Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7205063)


Recommended Posts

Δέν αρκεί να μαζευτή μόνο εξωτερικά,πρέπει να μαζευτή και εσωτερικά.

 

Και μπορεί να είναι σαράντα χρονών αλλά δέν φαίνεται να είναι και χρέπι.Οταν είχα πάει στην Σέριφο μ'αυτό το 2010 (ώς Αγιος Γεώργιος),μιά χαρά βαπόρι ήταν.Θα μού πήτε πέρασαν πέντε χρόνια από τότε.Σωστά.Αλλά γίνεται ένα βαπόρι χρέπι σε πέντε χρόνια;Μέχρι πρόσφατα ταξίδευε,απ'όσο ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 554
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και σε 1 χρόνο γινεται χρεπι ενα πλοιο εγκαταλελειμμένο αυτής της ηλικίας. Και εχει να ταξιδέψει σχεδον ενα χρόνο.. Συν τοις άλλοις η εταιρεια του τελευταία είχε μεγάλα οικονομικά προβλήματα που δεν της επέτρεπαν να ανταποκριθεί στις βασικές τις υποχρεώσεις ποσω μάλλον να το συντηρήσει σωστά..

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Πριν τον παροπλισμό του το πλοίο ταξίδευε ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ στην άγονη γραμμή των Κυθήρων. Όποτε δεν αντιμετώπιζε κάποιο μηχανικό πρόβλημα.

Χθες με το καιρό το Παναγία Τήνου πρέπει να ξέσυρε λίγο γιατί η πλώρη του έχει πάει προς τη θέση 130-131 ενώ αυτό είναι δεμένο στην 129-130

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επιχείρηση κλοπής και λεηλασίας οργανώθηκε στο Ε/Γ- Ο/Γ πλοίο «Παναγία Τήνου» 
 

Επιχείρηση κλοπής και λεηλασίας οργανώθηκε στο Ε/Γ- Ο/Γ πλοίο «Παναγία Τήνου» το οποίο είναι κατασχεμένο πάνω από ένα χρόνο και βρίσκεται στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά.

Φορτηγό αυτοκίνητο είχε τοποθετηθεί μπροστά στο καταπέλτη του πλοίου το πρωί του Σαββάτου 12/12/2015, και ταυτόχρονα συνεργείο άγνωστων ατόμων άρχισε να ξηλώνει ότι πολύτιμο αντικείμενο αξίας και να επιχειρεί να το μεταφέρει στο μεγάλο φορτηγό αυτοκίνητο.

Η παράνομη και εξοργιστική αυτή κίνηση έγινε αντιληπτή από τα μέλη του Προεδρείου της ΠΕΝΕΝ Νίκο Κροκίδη και Αποστόλη Μπανάσιο. Η παρέμβαση τους σταμάτησε προσωρινά την μεταφόρτωση. Στη φάση αυτή προσπαθούσαν να αφαιρέσουν το αυτόματο και κυλιόμενο καροτσάκι για τους αναπήρους που ήταν εγκατεστημένο στο πλοίο.!! 

Παράλληλα το κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ κατήγγειλε το γεγονός στο πρώτο Λιμενικό φυλάκιο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ έκανε ανάλογη παρέμβαση στο Υπουργείο Ναυτιλίας και το ΝΑΤ.

Οι υπηρεσίες του Λιμεναρχείου ζητούσαν απ´ το κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ έγγραφη γνωστοποίηση ότι το πλοίο δεν ανήκει στο πλοιοκτήτη Β. Βεντούρη...

Όπως είναι γνωστό ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης οφείλει εκατομμύρια ευρώ στους ναυτικούς, στο ΝΑΤ και στο ελληνικό δημόσιο...

Προφανώς το Υπουργείο Ναυτιλίας και ο κ. Δρίτσας αλλά και το Λιμεναρχείο κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και στόχος τους είναι μόνο να καλύπτουν και να ανέχονται τις εφοπλιστικές παρανομίες..

