Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες το πλοιο θα εκτελεσει δρομολογια και την αλλη βδομαδα στην Ελλαδα και μετα σιγα σιγα θα ετοιμαστει για κατω.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σωστα, μια εβδομαδα ακομα, και εν τω μεταξυ πρεπει να γνωμοδοτησει θετικα και το Σ.Α.Σ. B)

Για να δουμε τι θα δουμε, ενδιαφερον αναμενεται

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως οι πληροφορίες του forum επιβεβαιώνονται και το πλοίο σταματάει τα δρομολόγια του στο τέλος της εβδομάδας.

Η χρονιά είναι δύσκολη καθώς εκτός από τους καθιερωμένους παίκτες της γραμμής (Ιθάκη και Highspeed 4-5) είχε να αντιμετωπίσει και το Νήσος Μύκονος αλλά και το πετρέλαιο…

Αν ένα ταχύπλοο, εγκαταλείπει μια γραμμή φιλέτο τον Ιούλιο, μπορείτε εύκολα να φανταστείτε τι θα γίνει το Σεπτέμβριο…. :(

Link to comment
Share on other sites

H κινηση να δρομολογηθουν τα ταχυπλοα αυτα ήταν ηδη ενα ρίσκο,χωρις την αλματωδη αυξηση των καυσιμων. Δυστυχως η ΝΕΛ δεν βρηκε ποτε μια σωστη φορμουλα ωστε να δουλεψουν σωστα τα πλοια αυτα, αντιθετως βασιστηκε στο "δεδομενο" κερδος του Ιουλιου - Αυγουστου. Να ομως που φετος ακομα και αυτο ειναι υπο αμφισβήτηση. Η HSW και ο Ηλιοπουλος θα κρατηθουν στις θεσεις τους παρα την κακη χρονια μιας και οι δυο δουλεουν συγκεκριμενες γραμμες σταθερα και αυτο ο κοσμος το βλεπει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Αίολος Κεντερης ΙΙ σήμερα το απόγευμα έπαιρνε αρκετά μεγάλη ποσότητα καύσιμων. Ενώ το πλήρωμα ήταν στο γκαράζ και το καταπέλτη. Από ότι έλεγαν οι γλαροί του λιμανιού, ότι μπορεί να έφευγε σήμερα ή αύριο για την Αίγυπτο

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζουμε με ποιον πλοιαρχο εφυγε?

Eχθες το απογευμα ηταν Port Said και περιμενε να τελειωσει με τα πρατιγαρισματα, Πλοιαρχος Κωστας Σκλαβουνος ( ο μεγαλος) και Α' Μηχανικος ο Αρχιμηχανικος της εταιρειας Αγγελος Γκουτσης

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά τον Αιγύπτιο φίλο μου Χαμπιπ:D, μου είπε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την τοπική επιθεώρηση.:eek: Με το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης στο μηχανοστάσιο:eek:

Επειδή δεν είμαι γνωστής της συγκεκριμένης γλώσσας, για αυτό δεν είμαι σίγουρος εάν εννοούσε αυτό;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει high-fog στο μηχανοστάσιο σαν μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης. Τα χασανάκια όμως φαίνεται δεν πήραν αυτό που θα ήθελαν και τώρα απαιτούν και στο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, αλλά και στο RED SEA I ( TO OΠΟΙΟ ΕΧΕΙ CO2 STIS GAS TURBINE) να συμμορφωθούν με τις τοπικές απαιτήσειςκαι να βάλουν στα μηχανοστάσια τους CO2 σαν μόνιμο σύστημα κατάσβεσης μηχανοστασίου.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει high-fog στο μηχανοστάσιο σαν μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης. Τα χασανάκια όμως φαίνεται δεν πήραν αυτό που θα ήθελαν και τώρα απαιτούν και στο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ, αλλά και στο RED SEA I ( TO OΠΟΙΟ ΕΧΕΙ CO2 STIS GAS TURBINE) να συμμορφωθούν με τις τοπικές απαιτήσειςκαι να βάλουν στα μηχανοστάσια τους CO2 σαν μόνιμο σύστημα κατάσβεσης μηχανοστασίου.

Μιλαμε οτι τα ζητανε για να περασει το καναλι ή έφτασε κιόλας κατω;

Οπως και να εχει αυτα ειναι μονο η αρχη, τα καλυτερα ερχονται :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω αν ισχυουν τα παραπανω παντως αν οντως ζητανε να αλλαξει το συστημα πυροσβεσης τοτε δε θα ειναι εκπληξη να ξαναδω το πλοιο στον Πειραια μεσα Αυγουστου :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μπά εδώ θα ιδρύσουν θυγαστρική ΝΕΛ egypt,απο Σεμπτέβρη κύριοι να στείλετε και το Μυτιλήνη εκεί

Αλήθεια το θαλασσινή ο big brother Κεντερης και το Πάρου είχαν άλλο σύστημα πυρόσβεσης απο τον αίολο 2?

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια το θαλασσινή ο big brother Κεντερης και το Πάρου είχαν άλλο σύστημα πυρόσβεσης απο τον αίολο 2?

Ο μεγαλος ΚΕΝΤΕΡΗΣ για να περασε προφανως εχει co2 στο μηχανοστασιο του, το ΠΑΡΟΥ ακολουθως και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ αδελφο γαρ το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταιες πληροφοριες λενε οτι ο μεγαλος περασε μεν πηρε παρατα δε 1 μηνος να βαλει co2 ΚΑΙ στις mtu αφου εχει μονο στις gas turbines.

Ο μικρος ετοιμαζεται να περασει προφανως και αυτος με παρατα για να βαλει.

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ειναι τυχερο, εχει απο τη μαμα του :D

Edited by aiolosii
Link to comment
Share on other sites

Οι τελευταιες πληροφοριες λενε οτι ο μεγαλος περασε μεν πηρε παρατα δε 1 μηνος να βαλει co2 ΚΑΙ στις mtu αφου εχει μονο στις gas turbines.

Ο μικρος ετοιμαζεται να περασει προφανως και αυτος με παρατα για να βαλει.

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ειναι τυχερο, εχει απο τη μαμα του :D

Για να τοποθετηθεί το σύστημα CO2, πόσο καιρό θα χρειαστεί??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Εάν άκουσα καλά σήμερα το πλοίο πέρασε το Σουέζ και ανεβαίνει για το Πειραιά με την υπερβολική ταχύτητα κοντά στους 10 κόμβους (να συνηθίσει αυτές τις ταχύτητες για τη νέα γραμμή που το θέλει η εταιρεία του). Ο Πλοίαρχος που το φέρνει είναι ο Νίκος Βλάχους.

Link to comment
Share on other sites

Και επίσημα πλέον η έναρξη δρομολογίων του πλοίου από 1/12 στα δρομολόγια του Παναγία Τήνου με τις ανάλογες τροποποιήσεις των αφιξοαναχωρήσεων...Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να πετύχει το φετινό πείραμα των Αιόλων στις άγονες.

Αν "βγαίνουν" οικονομικά τα δρομολόγια και τα βγάλουν πέρα με τους χειμωνιάτικους καιρούς θα είναι μια καλή αναβάθμιση.

Και -ελπίζω πως- ίσως το καλοκαίρι σε κάποια τμήματα της γραμμής με καλή κίνηση επιβατών τα ξαναδούμε σε ταχύτητες ταχυπλόων :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...