Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7205063)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί δεν έχουν τα VHF μαζί τους στη φόρτωση οι αξιωματικοί του πλοίου?? Θέλουν να δυσκολεύονται στη φόρτωση?? Χθες για παράδειγμα θα είχαν κερδίσει στη ξεφτίλα 10-15 λεπτά στη φόρτωση!! Γιατί εκεί που μπαίνανε για παράδειγμα τα Σιφνέικα αυτοκίνητα, λέει ο ύπαρχος βγάλτε έξω τα 2-3 που ήταν ήδη μπροστά και πάνω στο καταπέλτη, αυτό έγινε 3-4 φορές!! Όποτε καταλαβαίνετε ότι για να κανείς πίσω την ουρά των αυτοκίνητων δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα!!

Link to comment
Share on other sites

Ξαφνικη σκατζα λοιπον στο Αγιος Γεωργιος, Σιδερης Μαμιδης αντι Νικου Σαρδη.

Η αποφαση ηταν του πλοιοκτητη και ειναι μονιμη οσο μονιμος μπορει να θεωρηθει βεβαια καπου ο καπτα-Σιδερης. Οι λογοι ειναι προσωπικοι του πλοιοκτητη οποτε δε μας πεφτει και λογος.

Παμε τωρα και στο καθαρα αγωνιστικο μερος :P :P :D

Μανουβρα σημερα στη Σιφνο με οχι και τοσο μεγαλη ταχυτητα... Το εντυπωσιακο ειναι οτι το πλοιο κανει παντα αριστερη στροφη και γυρναει καρφι στη θεση του. Το ασχημο ειναι οτι κανει περισσοτερη ωρα να γυρισει και ταλαιπωρει πολυ τις μηχανες. Ελπιζω στο μελλον να δω και μερα ενα ρεμετζο μερα.. Ενα ακομα στοιχειο που κανει εντυπωση και σε οσους γνωριζαν κοσμο φαινεται αμεσως ειναι οτι τα χαμογελα απο το πληρωμα εχουν κοπει και ειναι πολυ αγχωμενοι... Ο καιρος θα δειξει...

Link to comment
Share on other sites

Στην ναυτολογία σκέφτονται να ανακληθούν οι άδειες μιας και έχει να πέσει πολύ δουλειά τώρα :mad::mad:

Μιας και είναι απόφαση του πλοιοκτήτη εμάς δεν μας πέφτει λόγος ο καιρός θα δείξει αν θα αποδειχτεί η κατάλληλη λύση.

Γιατί από όσο ξέρω ο Βεντούρης ταξιδεύει συχνότατα με το βαπόρι οπότε...

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε είχα πει ότι δεν VHF για να επικοινωνούν μέλη του πληρώματος στη φόρτωση, χθες φάνηκε ο ύπαρχος και ο λοστρόμος να τα χρησιμοποιούν!!! Φαίνεται ότι μας διαβάζουν κάποιοι από την εταιρεία!!

Επίσης ήταν και ο Βαγγέλης Βεντουρης στο πλοίο είχε ανέβει πάνω (το συνηθίζει από ότι γνωρίζω), αλλά το περίεργο ήταν, όταν κατέβηκε με το νέο καπετάνιο του (εκτός εάν μίλησε πριν ανέβει, αλλά και πάλι να μην πει γεια καλό ταξίδι)!! Διότι με το προηγούμενο όταν έφευγε από το βαπόρι ή ο καπετάνιος ανέβαινε στη γέφυρα έλεγαν μεταξύ τους καμία κουβέντα.

Το ντύσιμο του πλοιοκτήτη περιελάμβανε ένα μπεζ παντελόνι και ένα λίνο θαλασσί πουκάμισο, καθώς και μαύρα γυαλιά ήλιου!!

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφη :P:D :D λοιπον χθες με το Αγιος Γεωργιος...

Παροτι το πλοιο ερχοταν απο αγονη και ειχε πολυ κοσμο ηταν αρκετα καθαρο..

Μεσα κυριως γιατι εξω στα καταστρωματα δειχνουμε ποσο Ελληνες ειμαστε με τις κουρελουδες και τα σλιπινγκ μπαγκ. Για επισκεψη στη γεφυρα ουτε να το συζητατε φυσικα. Απο δρομο 17,4 σταθερα και αφιξη στις 10.15 με μια περιπου ωρα καθυστερηση... Για την αγονη βεβαια μια ωρα δεν ειναι σχεδον τιποτα. Η πλαστικη καρεκλα δουλευε φουλ... Γκαραζ γεματο ισως μπορουσε να παρει ακομα 1-2 ΙΧ... Απο μανουβρες οχι τιποτα εντυπωσιακο... Απλα στη Σιφνο και στη Σεριφο γυρισε αναποδα με αποτελεσμα να κανει κανα πενταλεπτο παραπανω και να ζορισει λιγο παραπανω το πλοιο... Σε γενικες γραμμες ολα καλα παντως....

Link to comment
Share on other sites

Ναι επι Σαρδη ειχες για λιγα λεπτα προσβαση στη γεφυρα και σε ξεναγουσαν κιολας. Επι Μαμιδη πανε αυτα τα κολπα. Κοπηκαν με το μαχαιρι.. Μοναδικη ελπιδα του καραβολατρη ο ιδιος ο Μαμιδης αφου οπου παει δεν καθεται πανω απο 2μηνο... Κι ομως ρε παιδια την ωρα της μανουβρας χαμογελουσε στο πληρωμα και μου φανηκε ανθρωπινος.. Βεβαια δεν τον εχω ζησει απο κοντα... Λενε κιολας πως 2 παλαβοι δε χωρανε στην ιδια γεφυρα

Link to comment
Share on other sites

Αρχισαν τα οργανα...