Όπως πληροφορηθήκαμε το πλοίο από μέρα σε μέρα αναμένεται να περάσει στην ευθύνη, στη φύλαξη και διαχείριση του ΝΑΤ προκειμένου να προχωρήσει ο πλειστηριασμός του.

Το συγκεκριμένο περιστατικό αποδεικνύει για πολλοστή φορά τον πλημμελή ρόλο των υπηρεσιών  του Υπουργείου Ναυτιλίας αλλά και την επικίνδυνη και τυχοδιωκτική νοοτροπία διαφόρων εφοπλιστών που πέρασαν απ´ την Ακτοπλοΐα και τώρα πλιατσικολογούν στα κουφάρια των πρώην πλοίων τους και επιδιώκουν την αρπαγή περιουσιακών στοιχείων που πλέον ανήκουν στους Ναυτικούς που άφησαν πίσω απλήρωτους και στο ελληνικό δημόσιο!

 

Πηγη: ΠΕΝΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Παρατήρησα ότι υπάρχει ένα σπινθιρίζον λευκό φως στην πλώρη, πάνω στον ιστό της σημαίας. Γιατί άραγε το έβαλαν, λογίζεται πλέον το πλοίο σαν ναυτιλιακός κίνδυνος;

Link to comment
Share on other sites

Κινδυνος δεν το λες αλλα οταν γυριζει το Δηλος καθε βραδυ στην πλωρη του πανω να μην βλεπει που ειναι!κ το σουπερφαστ περσι πριν ξεκινησει δρομολογια ηταν δεμενο στο ντοκ 3 ειχε φως στην πλωρη αλλα κ καβο σε περιπτωση που γινει κατι κ χρειαστει ρυμουλκηση

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 months later...
3 hours ago, Nick the Greek said:

Εντάξει, εμείς το βλέπουμε πιο συναισθηματικά λόγω του πάθους μας και της ερασιτεχνικής ενασχόλησης. Το ότι είναι ο άλλος ναυτικός, δεν σημαίνει απαραίτητα πως του αρέσουν τα πλοία και θα κάτσει να περιμένει πότε θα περάσει το κουφάρι από μπροστά. Αν εγώ για παράδειγμα δουλεύω στην Opel, δε σημαίνει πως θα στενοχωρηθώ όταν σταματήσει να βγαίνει το Opel Astra.

 

Εγώ πάντως το συγκεκριμένο θα το θυμάμαι τη μιά του σεζόν με τα σινιάλα του Άρχοντα. Νομίζω η ομορφότερη φορεσιά που φόερεσε ποτέ. Τότε ξεχώριζε τη νύχτα από τα 2 του αδέρφια, από το γεγονός ότι στους πλαινούς του αλουέδες είχε έντονα φώτα φθορίου, κι όχι τις παραδοσιακές λάμπες που είχαν τότε τα άλλα. Κι ας με διορθώσει κάποιος από τους έχοντες αρχείο, αλλά νομίζω θυμάμαι ένα mega δρομολόγιο που έκανε κάθε Παρασκευή όταν ξεκίνησε. Αναχώρηση 1700 από Πειραιά, απ' ευθείας για Μύκονο και μετά όλο τον κορμό και την άγονη της Δωδεκανήσου, γυρνούσε Πειραιά τη Δευτέρα το πρωί. 

 

Τέλος πάντων, πάμε γι άλλα. Και μια και σαν Hengist δεν το έχουμε στη gallerie, να μια carte-postale εποχής από τo σεντούκι σαν Hengist και με τα σινιάλα της British Rail.

Συμφωνώ ότι με τα σινιάλα του Άρχοντα (Για πρώτη φορά τον αναφέρω έτσι) :rolleyes: Θεωρώ ότι ήταν σαφώς πιο όμορφο και πιο περιποιημένο αν και θυμάμαι ότι το είχε στα πασπαρτού δρομολόγια Κυκλάδες - Δωδεκάνησα. Αλλά από ξενοδοχειακό είχε πολύ καλό σαν Ρομίλντα. Τώρα σαν Απόλλων Εξπρές ΙΙ ήταν πάρα πολύ ασυντήρητο...Και όταν το πήρε ο Αγαπητός το 1996 - 1997 το περιποιήθηκε καλά. Το 2000 όταν πέρασε στην Hellas Ferries δεν το σχολιάζω και μόνο ότι ήταν από τα πλοία τα οποία είχε τα περισσότερα προβλήματα φτάνει. Ως Άγιος Γεώργιος το 2004 ο Βεντούρης το φρόντισε σχετικά καλά μετά άρχιζε να παίρνει την κάτω βόλτα

