Jump to content
Shipfriends

Αχαιός (IMO 9411903)


Hastaroth

Recommended Posts

  • Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 26/9/2016 at 7:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αχαιος θα είναι το πρώτο πλοίο της κοινοπραξίας που θα δέσει για την ετήσια ακινησία του. Το Αχαιος αναμένεται να σταματήσει τα δρομολόγια τη Παρασκευή 30/9 για το πρώτο τμήμα της ακινησίας του (περίπου 35 ημέρες), γιατί θα ξανά βγει για την γιορτή του Αγίου Νεκταριου (9/11).

Το Αχαιός θα δουλέψει για δυο ημέρες για την γιορτή του Αγίου Νεκταρίου Αίγινας (8-9/11/16).

Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή ο Αχαιός αρχικά μεθόρμισε από τη θέση 5 που είχε δέσει το βράδυ της Πέμπτης στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού και αφαίρεσε τα σωστικά μέσα και στη συνέχεια μεθόρμισε στο μωλο της ΔΕΗ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Το Αχαιός φέρει 4 μηχανές Caterpillar, σε ζεύγη των δυο πλώρια και δυο πρυμιά που του προσδίδουν μια μέγιστη ταχύτητα 16,5 κόμβων. Το γκαράζ που είναι παρά πολύ άνετο όπως και το ύψος του γκαράζ 4,5μετρα, στις μπάντες του γκαράζ υπάρχουν οκτώ στρογγυλά ανοικτά φινιστρίνια και τέσσερις ανεμιστήρες που βοηθάνε στον εξαερισμό του γκαράζ από τα καυσαέρια. Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι γύρω στα 160 ΙΧ, μαζί με το υπόγειο γκαράζ και είναι το μεγαλύτερο στη γραμμή του Σαρωνικού.

Η επιβίβαση γίνεται από την δεξιά πλευρά στο Πειραιά και αριστερή (όπως ανεβαίνεις) στην Αίγινα, με σταθερή αλλά και κυλιόμενη σκάλα, όπου σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 5, που μόλις ανέβεις τις σκάλες είναι ο χώρος των καπνιστών, που είναι όλα τα σαλόνια του πλοίου. Υπάρχουν και στις άλλες πλευρές σταθερές σκάλες αλλά συνήθως της χρησιμοποιούν οι οδηγοί που πάνε στο υπόγειο γκαράζ.

Για να δούμε πως είναι τα σαλόνια του πλοίου. Από τις κυλιόμενες εάν κάνουμε αριστερά βλέπουμε μπροστά από τα παράθυρα με θέα το ρεμέτζο υπάρχουν τραπέζια και καρέκλες καφέ και κόκκινη ταπετσαρία, (για να προλάβεις αυτά τα τραπεζάκια θα πρέπει να μπεις νωρίς), γιατί είναι θέσεις με τη καλύτερη θέα. Λίγο πιο μπροστά και κατά μήκος του σαλονιού υπάρχουν καναπέδες σε χρώμα μπεζ και ανοικτό πράσινο σε ημικυκλική παράταξη με τραπεζάκι ανάμεσα.

Στη μέση του πλοίου είναι το μπαρ που εξυπηρετεί όλα τα σαλόνια (άλλαξε εμφάνιση και δείχνει πιο όμορφο τώρα με την Everest). Μπροστά από το μπαρ υπάρχει μια μπάρα με σκαμπό. Λίγο πιο δεξιά υπάρχουν, τραπεζάκια με καρέκλες και το λογιστήριο-υποδοχή του πλοίου (άλλαξε θέση φέτος στην επισκευή του), δίπλα από τις τουαλέτες. Επίσης φέτος αλλάχτηκαν τα δάπεδα του μετά από 10 χρόνια λειτουργίας του πλοίου.

Πιο μπροστά υπάρχει ένα σαλόνι που είναι ακριβώς το ίδιο όπως στη πρύμη, υπάρχει μια συμμετρία στα σαλόνια. Με τη μόνη διάφορα ότι πρύμα είναι ο χώρος για τα “μικρά παιδιά”!! 