Παρασκευη στη Σιφνο ειναι δεμενο στο μωλο το Αγιος Γεωργιος και μπαινει το Αφροδιτη.. Ενω εχει λυσει καβους και εχει αρχισει να βιραρει καταπελτη το Γεωργιος πλησιαζει αργα το Αφροδιτη υπολογιζοντας οτι μεχρι να φτασει στο σημειο για τη στροφη θα εχει ξεκινησει. Ματαια ομως.. Μολις φτανει στα 300 μετρα κανει κρατει και αναποδα για να σταματησει το Αφροδιτη.. Μολις αντιλαμβανεται το Γεωργιος οτι κανει αναποδα το Αφροδιτη και οτι τελικως του χαλασε τη μανουβρα ξεκινησε για Μηλο..

Και ενα αλλο περιστατικο που δεν ημουν παρων αλλα μου το διηγηθηκε εμπιστο προσωπο. Δεμενο παλι το Αγιος Γεωργιος παει για το κεφαλι το Αφροδιτη. Την ωρα που στριβει το Αφροδιτη ξεκιναει το Γεωργιος και παει πανω προς το Αφροδιτη με αποτελεσμα να κλεισει τον καταπελτη του για να αποφυγει δυσαρεστες καταστασεις...

Και πριν υπηρχε κοντρα αλλα εδω μιλαμε για επικινδυνα πραγματα.. Στην Κυθνο που δεν ειναι καν λιμανι μαλλον ουτε υποψια λιμανιου δεν ειναι περιμενει αριστερα το Αφροδιτη και παει πανω του το Γεωργιος βγαινοντας. Για να τον κολλησει στα βραχια.

Αντε παιδια μολις την κανετε τη μ.....α φωναχτε μας να μαζεψουμε τα αιματα

Link to comment
Share on other sites

Ηδη καθε Παρασκευη πρωι εχει γυμνασιο που το πλοιο ειναι στον Πειραια. Μια μερα ειχανε να ξεκουραστουν και τους την εφαγε...

Νομιζω δενει νωρις για επισκευη φετος

Link to comment
Share on other sites

Δεν λες τίποτα τι γυμνάσια λύκεια θα κάνουν όσοι μπορέσουν και αντέξουν.

Ευτύχως που ο καπτα Μπάμπης στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ είναι σοβαρός και συνετός άνθρωπος για φανταστείτε να ήταν στο ΑΦΡΟΔΙΤΗ κανένας άλλος με την νοοτροπία Μαμίδη?

Δράσματα θα είχαμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δε θελει δεξαμενισμο το βαπορι

Αλλου ποναει... Περυσι πηγε 2 φορες και προπερσι εκανε κατι που εμοιαζε με αμμοβολη στη Χαλκιδα (μονο τοπικη)

Αλλου ποναει το πλοιο. Κατω απο το γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

Ποσο δυσκολο ειναι τελοσπαντων να κανουν μια φυσιολογικη επισκευη των μηχανων,αμμοβολη και πλαστικοποιηση υφαλων?Τα λεφτα που θα δωσουν ειναι ιδια με αυτα για τις επισκευες που κανουν οταν χαλανεστη full season μαζι με αυτα που χανουν απο ακυρωσεις δρομολογιων προστιμα και κυριως με το πληγμα που δεχεται η φημη των εταιρειων.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε κάνει επισκευή το Μάιο και μάλιστα αρκετά καλή!! Από ότι έχω ακούσει ο Βαγγελης Βεντουρης τα ανταλλακτικά δε τα τσιγκουνεύεται!! Άμα κάποιο ανταλλακτικό είναι κοντά στα όρια, τους λέει βαλτέ καινούργιο!! Πριν καν φτάσουν στα όρια!! Δε το κάνουν και πολλοί αυτού!!

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το πλοίο φέτος αν και δεν ξέρω και πολύ καλά δεν είχε και λίγα προβλήματα αφού ακουγότανε μέσα στα προβληματικά που και πού.

Link to comment
Share on other sites

Σωστο αλλα οχι εντελως ακριβες αυτο που λες. Αν θυμαμαι καλα ειχε μονο μια μεγαλη βλαβη που το κρατησε εξω 1-2 μερες στις αρχες Ιουλιου αλλα κατα τα αλλα μπορει μεν να ειχε καθυστερησεις αλλα ουτε μεγαλυτερες απο αλλα ηταν και ουτε εχασε καποιο δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

Το προβλήματα δημιουργήθηκαν μετά την επισκευή του Μαΐου!! Εδώ είναι το ωραίο της υπόθεσης!! Μια στο 3 ήμερο του Άγιου Πνεύματος και μια τον Ιούλη!! Έχασε από ένα δρομολόγιο κάθε φορά!!! Η καθυστέρηση υπήρχαν στα δρομολόγια της Δευτέρας το απόγευμα, Τρίτη πρωί!! Που είχε συνεχεία δρομολόγια και με την αυξημένη κίνηση είναι δύσκολο να τηρήσεις τα ωράρια σου!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...