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω με αυτά που γράφεις!! Κατά αρχάς πως γίνεται ένα πλοίο μετά από ένα χρόνο παραμονής στη GA Ferries (1992) και το πέρασμα στην Ventouris Sea Lines (1993) μέχρι το 1995 που σταμάτησε λόγω της πτώχευσης της εταιρείας του έγινε ασυντήρητο??? Το 2000 που πέρασε στην Hellas Ferries έγινε μεγάλη ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό του. Στα 4 χρόνια παραμονής στην Hellas Ferries δεν θυμάμαι μηχανικά προβλήματα πέρα από 1-2 μικρό βλάβες σε αυτά τα 4 χρόνια!! Να θυμίσω ότι μετά το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα ήταν νομίζω το πρώτο πλοίο της Hellas Ferries που ξεκίνησε μετά το σταμάτημα σχεδόν όλου του στόλου της για ελέγχους στις αρχές Οκτωβρίου του 2001 στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Ας κανω και γω αυτο που σιχαινομαι και κοροιδευω. 

Αυτα τα βαπορια ποτε δεν ηταν τα αγαπημενα μου. Ωστοσο οφειλω να παραδεχτω πως τα τρια αυτα βαπορια, για την εποχη τους, και για την ακτοπλοια, ηταν οτι επρεπε οπως αλλωστε λεει ολος ο κοσμος, ας μην τα επαναλαβω ακομα μια φορα και κουρασω. Σαν Ρομιλντα δεν το θυμαμαι καθολου. Σαν Απολλων Εξπρες 2 το θυμαμαι στα απογευματινα της Παροναξιας, παντα στη σκια του πρωτου Απολλωνα. Το 1995 εκανε τη γραμμη των Δυτικων που επιτελους ειδαν λιγο φως, μετα τα Κιμωλος, Γεωργιος Εξπρες, Σιφνος Εξπρες. Πρωτη επαφη με το πλοιο σε ταξιδι με ασχημες αναμνησεις σε βραδυνη αναχωρηση. Θυμαμαι τοτε εφευγε 10 το βραδυ και εφτανε κατα τις 3:30 το πρωι. Καπετανιος ο Θοδωρης Μαθιουδακης. Μετα το βαπορι κατασχεθηκε μεχρι που αγοραστηκε απο τον Αγαπητο, επεσε αρκετο χρημα, μαζευτηκαν τα σαλονια του, οι μηχανες του και εφτασε ετσι μεχρι το 2000 που περασε κι αυτο στο σωρο. Εγινε το “ενα απο τα πολλα” Εξπρες Αρτεμις αλλα συντομα ξαναεγινε Παναγια Εκατονταπυλιανη. Δευτερη επαφη με το βαπορι πασχα του 2000 Μεγαλη Πεμπτη για Σιφνο, εκτακτως στη θεση του Πηγασος που αργησε να βγει απο επισκευη. Παντα σε καλη κατασταση εσωτερικα και ακομα γρηγορο. 2004 επιστροφη στην VSL, λεφτα στις μηχανες, λεφτα στα σαλονια, λεφτα απο δω λεφτα απο κει. Μετα τη Ραφηνα, κατηφορισε για Πειραια και τις Δυτικες. Τριτη επαφη με το βαπορι το 2005 παλι Μεγαλη Πεμπτη σε ενα απο τα ωραιοτερα ταξιδια προς τη Σιφνο. Ξεκινημα με πολυ καλες προυποθεσεις στη γραμμη, αλλα στο πρωτο ζορι, πονεσε το δοντακι σε κοντρα με το Εξπρες Αφροδιτη, η ζημια μπαλωθηκε, δεν επισκευαστηκε ποτε σωστα, η ταχυτητα επεσε απο τα 18,5 στα 16,5, τα προβληματα αυξανονταν, και το αποτελεσμα γνωστο. Το βαπορι απαξιωθηκε, αρχικα απο την εταιρια του και μοιραια ηρθε η φθορα με γεωμετρικη προοδο. Αναγκαστηκε να φυγει απο μια γραμμη που θα μπορουσε ακομα και σημερα να ειναι κυριαρχος, αλλαξε ονομα στο τελειως ασχετο με το βαπορι, την ιστορια του, τη γραμμη που πηγαινε, Παναγια Τηνου, και καπως ετσι ηρθε το τελος. Τα υπολοιπα λιγο πολυ γνωστα. Εκτος του Θοδωρη Μαθιουδακη, θυμαμαι το Νικο Τραμουντανη, τον Γιαννη Υψηλαντη, το Γιωργο Κολυδα, τον Δημητρη Παουρη, τον Κωστα Παπαδημητριου, τον Τασο Τρεσσο, το Νικο Σαρδη, το Σιδερη Μαμιδη, το Λευτερη Καρυστινο, τον Νικο Τρεσσο, το Βασιλη Γεροντακη που ηταν και ο τελευταιος του πλοιαρχος. Θα μας λειψει σιγουρα σαν φιγουρα, θα το θυμομαστε και θα το συζηταμε για πολυ καιρο, οπως και τα αλλα δυο.