Πάμε πάλι πίσω στις κυλιόμενες σκάλες. Μπροστά από αυτές υπάρχει μια σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 6, που είναι οι δυο γέφυρες και το ανοικτό κατάστρωμα. Στη μια πλευρά είναι το μπαρ του ανοικτού καταστρώματος (που δεν το λειτουργούν ακόμα και το καλοκαίρι που έχω ταξιδέψει), οι ανδρικές τουαλέτες και μια πόρτα που οδηγεί στο χώρο ενδιαίτησης του πληρώματος. Στην άλλη πλευρά υπάρχουν οι γυναικείες, μια ντουζιέρα, μια πόρτα που οδηγεί με τις σκάλες στο κατάστρωμα Νο 5 και μια πόρτα που λήγει στο χώρο ενδιαίτησης του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτούς τους χώρους υπάρχουν τα πλαστικά καθίσματα που είναι προστατευόμενα από τον ήλιο. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν τα MES, τα βαρελάκια και το fast rescue Boat.

Οι γέφυρες είναι σχετικές λιτές, γιατί όλα τα συστήματα είναι μαζεμένα σε μια κονσόλα στη μέση της γέφυρας. Όπου σαν τιμόνι έχει δυο joystick για τις μανούβρες και τη πλοήγηση. Υπάρχουν 3 οθόνες, μια το Radar, μια το GPRS και μια που είναι η κάμερα στο καταπέλτη βλέπει ο πλοίαρχος την απόσταση από τη προβλήτα.

Στο κατάστρωμα Νο 7, οι κόντρες γέφυρες είναι κλειστές προς τους επιβάτες, αλλά το μόνο που έχει εκεί είναι ένα ελικοδρόμιο.

Από πλευρά συμπεριφοράς στο ταξίδι δεν είναι το δυνατό του σημείο μιας και μποτζάρει εύκολα ακόμα και στη διάρκεια της μανούβρας, αλλά είναι παρά πολύ ευέλικτο!!

Link to comment
Share on other sites

On 30 Ιουλίου 2006 at 3:19 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εντυπώσεις από το ταξίδι μου με το Αχαιός στην Αίγινα

Το πλοίο φέρει 4 μηχανές Caterpillar, σε ζεύγη των δυο πλώρια και δυο πρυμιά (τώρα ποια είναι η πρύμη και ποια η πλώρη είναι άλλο ερώτημα) που του προσδίδουν μια υπηρεσιακή ταχύτητα 16,5 κόμβων. Το γκαράζ που είναι παρά πολύ άνετο όπως και το ύψος του γκαράζ 4,5μετρα, στις μπάντες του γκαράζ υπάρχουν οκτώ στρογγυλά ανοικτά φινιστρίνια και τέσσερις ανεμιστήρες που βοηθάνε στον εξαερισμό του γκαράζ από τα καυσαέρια, αλλά με καιρό πρέπει να βρέχονται τα αυτοκίνητα με θαλασσινό νερό. Η χωρητικότητα στο γκαράζ είναι γύρω στα 160 ΙΧ, μου φάνηκε υπερβολικά μεγάλος ο αριθμός, μέχρι χθες που ανακάλυψα ότι υπάρχει υπόγειο γκαράζ;) !!!

Η επιβίβαση γίνεται από την αριστερή πλευρά στο Πειραιά και δεξιά (όπως ανεβαίνεις) στην Αίγινα, με σταθερή αλλά και κυλιόμενη σκάλα (δεν περίμενα ότι θα είχε κυλιόμενες), όπου σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο: 5 που είναι όλα τα σαλόνια του πλοίου. Υπάρχουν και στις άλλες πλευρές σταθερές σκάλες αλλά της χρησιμοποιεί το πλήρωμα για να ανέβει στη πλώρη και πρύμη.

Για να δούμε πως είναι τα σαλόνια του πλοίου (δειτε φωτογραφιες). Από τις κυλιόμενες εάν κάνουμε δεξιά και πίσω, μπροστά από τα παράθυρα που βλέπουν το ρεμετζο υπάρχουν 4 τραπέζια και ένα ακόμα λίγο πιο πίσω με καρέκλες καφέ και κόκκινη ταπετσαρία, για να προλάβεις αυτά τα τραπεζάκια θα πρέπει να μπεις νωρίς, γιατί είναι θέσεις με τη καλύτερη θέα. Λίγο πιο μπροστά υπάρχουν καναπέδες σε χρώμα μπεζ και ανοικτό πράσινο σε ημικυκλική παράταξη με ένα τραπεζάκι ανάμεσα και οι τουαλέτες.

