέπει να μπεις νωρίς), γιατί είναι θέσεις με τη καλύτερη θέα. Λίγο πιο μπροστά και κατά μήκος του σαλονιού υπάρχουν καναπέδες σε χρώμα μπεζ και ανοικτό πράσινο σε ημικυκλική παράταξη με τραπεζάκι ανάμεσα. Στη μέση του πλοίου είναι το μπαρ που εξυπηρετεί όλα τα σαλόνια (άλλαξε εμφάνιση και δείχνει πιο όμορφο τώρα με την Everest). Μπροστά από το μπαρ υπάρχει μια μπάρα με σκαμπό. Λίγο πιο δεξιά υπάρχουν, τραπεζάκια με καρέκλες και το λογιστήριο-υποδοχή του πλοίου (άλλαξε θέση φέτος στην επισκευή του), δίπλα από τις τουαλέτες. Επίσης φέτος αλλάχτηκαν τα δάπεδα του μετά από 10 χρόνια λειτουργίας του πλοίου. Πιο μπροστά υπάρχει ένα σαλόνι που είναι ακριβώς το ίδιο όπως στη πρύμη, υπάρχει μια συμμετρία στα σαλόνια. Με τη μόνη διάφορα ότι πρύμα είναι ο χώρος για τα “μικρά παιδιά”!! Πάμε πάλι πίσω στις κυλιόμενες σκάλες. Μπροστά από αυτές υπάρχει μια σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 6, που είναι οι δυο γέφυρες και το ανοικτό κατάστρωμα. Στη μια πλευρά είναι το μπαρ του ανοικτού καταστρώματος (που δεν το λειτουργούν ακόμα και το καλοκαίρι που έχω ταξιδέψει), οι ανδρικές τουαλέτες και μια πόρτα που οδηγεί στο χώρο ενδιαίτησης του πληρώματος. Στην άλλη πλευρά υπάρχουν οι γυναικείες, μια ντουζιέρα, μια πόρτα που οδηγεί με τις σκάλες στο κατάστρωμα Νο 5 και μια πόρτα που λήγει στο χώρο ενδιαίτησης του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτούς τους χώρους υπάρχουν τα πλαστικά καθίσματα που είναι προστατευόμενα από τον ήλιο. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν τα MES, τα βαρελάκια και το fast rescue Boat. Οι γέφυρες είναι σχετικές λιτές, γιατί όλα τα συστήματα είναι μαζεμένα σε μια κονσόλα στη μέση της γέφυρας. Όπου σαν τιμόνι έχει δυο joystick για τις μανούβρες και τη πλοήγηση. Υπάρχουν 3 οθόνες, μια το Radar, μια το GPRS και μια που είναι η κάμερα στο καταπέλτη βλέπει ο πλοίαρχος την απόσταση από τη προβλήτα. Στο κατάστρωμα Νο 7, οι κόντρες γέφυρες είναι κλειστές προς τους επιβάτες, αλλά το μόνο που έχει εκεί είναι ένα ελικοδρόμιο. Από πλευρά συμπεριφοράς στο ταξίδι δεν είναι το δυνατό του σημείο μιας και μποτζάρει εύκολα ακόμα και στη διάρκεια της μανούβρας, αλλά είναι παρά πολύ ευέλικτο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted February 26, 2017 Share Posted February 26, 2017 On 30 Ιουλίου 2006 at 3:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Εντυπώσεις από το ταξίδι μου με το Αχαιός στην Αίγινα Το πλοίο φέρει 4 μηχανές Caterpillar, σε ζεύγη των δυο πλώρια και δυο πρυμιά (τώρα ποια είναι η πρύμη και ποια η πλώρη είναι άλλο ερώτημα) που του προσδίδουν μια υπηρεσιακή ταχύτητα 16,5 κόμβων. Το γκαράζ που είναι παρά πολύ άνετο όπως και το ύψος του γκαράζ 4,5μετρα, στις μπάντες του γκαράζ υπάρχουν οκτώ στρογγυλά ανοικτά φινιστρίνια και τέσσερις ανεμιστήρες που βοηθάνε στον εξαερισμό του γκαράζ από τα καυσαέρια, αλλά με καιρό πρέπει να βρέχονται τα αυτοκίνητα με θαλασσινό νερό. Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι γύρω στα 160 ΙΧ, μου φάνηκε υπερβολικά μεγάλος ο αριθμός, μέχρι χθες που ανακάλυψα ότι υπάρχει υπόγειο γκαράζ !!! Η επιβίβαση γίνεται από την αριστερή πλευρά στο Πειραιά και δεξιά (όπως ανεβαίνεις) στην Αίγινα, με σταθερή αλλά και κυλιόμενη σκάλα (δεν περίμενα ότι θα είχε κυλιόμενες), όπου σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 5 που είναι όλα τα σαλόνια του πλοίου. Υπάρχουν και στις άλλες πλευρές σταθερές σκάλες αλλά της χρησιμοποιεί το πλήρωμα για να ανέβει στη πλώρη και πρύμη. Για να δούμε πως είναι τα σαλόνια του πλοίου (δειτε φωτογραφιες). Από τις κυλιόμενες εάν