 

Αυτο το Σαντορινη και το Ποσειδων ταξιδεψαν τοτε. Το θεμα τοτε ειχε να κανει με τα σπριγκλερ αν θυμαμαι καλα

Link to comment
Share on other sites

τα springler ηταν πιο μετα. νομιζω τελη 2005. τοτε ηταν για θεματα πυρασφαλειας, εξοδων κινδυνου και σημανσεων. κολαγανε φωσφοριζε αυτοκολλητακια σε κυλιομενες και διαδρομους και εβαζαν emergency φωτισμο.

μιλαμε παντα για οκτωβριο 2000 (οχι 2001).

απο οτι θυμαμαι, πολυ καλο ονομα ειχε και οταν ταξιδεψε ως απολλων εξπρες 2 για τον βεντουρη. πολυς κοσμος το θεωρουσε καλυτερο απο τον original απολλωνα.

εκανα ενα συντομο ταξιδι μαζι του, τα τελευταια του χρονια και δεν μπορω να πω οτι εχω αποψη για το πως ηταν στις δοξες του.

καλοταξιδο και στιβαρο ηταν, οπως και τα τρια της σειρας και προσωπικα απο ολα τα χρωματα που αλλαξε, μου αρεσε ως αγιος γεωργιος και απολλων εξπρες 2.

ενα μινι ιστορικο εδω και εδω. και ολη η σελιδα 11.

οποιος δε βαριεται ας ξαναδιαβασει το thread.

εχει εξυπηρετησει παρα πολλες γραμμες (περισσοτερες απο τα αδελφα του), γενικα αφησε καλο ονομα στις δοξες του και πιστευω οτι αδικηθηκε απο τις πολλες αλλαγες ονοματων και πλοιοκτησιας.

 