Στη μέση του πλοίου είναι το μπαρ που εξυπηρετεί όλα τα σαλόνια. Μπροστά από το μπαρ υπάρχει μια μπάρα με σκαμπό. Λίγο πιο αριστερά υπάρχουν οκτώ τραπεζάκια με καρέκλες όπως της πρύμης ενώ δεξιά είναι το λογιστήριο-υποδοχή του πλοίου.

Πιο μπροστά υπάρχει ένα σαλόνι που είναι ακριβώς το ίδιο όπως στη πρύμη, υπάρχει μια συμμετρία στα σαλόνια, όπως μπορέστε στη φωτογραφία με τη γενική διάταξη του πλοίου. Με τη μόνη διάφορα ότι πλωτά ο χώρος που είναι οι τουαλέτες στη πρύμη είναι ο παιδότοπος

Πάμε πάλι πίσω στις κυλιόμενες σκάλες. Μπροστά από αυτές υπάρχει μια σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 6, που είναι οι δυο γέφυρες και το ανοικτό κατάστρωμα. Ένα θετικό είναι ότι όλες οι πόρτες είναι ξύλινες και όχι μεταλλικές όπως στα καινούργια βαπόρια ή στις νέες μετασκευές. Στη μια πλευρά είναι το μπαρ του ανοικτού καταστρώματος, οι ανδρικές τουαλέτες και μια πόρτα που οδηγεί στο χώρο ενδιαιτησης του πληρώματος. Στην άλλη πλευρά υπάρχουν οι γυναικείες, μια ντουζιέρα, μια πόρτα που οδηγεί με τις σκάλες στο κατάστρωμα Νο 5 και μια πόρτα που λήγει στο χώρο ενδιαιτησης του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτούς τους χώρους υπάρχουν τα πλαστικά καθίσματα (308 στον αριθμό) που είναι προστατευόμενα από τον ήλιο Δεξιά και αριστερά υπάρχουν βαρελάκια και το fast rescue Boat.

Οι γέφυρες είναι σχετικές λιτές από άποψη μηχανημάτων, γιατί όλα τα συστήματα είναι μαζεμένα σε μια κονσόλα στη μέση της γέφυρας. Όπου σαν τιμόνι έχει δυο joystick για τις μανούβρες και τη πλοήγηση. Υπάρχουν 3 οθόνες, μια το Radar, μια το GPRS και μια που είναι η κάμερα στο καταπέλτη βλέπει ο πλοίαρχος την απόσταση από τη προβλήτα. Άμα ζητήσετε ευγενικά να μπείτε στη γέφυρα θα σας αφήσουν. Μου έκανε εντύπωση πόσο φιλικοί ήταν στη γέφυρα και για μου δείξουν μερικά πράγματα αλλά και στη συζήτηση. :confused:

Στο κατάστρωμα Νο 7, οι κόντρες γέφυρες είναι κλειστές προς τους επιβάτες, αλλά το μόνο που έχει εκεί είναι ένα ελικοδρόμιο.

Από πλευρά συμπεριφοράς στο ταξίδι δεν έδειξε να κοπανάει στη θάλασσα, την ημέρα που ταξίδευα είχε ένα 6αρακι γεμάτο Βοριά, που προσωπικά πίστευα ότι θα κοπάναγε αρκετά. Απλώς πήρε 2-3 φορές απότομες κλίσεις.

post-54-128326958807_thumb.jpg

post-54-12832695881_thumb.jpg

post-54-128326958814_thumb.jpg

post-54-128326958819_thumb.jpg

ρε το ιδιο ποστ ξαναεκανες; :P

μονο οι σκαλες σε αιγινα και πειραια αλλαξαν ή μου φαινεται;

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Το Αχαιός σήμερα έκανε τα τελευταία δρομολόγια του για το 2017 και έδεσε προσωρινά στη προβλήτα του Σαρωνικού, έτσι ώστε αύριο να βγάλει αύριο τα σωστικά ενόψει της ετήσιας ακινησίας του

Link to comment
Share on other sites

Το Αχαιός μεθόρμισε στο ντοκ 3 έτσι ώστε να αφαιρέσει τα σωστικά του μέσα και μετά θα μεθορμίσει στο μωλο της ΔΕΗ (δίπλα από το Φοίβος), όπου θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...