κάνουμε δεξιά και πίσω, μπροστά από τα παράθυρα που βλέπουν το ρεμετζο υπάρχουν 4 τραπέζια και ένα ακόμα λίγο πιο πίσω με καρέκλες καφέ και κόκκινη ταπετσαρία, για να προλάβεις αυτά τα τραπεζάκια θα πρέπει να μπεις νωρίς, γιατί είναι θέσεις με τη καλύτερη θέα. Λίγο πιο μπροστά υπάρχουν καναπέδες σε χρώμα μπεζ και ανοικτό πράσινο σε ημικυκλική παράταξη με ένα τραπεζάκι ανάμεσα και οι τουαλέτες. Στη μέση του πλοίου είναι το μπαρ που εξυπηρετεί όλα τα σαλόνια. Μπροστά από το μπαρ υπάρχει μια μπάρα με σκαμπό. Λίγο πιο αριστερά υπάρχουν οκτώ τραπεζάκια με καρέκλες όπως της πρύμης ενώ δεξιά είναι το λογιστήριο-υποδοχή του πλοίου. Πιο μπροστά υπάρχει ένα σαλόνι που είναι ακριβώς το ίδιο όπως στη πρύμη, υπάρχει μια συμμετρία στα σαλόνια, όπως μπορέστε στη φωτογραφία με τη γενική διάταξη του πλοίου. Με τη μόνη διάφορα ότι πλωτά ο χώρος που είναι οι τουαλέτες στη πρύμη είναι ο παιδότοπος Πάμε πάλι πίσω στις κυλιόμενες σκάλες. Μπροστά από αυτές υπάρχει μια σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 6, που είναι οι δυο γέφυρες και το ανοικτό κατάστρωμα. Ένα θετικό είναι ότι όλες οι πόρτες είναι ξύλινες και όχι μεταλλικές όπως στα καινούργια βαπόρια ή στις νέες μετασκευές. Στη μια πλευρά είναι το μπαρ του ανοικτού καταστρώματος, οι ανδρικές τουαλέτες και μια πόρτα που οδηγεί στο χώρο ενδιαιτησης του πληρώματος. Στην άλλη πλευρά υπάρχουν οι γυναικείες, μια ντουζιέρα, μια πόρτα που οδηγεί με τις σκάλες στο κατάστρωμα Νο 5 και μια πόρτα που λήγει στο χώρο ενδιαιτησης του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτούς τους χώρους υπάρχουν τα πλαστικά καθίσματα (308 στον αριθμό) που είναι προστατευόμενα από τον ήλιο Δεξιά και αριστερά υπάρχουν βαρελάκια και το fast rescue Boat. Οι γέφυρες είναι σχετικές λιτές από άποψη μηχανημάτων, γιατί όλα τα συστήματα είναι μαζεμένα σε μια κονσόλα στη μέση της γέφυρας. Όπου σαν τιμόνι έχει δυο joystick για τις μανούβρες και τη πλοήγηση. Υπάρχουν 3 οθόνες, μια το Radar, μια το GPRS και μια που είναι η κάμερα στο καταπέλτη βλέπει ο πλοίαρχος την απόσταση από τη προβλήτα. Άμα ζητήσετε ευγενικά να μπείτε στη γέφυρα θα σας αφήσουν. Μου έκανε εντύπωση πόσο φιλικοί ήταν στη γέφυρα και για μου δείξουν μερικά πράγματα αλλά και στη συζήτηση. Στο κατάστρωμα Νο 7, οι κόντρες γέφυρες είναι κλειστές προς τους επιβάτες, αλλά το μόνο που έχει εκεί είναι ένα ελικοδρόμιο. Από πλευρά συμπεριφοράς στο ταξίδι δεν έδειξε να κοπανάει στη θάλασσα, την ημέρα που ταξίδευα είχε ένα 6αρακι γεμάτο Βοριά, που προσωπικά πίστευα ότι θα κοπάναγε αρκετά. Απλώς πήρε 2-3 φορές απότομες κλίσεις. ρε το ιδιο ποστ ξαναεκανες; μονο οι σκαλες σε αιγινα και πειραια αλλαξαν ή μου φαινεται; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Το Αχαιός αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια του στις 12 Νοεμβρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Το Αχαιός σήμερα έκανε τα τελευταία δρομολόγια του για το 2017 και έδεσε προσωρινά στη προβλήτα του Σαρωνικού, έτσι ώστε αύριο να βγάλει αύριο τα σωστικά ενόψει της ετήσιας ακινησίας του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 Το Αχαιός μεθόρμισε στο ντοκ 3 έτσι ώστε να αφαιρέσει τα σωστικά του μέσα και μετά θα μεθορμίσει στο μωλο της ΔΕΗ (δίπλα από το Φοίβος), όπου θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 15, 2017 Share Posted November 15, 2017 Το Αχαιός αναμένεται να μείνει δεμένο μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 Το Αχαιός παραμένει στο μωλο της ΔΕΗ, χωρίς να έχουν ξεκινήσει ακόμα εργασίες συντήρησης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now