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Τήνου έχει εξυπηρετήσει όλα τις γραμμές των Κυκλάδων και σχεδόν όλα τα νησιά των Κυκλάδων (το μοναδικό νησί που δεν έχει πιάσει είναι η Κέα, μέχρι και στη Θηρασιά έχει πιάσει), την γραμμή Ικαρία Σάμου, Δωδεκάνησα (νομίζω ότι επί GA Ferries έκανε δρομολόγιο και προς το κορμό των Δωδεκανήσων πέρα της Κασοκαρπαθίας) και τα Κύθηρα Αντικύθηρα.. Στα εγκαίνια του πλοίου επί Agapitos Lines μπήκε στο πλοίο η εικόνα της Παναγία Εκατονταπυλιανής αλλά και το 2001 όταν μέσα στο καλοκαίρι άλλαξε το όνομα από Εξπρές Άρτεμις σε Παναγία Εκατονταπυλιανή, το πλοίο ανήμερα το 15 Αύγουστο παρέμεινε στη Πάρο και οι αξιωματικοί του πληρώματος, κουβάλησε την εικόνα της Παναγίας από την Εκκλησία μέχρι το λιμάνι της Παροικίας.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα διαφωνήσω με αυτά που γράφεις!! Κατά αρχάς πως γίνεται ένα πλοίο μετά από ένα χρόνο παραμονής στη GA Ferries (1992) και το πέρασμα στην Ventouris Sea Lines (1993) μέχρι το 1995 που σταμάτησε λόγω της πτώχευσης της εταιρείας του έγινε ασυντήρητο??? Το 2000 που πέρασε στην Hellas Ferries έγινε μεγάλη ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό του. Στα 4 χρόνια παραμονής στην Hellas Ferries δεν θυμάμαι μηχανικά προβλήματα πέρα από 1-2 μικρό βλάβες σε αυτά τα 4 χρόνια!! Να θυμίσω ότι μετά το ναυάγιο του Εξπρές Σαμίνα ήταν νομίζω το πρώτο πλοίο της Hellas Ferries που ξεκίνησε μετά το σταμάτημα σχεδόν όλου του στόλου της για ελέγχους στις αρχές Οκτωβρίου του 2001 στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο.

Εγώ πάντως στην περίοδο με το Βεντούρη το θυμάμαι ασυντήρητο και μου είχε κάνει κακή εντύπωση και επίσης δεν είπα ότι το 1995 που παροπλίστηκε έγινε ασυντήρητο και μια χαρά αν δεν το φρόντιζαν για διάστημα 2 χρόνων το πλοίο θα φαινόταν ότι δεν δεχόταν καλή συντήρηση. Το 1993 αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν στην Ga Ferries για μικρό διάστημα. Στην Hellas Ferries έχω αναμνήσεις και θυμάμαι για το πόσο καλό ήταν την πρώτη του περίοδο...Τώρα αν έπεσα στην περίπτωση δεν το γνωρίζω. Αυτά έχω να πω. Τα υπόλοιπα τα είπε ο φίλος Neptune  

Edited by Bobking
Link to comment
Share on other sites

Ηταν βαπορι που εφαγε πολλα λεφτα. Το πηρε ο Βεντουρης απο τον καπτα Μακη, το πληρωσε χρυσο, εδωσε λεφτα τοτε για βολβο, αμμοβολες, ανακαινισεις. Το πηρε ο Αγαπητος, εριξε λεφτα για μηχανες σαλονια, σωληνωσεις... Το πηρε η Hellas Ferries ξανα μανα τα ιδια. Σαλονια, χωροι, καθισματα. Το ξαναπηρε ο Βεντουρης, παμε απο την αρχη, σαλονια κτλ. Αν μερικα απο αυτα που ξοδεψε για τα σαλονια τα ειχε ριξει εκει που επρεπε τοτε ισως η ιστορια του βαποριου να ειχε γραφτει αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μου φαίνεται ότι έπεσα στην περίπτωση. Στον Αγούδημο και Αγαπητό το θυμάμαι άψογο. Στον Βεντούρη δεν θυμάμαι πολλά 1 ταξίδι είχα κάνει σαν Απόλλων Εξπρές ΙΙ το 1994 και μου είχαν κάνει εντύπωση τα τρεξίματα και οι σκουριές στα καταστρώματα. Ενώ πρόσεχαν το υπόλοιπο στόλο

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν αποκλειεται. Απλα σκουριες κτλ ειναι και δειγμα ελειψης χρονου. Αν εκανε ΠΧ απογευματινο Παροναξιας δεν ειχε και πολυ χρονο το πληρωμα να κανει συντηρηση.

Εγω το θυμαμαι το 1995 στις Δυτικες σε πολυ καλη κατασταση

Νομιζω και γω οτι επι Αγαπητου συνολικα ισως ηταν τα καλυτερα χρονια της καριερας του

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...